Αρχικα να πω οτι ειμαι 'φιλος' της Πεζω, 207 εχω
Εννοείται,κουβέντα να γίνεται. Ο τύπος είχε ένα Πασσάτ του 2003, επαγγελματίας οδηγός, και είχε πάθει σοκ με το 'πάτημα' του 208. Πήρε το 100αρι βενζίνη. Όπως μου έλεγε,'για πότε έπιασα τα 170 χαμπάρι δεν πήρα και νόμιζα ότι πάω με 100'.
Βασικα και το κλιο , και το C3 και το κορσα και το φιεστα να οδηγουσε την ιδια αισθηση θα ειχε πανω κατω νομιζω. Δε νομιζω να εχει κατι ιδιαιτερο το καινουριο 208, σε πατημα, εκτος απο οτι ειναι κουκλι
Βεβαια καλα εκανε ο ανθρωπος, να το χαρει
Επειδή μιλώντας για αμάξια της Β κατηγορίας οι εκδόσεις με τα 130 άλογα και τα 8τάχυτα αυτόματα δεν είναι αυτές που θα πουληθούν και πολύ , θέλω να κάνω την οικογενειακή σύγκριση και πάντα για τις εκδόσεις που θα πουλήσουν αρκετά και με καλό εξοπλισμό .
Ετσι κοιτώντας τις τιμές του νέου 208 σε σχέση με το C3 , συγκρίνοντας τις εκδόσεις itouch/shine με τις active/allure , μια και το 3 δεν έχει έκδοση ανάλογη της gt line , οι τιμές καταλόγου με πρώτο το 3 και δεύτερο το 208 είναι για τα 82/75 άλογα 14680/15660 έναντι 14950/16300 , για τα 110/100 άλογα είναι για το 3 15880/16865 έναντι 16200/17100 και για τα 100 ντίζελ είναι για το 3 17010/17430 έναντι 17200/19400 , προφανώς στο τελευταίο το 208 πατάει φορολογικό σκαλοπάτι , βλέπουμε ότι οι τιμές του νέου είναι κοντά σε αυτές του παλιού , ενώ πραγματικά τα συστήματα ασφαλείας είναι στάνταρ από τις φτηνότερες εκδόσεις κάτι που δεν είναι δεδομένο για την κατηγορία .
Κάποιος άλλος θα μπορούσε να δώσει τις τιμές του Πόλο , Γιάρις , Ι20 , Κλειώ , Κόρσα με ανάλογους εξοπλισμούς ώστε να δούμε τελικά πόσο ακριβό είναι .
Από την άλλη ναι τα μικρά έχουν ακριβύνει σε σχέση με το παρελθόν , αλλά το γκόλφ 3 που ανέφερε ο φίλος για τις γενιές του γκόλφ είναι όσο το σημερινό πόλο σε διαστάσεις .και χώρους .
Δεν ξερω ποσο εχουν τα C3 και τι εξοπλισμο εχουν , βασικα ουτε το 208 ΙΙ δεν ξερω τι εχει , αλλά σκεφτομαι το εξης . Το 207 Rc ειχε καπου στα 21 καινουριο . Το 208 Ι gti ειχει ιδια τιμη και μαλιστα ειχει παραπανω απο το 207 , 6αρι σασμαν 200 vs 175 αλογα, και πανω κατω ιδιους εξοπλισμους ειχαν . Α ηταν και πιο ελφρυ το 208 Ι . αλλά ειχανε ιδια τιμη . Το 208 ΙΙ βλεπω εχει το 1.2 PureTech 100 S&S GT LINE, 21,000€ . Δλδ τι εχει παραπανω απο σε εξελιξη για να κανει οσο τα προηγουμενα? Ή να το πω αλλιως. Αν εβγαινε ποτε 208 ΙΙ gti με το γνωστο THP (Pure tech το λενε τωρα) , ποσο θα ειχε ? 30,000 ? Γιατι ? Αφου απο το 207 πηγαμε στο 208 Ι με εξελιξη και ειχαν ιδια τιμη. Το καινουριο γιατι να ανεβει τοσο?
Για το πολο και το golf τα ιδια λεμε νομιζω . Το γκολφ περασε τοσες γενιες και εμεινε σε λογικα πλαισια η τιμη . Αν το γκολφ MK1 ειναι το σημερινο πολο , ακομα καλυτερα γιατι ειναι φθηντορεο το σημερινο πολο απο το σημερνο γκολφ . Αρα δεν ανεβηκε πολυ η τιμη τους