-
*Το ολοκαίνουριο A1 θα είναι μόνο Sportback. Όπως και στην περίπτωση των VW Polo και του SEAT Ibiza, η 3θυρη εκδοχή καταργήθηκε λόγω χαμηλών πωλήσεων.
Και τα δύο μοντέλα, διαφορετικού χρώματος (κίτρινο και γκρι) που δημοσίευσε το βελγικό Autotijd είναι στην έκδοση S line, αισθητικά την πιο σπορ έκφανση κάθε μοντέλου Audi.
Το εμπρός μέρος χαρακτηρίζεται από ένα εντυπωσιακό μοτίβο κηρήθρας στη γρίλια της μάσκας και ιδιαίτερα μεγάλες αεροεισαγωγές στις άκρες του προφυλακτήρα. Επίσης, οι σχισμές ακριβώς κάτω από τα καπό θυμίζουν αμυδρά το πρωτότυπο Quattro του 2011.
Τα εμπρός και πίσω φανάρια είναι LED. Στο πίσω μέρος υπάρχει ένα σετ από ψευδό-εισαγωγές, όπως στο τελευταίο Honda Civic Type R. Μόνο στο κίτρινο μοντέλο των φωτογραφιών «40 TFSI» φαίνονται οι μπούκες της εξάτμισης.
Το «40 TFSI» αναφέρεται σε έναν υπερτροφοδοτούμενο δίλιτρο κινητήρα με 200 άλογα και ροπή 32,6 kgm που θα συνδυάζεται με ένα διπλοσύμπλεκτο αυτόματο σασμάν S tronic με έξι σχέσεις. Μια έκδοση που μπορεί να δώσει χρόνο στο νέο A1 κάτω από τα 7 δευτερόλεπτα για τα 0-100 km/h.
Το άλλο αυτοκίνητο, το γκρι, φοράει τη σήμανση «35 TFSI» που υποδηλώνει σε ένα 1.500άρι μοτέρ TFSI με 150 άλογα και 25,5 kgm, στη συγκεκριμένη περίπτωση με χειροκίνητο 6άρι σασμάν.
Από τα μέχρι στιγμής φαινόμενα, το A1 θα διαθέτει πλούσια γκάμα εξατομίκευσης. Επιπλέον, αναμένουμε τα ψηφιακά όργανα του αυτοκινήτου, το Virtual Cockpit δηλαδή, να υποστηρίζεται από 10άρα οθόνη, όπως και στην περίπτωση του Polo. Οι αεραγωγοί που το πλαισιώνουν έχουν εμφάνιση ρετρό sci-fi, όπως και η λαβή των θυρών.
Κατά τα λοιπά, στην καμπίνα η λύσεις που χρησιμοποιούνται πρέπει να είναι παρόμοιες με αυτές των Ibiza και Polo. Με αναδιπλωμένα τα καθίσματα δε, δημιουργείται ένας επίπεδος χώρος φόρτωσης που πιθανότατα διευκολύνεται από ψευδό-δάπεδο.*
Πηγή
-
*Το ολοκαίνουριο A1 θα είναι μόνο Sportback. Όπως και στην περίπτωση των VW Polo και του SEAT Ibiza, η 3θυρη εκδοχή καταργήθηκε λόγω χαμηλών πωλήσεων.
Και τα δύο μοντέλα, διαφορετικού χρώματος (κίτρινο και γκρι) που δημοσίευσε το βελγικό Autotijd είναι στην έκδοση S line, αισθητικά την πιο σπορ έκφανση κάθε μοντέλου Audi.
Το εμπρός μέρος χαρακτηρίζεται από ένα εντυπωσιακό μοτίβο κηρήθρας στη γρίλια της μάσκας και ιδιαίτερα μεγάλες αεροεισαγωγές στις άκρες του προφυλακτήρα. Επίσης, οι σχισμές ακριβώς κάτω από τα καπό θυμίζουν αμυδρά το πρωτότυπο Quattro του 2011.
Τα εμπρός και πίσω φανάρια είναι LED. Στο πίσω μέρος υπάρχει ένα σετ από ψευδό-εισαγωγές, όπως στο τελευταίο Honda Civic Type R. Μόνο στο κίτρινο μοντέλο των φωτογραφιών «40 TFSI» φαίνονται οι μπούκες της εξάτμισης.
Το «40 TFSI» αναφέρεται σε έναν υπερτροφοδοτούμενο δίλιτρο κινητήρα με 200 άλογα και ροπή 32,6 kgm που θα συνδυάζεται με ένα διπλοσύμπλεκτο αυτόματο σασμάν S tronic με έξι σχέσεις. Μια έκδοση που μπορεί να δώσει χρόνο στο νέο A1 κάτω από τα 7 δευτερόλεπτα για τα 0-100 km/h.
Το άλλο αυτοκίνητο, το γκρι, φοράει τη σήμανση «35 TFSI» που υποδηλώνει σε ένα 1.500άρι μοτέρ TFSI με 150 άλογα και 25,5 kgm, στη συγκεκριμένη περίπτωση με χειροκίνητο 6άρι σασμάν.
Από τα μέχρι στιγμής φαινόμενα, το A1 θα διαθέτει πλούσια γκάμα εξατομίκευσης. Επιπλέον, αναμένουμε τα ψηφιακά όργανα του αυτοκινήτου, το Virtual Cockpit δηλαδή, να υποστηρίζεται από 10άρα οθόνη, όπως και στην περίπτωση του Polo. Οι αεραγωγοί που το πλαισιώνουν έχουν εμφάνιση ρετρό sci-fi, όπως και η λαβή των θυρών.
Κατά τα λοιπά, στην καμπίνα η λύσεις που χρησιμοποιούνται πρέπει να είναι παρόμοιες με αυτές των Ibiza και Polo. Με αναδιπλωμένα τα καθίσματα δε, δημιουργείται ένας επίπεδος χώρος φόρτωσης που πιθανότατα διευκολύνεται από ψευδό-δάπεδο.*
Πηγή
-
*Το ολοκαίνουριο A1 θα είναι μόνο Sportback. Όπως και στην περίπτωση των VW Polo και του SEAT Ibiza, η 3θυρη εκδοχή καταργήθηκε λόγω χαμηλών πωλήσεων.
Και τα δύο μοντέλα, διαφορετικού χρώματος (κίτρινο και γκρι) που δημοσίευσε το βελγικό Autotijd είναι στην έκδοση S line, αισθητικά την πιο σπορ έκφανση κάθε μοντέλου Audi.
Το εμπρός μέρος χαρακτηρίζεται από ένα εντυπωσιακό μοτίβο κηρήθρας στη γρίλια της μάσκας και ιδιαίτερα μεγάλες αεροεισαγωγές στις άκρες του προφυλακτήρα. Επίσης, οι σχισμές ακριβώς κάτω από τα καπό θυμίζουν αμυδρά το πρωτότυπο Quattro του 2011.
Τα εμπρός και πίσω φανάρια είναι LED. Στο πίσω μέρος υπάρχει ένα σετ από ψευδό-εισαγωγές, όπως στο τελευταίο Honda Civic Type R. Μόνο στο κίτρινο μοντέλο των φωτογραφιών «40 TFSI» φαίνονται οι μπούκες της εξάτμισης.
Το «40 TFSI» αναφέρεται σε έναν υπερτροφοδοτούμενο δίλιτρο κινητήρα με 200 άλογα και ροπή 32,6 kgm που θα συνδυάζεται με ένα διπλοσύμπλεκτο αυτόματο σασμάν S tronic με έξι σχέσεις. Μια έκδοση που μπορεί να δώσει χρόνο στο νέο A1 κάτω από τα 7 δευτερόλεπτα για τα 0-100 km/h.
Το άλλο αυτοκίνητο, το γκρι, φοράει τη σήμανση «35 TFSI» που υποδηλώνει σε ένα 1.500άρι μοτέρ TFSI με 150 άλογα και 25,5 kgm, στη συγκεκριμένη περίπτωση με χειροκίνητο 6άρι σασμάν.
Από τα μέχρι στιγμής φαινόμενα, το A1 θα διαθέτει πλούσια γκάμα εξατομίκευσης. Επιπλέον, αναμένουμε τα ψηφιακά όργανα του αυτοκινήτου, το Virtual Cockpit δηλαδή, να υποστηρίζεται από 10άρα οθόνη, όπως και στην περίπτωση του Polo. Οι αεραγωγοί που το πλαισιώνουν έχουν εμφάνιση ρετρό sci-fi, όπως και η λαβή των θυρών.
Κατά τα λοιπά, στην καμπίνα η λύσεις που χρησιμοποιούνται πρέπει να είναι παρόμοιες με αυτές των Ibiza και Polo. Με αναδιπλωμένα τα καθίσματα δε, δημιουργείται ένας επίπεδος χώρος φόρτωσης που πιθανότατα διευκολύνεται από ψευδό-δάπεδο.*
Πηγή
-
Κουκλι μεσα εξω. Προφανως με δανεισμενα στοιχεια εσωτερικα απο τα αλλα του ομιλου.
Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Από πίσω μου θυμίζει BMW X
-
No diesel???
-
Aπ'έξω ωραίο, αλλά το εσωτερικό όχι κάτι ιδιαίτερο -εξαιρουμένου του στάνταρ πίνακα οργάνων- (θυμίζει έντονα το στιλ του polo,t-roc.Το προηγ. με τους στρογγυλούς αεραγωγούς ήταν στα μάτια μου πιο όμορφο).
-
Κορυφαίο,ως συνήθως για τα Audi,εσωτερικό. Λίγο καγκουρικο εξωτερικό ίσως λόγω σπορ έκδοσης.
-
Εξωτερικά πολύ πιο όμορφο απ' το τωρινό! Εσωτερικά με ξενίζει λίγο αλλά δε με χαλάει... νομίζω. Να δούμε κι από κοντά.
-
Αν έχει και έκδοση με Φ. Α....
-
Audi A1 -αυτοκίνητο για φανφάρες με 20.000€. Ουσία καμία.
-
Ο χρήστης Lapin έγραψε:
Audi A1 -αυτοκίνητο για φανφάρες με 20.000€. Ουσία καμία.Θα διαφωνίσω, οδηγούσα το προηγούμενο και το έιχα βρει εξαιρετικό ακόμα και για μοναδικό αυτοκινητο εργένη/ζευγαριού. Εξαιρετικό, ασφαλες πατημα, συμπαθεστατος κινητήρας (1.2 85 άλογα) και εσωτερικό σε άλλο επίπεδο.
-
Ο χρήστης Lapin έγραψε:
Audi A1 -αυτοκίνητο για φανφάρες με 20.000€. Ουσία καμία.Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν επιδέξιους ποπους
-
Παιδια ξερεις κανεις ποτε θα κυκλοφορησει στην Ελλαδα και σε ποιες τιμες περιπου;
-
Επισης ξερει καποις αν θα υπαρχει σε Gtron ( φυσικο αεριο);
-
Ο χρήστης λιγοασχετος έγραψε:
Παιδια ξερεις κανεις ποτε θα κυκλοφορησει στην Ελλαδα και σε ποιες τιμες περιπου;Στην ιταλική αγορά οι τιμές έχουν ανακοινωθεί και ξεκινούν από 22.500€.
-
Σε ευχαριστω πολυ φιλε για το αρθρο εμ τις τιμες! Τελικα δηλαδη για ενα πι ομικρο αμαξι αο το τωρινο Α3 οι τιμες ξεκινανε απο 22,5 κ για τη βασικη ενκδοση ενω το τωρινο Α3 πωλειται για 20 κ με το κλειδι στο χερι και αρκετα εξτρα... Διλημα!
-
Το α3 παταει στην πλατφορμα mqb, στην οποια τωρα θα πατησει το νεο α1. Συνεπως το νεο α1 μηχανικα τωρα φτανει το επιπεδο του σημερινου α3. Αρα το νεο α1 δεν θα ειναι πιο συγχρονο του τωρινου α3.
Ισως αυτη η ενημερωση βοηθησει στην επιλογη.
Απο την αλλη το οτι ερχεται νεο α3 σημαινει πως αμεσως το παλιο θα χασει αξια , αλλα και γενικα το να βλεπεις το νεο στον δρομο οταν μολις αγορασες το παλιο ειναι ψηλο ασχημο συναισθημα. Ο καθενας με τις προτεραιοτητες του.
-
Σε ευχαριστω θερμα για την ενημερση φιλε μου. Στα υπολοιπα ομως δε θα ειναι προηγμενο τεχνολογικα το νεο Α1 συγκριτικα με το τωρινο Α3; Ακουω ας πουμε οτι θα εχει στανταρ το Vitrual Cockpit που ολοι λενε οτι ειναι φανταστικο.
-
Εμείς σου λέμε ότι το τωρινό Α3 θα είναι συνολικά καλύτερο και φθηνότερο (με αντίστοιχο εξοπλισμό και κινητήρα) αυτοκίνητο από το επερχόμενο Α1. Αν αυτό δε σε αγγίζει έναντι του Virtual Cockpit, γιατί συζητάμε;
Audi A1 2018 (GB)