[quote]
- Σήμερα η σχεδίαση από ένα μηχανολόγο του σιναφιού ως προς την μελέτη σχεδίαση κινητήρα δεν είναι κάτι το ακατόρθωτο, ούτε καν δύσκολο με την έννοια που είχε πριν 20 χρόνια.
- Δεν χρειάζεται χύτευση κανένα κομμάτι του κινητήρα, όλα τα εξαρτήματα φτιάχνονται από ένα μπλόκ αλουμινίου κατάλληλου κράματος σε μηχάνημα CNC 5 αξόνων, ακόμα και το μπλόκ της Beyron έτσι φτιάχνεται, ψάξε να δείς βίντεο στο νετ.
- Την ροϊκή θα την πάρει έτοιμη βελτιωμένη από τον υπολογιστή, μέσω Catia, Solidworks κλπ,
- Τα ηλεκτρικά και τα ηλεκτρονικά είναι ακόμα πιο εύκολα μιας και υπάρχουν 'έτοιμα πακέτα
- στρόφαλο μπορεί να παραγγείλει σε πολλά εργοστάσια στην Αμερική και στην Ευρώπη που κάνουν αυτή τη δουλειά σύμφωνα με την σχεδίαση του πελάτη με κόστος γύρω στα 1000$
- Τα παρελκόμενα του κινητήρα όπως αντλίες νερού. λαδιού, altenator, μπεκ κλπ, έτοιμα από την αγορά ανταλλακτικών που έχουν και πιστοποίηση
- Ακόμα και οι δοκιμές σύγκρουσης γίνονται στον υπολογιστή πριν φτάσουν στο σημείο να σηκωθούν από τα γραφεία και να πάνε στις κατασκευές, αυτού του τύπου οι κατασκευές on off πέρνουν έγκριση κυκλοφορίας από την μελέτη του φακέλλου που καταθέτει ο κατασκευαστής, όχι στην Ελλάδα προφανώς, αλλά σε Αγγλία, ΗΠΑ. και αλλού.
- Έμβολα και μπιέλες εκτός του ότι υπάρχουν στο εμπόριο και με πιστοποίηση, σουθ φτιάχνουν ότι θέλεις, αλλά φτιάχνονται και με 3d printer σε ότι μέταλλο θέλεις, το ίδιο ισχύει και με τα πλαστικά,
- Τα μεταλλικά εξαρτήματα ενός τέτοιου αυτοκινήτου για το σασί είναι από αλουμίνιο διαδόρων κραμάτων κατάλληλων για κάθε φορτίο που θα δεχθεί, ευκολάκι όλο αυτό με κατεργασία σε cnc 5αξονικές φρέζες.
- το ίδιο το σασί και τα άλλα μέρη του αυτοκινήτου γίνονται από ανθρακονήματα, κέβλαρ με ανθρακονήματα, κλπ υλικά που εμποτίζονται με ρητίνες, αυτά όλα χρειάζονται ένα φούρνο να μπούν να ψηθούν, το κόστος και το μέγεθος του είναι σημαντικό, όμως αν είδες το βίντεο ο φούρνος ήδη υπάρχει εκεί, στις εγκαταστάσεις.
[/quote]
Δινεις την αισθηση οτι για να φτιαξεις ενα κινητηρα 4λ, 4000 αλογα χρειαζεσαι ενα Centroid A590 και να κατεβασεις απο το ιντερνετ το αρχειο για το solidworks '4000hp engine homemade'.
Πιστευω να καταλαβαινεις οτι δεν ειναι τοσο απλο. Ο 1.6lt v6 της μερσεντες για το μονοθεσιο της κοστισε σε R&D περιπου 1.1 δις και βγαζει 850 αλογα, οχι 4000 και για να τον βαλεις μπρος θελει να τον ζεστανεις απο το προηγουμενο βραδυ, γιατι οι ανοχες ειναι τοσο μικρες που κρυος ειναι πρακτικα κολλημενος. Καλα φαντοζομαι αυτοι δεν ειχαν CNC 5 αξονων και solidworks να τους κανει ετοιμη την ροικη αλλα ενταξει.
Οσον αφορα εμβολα και μπιελες μπαινεις στο ebay και ψαχνεις 4000hp piston και αγοραζεις μια δεκαρα. Η καλυτερα πας στη mahle και τους λες 'παιδια, εχω μια μηχανη 4000 αλογα αν ειναι ευκολο αναπροσαρμοζεται το κραμα που αλουμηνιου βυριλιου που εχετε στα πιστονια που φτιαχνετε για το μονοθεσιο της φεραρι για το δικο μου μοτερ? kthanksbye'
Βαλβιδες, ελατηρια, βασεις ολα αυτα, στο μπουκη, εκει στο ημιυπογειο στο ζεφιρι στις cnc του. Ευκολακι οπως λες. Οι μαλακες της koenigsegg δεν το ηξεραν αυτο οταν εκαναν RnD στις πνευματικες βαλβιδες τους.
Και βεβαια σασι το φτιαχνεις απο κεβλαρ ΚΑΙ ανθρακονημα ΜΑΖΙ γιατι κεβλαρ βαζουν στο αλεξισφαιρο, ανθρακονημα στη f1 ΑΡΑ ΜΑΖΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ. Αν γινεται πρεπει να παρουμε ενα τηλ στην ACSL να τους πουμε οτι η ερευνα που κανει για λογαριασμο της λαμποργκινι απο το 16 πηγε στραφι, τους προλαβε ο 3d printer του πανοπουλου.
BTW η κατασκευη αυτου του πιστονιου ειναι κλεμενη απο τα isotruss για να το κανει να φαινεται all nice and fancy.
To εκπληκτικο ειναι οτι υπαρχει καπου μια φωτογραφια που λεει ο πανοπουλος οτι κανει von mises stress simulation σε FEA. Kαι η φωτογραφια δεν ειναι καν von mises...
[quote]
Είναι ακριβώς ίδια περίπτωση με τη διαφορά αυτός εδώ ο 'τρελός' έχει βάλει λίιιιιιγα περισσότερα χρήματα. Έχει αρκετές γνώσεις, έχει μεράκι, αγαπάει αυτό που κάνει, έχει πάθος, έχει χρήματα και τολμάει. Αν θα του βγει ή όχι κι αν θα είνια one off ή θα αρχίσει να το παράγει πιο συστηματικά είναι κάτι που θα το δούμε στο μέλλον.
[/quote]
η κανει μαρκετινγκ ωστε περισοτεροι γκαζιαριδες να πηγαινουν στο μαγαζι του για βελτιωσεις. Οι φωτογραφιες που εβγαλε ειναι ειτε τελειως 3d renders η στη καλυτερη οντως εκατσε και εφτιαξε ενα κελυφος για να παρουσιασει στη γενευη (που δεν χρειαζεται καν να εχει κινητηρα μεσα) και αυτο το πραγμα ποτε δεν θα κυκλοφορισει. Προφανως. Αλλα θα μαζεψει κοσμο βεβαια.