-
Μάλιστα σημαντική παράμετρος. Δλδ παίζει οι βιομηχανίες να πάρουν την ρεβάνς. Να δώσουν τοση αύξηση ώστε να ψαλιδισουν τις μειώσεις...να δω μετά τα μούτρα στην κυβέρνηση για τα μέτρα ανάκαμψης.
Σε αυτή την περίπτωση θα μιλάμε για μεγάλη κυβερνητική ήττα ουσιαστικά για μέτρα που απλά ευνοούν την ξένη βιομηχανία....
Τιμή αυτοκινήτου=τιμή από εργοστάσιο + κέρδος εισαγωγέα + φόροι κράτους.
σε κάθε περίπτωση οι τιμές θα είναι σχεδόν ίδιες σε αυτοκίνητα λαϊκής κατανάλωσης,το όφελος είναι ότι βάζεις τα έξτρα σου σαν άνθρωπος χωρίς να τα πληρώσεις χρυσά. Δεν νομίζω ότι μπορεί να έρθει καμία ανάκαμψη με αυτά τα μέτρα.
-
Ναι, το προηγούμενο σύστημα για τον υπολογισμό ττ ήταν ΓΤΠ και έπρεπε να αλλάξει, το ότι τώρα θα τρέξουμε όλοι να αγοράσουμε αυτοκίνητο και θα έρθει η ανάπτυξη γιατί θα πληρώσουμε 24 αντί για 25Κ είναι αστειο.
-
Συμφωνώ. Δεν είναι κίνητρο αγοράς αυτή η αλλαγή. Απλά όποιος έχει σκοπό να αγοράσει, θα πάρει κάτι λίγο πιο καλό από ό,τι με τα προηγούμενα δεδομένα.
-
Όντως ισχύει αυτό περί αύξησης τιμών...2%-6% εργοστασιακη αύξηση ψυθιριζεται στις αντιπροσωπείες αντί για 1%-2%οπως γινόταν ,για να ρεφαρουν την χασουρα από τον ιό.
-
Ναι δλδ θα ρεφαρουν την χασουρα αυξανοντας τις τιμές...καμια τυχη ας τα σκεφτουντουσαν οι κυβερνώντες πριν μας κλεισουν για 2 μήνες και παραλυσουν την οικονομια για χρονια λες και αντεχουμε σε τετοιους τριγμούς.
-
Ναι δλδ θα ρεφαρουν την χασουρα αυξανοντας τις τιμές...καμια τυχη ας τα σκεφτουντουσαν οι κυβερνώντες πριν μας κλεισουν για 2 μήνες και παραλυσουν την οικονομια για χρονια λες και αντεχουμε σε τετοιους τριγμούς.
ασε που θα έδινε και μια ανάσα στο ασφαλιστικό να πεθάνουν μερικές χιλιάδες συνταξιούχοι....
-
Tkin73 wrote:
Ναι δλδ θα ρεφαρουν την χασουρα αυξανοντας τις τιμές...καμια τυχη ας τα σκεφτουντουσαν οι κυβερνώντες πριν μας κλεισουν για 2 μήνες και παραλυσουν την οικονομια για χρονια λες και αντεχουμε σε τετοιους τριγμούς.
ασε που θα έδινε και μια ανάσα στο ασφαλιστικό να πεθάνουν μερικές χιλιάδες συνταξιούχοι....
Δεν το σκέφτηκαν καλά, μαζί με τις χιλιάδες συνταξιούχους θα γλυτώναμε και από μερικούς από ομάδες υψηλού κινδύνου - οι υπέρβαροι και καπνιστές από τους πρώτους στην λίστα, δηλαδή το 1/3 των άνω των 40 των ανδρών της χώρας - γενικά θα γινόταν (γίνει) ένα ωραίο ξεσκαρτάρισμα.
-
Ασε που θα περίσσευαν και γυναίκες μετά....
Οπότε θα είχαμε και ένα καλό με την ισλαμοποίηση της χώρας ... Οσοι έμεναν θα έπαιρναν 4 ο καθένας...
Βέβαια θα έπρεπε να αλλάξει γενικά κατά το ισλαμικό στυλ και η θέση της γυναίκας , γιατί σκέψου να έχεις 4 πεθερές...
Και μάλιστα χωρίς συζύγους να τις μαζεύουν...
Και αν είναι νέες οι νύφες θα παίξουν τίποτα σκηνικά , αν είναι μεγάλες , μόνο η γκρίνια θα τους τρώει τους επιζήσαντες...
-
Όσα αμάξια είναι σε εξέλιξη η παραγγελία τους και εφόσον αργά η γρήγορα αλλάξει ο τρόπος υπολογισμού των τελών, όταν έρθουν Ελλάδα και περάσουν από τελωνείο το τέλος ταξινόμησης θα υπολογιστεί με το παλιό η το νέο τρόπο υπολογισμού?
Με λίγα λόγια όσοι έχουν παραγγείλει όταν τους έρθει , θα είναι φθηνότερο από λίγο έως πολύ ανα περίπτωση??
-
Κοίτα αν έχεις κλειδωμένη λτπφ και ταξινομηθεί αφού αλλάξει ο νόμος με τον νέο τρόπο υπολογισμού θα έχεις σίγουρα όφελος. Αν όμως η τιμή είναι ανοικτή για εμένα ξέχνα την μείωση. Θα φας πρώτα αύξηση τόση όση είναι η μείωση που θα φέρει ο νόμος! Ο νέος νόμος όμως δεν νομίζω να τεθεί σε ισχύ πριν από το 2021 οπότε είναι λίγο δύσκολο να έχει ήδη κάποιος παραγγελία που να τρέχει και να παραλάβει το 21.
-
Κοίτα αν έχεις κλειδωμένη λτπφ και ταξινομηθεί αφού αλλάξει ο νόμος με τον νέο τρόπο υπολογισμού θα έχεις σίγουρα όφελος. Αν όμως η τιμή είναι ανοικτή για εμένα ξέχνα την μείωση. Θα φας πρώτα αύξηση τόση όση είναι η μείωση που θα φέρει ο νόμος! Ο νέος νόμος όμως δεν νομίζω να τεθεί σε ισχύ πριν από το 2021 οπότε είναι λίγο δύσκολο να έχει ήδη κάποιος παραγγελία που να τρέχει και να παραλάβει το 21.
Κλειδωμένη εννοείς να έχει γίνει η παραγγελία? Περίπου Οκτώβριο το περιμένω και είδα και αλλού να το συζητάνε. Μάλιστα κάνανε λόγο για επικοινωνία με την αντιπροσωπεία για να ξεκαθαριστεί με ποιον τρόπο θα υπολογιστεί το ττ εάν τελικά αλλάξει ο τρόπος υπολογισμού.
-
Υπάρχουν εταιρίες που λόγω της κατάστασης δεν σου δίνουν οριστικής τελική τιμή. Αν έχεις υπογράψει σύμβαση με τελική τιμή χωρίς ψιλά γράμματα δεν θα αλλάξει η τιμή. Αλλά ο μόνος που μπορεί να σου απαντήσει για την περίπτωση σου είναι ο έμπορος που παρήγγειλες. Αλλά αν περιμένεις παραλαβή το Οκτωβρη θεωρώ απίθανο να επωφεληθεις με κάποια έκπτωση.
-
Εάν κάποιος βάλει παραγγελία Σεπτεμβρίο - Οκτώβριο τότε τι να αναμένει
-
Σαφώς, τον θεώρησα νοητικά στην ίδια κατηγορία με τον εισαγωγέα, ως μεσάζοντες.
-
Τιμή αυτοκινήτου=τιμή από εργοστάσιο + κέρδος εισαγωγέα + φόροι κράτους.
Στην παραπάνω φόρμουλα λείπει το κέρδος του εμπόρου, ειναι και αυτό ένα σημαντικό ποσό, με το οποίο ο καθε έμπορος 'παίζει' για την επιπλέον έκπτωση.
-
Σαφώς, τον θεώρησα νοητικά στην ίδια κατηγορία με τον εισαγωγέα, ως μεσάζοντες.
Το κατάλαβα, απλά το έγραψα γιατί στην Ελλάδα είναι λίγο περίεργο το καθεστώς σε μερικές εταιρείες, αφού ο εισαγωγέας έχει και λιανική (π.χ. Συγγελίδης, Σαρακάκης, Σφακιανάκης, Βασιλάκης κλπ.) και έτσι μπορεί και παίζει ποικιλοτρόπως με τις τιμές.
-
Η παράλογη αύξηση των τελών εισαγωγής για EURO 6 με ποιο ακριβώς επιχείρημα μπορεί να 'στηριχθεί'; Δηλαδή με πιό κριτήριο ένα διετίας EURO 6d τρώει έξτρα καπέλο 50% στα τέλη ; Δηλαδή αν όπως εγώ , κάποιος κοιτούσε να εισάγει μεταχειρισμένο από το εξωτερικό τριετίας (απόλυτα σύννομα τα περισσότερα με τα ισχύοντα περιβαλλοντικά πρότυπα ρύπων καθώς οι περισσότερες εταιρίες τηρούσαν το EURO 6d αρκετά νωρίτερα ) πολύ απλά το ξεχνάει γιατί θα πληρώσει διπλάσιο τελωνείο.Αν ήθελαν πραγματικά να βάλουν κριτήριο τους τύπους , δε θα έβαζε μια ημερομηνία αλλά τον τύπο του προτύπου στο οποίο συμμορφώνεται το όχημα
Φοβάμαι ότι αν νομίζει το υπουργείο ότι θα τονώσει την αγορά καινούργιων αυτοκινήτων βάζοντας καπέλο στα εισαγόμενα ,δυστυχώς είναι βαθιά νυχτωμένο. Δεν αγοράζει κάποιος μεταχειρισμένο τόσο από άποψη όσο γιατί του λείπουν τα χρήματα για αντίστοιχο καινούργιο. Φοβάμαι τέλος ότι οι αυξήσεις στα τελωνεία θα απορροφηθούν από τους πολυμήχανους μαντράδες μας εισάγοντας ακόμα πιο σάπια ,αλλά με 5 πόντους γυαλιστικό πάνω τους, οχήματα.
-
Η παράλογη αύξηση των τελών εισαγωγής για EURO 6 με ποιο ακριβώς επιχείρημα μπορεί να 'στηριχθεί'; Δηλαδή με πιό κριτήριο ένα διετίας EURO 6d τρώει έξτρα καπέλο 50% στα τέλη ; Δηλαδή αν όπως εγώ , κάποιος κοιτούσε να εισάγει μεταχειρισμένο από το εξωτερικό τριετίας (απόλυτα σύννομα τα περισσότερα με τα ισχύοντα περιβαλλοντικά πρότυπα ρύπων καθώς οι περισσότερες εταιρίες τηρούσαν το EURO 6d αρκετά νωρίτερα ) πολύ απλά το ξεχνάει γιατί θα πληρώσει διπλάσιο τελωνείο.Αν ήθελαν πραγματικά να βάλουν κριτήριο τους τύπους , δε θα έβαζε μια ημερομηνία αλλά τον τύπο του προτύπου στο οποίο συμμορφώνεται το όχημα
Φοβάμαι ότι αν νομίζει το υπουργείο ότι θα τονώσει την αγορά καινούργιων αυτοκινήτων βάζοντας καπέλο στα εισαγόμενα ,δυστυχώς είναι βαθιά νυχτωμένο. Δεν αγοράζει κάποιος μεταχειρισμένο τόσο από άποψη όσο γιατί του λείπουν τα χρήματα για αντίστοιχο καινούργιο. Φοβάμαι τέλος ότι οι αυξήσεις στα τελωνεία θα απορροφηθούν από τους πολυμήχανους μαντράδες μας εισάγοντας ακόμα πιο σάπια ,αλλά με 5 πόντους γυαλιστικό πάνω τους, οχήματα.
δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω
-
Και με τον τρεχων τροπο υπολογισμου , δεν παιζει ρολο το C02 στα ΤΤ ? Αυτο θυμαμαι. Οτι οσο ανεβαινει το CO2 ανεβαινει και ενας συντελεστης επι του ΤΤ . Λαθος θυμαμαι? (μιλαω για τα καινουρια, οχι μεταχειρισμενα απο εξω)
-
Και με τον τρεχων τροπο υπολογισμου , δεν παιζει ρολο το C02 στα ΤΤ ? Αυτο θυμαμαι. Οτι οσο ανεβαινει το CO2 ανεβαινει και ενας συντελεστης επι του ΤΤ . Λαθος θυμαμαι? (μιλαω για τα καινουρια, οχι μεταχειρισμενα απο εξω)
Ναι και τώρα ισχύει.
-%5 για κάτω από 100gr, 100-120 είναι 0% κι από 120gr και πάνω ανά 20gr αυξάνει κατά 10%. (π.χ. 120-140gr 10%, 140-160gr 20% κ.τ.λ.)
Νέα τέλη ταξινόμησης