Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    To 1984 του Orwell στην γλώσσα του αυτοκινήτου λέγεται 2022
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. To 1984 του Orwell στην γλώσσα του αυτοκινήτου λέγεται 2022
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    18
    60
    254
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kalmik last edited by

      Να τι επιφυλάσσει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ερήμην των πολιτών (και ίσως των κυβερνήσεων) για το 2022 Ενα μαξιμαλιστικό σχέδιο Μεγάλου Αδελφού στο όνομα της οδικής ασφάλειας όιπου θα παρακολουθούνται ΤΑ ΠΑΝΤΑ και θα κάνει την παρακολούθηση μέσω κινητού να μοιάζει με παιδικό ανέκδοτο. Ετοιμαστείτε για το μεγάλο αντίο στις ατομικές ελευθερίες όσο θα είστε μέσα στο (μοντέρνο) made after 2022 αυτοκίνητό σας. Επίσης ετοιμαστείτε για τρελές αυξήσεις τιμών αφού πρέπει να ενσωματωθούν όλες αυτές οι περιίεργες και αδοκίμαστες τεχνολογίες και ετοιμαστείτε για τα απίστευτα ατυχήματα νέου τύπου όταν όλα αυτά τα ηλεκτρονικά θα τρελαίνονται ή θα χακάρονται και θα αποφασίσουν να φρενάρουν μόνα τους, να στρίψουν μόνα τους, να αποφύγουν ανύπαρκτα εμπόδια ή ... ή... ή

      Παραθέτω απο την χριστουγεννιάτικη ειδησεογραφία και κρίνετε μόνοι σας αν πρέπει να ανησυχούμε γενικώς και θα επενδύσουμε όπως όπως σε κανένα μοντέλο 2020-2021.

      Το συμβούλιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αποφάσισε ότι τα νέα αυτοκίνητα, από τα μέσα του 2022, θα μπορούν να διατίθενται στην αγορά της ΕΕ, μόνο αν έχουν προηγμένα συστήματα ασφαλείας.

      Οι νέοι κανόνες εκτιμάται ότι θα βοηθήσουν στη μείωση του αριθμού των θανάτων και των σοβαρών τραυματισμών στους δρόμους της ΕΕ, ενώ ενισχύουν και την ανταγωνιστικότητα των Ευρωπαίων κατασκευαστών αυτοκινήτων στην παγκόσμια αγορά.

      Νέος Ποινικός Κώδικας

      Ένα από τα σημαντικότερα συστήματα που θα πρέπει να έχουν όλα τα καινούρια οχήματα αφορά  αφορά σε εκείνο που ελέγχει και παρεμποδίζει την εκκίνηση και οδήγηση του οχήματος σε περίπτωση που ανιχνεύσει πως ο οδηγός βρίσκεται υπό την επήρεια αλκοόλ!

      Επίσης η τοποθέτηση των λεγόμενων «μαύρων κουτιών» και τα οχήματα θα αποτελεί γεγονός καθώς η νέα νομοθεσία προβλέπει την ύπαρξη συστημάτων καταγραφής δεδομένων συμβάντος!

      Ποια είναι τα υποχρεωτικά συστήματα

      Σύμφωνα με τους νέους κανόνες, όλα τα μηχανοκίνητα οχήματα (συμπεριλαμβανομένων των φορτηγών, λεωφορείων, ημιφορτηγών και οχημάτων τύπου SUV) θα πρέπει να είναι εξοπλισμένα με τα ακόλουθα χαρακτηριστικά ασφαλείας:

      • ευφυής έλεγχος ταχύτητας,

      • εγκατάσταση συστήματος για την παρεμπόδιση της οδήγησης υπό την επήρεια οινοπνεύματος,

      • σήματα επείγουσας στάθμευσης,

      • συστήματα ανίχνευσης οπισθοπορείας,

      • συστήματα καταγραφής δεδομένων συμβάντος,

      • ακριβής παρακολούθηση της πίεσης των ελαστικών,

      • συστήματα προειδοποίησης της υπνηλίας και της προσοχής του οδηγού,

      • προηγμένα συστήματα προειδοποίησης διάσπασης της προσοχής του οδηγού.

      • προηγμένα συστήματα πέδησης έκτακτης ανάγκης,

      • συστήματα παραμονής στη λωρίδα κυκλοφορίας σε έκτακτη ανάγκη,

      • διευρυμένες περιοχές προστασίας πρόσκρουσης της κεφαλής ικανές να μετριάζουν τους τραυματισμούς σε συγκρούσεις με ευάλωτους χρήστες του οδικού δικτύου, όπως οι πεζοί και οι ποδηλάτες.

      Επίσης πέραν των παραπάνω οι κατασκευαστές είναι υποχρεωμένοι να κατασκευάζουν με τέτοιο τρόπο τα οχήματά τους ώστε να μειώνονται σημαντικά τα τυφλά σημεία γύρω από αυτά.

      Επίσης θα πρέπει να είναι εξοπλισμένα με συστήματα ανίχνευσης πεζών, ποδηλατών αλλά και άλλων οχημάτων.

      Επόμενο βήμα για την Επιτροπή αποτελεί η ομαλή μετάβαση στα αυτοκίνητα με αυτόνομα συστήματα οδήγησης

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kalmik last edited by

        Να τι επιφυλάσσει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ερήμην των πολιτών (και ίσως των κυβερνήσεων) για το 2022 Ενα μαξιμαλιστικό σχέδιο Μεγάλου Αδελφού στο όνομα της οδικής ασφάλειας όιπου θα παρακολουθούνται ΤΑ ΠΑΝΤΑ και θα κάνει την παρακολούθηση μέσω κινητού να μοιάζει με παιδικό ανέκδοτο. Ετοιμαστείτε για το μεγάλο αντίο στις ατομικές ελευθερίες όσο θα είστε μέσα στο (μοντέρνο) made after 2022 αυτοκίνητό σας. Επίσης ετοιμαστείτε για τρελές αυξήσεις τιμών αφού πρέπει να ενσωματωθούν όλες αυτές οι περιίεργες και αδοκίμαστες τεχνολογίες και ετοιμαστείτε για τα απίστευτα ατυχήματα νέου τύπου όταν όλα αυτά τα ηλεκτρονικά θα τρελαίνονται ή θα χακάρονται και θα αποφασίσουν να φρενάρουν μόνα τους, να στρίψουν μόνα τους, να αποφύγουν ανύπαρκτα εμπόδια ή ... ή... ή

        Παραθέτω απο την χριστουγεννιάτικη ειδησεογραφία και κρίνετε μόνοι σας αν πρέπει να ανησυχούμε γενικώς και θα επενδύσουμε όπως όπως σε κανένα μοντέλο 2020-2021.

        Το συμβούλιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αποφάσισε ότι τα νέα αυτοκίνητα, από τα μέσα του 2022, θα μπορούν να διατίθενται στην αγορά της ΕΕ, μόνο αν έχουν προηγμένα συστήματα ασφαλείας.

        Οι νέοι κανόνες εκτιμάται ότι θα βοηθήσουν στη μείωση του αριθμού των θανάτων και των σοβαρών τραυματισμών στους δρόμους της ΕΕ, ενώ ενισχύουν και την ανταγωνιστικότητα των Ευρωπαίων κατασκευαστών αυτοκινήτων στην παγκόσμια αγορά.

        Νέος Ποινικός Κώδικας

        Ένα από τα σημαντικότερα συστήματα που θα πρέπει να έχουν όλα τα καινούρια οχήματα αφορά  αφορά σε εκείνο που ελέγχει και παρεμποδίζει την εκκίνηση και οδήγηση του οχήματος σε περίπτωση που ανιχνεύσει πως ο οδηγός βρίσκεται υπό την επήρεια αλκοόλ!

        Επίσης η τοποθέτηση των λεγόμενων «μαύρων κουτιών» και τα οχήματα θα αποτελεί γεγονός καθώς η νέα νομοθεσία προβλέπει την ύπαρξη συστημάτων καταγραφής δεδομένων συμβάντος!

        Ποια είναι τα υποχρεωτικά συστήματα

        Σύμφωνα με τους νέους κανόνες, όλα τα μηχανοκίνητα οχήματα (συμπεριλαμβανομένων των φορτηγών, λεωφορείων, ημιφορτηγών και οχημάτων τύπου SUV) θα πρέπει να είναι εξοπλισμένα με τα ακόλουθα χαρακτηριστικά ασφαλείας:

        • ευφυής έλεγχος ταχύτητας,

        • εγκατάσταση συστήματος για την παρεμπόδιση της οδήγησης υπό την επήρεια οινοπνεύματος,

        • σήματα επείγουσας στάθμευσης,

        • συστήματα ανίχνευσης οπισθοπορείας,

        • συστήματα καταγραφής δεδομένων συμβάντος,

        • ακριβής παρακολούθηση της πίεσης των ελαστικών,

        • συστήματα προειδοποίησης της υπνηλίας και της προσοχής του οδηγού,

        • προηγμένα συστήματα προειδοποίησης διάσπασης της προσοχής του οδηγού.

        • προηγμένα συστήματα πέδησης έκτακτης ανάγκης,

        • συστήματα παραμονής στη λωρίδα κυκλοφορίας σε έκτακτη ανάγκη,

        • διευρυμένες περιοχές προστασίας πρόσκρουσης της κεφαλής ικανές να μετριάζουν τους τραυματισμούς σε συγκρούσεις με ευάλωτους χρήστες του οδικού δικτύου, όπως οι πεζοί και οι ποδηλάτες.

        Επίσης πέραν των παραπάνω οι κατασκευαστές είναι υποχρεωμένοι να κατασκευάζουν με τέτοιο τρόπο τα οχήματά τους ώστε να μειώνονται σημαντικά τα τυφλά σημεία γύρω από αυτά.

        Επίσης θα πρέπει να είναι εξοπλισμένα με συστήματα ανίχνευσης πεζών, ποδηλατών αλλά και άλλων οχημάτων.

        Επόμενο βήμα για την Επιτροπή αποτελεί η ομαλή μετάβαση στα αυτοκίνητα με αυτόνομα συστήματα οδήγησης

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • alexandros-k
          alexandros-k last edited by

          Καλα τα λες 

          1 Reply Last reply Reply Quote 7
          • L
            lap last edited by

            Μια χαρα ειναι σχεδον ολα τα συστηματα,...μακαρι να μπουν..

            ΑΜΗΝ και ποτε

            Εντωμεταξυ ποσο ασχετοι ειναι οι δημοσιογραφοι.... και τωρα ο εγκεφαλος του αυτοκινητου καταγραφει πολλα δεδομενα για τον τροπο οδηγησης. Εδω και αρκετα χρονια οι εγκεφαλοι των αυτοκινητων καταγραφουν τα παντα στην οδηγηση σας με σκοπο να βελτιωσουν την καυση και χιλια αλλα δυο, οπως κινηση του τιμονιου πριν ενεργοποιηθει το esp, πλευρικη επιταγχυνση που δηλωνει τροπο οδηγησς πριν γινει το ατυχημα κτλ κτλ. Αυτα τα δεδομενα μπορουν να χρησιμοποιηθουν και σημερα οπως θελουν απο τους ειδικους, το νομικο πλαισιο ομως μας προστατευει.....οχι η μη υπαρξη τεχνολογιων.

            Η νομικη επιστημη υπαρχει οχι μονο για να πηγαινουν οι δικηγοροι στην κολαση, αλλα και για να δημιουργηται το πλαισιο της ζωης μας μεσω των προτασεων τους προς το νομοθετικο σωμα και την εκτελεστικη εξουσια.

            Πω πω τι παθαμε;;;;;;

            Οσο για το τι θα γινει και οποιος φοβαται, τοτε αν θελει ας χακαρει το αυτοκινητο του και να τα απενεργοποιησει, ολα.

            Δεν το λεω για τον φιλο μας στο forum, που καλα εκανε και εθεσε εναν προβληματισμο, αλλα ρε παιδι μου, ειναι ασχετοι απο αυτοκινητα αυτοι οι δημοσιογραφοι.

            Υ.γ θα τους παραδεχτω οταν βγαλουν μαλακομετρητη και το οχημα οταν εντοπισει μαλ@κα με περικεφαλαια πισω απο το τιμονι να ακινητοποιηται ή να μη μπορει να τεθει σε λειτουργια

            Υ.γ.2 Λετε να μη με συμφερει;;;;

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 7
            • monman2
              monman2 last edited by

              Συμφωνώ με lap όλα αυτά τα συστήματα είναι καλοδεχούμενα και υπάρχει η πλειοψηφία τους ήδη στα αυτοκίνητα μας . Αυτό με την απαγόρευση εκκίνηση αν έχεις πιεί κανονικά πρέπει να μπει και στα παλιά σαν αφτερ μάρκετ πχ στην μεταβίβαση να είναι υποχρεωτική  η βεβαίωση εγκατάστασης μαζί με τα ΤΚ και το ΚΤΕΟ!

              Μητσοτάκη πέρασε το και αυτό έτσι και αλλιώς με τον αντικαπνιστικό δεν ξαναβγαίνεις, περνά το σου λέω!

              Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

              1 Reply Last reply Reply Quote 9
              • C
                criuser last edited by

                Σε μία χώρα με τεράστιο αριθμό ατυχημάτων , νεκρών και αναπήρων από τροχαία , είναι δείγμα μεγάλης ασχετοσύνης να γράφονται τέτοια άρθρα .

                Πολύ καλά κάνουν και βάζουν όλα τα συστήματα .

                Πολύ καλά ο κάθε κουραδόμαγκας που πίνει και οδηγεί γιατί είναι μάγκας και αντέχει το πιοτό θα αντιμετωπίσει τις συνέπειες των πράξεων του .

                Ο δημοσιογράφος θα πρέπει να υποχρεωθεί να περάσει όλα τα ΣΚ του 2020 , βοηθώντας στο νοσοκομείο ΚΑΤ , ώστε να καταλάβει τι βλακείες γράφει .

                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                1 Reply Last reply Reply Quote 12
                • A
                  agpr last edited by

                  Από πότε θεωρείται ατομική ελευθερία να οδηγείς κανείς μεθυσμένος ή να πηγαίνει με τελική σε δημόσιο δρόμο; Έχω χάσει φίλους από μεθυσμένο οδηγό και έχω κινδυνεύσει στο δρόμο από ανεύθυνους. Μακάρι να ισχύσουν τα μέτρα και μακάρι να επιβληθεί ο έλεγχος αλκοόλ σε όλα τα κυκλοφορούντα οχήματα, ακόμα και εκ των υστέρων!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 10
                  • P
                    panormus772 @monman2 last edited by

                    Αυτό με την απαγόρευση εκκίνηση αν έχεις πιεί κανονικά πρέπει να μπει και στα παλιά σαν αφτερ μάρκετ πχ στην μεταβίβαση να είναι υποχρεωτική  η βεβαίωση εγκατάστασης μαζί με τα ΤΚ και το ΚΤΕΟ!

                    +1

                    1 Reply Last reply Reply Quote 7
                    • alexandros-k
                      alexandros-k last edited by

                      Φανταζομαι δεν εχετε προβλημα να σας βαλουν και το τσιπακι .....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • C
                        criuser last edited by

                        Δηλαδή το να μην σε αφήνει να οδηγείς μεθυσμένος ή εκτός κάθε νομιμότητας , είναι ίδιο με το τσιπάκι . Αλλά το θέμα είναι η προστασία των προσωπικών δεδομένων και αυτό είναι σύνθετο .

                        Το ότι πουλάνε εδώ και χρόνια τα στοιχεία σου και σου στέλνουν στοχευμένες διαφημίσεις δεν σε νοιάζει προφανώς .

                        Στα σοβαρά κράτη , όποιος πιαστεί να πουλάει δεδομένα τρίτων και πιάνεται , περνάει δύσκολα . Πολύ δύσκολα . Εδώ απλά κάνει διακοπές με τα λεφτά των διαφημιστών .

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                        • L
                          lap last edited by

                          Να σας πω ενα τσιπακι που το ειχαν και οι προϊστορικοι ανθρωποι.....

                          Το dna, rna και τα δαχτυλικα αποτυπωματα..... τσιπαρα απο τις λιγες με 99,99% ακριβεια.

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • alexandros-k
                            alexandros-k @criuser last edited by

                            Δηλαδή το να μην σε αφήνει να οδηγείς μεθυσμένος ή εκτός κάθε νομιμότητας , είναι ίδιο με το τσιπάκι . Αλλά το θέμα είναι η προστασία των προσωπικών δεδομένων και αυτό είναι σύνθετο .

                            Το ότι πουλάνε εδώ και χρόνια τα στοιχεία σου και σου στέλνουν στοχευμένες διαφημίσεις δεν σε νοιάζει προφανώς .

                            Στα σοβαρά κράτη , όποιος πιαστεί να πουλάει δεδομένα τρίτων και πιάνεται , περνάει δύσκολα . Πολύ δύσκολα . Εδώ απλά κάνει διακοπές με τα λεφτά των διαφημιστών .

                            Απο ολα αυτα κολλησατε μονο στο αλκοολ...Μονοι σας χρυσωνετε το χαπι. Οκ το επομενο σταδιο ειναι να μας βαλουν και καμερες μεσα στο σπιτι μας , μηπως παραβουμε καποιον νομο....Για το καλο μας βρε

                            1 Reply Last reply Reply Quote 6
                            • L
                              lap last edited by

                              Υπαρχει μια διαφορα σε οτι λες φιλε αλεξανδρ

                              Το ενα ειναι δεδομενο το αλλο ειναι απλα ενα αλμα υποθεσης. Δεν μπορει το αλμα υποθεσης να επηρεαζει το δεδομενο.

                              Μπλεκονται οι δυο κοσμοι μαζι και γινεται αχταρμας η ιστορια

                              Άν ποτε γινει αυτο που λες...που δεν το νομιζω, θα δουμε το νομικο πλαισιο εκεινης της εποχης και αναλογως θα μας προταθουν λυσεις και εμεις αναλογως θα ψηφισουμε ως ελευθεροι πολιτες.

                              Πιθανοτατα (δεν το ξερω διοτι δεν ξερω το γενιμοτερο μελλοντιμο περιβαλλον) να ψηφισουμε να μη γινει ποτε των ποτων....οποτε το αλμα υποθεσης μενει στη  ακρη και βλεπουμε την σημερινη ζωη και τα σημερινα προβληματα της.

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • alexandros-k
                                alexandros-k last edited by

                                Να ψηφισουμε ??  Καλο.....

                                Οπως ψηφισαμε για την Μακεδονια, για τους λαθρομεταναστες , και παρα πολλά άλλα σημαντικά θεματα... Για το καλο μας γινονται ολα, μην αγχωνεστε

                                Καληνυχτα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                • N
                                  nutsis last edited by

                                  Μακάρι να γίνουν.

                                  Σε 10 χρόνια το πολύ (ελπίζω σε 5), θα μπορούν να αποφευχθούν τραγωδίες χάρη στην τεχνολογία.

                                  Το ξέρω ότι η νομιμότητα ειναι ανιαρή και δίνει την αίσθηση αποστειρωμένης ζωής, αλλά δεν βλέπω και πως μπορει να επηρεάσει την προσωπική ζωή του καθενός η εφαρμογή κανόνων στις δημόσιες δραστηριότητες. Στο σπίτι του και σε ιδιωτικούς χώρους, ο καθένας μπορεί να κάνει ότι του γουστάρει στον εαυτό του.

                                  Αν δεν μπορούμε να σεβαστούμε οι ίδιοι βασικούς κανόνες, θα αναγκαστούμε. Οπως με τον αντικαπνιστικό νόμο. Υπάρχει και η λύση της επαρχίας για όσους θέλουν να είναι όσο το δυνατόν περισσότερο ελεύθεροι από τους κανόνες που πρέπει να υπάρχουν σε αστικούς ιστούς ή δημόσιες δομές. Εκεί δεν υπάρχουν δρόμοι, νοσοκομεία, σοβαρή εκπαίδευση, δημόσια λειτουργία. Ολα ειναι για γτπκ. Ειναι μια λύση ενάντια στην καταπίεση των κανόνων.

                                  Μπράβο τους πάντως και μακάρι να ελέγχουν ακόμα και την πίεση του αέρα στα λάστιχα από μακριά, αφου δεν ειμαστε ικανοί ούτε να τα φουσκώνουμε σωστά.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 12
                                  • A
                                    agpr last edited by

                                    Ποια από τα προτεινόμενα μέτρα για το αυτοκίνητο είναι το ισοδύναμο της τοποθέτησης εκ μέρους του κράτους καμερών στο σπίτι (γιατί οι ιδιώτες συχνά βάζουμε κάμερες στα σπίτια μας) ; Σε ποια πρέπει να έχω ενστάσεις λόγω παραβίασης της ιδιωτικής μου ζωής;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • alexandros-k
                                      alexandros-k last edited by

                                      Ποια από τα προτεινόμενα μέτρα για το αυτοκίνητο είναι το ισοδύναμο της τοποθέτησης εκ μέρους του κράτους καμερών στο σπίτι (γιατί οι ιδιώτες συχνά βάζουμε κάμερες στα σπίτια μας) ; Σε ποια πρέπει να έχω ενστάσεις λόγω παραβίασης της ιδιωτικής μου ζωής;

                                      Εσυ μπορεις να μην εχεις ενστασεις για τιποτα, δεν με αφορα..... Εγω εχω ενστασεις σε πολλά οπως ελεγχος ταχυτητας , η οποια λενε θα γινεται μεσω gps , δλδ αναλογα το που βρισκεσαι θα εφαρμοζονται τα τρεχονται ορια ταχυτητας. Δλδ μπορουν να δουν ανα πασα στιγμη που βρισκεται το αμαξι μου και που κινείται. Θα μπορουν να βλεπουν αν εχω διασπαση προσοχης...δλδ πως? Με καποιο ειδος παρακολουθησης προφανως

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • A
                                        agpr last edited by

                                        Ένας τρόπος που ελέγχεται η κόπωση είναι μέσω κάμερας. Παρακολουθείται η κίνηση οφθαλμών και βλεφάρων και σε ειδοποιεί. Το αυτοκίνητο μου με ενημερώνει για τα ισχύοντα όρια ταχύτητας αναγνωρίζοντας μέσω κάμερας τις πινακίδες (αν δεν τις έχουν βανδαλίσει). Το πρόγραμμα πλοήγησης στο κινητό μου μέσω gps με ενημερώνει για τα όρια ταχύτητας. Ούτε στη μια ούτε στην άλλη περίπτωση παραβιάζεται η ιδιωτικότητά μου. Αυτά έχουν σημασία αν όντως αυτό που σε νοιάζει είναι η ιδιωτικότητά σου.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                        • alexandros-k
                                          alexandros-k last edited by

                                          To ειπες και μονος σου. Καμερα να παρακολουθει τον οδηγο , εστω τα ματια-βλεφαρα

                                          Ναι τωρα αναγνωριζουν τις πινακιδες τα αμαξια μεσω καμερας, στο μελλον ειπανε θα γινεται μεσω Gps

                                          Αληθεια , οταν βλεπει πινακιδα κατοικημενης περιοχης , και δεν υπαρχει πινακιδα με οριο ταχυτητας γιατι εννοειται το 50 , τωρα τι σου δειχνει?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                          • L
                                            lap last edited by

                                            Ωραια...αφηνεις metadatas οτι περασες απο εναν δημοσιο δρομο....

                                            Και;;;

                                            Τι μπορει να γινει που το λογισμικο διαβασε τον δρομο....τι σημαινει αυτο;;;;

                                            Σε εναν ΔΗΜΟΣΙΟ δρομο;

                                            Και σε ενα καφε αν πας να πιεις καφε αφηνεις πισω σου τεραστιο δειγμα dna και δαχτυλικων αποτυπωματων....

                                            Σε οτι αγγιξεις και οτι πιασεις αφηνεις το μοναδικο σου dna και αποτυπωματα και μαλιστα ο αλλος ως ιδιωτης μποεει να το κανει οτι θελει....ενω το δημοσιο αγαθο ελεγχεται μεσα απο θεσμους

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr