-
Nα δίνει κάποιος να του κατασκευάζουν ότι χρειάζεται σύμφωνα με τα δικά του σχέδια δεν είναι ούτε πρωτότυπο, περίεργο, ούτε και ντροπή, αυτό συμβαίνει παντού δεκάδες χρόνια τώρα, που είναι το παράξενο ?
Όταν χρειάζεσαι λίγα κομμάτια επιλέγεις προμηθευτή και δίνεις την παραγγελία σου φασόν, δεν υπάρχει κάτι το επιλήψιμο, είναι πολύ φτηνότερο, δεν χρειάζεσαι δικές σου εγκαταστάσεις και ειδικά μηχανήματα επεξεργασίας, έτσι - αγοράζεις - και την τεχνογνωσία του προμηθευτή σου αντί να την πληρώσεις σε χρήμα και χρόνο για να την αποκτήσεις. Αυτές οι δουλειές έτσι γίνονται,
Όσοι δεν γνωρίζουν τις διαδικασίες τους φαίνεται περίεργο, αυτή η διαδικασία είναι καθημερινότητα σε όλο τον κόσμο, όποιος θέλει να φτιάξει κάτι σχεδιάζει, αναπτύσσει και δίνει έξω την κατασκευή και στη συνέχεια μοντάρει όλα τα εξαρτήματα στο όχημα, μηχάνημα ή άλλο είναι αυτό που σχεδίασε.
Η διαδικασία αυτή που περιγράφω δεν έχει σχέση με το αν ο Πανόπουλος φτιάξει ή όχι αυτό που μας λέει, πολύ απλά θέλω να πω ότι σε περιπτώσεις σαν αυτή δεν είναι απαραίτητο όλα τα εξαρτήματα να γίνονται in house.
Πάρτε για παράδειγμα όλα τα ποδήλατα, skate, κλπ ,μηχανήματα του είδους που έχουν ξεφυτρώσει κατά δεκάδες στον κόσμο, τα περισσότερα προέρχονται από εταιρίες startup, αυτοί οι άνθρωποι σχεδιάζουν αυτό που θέλουν και παραγγέλνουν σε εξωτερικούς προμηθευτές αυτά που χρειάζονται, να τους ειρωνευτούμε και να τους κρεμάσουμε στα μανταλάκια και αυτούς ? Εύκολα , στην Ελλάδα είμαστε, η κριτική και μάλιστα η κακόπιστη κριτική είναι εύκολη, ανέξοδη και μας ανεβάζει τον εγωισμό.
-
Εύκολα , στην Ελλάδα είμαστε, η κριτική και μάλιστα η κακόπιστη κριτική είναι εύκολη, ανέξοδη και μας ανεβάζει τον εγωισμό.
Κάποιος άλλος θα μπορούσε να πει ότι μόνο στην Ελλάδα κάποιος θα μπορούσε να ισχυριστεί ότι με 9 νοματαίους θα φτιάξει ανθρακονημάτινο hypercar 3000 ίππων με δικό του κινητήρα από το 0...
ΥΓ: Αν δεν κάνω λάθος ο makinen δεν ζει στην Ελλάδα, αλλά εργάζεται σε μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία, σχεδιάζοντας/κατασκευάζοντας αυτοκίνητα στα αλήθεια, και όχι στα όνειρα...
-
21 Quadra wrote:
Εύκολα , στην Ελλάδα είμαστε, η κριτική και μάλιστα η κακόπιστη κριτική είναι εύκολη, ανέξοδη και μας ανεβάζει τον εγωισμό.
Κάποιος άλλος θα μπορούσε να πει ότι μόνο στην Ελλάδα κάποιος θα μπορούσε να ισχυριστεί ότι με 9 νοματαίους θα φτιάξει ανθρακονημάτινο hypercar 3000 ίππων με δικό του κινητήρα από το 0...
ΥΓ: Αν δεν κάνω λάθος ο makinen δεν ζει στην Ελλάδα, αλλά εργάζεται σε μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία, σχεδιάζοντας/κατασκευάζοντας αυτοκίνητα στα αλήθεια, και όχι στα όνειρα...
Τι σημαίνει τώρα αυτό, επειδή ο Makinen και χίλια μπράβο του, δουλεύει σε αυτοκινητοβιομηχανία όλοι οι άλλοι που ασχολούνται ή που θέλουν να ασχοληθούν πρέπει να αφήσουν κάτω τα μολύβια και τα εργαλεία, επειδή δεν έχουν πίσω τους ορδές τεχνικών, μηχανολόγων, οικονομολόγων, στατιστικολόγων, και τεράστια Logistics να τα παρατήσουν και να πάνε στο δημόσιο ?
Περίεργη λογική η οποία θα είχε λόγο ύπαρξης αν όλοι αυτοί και ειδικά ο συγκεκριμένος μας ζητούσε δανεικά ή όποια άλλη στήριξη, απλά μας λέει τι προτίθεται να φτιάξει πέρνοντας το ρίσκο να εκτεθεί, τα υπόλοιπα ειρωνικά που έχουν γραφτεί τα θεωρώ κακόπιστα, δυστυχώς δεν υπήρχαν ερωτήσει ουσίας για ανάπτυξη συζήτησης.
Ερωτώ, ποιός εδώ μέσα έχει νιώσει τη μοναξιά, το άγχος και την άρνηση του δημιουργού για οτιδήποτε, ποιός έχει προσπαθήσει να φτιάξει κάτι με τα χεράκια του όταν όλα είναι εναντίον του και πρέπει να υπερνικήσει εμπόδια ανεξάρτητα από το είδος που τον απασχολεί, εμπόδια όπως η κακή πίστη, οι συμβουλές ότι αυτά δεν γίνονται εδώ, η άρνηση δανειοδότησης, και πολλά ακόμα που σε άλλες χώρες θεωρούνται αυτονόητα και μπορούν και προχωράνε μπροστά, εδώ ακόμα σε επίπεδο νοοτροπίας βρισκόμαστε στον μεσαίωνα..
Δεν με νοιάζει τι θα κάνει ο Πανόπουλος, είναι δικό του πρόβλημα, αυτός αποφάσισε να τα βάλει με το θηρίο, με ενοχλεί αφάνταστα η επίθεση χωρίς λόγο και αιτία που δέχεται, όπως και πολλοί άλλοι που θέλησαν να κάτι κάτι για τον εαυτό τους πρωτίστως και βρ'ήκαν μπροστά τους ένα τοίχο, αυτόν της Ελληνικής πραγματικότητας και νοοτροπίας και είναι κρίμα γιατί μόνοι μας πυροβολάμε τα πόδια μας.
ΥΓ, ο αγαπητός makinen αν δεν κάνω λάθος ε'ίναι μέλος μιας μεγάλης ομάδας στην μεγάλη αλυσίδα που λέγεται αυτοκινητοβιομηχαμία, ακόμα και αν προϊσταται στο τμήμα του ( και πάλι μπράβο του ) όμως δεν φτιάχνει μόνος του τα αυτοκίνητα όπως λες, οπότε ας μην λέμε πράγματα που δεν ισχύουν, θεωρώ δε το παράδειγμα παραπειστικό, άλλο το ένα και άλλο το άλλο, μόνος from scratch με εργαλεία το θάρρος και το παραγωγικό θράσος να ανέβει κανείς στον δικό του Όλυμπο.
-
Quadra φοβάμαι πως δεν βλέπεις την ουσία του κραξίματος και έχεις μείνει στη δολοφονία χαρακτήρα. Μαζί σου στη στήριξη δημιουργών στην Ελλάδα. Εγώ πρώτος είπα μακάρι να υπήρχε μια σοβαρή προσπάθεια στην Ελλάδα μπας και καταφέρω να γυρίσω ποτέ. Λες να θέλω να αποτύχει όταν πρακτικά πελεκάω τα πόδια μου με αυτό; Η μόνη μου ελπίδα για δουλειά στην Ελλάδα αυτή την ώρα είναι η Beta CAE στη Θεσσαλονίκη κι αυτό αν αλλάξω αντικείμενο...
Το πρόβλημα όλων εδώ είναι ότι όσοι ξέρουμε 2 πράγματα για το σχεδιασμό και την εξέλιξη ενός αυτοκινήτου (κι εκεί ήταν η επίκληση στην αυθεντία - που παρεμπιπτόντως σιχαίνομαι) βλέπουμε από χιλιόμετρα ότι κάτι βρωμάει στην όλη προσπάθεια. Δεν είναι 'καθαρός', φαίνεται να υπάρχει ατζέντα από κάτω και δεν καταλαβαίνω γιατί. Ψάχνει χρηματοδότηση από κάποιον επενδυτή; Τότε θα έπρεπε να δείξει πολύ πιο σοβαρό σχέδιο κι όχι γενικόλογα κλέβοντας φωτογραφίες άλλων για το site του που είναι η πιο σημαντική βιτρίνα του. Αφού υπάρχει το πρώτο πρωτότυπο ας δείξει τον κινητήρα να δουλεύει, σε ένα δυναμόμετρο, κάτι. Δεν είναι δυνατό να μην έχει καν γυρίσει ποτέ το μοτέρ και να θέλει να πιστέψουμε πως θα έχει ένα πλήρως λειτουργικό αυτοκίνητο του χρόνου! Η όλη φάση δείχνει όχι ερασιτεχνισμό (που δείχνει κι αυτό αλλά δεν μπορώ να τον κατηγορήσω) όσο κακόβουλο σχέδιο εξαπάτησης κόσμου που δεν έχει πολλές γνώσεις για το αντικείμενο που πραγματικά είναι ύποπτο.
Επειδή έχεις δίκιο σχετικά με την κριτική κι εγώ πλέον νιώθω άσχημα να επαναλαμβάνω τα ίδια, το λήγω εδώ. Τα έχουμε ξαναπεί, ο κοντινότερος σε ό,τι πάει να φτιάξει ο δικός μας είναι ο Koenigsegg και το ύφος και ήθος του είναι για σεμινάριο και δεν υπάρχει σύγκριση. Αν είχαμε μπροστά μας έναν αντίστοιχο χαρακτήρα θα έλεγα κι εγώ 'πάμε μωρή Ελλαδάρα'. Τώρα απλά δε μου βγαίνει. Αλλά όπως προείπαμε 100 φορές, εδώ θα είμαστε και θα δούμε. _
-
Α θέλουμε να δούμε και τον κινητήρα σε δυναμόμετρο. . .
-
Makinen ευχαριστώ για την απάντηση σου, να διευκρινήσω πως ποτέ δεν ενστερνίστηκα και δεν συμφώνησα με την αυθεντία που πρόβαλε ο Πανόπουλος και κυρίως ο δημοσιογράφος. Αυτό είναι καθαρό δείγμα μιας εγκεφαλικής τους ανωτερότητας χωρίς το αντίστοιχο υπόβαθρο, αλλά είναι δικό τους θέμα το οποίο προσπερνώ με την δική μου ενόχληση την οποία δεν προβάλω αλλά είναι φανερό ότι την έχω αντιληφθεί από την πρώτη στιγμή, και επέλεξα να μείνω στα αρνητικά σχόλια.
Οι ενστάσεις μου στο καθαρά τεχνικό θέμα είναι πολλές και προφανείς γιατί άσχετος δεν είμαι κάτι μπορώ να καταλάβω από υλικά, εργαλειομηχανές, σχεδίαση και ανάπτυξη όπως και από τη συνολική λειτουργία ενός αυτοκινήτου και των υποσυστημάτων του, σε αυτή τη φάση δεν έχει έννοια να τις απαριθμήσω γιατί προτιμώ να δώ κάτι χειροπιαστό σε λειτουργία για να προχωρήσω σε αυτές, πάντα όμως ελπίζω να διαψευστώ γιατί αυτά τα θέματα είναι σοβαρά τουλάχιστον για εμένα και όταν καταλήγουν σε επιτυχία είναι διπλή η χαρά, άσχετα αν είμαι άγνωστος μεταξύ αγνώστων, χαίρομαι μαζί με τους δημιουργούς.
Ο Koenigsegg που έχεις αρκετές φορές αναφέρει έχει την τύχη να έχει γεννηθεί σε μια χώρα που οι κάτοικοι της δεν ζούν με φραπόγαλα και το χα,χα,χα, αλλά εργάζονται με σκυμμένο κεφάλι, σκέφτονται ανοιχτά, τολμούν, τα πολιτικά τους ενδιαφέρουν μέχρι του σημείου να προχωρά η χώρα, δεν έχουν την - τύχη - να έχουν το δικό μας σάπιο πολιτικό σύστημα που έχει αλλοιώσει και διαβρώσει τα πάντα από συνειδήσεις μέχρι και το πως σκέφτονται οι νεοέλληνες, από τους γέροντες μέχρι και τον τελευταίο έφηβο, και όταν λένε κάτι το εννοούν.
Έτσι και οι δομές στη χώρα του και γενικότερα σε αυτές τις χώρες όταν παρουσιάσεις ένα χρηματοοικονομικά βιώσιμο project θα βρείς το κράτος αρωγό στην προσπάθεια, θα βρείς τραπεζικό σύστημα που επενδύει σε επιχειρήσεις πέρνοντας το ρίσκο, και θα βρείς έτοιμες δομές και υπηρεσίες που θα επιτρέψουν άμεσα τη δημιουργία και το στήσιμο μιας εταιρίας / βιοτεχνίας σε λίγες ώρες και όχι να περιμένεις 6-8 μήνες να πάρεις την άδεια λειτουργίας από την πυροσβεστική υπηρεσία αν δεν έχεις ρίξει και λάδι στην υπόθεση, θα βρείς γη με έτοιμες υποδομές σε αποχέτευση, τηλέφωνα, νερό, ηλεκτρικό, αυτά τα προφανή δεν υπάρχουν σε πολλές περιπτώσεις στη χώρας μας, έτσι όλα αυτά τα προβλήματα της γραφειοκρατίας και της νοοτροπίας δίνουν ένα τεράστιο bonus στον κάθε Koenigsegg να προχωράει με άλματα και χωρίς τυμπανοκρουσίες και πολλά λόγια γιατί και η νοοτροπία των κατοίκων δεν τους επιτρέπει να αερολογούν καλή ώρα όπως εδώ.
Καταλήγοντας θα πω ότι έχουν τη - οριζόντια - σοβαρότητα σε δομές διακυβέρνησης που λείπει από τη χώρα μας και ως εκ τούτου στα καθ΄υμάς στο δήθεν του πολιτικού μας συστήματος έχει παρασυρθεί το μεγαλύτερο μέρος των Ελλήνων, και αυτό μας κρατάει πίσω σε όλα τα επίπεδα, όπότε εδώ - ότι δηλώσεις είσαι -
-
Η μόνη μου ελπίδα για δουλειά στην Ελλάδα αυτή την ώρα είναι η Beta CAE στη Θεσσαλονίκη κι αυτό αν αλλάξω αντικείμενο...
Αξιοθαύμαστα σοβαρή εταιρεία, η οποία βρίσκεται περίπου 10 χλμ από το σπίτι μου. Δυστυχώς δεν με επέλεξαν όταν είχα κάνει αίτηση για μια θέση HR. Θα ήθελα πάρα πολύ να δουλέψω εκεί. Η σοβαρότητά τους φάνηκε όμως και από το αναλυτικό απαντητικό e-mail τους. Ξέρω, στο εξωτερικό είναι standard operating procedure, αλλά στην Ελλάδα δεν απαντάνε καν...
-
Ανταγωνιστής ποιανού ? Ο Rimac δεν παίζεται, είναι σε άλλη πίστα μια κατηγορία μόνος του. Βρές και διάβασε την ιστορία του και θα θυμηθείς αυτά που λέγαμε για σοβαρότητα του ατόμου, σοβαρότητα του κράτους, των θεσμών του κλπ,κλπ,κλπ.
-
Tον Πανόπουλο τον ακολουθούν πλήθος ιστορίες, όσοι είναι στο χώρο αυτόν και στον περίγυρο ξέρουν, Αυτά !
-
Ο Σπύρος δημοσίευσε τις πρώτες φωτογραφίες από το εσωτερικό του chaos.
https://www.autoblog.gr/2020/05/30/auto-einai-to-eswteriko-tou-chaos/
Όπως βλέπουμε οι ικανότητες του στο 3d studio max είναι περιορισμένες καθότι το render μοιάζει να είναι από πρωτοετή φοιτητή της acto.
πραγματικά πιστεύουν ότι αυτά είναι φωτογραφίες η τρολαρουν από κάτω οι σχολιαστές;
ειναι σε κανένα πλέον όχι ξεκάθαρο το γεγονός ότι όλο αυτό είναι ένα ηλιθιο διαφημιστικό για να τραβήξει βλαμενα με opc που θέλουν εξάτμιση και εισαγωγή;
-
Αχ κι έχω γράψει παραπάνω ότι θα κρατηθώ και δε θα μιλήσω άλλο, αχ...
-
Οι παρατηρήσεις μου από το βίντεο, προσπερνώ το αισθητικό μέρος και πηγαίνω στο μηχανολογικό, η σύνδεση των κομβίων του στροφάλου μεταξύ τους μέσω χωροδικτυώματος κατά την άποψη μου θα παρουσιάσει ελαστικότητες και συντονισμούς που αν είναι σε κρίσιμη περιοχή θα κοπούν.
Οι φούστες στα έμβολα είναι αστείες με χωροδικτύωμα και αυτές, είναι πολύ στενές με μικρές επιφάνειες τριβής που σημαίνει ότι το πολύ σκληρότερο μέταλλο τους από το μέταλλο των κυλίνδρων πολύ σύντομα θα - γράψει - επάνω στους κυλίνδρους και θα τους καταστρέψει.
Το χωροδικτύωμα στης καμπάνες των δίσκων επίσης θα παρουσιάσει ελαστικότητες, όπως και στις πλύμνες των τροχών, όλες αυτές οι παρατηρήσεις, ενδεχομένως και περισσότερες τις κάνω δεδομένου της ισχύος του κινητήρα και όχι ενός κινητήρα δοκιμαστικού 1000cc 80 ΗΡ, επίσης η συμπίεση 12.3:1 σε turbo κινητήρα που από τον αριθμό των μπέκ συμπεραίνω ότι είναι άμεσου ψεκασμού δεν μου κάθεται καλά θεωρώντας τον πολύ υψηλό ακόμα και για άμεσο ψεκασμό, και δεν μας έχει δείξει ακόμα τον τρόπο της στρωματοποίησης του καυσίμο και δεκάδες άλλες λεπτομέρειες, όπως πχ το valvetrain κλπ.
Σίγουρα έχουν βασιστεί στο simulation του σχεδιαστικού τους προγράμματος αλλά η πράξη πολλές φορές μας έχει δείξει διαφορετικά αποτελέσματα από τους υπολογιστές, όχι από λάθος του προγράμματος αλλά από λάθος των στοιχείων εισόδου στο πρόγραμμα.
-
H Bugatti τώρα που μιλάμε ετοιμάζει τον αντικαταστάτη της Chiron με 1600ps περίπου και δεν έχει βρει ουτε λάστιχα και ζάντες που να δουλευουν και αυτός μας λεει για 3000 αλογα λες και είναι στραγάλια...
Οκ...
-
H γραμμη παραγωγης θα ειναι ενας εκτυπωτης που θα παραγει 3d αντιγραφα, σαν να βγαζεις φωτοτυπιες Α4. Λογικα σε ασπρομαυρα θα ειναι φθηνοτερα...
-
@21quadra: ποιές εξομοιώσεις, εδώ δεν ανοίγει η πόρτα στο σχέδιο που δείχνουν
Θα το ξαναπώ, κλαυσίγελο προκαλούν όλα αυτά σε εμάς που δουλεύουμε σε πραγματικούς κατασκευαστές. Γέλιο γιατί όπως και να έχει είναι διασκεδαστικό, κλάμα γιατί είναι στενάχωρο να προβάλλονται τέτοιες απατεωνιές. Έλενα Αντωνιάδου φάση.
-
... πραγματικά πιστεύουν ότι αυτά είναι φωτογραφίες η τρολαρουν από κάτω οι σχολιαστές; ...
I want to believe & άγνοια για το πως δουλεύει η αυτοκινητοβιομηχανία & ΕΛ είμαστε οι καλύτεροι.
... επίσης η συμπίεση 12.3:1 σε turbo κινητήρα που από τον αριθμό των μπέκ συμπεραίνω ότι είναι άμεσου ψεκασμού δεν μου κάθεται καλά θεωρώντας τον πολύ υψηλό ακόμα και για άμεσο ψεκασμό, και δεν μας έχει δείξει ακόμα τον τρόπο της στρωματοποίησης του καυσίμο και δεκάδες άλλες λεπτομέρειες, όπως πχ το valvetrain κλπ..
Επιτέλους κάποιος είδε την συμπίεση σε έναν κινητήρα 4 L που θα βγάζει από 2 ως 3 χιλιάδες άλογα . . .
Επίσης η στρωματοποίηση δε χρησιμοποιείται πια όπως παλιά.
-
Eν το μεταξύ βλέπω στο βίντεο να δείχνει και νούμερα επιτάχυνσης. Συνήθως αυτά δεν προκύπτουν ΑΦΟΥ το αυτοκίνητο έχει πάρει μορφή και έχει τεσταριστεί σε πραγματικές συνθήκες;
-
Πιστεύω ότι θεωρητικά μπορούν οι υπολογιστές να τρέξουν μια προσομοίωση έχοντας όλα τα σχετικά στοιχεία (καμπύλες ιπποδύναμης και ροπής κινητήρα, συνολικό βάρος, σχέσεις κιβωτίου, αεροδυναμική, ελαστικά κτλ) και να βγουν οι αναμενόμενες τιμές επιδόσεων με αρκετή ακρίβεια. Δε νομίζω λοιπόν ότι αυτό είναι το σοβαρότερο 'θέμα' ή ερωτηματικό που προκύπτει από όλη αυτή την ιστορία...
-
'Δεν διαθέτει πίνακα οργάνων, αλλά ένα διαδραστικό περιβάλλον, με τον οδηγό να βλέπει όλες τις ενδείξεις στο παρμπρίζ και να επιλέγει ότι θέλει μέσω gestures (κινήσεις των χεριών), αφού δεν θα υπάρχουν κουμπιά. Επίσης ο οδηγός θα μπορεί να οδηγεί φορώντας γυαλιά εικονικής πραγματικότητας.'
Σαν εξτρά θα διατίθεται και πακέτο με το κράνος του F-35 και πυραυλάκια αλά Τζέιμς Μποντ για να ανοίγει χώρο αν ο μπροστινός δεν κάνει δεξιά όταν του παίξει τα φώτα.
Επίσης θα έχει και εικονική ξανθιά συνοδηγό να αναλαμβάνει δράση όταν η μ........α του δημιουργού χτυπάει κόκκινο, και fleshlight στο βασικό εξοπλισμό.
-
Πιστεύω ότι θεωρητικά μπορούν οι υπολογιστές να τρέξουν μια προσομοίωση έχοντας όλα τα σχετικά στοιχεία (καμπύλες ιπποδύναμης και ροπής κινητήρα, συνολικό βάρος, σχέσεις κιβωτίου, αεροδυναμική, ελαστικά κτλ) και να βγουν οι αναμενόμενες τιμές επιδόσεων με αρκετή ακρίβεια. Δε νομίζω λοιπόν ότι αυτό είναι το σοβαρότερο 'θέμα' ή ερωτηματικό που προκύπτει από όλη αυτή την ιστορία...
χαρι-σμα για να τρεξουν οι υπολογισται εξομοιωσεις πρεπει να ειναι αναλογοι υπολογισται με αναλογο καστομ λογισμικο και ομαδα στηριξης. ακριβο το σπορ, θες πανω απο 5-10 μυρια για εστω μινιμαλ τετοιου ειδους υποδομες. μαλλον οι τυποι βγαζουν φραγκα απο γιουτιουμπ και θεαση. μονον.
CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός