-
Έχμ...συμφωνώ και επαυξάνω; Απλά ο Σπύρος θα φτιάξει το υπεραπολυτο άρα τρέμε Κροάτη πιτσιρίκο και γυαλιστερε Σουηδε...
Εγώ βρε δεν ανέβασα βίντεο Mate να δείτε διάφορα σε σχέση με Σπύρο;
-
Tον Πανόπουλο τον ακολουθούν πλήθος ιστορίες, όσοι είναι στο χώρο αυτόν και στον περίγυρο ξέρουν, Αυτά !
-
Επειδή έχετε πέσει λίγο:
Πας μη μπιελλην βαρβαρος._
-
Ο Σπύρος δημοσίευσε τις πρώτες φωτογραφίες από το εσωτερικό του chaos.
https://www.autoblog.gr/2020/05/30/auto-einai-to-eswteriko-tou-chaos/
Όπως βλέπουμε οι ικανότητες του στο 3d studio max είναι περιορισμένες καθότι το render μοιάζει να είναι από πρωτοετή φοιτητή της acto.
πραγματικά πιστεύουν ότι αυτά είναι φωτογραφίες η τρολαρουν από κάτω οι σχολιαστές;
ειναι σε κανένα πλέον όχι ξεκάθαρο το γεγονός ότι όλο αυτό είναι ένα ηλιθιο διαφημιστικό για να τραβήξει βλαμενα με opc που θέλουν εξάτμιση και εισαγωγή;
-
Αχ κι έχω γράψει παραπάνω ότι θα κρατηθώ και δε θα μιλήσω άλλο, αχ...
-
Οι παρατηρήσεις μου από το βίντεο, προσπερνώ το αισθητικό μέρος και πηγαίνω στο μηχανολογικό, η σύνδεση των κομβίων του στροφάλου μεταξύ τους μέσω χωροδικτυώματος κατά την άποψη μου θα παρουσιάσει ελαστικότητες και συντονισμούς που αν είναι σε κρίσιμη περιοχή θα κοπούν.
Οι φούστες στα έμβολα είναι αστείες με χωροδικτύωμα και αυτές, είναι πολύ στενές με μικρές επιφάνειες τριβής που σημαίνει ότι το πολύ σκληρότερο μέταλλο τους από το μέταλλο των κυλίνδρων πολύ σύντομα θα - γράψει - επάνω στους κυλίνδρους και θα τους καταστρέψει.
Το χωροδικτύωμα στης καμπάνες των δίσκων επίσης θα παρουσιάσει ελαστικότητες, όπως και στις πλύμνες των τροχών, όλες αυτές οι παρατηρήσεις, ενδεχομένως και περισσότερες τις κάνω δεδομένου της ισχύος του κινητήρα και όχι ενός κινητήρα δοκιμαστικού 1000cc 80 ΗΡ, επίσης η συμπίεση 12.3:1 σε turbo κινητήρα που από τον αριθμό των μπέκ συμπεραίνω ότι είναι άμεσου ψεκασμού δεν μου κάθεται καλά θεωρώντας τον πολύ υψηλό ακόμα και για άμεσο ψεκασμό, και δεν μας έχει δείξει ακόμα τον τρόπο της στρωματοποίησης του καυσίμο και δεκάδες άλλες λεπτομέρειες, όπως πχ το valvetrain κλπ.
Σίγουρα έχουν βασιστεί στο simulation του σχεδιαστικού τους προγράμματος αλλά η πράξη πολλές φορές μας έχει δείξει διαφορετικά αποτελέσματα από τους υπολογιστές, όχι από λάθος του προγράμματος αλλά από λάθος των στοιχείων εισόδου στο πρόγραμμα.
-
H Bugatti τώρα που μιλάμε ετοιμάζει τον αντικαταστάτη της Chiron με 1600ps περίπου και δεν έχει βρει ουτε λάστιχα και ζάντες που να δουλευουν και αυτός μας λεει για 3000 αλογα λες και είναι στραγάλια...
Οκ...
-
H γραμμη παραγωγης θα ειναι ενας εκτυπωτης που θα παραγει 3d αντιγραφα, σαν να βγαζεις φωτοτυπιες Α4. Λογικα σε ασπρομαυρα θα ειναι φθηνοτερα...
-
@21quadra: ποιές εξομοιώσεις, εδώ δεν ανοίγει η πόρτα στο σχέδιο που δείχνουν
Θα το ξαναπώ, κλαυσίγελο προκαλούν όλα αυτά σε εμάς που δουλεύουμε σε πραγματικούς κατασκευαστές. Γέλιο γιατί όπως και να έχει είναι διασκεδαστικό, κλάμα γιατί είναι στενάχωρο να προβάλλονται τέτοιες απατεωνιές. Έλενα Αντωνιάδου φάση.
-
... πραγματικά πιστεύουν ότι αυτά είναι φωτογραφίες η τρολαρουν από κάτω οι σχολιαστές; ...
I want to believe & άγνοια για το πως δουλεύει η αυτοκινητοβιομηχανία & ΕΛ είμαστε οι καλύτεροι.
... επίσης η συμπίεση 12.3:1 σε turbo κινητήρα που από τον αριθμό των μπέκ συμπεραίνω ότι είναι άμεσου ψεκασμού δεν μου κάθεται καλά θεωρώντας τον πολύ υψηλό ακόμα και για άμεσο ψεκασμό, και δεν μας έχει δείξει ακόμα τον τρόπο της στρωματοποίησης του καυσίμο και δεκάδες άλλες λεπτομέρειες, όπως πχ το valvetrain κλπ..
Επιτέλους κάποιος είδε την συμπίεση σε έναν κινητήρα 4 L που θα βγάζει από 2 ως 3 χιλιάδες άλογα . . .
Επίσης η στρωματοποίηση δε χρησιμοποιείται πια όπως παλιά.
-
Eν το μεταξύ βλέπω στο βίντεο να δείχνει και νούμερα επιτάχυνσης. Συνήθως αυτά δεν προκύπτουν ΑΦΟΥ το αυτοκίνητο έχει πάρει μορφή και έχει τεσταριστεί σε πραγματικές συνθήκες;
-
Πιστεύω ότι θεωρητικά μπορούν οι υπολογιστές να τρέξουν μια προσομοίωση έχοντας όλα τα σχετικά στοιχεία (καμπύλες ιπποδύναμης και ροπής κινητήρα, συνολικό βάρος, σχέσεις κιβωτίου, αεροδυναμική, ελαστικά κτλ) και να βγουν οι αναμενόμενες τιμές επιδόσεων με αρκετή ακρίβεια. Δε νομίζω λοιπόν ότι αυτό είναι το σοβαρότερο 'θέμα' ή ερωτηματικό που προκύπτει από όλη αυτή την ιστορία...
-
'Δεν διαθέτει πίνακα οργάνων, αλλά ένα διαδραστικό περιβάλλον, με τον οδηγό να βλέπει όλες τις ενδείξεις στο παρμπρίζ και να επιλέγει ότι θέλει μέσω gestures (κινήσεις των χεριών), αφού δεν θα υπάρχουν κουμπιά. Επίσης ο οδηγός θα μπορεί να οδηγεί φορώντας γυαλιά εικονικής πραγματικότητας.'
Σαν εξτρά θα διατίθεται και πακέτο με το κράνος του F-35 και πυραυλάκια αλά Τζέιμς Μποντ για να ανοίγει χώρο αν ο μπροστινός δεν κάνει δεξιά όταν του παίξει τα φώτα.
Επίσης θα έχει και εικονική ξανθιά συνοδηγό να αναλαμβάνει δράση όταν η μ........α του δημιουργού χτυπάει κόκκινο, και fleshlight στο βασικό εξοπλισμό.
-
Πιστεύω ότι θεωρητικά μπορούν οι υπολογιστές να τρέξουν μια προσομοίωση έχοντας όλα τα σχετικά στοιχεία (καμπύλες ιπποδύναμης και ροπής κινητήρα, συνολικό βάρος, σχέσεις κιβωτίου, αεροδυναμική, ελαστικά κτλ) και να βγουν οι αναμενόμενες τιμές επιδόσεων με αρκετή ακρίβεια. Δε νομίζω λοιπόν ότι αυτό είναι το σοβαρότερο 'θέμα' ή ερωτηματικό που προκύπτει από όλη αυτή την ιστορία...
χαρι-σμα για να τρεξουν οι υπολογισται εξομοιωσεις πρεπει να ειναι αναλογοι υπολογισται με αναλογο καστομ λογισμικο και ομαδα στηριξης. ακριβο το σπορ, θες πανω απο 5-10 μυρια για εστω μινιμαλ τετοιου ειδους υποδομες. μαλλον οι τυποι βγαζουν φραγκα απο γιουτιουμπ και θεαση. μονον.
-
harisma23 wrote:
Πιστεύω ότι θεωρητικά μπορούν οι υπολογιστές να τρέξουν μια προσομοίωση έχοντας όλα τα σχετικά στοιχεία (καμπύλες ιπποδύναμης και ροπής κινητήρα, συνολικό βάρος, σχέσεις κιβωτίου, αεροδυναμική, ελαστικά κτλ) και να βγουν οι αναμενόμενες τιμές επιδόσεων με αρκετή ακρίβεια. Δε νομίζω λοιπόν ότι αυτό είναι το σοβαρότερο 'θέμα' ή ερωτηματικό που προκύπτει από όλη αυτή την ιστορία...
χαρι-σμα για να τρεξουν οι υπολογισται εξομοιωσεις πρεπει να ειναι αναλογοι υπολογισται με αναλογο καστομ λογισμικο και ομαδα στηριξης. ακριβο το σπορ, θες πανω απο 5-10 μυρια για εστω μινιμαλ τετοιου ειδους υποδομες. μαλλον οι τυποι βγαζουν φραγκα απο γιουτιουμπ και θεαση. μονον.
'Δεξιό' εθνομηδενιστή πρώτη φορά βλέπω!
Αντί να ριγήσουμε από εθνική υπερηφάνεια και να πούμε ένα καλό λόγο για την κατσίκα του Έλληνος κατασκευαστή υπεραυτοκινήτων, βάλλουμε πανταχώθεν, από αριστερά & δεξιά, το έρμο το ζωντανό...
-
harisma23 wrote:
Πιστεύω ότι θεωρητικά μπορούν οι υπολογιστές να τρέξουν μια προσομοίωση έχοντας όλα τα σχετικά στοιχεία (καμπύλες ιπποδύναμης και ροπής κινητήρα, συνολικό βάρος, σχέσεις κιβωτίου, αεροδυναμική, ελαστικά κτλ) και να βγουν οι αναμενόμενες τιμές επιδόσεων με αρκετή ακρίβεια. Δε νομίζω λοιπόν ότι αυτό είναι το σοβαρότερο 'θέμα' ή ερωτηματικό που προκύπτει από όλη αυτή την ιστορία...
χαρι-σμα για να τρεξουν οι υπολογισται εξομοιωσεις πρεπει να ειναι αναλογοι υπολογισται με αναλογο καστομ λογισμικο και ομαδα στηριξης. ακριβο το σπορ, θες πανω απο 5-10 μυρια για εστω μινιμαλ τετοιου ειδους υποδομες. μαλλον οι τυποι βγαζουν φραγκα απο γιουτιουμπ και θεαση. μονον.
Κάνοντας το δικηγόρο του διαβόλου, θα πω ότι φαντάζομαι ότι αν θες να κάνεις τη σχετική προσομοίωση, υπάρχει και το outsourcing. Θα στην κάνει κάποιος που έχει τον απαραίτητο εξοπλισμό έναντι του σχετικού αντιτίμου.
Επί της ουσίας όμως κι εγώ θεωρώ ότι όλο αυτό είναι ένα φθηνό publicity stunt για να τραβήξει το ενδιαφέρον του κοινού στους δημιουργούς του.
-
To solidworks στην πλήρη του έκδοση με τις βιβλιοθήκες του μπορεί και κάνει τα πάντα αρκεί ο χειριστής του να είναι πάρα πολύ έμπειρος στο είδος.
-
Μας ξεβράκωσε όλους τους άπιστους Θωμάδες ο Σπύρος.
αφου ξεπούλησε το χάος (εξού και δεν τον είδε κανένας ποτε, το πήραν οι συλλέκτες κατευθειαν) βγάζει και δεύτερο αμαξι.
https://www.autoblog.gr/2020/06/18/h-spyros-panopoulos-automotive-teasarei-to-apeiron/
-
Πραγματικά ζητάω συγνώμη που το 'πηδ@ω' το θέμα.
Ξέρει κανείς τι γίνεται με τον Κορρέ? Ξεκίνησε η παραγωγή?
Όλα τα βίντεο στο youtube λένε ότι ΘΑ ξεκινήσει η παραγωγή κλπ...
-
Μας ξεβράκωσε όλους τους άπιστους Θωμάδες ο Σπύρος.
αφου ξεπούλησε το χάος (εξού και δεν τον είδε κανένας ποτε, το πήραν οι συλλέκτες κατευθειαν) βγάζει και δεύτερο αμαξι.
https://www.autoblog.gr/2020/06/18/h-spyros-panopoulos-automotive-teasarei-to-apeiron/
Ναι αλλά δεν ξηγιέται σωστά!
Μετά το Chaos έπρεπε να μπει στην παραγωγή το Erevos! Το Apeiron μας αιφνιδίασε όλους!
CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός