-
@johnny-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@tgd said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ενώ η αγορά μεταχειρισμένων είναι σε άνοδο τα ηλεκτρικά πέφτουν σαν μολυβένια βαρίδια!
Μήπως γιατί η Tesla έριξε τόσο τις τιμές που αγοράζεις καινούργιο ηλεκτρικό σε χαμηλότερη τιμή απ' ότι βάζουν τα μεταχειρισμένα στις αγγελίες. Ρίξτε μια ματιά στο car.gr και θα καταλάβετε τι εννοώ.
Έρχεται ύφεση πολυετής και παγκόσμια.
Αναγκαστικά έριξε τις τιμές γιατί αν δεν πουλήσει, έχει ξοφλήσει (τράπεζες δε θα δανείζουν και χρηματιστήρια θα παραπαίουν)Αυτήν την ύφεση τη φοβούνται όλοι αλλά όλοι συμπεριφέρονται σαν να μην υπάρχει τέτοιο ενδεχόμενο (αγοράζουν σαν τρελοί). Βγάλε άκρη…
-
Είναι last call ρε για πολλούς. Αν έρθει το κραχ όπως λένε δε θα πάρεις αυτοκίνητο ποτέ, και όπως πάνε οι τιμές και ανεβαίνουν κάθε εβδομάδα γίνεται όλο και πιο δύσκολο. Οπότε κάνεις την τρέλα και ελπίζεις να μη μπει πολύ βαθιά το...μνημόνιο. Αν το πας με φόβο, δε θα κάνεις καμία κίνηση ποτέ. Δε σημαίνει οτι δεν κρατάς κάτι για ασφάλεια αλλά πόσο θα σε σώσει; Δεν είμαστε μεγιστάνες με 2-3 δις παρκαρισμένα κάπου. Με 20-30 χιλιάρικα δε σώζεται κανείς, παράταση παίρνει μόνο.
-
Η tesla αυτή την στιγμή εχει περισσότερα σε τραπεζικούς λογαριασμούς απο χρέη δανεισμού , οτι ώρα θέλει εξοφλεί χωρίς κρατική ενίσχυση απο δικό της χρήμα!
Αναλυτές της αγοράς εχουν δώσει εξήγηση για τη μείωση τιμών που κάνει η tesla .
Πρωτοποριακή γραμμή παραγωγής που εξασφαλίζει 30% κέρδος ανα όχημα ακόμα και σε τιμές 25000-30000 $
Νεα Giga factory σε όλα τον κόσμο με στόχο 20Μ αυτοκίνητα παραγωγή το χρόνο απο το 2030.
Μπαταρίες και ηλεκτρομοτερ χωρίς σπάνιες γαίες
Ορυχεία λιθίου στις ΗΠΑ
Το κορυφαίο δικό της λογισμικό λειτουργεί απο το εργοστάσιο μεχρι το αυτοκίνητοΗ tesla θα πουλάει με κέρδος σε τιμές για τον λαο και οι υπόλοιποι θα περιμένουν bailouts και επιδοτήσεις για να τσιμπήσουν οι ανημέρωτοι καταναλωτές , που έγινε αυτό;
μα στην Κίνα φυσικά ΔΕΚ 2022 σταμάτησαν οι επιδοτήσεις
η αγορά EV έγινε απο state driven σε market driven , ακριβώς τότε άρχισε την μείωση τιμών η tesla Παγκοσμίως! -
@monman2 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η tesla αυτή την στιγμή εχει περισσότερα σε τραπεζικούς λογαριασμούς απο χρέη δανεισμού , οτι ώρα θέλει εξοφλεί χωρίς κρατική ενίσχυση απο δικό της χρήμα!
Αναλυτές της αγοράς εχουν δώσει εξήγηση για τη μείωση τιμών που κάνει η tesla .
Πρωτοποριακή γραμμή παραγωγής που εξασφαλίζει 30% κέρδος ανα όχημα ακόμα και σε τιμές 25000-30000 $
Νεα Giga factory σε όλα τον κόσμο με στόχο 20Μ αυτοκίνητα παραγωγή το χρόνο απο το 2030.
Μπαταρίες και ηλεκτρομοτερ χωρίς σπάνιες γαίες
Ορυχεία λιθίου στις ΗΠΑ
Το κορυφαίο δικό της λογισμικό λειτουργεί απο το εργοστάσιο μεχρι το αυτοκίνητοΗ tesla θα πουλάει με κέρδος σε τιμές για τον λαο και οι υπόλοιποι θα περιμένουν bailouts και επιδοτήσεις για να τσιμπήσουν οι ανημέρωτοι καταναλωτές , που έγινε αυτό;
μα στην Κίνα φυσικά ΔΕΚ 2022 σταμάτησαν οι επιδοτήσεις
η αγορά EV έγινε απο state driven σε market driven , ακριβώς τότε άρχισε την μείωση τιμών η tesla Παγκοσμίως!Μιλάς για πράγματα που θα γίνουν το 30, δεν ρίχνεις τις τιμές επειδή ΘΑ πουλάς σε 7 χρόνια φθηνότερα.. απλά τόσο καιρό πουλάει με απίστευτο κέρδος αυτοκίνητα που είναι κάτω του μέσου όρου σε ποιότητα κατασκευής..
-
@dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
... απλά τόσο καιρό πουλάει με απίστευτο κέρδος αυτοκίνητα που είναι κάτω του μέσου όρου σε ποιότητα κατασκευής...
Χθες είδα ενα model 3 σηκωμένο στην ράμπα
δίπλα αριστερά δεξιά διάφορα porsche , εκει που μετράει η ποιότητα κατασκευής δεν είδα διαφορά όπως και ο μηχανικός που δουλεύει (τα porsche) χρόνια -
@dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μιλάς για πράγματα που θα γίνουν το 30, δεν ρίχνεις τις τιμές επειδή ΘΑ πουλάς σε 7 χρόνια φθηνότερα.. απλά τόσο καιρό πουλάει με απίστευτο κέρδος αυτοκίνητα που είναι κάτω του μέσου όρου σε ποιότητα κατασκευής..
Το οποίο κάνει και η Στέλαντις και πουλάει αυτοκίνητα που οι ιδιοκτήτες τους έχουν τρελαθεί να τα πηγαίνουν για επισκευές.
Πουλάει κινητήρες με λάθος σχεδίαση και adblue που διαλύονται ενώ μοιράζει υπερκέρδη σε μετόχους.
Τι; όχι;Πλέον τα νέα τεσλα έχουν βελτιώσει την ποιότητα κατασκευής και όχι μόνο δεν είναι κάτω του μετρίου αλλά είναι σαφέστατα ανώτερα από τη Στέλαντις. Που πουλάει ένα 2008 ev με 150 άλογα και 400 χλμ αυτονομίας σε παρόμοια τιμή με ένα tesla.
-
@monman2 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
... απλά τόσο καιρό πουλάει με απίστευτο κέρδος αυτοκίνητα που είναι κάτω του μέσου όρου σε ποιότητα κατασκευής...
Χθες είδα ενα model 3 σηκωμένο στην ράμπα
δίπλα αριστερά δεξιά διάφορα porsche , εκει που μετράει η ποιότητα κατασκευής δεν είδα διαφορά όπως και ο μηχανικός που δουλεύει (τα porsche) χρόνιαΕ καλά τώρα, τα δεδομένα θα συζητάμε...σε όλες τις έρευνες πάτος είναι.. έχουμε ποσταρει άπειρες έρευνες από ιδιοκτήτες..
πίστευε ότι θες, το Tesla σου όμως δεν μας το έχεις δείξει ακόμη, άσε να πάρουν τα άλλα θύματα, ε;! Κάποιος που πήρε πριν 4 μήνες έχει χάσει ήδη 30% από την αξία του οχήματος! Αν θέλει να το πουλήσει το καλοκαίρι επειδή κατάλαβε ότι είναι μισή μούφα σαν αυτοκίνητο, μισή τιμή θα το δίνει!
-
The Tesla model that is the most reliable and ranks the highest in its vehicle category is the Tesla Model S, which ranks 1 out of 25 Most Reliable Electric Cars. Following the Model S is the Tesla Model X and the Tesla Model 3. You can see the rest of the Tesla vehicles and their rankings below.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ποιους εθελοδοθλους σαν εμενα βρε;
Που αγοραζεις πολυτελή οχήματα από εταιρίες με ιστορικό υπερκερδος και χρηματιστηριακή μετοχή στο θεό επειδή σου αρέσει και κυνηγας και νεοφιλελεύθερους από πάνω.
Εσύ ρε ιδεολογε τους έδωσες τα λεφτά σου και αυτοι οι δισεκατομμυριούχοι έχουν ότι έχουν, όχι εγώ, διότι πάτησαν πάνω στην αδυναμία σου και το κόμπλεξ σου για ένα πολυτελές όχημα.
Όταν ο μέσος μισθός των ελλξνων ήταν τα 1000 ευρώ εσύ αγόρασες bmw των 40-45Κ και μιλάς επί ίσοις όροις;Τι είναι ο νεοφιλελευθερισμός, έχεις καμία ιδέα;;;;
Αν είναι δημόσιοι οι κοιτωνες δε θα σε πείραζε να κοιμάσαι με άλλους. Οι ιδιωτικοί όμως στο υποθετικό σου σενάριο σε πείραξαν. Αν είναι δημόσια τα οχήματα δεν θα σε πείραζαν, στα ιδιωτικά όχι.
Άρα από αύριο, κάνε δωρεάν τη bmw σου στον τοπικό σου δήμο για να την παρέχει στους συμπολίτες σου. Εφόσον η ιδέα της ατομικής ιδιοκτησίας δεν σε ενδιαφέρει. Δώσε την, θα περιμένουμε.
Είπες μια φράση που δείχνει το χάος στο μυαλό σου.....εσεις να μετακινηστε με κοινά οχήματα. Ποιοι εμείς ; Όσοι δεν έχουμε bmw;
Ναι και διασκεδάζω και εγώ και άλλοι, αλλά ταυτόχρονα νιώθω και θλίψη για τα θέματα που έχεις να λύσεις μέσα σου.
Βρε φαντασιόπληκτε, είπα κάπου να φας κατσαρίδες;Οταν δωρισει ο Μασκ και η υπολοιπη μουργα που λυμαινεται τον πλανητη τα τρις τους, στο'χω γραψει κι αλλου θα τη δωσω τη bmw μου κι ο,τι εχω δωρεα στο κρατος.
Ως τοτε θα στηριζω την απαλλοτριωση τους απο τα κρατη προς οφελος των πολλων.
Οσο για τις κατσαριδες, γιατι οχι? Το τεχνητο κρεας που υποστηριζεις καλυτερο ειναι? Ο,τι σου πουν θα τρως, ειτε τεχνητο κρεας ειτε κατσαριδες ειτε ακριδες, ειπαμε ή εισαι εθελοδουλος ή δεν εισαι.
Κι εσυ εισαι με περικεφαλαια. -
@harisma23 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το φετιχ μου ειναι να βαζω νεοφιλελεδες, υπερμαχους της σημερινης φαρσοκωμωδιας που ζουμε που ειναι ο,τι πιο οπισθοδρομικο και βαρβαρο εχουμε δει ποτε στην ιστορια της ανθρωποτητας, δεδομενων παντα των συνθηκων και των μεσων παραγωγης, στη θεση τους.
Βίτσια είναι αυτά...
Κατόπιν όμως προσγείωσης στην πραγματικότητα, όποιος έχει στοιχειώδεις γνώσεις ιστορίας, δεν μπορεί να τερατολογεί κατ' αυτό τον τρόπο! Και η αλήθεια είναι ότι ένα σημαντικό ποσοστό του παγκόσμιου πληθυσμού (και το σύνολο του δυτικού κόσμου) ζούνε στην καλύτερη από πλευράς συνθηκών εποχή της ανθρωπότητας. Κάνε τον κόπο να δεις το προσδόκιμο ζωής πριν 100 ή 200 χρόνια και τα ξαναλέμε...2500 χρονια πριν, στην αρχαια Ελλαδα, το προσδοκιμο ζωης ηταν μεγαλυτερο, για οσους δεν πεθαιναν απο μολυνσεις, απ'ο,τι σημερα. Οι μισοι αρχαιοι φιλοσοφοι-ποιητες πεθαναν ανω των 80 απο φυσικα αιτια.
Ακομα και οι ωρες εργασιας στο μεσαιωνα ηταν λιγοτερες απο σημερα. Στο ΜΕΣΑΙΩΝΑ. Ερευνες παμπολλες, ψαξε και θα βρεις.
Η εποχη που ζουμε, τηρουμενων της τεχνολογιας και των μεσων παραγωγης θα μπορουσε πραγματι να ειναι κορυφαια αλλα επειδη καποια τρωκτικα ζουν παρασιτικα εις βαρος των λαων, η ανθρωποτητα μαστιζεται απο πολεμους, τραγικες ανισοτητες, ανελευθερια κλπ και το μελλον προβλεπεται τουλαχιστον δυσοιωνο. Τα υπολοιπα ειναι παραμυθια της χαλιμας. Ο κοσμος θα'πρεπε να δουλευει ελαχιστα και να ζει αξιοπρεπεστατα τηρουμενων των οσων εχουμε πλεον. Αντ'αυτου το επιπεδο φτωχειας των πολλων ολοενα κι αυξανεται και το προσδοκιμο ζωης, οπως σου'γραψε κι ο dublin ολοσωστα, ηδη αρχισε να μειωνεται.
Η πορεια της ανθρωποτητας, αν δεν αλλαξει το συστημα που εχουμε, για πρωτη φορα θα οδηγησει σε οπισθοδρομηση κι οχι προοδο οπως θα ηταν το φυσικο. Και το μελλον επεται καταστροφικο. -
@driver-m
Εθελοδουλος είναι αυτός που ανέχεται την υποταγή απέναντι σε όποιον θεωρεί κατακτητή τουΕσύ είσαι ενάντια στο σύστημα, το θεωρείς ιδεολογικό κατακτητή απέναντι στην κοσμοθεωρία σου, αλλά το χρησιμοποιείς στο έπακρο ,ζώντας μια ζωή πολύ πάνω από το μέσο όρο, στηρίζοντας μάλιστα εμπρακτως ένα από τα πιο διάσημα σύμβολα του συστήματος αυτού. Αφαίρεσες πλούτο από την τοπική κοινωνία και οικονομία και τον έστειλες στους μεγαλομετόχους μιας αυτοκινητοβιομηχανίας σύμβολο του συστήματος που δεν συμπαθείς.
Και δεν φτάνει μονάχα αυτό, αλλά στην κριτική της ανακολουθίας ιδεών και πράξεων, επικαλείσαι ως απάντηση την προτέρα απώλεια της πλεονεξίας των άλλων, πιο πλούσιων από εσένα, για να αποδεχτείς την απώλεια της δική σου.
Έχεις καταλάβει ποιος είναι ο εθελοδουλος στην συζήτηση, έτσι;
Καλά για το περικεφαλαία δεν θα πω, αλλά το "m" στο nickname σου όλοι μας έχουμε καταλάβει τι υπονοείΈχω καταλάβει ότι είσαι αριστερών πεποιθήσεων. Οκ, είμαι ο τελευταίος που θα σου πω τι θα είσαι. Εγώ κρίνω τα λεγόμενά σου στην συζήτηση και εσύ τα δικά μου!.
Το ότι συμφωνούν μαζί σου οι ακριβώς αντίθετοι από εσένα θιασώτες άλλων πολιτικών δογμάτων θα έπρεπε να σε βάλει σε σκέψεις. Μόνο αυτό σου λέω.Όσον αφορά το κρέας εργαστηρίου.
Εδώ και πάνω από 30 έτη τρως τροφή που έχει επεξεργαστεί σε εργαστήριο. Η τεχνολογία και η επιστήμη προχωρά ένα βήμα πιο πέρα οπου στην ουσία το μόνο που αλλάζει είναι πως το παραγόμενο κομμάτι κρέατος δεν θα απαιτεί φυσική μήτρα δηλαδή ένα ολόκληρο ζώο για να μεγαλώσει αλλά αντίθετα μια τεχνητή μήτρα όπου θα μεγαλώνει σιγά σιγά μονάχα ο ιστός του κρέατος. Με αυτόν τον τρόπο σύμφωνα με τους επιστήμονες θα μπορεί να τραφεί με πρωτεϊνες, απαλλαγμένη από τοξικές ουσίες, μεγάλο μέρος του πληθυσμού χωρίς να σπαταλάται μεγάλη ποσότητα πόσιμου νερού και ενέργειας. Μη ξεχνάς πως σήμερα για 1 κιλό κρέατος απαιτείται τροφή και καλλιεργήσιμη γη που θα κάλυπτε τις διατροφικές ανάγκες ενός ατόμου για 1 έτος!Έχεις καθόλου ιδέα τι έλεγε ο Μαρξ για το θέμα της τεχνολογίας στην υπηρεσία των αναγκών των ανθρώπων; Λέω εγώ τώρα...έχεις διαβάσει ποτέ;
Ακόμα δεν έχουμε δει όλα τα δεδομένα για την υγεία, και συμφωνώ να έχουμε κάποιες αμφιβολίες, αλλά όπως σου ξαναειπα μη πέφτεις στην παγίδα του αμόρφωτου τσοπανη που του εξηγούσαν τι είναι το εμβόλιο και αυτός τρόμαζε να κάνει.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m
Εθελοδουλος είναι αυτός που ανέχεται την υποταγή απέναντι σε όποιον θεωρεί κατακτητή τουΕσύ είσαι ενάντια στο σύστημα, το θεωρείς ιδεολογικό κατακτητή απέναντι στην κοσμοθεωρία σου, αλλά το χρησιμοποιείς στο έπακρο ,ζώντας μια ζωή πολύ πάνω από το μέσο όρο, στηρίζοντας μάλιστα εμπρακτως ένα από τα πιο διάσημα σύμβολα του συστήματος αυτού. Αφαίρεσες πλούτο από την τοπική κοινωνία και οικονομία και τον έστειλες στους μεγαλομετόχους μιας αυτοκινητοβιομηχανίας σύμβολο του συστήματος που δεν συμπαθείς.
Και δεν φτάνει μονάχα αυτό, αλλά στην κριτική της ανακολουθίας ιδεών και πράξεων, επικαλείσαι ως απάντηση την απώλεια την πλεονεξίας των άλλων, πιο πλούσιων από εσένα, για να αποδεχτείς την απώλεια της δική σου.
Έχεις καταλάβει ποιος είναι ο εθελοδουλος στην συζήτηση, έτσι;
Καλά για το περικεφαλαία δεν θα πω, αλλά το "m" στο nickname σου όλοι μας έχουμε καταλάβει τι υπονοείΈχω καταλάβει ότι είσαι αριστερών πεποιθήσεων. Οκ! Το ότι συμφωνούν μαζί σου οι ακριβώς αντίθετοι από εσένα θιασώτες άλλων πολιτικών δογμάτων θα έπρεπε να σε βάλει σε σκέψεις. Μόνο αυτό σου λέω.
Όσον αφορά το κρέας εργαστηρίου.
Εδώ και πάνω από 30 έτη τρως τροφή που έχει επεξεργαστεί σε εργαστήριο. Η τεχνολογία και η επιστήμη προχωρά ένα ακόμα βήμα πιο πέρα που στην ουσία το μόνο που αλλάζει είναι ότι το κομμάτι κρέας δεν θα απαιτεί μήτρα για να μεγαλώσει αλλά σε τεχνική μήτρα θα μεγαλώνει μονάχα ο ιστός του κρέατος.Ακόμα δεν έχουμε δει όλα τα δεδομενα για την υγεία, και συμφωνώ να κρατούμενοι κάποιες πισίνες αλλά όπως σου ξαναειπα μη πέφτεις στην παγίδα του αμόρφωτους τσοπανη που του εξηγούσαν τι είναι το εμβόλιο και τρόμαζε να κάνει.
Για πες τι υπονοει το Μ στο username μου.
Οχι τιποτ'αλλο αλλα για να σου απαντησω κι εγω αναλογα αν οι mods θεωρουν σκοπιμο να μενουν τετοια υπονοουμενα σαν τα δικα σου.
Γιατι εχει διαφορα το να ανταλλαζουμε επιχειρηματολογια, οσο κι αν ζεις σε παραλληλο συμπαν οπως ο καθε ξεβρακωτος θιασωτης του συστηματος στο οποιο ζουμε, με το να με χαρακτηριζεις κιολας.
Κι επειδη εισαι κι εξυπνακιας, μαθε οτι πρωτον ειμαι μισθωτος οποτε δεν αφαιρεσα κανενα πλουτο απο κανεναν, αντιθετως καρπωνομαι απειρως λιγοτερο πλουτο απ'αυτον που παραγω οπως και ολοι οι εργαζομενοι στο καπιταλιστικο συστημα και δευτερον δεν υπαρχει καμια αυτοκινητοβιομηχανια συμβολο κανενος, αγορασα ενα αυτοκινητο με βαση τις αναγκες μου και την οικονομικη μου δυνατοτητα κι αυτο ειν'ολο. Αν εσυ ηξερες το 2007 πολλα σεντανς με καπως σπορτιφ χαρακτηρα και ιδανικα πισω κινηση περα απ'το δικο μου και με λιγοτερα χρηματα, να μου το πεις κι εμενα. Γιατι οσο και να'ψαχνα τοτε αλλο δε βρηκα. Εκτος κι αν επρεπε να κυκλοφορω με κανα lada libra μηπως και με κανει ντα μετα απο 15 χρονια ενας γυρος σ'ενα φορουμ.Και τελος, στο ιδιο συστημα ζουμε ολοι κι αναγκαστικα μεσα σ'αυτο προσπαθουμε να επιβιωσουμε και να κανουμε τη ζωη μας οσο γινεται πιο ανθρωπινη. Απλα η διαφορα μας ειναι οτι εγω ουτε ειμαι θιασωτης του ουτε θεωρω οτι τα παντα γινονται για το καλο μας, οπως εσυ. Ειμαι ρεαλιστης κι ελπιζω να καταρρευσει ωστε να ζησουμε επιτελους οπως πρεπει κι οχι να ζουμε σαν ειλωτες για να κερδοσκοπουν καποια ρεμαλια σαν τον Ελον, τον Τζεφ και οι υπολοιποι αυτοι απατεωνες τους οποιους εχεις για προτυπα.
Αυτη ειναι η διαφορα μας. -
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αν εσυ ηξερες το 2007 πολλα σεντανς με καπως σπορτιφ χαρακτηρα και ιδανικα πισω κινηση περα απ'το δικο μου και με λιγοτερα χρηματα, να μου το πεις κι εμενα
Εμ! δεν τα βλέπεις ολοκληρωμένα τα πράγματα, κουνάς το δάχτυλο στους άλλους και θυμώνεις όταν σου βάζω έναν καθρέπτη απέναντι σου.
Άλλο πράγμα ο γενικότερος πλούτος που παράγεται στη χώρα, άλλο η υπεραξία της εργασίας σου που την καρπώνεται ο έχων τα μέσα παραγωγής. Είναι δυο διαφορετικά πράγματα αυτά τα δύο. Μοιάζουν αλλά το ένα είναι πιο γενικό.
Ένα κλάσμα λοιπόν του πλούτου της χώρας βρέθηκε στα χέρια σου. Ας πούμε 45Κ με σημερινή ισοτιμία.
Τι έκανες εσύ; Αντί λοιπόν να τον ρίξεις ξανά στην τοπική αγορά για να ενισχύσεις την ελληνική οικονομία και εν συνεχεία τον ελληνικό λαό (που λες πως νοιάζεσαι) έστω και με τις απώλειες της υπεραξίας της εργασίας του, εσύ είπες να αγοράσεις ένα ιχ! Και πολύ καλά έκανες μιας και η βασική ανάγκη της μετακίνηση σου, σύμφωνα με τη θεωρία σου που σωστά λέει δύναται να εκπληρωθεί και με ένα αυτοκίνητο. Ως εδώ μια χαρά. Όλα οκ.
Θα μπορούσες να πάρεις ένα πολύ καλό όχημα όπως το ford fiesta με 18-20Κ και τα υπόλοιπα μιας και την ανάγκη της μετακίνηση σου την καλύπτει στο έπακρο, να τα ξοδέψεις στην τοπική αγορά για τους λόγους που είπαμε. Οκ δέχομαι πως μέσα σε ένα σύστημα που ίσως δεν σε εκφράζει δεν θα πας να μείνεις σε μια σπηλιά. Θα ζήσεις αξιοπρεπώς.
Στο σημείο αυτό σου χτυπά τη πόρτα η εθελοδουλεία και εσύ της ανοίγεις και κανείς υπόκλιση ....ακόμα και σε αυτήν!
Το καπιταλιστικό σύστημα σου προσφέρει ένα προϊόν πολυτελείας για να σε δελεάσει. Σου προφέρει κάτι παραπάνω από την απλή μετακίνηση ενος fiesta. Σου προσφέρει συγκινήσεις και οδηγική αίσθηση μιας bmw, αρκεί εσύ να δώσεις όλο το ποσό σε αυτό. Αρκεί δηλαδή να καρπωθεί όλον το διαθέσιμο πλούτο που έχεις στα χέρια σου με αντάλλαγμα κάποιες παραπάνω τεχνικές ικανότητες από ένα φιέστα.
Το κόστος κατασκευής της bmw είναι 15Κ η τιμή όμως πώλησης της λόγω status και υπεραξίας 45Κ ( απλοποιημένο παράδειγμα χωρίς φόρους)
Εσύ εκείνη την στιγμή σκύβεις και υποκλίνεσαι μπροστά στην λαχτάρα να γευτείς αυτό που σου προσφέρει και ανακαλύπτεις πως πέρα από την ικανοποίηση της αξιοπρεπούς μετακίνησης, θέλεις και την μελετημένη πίσω κίνηση, και την ποιότητα εσωτερικού, και την ηχομόνωση, το status στο κλειδί κτλ κτλ κτλ
Δηλαδή ο καπιταλισμός σου γέννησε νέες ανάγκες πέρα από την αντικειμενική της μετακίνησης. Εσύ λοιπόν, αφήνεις στην άκρη την θεωρία κατά των Γκόλντεν Μπόις κτλ και δίνεις όλο το ποσό στην bmw, τα στελέχη της εταιρίας χειροκροτούν και σου δίνουν το όχημα.
Μετά από 15 έτη κουνάς το δάχτυλο, χαρακτηρίζοντας με διάφορα απαξιωτικά επίθετα όποιον πει ή σκεφτεί να δώσει ένα σεβαστό ποσό για ένα ev όχημα, ή ζητάς να μη αφαιρούν χρήματα από την οικονομία μας σε ποσοστό 0,05% για να ενισχύσουν μια τεχνολογία που έχει όφελος την καθαρότερη ατμοσφαιρα σε βάθος χρόνου, διότι τα χρήματα αυτά ενισχύουν τις δομές του συστήματος που δεν θέλεις.
Ξαναλέω έχουν πλάκα με τη καλή έννοια οι συζητήσεις μαζί σου, όταν δεν ξεφεύγεις. Είναι αφορμή και για εμένα καθώς επιχειρηματολογω να σκεφτώ πράγματα που δεν θα το έκανα απορροφημένος από την καθημερινότητα.
Όταν κουνάω το δάχτυλο μου σε εσένα, στην ουσία πολλές φορές ασκώ κριτική και σε εμένα. Και εγώ έχω ιδέες φιλολαϊκές,ίσως πιο πολύπλοκες ή εστιασμένες σε άλλους τομείς διότι εχω άλλον τρόπο σκέψης. Για παράδειγμα μια καθαρότερη ατμόσφαιρα είναι ξεκάθαρα μια φιλολαϊκή πολιτική, αλλά ταυτόχρονα έχω και πολλές αδυναμίες στα υλικά αγαθά.
Όσον αφορά τις χαζομάρες και τις ταμπέλες που μου βάζεις λόγω της αισιοδοξίας μου είναι δείγμα του ότι δεν με διαβάζεις προσεκτικά και βιάζεσαι να με χαρακτηρίσεις.
-
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@harisma23 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το φετιχ μου ειναι να βαζω νεοφιλελεδες, υπερμαχους της σημερινης φαρσοκωμωδιας που ζουμε που ειναι ο,τι πιο οπισθοδρομικο και βαρβαρο εχουμε δει ποτε στην ιστορια της ανθρωποτητας, δεδομενων παντα των συνθηκων και των μεσων παραγωγης, στη θεση τους.
Βίτσια είναι αυτά...
Κατόπιν όμως προσγείωσης στην πραγματικότητα, όποιος έχει στοιχειώδεις γνώσεις ιστορίας, δεν μπορεί να τερατολογεί κατ' αυτό τον τρόπο! Και η αλήθεια είναι ότι ένα σημαντικό ποσοστό του παγκόσμιου πληθυσμού (και το σύνολο του δυτικού κόσμου) ζούνε στην καλύτερη από πλευράς συνθηκών εποχή της ανθρωπότητας. Κάνε τον κόπο να δεις το προσδόκιμο ζωής πριν 100 ή 200 χρόνια και τα ξαναλέμε...2500 χρονια πριν, στην αρχαια Ελλαδα, το προσδοκιμο ζωης ηταν μεγαλυτερο, για οσους δεν πεθαιναν απο μολυνσεις, απ'ο,τι σημερα. Οι μισοι αρχαιοι φιλοσοφοι-ποιητες πεθαναν ανω των 80 απο φυσικα αιτια.
Ακομα και οι ωρες εργασιας στο μεσαιωνα ηταν λιγοτερες απο σημερα. Στο ΜΕΣΑΙΩΝΑ. Ερευνες παμπολλες, ψαξε και θα βρεις.Έλα τώρα, πλάκα μας κάνεις... Δεν μπορεί να τα πιστεύεις αυτά που λες! Ή έχεις τεράστιο εγωισμό και δεν θες να παραδεχτείς ότι "πέταξες και μια μ@λ@κία για να περάσει η ώρα".
Αντιγράφω από site για την αρχαία Ελλάδα: "Οι αρχαιολόγοι υποστηρίζουν ότι ο μέσος όρος ζωής στην κλασική αρχαιότητα δεν ξεπερνούσε τα σαράντα χρόνια για τους άνδρες και τα τριάντα τέσσερα για τις γυναίκες."
Στο μεσαίωνα το προσδόκιμο ήταν 30 χρόνια.
Και για να έρθουμε στην Ελλάδα μας, αντιγράφω από τα istorikathemata.com: "Στα 36 έτη ανέρχονταν η μέση διάρκεια ζωής των Ελλήνων τον 19ο αιώνα, η οποία άρχισε να αυξάνεται, βαθμιαία, από τα τέλη του συγκεκριμένου αιώνα. Μάλιστα, σε διάστημα μόλις 35 χρόνων, το προσδόκιμο επιβίωσης παρατάθηκε κατά είκοσι χρόνια. Τα παραπάνω στοιχεία περιλαμβάνονται σε ειδική έκδοση του καθηγητή στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βύρωνα Κοτζαμάνη.
Ειδικότερα, μέσα σε περίπου μία τριαντακοπενταετία, το προσδόκιμο επιβίωσης παρατάθηκε, με την εξής κλιμάκωση: τη χρονική περίοδο 1920-1924, 45 έτη και τη χρονική περίοδο 1955-1959, 65 έτη."Επιμένεις ακόμη ότι ζούμε στη χειρότερη περίοδο;
-
Ναι, διότι πληρώνεις φόρο για τη διλιτρη bmw, take that darkages
-
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@harisma23 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το φετιχ μου ειναι να βαζω νεοφιλελεδες, υπερμαχους της σημερινης φαρσοκωμωδιας που ζουμε που ειναι ο,τι πιο οπισθοδρομικο και βαρβαρο εχουμε δει ποτε στην ιστορια της ανθρωποτητας, δεδομενων παντα των συνθηκων και των μεσων παραγωγης, στη θεση τους.
Βίτσια είναι αυτά...
Κατόπιν όμως προσγείωσης στην πραγματικότητα, όποιος έχει στοιχειώδεις γνώσεις ιστορίας, δεν μπορεί να τερατολογεί κατ' αυτό τον τρόπο! Και η αλήθεια είναι ότι ένα σημαντικό ποσοστό του παγκόσμιου πληθυσμού (και το σύνολο του δυτικού κόσμου) ζούνε στην καλύτερη από πλευράς συνθηκών εποχή της ανθρωπότητας. Κάνε τον κόπο να δεις το προσδόκιμο ζωής πριν 100 ή 200 χρόνια και τα ξαναλέμε...2500 χρονια πριν, στην αρχαια Ελλαδα, το προσδοκιμο ζωης ηταν μεγαλυτερο, για οσους δεν πεθαιναν απο μολυνσεις, απ'ο,τι σημερα. Οι μισοι αρχαιοι φιλοσοφοι-ποιητες πεθαναν ανω των 80 απο φυσικα αιτια.
Ακομα και οι ωρες εργασιας στο μεσαιωνα ηταν λιγοτερες απο σημερα. Στο ΜΕΣΑΙΩΝΑ. Ερευνες παμπολλες, ψαξε και θα βρεις.
Η εποχη που ζουμε, τηρουμενων της τεχνολογιας και των μεσων παραγωγης θα μπορουσε πραγματι να ειναι κορυφαια αλλα επειδη καποια τρωκτικα ζουν παρασιτικα εις βαρος των λαων, η ανθρωποτητα μαστιζεται απο πολεμους, τραγικες ανισοτητες, ανελευθερια κλπ και το μελλον προβλεπεται τουλαχιστον δυσοιωνο. Τα υπολοιπα ειναι παραμυθια της χαλιμας. Ο κοσμος θα'πρεπε να δουλευει ελαχιστα και να ζει αξιοπρεπεστατα τηρουμενων των οσων εχουμε πλεον. Αντ'αυτου το επιπεδο φτωχειας των πολλων ολοενα κι αυξανεται και το προσδοκιμο ζωης, οπως σου'γραψε κι ο dublin ολοσωστα, ηδη αρχισε να μειωνεται.
Η πορεια της ανθρωποτητας, αν δεν αλλαξει το συστημα που εχουμε, για πρωτη φορα θα οδηγησει σε οπισθοδρομηση κι οχι προοδο οπως θα ηταν το φυσικο. Και το μελλον επεται καταστροφικο.ηταν ομως αστοι. πελουσιοι ρε παιδι μου.
πλεον εχει βελτιωθει ο μεσος ορος και αυτων που κινουν τα μεσα παραγωγης.... -
Καλή η δημοκρατία τους, αλλά απαιτούσε κάποιους δούλους.
-
Δε με ενδιαφέρει προσωπικά στο ελάχιστο το προσδόκιμο στην αρχαία Ελλάδα, αλλά αυτό που ξέρω σίγουρα έχοντας μιλήσει με πάρα πολλά άτομα ηλικίας 60+μέσα στα χρόνια, είναι οτι ζούμε στη χειρότερη περίοδο των τελευταίων 50 ετών. Χρονικά συμπίπτει με την επέλαση του νεοφιλελευθερισμού αλλά αυτό και αν είναι off-topic. Ειδικά για τους 35+ και κάτω, δεν υπάρχει καμία απολύτως ελπίδα για το μέλλον και δε θυμάμαι καμία άλλη γενιά τα τελευταία χρόνια να σκέφτεται έτσι. Great success! (όπως θα έλεγε και ο Borat). Αυτό θα έπρεπε να μας νοιάζει γενικά, οτι γίνεται συσσώρευση πλούτου χυδαία στην κορυφή και έχουμε μείνει εμείς να προσπαθούμε να επιβιώσουμε.
Μήπως καλύτερα για να είμαστε on-topic να το ρίξουμε πάλι στο πόσο καλά είναι τα Τεσ-λολ και το πόσο δεν έχουν διαφορές εκεί που μετράει από Porsche (καρα-λολ);
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Καλή η δημοκρατία τους, αλλά απαιτούσε κάποιους δούλους.
Αυτό σημαίνει Δημοκρατία. Κάποιος πρέπει να δουλέψει, ώστε να μπορούν οι αστοί να ασχολούνται με τα κοινά.
-
@diego1960 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δε με ενδιαφέρει προσωπικά στο ελάχιστο το προσδόκιμο στην αρχαία Ελλάδα, αλλά αυτό που ξέρω σίγουρα έχοντας μιλήσει με πάρα πολλά άτομα ηλικίας 60+μέσα στα χρόνια, είναι οτι ζούμε στη χειρότερη περίοδο των τελευταίων 50 ετών. Χρονικά συμπίπτει με την επέλαση του νεοφιλελευθερισμού αλλά αυτό και αν είναι off-topic. Ειδικά για τους 35+ και κάτω, δεν υπάρχει καμία απολύτως ελπίδα για το μέλλον και δε θυμάμαι καμία άλλη γενιά τα τελευταία χρόνια να σκέφτεται έτσι. Great success! (όπως θα έλεγε και ο Borat). Αυτό θα έπρεπε να μας νοιάζει γενικά, οτι γίνεται συσσώρευση πλούτου χυδαία στην κορυφή και έχουμε μείνει εμείς να προσπαθούμε να επιβιώσουμε.
Μήπως καλύτερα για να είμαστε on-topic να το ρίξουμε πάλι στο πόσο καλά είναι τα Τεσ-λολ και το πόσο δεν έχουν διαφορές εκεί που μετράει από Porsche (καρα-λολ);
αυτο που σου εχει μεταφερει η γενια που κατεστρεψε την ελλαδα σαν καλη περιοδο, ειναι η ατελειωτη μασα που εκαναν χωρις κανενα ονειδος για αυτα που στερησαν απο τις επερχομενες γενιες.
τοσο σε επιπεδο διαβιωσης μεσα σε ενα κεφαλαιοκρατικο συστημα οπου οι ιδιοι εξαντλησαν ανερυθριαστα καθε ρανιδα πλουτου αλλα και αλλο τοσο στο επιπεδο που αποδεχομενοι τη 'μαιζωνετ' και τη 'κουρσα' σαν προσδιοριστικο επιπεδου ζωης, αλωσαν την κοινωνικη και πολιτικη σκεψη. η χυδαιοτητα των ημερων που περιγραφεις εχει συνενοχους αυτους ακριβως του 'ποσο καλα περνουσαμε' και πως περνατε τωρα.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης