-
Καλησπερα στο φορουμ
Αποφασισα να ανοιξω το δικο μου θεμα στο φορουμ γιατι πλεον μπαινουμε στην τελικη ευθεια αγορας αυτοκινητου μετα απο πολλες αναβολες.Οπως πιθανων καποιοι γνωριζετε οτι μενω στην Συρο και αυτο ειναι ο σημαντικοτερος παραγοντας που δεν υιοθετω την αγορα ενος τουρμπο.Δυστυχως οι δρομοι μας ειναι στενοι,το οδικο δικτυο μικρο και οι αποστασεις που καλυπτω επισης μικρες.Απ τις μηχανολογικες γνωσεις που εχω πιστευω οτι ενας υπερτροφοδοτουμενος κινητηρας 'πνιγεται' εδω.Να σημειωσω οτι η αγορα παει για αρχες του 2020 ενω το αυτοκινητο που θα αντικατασταθει ενα Γκολφ 5 1,4 16ν του 2004 (το απλο με 75 ιππους).Ο λογος που το αλλαζω ειναι οι δυο πορτες του και........ο μπομπιρας που ερχεται απο μερα σε μερα.....(γι αυτο αν δεν απανταω αμεσα μαλλον θα ειμαι μαιευτηριο).
Στο δια ταυτα τωρα.Κατ αρχην ψαχνουμε την πιο αξιοπιστη αγορα και το καλυτερο αυτοκινητο συνολικα με τιμη γυρω στα 15000 ενω θα βοηθουσε και η οικονομια στο καυσιμο.
Επιλογες αυτη τη στιγμη μετα απο καποιο ψαξιμο ειναι το Renault Clio 1,0 expression,το Ford Fiesta 1,1 trend,το Opel Corsa 1,2 elegance και το Seat Ibiza 1,0 style.Επισης θετικη γνωμη εχω και για τα Hyndai i20 1,2 exclusive και Kia Rio 1,2 uptown.
Ειχα στα υπ οψιν μου και το Nissan Micra 1,0 των 71 ιππων αλλα απ οτι βλεπω εχει καταργηθει.
Θετικη γνωμη εχω για το Mazda 2 αλλα με 1500 κυβικα και ποβληματα τεκμηριου το ξεχναμε...
Τωρα θα σας πω τι εχω αφησει απ εξω.....
Πρωτα απ ολα Suzuki Baleno και Swift γιατι ποτε μου δεν σμπαθησα την εταιρια συν οτι η κουμπαρα μου με swift εχει παρα πολλα προβληματα...
Το ιδιο ισχυει και για το Πεζο 208 ,Skoda Fabia αλλα και το Citroen C3......
Το Toyota yaris καλο και αξιοπιστο (εχει και Aygo η συζυγος) αλλα ασχημο.....
Το vw Polo εχει την γελοια διετη εγγυηση οποτε τρωει x απ τσ αποδητηρια ασχετως εαν ειμαι ευχαριστημενος απο το Γκολφ και το Πολο που ειχα πριν....
Στις επιλογες μου εχει παιξει ρολο και η συζυγος με ταση προς το Κλιο.....
Αν βγαλετε ακρη με αυτα που εχω γραψει πειτε μου μια γνωμη.....ευχαριστως να το συζητησω.....Περιττο να πω οτι εδω στη Συρο αυτοκινητα για test drive δεν υπαρχουν ενω μου ειναι αδυνατο να βρεθω στην εκθεση λογω.....γεννας οπου θα πρεπει να ειμαι παρων.....
Τελος να αναφερω οτι επ ουδενι δεν ενδιαφερομαι για κροσοβερ η για πετρελαιο.Ενω αυτοκινητα με φυσικο αεριο επι του παροντος απορριπτονται λογω ανεπαρκειας φυσικου αεριου στην Συρο.....Ελπιζω να μην κουρασα.....
-
Καλησπερα στο φορουμ
Αποφασισα να ανοιξω το δικο μου θεμα στο φορουμ γιατι πλεον μπαινουμε στην τελικη ευθεια αγορας αυτοκινητου μετα απο πολλες αναβολες.Οπως πιθανων καποιοι γνωριζετε οτι μενω στην Συρο και αυτο ειναι ο σημαντικοτερος παραγοντας που δεν υιοθετω την αγορα ενος τουρμπο.Δυστυχως οι δρομοι μας ειναι στενοι,το οδικο δικτυο μικρο και οι αποστασεις που καλυπτω επισης μικρες.Απ τις μηχανολογικες γνωσεις που εχω πιστευω οτι ενας υπερτροφοδοτουμενος κινητηρας 'πνιγεται' εδω.Να σημειωσω οτι η αγορα παει για αρχες του 2020 ενω το αυτοκινητο που θα αντικατασταθει ενα Γκολφ 5 1,4 16ν του 2004 (το απλο με 75 ιππους).Ο λογος που το αλλαζω ειναι οι δυο πορτες του και........ο μπομπιρας που ερχεται απο μερα σε μερα.....(γι αυτο αν δεν απανταω αμεσα μαλλον θα ειμαι μαιευτηριο).
Στο δια ταυτα τωρα.Κατ αρχην ψαχνουμε την πιο αξιοπιστη αγορα και το καλυτερο αυτοκινητο συνολικα με τιμη γυρω στα 15000 ενω θα βοηθουσε και η οικονομια στο καυσιμο.
Επιλογες αυτη τη στιγμη μετα απο καποιο ψαξιμο ειναι το Renault Clio 1,0 expression,το Ford Fiesta 1,1 trend,το Opel Corsa 1,2 elegance και το Seat Ibiza 1,0 style.Επισης θετικη γνωμη εχω και για τα Hyndai i20 1,2 exclusive και Kia Rio 1,2 uptown.
Ειχα στα υπ οψιν μου και το Nissan Micra 1,0 των 71 ιππων αλλα απ οτι βλεπω εχει καταργηθει.
Θετικη γνωμη εχω για το Mazda 2 αλλα με 1500 κυβικα και ποβληματα τεκμηριου το ξεχναμε...
Τωρα θα σας πω τι εχω αφησει απ εξω.....
Πρωτα απ ολα Suzuki Baleno και Swift γιατι ποτε μου δεν σμπαθησα την εταιρια συν οτι η κουμπαρα μου με swift εχει παρα πολλα προβληματα...
Το ιδιο ισχυει και για το Πεζο 208 ,Skoda Fabia αλλα και το Citroen C3......
Το Toyota yaris καλο και αξιοπιστο (εχει και Aygo η συζυγος) αλλα ασχημο.....
Το vw Polo εχει την γελοια διετη εγγυηση οποτε τρωει x απ τσ αποδητηρια ασχετως εαν ειμαι ευχαριστημενος απο το Γκολφ και το Πολο που ειχα πριν....
Στις επιλογες μου εχει παιξει ρολο και η συζυγος με ταση προς το Κλιο.....
Αν βγαλετε ακρη με αυτα που εχω γραψει πειτε μου μια γνωμη.....ευχαριστως να το συζητησω.....Περιττο να πω οτι εδω στη Συρο αυτοκινητα για test drive δεν υπαρχουν ενω μου ειναι αδυνατο να βρεθω στην εκθεση λογω.....γεννας οπου θα πρεπει να ειμαι παρων.....
Τελος να αναφερω οτι επ ουδενι δεν ενδιαφερομαι για κροσοβερ η για πετρελαιο.Ενω αυτοκινητα με φυσικο αεριο επι του παροντος απορριπτονται λογω ανεπαρκειας φυσικου αεριου στην Συρο.....Ελπιζω να μην κουρασα.....
-
Το corsa μου φαίνεται πιο vfm από τα αλλά λαμβάνοντας υπόψιν και τον εξοπλισμό. Για οδική συμπεριφορά,επιδοσεις κτλ σε ατμοσφαιρικά σουπερμινι 75-85 ίππους δεν έχει νόημα να συζητάμε.
-
Εννοειται οτι δεν εχω προταιρεοτητα τις επιδοσεις.Πιστευω οτι το πιο ενδιαφερων οδηγικα πρεπει να ειναι το Φιεστα.....
-
Αρχικά, να σου ευχηθώ με το καλό να έρθει ο μπέμπης!
Να σε ρωτήσω, το c3 γιατί το αποκλείεις; Λόγω γούστου ή έχεις ακούσει κάτι αρνητικό; Σε ρωτάω επειδή σε λίγο καιρό θα κινηθώ κι εγώ γι' απόκτηση αυτοκινήτου και απ' ό, τι είδα βολιδοσκοπούμε τα ίδια μοντέλα πάνω κάτω.
-
Προσωπικά δεν θα φοβόμουν τα υπερτροφοδοτούμενα πάντως.
Αν έχει κάποιος γνωστός σου εκεί κάποιο turbo supermini, κάνε το μια βόλτα. Μετά μάλλον θα ξεχάσεις τα ατμοσφαιρικά των 70 ίππων... -
Ευχαριστω για τις ευχες.Το C3 απορριφθηκε λογω γουστου και εμου και της συζυγου....
-
Συμφωνώ με τον Δία. Ένα τουρμπάτο χιλιάρι σουπερμίνι με περίπου 100 άλογα νομίζω ότι θα είναι πολύ καλύτερο, ειδικά όταν είσαι φορτωμένος και θέλεις να εκμεταλλευθείς ένα μικρό κενό για προσπέραση ή να ανέβεις την χψζ ανηφόρα χωρίς μεγάλο ζόρι. Οι σύγχρονοι κινητήρες τούρμπο δεν απαιτούν ειδική μεταχείριση όπως ήταν αυτού του είδους τα μοτέρ πχ μια δεκαπενταετία πριν. Ο πιο δυνατός κινητήρας, κάτω από πίεση (φόρτωμα - ανηφόρες), μπορεί να είναι και οικονομικότερος από ένα ασθενέστερο ατμοσφαιρικό με 70-80 άλογα. Από άποψη αξιοπιστίας δεν νομίζω ότι έχεις κάτι να φοβηθείς μιας και ακόμη και ο 1.0 TSi του αμαρτωλού γκρουπ είναι αξιόπιστος χωρίς αναφορές σε βλάβες.
Αν ήμουν στην θέση σου θα κοιτούσα το swift για 2 λόγους: -διαστάσεις -οικονομικός αξιόπιστος κινητήρας. Θα έβαζα και ένα τρίτο την οδηγική συμπεριφορά όμως δεν ξέρω κατά πόσο σε ενδιαφέρει. Νομίζω το αυτοκίνητο είναι κομμένο και ραμμένο για στενούς δρόμους, ευέλικτο και vfm για τον εξοπλισμό του.
-
Bλέπω έχεις στη λίστα και το Clio 1.0 100hp. Το έκανα σήμερα στην έκθεση ένα μικρό testdrive και συγκρίνοντας με το Fiesta 1.0 100hp που έχω,μου άφησε πολύ καλές εντυπώσεις.
Με εξέπληξε η άνεση της ανάρτησης του (πλησιάζει του C3 του κορυφαίου για μένα ως προς την άνεση στην κατηγορία του),φάνηκε αρκετά ευχάριστο οδηγικά (όχι Fiesta,αλλά πολύ καλό),ικανοποιητικά ευρύχωρο -περισσότερο από Fiesta,C3,Swift,208-,o κινητήρας τραβάει ικανοποιητικά-παρόμοια με Fiesta- και σε κατανάλωση λόγω και μειωμένου βάρους,θα είναι σε φυσιολ. επίπεδα.Φρένα επίσης με θετική αίσθηση στο πεντάλ και καλή απόκριση. Τα μόνα μείον ήταν το τιμόνι που μου φάνηκε λίγο ελαφρύ (αλλά για στενά δρομάκια και πόλη είναι ο.κ.) και το 5άρι κιβώτιο με κάπως μακριές διαδρομές,πιθανά για χαμηλή κατανάλωση.
Γενικά,ωραίο κι ευχάριστο στο μάτι εσωτερικά και εξωτερικά,σουπερμίνι που συνδυάζει επαρκείς χώρους και ταξιδιάρικο χαρακτήρα έστω 1-2 φορές αν χρειαστεί,νομίζω είναι πολύ καλή -αν όχι η καλύτερη- λύση για αυτό που το θέλεις.Κι αφού κι η γυναίκα κλείνει προς τα εκεί, καλορίζικο!
-
Επιτρεψτε μου να εξακολουθησω να μην θελω τουρμπο,θεωρω τα ατμοσφαιρικα πιο αξιοπιστα σε βαθος χρονου διοτι το αυτοκινητο θα κρατηθει για πολλα χρονια.....Οσο για το Swift εχω ασχημη εμπειρια απ την κουμπαρα μου με χιλιαδυο προβληματα απο ελαττωματικα ABS,προβληματικο σασμαν και σπασμενη πισω ραβδος.
-
Είχα έρθει πριν από μια 10ετία Σύρο και θυμάμαι έχει και ανηφορικούς δρόμους.
Ένας υπερτροφοδοτούμενος δεν είναι τόσο «πουσαρισμένος» όσο ακούγεται. Θα σού προσφέρει σημαντική άνεση οδήγησης σε όλες τις συνθήκες, συν το ότι αν δεν τον ζορίζεις στο νησί, η διάρκεια ζωής του θα είναι σημαντικά μεγαλύτερη. Όταν όμως θα θέλεις αυτό το «τσίμπημα» της ροπής θα το έχεις.
Αυτό δεν έχει να κάνει με το «γκάζι». Εγώ από όταν πήγα σε 1000ρια τούρμπο, και δοκίμασα να οδηγήσω ξανά σε πόλη ατμοσφαιρικά έπαθα πατατράκ.
Σκέψου πώς παίρνεις την ανηφόρα για να πας προς Κίνι/Γαλησσά. Με ένα ατμοσφαιρικό σε κάθε πέταλο, κατεβάζεις ταχύτητα και πάμε πάλι από την αρχή. Με ένα υπερτροφοδοτούμενο αυτό δεν χρειάζεται σε όλες τις στροφές, γιατί τα περισσότερα δίνουν ταβάνι ροπή από τις 1400-1500 στροφές.
Έτσι, κι αλλιώς δική σου η απόφαση, αλλά απλά προτείνω να δοκιμάσεις 1 βδομαδούλα ένα υπερτροφοδοτούμενο για να δεις ότι δεν είναι μόνο για γκάζι, αλλά και για άνεση πόλης. Για να μην πω ότι με μια σύνεση οδήγησης, πετυχαίνεις χαμηλότερες καταναλώσεις σε συνθήκες πόλης, οδηγώντας σε χαμηλές στροφές.
-
Επειδη ημουν στην θεση σου, το Corsακι εχει απο τους μεγαλυτερους χωρους (βεβαια εγω εχω το E αλλα και το καινουργιο αντιστοιχο θα ειναι).
-
Και εγώ συμφωνώ ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος να μην πάρεις τούρμπο.
Άντε και να σου εμφανίσει μια μικρή βλάβη (δεν υπάρχει απολύτως καμία έρευνα που να πιστοποιεί ότι θα εμφανιστεί κάποια βλάβη παραπάνω σε ένα τούρμπο σε σχέση με ένα ατμοσφαιρικό παρά μόνο η απλοική κοινή μας λογική) σε κάποιο από τα (πρόσθετα σε σχέση με το ατμοσφαιρικό) εξαρτήματα του τούρμπο στα 10-15 χρόνια. Και τι έγινε; Η άνεση και η ποιότητα οδήγησης που θα απολαμβάνεις κάθε μέρα που θα το έχεις θα είναι ασύγκριτη.
Εγώ μετά που πήρα το δικό μου τουρμπάκι πέρισυ, δε μπορώ να οδηγήσω ατμοσφαιρικό παραπλήσιων κυβικών. Μου φαίνεται ότι είναι χαλασμένα!
Οπότε σου προτείνω να αναθεωρήσεις.
-
Yaris 1.5 δαγκωτό. Και αρκετά δυνατό και τετρακύλινδρο και δεν καίει και δεν σπάει δεν χαλάει και απ όλα.
Η εμφάνιση ξεπερνιέται. Όταν είσαι μέσα και οδηγάς δεν σε ενδιαφέρει πως φαίνεται το αυτοκίνητο από έξω.
-
Δυστυχως κανεις απο γνωστους και φιλους δεν εχει τουρμπο σουπερμινι για να δοκιμασω...
Φιλε futurist εχεις απολυτο δικιο για το Κινι/Γαλησσα γιατι και με το Γκολφ αλλα και με το Αιγκο κανω αυτο που λες.....
Βιασυνη δεν υπαρχει αφου παμε για το νεο ετος,οποτε κοιταμε την καλυτερη δυνατη επενδυση.Αρα δεν αποκλειω εντελως τα τουρμπο αλλα ανεβαινουμε και στην τιμη αφου σε μερικες περιπτωσεις ξεπερναμε κατα πολυ τα 15 χιλιαρικα που διαθετω εαν προσθεσεις στην τιμη μεταλλικο χρωμα,πισω ηλεκτρικα παραθυρα και ρεζερβα εστω αναγκης που θελω να εχει το νεο μου αυτοκινητο,σε οσα δεν εχουν βεβαιως.
Το Γιαρις 1,5 απορριπτεται ασυζητητι λογω κυβισμου και τεκμηριου....Εχω ταβανι το μικροτερο δυνατο ητι 4000€ και 1250cc...
.
-
Εγώ από όταν πήγα σε 1000ρια τούρμπο, και δοκίμασα να οδηγήσω ξανά σε πόλη ατμοσφαιρικά έπαθα πατατράκ.
Εγώ από την άλλη και έχοντας στην οικογένεια Τούρμπο χιλιάρι και ατμοσφαιρικό παραπλήσιας ιπποδύναμης, προτιμώ την βελούδινη λειτουργία του ατμοσφαιρικού στην πόλη και την σβελτάδα του Τούρμπο σε ανοιχτό δρόμο.
Σε κάθε περίπτωση δεν καταλαβαίνω γιατί ενώ ο φίλος θέλει ατμοσφαιρικό και έχει συγκεκριμένο budget του προτείνετε όλοι Τούρμπο που σε γενικές γραμμές είναι και πάνω από τον προϋπολογισμού του.
-
Είναι ξεκάθαρο ότι δεν ενδιαφέρεσαι για τις επιδόσεις που προσφέρουν τα τουρμπάκια, διότι οι οδηγικές σου συνήθειες και οι συνθήκες στο νησί δεν τις απαιτούν.
Γνώμη μου, μην μπλέξεις με εταιρείες οι οποίες δεν φημίζονται για την αξιοπιστία των οχημάτων τους.
-
Φίλε να σου γράψω 2 σκέψεις με διάθεση να σε βοηθήσω στην απόφαση, κι όχι απλά για να πετάξω κάτι.
Κάποια απ' τα κριτήρια που έχεις βάλει, πρέπει να τα ξανασκεφτείς. Σου γράφω σκεπτικό αντίθετο απ' αυτό που έχεις σχηματίσει, αλλά πιστεύω θα συμφωνήσεις πως το κάνω εξηγώντας με καλή διάθεση, όχι απλά για να φέρω αντίρρηση σε έναν άγνωστο:
Ένα είναι πως ενώ αλλάζεις αυτοκίνητο γιατί περιμένεις παιδί, σκέφτεσαι κάτι με μικρότερους χώρους απ΄ το γκολφ που έχεις, ειδικά στο χώρο αποσκευών. Θα κάνετε τη ζωή σας πολύ πιο δύσκολη, και θα καταλήξετε με τις μπαγαζιέρες στην οροφή και άλλα τέτοια προβληματικά. Θα έπρεπε να είναι από τις πρώτες προταιρεότητες οι χώροι του καινούριου αυτοκινήτου ξεκινώντας της επέκταση της οικογέννειας. Ίσως να μη θες ένα πολύ μακρύ αυτοκίνητο σε νησί, αλλά δες τα πιο ευρύχωρα που μπορείς να διαχειριστείς.
Δεύτερο, με βάση μία συγκεκριμένη περίπτωση της κουμπάρας, αποκλείεις ιαπωνική μάρκα που δίνει μακροχρόνια εγγύηση και καλό συνδυασμό αξιοπιστίας-κόστους-χώρων. Να αγοράζεις & οδηγείς επί χρόνια αυτοκίνητα του γερμανικού γκρουπ και να έχεις αμφιβολίες αξιοπιστίας για ασιατικές ή και γαλλικές εταιρείες, πολλοί θα το δουν ως ανέκδοτο. Αν όμως υπάρχει θέμα μιας συγκεκριμένης τοπικής αντιπροσωπείας ή συνεργείου, τότε το καταλαβαίνω.
Τρίτο, κάποιος που κινείται καθημερινά σε επίπεδες περιοχές με αξιοπρεπείς δρόμους, μένει π.χ. στον κάμπο της Λάρισας, μια χαρά είναι με τα ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα, δεν χρειάζεται ποτέ τίποτε παραπάνω. Στο νησί δεν έχω έρθει, όμως γνωρίζω πως τα περισσότερα νησιά έχουν έντονες ανηφόρες κατηφόρες, περίεργες κλίσεις και οδόστρωμα, μικρά περιθώρια προσπεράσματος κλπ. Σε τέτοιες συνθήκες, τα σύγχρονα μικρά τούρμπο έχουν μόνο πλεονεκτήματα, είναι στο στοιχείο τους. Γιατί τραβάνε από χαμηλά και έχουν τη λίγη παραπάνω δύναμη όταν τη χρειάζεσαι, ενώ και φορολογικά και σε κατανάλωση πλεονεκτούν. Στις ευθείες του κάμπου της Λάρισας δεν έχει ρόλο το τούρμπο, σε στενά ορεινά δρομάκια έχει νόημα. Ως αξιοπιστία, δεν έχουν σχέση τα τούρμπο που έμπαιναν σε παλαιότερα αυτοκίνητα είτε ως μετατροπές, είτε ως σχεδιαστικές προσθήκες σε υπάρχοντες εργοστασιακούς κινητήρες. Οι τελευταίοι κινητήρες με τούρμπο είναι σχεδιασμένοι εξ' αρχής, με βάση τελείως διαφορετικά συστήματα τροφοδοσίας καυσίμου και αρχή λειτουργίας, με διαφορετικούς κύκλους καύσης, πιέσεις, έλεγχο χρονισμού, υλικά κλπ. Αγοράζεις καινούριο αμάξι, επέλεξε την πιο σύγχρονη διαθέσιμη τεχνολογία.
Αν από μέγεθος δεν βρίσκεις μεγάλο το γκολφ, και δεν φοβάσαι την αξιοπιστία του γκρουπ, (ζητάς 4 χρόνια εγγύηση) αυτοκίνητα όπως το χιλιάρι Skoda Scala (ή παρόμοια) θα έπρεπε να είναι ο προσανατολισμός σου, που φίλοι εδώ το αγόρασαν σε προσφορά με 15 χιλιάδες ευρώ και αρκετό εξοπλισμό. Και μετά να δεις τα μικρότερα, αλλά με βάση το σκεπτικό που σου γράφω.
Καλές βόλτες στην οικογένεια ότι και να επιλέξετε.
-
Πολύ εμπεριστατωμένη ανάλυση από τον Πηλιωρίτη, με την οποία θα συμφωνήσω. Ειδικά στο τελευταίο σκέλος, ένα Scala χιλιάρι με ικανοποιητικό εξοπλισμό στα 15 χιλιάρικα είναι ότι πρέπει για μια νέα οικογένεια, όπου τους χώρους τους χρειάζεσαι ακόμη περισσότερο στα 2-3 πρώτα χρόνια της ζωής των παιδιών.
-
Φιλε piliourits σε ευχαριστω πολυ για τις σκεψεις σου,μπηκαν και αυτες προς 'επεξεργασια'.Εννοειται φυσικα πως κανουμε μια συζητηση για το αγαπημενο μσς αντικειμενο,το αυτοκινητο.Καθως θεωρω οτι ολοι οσοι γραφουμε εδω ειμαστε 'κολλημενοι' με το αυτοκινητο.
Σε σημειο που οταν ερθει η ωρα να αγορασουμε δικο μσς τα βρισκουμε 'μπαστουνια'.Οτι εχω παθει εγω τωρα.
Τωρα θα κανω και τον συνηγορο του διαβολου....καλοπροαιρετα βεβαια.....
Για τους χωρους θα πω οτι τα σημερινα σουπερμινι οπως παραδειγμα το Ιμπιζα εχουν παραπλησιους χωρους με το Γκολφ 5 ενω ο χωρος αποσκευων ειναι σχεδον ιδιος....Τωρα θα μου πεις εαν ερθει και δευτερο παιδι τι κανεις;Κσι εκει θα εχεις ενα δικιο.
Για την Suzuki και το swift εχω και αλλα παραδειγματα μη σξιοπιστων αυτοκινητων.Το νησι ειναι μικρο και τα νεα μαθαινονται ευκολα.Βεβαια συγκριτικα τα μη αξιοπιστα swift ειναι πολυ λιγα απο αυτα που κυκλοφορουν,ενω αφορουν τα ουγγρικα swift κσι οχι τα νεα made in japan.Παντως αν επερνα suzuki θα προτιμουσα το baleno με περισσοτερους χωρους.
Για το τριτο σκελος θα συμφωνησω απολυτα οτι η συγχρονη τεχνολογια εχει προχωρησει και δεν θυμιζει τα τουρμπακια των περασμενων δεκαετιων.Αλλα η αρχη λειτουργιας τους ειναι ιδια αρα εχθρος τους οι αποτομες αλλαγες θερμοκρασιας.Δηλαδη ποτε δεν το παταμε τερμα μολις βαλουμε μπροστα.Βεβαια οταν γνωριζεις προσεχης αλλα το γκαζι ειναι γλυκο......
Το scala τελος θεωρω ειναι αυτοκινητο αλλης κατηγοριας αν και βασιζεται στο τελευταιο Polo.Με χωρους πλατεια ειναι αριστο αυτοκινητο για οικογενεια και για καποιον που δεν θελει κροσοβερ αλλα ειναι ταυτοχρονα και μεγαλυτερο απ το Γκολφ.
Σε καθε περιπτωση ευχαριστω για τις ευχες σου και την πολυτιμη βοηθεια σου.Θα λαβω υπ οψιν μου αυτα που εγραψες.....
Ατμοσφαιρικο σουπερμινι.