-
Παρελαβα το μπιμπλικια για τον φωτισμο στα ποδια οδηγου-συνοδηγου.Δεν μπορω να καταλαβω που κουμπωνουν.Καποια φωτο;
-
@tacos said in Toyota Yaris Cross:
Παρελαβα το μπιμπλικια για τον φωτισμο στα ποδια οδηγου-συνοδηγου.Δεν μπορω να καταλαβω που κουμπωνουν.Καποια φωτο;
Αφαιρείς τα καλύματα (κάτω από το τουλαπάκι και το τιμόνι) και εσωτερικά έχει υποδοχές και πριζάκια.
-
@tacos said in Toyota Yaris Cross:
Παρελαβα το μπιμπλικια για τον φωτισμο στα ποδια οδηγου-συνοδηγου.Δεν μπορω να καταλαβω που κουμπωνουν.Καποια φωτο;
Γεμάτο το you tube
-
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
@tacos said in Toyota Yaris Cross:
Παρελαβα το μπιμπλικια για τον φωτισμο στα ποδια οδηγου-συνοδηγου.Δεν μπορω να καταλαβω που κουμπωνουν.Καποια φωτο;
Γεμάτο το you tube
Ο.Κ M/Ths.
-
@pp said in Toyota Yaris Cross:
@tacos said in Toyota Yaris Cross:
Παρελαβα το μπιμπλικια για τον φωτισμο στα ποδια οδηγου-συνοδηγου.Δεν μπορω να καταλαβω που κουμπωνουν.Καποια φωτο;
Τι μπλιμπλικια είναι αυτά?
-
Ψιψιψινια είναι.
-
@lap said in Toyota Yaris Cross:
Οκ ο κινητήρας όμως κατασκευάζεται από τον ίδιο κατασκευαστή που έφτιαξε το prius το οποίο γραφει πάρα πολλά χιλιόμετρα ως ταξί και εδώ και στο εξωτερικό χωρίς σοβαρά προβλήματα.
Πόσο μάλλον δε, όταν η toyota αναφέρει πως ο 1,5 είναι ο διλιτρος (αρκετά μελετημένος κινητήρας συγκριτικά με τον παλιό 1,8 και 1,5), χωρίς έναν κύλινδρο.
Εγώ πάλι θέλω να ρωτήσω γιατί χαλάει ο κινητήρας όταν σβήνει, και όχι όταν έχει μεγάλο φορτίο;
Δηλαδή κάθε φορά που φτάνουμε στον προορισμό μας και σβήνουμε τον κινητήρα αυτός χαλάει;
Από την στιγμή που δεν ασκείται κάποια τριβή η κάποια μηχανικη πίεση σε εξαρτήματα γιατί να χαλάσει κάτι που είναι κλειστό;
Μήπως εννοείς τη μίζα; Τα υβριδικά δεν παίρνουν μπροστα από τη μίζα
Στίς πρώτες γενιές συστημάτων start-stop,υπήρξε θέμα με την λίπανση των κουζινέτων στροφάλου
λόγω επαναλαμβανόμενης επανεκκίνησης του μοτέρ
Δεν είναι τυχαίο ότι η ΤΟΥΟΤΑ κάποια στιγμή το κατήργησε
Τώρα με τις προηγμένες αντλίες λαδιού,και τα πιο λεπτά λάδια,μάλλον το πρόβλημα λύθηκε; -
Εχω το εξης θεμα.Οταν κινουμε ακομη και σε ευθεια χωρις εμποδια ακουγεται ενας βομβητης χωρις να εχω καποια ενδειξη στο καντραν.Μου το εκανε χθες σταματησα καπου για καφεδακι και οταν το πηρα ολα καλα σημερα ξανα το ιδιο.Δοκιμασα ξανα αλλα δεν.Τηλεφωνησα στο Ν.Κηφισο απ οπου το πηρα να ζητησω ενα τεχνικο και η κοπελα αφου με ειχε 5 λεπτα στο περιμενε μου ειπε δεν βρισκει καποιο τεχνικο.Ξερει κανεις κατι σχετικο;
-
Κάνα κλειδί μήπως?
-
Το αμαξι ξεκιναει κανονικα και δεν παρουσιαζει καμια δυσλειτουργια.
-
Μήπως βάζεις κάτι στο πίσω κάθισμα και είναι ο βομβητής για ζώνες?
-
Μήπως οδηγείς άλλο yaris και έχει κανένα παιδί πίσω. Γύρνα και κοίτα με τρόπο.
-
η ζώνη βγάζει ένδειξη στο ταμπλό, κάτι άλλο είναι
-
Πριν λιγο το εκανα μια βολτα και ολα καλα, τι να πω.
-
Μήπως άφησες τελικά το παιδί σε κανένα ΚΔΑΠ;
-
4,5 μήνες, 2 χιλιάδες χιλιόμετρα μόνο.
Χρήση σπίτι γραφείο στο κέντρο.Τον Αύγουστο έμεινε πάρκινγκ με απενεργοποιηση του κλειδιού να μην χαλιέται η μπαταρία του και ενεργοποιηση με πάτημα πεντάλ να πάρει μπρος ο θερμικός ανα 6-7 μέρες που γυρναγα για λίγο στη βάση για προστασία της 12V μπαταριας για την οποία έχουν γραφτεί τόσα.
Ωστόσο προσωπικά εμένα το αμάξι δεν με έχει κερδίσει τόσο καιρο πλην κατανάλωσης.
Οποιαδηποτε κίνηση εκτός πόλης έχω δοκιμάσει δημιουργεί εκνευρισμό λόγω κακής ποιότητας πλαστικών και συνακόλουθων θορύβων, τριγμών και συντονισμων και φυσικά της άθλιας μαύρης οροφής που σε ψυχοπλακωνει και τραγικών καθισμάτων που ούτε στηριζουν, υποχωρούν από το βάρος και θέλουν συνέχεια ρύθμιση και είναι τόσο λεπτά σαν να τσιγκουνεύτηκαν τη γέμιση.
Άσε που δεν είναι να βάζεις κόσμο μέσα γιατί θα γεμίσει γρατσουνιές καθως «γράφουν» πανεύκολα τα πλαστικά του.Αν ενδιαφέρεται κανεις εδώ μέσα για αγορά ας στείλει pm. Το βλέπω να φεύγει νωρίτερα από το αναμενόμενο και ας κατεβαίνω με ΗΣΑΠ γραφείο.
-
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
4,5 μήνες, 2 χιλιάδες χιλιόμετρα μόνο.
Χρήση σπίτι γραφείο στο κέντρο.Τον Αύγουστο έμεινε πάρκινγκ με απενεργοποιηση του κλειδιού να μην χαλιέται η μπαταρία του και ενεργοποιηση με πάτημα πεντάλ να πάρει μπρος ο θερμικός ανα 6-7 μέρες που γυρναγα για λίγο στη βάση για προστασία της 12V μπαταριας για την οποία έχουν γραφτεί τόσα.
Ωστόσο προσωπικά εμένα το αμάξι δεν με έχει κερδίσει τόσο καιρο πλην κατανάλωσης.
Οποιαδηποτε κίνηση εκτός πόλης έχω δοκιμάσει δημιουργεί εκνευρισμό λόγω κακής ποιότητας πλαστικών και συνακόλουθων θορύβων, τριγμών και συντονισμων και φυσικά της άθλιας μαύρης οροφής που σε ψυχοπλακωνει και τραγικών καθισμάτων που ούτε στηριζουν, υποχωρούν από το βάρος και θέλουν συνέχεια ρύθμιση και είναι τόσο λεπτά σαν να τσιγκουνεύτηκαν τη γέμιση.
Άσε που δεν είναι να βάζεις κόσμο μέσα γιατί θα γεμίσει γρατσουνιές καθως «γράφουν» πανεύκολα τα πλαστικά του.Αν ενδιαφέρεται κανεις εδώ μέσα για αγορά ας στείλει pm. Το βλέπω να φεύγει νωρίτερα από το αναμενόμενο και ας κατεβαίνω με ΗΣΑΠ γραφείο.
Αγαπητέ iceman, άμα είσαι μαθημένος να ζεις σε σπίτι, είναι δύσκολο να ζήσεις μετά σε τροχόσπιτο, μόνο και μόνο επειδή είναι μικρότερα τα έξοδα.
Μάλλον κάπως έτσι την πάτησες κι εσύ.
Αυτό μου το έλεγαν στη Γερμανία για τα Toyota, αλλά τότε δεν το καταλάβαινα, μια και σπάνια συναντούσες Toyota εκεί.
Αγαπητοί Τογιοταίοι, μη βρίζετε εμένα, τους Γερμανούς βρίστε, αυτοί λένε τέτοια κακά πράγματα...
-
Χάλασε τα τελευταία χρονια η Τογιότα πάντως.
Ακόμα και μετά τη γερμανική ποιότητα δεν μου δημιουργούσε τέτοια συναισθήματα η χρήση του προηγούμενου γιαρις της γυναίκας. Φωτεινό αμάξι με πιο ποιοτικα πλαστικά καλυτερους χώρους.
Τώρα τα κάνουν σαν τα μούτρα τους οι Γιαπωνέζοι. Μικρα και μανγκα που μαζί με τα χαλια υλικά κάνουν απαράδεκτο συνδυασμό.Το έψηνα το τ ροκ σου και ειδικά στο 1,5 dsg που τρέχει και μπομπα επιτόκιο αλλά βλέπω έχει ημιακαμπτο πίσω.
Συνηθισμένος σε πολλαπλών θα μου κακοφανεί και αυτό. -
@tacos said in Toyota Yaris Cross:
Πριν λιγο το εκανα μια βολτα και ολα καλα, τι να πω.
Καποια στιγμη ενω οδηγουσα και ακουγονταν ο βομβητης αναψε στγμιαια στο καντραν ενδειξη οτι ηταν ανοικτη η πορτα του Χ.Α.Σταματησα κοιταξα την πορτα ηταν κλειστη.Την ανοιγοκλεισα καπως δυνατα και δεν ξανακουσθηκε ο βομβητης 3 μερες τωρα!
-
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
4,5 μήνες, 2 χιλιάδες χιλιόμετρα μόνο.
Χρήση σπίτι γραφείο στο κέντρο.Τον Αύγουστο έμεινε πάρκινγκ με απενεργοποιηση του κλειδιού να μην χαλιέται η μπαταρία του και ενεργοποιηση με πάτημα πεντάλ να πάρει μπρος ο θερμικός ανα 6-7 μέρες που γυρναγα για λίγο στη βάση για προστασία της 12V μπαταριας για την οποία έχουν γραφτεί τόσα.
Ωστόσο προσωπικά εμένα το αμάξι δεν με έχει κερδίσει τόσο καιρο πλην κατανάλωσης.
Οποιαδηποτε κίνηση εκτός πόλης έχω δοκιμάσει δημιουργεί εκνευρισμό λόγω κακής ποιότητας πλαστικών και συνακόλουθων θορύβων, τριγμών και συντονισμων και φυσικά της άθλιας μαύρης οροφής που σε ψυχοπλακωνει και τραγικών καθισμάτων που ούτε στηριζουν, υποχωρούν από το βάρος και θέλουν συνέχεια ρύθμιση και είναι τόσο λεπτά σαν να τσιγκουνεύτηκαν τη γέμιση.
Άσε που δεν είναι να βάζεις κόσμο μέσα γιατί θα γεμίσει γρατσουνιές καθως «γράφουν» πανεύκολα τα πλαστικά του.Αν ενδιαφέρεται κανεις εδώ μέσα για αγορά ας στείλει pm. Το βλέπω να φεύγει νωρίτερα από το αναμενόμενο και ας κατεβαίνω με ΗΣΑΠ γραφείο.
Αναμενετο και εγενετο.Παντως πλαστικα,καθισματα,χρωμα ουρανου,τεμπελης,ανοιγμα πορτων,χωροι ειναι ιδιοι οπως τα βλεπαμε στις εκθεσεις και στα test drive που ολοι πιστευω καναμε.Σιγουρα καποια αρνητικα τα βλεπεις με την χρηση.Πιστευω ακραδαντα ολα αυτα που παιρνεις ειναι πολλα για τα χρηματα που δινεις.Αρκει να ξερεις τι θελεις και να μην συγκρινεις με αλλης κατηγοριας και αξιας αυτοκινητα.Παντα φιλικα.
Toyota Yaris Cross