-
10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
-
10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
-
Αν είχατε να επιλέξετε μεταξύ μεταχειρισμένου (b-segment) βενζίνης (toyota, suzuki) του 2006-2008 με 80.000-100.000km και diesel (opel, ford) του 2011-2013 με 120.000-140.000km τι θα επιλέγατε;
-
Τα diesel του 2011-2013 πρέπει να κοστίζουν κοντά στα 3πλάσια χρήματα από τα βενζινοκίνητα του 2006-2008 έστω και με τέτοια διαφορά km. H τσέπη σου θα στο υποδείξει. Σε ενδιαφέρει το κόστος αγοράς ή θα κάνεις πολλά km ανά έτος και είναι σημαντικότερο το κόστος χρήσης; Προτιμάς κάτι λίγο πιο καινούριο ή δε σε νοιάζει; Kαι τέλος, υπάρχει όντως τέτοιο δίλλημα;
-
Θα επέλεγα αυτό που είναι στην καλύτερη κατάσταση, αποφεύγοντας τα εισαγωγής από εμπόρους (γυρισμένα χιλιόμετρα 100%) και ανάλογα με την χρήση.
-
@shumakos:
Επειδή βρίσκω κάποιες περιπτώσεις στα ίδια πάνω-κάτω λεφτά (+500 για τα diesel). Τώρα δεν ξέρω αν αυτό σημαίνει οτι τα συγκεκριμένα diesel είναι σαπάκια ή οι βενζινοκίνητοι γιαπονέζοι υπερεκτιμημένοι...
Με ενδιαφέρει να μην ξεφύγω στο κόστος αγοράς και σκέφτομαι οτι από την χρήση θα εξοικονομήσω κάποια χρήματα σε βάθος χρόνου με το diesel. Τα km δεν θα είναι πάνω από 15.000 πάντως το χρόνο και το 90% εντός πόλης.@Fanis75:
Πάντα μιλάμε για ελληνικής αντιπροσωπείας. Φυσικά υπάρχει πιθανότητα τα diesel να είναι από leasing αλλά στην συγκεκριμένη κατηγορία ούτος ή άλλως γίνεται χαμός με leasing και νοικιάρικα. Σκοπός είναι ιδανικά να βρούμε κάποιο από ιδιώτη. -
Εγώ θα σου έλεγα πως πετρέλαιο και 90% μέσα στην πόλη δεν πανε μαζί..Κατά πάσα πιθανότητα θα έχεις θέματα με το φίλτρο μικροσωματιδιων(dpf)και θα χρειάζεται κάθε τρεις και λίγο αναγεννηθείς..Το κέρδος στην τσέπη εφόσον θα είσαι κατά κύριο λόγο μέσα στην πόλη και χωρίς πολλά χιλιόμετρα ανα έτος δεν θα είναι τόσο μεγάλο σε σχέση με ένα βενζινοκίνητο..Εγώ στη θέση σου θα προτιμούσα βενζίνη κι ας δίνω και 5€ παραπάνω στα καύσιμα..Επίσης όπως προαναφέρθηκε έχω την εντύπωση πως άνετα μπορεις να βρεις και βενζίνης μοντέλα του 11-13 σε ίδια και ίσως χαμηλότερη τιμή από τα αντίστοιχα diesel..
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Από τι στιγμή που δεν κάνεις πάνω από 15000 χιλ, και το 90% μέσα στη πόλη και εγώ θα συμφωνήσω με τον @emminad. Καλύτερα να βρεις ένα προσεγμένο αυτοκίνητο βενζίνης και να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
-
Βενζίνη δαγκωτό
Άμα αρχίσουν οι βλάβες σε diesel κινητήρα κλαις, με βενζίνη παλεύονται τα πράγματα -
Και βέβαια, υπάρχει πάντα η επιλογή του βενζινοκίνητου που τοποθετούμε σύστημα υγραερίου με συνολικό κόστος κίνησης χαμηλότερο του πετρελαίου.
Και πριν αρχίσετε να σκούζετε σαν υστερικές θειάδες, να διευκρινήσω ότι υπάρχουν σύγχρονα εξαιρετικά συστήματα υγραερίου. Αν τα βάλετε σε σωστό εγκαταστάτη κι εφόσον το μοτέρ είναι δεκτικό στο υγραέριο, η αξιοπιστία είναι δεδομένη.
Μεταχειρισμένο supermini βενζίνη ή diesel?