Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 20
    • 21
    • 2 / 21
    Μελλοντικά Μοντέλα
    63
    406
    67295
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tgd last edited by

      Το πρόβλημα νομίζω είναι το ότι έχει κινητήρα εσωτερικής καύσης. Στη σύγχρονη κατάσταση αν πήγαινε κατ' ευθείαν σε ηλεκτρικό θα έκανε τη διαφορά στην αγορά.

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • panos2171
        panos2171 last edited by

        Επειδή δεν πολυάσχολουμαι με το θέμα αυτό παρά μόνο ότι διαβάζω φευγαλέα από δω κι από κει, αυτό το project έχει ως στόχο την παραγωγή και άλλων αντίτυπων ή απλά είναι ένα one off μοντέλο με υπερατού specs που θα καταλήξει στα χέρια ενός πλούσιου συλλέκτη;

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • M
          megane98hp @panos2171 last edited by

          Επειδή δεν πολυάσχολουμαι με το θέμα αυτό παρά μόνο ότι διαβάζω φευγαλέα από δω κι από κει, αυτό το project έχει ως στόχο την παραγωγή και άλλων αντίτυπων ή απλά είναι ένα one off μοντέλο με υπερατού specs που θα καταλήξει στα χέρια ενός πλούσιου συλλέκτη;

          Πολύ καλή ερώτηση αλλά ποιος μπορεί να απαντήσει. Μόνο ο κατασκευαστης.

          Μιλόντας πάντα προσωπικά, εμένα αυτό το εγχείρημα μου φέρνει στο μυαλό κάτι που έγινε σε αυτό το φόρουμ πριν αρκετά χρόνια. Μαζεύτηκαν κάποιοι/ες 'τρελοί' / 'τρελές' και έτρεξαν σε αγώνες ράλλυ για την κ@υλα τους.

          Είναι ακριβώς ίδια περίπτωση με τη διαφορά αυτός εδώ ο 'τρελός' έχει βάλει λίιιιιιγα περισσότερα χρήματα. Έχει αρκετές γνώσεις, έχει μεράκι, αγαπάει αυτό που κάνει, έχει πάθος, έχει χρήματα και τολμάει. Αν θα του βγει ή όχι κι αν θα είνια one off ή θα αρχίσει να το παράγει πιο συστηματικά είναι κάτι που θα το δούμε στο μέλλον.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • E
            epote @21-quadra last edited by

            [quote]

            1. Σήμερα η σχεδίαση από ένα μηχανολόγο του σιναφιού ως προς την μελέτη σχεδίαση κινητήρα δεν είναι κάτι το ακατόρθωτο, ούτε καν δύσκολο με την έννοια που είχε πριν 20 χρόνια.

            1. Δεν χρειάζεται χύτευση κανένα κομμάτι του κινητήρα, όλα τα εξαρτήματα φτιάχνονται από ένα μπλόκ αλουμινίου κατάλληλου κράματος σε μηχάνημα CNC 5 αξόνων, ακόμα και το μπλόκ της Beyron έτσι φτιάχνεται, ψάξε να δείς βίντεο στο νετ.

            1. Την ροϊκή θα την πάρει έτοιμη βελτιωμένη από τον υπολογιστή, μέσω Catia, Solidworks κλπ,

            1. Τα ηλεκτρικά και τα ηλεκτρονικά είναι ακόμα πιο εύκολα μιας και υπάρχουν 'έτοιμα πακέτα

            1. στρόφαλο μπορεί να παραγγείλει σε πολλά εργοστάσια στην Αμερική και στην Ευρώπη που κάνουν αυτή τη δουλειά σύμφωνα με την σχεδίαση του πελάτη με κόστος γύρω στα 1000$

            1. Τα παρελκόμενα του κινητήρα όπως αντλίες νερού. λαδιού, altenator, μπεκ κλπ, έτοιμα από την αγορά ανταλλακτικών που έχουν και πιστοποίηση

            1. Ακόμα και οι δοκιμές σύγκρουσης γίνονται στον υπολογιστή πριν φτάσουν στο σημείο να σηκωθούν από τα γραφεία και να πάνε στις κατασκευές, αυτού του τύπου οι κατασκευές on off πέρνουν έγκριση κυκλοφορίας από την μελέτη του φακέλλου που καταθέτει ο κατασκευαστής, όχι στην Ελλάδα προφανώς, αλλά σε Αγγλία, ΗΠΑ. και αλλού.

            1. Έμβολα και μπιέλες εκτός του ότι υπάρχουν στο εμπόριο και με πιστοποίηση, σουθ φτιάχνουν ότι θέλεις, αλλά φτιάχνονται και με 3d printer σε ότι μέταλλο θέλεις, το ίδιο ισχύει και με τα πλαστικά,

            1. Τα μεταλλικά εξαρτήματα ενός τέτοιου αυτοκινήτου για το σασί είναι από αλουμίνιο διαδόρων κραμάτων κατάλληλων για κάθε φορτίο που θα δεχθεί, ευκολάκι όλο αυτό με κατεργασία σε cnc 5αξονικές φρέζες.

            1. το ίδιο το σασί και τα άλλα μέρη του αυτοκινήτου γίνονται από ανθρακονήματα, κέβλαρ με ανθρακονήματα, κλπ υλικά που εμποτίζονται με ρητίνες, αυτά όλα χρειάζονται ένα φούρνο να μπούν να ψηθούν, το κόστος και το μέγεθος του είναι σημαντικό, όμως αν είδες το βίντεο ο φούρνος ήδη υπάρχει εκεί, στις εγκαταστάσεις.

            [/quote]

            Δινεις την αισθηση οτι για να φτιαξεις ενα κινητηρα 4λ, 4000 αλογα χρειαζεσαι ενα Centroid A590 και να κατεβασεις απο το ιντερνετ το αρχειο για το solidworks '4000hp engine homemade'.

            Πιστευω να καταλαβαινεις οτι δεν ειναι τοσο απλο. Ο 1.6lt v6 της μερσεντες για το μονοθεσιο της κοστισε σε R&D περιπου 1.1 δις και βγαζει 850 αλογα, οχι 4000 και για να τον βαλεις μπρος θελει να τον ζεστανεις απο το προηγουμενο βραδυ, γιατι οι ανοχες ειναι τοσο μικρες που κρυος ειναι πρακτικα κολλημενος. Καλα φαντοζομαι αυτοι δεν ειχαν CNC 5 αξονων και solidworks να τους κανει ετοιμη την ροικη αλλα ενταξει.

            Οσον αφορα εμβολα και μπιελες μπαινεις στο ebay και ψαχνεις 4000hp piston και αγοραζεις μια δεκαρα. Η καλυτερα πας στη mahle και τους λες 'παιδια, εχω μια μηχανη 4000 αλογα αν ειναι ευκολο αναπροσαρμοζεται το κραμα που αλουμηνιου βυριλιου που εχετε στα πιστονια που φτιαχνετε για το μονοθεσιο της φεραρι για το δικο μου μοτερ? kthanksbye'

            Βαλβιδες, ελατηρια, βασεις ολα αυτα, στο μπουκη, εκει στο ημιυπογειο στο ζεφιρι στις cnc του. Ευκολακι οπως λες. Οι μαλακες της koenigsegg δεν το ηξεραν αυτο οταν εκαναν RnD στις πνευματικες βαλβιδες τους.

            Και βεβαια σασι το φτιαχνεις απο κεβλαρ ΚΑΙ ανθρακονημα ΜΑΖΙ γιατι κεβλαρ βαζουν στο αλεξισφαιρο, ανθρακονημα στη f1 ΑΡΑ ΜΑΖΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ. Αν γινεται πρεπει να παρουμε ενα τηλ στην ACSL να τους πουμε οτι η ερευνα που κανει για λογαριασμο της λαμποργκινι απο το 16 πηγε στραφι, τους προλαβε ο 3d printer του πανοπουλου.

            BTW η κατασκευη αυτου του πιστονιου ειναι κλεμενη απο τα isotruss για να το κανει να φαινεται all nice and fancy.

            To εκπληκτικο ειναι οτι υπαρχει καπου μια φωτογραφια που λεει ο πανοπουλος οτι κανει von mises stress simulation σε FEA. Kαι η φωτογραφια δεν ειναι καν von mises...

            [quote]

            Είναι ακριβώς ίδια περίπτωση με τη διαφορά αυτός εδώ ο 'τρελός' έχει βάλει λίιιιιιγα περισσότερα χρήματα. Έχει αρκετές γνώσεις, έχει μεράκι, αγαπάει αυτό που κάνει, έχει πάθος, έχει χρήματα και τολμάει. Αν θα του βγει ή όχι κι αν θα είνια one off ή θα αρχίσει να το παράγει πιο συστηματικά είναι κάτι που θα το δούμε στο μέλλον.

            [/quote]

            η κανει μαρκετινγκ ωστε περισοτεροι γκαζιαριδες να πηγαινουν στο μαγαζι του για βελτιωσεις. Οι φωτογραφιες που εβγαλε ειναι ειτε τελειως 3d renders η στη καλυτερη οντως εκατσε και εφτιαξε ενα κελυφος για να παρουσιασει στη γενευη (που δεν χρειαζεται καν να εχει κινητηρα μεσα) και αυτο το πραγμα ποτε δεν θα κυκλοφορισει. Προφανως. Αλλα θα μαζεψει κοσμο βεβαια.

            1 Reply Last reply Reply Quote 6
            • 2
              21-quadra last edited by

              Τόσα GT-R και Lampo κυκλοφορούν ειδικά στη Ρωσία με 3000 ΗΡ, αυτοί που βρήκαν έμβολα, μπιέλες, ελατήρια, κουζινέτα, ημιαξόνια κλπ ? Απλή απορία, η συζήτηση δεν είναι πόσο θα αντέξουν αλλά ότι υπάρχουν και τρέχουν σε Drag.

              Η ανάρτηση μου είχε σκοπό να δείξει στον φίλο που έλεγε ότι είναι ακατόρθωτο και ότι χρειάζεσαι τις παλιές παραγωγικές μεθόδους και εργαλεία για να φτιάξεις ένα σπόρ αυτοκίνητο one off ;h 10 τον χρόνο, θέλησα να του δείξω ότι τα πράγματα έχουν αλλάξει στο απλούστερο και ότι οι μέθοδοι, η αγορά και τα εργαλεία είναι διαφορετικά, το τι θα κάνει ο Πανόπουλος στο τέλος λίγο με αφορά, όλο το ρίσκο είναι δικό του, αλλά δεν μου πάει να καταδικάσω εκ των προτέρων μια προσπάθεια και ένα όραμα για να δείξω τι ? Στηρίζω την προσπάθεια και αν δεν πάει καλά ας πρόσεχε.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • E
                epote @21-quadra last edited by

                Τόσα GT-R και Lampo κυκλοφορούν ειδικά στη Ρωσία με 3000 ΗΡ, αυτοί που βρήκαν έμβολα, μπιέλες, ελατήρια, κουζινέτα, ημιαξόνια κλπ ? Απλή απορία, η συζήτηση δεν είναι πόσο θα αντέξουν αλλά ότι υπάρχουν και τρέχουν σε Drag.

                Η ανάρτηση μου είχε σκοπό να δείξει στον φίλο που έλεγε ότι είναι ακατόρθωτο και ότι χρειάζεσαι τις παλιές παραγωγικές μεθόδους και εργαλεία για να φτιάξεις ένα σπόρ αυτοκίνητο one off ;h 10 τον χρόνο, θέλησα να του δείξω ότι τα πράγματα έχουν αλλάξει στο απλούστερο και ότι οι μέθοδοι, η αγορά και τα εργαλεία είναι διαφορετικά, το τι θα κάνει ο Πανόπουλος στο τέλος λίγο με αφορά, όλο το ρίσκο είναι δικό του, αλλά δεν μου πάει να καταδικάσω εκ των προτέρων μια προσπάθεια και ένα όραμα για να δείξω τι ? Στηρίζω την προσπάθεια και αν δεν πάει καλά ας πρόσεχε.

                Φανταζομαι το ξερεις οτι αυτα ειναι drugster και πρακτικα ο κινητηρας θελει ανακτασκευη μετα απο καθε αγωνα?

                το Devel Sixteen το θυμασαι?

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • M
                  megane98hp last edited by

                  Και ο λόγος που τον θάβουμε και προεξοφλούμε ότι είναι ψεύτης/ κλέφτης/ απατεωνας είναι... ?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • M
                    makinen last edited by

                    Γιατί έχουμε γνώση της βιομηχανίας και κοινή λογική.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • 2
                      21-quadra @makinen last edited by

                      Γιατί έχουμε γνώση της βιομηχανίας και κοινή λογική.

                      Υποθέτω η γνώση της βιομηχανίας και της λογικής δεν πηγαίνει στο ψεύτης και κλέφτης αλλά στο καθαρά τεχνικό κομμάτι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • 2
                        21-quadra last edited by

                        To γνωρίζω΄ήδη έκανα αναφορά στην αντοχή ενός τέτοιου κινητήρα, υποθέτω οτι εσύ μιλάς για κινητήρες top fuel κλπ αυτής της κατηγορίας και ιπποδύναμης με τις αλουμινένιες μπιέλες και τους συμπλέκτες που με το ζόρι έβγαζαν μια διαδρομή,  εγώ μιλάω για τους κινητήρες που κάνουν drag στη Ρωσία, αυτοί δεν χρειάζονται κάθε αγώνα ανακατασκευή αφού έχουμε δει τα ίδια αυτοκίνητα να κάνουν πολλούς αγώνες την ίδια ημέρα.

                        Το Devel Sixteen το θυμάμαι, θυμάμαι ότι για daily use είχε τη μισή ιπποδύναμη, και ο Πανόπουλος κάτι τέτοιο είχε αναφέρει, 3000 top 2000 daily αν δεν κάνω λάθος.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • M
                          megane98hp last edited by

                          Τι να πω, εδώ μέσα είναι όλοι ειδικοί. Μακάρι να έχετε δίκιο ρε παιδιά, πάω πάσο...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • M
                            makinen @21-quadra last edited by

                            Κλέφτη εγώ (και νομίζω όλοι εδώ μέσα) δεν τον χαρακτήρισα. Αν τα χρήματα που επενδύει σε αυτό είναι νόμιμα και είναι εντάξει στους υπαλλήλους του ας κάνει ό,τι θέλει.

                            Για το τεχνικό κομμάτι όμως, είναι ξεκάθαρο ότι πουλάει παπάδες για κάποιο λόγο που δεν είναι ακόμα προφανής. Κι αυτό το τεχνικό κομμάτι είναι που στηλιτεύουμε εδώ και είναι κρίμα γιατί υπάρχουμε τόσοι μηχανικοί που δουλεύουμε στο εξωτερικό και θα θέλαμε μια σοβαρή προσπάθεια να μας κάνει να γυρίσουμε και να ζήσουμε στη χώρα μας κάνουμε αυτό που μας αρέσει. Όταν 'χαραμίζονται' τέτοιες ευκαιρίες σε παπατζιλίκια το παίρνω προσωπικά για τον παραπάνω λόγο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 8
                            • S
                              super-t @makinen last edited by

                              ...

                              Κι αυτό το τεχνικό κομμάτι είναι που στηλιτεύουμε εδώ και είναι κρίμα γιατί υπάρχουμε τόσοι μηχανικοί που δουλεύουμε στο εξωτερικό και θα θέλαμε μια σοβαρή προσπάθεια να μας κάνει να γυρίσουμε και να ζήσουμε στη χώρα μας κάνουμε αυτό που μας αρέσει. Όταν 'χαραμίζονται' τέτοιες ευκαιρίες σε παπατζιλίκια το παίρνω προσωπικά για τον παραπάνω λόγο.

                              Περιμένεις να γίνει κάτι σοβαρό στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ελλάδα;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • M
                                makinen @super-t last edited by

                                makinen wrote:

                                ...

                                Κι αυτό το τεχνικό κομμάτι είναι που στηλιτεύουμε εδώ και είναι κρίμα γιατί υπάρχουμε τόσοι μηχανικοί που δουλεύουμε στο εξωτερικό και θα θέλαμε μια σοβαρή προσπάθεια να μας κάνει να γυρίσουμε και να ζήσουμε στη χώρα μας κάνουμε αυτό που μας αρέσει. Όταν 'χαραμίζονται' τέτοιες ευκαιρίες σε παπατζιλίκια το παίρνω προσωπικά για τον παραπάνω λόγο.

                                Περιμένεις να γίνει κάτι σοβαρό στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ελλάδα;

                                Αυτό είναι ακριβώς το θέμα μου ότι λόγω αυτής της νοοτροπίας δε θα γίνει ποτέ τίποτα σοβαρό... Και όταν τη βλέπω να διαφημίζεται μέσα στη μούρη μας σαν τον επόμενο μεσσία της αυτοκίνησης δε μπορώ να μη σχολιάσω.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • M
                                  megane98hp last edited by

                                  Διαβάζω πολύ προσεκτικά όλους του φόβους και τις αμφιβολίες. Βλέπω όμως στο youtube συνέντευξη, εγκαταστάσεις και λίγο από το αυτοκίνητο που μόνο αρπακολλατζής δεν φαίνεται ο τύπος και οι όποιοι συνεργάτες σου.

                                  Ίδωμεν...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • E
                                    epote @21-quadra last edited by

                                    To γνωρίζω΄ήδη έκανα αναφορά στην αντοχή ενός τέτοιου κινητήρα, υποθέτω οτι εσύ μιλάς για κινητήρες top fuel κλπ αυτής της κατηγορίας και ιπποδύναμης με τις αλουμινένιες μπιέλες και τους συμπλέκτες που με το ζόρι έβγαζαν μια διαδρομή,  εγώ μιλάω για τους κινητήρες που κάνουν drag στη Ρωσία, αυτοί δεν χρειάζονται κάθε αγώνα ανακατασκευή αφού έχουμε δει τα ίδια αυτοκίνητα να κάνουν πολλούς αγώνες την ίδια ημέρα.

                                    Το Devel Sixteen το θυμάμαι, θυμάμαι ότι για daily use είχε τη μισή ιπποδύναμη, και ο Πανόπουλος κάτι τέτοιο είχε αναφέρει, 3000 top 2000 daily αν δεν κάνω λάθος.

                                    οκ λοιπον, χρειαζονται ανα κατασκευη καθε 100 αγωνες (καθε 40 χιλιομετρα δηλαδη). Και για να μην αναφερθουμε σε συμπλεκτες, διαφορικα κτλ. Το devel sixteen υποτιθεται πως εχει 12 λιτρο κινητηρα για 5000 αλογα. Και επισης δεν εχει κυκλοφορισει ακομα, βγαλανε ενα βιντεο στο ντουμπαι στο οποιο η επιταχυνση του δεν ηταν τιποτα αξιολογο και το οδηγουσε η supercar blondie. Σοβαρα. Και εχουν βγαλει και ενα βιντεο με ενα 12λιτρο κινητηρα σε δυναμομετρο αλλα οχι μεσα στο αυτοκινητο.

                                    Διαβάζω πολύ προσεκτικά όλους του φόβους και τις αμφιβολίες. Βλέπω όμως στο youtube συνέντευξη, εγκαταστάσεις και λίγο από το αυτοκίνητο που μόνο αρπακολλατζής δεν φαίνεται ο τύπος και οι όποιοι συνεργάτες σου.

                                    Ίδωμεν...

                                    Ελλαδαρα, πρωτα την εμφανηση και μετα την ουσια, οπως οι βλακες που πανε για σκι, δεν εχουν κανει ποτε στη ζωη τους αλλα πρωτα αγοραζουν ΟΛΟ τον εξοπλισμο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • C
                                      criuser last edited by

                                      Διαβάζω τα σχόλια και δηλώνω άσχετος , αφού ούτε τα χέρια μου 'πιάνουν'  , ούτε την 'μουτζούρα' την μπορώ .

                                      Από την άλλη έχουμε αφορισμούς από άτομα που δουλεύουν στον χώρο , σε εταιρείες όμως που βέβαια εκεί όλα γίνονται ομαδικά και με πολλά λεφτά , ενώ έχουμε και τα σχόλια του Παναγιώτη που όπως ξέρουμε και τα χέρια του πιάνουν και έχει ασχοληθεί και έχει κατασκευάσει ο ίδιος πράγματα και σε διεθνές επίπεδο .

                                      Ισως οι αφορισμοί , είναι και αυτοί σαν τα σχόλια των δημοσιογράφων για το χάος . Υπερβολικοί...

                                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • M
                                        megane98hp last edited by

                                        @ epote, δεν προσέχεις λίγο πως μιλάς λέω εγώ?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • E
                                          epote @megane98hp last edited by

                                          @ epote, δεν προσέχεις λίγο πως μιλάς λέω εγώ?

                                          γιατι τι θα κανεις?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • panos2171
                                            panos2171 @megane98hp last edited by

                                            Διαβάζω πολύ προσεκτικά όλους του φόβους και τις αμφιβολίες. Βλέπω όμως στο youtube συνέντευξη, εγκαταστάσεις και λίγο από το αυτοκίνητο που μόνο αρπακολλατζής δεν φαίνεται ο τύπος και οι όποιοι συνεργάτες σου.

                                            Ίδωμεν...

                                            Oι εγκαταστάσεις δεν παίζουν κανένα ρόλο. Μπορεί να βγει ένα αριστούργημα από ένα μηχανουργείο και μια π@π@ριά από ένα ''εργοστάσιο''. Τέτοιες εγκαταστάσεις βλέπεις σε ένα οποιοδήποτε σύγχρονο συνεργείο, ΚΤΕΟ κλπ. Εγώ δεν είδα πουθενά τα μηχανήματα παραγωγής, καλούπια κλπ παρά μονάχα ένα autoclave, μεγάλους χώρους και ένα σχεδιαστικό τμήμα.

                                            Πάρε μια εικόνα από τη βιοτεχνία της Pagani και κάνε μια σύγκριση. Στην πρώτη περίπτωση μέσα σε 2-3 λεπτά βλέπεις όλο το χώρο παραγωγής και στην άλλη σε 30 λεπτά βλέπεις μόνο οθόνες.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 2 / 21
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr