Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Skoda Kamiq
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Skoda Kamiq
    • 1
    • 2
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 25
    • 41
    • 42
    • 23 / 42
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    28
    826
    21876
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      iceman7 @vdx last edited by

      abi wrote:

      Το είδα σήμερα δίπλα στο karoq και μου φάνηκε πολύ λίγο για suv. Ουσιαστικά πρόκειται για υπερυψωμένο hatch.

      Σε αυτή την κατηγορία όλα υπερυψωμένα hatch είναι.... Αν δεν κάνω λάθος bsuv ονομάζεται η κατηγορία. Η λογική είναι ότι προσφέρουν μεγαλύτερο χώρο αποσκευών και καλύτερο ride quality?.

      Δεν είναι όλα έτσι! Δες το t-cross πχ πόσο ψηλό είναι... Επιλογές του κάθε κατασκευαστή είναι αυτές.. και στην επόμενη (C-SUV) κατηγορία πολλά βγαινουν πιο χαμηλά (πχ chr)

      1 Reply Last reply Reply Quote 6
      • D
        dublin @vdx last edited by

        abi wrote:

        Το είδα σήμερα δίπλα στο karoq και μου φάνηκε πολύ λίγο για suv. Ουσιαστικά πρόκειται για υπερυψωμένο hatch.

        Σε αυτή την κατηγορία όλα υπερυψωμένα hatch είναι.... Αν δεν κάνω λάθος bsuv ονομάζεται η κατηγορία. Η λογική είναι ότι προσφέρουν μεγαλύτερο χώρο αποσκευών και καλύτερο ride quality?.

        Για τον σχεδιασμο μιλαμε.

        Οι διαφορες ειναι πολλες κ διαφορες.

        Β ειναι το segment. Στα hatch ειναι Polo, Arona, C3, 208, Clio, Fiesta κλπ

        Τα αντίστοιχα suv ειναι μεγαλύτερα απο 18 εως 30 ποντους. Επειδη ειναι ποιο ψηλα απο σασι (συνηθως) εχουν περισσοτερο χωρο για κεφαλια και αποσκευές. Η γεωμετρια αλλαζει κατα πολυ (χειροτερη αεροδυναμικη, μεγαλυτερη καταναλωση κλπ). 3-6 ποντους αποσταση απο το εδαφος, οποτε ποιο ανετα για εκτος δρομου κ πετρες κ εμπόδια.

        Ουσιαστικα μπαινουν αναμεσα στα C και στα C suv απο χωρους κ μεγεθος, ενω βασιζονται σε πλατφόρμες B.

        1 Reply Last reply Reply Quote 14
        • A
          abi @vdx last edited by

          Σε αυτή την κατηγορία όλα υπερυψωμένα hatch είναι.... Αν δεν κάνω λάθος bsuv ονομάζεται η κατηγορία. Η λογική είναι ότι προσφέρουν μεγαλύτερο χώρο αποσκευών και καλύτερο ride quality?.

          Ακόμη και κ χώρος αποσκευών μου φάνηκε μη αποδοτικός. Πχ το πούμα μου φάνηκε πολύ καλύτερο σε αυτόν τον τομέα

          1 Reply Last reply Reply Quote 11
          • B
            boltsis last edited by

            Ρε παιδιά σας παραθέτω ένα κομμάτι από πρόσφατο άρθρο ' Στον 1.0 TSI κινητήρα των 90 ίππων των Scala G-TEC και Kamiq G-TEC οι δεξαμενές CNG χωρούν 13,8 κιλά φυσικό αέριο και εξασφαλίζουν αυτονομία γύρω στα 410 χιλιόμετρα. Ενδεικτικά, στο Scala και στο Kamiq η μεικτή κατανάλωση CNG είναι 5,4 kg/100 χλμ., τα οποία ισοδυναμούν με μόλις 4,5 €/100 χλμ. (με τιμή CNG 0,834€/kg)'

            Μένω Λάρισα, θα μπορώ να πηγαίνω Αθήνα με ένα ντεπόζιτο φυσικού αερίου? Από τη μια λέει αυτονομία 410χλμ με ένα ντεπόζιτο και από την άλλη 5,4kg τα 100χλμ.Δε μου βγαίνουν τα νούμερα, μήπως εννοεί να πηγαίνεις με 90χλμ?

            1 Reply Last reply Reply Quote 10
            • E
              evmenis last edited by

              Στην αυτονομια προσθετουν και τα χλμ που θα κανεις με την βενζινη (9 λιτρα νομιζω) οποτε προσθετεις και 150 χλμ απο εκει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 11
              • piliourits
                piliourits @evmenis last edited by

                Στην αυτονομια προσθετουν και τα χλμ που θα κανεις με την βενζινη (9 λιτρα νομιζω) οποτε προσθετεις και 150 χλμ απο εκει.

                Τα έχουμε ξαναπεί, 150 χλμ (και μέχρι 200χλμ τα βγάζουν άλλοι υπολογισμοί), με 9 λίτρα βενζίνη σημαίνει 6λτ/100χλμ. Στη περίπτωση μάλιστα των 200χλμ, ο υπολογισμός κατανάλωσης πέφτει στα 4,5λτ/100χλμ οπότε αναρωτιέται κανείς τί το θέλουμε το εναλλακτικό καύσιμο, θα πηγαίνουμε να βάζουμε 14 ευρώ βενζίνη και θα φεύγουμε για 200 χλμ ταξίδι. Τώρα αν θα καεί η αντλία καυσίμου πρώτα ή δεν θα προλάβει να καεί και θα μείνουμε στο δρόμο από καύσιμο, θα το δούμε στη πορεία.

                Εκτός βέβαια αν ανάβει και δεύτερο λαμπάκι, όταν θα έχει μείνει κάτω από 1 λίτρο βενζίνη, οπότε θα έχουμε καμιά 25αριά χιλιόμετρα στη διάθεσή μας, να ψάξουμε να βρούμε το επόμενο πρατήριο...

                Mountains all around me, reaching out to heaven...

                1 Reply Last reply Reply Quote 9
                • C
                  criuser last edited by

                  Ποιός θα αγοράσει πλέον αμάξι φυσικού αερίου , όταν η ίδια η εταιρεία το καταργεί ?  Και βέβαια όταν δεν θα μπορεί ποτέ να το μεταπωλήσει .

                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 11
                  • fanis75
                    fanis75 moderator last edited by

                    Λογικά κανείς!

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 10
                    • J
                      japanese1 last edited by

                      Παιδιά, μην αγοράσετε αυτοκίνητο έχοντας κατά νου ότι θα πηγαίνετε με 100-120 στην εθνική. Εκτός και αν είστε 65+.

                      130 με 140 είναι ένα πιο ρεαλιστικό σχέδιο. Αυτά τα 4 λιτ/100 και αν πας έτσι και αλλιώς και δεν πατάς τα ακούω λίγο εκτός πραγματικότητας, συγνώμη.

                      https://valid.x86.fr/cache/banner/93qzd4-2.png

                      1 Reply Last reply Reply Quote 14
                      • B
                        boltsis @evmenis last edited by

                        Στην αυτονομια προσθετουν και τα χλμ που θα κανεις με την βενζινη (9 λιτρα νομιζω) οποτε προσθετεις και 150 χλμ απο εκει.

                        Δε νομίζω φίλε μου να είναι τόσα λίγα με φυσικό αέριο.Τώρα πρόσεξα το λάθος μου ,οτι τα 5,4kg/100χλμ και  4,5 €/100 χλμ είναι μεικτή κατανάλωση οπότε έξω μπορεί να τα βγάλει ,αν όχι τα 410 χλμ σίγουρα τα 360χλμ..

                        Ποιός θα αγοράσει πλέον αμάξι φυσικού αερίου , όταν η ίδια η εταιρεία το καταργεί ?  Και βέβαια όταν δεν θα μπορεί ποτέ να το μεταπωλήσει .

                        τι εννοείς, κατάργησε κάτι η Skoda?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 11
                        • fanis75
                          fanis75 moderator @boltsis last edited by

                          τι εννοείς, κατάργησε κάτι η Skoda?

                          Εννοεί ότι ο CEO του Γκρούπ ανακοίνωσε ότι σταματάνε την εξέλιξη των κινητήρων Φ.Α, ότι υπάρχει τώρα και μετά τέλος, άρα σε μερικά χρόνια θα εγκαταλειφθεί τελείως το Φ.Α δυστυχώς.

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 10
                          • C
                            criuser @boltsis last edited by

                            criuser wrote:

                            Ποιός θα αγοράσει πλέον αμάξι φυσικού αερίου , όταν η ίδια η εταιρεία το καταργεί ?  Και βέβαια όταν δεν θα μπορεί ποτέ να το μεταπωλήσει .

                            τι εννοείς, κατάργησε κάτι η Skoda?

                            Η αγαπητή Βάγκ ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει να ασχολείται με το φυσικό αέριο , μόλις πουλήσει , ποιός βλάκας θα τα αγοράσει, τα αμάξια που φτιάχνει αυτή την περίοδο .

                            Οπότε τον ήπιαν όσοι την είχαν πιστέψει , όπως ακριβώς και με τους ρύπους...

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 8
                            • S
                              super-t last edited by

                              Τόση γνώση.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 10
                              • H
                                harisma23 @criuser last edited by

                                Η αγαπητή Βάγκ ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει να ασχολείται με το φυσικό αέριο , μόλις πουλήσει , ποιός βλάκας θα τα αγοράσει, τα αμάξια που φτιάχνει αυτή την περίοδο .

                                Οπότε τον ήπιαν όσοι την είχαν πιστέψει , όπως ακριβώς και με τους ρύπους...

                                Βασίλη, νομίζω ότι η αντιπάθεια σου προς το γκρουπ σε οδηγεί σε υπερβολές...

                                Η VAG δεν είπε ότι θα σταματήσει μόλις ξεπουλήσει το στοκ, αλλά ότι δεν θα εξελίξει καινούριους κινητήρες φυσικού αερίου. Οι υπάρχοντες κινητήρες όμως μπορεί να συνεχίσουν να πωλούνται για τα επόμενα 5 ή και παραπάνω χρόνια.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 11
                                • C
                                  criuser last edited by

                                  Αυτοί θα συνεχίσουν να παράγουν . Εσύ θα αγόραζες όταν εδώ έχουμε 10 πρατήρια που το κόστος τους είναι 200.000 σαν επένδυση και προφανώς δεν θα επενδύσει κανείς , αλλά και κάποιοι ίσως τα επόμενα χρόνια τα σταματήσουν , προσπαθώντας να πουλήσουν στο εξωτερικό τις δεξαμενές .

                                  Πέρα από αυτό η ύπαρξη μόνο 9 λίτρων ρεζερβουάρ βενζίνης , ώστε να μην θεωρείται μικτού τύπου , σημαίνει ότι αν θέλει κάποιος να μεγαλώσει την δεξαμενή πρέπει να μπει σε μεγάλες διαδικασίες που ίσως να μην μπορούν να γίνουν από ιδιώτη , αλλά μόνο από εταιρεία παραγωγής αυτοκινήτων ώστε να πάρει έγκριση τύπου ως βενζινοκίνητο .

                                  Εδώ έχουμε αρχίσει και φοβόμαστε για τα ντίζελ μήπως απαγορευτούν στις πόλεις την επόμενη 5ετία , οπότε η αξία μεταπώλησης τους σχεδόν θα μηδενιστεί .

                                  Εχοντας δίλιτρο αμάξι που αγόρασα το 2009 , τότε που τα τέλη του ήταν 340 € και μετά τα πήγαν μαζί με τον φόρο πολυτελείας 1100 και τώρα είναι στα 690 , βλέπω πόσο δύσκολο είναι να το πουλήσω και μάλιστα υπάρχουν περιπτώσεις που 1800άρι της προηγούμενης γενιάς να πουλιέται σε καλύτερη τιμή από το δικό μου .

                                  Με αυτή την εμπειρία και λίγα τους είπα . Η αντιπάθεια μου είναι γνωστή . Αν δεν γινόταν αυτό , απλά δεν θα έγραφα στο θέμα και μάλιστα να πω την αλήθεια το ψιλοκοίταξα και εγώ .

                                  Αλλά μιλάμε για μεγάλη απάτη .

                                  Τέλος αν οι πωλήσεις τους μηδενιστούν πρακτικά στην διετία , θεωρείς ότι θα τα κρατήσει 5ετία ή θα τα κλείσει πολύ νωρίτερα .

                                  H πλάκα είναι ότι σήμερα διαβάζω άρθρο για Σκόντα Φ.Α. και δεν αναφέρεται πουθενά η εν λόγω απόφαση . Αυτό μέχρι και παραπλάνηση καταναλωτή λέγεται .

                                  Ακόμα οι εταιρικοί ρύποι φέτος είναι 99 γρ , το 2025 θα πάνε 81 και το 2030 50κάτι...

                                  Πόσα αμάξια τότε θα είναι εμπορεύσιμα ?

                                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                  • H
                                    harisma23 last edited by

                                    Βασίλη, επειδή είσαι μηχανικός σαν κι εμένα αποκλείεται να μην κατάλαβες αυτό που σου έγραψα.

                                    Πες μου λοιπόν που διαφωνείς σε αυτά που έγραψα: 'Η VAG δεν είπε ότι θα σταματήσει μόλις ξεπουλήσει το στοκ, αλλά ότι δεν θα εξελίξει καινούριους κινητήρες φυσικού αερίου. Οι υπάρχοντες κινητήρες όμως μπορεί να συνεχίσουν να πωλούνται για τα επόμενα 5 ή και παραπάνω χρόνια.'

                                    Και μη μου λες άσχετα πράγματα όπως: α) Αν θα αγόραζα εγώ αυτοκίνητο με Φ.Α., β) για την ενδεχόμενη μελλοντική απαγόρευση των ντίζελ στις πόλεις και τη μεταπώληση τους, γ) για τη δυσκολία μεταπώλησης του δίλιτρου αυτοκινήτου σου, δ) για την παγίδα με τα τέλη και τα τεκμήρια που έστησε το κράτος και ε) για τους εταιρικούς ρύπους.

                                    Μπορεί και να συμφωνώ σε όλα αυτά με σένα και ταυτόχρονα να θεωρώ εξίσου αληθές το προηγούμενο ποστ μου. Εσύ βλέπεις κάτι από τα παραπάνω να καταρρίπτει τους ισχυρισμούς μου ή να επιβεβαιώνει τον προηγούμενο δικό σου ότι 'η VAG θα σταματήσει το Φ.Α. μόλις πουλήσει τα αυτοκίνητα που φτιάχνει αυτή την περίοδο' (κοινώς ξεστοκάρει);

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                    • C
                                      criuser last edited by

                                      Δηλαδή η διαφωνία μας είναι στην φράση :

                                      'η VAG θα σταματήσει το Φ.Α. μόλις πουλήσει τα αυτοκίνητα που φτιάχνει αυτή την περίοδο' (κοινώς ξεστοκάρει)

                                      Ας πούμε ότι δεν την έγραψα σωστά και ήμουν υπερβολικός .

                                      Αλλά η ανακοίνωση λέει :

                                      'Η VAG δεν είπε ότι θα σταματήσει μόλις ξεπουλήσει το στοκ, αλλά ότι δεν θα εξελίξει καινούριους κινητήρες φυσικού αερίου. Οι υπάρχοντες κινητήρες όμως μπορεί να συνεχίσουν να πωλούνται για τα επόμενα 5 ή και παραπάνω χρόνια.'

                                      Αυτό το  μπορεί δεν παίρνει αρκετό νερό ?

                                      Και το ερώτημα είναι , δεν θα πρέπει να ενημερωθεί κάποιος υποψήφιος αγοραστής για την κατάσταση ?

                                      Τα σάιτ αναφέρουν τα μοντέλα , χωρίς το πρόβλημα . Ο φίλος εδώ πριν λίγα σχόλια , ενδιαφερόταν να το αγοράσει και δεν ήξερε τίποτα . Δεν πρέπει να ενημερωθεί ?

                                      Σαν μηχανικός και κατασκευαστής έχω ένα άλλο κουσούρι . Επειδή στην δουλειά μου που είναι χειροποίητη , γίνονται συχνά λάθη είτε από μαστόρους που πληρώνω εγώ , γιατί αυτοί είναι μαστόρια της κακούργας κοινωνίας , είτε ακόμα χειρότερο από εταιρείες προμηθευτών , όπου σφυρίζουν αδιάφορα και πάλι τα πληρώνω εγώ . Εχω αναφέρει που το 2008 αναγκάστηκα να φτιάξω ξανά τους στόκους στα πλακάκια σε καινούργιο σπίτι που είχαν μόλις μετακομίσει , γιατί η πολύ γνωστή εταιρεία των στόκων , δεν τους έφτιαξε ΝΤΟΥΡΟΥΣ , με αποτέλεσμα να διαλύονται .

                                      Οπότε επειδή για μένα δεν υπάρχει και σωστά έλεος από τους πελάτες μου , γιατί σαν καταναλωτής να έχω έλεος για κάθε επιχείρηση που κρύβει τις αστοχίες της ?

                                      Και δεν μιλάω για τους γερμανούς μόνο . Το δικό δίλιτρο έχει φάει φόρους και απαξίωση , αλλά εκεί που οι κινητήρες αυτοί δεν είχαν πρόβλημα , έβαλαν μετά τον καινούργιο τον 1,6 που έκαναν με την μπε εμ βε και ήταν μία αποτυχία . Βέβαια εδώ το 1,6 έστω και ως αποτυχία έχει καλύτερη μεταπώληση από το δίλιτρο , αλλά πολύς κόσμος δεν ξέρει που θα μπλέξει .

                                      Για αυτό είναι καλό να τα λέμε σε όσους πάνε να μπλέξουν .

                                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 11
                                      • piliourits
                                        piliourits @criuser last edited by

                                        Δηλαδή η διαφωνία μας είναι στην φράση :

                                        'η VAG θα σταματήσει το Φ.Α. μόλις πουλήσει τα αυτοκίνητα που φτιάχνει αυτή την περίοδο' (κοινώς ξεστοκάρει)

                                        Ας πούμε ότι δεν την έγραψα σωστά και ήμουν υπερβολικός .

                                        Αλλά η ανακοίνωση λέει :

                                        'Η VAG δεν είπε ότι θα σταματήσει μόλις ξεπουλήσει το στοκ, αλλά ότι δεν θα εξελίξει καινούριους κινητήρες φυσικού αερίου. Οι υπάρχοντες κινητήρες όμως μπορεί να συνεχίσουν να πωλούνται για τα επόμενα 5 ή και παραπάνω χρόνια.'

                                        Αυτό το  μπορεί δεν παίρνει αρκετό νερό ?

                                        Και το ερώτημα είναι , δεν θα πρέπει να ενημερωθεί κάποιος υποψήφιος αγοραστής για την κατάσταση ?

                                        Τα σάιτ αναφέρουν τα μοντέλα , χωρίς το πρόβλημα . Ο φίλος εδώ πριν λίγα σχόλια , ενδιαφερόταν να το αγοράσει και δεν ήξερε τίποτα . Δεν πρέπει να ενημερωθεί ?

                                        Σαν μηχανικός και κατασκευαστής έχω ένα άλλο κουσούρι . Επειδή στην δουλειά μου που είναι χειροποίητη , γίνονται συχνά λάθη είτε από μαστόρους που πληρώνω εγώ , γιατί αυτοί είναι μαστόρια της κακούργας κοινωνίας , είτε ακόμα χειρότερο από εταιρείες προμηθευτών , όπου σφυρίζουν αδιάφορα και πάλι τα πληρώνω εγώ . Εχω αναφέρει που το 2008 αναγκάστηκα να φτιάξω ξανά τους στόκους στα πλακάκια σε καινούργιο σπίτι που είχαν μόλις μετακομίσει , γιατί η πολύ γνωστή εταιρεία των στόκων , δεν τους έφτιαξε ΝΤΟΥΡΟΥΣ , με αποτέλεσμα να διαλύονται .

                                        Οπότε επειδή για μένα δεν υπάρχει και σωστά έλεος από τους πελάτες μου , γιατί σαν καταναλωτής να έχω έλεος για κάθε επιχείρηση που κρύβει τις αστοχίες της ?

                                        Και δεν μιλάω για τους γερμανούς μόνο . Το δικό δίλιτρο έχει φάει φόρους και απαξίωση , αλλά εκεί που οι κινητήρες αυτοί δεν είχαν πρόβλημα , έβαλαν μετά τον καινούργιο τον 1,6 που έκαναν με την μπε εμ βε και ήταν μία αποτυχία . Βέβαια εδώ το 1,6 έστω και ως αποτυχία έχει καλύτερη μεταπώληση από το δίλιτρο , αλλά πολύς κόσμος δεν ξέρει που θα μπλέξει .

                                        Για αυτό είναι καλό να τα λέμε σε όσους πάνε να μπλέξουν .

                                        Δίκιο έχεις, απλά μόνο 5-6 'γερμανικά' μοντέλα είναι διαθέσιμα αυτή τη στιγμή με φυσικό αέριο, χιλιάρια χειροκίνητα χαμηλού κόστους (μόνο seat & skoda έχουν και 2 μεγαλύτερα ακριβότερα), οπότε αν το μελετήσει κάποιος ως λύση οικονομικής μετακίνησης για 10 χρόνια έχει κάποιο νόημα, γιατί μετά έτσι κι αλλιώς αυτά τα αυτοκίνητα θα άξιζαν ελάχιστα, 6-7 χιλιάρικα μεταπώληση, οπότε 'μικρή η ζημιά' αν γλυτώνει πολλά καθημερινά καύσιμα. Γι' ακριβότερα αυτοκίνητα δεν αξίζει.

                                        Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 14
                                        • F
                                          futurist last edited by

                                          Μερικοί κάνετε πώς δεν καταλαβαίνετε τί διαβάζετε και τί συνεπάγεται αυτό που διαβάζετε.

                                          Η πρώτη ανάγνωση είναι ότι συνεχίζουν οι ίδιοι οι κινητήρες που έχουν παραχθεί ήδη και δεν θα φτιαχτούν άλλοι.

                                          Η πραγματική, όμως, δεύτερη ανάγνωση, είναι ότι δεδομένης της πολύ μικρής διείσδυσης του CNG στην αυτοκίνηση, μπαίνει ένα οριστικό τέλος στο CNG στα επιβατικά.

                                          Προφανώς, όποιος το έχει πάρει θα το λιώσει. Καινούριοι δεν θα αγοράζουν, περά ελαχίστων εξαιρέσεων, καθαρά λόγω ψυχολογίας καταναλωτή, αφού όλοι καταλαβαίνουν ότι σβήνει αυτή η τεχνολογία.

                                          Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε τις φετινές πωλήσεις του Kamiq CNG.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                          • H
                                            harisma23 last edited by

                                            Είναι αλήθεια ότι είναι τόσο πυκνά τα νοήματα και τόσο δισδιάκριτο το μέλλον, που χρειάζεται να έχεις κληρονομικό χάρισμα μέντιουμ για να δεις που πάει το πράγμα...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 41
                                            • 42
                                            • 23 / 42
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr