-
Οι χώροι είναι μια χαρά,αναμενόμενοι για μοντέλο αυτής της κατηγορίας. TD έχουν μόνο βενζινοκίνητο 100 ίππων χειροκίνητο.
Περιμενα να πεις οτι εχουν το αυτοματο 130αρι....Ο λογος ? Επειδη ο αλλος το εκλεισε αμεσως ενω πηγαινε για αλλο αμαξι άλλης κατηγοριας....Ειπα μηπως μεσα στον ενθουσιασμο της ωραιας εμφανισης , τον 'εσπρωξε' και το δυνατουτσικο μοτερ με το ευχαριστο 8αρι αυτοματο... Εκτος αν το τυπος εχει αρκετα φραγκα και δεν το σκεφτηκε και πολυ
Κουβεντα να γινετε
-
Εννοείται,κουβέντα να γίνεται. Ο τύπος είχε ένα Πασσάτ του 2003, επαγγελματίας οδηγός, και είχε πάθει σοκ με το 'πάτημα' του 208. Πήρε το 100αρι βενζίνη. Όπως μου έλεγε,'για πότε έπιασα τα 170 χαμπάρι δεν πήρα και νόμιζα ότι πάω με 100'.
-
Επειδή μιλώντας για αμάξια της Β κατηγορίας οι εκδόσεις με τα 130 άλογα και τα 8τάχυτα αυτόματα δεν είναι αυτές που θα πουληθούν και πολύ , θέλω να κάνω την οικογενειακή σύγκριση και πάντα για τις εκδόσεις που θα πουλήσουν αρκετά και με καλό εξοπλισμό .
Ετσι κοιτώντας τις τιμές του νέου 208 σε σχέση με το C3 , συγκρίνοντας τις εκδόσεις itouch/shine με τις active/allure , μια και το 3 δεν έχει έκδοση ανάλογη της gt line , οι τιμές καταλόγου με πρώτο το 3 και δεύτερο το 208 είναι για τα 82/75 άλογα 14680/15660 έναντι 14950/16300 , για τα 110/100 άλογα είναι για το 3 15880/16865 έναντι 16200/17100 και για τα 100 ντίζελ είναι για το 3 17010/17430 έναντι 17200/19400 , προφανώς στο τελευταίο το 208 πατάει φορολογικό σκαλοπάτι , βλέπουμε ότι οι τιμές του νέου είναι κοντά σε αυτές του παλιού , ενώ πραγματικά τα συστήματα ασφαλείας είναι στάνταρ από τις φτηνότερες εκδόσεις κάτι που δεν είναι δεδομένο για την κατηγορία .
Κάποιος άλλος θα μπορούσε να δώσει τις τιμές του Πόλο , Γιάρις , Ι20 , Κλειώ , Κόρσα με ανάλογους εξοπλισμούς ώστε να δούμε τελικά πόσο ακριβό είναι .
Από την άλλη ναι τα μικρά έχουν ακριβύνει σε σχέση με το παρελθόν , αλλά το γκόλφ 3 που ανέφερε ο φίλος για τις γενιές του γκόλφ είναι όσο το σημερινό πόλο σε διαστάσεις .και χώρους .
-
Το έχω απορία. Μονο εγώ δεν μπορούσα να δω το μισό πίνακα οργάνων; Το τιμόνι δεν με βόλευε καθόλου οπτικά. Πότε το έβαζα πιο χαμηλά, πότε πιο ψηλά το τιμόνι, πότε πείραζα το κάθισμα και δεν με βόλευε καθόλου οπτικά! Μετά σκέφτηκα μήπως επειδή είμαι 1.85 και δεν θα είμαι για τέτοια αυτοκίνητα αλλά και ένας φίλιος με ύψος 1,75 που μπήκε αντιμετώπισε το ίδιο πρόβλημα. Και αναρωτιέμαι είναι δυνατόν να έκαναν τόσο μεγάλη πατάτα οι Γάλλοι;;;
-
Οι γάλλοι, προσπαθώντας να ακολουθήσουν το δικό τους δρόμο, συχνά τα κάνουν θάλασσα με την εργονομία.
-
Αρχικα να πω οτι ειμαι 'φιλος' της Πεζω, 207 εχω
Εννοείται,κουβέντα να γίνεται. Ο τύπος είχε ένα Πασσάτ του 2003, επαγγελματίας οδηγός, και είχε πάθει σοκ με το 'πάτημα' του 208. Πήρε το 100αρι βενζίνη. Όπως μου έλεγε,'για πότε έπιασα τα 170 χαμπάρι δεν πήρα και νόμιζα ότι πάω με 100'.
Βασικα και το κλιο , και το C3 και το κορσα και το φιεστα να οδηγουσε την ιδια αισθηση θα ειχε πανω κατω νομιζω. Δε νομιζω να εχει κατι ιδιαιτερο το καινουριο 208, σε πατημα, εκτος απο οτι ειναι κουκλι
Βεβαια καλα εκανε ο ανθρωπος, να το χαρει
Επειδή μιλώντας για αμάξια της Β κατηγορίας οι εκδόσεις με τα 130 άλογα και τα 8τάχυτα αυτόματα δεν είναι αυτές που θα πουληθούν και πολύ , θέλω να κάνω την οικογενειακή σύγκριση και πάντα για τις εκδόσεις που θα πουλήσουν αρκετά και με καλό εξοπλισμό .
Ετσι κοιτώντας τις τιμές του νέου 208 σε σχέση με το C3 , συγκρίνοντας τις εκδόσεις itouch/shine με τις active/allure , μια και το 3 δεν έχει έκδοση ανάλογη της gt line , οι τιμές καταλόγου με πρώτο το 3 και δεύτερο το 208 είναι για τα 82/75 άλογα 14680/15660 έναντι 14950/16300 , για τα 110/100 άλογα είναι για το 3 15880/16865 έναντι 16200/17100 και για τα 100 ντίζελ είναι για το 3 17010/17430 έναντι 17200/19400 , προφανώς στο τελευταίο το 208 πατάει φορολογικό σκαλοπάτι , βλέπουμε ότι οι τιμές του νέου είναι κοντά σε αυτές του παλιού , ενώ πραγματικά τα συστήματα ασφαλείας είναι στάνταρ από τις φτηνότερες εκδόσεις κάτι που δεν είναι δεδομένο για την κατηγορία .
Κάποιος άλλος θα μπορούσε να δώσει τις τιμές του Πόλο , Γιάρις , Ι20 , Κλειώ , Κόρσα με ανάλογους εξοπλισμούς ώστε να δούμε τελικά πόσο ακριβό είναι .
Από την άλλη ναι τα μικρά έχουν ακριβύνει σε σχέση με το παρελθόν , αλλά το γκόλφ 3 που ανέφερε ο φίλος για τις γενιές του γκόλφ είναι όσο το σημερινό πόλο σε διαστάσεις .και χώρους .
Δεν ξερω ποσο εχουν τα C3 και τι εξοπλισμο εχουν , βασικα ουτε το 208 ΙΙ δεν ξερω τι εχει , αλλά σκεφτομαι το εξης . Το 207 Rc ειχε καπου στα 21 καινουριο . Το 208 Ι gti ειχει ιδια τιμη και μαλιστα ειχει παραπανω απο το 207 , 6αρι σασμαν 200 vs 175 αλογα, και πανω κατω ιδιους εξοπλισμους ειχαν . Α ηταν και πιο ελφρυ το 208 Ι . αλλά ειχανε ιδια τιμη . Το 208 ΙΙ βλεπω εχει το 1.2 PureTech 100 S&S GT LINE, 21,000€ . Δλδ τι εχει παραπανω απο σε εξελιξη για να κανει οσο τα προηγουμενα? Ή να το πω αλλιως. Αν εβγαινε ποτε 208 ΙΙ gti με το γνωστο THP (Pure tech το λενε τωρα) , ποσο θα ειχε ? 30,000 ? Γιατι ? Αφου απο το 207 πηγαμε στο 208 Ι με εξελιξη και ειχαν ιδια τιμη. Το καινουριο γιατι να ανεβει τοσο?
Για το πολο και το golf τα ιδια λεμε νομιζω . Το γκολφ περασε τοσες γενιες και εμεινε σε λογικα πλαισια η τιμη . Αν το γκολφ MK1 ειναι το σημερινο πολο , ακομα καλυτερα γιατι ειναι φθηντορεο το σημερινο πολο απο το σημερνο γκολφ . Αρα δεν ανεβηκε πολυ η τιμη τους
-
Το έχω απορία. Μονο εγώ δεν μπορούσα να δω το μισό πίνακα οργάνων; Το τιμόνι δεν με βόλευε καθόλου οπτικά. Πότε το έβαζα πιο χαμηλά, πότε πιο ψηλά το τιμόνι, πότε πείραζα το κάθισμα και δεν με βόλευε καθόλου οπτικά! Μετά σκέφτηκα μήπως επειδή είμαι 1.85 και δεν θα είμαι για τέτοια αυτοκίνητα αλλά και ένας φίλιος με ύψος 1,75 που μπήκε αντιμετώπισε το ίδιο πρόβλημα. Και αναρωτιέμαι είναι δυνατόν να έκαναν τόσο μεγάλη πατάτα οι Γάλλοι;;;
και για το προηγουμενο 208 το λεγανε αυτο , αλλά εγω δεν ειχα προβλημα . Δεν θυμαμαι δλδ να με ενοχλει αυτο . Ιδιο υψος εχουμε. Αλοιμονο να μη χωραγανε οι 1,85 σε αυτα τα αμαξια
-
Αλέξανδρε,το νέο 208 πατά σε εντελώς νέα πλατφόρμα οπότε είναι λογικό να έχει διαφορετικό πάτημα. Αν είναι καλύτερο,θα το δω με το td καθώς σαν κάτοχος 208 θα μπορώ να κάνω άμεσα συγκρίσεις.
-
Αλέξανδρε,το νέο 208 πατά σε εντελώς νέα πλατφόρμα οπότε είναι λογικό να έχει διαφορετικό πάτημα. Αν είναι καλύτερο,θα το δω με το td καθώς σαν κάτοχος 208 θα μπορώ να κάνω άμεσα συγκρίσεις.
Ωραια περιμενουμε εντυπωσεις
Το 207 με το δικο σου 208 παλι ειχανε διαφορετικη πλατφορμα, αλλά δεν καταλαβα να διαφερουν και πολυ
-
Δεν ξέρω πάντως εγώ που είμαι 1.81 , εύσωμος, και έκατσα μπροστά αφού ρύθμισα το κάθισμα πίσω ο πατέρας μου με 1.78 είχε δυσκολιά στο να κάτσει με τα πόδια πίσω απο το κάθισμα. Έπρεπει να είναι λίγο ανοικτά προς το πλάϊ.
Ε ενταξει αυτο γινεται λιγο πολυ σε ολα της κατηγοριας. Ειδικα αν ο οδηγος βαλει καμποσο πισω το καθισμα του (ή την πλατη)
-
pond wrote:
Το έχω απορία. Μονο εγώ δεν μπορούσα να δω το μισό πίνακα οργάνων; Το τιμόνι δεν με βόλευε καθόλου οπτικά. Πότε το έβαζα πιο χαμηλά, πότε πιο ψηλά το τιμόνι, πότε πείραζα το κάθισμα και δεν με βόλευε καθόλου οπτικά! Μετά σκέφτηκα μήπως επειδή είμαι 1.85 και δεν θα είμαι για τέτοια αυτοκίνητα αλλά και ένας φίλιος με ύψος 1,75 που μπήκε αντιμετώπισε το ίδιο πρόβλημα. Και αναρωτιέμαι είναι δυνατόν να έκαναν τόσο μεγάλη πατάτα οι Γάλλοι;;;
και για το προηγουμενο 208 το λεγανε αυτο , αλλά εγω δεν ειχα προβλημα . Δεν θυμαμαι δλδ να με ενοχλει αυτο . Ιδιο υψος εχουμε. Αλοιμονο να μη χωραγανε οι 1,85 σε αυτα τα αμαξια
Το διάβασα και εγώ κάπου πως ίσχυε και στο προηγούμενο. Τι να πω πάντως 2 άτομα με διαφορετικά ύψη αλλάξαμε θέσεις σε τιμόνι και κάθισμα άλλα τίποτα. Το τιμόνι κρύβει τα μισά όργανα. Φοβερό! Δεν το συνάντησα πουθενά αλλού στην έκθεση αυτό, και μπήκα σχεδόν σε όλα.
-
Το λαθος που κανουν ολοι ειναι το εξης.
Ρυθμιζετε τη στεφανη του τιμονιου στο ιδιο υψος με τα αλλα τιμονια....και ως εκ τουτου οντως κρυβει τα οργανα...
Αυτο ειναι λαθος.
Πρεπει να το ρυθμιζετε με βαση το υψος του κεντρου του τιμονιου (στο σημα δηλαδη). Αν το ρυθμισετε συμφωνα με το κεντρο του (το βαλετε στο ιδιο υψος με τα κανονικα τιμονια) τοτε θα φαινεται ο πινακας οργανων.
-
Δεν ξέρω πάντως εγώ που είμαι 1.81 , εύσωμος, και έκατσα μπροστά αφού ρύθμισα το κάθισμα, πίσω ο πατέρας μου με 1.78 (λεπτός!!!) είχε δυσκολία στο να κάτσει με τα πόδια πίσω απο το κάθισμα. Έπρεπε να είναι λίγο ανοικτά προς το πλάϊ.
-
Το λαθος που κανουν ολοι ειναι το εξης.
Ρυθμιζετε τη στεφανη του τιμονιου στο ιδιο υψος με τα αλλα τιμονια....και ως εκ τουτου οντως κρυβει τα οργανα...
Αυτο ειναι λαθος.
Πρεπει να το ρυθμιζετε με βαση το υψος του κεντρου του τιμονιου (στο σημα δηλαδη). Αν το ρυθμισετε συμφωνα με το κεντρο του (το βαλετε στο ιδιο υψος με τα κανονικα τιμονια) τοτε θα φαινεται ο πινακας οργανων.
Σε αυτο το βιντεο εξηγει ακριβως αυτο που λες αλλα ακομα και αυτος δεν μπορει να δει ολα τα οργανα καθαρα ενω υποτιθεται διορθωσε την θεση με τον τροπο που λες, βαζει καμερα μπροστα στα ματια. Αν ειναι να βαλω το τιμονι πανω απο τα γονατα για να βλεπω να μου λειπει, αν και νομιζω πως το δοκιμασα και αυτο χωρις επιτυχια.
-
Πρςπει να παω να τκ δω και εγω....εχω τη αιαθηση πως ο πινακας οργανων ειναι υψηλοτερα στο νεο απο το παλιο 208
-
Επειδή έχω το ίδιο αυτοκίνητο με αυτό στο βίντεο, μετά τη (σωστή) ρύθμιση αυτό που κρύβεται είναι το κάτω μέρος του ταμπλώ που έχει τα κουμπάκια για το φωτισμό και τον χιλιομετρητη.
Γι' αυτό το λόγο και στις επόμενες εκδόσεις του i-cockpit το τιμόνι έγινε επίπεδο στο πάνω μέρος.
ΥΓ: Δεν είναι λίγοι αυτοί που βρίσκουν το τιμόνι περίεργο, αν όμως το συνηθίσεις τότε οτιδήποτε άλλο οδηγήσεις θα σου φαίνεται σαν λεωφορείο του '80.
Lap wrote:
Το λαθος που κανουν ολοι ειναι το εξης.
Ρυθμιζετε τη στεφανη του τιμονιου στο ιδιο υψος με τα αλλα τιμονια....και ως εκ τουτου οντως κρυβει τα οργανα...
Αυτο ειναι λαθος.
Πρεπει να το ρυθμιζετε με βαση το υψος του κεντρου του τιμονιου (στο σημα δηλαδη). Αν το ρυθμισετε συμφωνα με το κεντρο του (το βαλετε στο ιδιο υψος με τα κανονικα τιμονια) τοτε θα φαινεται ο πινακας οργανων.
Σε αυτο το βιντεο εξηγει ακριβως αυτο που λες αλλα ακομα και αυτος δεν μπορει να δει ολα τα οργανα καθαρα ενω υποτιθεται διορθωσε την θεση με τον τροπο που λες, βαζει καμερα μπροστα στα ματια. Αν ειναι να βαλω το τιμονι πανω απο τα γονατα για να βλεπω να μου λειπει, αν και νομιζω πως το δοκιμασα και αυτο χωρις επιτυχια.
[/quote]
-
Θα ήμουν ένα εξαιρετικό τεστ για την ορατότητα πάνω από το τιμόνι αλλά και τους χώρους γενικά όντας 184cm 135kgr. Δυστυχώς εχθές στα μέσα της διαδρομής σπίτι-αντιπροσωπεια Peugeot έκανα αναστροφή και γύρισα εξοργισμένος σπίτι καθώς η σύζυγος με εκνεύρισε αφάνταστα με γυναικεία γκρίνια! Αντί να έχω άποψη προσωπική για το 208 της έριξα 'Χ' άκουσε τα πουστριλικια της και την άφησα να πάει (αν πάει...) να δει/οδηγήσει μόνη της τα 208/Yaris/Clio. Ήθελα να την σπρώξω στα 208/ Clio αλλά την κόβω τώρα να χτυπάει το taperwear το Yaris, το οποίο 1.5 βενζίνη που της αρέσει μαθαίνω ότι καίει και λαδακια..
Ας πρόσεχε, άμα μου γυρίσουν τα μυαλά δύσκολα επανέρχονται!!
-
Σιγά, της έκανες τα μούτρα κρέας
-
Γυναίκα το πλάσμα που είναι ικανή να διαλέγει 7 ώρες t-shirts αλλά την επιλογή αυτοκινήτου θέλει να την κάνει χαλαρά και άνετα (από τον καναπέ)...Ρε άιντε...
-
Μην μπλεκεις με τις δουλειες τους!! Πλεον μαζι με την δικια μου ουτε σουπερμαρκετ δεν παμε!
2019 Peugeot 208 II