-
Ο χρήστης katsim έγραψε:
Ρόδο η βενζίνη 1.74...Στάλθηκε από το Redmi Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σαμοθρακη 1.92 πρεπει να την φερνει απο τον πλανητη αρη με διαστημοπλοιο κ εχει πολλα μεταφορικα.
-
Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
Εγω πάλι πιστεύω πως τα δήθεν νοθευμένα καύσιμα είναι η καραμέλα του άσχετου μηχανικού που δεν ξέρει να εντοπίζει και να διορθώσει την βλάβη και το ρίχνει στην βενζίνη το πετρέλαιο ή το αέριο , απο προσεκτική ανάγνωση που εχω κάνει σε όλες τις επίσημες ανακοινώσεις των αρμόδιων αρχών η νοθεία είναι στην ουσία φορολογική ή τελωνειακή παράβαση η πώληση πχ 100 άρας αμόλυβδης ενώ στην πραγματικότητα ήταν απλή και ο επιτήδειος πρατηριούχος καρπωνόταν την διαφορά ,η παράβαση αυτή είναι μάλιστα το 99% των περιπτώσεων , ναι είναι απάτη αλλα καμμιά σχέση με ζημιές στους κινητήρες στην έκταση που την παρουσιάζουν κάποιοι ή θα ήθελαν να είναιΓια κάνε μας μια ανάλυση αφού κάνεις τον επιστήμονα χημικό μηχανικό, για την επίδραση του νοθευμένου πετρελαίου σε όλο το σύστημα end-to-end.
-
Ο χρήστης futurist έγραψε:
Εγω πάλι πιστεύω πως τα δήθεν νοθευμένα καύσιμα είναι η καραμέλα του άσχετου μηχανικού που δεν ξέρει να εντοπίζει και να διορθώσει την βλάβη και το ρίχνει στην βενζίνη το πετρέλαιο ή το αέριο , απο προσεκτική ανάγνωση που εχω κάνει σε όλες τις επίσημες ανακοινώσεις των αρμόδιων αρχών η νοθεία είναι στην ουσία φορολογική ή τελωνειακή παράβαση η πώληση πχ 100 άρας αμόλυβδης ενώ στην πραγματικότητα ήταν απλή και ο επιτήδειος πρατηριούχος καρπωνόταν την διαφορά ,η παράβαση αυτή είναι μάλιστα το 99% των περιπτώσεων , ναι είναι απάτη αλλα καμμιά σχέση με ζημιές στους κινητήρες στην έκταση που την παρουσιάζουν κάποιοι ή θα ήθελαν να είναι
Για κάνε μας μια ανάλυση αφού κάνεις τον επιστήμονα χημικό μηχανικό, για την επίδραση του νοθευμένου πετρελαίου σε όλο το σύστημα end-to-end.
Δεν χρειάζεται καμμία ανάλυση να σου κάνω διάβασε τις επίσημες ανακοοινώσεις και δες τι αφορούν τα δήθεν 'νοθευμένα ' καύσιμα, τελωνειακές και φορολογικές παραβάσεις είναι 99% και δεν εχουν να κάνουν με χαμηλής ποιότητας καύσιμα , ισχύει δε για όλα και την βενζίνη και το αέριο και το πετρέλαιο .
Αν πιστεύεις τώρα πως τα διυλιστήρια βγάζουν χαμηλής ποιότητας καύσιμα για να τα βρούν οι λαθρέμποροι και να τα ανακατέψουν με τα καλά για να σου χαλάσουν το μοτέρ , τα δικαστήρια σε περιμένουν να το αποδείξεις εσυ και ο μηχανικός σου ,θα πάρεις πολύ χρήμα και απο το ελληνικό δημόσιο αν σε ενδεχόμενη μελλοντική βλάβη αποδειχθεί οτι έφταιγαν τα καύσιμα , χώρα της ΕΕ είμαστε, είδες τι έπαθαν πολυεθνικές τύπου VW και ακόμα δεν τέλειωσαν μαζί της , εχει να πληρώσει...
-
Νέες εξελίξεις στην Γερμανία σχετικά με τα Diesel:
'Έντονες είναι οι πιέσεις που ασκεί η γερμανική κυβέρνηση στην BMW ώστε η τελευταία να δεχτεί να επωμιστεί το κόστος των απαραίτητων - πλέον - αναβαθμίσεων στο hardware των παλαιών και ρυπογόνων ντίζελ οχημάτων της στη χώρα. Ο Υπουργός Μεταφορών της Γερμανίας, Andreas Scheuer, κάλεσε σήμερα υψηλόβαθμα στελέχη των big-three αυτοκινητοβιομηχανιών της χώρας (BMW, Mercedes, VW) σε συνάντηση στο Βερολίνο για να συζητήσουν και να βρουν μία άμεσα εφαρμόσιμη λύση πάνω στο εν λόγω ζήτημα'https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kos ... tin-eyropi
-
Διώχνουν τα diesel Ι.Χ. από τις πόλεις - Κίνητρα για την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση
-
Έτσι και πετύχω κάνα βρωμοντιζελ να επιταχύνει και να βγάζει ντουμανι από πίσω, θέλω να πάρω την οικονομία του και να του τη βάλω κάπου.
Μακάρι να τα κόψουν τελείως από τα αστικά κέντρα , εκτός από τα πολύ τελευταία με adblue κτλ -
Εννοείς στη Βιέννη;
-
Παντού όπου πετύχω κάποιον
-
Βάσει των στοιχείων, το 2016 στην Ελλάδα κυκλοφορούσαν µόνο 397 ηλεκτροκίνητα οχήµατα, ενώ ειδική αναφορά γινόταν στην παλαιότητα των οχηµάτων.
Κι αυτό διότι τα τέσσερα στα δέκα είναι ηλικίας άνω των 17 ετών, ποσοστό το οποίο στα αυτοκίνητα δηµόσιας χρήσης διαµορφώνεται στο 30%. Στην παλαιότητα των οχηµάτων αποδίδεται η µεγάλη εξάρτησή τους από τα συµβατικά καύσιµα. Έτσι, υπολογίζεται ότι το 86% του στόλου κινείται µε κάποιου είδους βενζίνη (απλή ή αµόλυβδη), ενώ τα πετρελαιοκίνητα αντιστοιχούν σε ποσοστό της τάξεως του 13,3
Δλδ όλος ο ντόρος που γίνεται για τα βρωμοντιζελ στην Ελλάδα τουλάχιστον αφορά το 13% του στόλου. Η υπόλοιπη βρώμα βγαίνει από τις απολαυστικές στην οδήγηση βενζίνες!!!
Εμένα γιατί κάτι μου λέει ότι τον σταθακη και τον κάθε σταθακη τους τσούζει κυρίως γιατί χάνουν έσοδα ; Εγώ με την προηγούμενη βενζινα μου έπαιρναν φόρο κάθε μήνα από 250 ευρώ καύσιμα τώρα από 90!
https://www.newsit.gr/ellada/eksorizoun ... a/2655470/
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
...
Δλδ όλος ο ντόρος που γίνεται για τα βρωμοντιζελ στην Ελλάδα τουλάχιστον αφορά το 13% του στόλου. Η υπόλοιπη βρώμα βγαίνει από τις απολαυστικές στην οδήγηση βενζίνες!!!Εμένα γιατί κάτι μου λέει ότι τον σταθακη και τον κάθε σταθακη τους τσούζει κυρίως γιατί χάνουν έσοδα ; Εγώ με την προηγούμενη βενζινα μου έπαιρναν φόρο κάθε μήνα από 250 ευρώ καύσιμα τώρα από 90!
https://www.newsit.gr/ellada/eksorizoun ... a/2655470/
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk+1000 έτσι είναι όπως τα λες άλλωστε στην Ελλάδα δεν χρειάζεται καμμία απαγόρευση ,ας εξομοίωναν την τιμή βενζίνης -ντήζελ αλλα τολμάνε να τα βάλουν με τους ταρίφες τα Αστικά - ΚΤΕΛ και τους νταλικιέριδες μαλλον οχι , εντωμεταξύ αυτοί είναι συν κατι αγροτικά -κλούβες λαικατσίδων ή γύφτων που βγάζουν το ντουμάνι όποιος ενοχλείται ας προσπαθήσει να τους βάλει την οικονομία σε όποια τρύπα θέλει, μαζί του και εγω αλλα προτιμώ να βάζω το A/C στην ανακύκλωση παρα να τσακώνομαι στην μέση του δρόμου ,ιδίως όταν ο εχθρός με εχει περικυκλώσει (ταξί)
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
https://www.newsit.gr/ellada/eksorizoun ... a/2655470/
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalkκαι φυσικά άλλος ενας παραπλανητικός τίτλος υποτίθεται απο 'σοβαρό' μέσο
'Διώχνουν τα diesel Ι.Χ. από τις πόλεις - Κίνητρα για την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση '
Διαβάζεις το άρθρο-παραπληροφόρηση και για μεταφορές λεει - ως γνωστό γίνονται με ΙΧ - επαγγελματικά και φορτηγά αστικά λεωφορεία -όοολα ΙΧ φυσικά είναι - και τα κίνητρα που αναφέρονται για ηλεκτροκίνηση μάλλον για τα Ταξί και μόνο θα είναι .
εντωμεταξύ δε λεει πως τα πιο καινούργια λιγότερο ρυπογόνα και πιο ασφαλή ΙΧ αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν μεσα στην κρίση είναι πετρελαιοκίνητα , Ευρο 5-6 αρα ερμηνεύω και εγω - γιατί έτσι γουστάρω - οτι θα απαγορευτούν τα βενζινοκίνητα ΙΧ απο το κέντρο της πόλης! Κοινοποιήστε ελεύθερα να σπείρουμε πανικό !
Fuck με πιάνει και μένα πάνω που πήρα το IQ ούτε εξάμηνο δε το εχω ΑΚΥΡΟ!!! ΑΚΥΡΟ!!!
-
Εγώ χαίρομαι να διαβάζω άρθρα για απαγόρευση diesel. Σκοπός τους είναι να αποθαρρύνουν την αγορά νέων και μεταχειρισμένων diesel αυτοκινήτων. Αν το επιτύχουν, και πέσει σημαντικά η αγοραστική κίνηση γύρω από αυτά (κάτι που μάλλον πετυχαίνουν σύμφωνα με τις πωλήσεις) τότε
α. Δεν θα υπάρχει πια λόγος για απαγόρευση της κίνησης των diesel μέσα στην πόλη
β. Δεν θα υπάρχει σημαντικό κίνητρο για την εξίσωση φόρου βενζίνης-πετρελαίου
γ. Το ίδιο και για σενάρια επιβολής επιπρόσθετων τελών στους dieselΆρα, όσο πιο γρήγορα μεταφερθεί το αγοραστικό ενδιαφέρον ξανά πίσω στη βενζίνη ή ακόμα καλύτερα σε υβριδικά/ηλεκτρικά, τόσο πιο γρήγορα θα απομακρυνθεί ο 'κίνδυνος' επιβολής επιπρόσθετων επιβαρύνσεων στους υπάρχοντες κατόχους.
Θυμίζω ότι στην Ελλάδα τα πάντα έχουν να κάνουν με τα φορολογικά έσοδα. Η οποιαδήποτε κυβέρνηση θα βάλει φόρους όχι γιατί την πήρε ο πόνος για την ποιότητα ζωής των κατοίκων, ή γιατί απέκτησε ξαφνικά οικολογική συνείδηση, αλλά γιατί τα έσοδα μειώνονται. Μόνο αυτό την ενδιαφέρει, να βγαίνουν τα κουκιά.
Τα σχόλια σχετικά με ντουμάνια κτλ δεν τα σχολιάζω. Αυτοκίνητο diesel που κινείται στην Αθήνα πρέπει να είναι Euro 5/6, και τέτοια αυτοκίνητα δεν βγάζουν παρά μόνο αν έχουν πρόβλημα. Το ότι το κράτος δεν είναι ικανό να επιβάλει σωστούς ελέγχους στα ΚΤΕΟ, δεν μπορεί να μεταφράζεται σε καθολική απαγόρευση. Δλδ αν μεθαύριο δεν μπορεί να ελέγξει πολεοδομικά νέα κτήρια να απαγορεύσει την κατασκευή τους, αν δεν μπορεί να εγγυηθεί την ασφάλεια των κατοίκων να απαγορεύσει την κίνηση μετά τις 12 κτλ.
-
Είναι η ιδέα μου ή πάνε σιωπηρά να εξισώσουν τις τιμές βενζίνης πετρελαίου?
Πριν δυο-τρία χρόνια το πετρέλαιο ήταν ακόμα και 30 λεπτά πιο κάτω και τώρα φτάνει ίσα ίσα στα 10... -
Αν έχεις πέσει στην παγίδα του marketing και βάζεις στο καινούργιο diesel σου μόνο premium καύσιμα τότε ισχύει αυτό που λες ...εδώ και κάτι χρόνια ,αν θες να πληρώνεις 1,449 το πετρέλαιο και στο ίδιο πρατήριο η απλή αμόλυβδη εχει 1,529 στο 10λεπτο είναι περίπου η διαφορά δες όμως πόσο έχει η ενισχυμένη αμόλυβδη για σωστή σύγκριση τότε τα 20-25 λεπτά διαφορά υπάρχουν ακόμα .
Βέβαια το ερώτημα παραμένει γιατί βάζουμε το 'καλό' πετρέλαιο αφού τα αυτοκίνητα μας δεν εχουν κάποια ανάγκη γιαυτό .Εγω βάζω γιατί με τις προσφορές της κάρτας βγαίνει ίδια τιμή με το απλό και αισθάνομαι ωραία οταν λέω 'φούλ και απο το καλό πετρέλαιο' με ανεβάζει ιδίως σε εταιρικό με milf αφεντικίνα η οποία πάντα μου λεει καλά λόγια για το yaris ενω ενημερώνει τις κάρτες
-
Στη περιοχή μου η βενζίνη στη σελ ειναι στα 1,52€ και στην αβιν στα 1.515, ενώ το απλό ντίζελ 1.39 και 1.385 αντίστοιχα, δηλαδή διαφορά 13 λεπτά, ανάλογες διαφορές και στα άλλα πρατήρια. Καμμία σχέση με τα 30αρια που είχαν διαφορά πριν μερικα χρονια όταν δεν ήταν διαδεδομένο το ντιζελ στα επιβατικά. Το κράτος πάει να ρεφαρει την χασουρα στους φόρους από τη μείωση των βενζινοκίνητων. Αυτό θα γίνεται πάντα, όταν το κράτος βλεπει ρεύμα προς ένα καύσιμο μετά από καιρό αρχίζει να αυξάνει τους φόρους του. Όπως έγινε και με το υγραέριο, όπου ο φόρος από τα 100€ πήγε σιγα σιγα στα 430. Αν αυξηθούν και άλλο τα υγραεριοκινητα θα αυξηθούν και οι φόροι. Αυτό θα γινει στο μέλλον καί με το φυσικό αεριο μόλις αυξηθουν θα αρχίσουν και οι ανατιμήσεις.
Σωτηρία δεν υπάρχει.Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Το κράτος για να ρεφάρει την χασούρα πρέπει να αλλάξει το φόρο του πετρελαίου.
Η τιμές δεν καθορίζονται από το κράτος αλλά από τα διυλιστήρια.
Εκτός αν το κράτος ανάγκασε τα διυλιστήρια να ανεβάσουν τις τιμές για να βγάλει και αυτό. -
Σήμερα το πρωί στην BP της γειτονίας μου οι τιμές ήταν οι εξής:
- Αμόλυβδη: €1.45
- Diesel: €1.38
- Diesel Active: €1.47
Οπότε η διαφορά βενζίνης-πετρέλαιο ήταν στα 7 λεπτά, σχεδόν αμελητέα. 2 εβδομάδες που το παρακολουθώ, παίζει στα 5-10 λεπτά η διαφορά. Οπότε - και φυσικά μην έχοντας ιδέα τι πρόκεται να γίνει στο μέλλον - πλέον η όποια οικονομία έρχεται από την μικρότερη κατανάλωση (που δεν είναι αμελητέα) και όχι από το φτηνότερο πετρέλαιο.
-
Πριν μερικά χρονάκια, καμιά 12αριά?, το πετρέλαιο ήταν ακριβότερο από τη βενζίνα.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Πριν μερικά χρονάκια, καμιά 12αριά?, το πετρέλαιο ήταν ακριβότερο από τη βενζίνα.To 2007 που αγόρασα diesel επιβατικό, η βενζίνη είχε 0,8 και το πετρέλαιο περίπου 1 ευρώ το λίτρο
-
Τι είναι αυτό βρε παιδιά; ;
Η βενζίνη Ε10 που θα φερουν δημιουργεί πρόβλημα; ;https://www.autotriti.gr/data/news/prev ... 86.asp?a=6
Βενζίνη ή diesel