Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Audi A1 2018 (GB)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Audi A1 2018 (GB)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    20
    43
    429
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lleonidas moderator last edited by aea4tf

      *Το ολοκαίνουριο A1 θα είναι μόνο Sportback. Όπως και στην περίπτωση των VW Polo και του SEAT Ibiza, η 3θυρη εκδοχή καταργήθηκε λόγω χαμηλών πωλήσεων.

      Και τα δύο μοντέλα, διαφορετικού χρώματος (κίτρινο και γκρι) που δημοσίευσε το βελγικό Autotijd είναι στην έκδοση S line, αισθητικά την πιο σπορ έκφανση κάθε μοντέλου Audi.

      Το εμπρός μέρος χαρακτηρίζεται από ένα εντυπωσιακό μοτίβο κηρήθρας στη γρίλια της μάσκας και ιδιαίτερα μεγάλες αεροεισαγωγές στις άκρες του προφυλακτήρα. Επίσης, οι σχισμές ακριβώς κάτω από τα καπό θυμίζουν αμυδρά το πρωτότυπο Quattro του 2011.

      Τα εμπρός και πίσω φανάρια είναι LED. Στο πίσω μέρος υπάρχει ένα σετ από ψευδό-εισαγωγές, όπως στο τελευταίο Honda Civic Type R. Μόνο στο κίτρινο μοντέλο των φωτογραφιών «40 TFSI» φαίνονται οι μπούκες της εξάτμισης.

      Το «40 TFSI» αναφέρεται σε έναν υπερτροφοδοτούμενο δίλιτρο κινητήρα με 200 άλογα και ροπή 32,6 kgm που θα συνδυάζεται με ένα διπλοσύμπλεκτο αυτόματο σασμάν S tronic με έξι σχέσεις. Μια έκδοση που μπορεί να δώσει χρόνο στο νέο A1 κάτω από τα 7 δευτερόλεπτα για τα 0-100 km/h.

      Το άλλο αυτοκίνητο, το γκρι, φοράει τη σήμανση «35 TFSI» που υποδηλώνει σε ένα 1.500άρι μοτέρ TFSI με 150 άλογα και 25,5 kgm, στη συγκεκριμένη περίπτωση με χειροκίνητο 6άρι σασμάν.

      Από τα μέχρι στιγμής φαινόμενα, το A1 θα διαθέτει πλούσια γκάμα εξατομίκευσης. Επιπλέον, αναμένουμε τα ψηφιακά όργανα του αυτοκινήτου, το Virtual Cockpit δηλαδή, να υποστηρίζεται από 10άρα οθόνη, όπως και στην περίπτωση του Polo. Οι αεραγωγοί που το πλαισιώνουν έχουν εμφάνιση ρετρό sci-fi, όπως και η λαβή των θυρών.

      Κατά τα λοιπά, στην καμπίνα η λύσεις που χρησιμοποιούνται πρέπει να είναι παρόμοιες με αυτές των Ibiza και Polo. Με αναδιπλωμένα τα καθίσματα δε, δημιουργείται ένας επίπεδος χώρος φόρτωσης που πιθανότατα διευκολύνεται από ψευδό-δάπεδο.*
      Πηγή





      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • L
        lleonidas moderator last edited by

        *Το ολοκαίνουριο A1 θα είναι μόνο Sportback. Όπως και στην περίπτωση των VW Polo και του SEAT Ibiza, η 3θυρη εκδοχή καταργήθηκε λόγω χαμηλών πωλήσεων.

        Και τα δύο μοντέλα, διαφορετικού χρώματος (κίτρινο και γκρι) που δημοσίευσε το βελγικό Autotijd είναι στην έκδοση S line, αισθητικά την πιο σπορ έκφανση κάθε μοντέλου Audi.

        Το εμπρός μέρος χαρακτηρίζεται από ένα εντυπωσιακό μοτίβο κηρήθρας στη γρίλια της μάσκας και ιδιαίτερα μεγάλες αεροεισαγωγές στις άκρες του προφυλακτήρα. Επίσης, οι σχισμές ακριβώς κάτω από τα καπό θυμίζουν αμυδρά το πρωτότυπο Quattro του 2011.

        Τα εμπρός και πίσω φανάρια είναι LED. Στο πίσω μέρος υπάρχει ένα σετ από ψευδό-εισαγωγές, όπως στο τελευταίο Honda Civic Type R. Μόνο στο κίτρινο μοντέλο των φωτογραφιών «40 TFSI» φαίνονται οι μπούκες της εξάτμισης.

        Το «40 TFSI» αναφέρεται σε έναν υπερτροφοδοτούμενο δίλιτρο κινητήρα με 200 άλογα και ροπή 32,6 kgm που θα συνδυάζεται με ένα διπλοσύμπλεκτο αυτόματο σασμάν S tronic με έξι σχέσεις. Μια έκδοση που μπορεί να δώσει χρόνο στο νέο A1 κάτω από τα 7 δευτερόλεπτα για τα 0-100 km/h.

        Το άλλο αυτοκίνητο, το γκρι, φοράει τη σήμανση «35 TFSI» που υποδηλώνει σε ένα 1.500άρι μοτέρ TFSI με 150 άλογα και 25,5 kgm, στη συγκεκριμένη περίπτωση με χειροκίνητο 6άρι σασμάν.

        Από τα μέχρι στιγμής φαινόμενα, το A1 θα διαθέτει πλούσια γκάμα εξατομίκευσης. Επιπλέον, αναμένουμε τα ψηφιακά όργανα του αυτοκινήτου, το Virtual Cockpit δηλαδή, να υποστηρίζεται από 10άρα οθόνη, όπως και στην περίπτωση του Polo. Οι αεραγωγοί που το πλαισιώνουν έχουν εμφάνιση ρετρό sci-fi, όπως και η λαβή των θυρών.

        Κατά τα λοιπά, στην καμπίνα η λύσεις που χρησιμοποιούνται πρέπει να είναι παρόμοιες με αυτές των Ibiza και Polo. Με αναδιπλωμένα τα καθίσματα δε, δημιουργείται ένας επίπεδος χώρος φόρτωσης που πιθανότατα διευκολύνεται από ψευδό-δάπεδο.*
        Πηγή





        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lleonidas moderator last edited by aea4tf

          *Το ολοκαίνουριο A1 θα είναι μόνο Sportback. Όπως και στην περίπτωση των VW Polo και του SEAT Ibiza, η 3θυρη εκδοχή καταργήθηκε λόγω χαμηλών πωλήσεων.

          Και τα δύο μοντέλα, διαφορετικού χρώματος (κίτρινο και γκρι) που δημοσίευσε το βελγικό Autotijd είναι στην έκδοση S line, αισθητικά την πιο σπορ έκφανση κάθε μοντέλου Audi.

          Το εμπρός μέρος χαρακτηρίζεται από ένα εντυπωσιακό μοτίβο κηρήθρας στη γρίλια της μάσκας και ιδιαίτερα μεγάλες αεροεισαγωγές στις άκρες του προφυλακτήρα. Επίσης, οι σχισμές ακριβώς κάτω από τα καπό θυμίζουν αμυδρά το πρωτότυπο Quattro του 2011.

          Τα εμπρός και πίσω φανάρια είναι LED. Στο πίσω μέρος υπάρχει ένα σετ από ψευδό-εισαγωγές, όπως στο τελευταίο Honda Civic Type R. Μόνο στο κίτρινο μοντέλο των φωτογραφιών «40 TFSI» φαίνονται οι μπούκες της εξάτμισης.

          Το «40 TFSI» αναφέρεται σε έναν υπερτροφοδοτούμενο δίλιτρο κινητήρα με 200 άλογα και ροπή 32,6 kgm που θα συνδυάζεται με ένα διπλοσύμπλεκτο αυτόματο σασμάν S tronic με έξι σχέσεις. Μια έκδοση που μπορεί να δώσει χρόνο στο νέο A1 κάτω από τα 7 δευτερόλεπτα για τα 0-100 km/h.

          Το άλλο αυτοκίνητο, το γκρι, φοράει τη σήμανση «35 TFSI» που υποδηλώνει σε ένα 1.500άρι μοτέρ TFSI με 150 άλογα και 25,5 kgm, στη συγκεκριμένη περίπτωση με χειροκίνητο 6άρι σασμάν.

          Από τα μέχρι στιγμής φαινόμενα, το A1 θα διαθέτει πλούσια γκάμα εξατομίκευσης. Επιπλέον, αναμένουμε τα ψηφιακά όργανα του αυτοκινήτου, το Virtual Cockpit δηλαδή, να υποστηρίζεται από 10άρα οθόνη, όπως και στην περίπτωση του Polo. Οι αεραγωγοί που το πλαισιώνουν έχουν εμφάνιση ρετρό sci-fi, όπως και η λαβή των θυρών.

          Κατά τα λοιπά, στην καμπίνα η λύσεις που χρησιμοποιούνται πρέπει να είναι παρόμοιες με αυτές των Ibiza και Polo. Με αναδιπλωμένα τα καθίσματα δε, δημιουργείται ένας επίπεδος χώρος φόρτωσης που πιθανότατα διευκολύνεται από ψευδό-δάπεδο.*
          Πηγή





          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • U
            ursus last edited by

            Κουκλι μεσα εξω. Προφανως με δανεισμενα στοιχεια εσωτερικα απο τα αλλα του ομιλου.

            Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • A
              axel12p last edited by

              Από πίσω μου θυμίζει BMW X

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • X
                xplicit last edited by

                No diesel???

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • P
                  panormus772 last edited by

                  Aπ'έξω ωραίο, αλλά το εσωτερικό όχι κάτι ιδιαίτερο -εξαιρουμένου του στάνταρ πίνακα οργάνων- (θυμίζει έντονα το στιλ του polo,t-roc.Το προηγ. με τους στρογγυλούς αεραγωγούς ήταν στα μάτια μου πιο όμορφο).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • A
                    aikibill last edited by

                    Κορυφαίο,ως συνήθως για τα Audi,εσωτερικό. Λίγο καγκουρικο εξωτερικό ίσως λόγω σπορ έκδοσης.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • F
                      fsword last edited by

                      Εξωτερικά πολύ πιο όμορφο απ' το τωρινό! Εσωτερικά με ξενίζει λίγο αλλά δε με χαλάει... νομίζω. Να δούμε κι από κοντά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        terry308 last edited by

                        Αν έχει και έκδοση με Φ. Α....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          lapin last edited by

                          Audi A1 -αυτοκίνητο για φανφάρες με 20.000€. Ουσία καμία.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • A
                            alejandro last edited by

                            Ο χρήστης Lapin έγραψε:
                            Audi A1 -αυτοκίνητο για φανφάρες με 20.000€. Ουσία καμία.

                            Θα διαφωνίσω, οδηγούσα το προηγούμενο και το έιχα βρει εξαιρετικό ακόμα και για μοναδικό αυτοκινητο εργένη/ζευγαριού. Εξαιρετικό, ασφαλες πατημα, συμπαθεστατος κινητήρας (1.2 85 άλογα) και εσωτερικό σε άλλο επίπεδο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • A
                              aikibill last edited by

                              Ο χρήστης Lapin έγραψε:
                              Audi A1 -αυτοκίνητο για φανφάρες με 20.000€. Ουσία καμία.

                              Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν επιδέξιους ποπους

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • L
                                ligoaschetos last edited by

                                Παιδια ξερεις κανεις ποτε θα κυκλοφορησει στην Ελλαδα και σε ποιες τιμες περιπου;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • L
                                  ligoaschetos last edited by

                                  Επισης ξερει καποις αν θα υπαρχει σε Gtron ( φυσικο αεριο);

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • L
                                    lleonidas moderator last edited by

                                    Ο χρήστης λιγοασχετος έγραψε:
                                    Παιδια ξερεις κανεις ποτε θα κυκλοφορησει στην Ελλαδα και σε ποιες τιμες περιπου;

                                    Στην ιταλική αγορά οι τιμές έχουν ανακοινωθεί και ξεκινούν από 22.500€.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • L
                                      ligoaschetos last edited by

                                      Σε ευχαριστω πολυ φιλε για το αρθρο εμ τις τιμες! Τελικα δηλαδη για ενα πι ομικρο αμαξι αο το τωρινο Α3 οι τιμες ξεκινανε απο 22,5 κ για τη βασικη ενκδοση ενω το τωρινο Α3 πωλειται για 20 κ με το κλειδι στο χερι και αρκετα εξτρα... Διλημα!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • L
                                        lap last edited by

                                        Το α3 παταει στην πλατφορμα mqb, στην οποια τωρα θα πατησει το νεο α1. Συνεπως το νεο α1 μηχανικα τωρα φτανει το επιπεδο του σημερινου α3. Αρα το νεο α1 δεν θα ειναι πιο συγχρονο του τωρινου α3.

                                        Ισως αυτη η ενημερωση βοηθησει στην επιλογη.

                                        Απο την αλλη το οτι ερχεται νεο α3 σημαινει πως αμεσως το παλιο θα χασει αξια , αλλα και γενικα το να βλεπεις το νεο στον δρομο οταν μολις αγορασες το παλιο ειναι ψηλο ασχημο συναισθημα. Ο καθενας με τις προτεραιοτητες του.

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • L
                                          ligoaschetos last edited by

                                          Σε ευχαριστω θερμα για την ενημερση φιλε μου. Στα υπολοιπα ομως δε θα ειναι προηγμενο τεχνολογικα το νεο Α1 συγκριτικα με το τωρινο Α3; Ακουω ας πουμε οτι θα εχει στανταρ το Vitrual Cockpit που ολοι λενε οτι ειναι φανταστικο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • H
                                            harisma23 last edited by

                                            Εμείς σου λέμε ότι το τωρινό Α3 θα είναι συνολικά καλύτερο και φθηνότερο (με αντίστοιχο εξοπλισμό και κινητήρα) αυτοκίνητο από το επερχόμενο Α1. Αν αυτό δε σε αγγίζει έναντι του Virtual Cockpit, γιατί συζητάμε;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr