-
@tsofras said in Seat Leon Mk4 (2020):
Ευχαριστώ πολύ εγώ ρώτησα δύο φορές, η μία όταν το πήρα, στις διακοπές των Χριστουγέννων δηλαδή και η άλλη στις διακοπές του Πάσχα. Οι απαντήσεις που έλαβα ήταν πως ίσως και να μην υπάρχει η δυνατότητα τοποθέτησης τελικά ωστόσο η λίγη υπομονή ακόμη μπορεί να αξίζει καθώς μπορεί να πληροφορηθούν από την μάνα...
Όσο για τα άλογα πριν κλείσω το leon είχα πάει να δω το a3 mhev (το αδερφάκι του etsi) και ο πωλητής εκεί μου είχε πει πως λόγω της μπαταρίας στην εκκίνηση μόνο (μάλλον!!!) ενισχύεται με 9kw(~=14ps) και 5 κιλά ροπής. Κάτι παρόμοιο είχα διαβάσει και κάπου στο ίντερνετ αν το βρω ξανά θα το αντιγράφω και θα το προωθήσω
Edit: Ναι το dsg έχει και η ροπή έδειξε κοντά στα 30kg. Όσο για πείραγμα δεν το σκέφτεται, τουλάχιστον όχι μέχρι το πέρας της εγγύησης...
30 κιλά ροπή?
Πως και το πήγε για δυναμομετρηση αν επιτρέπεται? Το θεωρητικό όριο του κιβωτίου είναι τα 25 πάντως
500Nm έχει όρια το συγκεκριμένο DSG απλά έχει τον κόφτη στις 250Nm
@lapin said in Seat Leon Mk4 (2020):
Ο κινητήρας είναι της Audi και είναι ίδιος με αυτόν που είχε το Α4 μέχρι πρότινος.
Το DSG είναι υγρού τύπου σίγουρα.VW είναι ο κινητήρας συγκεκριμένα ο DPC το ίδιο φοράει και το mk3.5 με κωδικό DPCA
Το σασμάν είναι ξηρού, φοράει DQ200Edit: Αν μιλάς για το 2λιτρό γράψε λάθος.
Τον DNN φοράει... -
Είχα και απάντηση από την Τεχνοκάρ στις βασικές απορίες μου σχετικά με το Leon 2.0 FR DSG 190hp:
- Το DSG είναι το υγρού τύπου (Κωδικός κιβωτίου OGC – D381)
- Κωδικός κινητήρα DNNA
- Οι δαγκάνες φρένων μπροστά είναι διαφορετικές, ενώ οι πίσω ίδιες (πάντοτε σε επίπεδο κωδικών ανταλλακτικού).
H FR έκδοση στα 27690 ευρώ νομίζω είναι το best value for money sport hatchback αυτήν την στιγμή με διαφορά. Άντε να πας 28500 με μεταλλικό χρώμα.
-
Αυτό θα έλειπε να έβαζαν ξηρού τύπου και στα 2λιτρα...
-
@babisstinson said in Seat Leon Mk4 (2020):
Είχα και απάντηση από την Τεχνοκάρ στις βασικές απορίες μου σχετικά με το Leon 2.0 FR DSG 190hp:
- Το DSG είναι το υγρού τύπου (Κωδικός κιβωτίου OGC – D381)
- Κωδικός κινητήρα DNNA
- Οι δαγκάνες φρένων μπροστά είναι διαφορετικές, ενώ οι πίσω ίδιες (πάντοτε σε επίπεδο κωδικών ανταλλακτικού).
H FR έκδοση στα 27690 ευρώ νομίζω είναι το best value for money sport hatchback αυτήν την στιγμή με διαφορά. Άντε να πας 28500 με μεταλλικό χρώμα.
Αν μπορείς να απορροφήσεις το τεκμήριο, Ναι!
-
@xrrx said in Seat Leon Mk4 (2020):
@babisstinson said in Seat Leon Mk4 (2020):
Είχα και απάντηση από την Τεχνοκάρ στις βασικές απορίες μου σχετικά με το Leon 2.0 FR DSG 190hp:
- Το DSG είναι το υγρού τύπου (Κωδικός κιβωτίου OGC – D381)
- Κωδικός κινητήρα DNNA
- Οι δαγκάνες φρένων μπροστά είναι διαφορετικές, ενώ οι πίσω ίδιες (πάντοτε σε επίπεδο κωδικών ανταλλακτικού).
H FR έκδοση στα 27690 ευρώ νομίζω είναι το best value for money sport hatchback αυτήν την στιγμή με διαφορά. Άντε να πας 28500 με μεταλλικό χρώμα.
Αν μπορείς να απορροφήσεις το τεκμήριο, Ναι!
Ναι προφανώς λέμε αν δεν σε απασχολούν ΦΠΔ και καλύπτεις τεκμήριο.
-
Για τους ενδιαφερόμενους έβγαλε beta η OBD eleven που ξεκλειδώνει το sfd protection και υπάρχει πιθανότητα να μπορούμε να ενεργοποιήσουμε το full link. Τους έστειλα ερώτηση θα ενημερώσω αν μάθω
-
@tsofras said in Seat Leon Mk4 (2020):
Για τους ενδιαφερόμενους έβγαλε beta η OBD eleven που ξεκλειδώνει το sfd protection και υπάρχει πιθανότητα να μπορούμε να ενεργοποιήσουμε το full link. Τους έστειλα ερώτηση θα ενημερώσω αν μάθω
Κάνω quote τον εαυτό μου , απάντησαν ότι θα μπορούμε να ενεργοποιήσουμε το Mirror Link (φαντάζομαι εννοούν σε όλα τα VAG group , γιατί Full Link ονομάζεται μόνο στα Seat)
Επίσης διάβασα ότι λόγω της άρσης του κλειδώματος θα μπορεί να γίνει και retrofit του Wrap around
-
@tsofras said in Seat Leon Mk4 (2020):
@tsofras said in Seat Leon Mk4 (2020):
Για τους ενδιαφερόμενους έβγαλε beta η OBD eleven που ξεκλειδώνει το sfd protection και υπάρχει πιθανότητα να μπορούμε να ενεργοποιήσουμε το full link. Τους έστειλα ερώτηση θα ενημερώσω αν μάθω
Κάνω quote τον εαυτό μου , απάντησαν ότι θα μπορούμε να ενεργοποιήσουμε το Mirror Link (φαντάζομαι εννοούν σε όλα τα VAG group , γιατί Full Link ονομάζεται μόνο στα Seat)
Επίσης διάβασα ότι λόγω της άρσης του κλειδώματος θα μπορεί να γίνει και retrofit του Wrap around
Επειδή είμαι παθών, το Mirror Link είναι τεχνολογία παλαιότερη (και σχετικά πρωτόγονη) των Android Auto και Car Play, προϋποθέτει τη χρήση συμβατού smartphone που υποστηρίζει Mirror Link (παλιές ναυαρχίδες της Sony μέχρι το XZ1, παλαιά Samsung σειράς S και A) και χρήση συγκεκριμένων εφαρμογών συμβατών με το Mirror Link (συνήθως επί πληρωμή).
Για περισσότερες πληροφορίες MirrorLink
Σε παλιότερη επικοινωνία με το OBDeleven, είχα ζητήσει πληροφορίες και οι απαντήσεις που μου έδωσαν δεν ίσχυαν στην πράξη, οπότε προσοχή.
-
@me_coola said in Seat Leon Mk4 (2020):
@tsofras said in Seat Leon Mk4 (2020):
@tsofras said in Seat Leon Mk4 (2020):
Για τους ενδιαφερόμενους έβγαλε beta η OBD eleven που ξεκλειδώνει το sfd protection και υπάρχει πιθανότητα να μπορούμε να ενεργοποιήσουμε το full link. Τους έστειλα ερώτηση θα ενημερώσω αν μάθω
Κάνω quote τον εαυτό μου , απάντησαν ότι θα μπορούμε να ενεργοποιήσουμε το Mirror Link (φαντάζομαι εννοούν σε όλα τα VAG group , γιατί Full Link ονομάζεται μόνο στα Seat)
Επίσης διάβασα ότι λόγω της άρσης του κλειδώματος θα μπορεί να γίνει και retrofit του Wrap around
Επειδή είμαι παθών, το Mirror Link είναι τεχνολογία παλαιότερη (και σχετικά πρωτόγονη) των Android Auto και Car Play, προϋποθέτει τη χρήση συμβατού smartphone που υποστηρίζει Mirror Link (παλιές ναυαρχίδες της Sony μέχρι το XZ1, παλαιά Samsung σειράς S και A) και χρήση συγκεκριμένων εφαρμογών συμβατών με το Mirror Link (συνήθως επί πληρωμή).
Για περισσότερες πληροφορίες MirrorLink
Σε παλιότερη επικοινωνία με το OBDeleven, είχα ζητήσει πληροφορίες και οι απαντήσεις που μου έδωσαν δεν ίσχυαν στην πράξη, οπότε προσοχή.
Ναι σωστά κρατάω μικρό καλάθι απλά ενημερώνω, κάνουν beta testing και χρήστες οπότε κοιτάω και όταν βρώ επιβεβαίωση για Full link θα ενημερώσω
-
To full link μέχρι και την προηγούμενη γενιά (5F) ήθελε FEC-SWaP codes για να ενεργοποιηθεί και άρα το μόνο εργαλείο που κάνει για τη δουλειά είναι το μαμίσιο ODIS και κάποιος γνώστης του αθλήματος.
Δύσκολο να μπορεί να κάνει κάτι τέτοιο το OBDEleven ακόμα κι αν όντως έχουν βρει τρόπο να σπάσουν το sfd protection. Ουσιαστικά εάν έχουν καταφέρει αυτό που λένε τότε εύκολα μετατρέπει κανείς το Front Assist σε Adaptive Cruise Control κτλ.
-
@stefan147 said in Seat Leon Mk4 (2020):
To full link μέχρι και την προηγούμενη γενιά (5F) ήθελε FEC-SWaP codes για να ενεργοποιηθεί και άρα το μόνο εργαλείο που κάνει για τη δουλειά είναι το μαμίσιο ODIS και κάποιος γνώστης του αθλήματος.
Δύσκολο να μπορεί να κάνει κάτι τέτοιο το OBDEleven ακόμα κι αν όντως έχουν βρει τρόπο να σπάσουν το sfd protection. Ουσιαστικά εάν έχουν καταφέρει αυτό που λένε τότε εύκολα μετατρέπει κανείς το Front Assist σε Adaptive Cruise Control κτλ.
Τι να πω δεν ξέρω, με το φτωχό μου μυαλό θα μπορούσα να σκεφτώ ότι είναι ήδη ενεργοποιημένο αλλά κλειδωμένο
Και για το ACC μου είχε πει ο πωλητής ότι επειδή χρησιμοποιεί το ίδιο ραντάρ με το σύστημα ασφαλείας ότι θα μπορούσε να ξεκλειδώσει -
@stefan147 said in Seat Leon Mk4 (2020):
To full link μέχρι και την προηγούμενη γενιά (5F) ήθελε FEC-SWaP codes για να ενεργοποιηθεί και άρα το μόνο εργαλείο που κάνει για τη δουλειά είναι το μαμίσιο ODIS και κάποιος γνώστης του αθλήματος.
Δύσκολο να μπορεί να κάνει κάτι τέτοιο το OBDEleven ακόμα κι αν όντως έχουν βρει τρόπο να σπάσουν το sfd protection. Ουσιαστικά εάν έχουν καταφέρει αυτό που λένε τότε εύκολα μετατρέπει κανείς το Front Assist σε Adaptive Cruise Control κτλ.
Και τα δύο τα έχουν καταφέρει, και πολλά περισσότερα, όπως πχ το Lane assist το έχουν κάνει και είναι δοκιμασμένο και αυτό σε travel assist, ακόμα και το σύστημα φρένου δουλεύει και σταματάει το αυτοκίνητο όταν δεν δείχνει σημάδια ο οδηγός.
-
@tsofras said in Seat Leon Mk4 (2020):
@stefan147 said in Seat Leon Mk4 (2020):
To full link μέχρι και την προηγούμενη γενιά (5F) ήθελε FEC-SWaP codes για να ενεργοποιηθεί και άρα το μόνο εργαλείο που κάνει για τη δουλειά είναι το μαμίσιο ODIS και κάποιος γνώστης του αθλήματος.
Δύσκολο να μπορεί να κάνει κάτι τέτοιο το OBDEleven ακόμα κι αν όντως έχουν βρει τρόπο να σπάσουν το sfd protection. Ουσιαστικά εάν έχουν καταφέρει αυτό που λένε τότε εύκολα μετατρέπει κανείς το Front Assist σε Adaptive Cruise Control κτλ.
Τι να πω δεν ξέρω, με το φτωχό μου μυαλό θα μπορούσα να σκεφτώ ότι είναι ήδη ενεργοποιημένο αλλά κλειδωμένο
Και για το ACC μου είχε πει ο πωλητής ότι επειδή χρησιμοποιεί το ίδιο ραντάρ με το σύστημα ασφαλείας ότι θα μπορούσε να ξεκλειδώσειΓια να ενεργοποιηθεί σίγουρα θα θέλει εκτός από tokens (ή σπασμένο sfd) και κάποιο κωδικό (συνήθως ένα κουτί σα θήκη dvd που δίνουν οι αντιπροσωπείες αλλά που απ' όσο ξέρω δεν υπάρχει ακόμα για το ΚL). Με αυτό το συνδυασμό ίσως να δούλεψει και με OBDEleven.
@xrrx said in Seat Leon Mk4 (2020):
@stefan147 said in Seat Leon Mk4 (2020):
To full link μέχρι και την προηγούμενη γενιά (5F) ήθελε FEC-SWaP codes για να ενεργοποιηθεί και άρα το μόνο εργαλείο που κάνει για τη δουλειά είναι το μαμίσιο ODIS και κάποιος γνώστης του αθλήματος.
Δύσκολο να μπορεί να κάνει κάτι τέτοιο το OBDEleven ακόμα κι αν όντως έχουν βρει τρόπο να σπάσουν το sfd protection. Ουσιαστικά εάν έχουν καταφέρει αυτό που λένε τότε εύκολα μετατρέπει κανείς το Front Assist σε Adaptive Cruise Control κτλ.
Και τα δύο τα έχουν καταφέρει, και πολλά περισσότερα, όπως πχ το Lane assist το έχουν κάνει και είναι δοκιμασμένο και αυτό σε travel assist, ακόμα και το σύστημα φρένου δουλεύει και σταματάει το αυτοκίνητο όταν δεν δείχνει σημάδια ο οδηγός.
To χω υπόψη γιατί στο δικό μου (Cupra 5F) έχω κάνει retrofit και το ACC και την MFC (traffic jam assist αυτά τα δύο μαζί, με traffic sign recognition και emergency assist) και το BSM και το TPMS. Αλλά στα 5F μόνο το ACC είναι "κάτω" από FEC-SWaP codes. Όλα τα άλλα είναι ελεύθερα και είναι απλώς εγκατάσταση και κωδικοποίηση συν calibration για όποιο χρειάζεται.
Στο Leon KL όλα είναι κλειδωμένα για την ώρα. Μόνο η κάμερα πίσω νομίζω μπαίνει και δεν έχω δει και γι' αυτή εάν κυκλοφορεί ακόμα parameter file στο VCP.
-
Καλημέρα,
Ως καινούριος στο forum, διάβασα σχεδόν όλην την σελίδα που αφορά το SEAT LEON MK4, γιατί ενδιαφέρομαι και εγώ να το αποκτήσω.
Μάλιστα, θα πάω στο FR PLUS 1.5 150HP, μια που ήθελα τα δυνατά και "έξυπνα" LED φώτα, την ηλιοροφή κλπ., αλλά σε χειροκίνητο και όχι DSG(2500-3000€ παραπάνω δεν.......)
Επίσης, ο αντιπρόσωπος με ενημέρωσε ότι μέσα στο πακέτο έχει και το DCC Dynamic Chases Control.
Το έχει κανένας να μου πει την γνώμη του?
Έχει παρατηρήσεις κανένας διαφορά από το τέρμα Comfort σε τέρμα SPORT?
Επίσης, αυτό ρυθμίζει μόνο τις μπροστινές αναρτήσεις ή και τις πίσω?Με ενδιαφέρουν όλα αυτά επειδή έχω ήδη ένα παιδί και κάνω ταξίδια λόγω δουλειάς(μόνος μου, όχι με την οικογένεια) και να ξέρω να αλλάζω τα προφίλ οδήγησης.
-
Είσαι σίγουρος ότι στο Plus συμπεριλαμβάνουν και το DCC; Μέχρι πρόσφατα η διαφορά ήταν τα full led + S/R. Δεν έχω προσωπική άποψη επί του DCC πάντως στους YtB reviewers τα σχόλια είναι ανάμεικτα. Ρίξε καμία ματιά να βγάλεις τα δικά σου συμπεράσματα αλλά κυρίως αν υπάρχει ζητά ένα καλό td με Leon το οποίο φοράει Dcc και πέρνα το από μέρη που ξέρεις. Μόνο έτσι θα είσαι σίγουρος γιατί και οι reviewers έχουν συμπάθειες και αντιπάθειες...
-
@sabas_thess said in Seat Leon Mk4 (2020):
Είσαι σίγουρος ότι στο Plus συμπεριλαμβάνουν και το DCC; Μέχρι πρόσφατα η διαφορά ήταν τα full led + S/R. Δεν έχω προσωπική άποψη επί του DCC πάντως στους YtB reviewers τα σχόλια είναι ανάμεικτα. Ρίξε καμία ματιά να βγάλεις τα δικά σου συμπεράσματα αλλά κυρίως αν υπάρχει ζητά ένα καλό td με Leon το οποίο φοράει Dcc και πέρνα το από μέρη που ξέρεις. Μόνο έτσι θα είσαι σίγουρος γιατί και οι reviewers έχουν συμπάθειες και αντιπάθειες...
Έχεις απόλυτο δίκιο για το πακέτο.... Δεν έχει DCC, μου έκανε λάθος ο αντιπρόσωπος! Μπέρδεψε τα Driving Profile και ήταν απόλυτα σίγουρος ότι είχε μέσα και το Comfort από το DCC.
Δυστυχώς, Θεσσαλονίκη δεν βρίσκω κανένα Leon με DCC να το πάω καμία Μοναστηρίου ή Γιαννιτσών να δω τι κάνει σε κατσικόδρομο.
Εχθές το παρήγγειλα και με DCC, οπότε θα μάθω κάποια στιγμή...όταν έρθει!!! -
Α ωραία με το καλό να παραλάβεις και να μας πεις την άποψή σου. Πολύ όμορφο όχημα. Αν το πήρες και στο κόκκινο του promo θα πάθεις λαλα. Το πέτυχα παρκαρισμένο βρόμικο στο υπόγειο πάρκιν του assos Odeon και το χάζευα τόσο που η γυναίκα μου νευρίασε γιατί νομίζω κάρφωνα γκόμενα!
ΥΓ: Καλά οι περισσότεροι πωλητές δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Ειδικά Θεσσαλονίκη ίσως ο μόνος τσακαλάκος που πέτυχα στην δική μου έρευνα αγοράς ήταν ένας στην KIA, ο νεαρός εκ των δύο.
-
Έχοντας DCC σε Cupra 5F (ίδια ακριβώς ανάρτηση φοράει και το KL) μπορώ να πω ότι έχει τεράστια διαφορά από το Comfort στο Cupra. To κάθε mode είναι αυτό που υπόσχεται οπότε θεωρώ το ίδιο θα ισχύει και για το FR με τη μόνη διαφορά ότι εκεί στην ουσία παίρνεις 2 modes, comfort και sport. Στα Cupra είναι 3 τα modes Comfort-Sport-Cupra με διακριτές διαφορές μεταξύ τους.
Σε κάθε περίπτωση αξίζει για κάποιον που ψάχνει το κάτι παραπάνω αλλά πάντα πρέπει να έχει κανείς στο μυαλό του ότι το κόστος σε περίπτωση αντικατάστασης είναι 1200-1300€ όταν παίρνεις αντίστοιχη συμβατική ανάρτηση με ούτε 500€. Επίσης τα DCC αμορτισέρ (Monroe ο oem κατασκευαστής αλλά βγάζουν και οι bilstein & KW) δεν είναι ιδιαίτερα ανθεκτικά και οι περισσότεροι στα Cupra δε βγάζουν πάνω από 80-90Κ χλμ με αυτά ενώ έχουν παρατηρηθεί και περιπτώσεις που αυτά "δάκρυζαν" χάνοντας λάδια από πολύ νωρίτερα. Άλλες φορές κάτι τέτοιο καλύφθηκε από την εγγύηση άλλες πάλι όχι. Είναι λίγο λαχείο.
-
@stefan147 said in Seat Leon Mk4 (2020):
Σε κάθε περίπτωση αξίζει για κάποιον που ψάχνει το κάτι παραπάνω αλλά πάντα πρέπει να έχει κανείς στο μυαλό του ότι το κόστος σε περίπτωση αντικατάστασης είναι 1200-1300€ όταν παίρνεις αντίστοιχη συμβατική ανάρτηση με ούτε 500€. Επίσης τα DCC αμορτισέρ (Monroe ο oem κατασκευαστής αλλά βγάζουν και οι bilstein & KW) δεν είναι ιδιαίτερα ανθεκτικά και οι περισσότεροι στα Cupra δε βγάζουν πάνω από 80-90Κ χλμ με αυτά ενώ έχουν παρατηρηθεί και περιπτώσεις που αυτά "δάκρυζαν" χάνοντας λάδια από πολύ νωρίτερα. Άλλες φορές κάτι τέτοιο καλύφθηκε από την εγγύηση άλλες πάλι όχι. Είναι λίγο λαχείο.
Να γιατί πρέπει να εκφράζουμε όλες τις απορίες μας. Αυτό μόνο ένας ιδιοκτήτης θα μπορούσε να μας το πει. Πολύ χρήσιμη πληροφορία.
-
@polioan said in Seat Leon Mk4 (2020):
@sabas_thess said in Seat Leon Mk4 (2020):
Είσαι σίγουρος ότι στο Plus συμπεριλαμβάνουν και το DCC; Μέχρι πρόσφατα η διαφορά ήταν τα full led + S/R. Δεν έχω προσωπική άποψη επί του DCC πάντως στους YtB reviewers τα σχόλια είναι ανάμεικτα. Ρίξε καμία ματιά να βγάλεις τα δικά σου συμπεράσματα αλλά κυρίως αν υπάρχει ζητά ένα καλό td με Leon το οποίο φοράει Dcc και πέρνα το από μέρη που ξέρεις. Μόνο έτσι θα είσαι σίγουρος γιατί και οι reviewers έχουν συμπάθειες και αντιπάθειες...
Έχεις απόλυτο δίκιο για το πακέτο.... Δεν έχει DCC, μου έκανε λάθος ο αντιπρόσωπος! Μπέρδεψε τα Driving Profile και ήταν απόλυτα σίγουρος ότι είχε μέσα και το Comfort από το DCC.
Δυστυχώς, Θεσσαλονίκη δεν βρίσκω κανένα Leon με DCC να το πάω καμία Μοναστηρίου ή Γιαννιτσών να δω τι κάνει σε κατσικόδρομο.
Εχθές το παρήγγειλα και με DCC, οπότε θα μάθω κάποια στιγμή...όταν έρθει!!!Με το καλό να σου έρθει, νομίζω στα νέα μοντέλα έχουν ενεργοποιημένο ήδη το Full Link , για ρώτα να είσαι σίγουρος γιατί την έχουμε φάει αρκετοί και έχουμε την οθόνη να την κοιτάμε.
ΠΡΟΣΟΧΗ : ΟΧΙ αν υποστηρίζει Full link ΑΛΛΑ αν είναι ενεργοποιημένο απο το εργοστάσιο
Seat Leon Mk4 (2020)