Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    2019 Peugeot 208 II
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. 2019 Peugeot 208 II
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 21
    • 22
    • 9 / 22
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    15
    431
    6728
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • alexandros-k
      alexandros-k @kkostask last edited by

      Οι χώροι είναι μια χαρά,αναμενόμενοι για μοντέλο αυτής της κατηγορίας. TD έχουν μόνο βενζινοκίνητο 100 ίππων χειροκίνητο.

      Περιμενα να πεις οτι εχουν το αυτοματο 130αρι....Ο λογος ? Επειδη ο αλλος το εκλεισε αμεσως ενω πηγαινε για αλλο αμαξι άλλης κατηγοριας....Ειπα μηπως μεσα στον ενθουσιασμο της ωραιας εμφανισης , τον 'εσπρωξε' και το δυνατουτσικο μοτερ με το ευχαριστο 8αρι αυτοματο... Εκτος αν το τυπος εχει αρκετα φραγκα και δεν το σκεφτηκε και πολυ

      Κουβεντα να γινετε 

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kkostask last edited by

        Εννοείται,κουβέντα να γίνεται. Ο τύπος είχε ένα Πασσάτ του 2003, επαγγελματίας οδηγός, και είχε πάθει σοκ με το 'πάτημα' του 208. Πήρε το 100αρι βενζίνη. Όπως μου έλεγε,'για πότε έπιασα τα 170 χαμπάρι δεν πήρα και νόμιζα ότι πάω με 100'.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • C
          criuser last edited by

          Επειδή μιλώντας για αμάξια της Β κατηγορίας οι εκδόσεις με τα 130 άλογα και τα 8τάχυτα αυτόματα δεν είναι αυτές που θα  πουληθούν και πολύ , θέλω να κάνω την οικογενειακή σύγκριση και πάντα για τις εκδόσεις που θα πουλήσουν αρκετά και με καλό εξοπλισμό .

          Ετσι κοιτώντας τις τιμές του νέου 208 σε σχέση με το C3 , συγκρίνοντας τις εκδόσεις itouch/shine με τις active/allure , μια και το 3 δεν έχει έκδοση ανάλογη της gt line , οι τιμές καταλόγου με πρώτο το 3 και δεύτερο το 208 είναι για τα 82/75  άλογα 14680/15660 έναντι 14950/16300 , για τα 110/100 άλογα είναι για το 3 15880/16865 έναντι 16200/17100 και για τα 100 ντίζελ είναι για το 3 17010/17430 έναντι 17200/19400 , προφανώς στο τελευταίο το 208 πατάει φορολογικό σκαλοπάτι , βλέπουμε ότι οι τιμές του νέου είναι κοντά σε αυτές του παλιού , ενώ πραγματικά τα συστήματα ασφαλείας είναι στάνταρ από τις φτηνότερες εκδόσεις κάτι που δεν είναι δεδομένο για την κατηγορία .

          Κάποιος άλλος θα μπορούσε να δώσει τις τιμές του Πόλο , Γιάρις , Ι20 , Κλειώ , Κόρσα με ανάλογους εξοπλισμούς ώστε να δούμε τελικά πόσο ακριβό είναι .

          Από την άλλη ναι τα μικρά έχουν ακριβύνει σε σχέση με το παρελθόν , αλλά το γκόλφ 3 που ανέφερε ο φίλος για τις γενιές του γκόλφ είναι όσο το σημερινό πόλο σε διαστάσεις .και χώρους .

          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • P
            pond last edited by

            Το έχω απορία. Μονο εγώ δεν μπορούσα να δω το μισό πίνακα οργάνων; Το τιμόνι δεν με βόλευε καθόλου οπτικά. Πότε το έβαζα πιο χαμηλά, πότε πιο ψηλά το τιμόνι, πότε πείραζα το κάθισμα και δεν με βόλευε καθόλου οπτικά! Μετά σκέφτηκα μήπως επειδή είμαι 1.85 και δεν θα είμαι για τέτοια αυτοκίνητα αλλά και ένας φίλιος με ύψος 1,75 που μπήκε αντιμετώπισε το ίδιο πρόβλημα. Και αναρωτιέμαι είναι δυνατόν να έκαναν τόσο μεγάλη πατάτα οι Γάλλοι;;;

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • H
              harisma23 last edited by

              Οι γάλλοι, προσπαθώντας να ακολουθήσουν το δικό τους δρόμο, συχνά τα κάνουν θάλασσα με την εργονομία.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • alexandros-k
                alexandros-k @criuser last edited by

                Αρχικα να πω οτι ειμαι 'φιλος'  της Πεζω, 207  εχω

                Εννοείται,κουβέντα να γίνεται. Ο τύπος είχε ένα Πασσάτ του 2003, επαγγελματίας οδηγός, και είχε πάθει σοκ με το 'πάτημα' του 208. Πήρε το 100αρι βενζίνη. Όπως μου έλεγε,'για πότε έπιασα τα 170 χαμπάρι δεν πήρα και νόμιζα ότι πάω με 100'.

                Βασικα και το κλιο , και το C3 και το κορσα και το φιεστα να οδηγουσε την ιδια αισθηση θα ειχε πανω κατω νομιζω. Δε νομιζω να εχει κατι ιδιαιτερο το καινουριο 208, σε πατημα, εκτος απο οτι ειναι κουκλι

                Βεβαια καλα εκανε ο ανθρωπος,  να το χαρει

                Επειδή μιλώντας για αμάξια της Β κατηγορίας οι εκδόσεις με τα 130 άλογα και τα 8τάχυτα αυτόματα δεν είναι αυτές που θα  πουληθούν και πολύ , θέλω να κάνω την οικογενειακή σύγκριση και πάντα για τις εκδόσεις που θα πουλήσουν αρκετά και με καλό εξοπλισμό .

                Ετσι κοιτώντας τις τιμές του νέου 208 σε σχέση με το C3 , συγκρίνοντας τις εκδόσεις itouch/shine με τις active/allure , μια και το 3 δεν έχει έκδοση ανάλογη της gt line , οι τιμές καταλόγου με πρώτο το 3 και δεύτερο το 208 είναι για τα 82/75  άλογα 14680/15660 έναντι 14950/16300 , για τα 110/100 άλογα είναι για το 3 15880/16865 έναντι 16200/17100 και για τα 100 ντίζελ είναι για το 3 17010/17430 έναντι 17200/19400 , προφανώς στο τελευταίο το 208 πατάει φορολογικό σκαλοπάτι , βλέπουμε ότι οι τιμές του νέου είναι κοντά σε αυτές του παλιού , ενώ πραγματικά τα συστήματα ασφαλείας είναι στάνταρ από τις φτηνότερες εκδόσεις κάτι που δεν είναι δεδομένο για την κατηγορία .

                Κάποιος άλλος θα μπορούσε να δώσει τις τιμές του Πόλο , Γιάρις , Ι20 , Κλειώ , Κόρσα με ανάλογους εξοπλισμούς ώστε να δούμε τελικά πόσο ακριβό είναι .

                Από την άλλη ναι τα μικρά έχουν ακριβύνει σε σχέση με το παρελθόν , αλλά το γκόλφ 3 που ανέφερε ο φίλος για τις γενιές του γκόλφ είναι όσο το σημερινό πόλο σε διαστάσεις .και χώρους .

                Δεν ξερω ποσο εχουν τα C3 και τι εξοπλισμο εχουν , βασικα ουτε το 208 ΙΙ δεν ξερω τι εχει , αλλά σκεφτομαι το εξης . Το 207 Rc ειχε καπου στα 21 καινουριο . Το 208 Ι gti ειχει ιδια τιμη και μαλιστα ειχει παραπανω απο το 207 , 6αρι σασμαν 200 vs 175 αλογα, και πανω κατω ιδιους εξοπλισμους ειχαν . Α ηταν και πιο ελφρυ το 208 Ι . αλλά ειχανε ιδια τιμη . Το 208 ΙΙ  βλεπω εχει το 1.2 PureTech 100 S&S GT LINE, 21,000€ . Δλδ τι εχει παραπανω απο σε εξελιξη για να κανει οσο τα προηγουμενα? Ή να το πω αλλιως. Αν εβγαινε ποτε 208 ΙΙ gti με το γνωστο THP (Pure tech το λενε τωρα) , ποσο θα ειχε ? 30,000 ? Γιατι ? Αφου απο το 207 πηγαμε στο 208 Ι με εξελιξη και ειχαν ιδια τιμη. Το καινουριο γιατι να ανεβει τοσο?

                Για το πολο και το golf τα ιδια λεμε νομιζω . Το γκολφ περασε τοσες γενιες και εμεινε σε λογικα πλαισια η τιμη . Αν το γκολφ MK1 ειναι το σημερινο πολο , ακομα καλυτερα γιατι ειναι φθηντορεο το σημερινο πολο απο το σημερνο γκολφ . Αρα δεν ανεβηκε πολυ η τιμη τους

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • alexandros-k
                  alexandros-k @pond last edited by

                  Το έχω απορία. Μονο εγώ δεν μπορούσα να δω το μισό πίνακα οργάνων; Το τιμόνι δεν με βόλευε καθόλου οπτικά. Πότε το έβαζα πιο χαμηλά, πότε πιο ψηλά το τιμόνι, πότε πείραζα το κάθισμα και δεν με βόλευε καθόλου οπτικά! Μετά σκέφτηκα μήπως επειδή είμαι 1.85 και δεν θα είμαι για τέτοια αυτοκίνητα αλλά και ένας φίλιος με ύψος 1,75 που μπήκε αντιμετώπισε το ίδιο πρόβλημα. Και αναρωτιέμαι είναι δυνατόν να έκαναν τόσο μεγάλη πατάτα οι Γάλλοι;;;

                  και για το προηγουμενο 208 το λεγανε αυτο , αλλά εγω δεν ειχα προβλημα . Δεν θυμαμαι δλδ να με ενοχλει αυτο . Ιδιο υψος εχουμε. Αλοιμονο να μη χωραγανε οι 1,85  σε αυτα τα αμαξια

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • K
                    kkostask last edited by

                    Αλέξανδρε,το νέο 208 πατά σε εντελώς νέα πλατφόρμα οπότε είναι λογικό να έχει διαφορετικό πάτημα. Αν είναι καλύτερο,θα το δω με το td καθώς σαν κάτοχος 208 θα μπορώ να κάνω άμεσα συγκρίσεις.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • alexandros-k
                      alexandros-k @kkostask last edited by

                      Αλέξανδρε,το νέο 208 πατά σε εντελώς νέα πλατφόρμα οπότε είναι λογικό να έχει διαφορετικό πάτημα. Αν είναι καλύτερο,θα το δω με το td καθώς σαν κάτοχος 208 θα μπορώ να κάνω άμεσα συγκρίσεις.

                      Ωραια περιμενουμε εντυπωσεις 

                      Το 207 με το δικο σου 208 παλι ειχανε διαφορετικη πλατφορμα, αλλά δεν καταλαβα να διαφερουν και πολυ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • alexandros-k
                        alexandros-k @jobous last edited by

                        Δεν ξέρω πάντως εγώ που είμαι 1.81 , εύσωμος, και έκατσα μπροστά αφού ρύθμισα το κάθισμα πίσω ο πατέρας μου με 1.78 είχε δυσκολιά στο να κάτσει με τα πόδια πίσω απο το κάθισμα. Έπρεπει να είναι λίγο ανοικτά προς το πλάϊ.

                        Ε ενταξει αυτο γινεται λιγο πολυ σε ολα της κατηγοριας. Ειδικα αν ο οδηγος βαλει καμποσο πισω το καθισμα του (ή την πλατη)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • P
                          pond @alexandros-k last edited by

                          pond wrote:

                          Το έχω απορία. Μονο εγώ δεν μπορούσα να δω το μισό πίνακα οργάνων; Το τιμόνι δεν με βόλευε καθόλου οπτικά. Πότε το έβαζα πιο χαμηλά, πότε πιο ψηλά το τιμόνι, πότε πείραζα το κάθισμα και δεν με βόλευε καθόλου οπτικά! Μετά σκέφτηκα μήπως επειδή είμαι 1.85 και δεν θα είμαι για τέτοια αυτοκίνητα αλλά και ένας φίλιος με ύψος 1,75 που μπήκε αντιμετώπισε το ίδιο πρόβλημα. Και αναρωτιέμαι είναι δυνατόν να έκαναν τόσο μεγάλη πατάτα οι Γάλλοι;;;

                          και για το προηγουμενο 208 το λεγανε αυτο , αλλά εγω δεν ειχα προβλημα . Δεν θυμαμαι δλδ να με ενοχλει αυτο . Ιδιο υψος εχουμε. Αλοιμονο να μη χωραγανε οι 1,85  σε αυτα τα αμαξια

                          Το διάβασα και εγώ κάπου πως ίσχυε και στο προηγούμενο. Τι να πω πάντως 2 άτομα με διαφορετικά ύψη αλλάξαμε θέσεις σε τιμόνι και κάθισμα άλλα τίποτα. Το τιμόνι κρύβει τα μισά όργανα. Φοβερό! Δεν το συνάντησα πουθενά αλλού στην έκθεση αυτό, και μπήκα σχεδόν σε όλα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lap last edited by

                            Το λαθος που κανουν ολοι ειναι το εξης.

                            Ρυθμιζετε τη στεφανη του τιμονιου στο ιδιο υψος με τα αλλα τιμονια....και ως εκ τουτου οντως κρυβει τα οργανα...

                            Αυτο ειναι λαθος.

                            Πρεπει να το ρυθμιζετε με βαση το υψος του κεντρου του τιμονιου (στο σημα δηλαδη). Αν το ρυθμισετε συμφωνα με το κεντρο του (το βαλετε στο ιδιο υψος με τα κανονικα τιμονια) τοτε θα φαινεται ο πινακας οργανων.

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • J
                              jobous last edited by

                              Δεν ξέρω πάντως εγώ που είμαι 1.81 , εύσωμος, και έκατσα μπροστά αφού ρύθμισα το κάθισμα,  πίσω ο πατέρας μου με 1.78 (λεπτός!!!) είχε δυσκολία στο να κάτσει με τα πόδια πίσω απο το κάθισμα. Έπρεπε να είναι λίγο ανοικτά προς το πλάϊ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • P
                                pond @lap last edited by

                                Το λαθος που κανουν ολοι ειναι το εξης.

                                Ρυθμιζετε τη στεφανη του τιμονιου στο ιδιο υψος με τα αλλα τιμονια....και ως εκ τουτου οντως κρυβει τα οργανα...

                                Αυτο ειναι λαθος.

                                Πρεπει να το ρυθμιζετε με βαση το υψος του κεντρου του τιμονιου (στο σημα δηλαδη). Αν το ρυθμισετε συμφωνα με το κεντρο του (το βαλετε στο ιδιο υψος με τα κανονικα τιμονια) τοτε θα φαινεται ο πινακας οργανων.

                                Youtube Video

                                Σε αυτο το βιντεο εξηγει ακριβως αυτο που λες αλλα ακομα και αυτος δεν μπορει να δει ολα τα οργανα καθαρα ενω υποτιθεται διορθωσε την θεση με τον τροπο που λες, βαζει καμερα μπροστα στα ματια. Αν ειναι να βαλω το τιμονι πανω απο τα γονατα για να βλεπω να μου λειπει, αν και νομιζω πως το δοκιμασα και αυτο χωρις επιτυχια.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • L
                                  lap last edited by

                                  Πρςπει να παω να τκ δω και εγω....εχω τη  αιαθηση πως ο πινακας οργανων ειναι υψηλοτερα στο νεο απο το παλιο 208

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • C
                                    costasar @pond last edited by

                                    Επειδή έχω το ίδιο αυτοκίνητο με αυτό στο βίντεο, μετά τη (σωστή) ρύθμιση αυτό που κρύβεται είναι το κάτω μέρος του ταμπλώ που έχει τα κουμπάκια για το φωτισμό και τον χιλιομετρητη.

                                    Γι' αυτό το λόγο και στις επόμενες εκδόσεις του i-cockpit το τιμόνι έγινε επίπεδο στο πάνω μέρος.

                                    ΥΓ: Δεν είναι λίγοι αυτοί που βρίσκουν το τιμόνι περίεργο, αν όμως το συνηθίσεις τότε οτιδήποτε άλλο οδηγήσεις θα σου φαίνεται σαν λεωφορείο του '80.

                                    Lap wrote:

                                    Το λαθος που κανουν ολοι ειναι το εξης.

                                    Ρυθμιζετε τη στεφανη του τιμονιου στο ιδιο υψος με τα αλλα τιμονια....και ως εκ τουτου οντως κρυβει τα οργανα...

                                    Αυτο ειναι λαθος.

                                    Πρεπει να το ρυθμιζετε με βαση το υψος του κεντρου του τιμονιου (στο σημα δηλαδη). Αν το ρυθμισετε συμφωνα με το κεντρο του (το βαλετε στο ιδιο υψος με τα κανονικα τιμονια) τοτε θα φαινεται ο πινακας οργανων.

                                    Youtube Video

                                    Σε αυτο το βιντεο εξηγει ακριβως αυτο που λες αλλα ακομα και αυτος δεν μπορει να δει ολα τα οργανα καθαρα ενω υποτιθεται διορθωσε την θεση με τον τροπο που λες, βαζει καμερα μπροστα στα ματια. Αν ειναι να βαλω το τιμονι πανω απο τα γονατα για να βλεπω να μου λειπει, αν και νομιζω πως το δοκιμασα και αυτο χωρις επιτυχια.

                                    [/quote]

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • S
                                      sabas_thess last edited by

                                      Θα ήμουν ένα εξαιρετικό τεστ για την ορατότητα πάνω από το τιμόνι αλλά και τους χώρους γενικά όντας 184cm 135kgr. Δυστυχώς εχθές στα μέσα της διαδρομής σπίτι-αντιπροσωπεια Peugeot έκανα αναστροφή και γύρισα εξοργισμένος σπίτι καθώς η σύζυγος με εκνεύρισε αφάνταστα με γυναικεία γκρίνια! Αντί να έχω άποψη προσωπική για το 208 της έριξα 'Χ' άκουσε τα πουστριλικια της και την άφησα να πάει (αν πάει...) να δει/οδηγήσει μόνη της τα 208/Yaris/Clio. Ήθελα να την σπρώξω στα 208/ Clio αλλά την κόβω τώρα να χτυπάει το taperwear το Yaris, το οποίο 1.5 βενζίνη που της αρέσει μαθαίνω ότι καίει και λαδακια..

                                      Ας πρόσεχε, άμα μου γυρίσουν τα μυαλά δύσκολα επανέρχονται!!

                                      "I am what you made me", D.V.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • A
                                        aikibill last edited by

                                        Σιγά, της έκανες τα μούτρα κρέας 

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 22
                                        • S
                                          sabas_thess last edited by

                                          Γυναίκα το πλάσμα που είναι ικανή να διαλέγει 7 ώρες t-shirts αλλά την επιλογή αυτοκινήτου θέλει να την κάνει χαλαρά και άνετα (από τον καναπέ)...Ρε άιντε...

                                          "I am what you made me", D.V.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 24
                                          • K
                                            kokotinos last edited by

                                            Μην μπλεκεις με τις δουλειες τους!! Πλεον μαζι με την δικια μου ουτε σουπερμαρκετ δεν παμε!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 21
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 9 / 22
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr