Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βαλβίδα Ανακύκλωσης Καυσαερίων ( EGR ) κατάργηση
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Βαλβίδα Ανακύκλωσης Καυσαερίων ( EGR ) κατάργηση
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    20
    78
    15275
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      otso last edited by

      επιασα κουβεντα με ενα νεαρο που εχει τον ιδιο κινητηρα με μενα , 1,6 ντιζελ και μου ειπε οτι εχει καταργησει την EGR
      αρχικα με ταπα http://www.ebay.com/itm/EGR-VALVE-BLANK ... JU&vxp=mtr
      και αργοτερα και απο τον εγκεφαλο . εχει κανει 160.000χλμ και δεν εχει παρατηρησει κατι , ουτε βεβαια οτι το αμαξι παει καλυτερα , απλα οτι γλυτωνεις την καρβουνιλα .
      ποια ειναι η αποψη σας ;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        otso last edited by

        επιασα κουβεντα με ενα νεαρο που εχει τον ιδιο κινητηρα με μενα , 1,6 ντιζελ και μου ειπε οτι εχει καταργησει την EGR
        αρχικα με ταπα http://www.ebay.com/itm/EGR-VALVE-BLANK ... JU&vxp=mtr
        και αργοτερα και απο τον εγκεφαλο . εχει κανει 160.000χλμ και δεν εχει παρατηρησει κατι , ουτε βεβαια οτι το αμαξι παει καλυτερα , απλα οτι γλυτωνεις την καρβουνιλα .
        ποια ειναι η αποψη σας ;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          otso last edited by

          επιασα κουβεντα με ενα νεαρο που εχει τον ιδιο κινητηρα με μενα , 1,6 ντιζελ και μου ειπε οτι εχει καταργησει την EGR
          αρχικα με ταπα http://www.ebay.com/itm/EGR-VALVE-BLANK ... JU&vxp=mtr
          και αργοτερα και απο τον εγκεφαλο . εχει κανει 160.000χλμ και δεν εχει παρατηρησει κατι , ουτε βεβαια οτι το αμαξι παει καλυτερα , απλα οτι γλυτωνεις την καρβουνιλα .
          ποια ειναι η αποψη σας ;

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • I
            infidel last edited by

            Όσων αφορά τον κινητήρα, μονο καλό κάνει η κατάργησή του. Το μόνο αρνητικό είναι τα 'λίγο' αυξημένα καυσαέρια που φεύγουν στην ατμόσφαιρα. Και το λίγο σε παρένθεση, γιατί δεν μπορώ να σου πω πόσο λίγο ειναι το λίγο. Πάντως καμιά σχέση με την κατάργηση dpf η καταλύτη.

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • C
              christosd last edited by

              Όχι περισσότερη καρβουνιλα θα έχει και θα βουλώσει το φίλτρο και κάποια στιγμή θα μείνεις στο δρόμο όπως την έπαθα εγώ
              Σε εμένα έμεινε κλειστή από μόνη της

              Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • nickthetrib
                nickthetrib last edited by

                Ότι έχει βάλει ο κατασκευαστής στο αμάξι από το εργοστάσιο, το έβαλε για κάποιο λόγο.
                Δεν κάνουμε βλαχοπατεντες καταργώντας egr, dpf, και καταλύτες και πολλά άλλα, αν δεν θέλουμε να κλαίμε μοτέρ και να σκοτώσουμε κόσμο.

                Sent from my Coolpad 8675-A using Tapatalk

                And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                • C
                  christosd last edited by

                  Έγκλημα είναι και να πουλάει η
                  Νισάν και η Ρενώ την Egr 420 ευρώ και να την αγοράζει 30 ευρώ από την Κίνα
                  Όλα αυτά με αποδείξεις εάν θέλετε

                  Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk

                  1 Reply Last reply Reply Quote 10
                  • C
                    christosd last edited by

                    Και ένας μαυραγορίτης από την βόρεια Ελλάδα 120 ευρώ μεταχειρισμένη

                    Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • S
                      super-t last edited by

                      Ο χρήστης Infide1 έγραψε:
                      Όσων αφορά τον κινητήρα, μονο καλό κάνει η κατάργησή του. Το μόνο αρνητικό είναι τα 'λίγο' αυξημένα καυσαέρια που φεύγουν στην ατμόσφαιρα. Και το λίγο σε παρένθεση, γιατί δεν μπορώ να σου πω πόσο λίγο ειναι το λίγο. Πάντως καμιά σχέση με την κατάργηση dpf η καταλύτη.

                      Λίγα αναπνευστικά προβλήματα παραπάνω, σιγά και τι έγινε;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • C
                        christosd last edited by

                        Εγώ έμεινα στην Βουλγαρία από την egr άναψε τό λαμπάκι, έβαλα το σκάνερ λέει egr συνεχίζω μετά από 200 χιλιόμετρα σπάει η σωλήνα του τούρμπο , μετά από 100 χιλιόμετρα σταμάτησε η μηχανή δεν τράβαγε , ούτε με 10 χιλιόμετρα ώρα δεν πήγενε δεξιά ρεμουλκω στην Ρενώ .
                        Εκεί λένε δεν υπάρχει dpf, egr
                        σε όλη την Βουλγαρία .Το
                        Πήρα το πήγα σε ένα συνεργείο
                        έβγαλα το dpf το καθάρισμα και
                        γύρισα πίσω.
                        Εάν βγάλεις την Egr πρέπει να βγάλεις και το dpf . Και να δουλεύει το μοτέρ στις 3000
                        στροφές περί που για να ξεκαπνιζει

                        Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • I
                          infidel last edited by

                          Ο χρήστης Super@T έγραψε:

                          Όσων αφορά τον κινητήρα, μονο καλό κάνει η κατάργησή του. Το μόνο αρνητικό είναι τα 'λίγο' αυξημένα καυσαέρια που φεύγουν στην ατμόσφαιρα. Και το λίγο σε παρένθεση, γιατί δεν μπορώ να σου πω πόσο λίγο ειναι το λίγο. Πάντως καμιά σχέση με την κατάργηση dpf η καταλύτη.

                          Λίγα αναπνευστικά προβλήματα παραπάνω, σιγά και τι έγινε;

                          Είπα εγώ να το κάνει; Είπα πουθενά ότι το επικροτω ως πρακτική; Αλλά να μην χάσουμε την ευκαιρία να ειρωνευτουμε τον άλλο, να ταισουμε το εγω μας.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                          • panos2171
                            panos2171 last edited by

                            Με το κτεο σε τέτοια περίπτωση τι γίνεται;

                            Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • O
                              otso last edited by

                              σιγα μην καταλαβουν τα κτεο οτι ειναι κλειστη η egr. αν εννοεις απο πλευρας καυσαεριων δεν αλλαζει τιποτα (εχω την εντυπωση)

                              παιδια απ οτι διαβαζω η egr τοποθετουνταν στην αμερικη απο την πρωτη πετρελαικη κριση δεν ειναι καινουργιο φρουτο και δεν εχει να κανει με την μειωση καυσαεριων .με λιγο ψαξιμο που εκανα ,οτι εχει γραφτει ειναι υπερ και μου φαινεται περιεργο που δεν εχω δει πουθενα αρνητικα σχολια εκτος του christosd που δεν καταλαβα εμεινε στην βουλγαρια εξαιτιας της egr ; την ειχε απενεργοποιησει και δημιουργηθηκαν προβληματα;
                              τωρα σε τι κατασταση ειναι; φανταζομαι θα μιλαει για τον 1.5 της ρενω .

                              1 Reply Last reply Reply Quote 7
                              • C
                                christosd last edited by

                                Ο χρήστης otso έγραψε:
                                σιγα μην καταλαβουν τα κτεο οτι ειναι κλειστη η egr. αν εννοεις απο πλευρας καυσαεριων δεν αλλαζει τιποτα (εχω την εντυπωση)

                                παιδια απ οτι διαβαζω η egr τοποθετουνταν στην αμερικη απο την πρωτη πετρελαικη κριση δεν ειναι καινουργιο φρουτο και δεν εχει να κανει με την μειωση καυσαεριων .με λιγο ψαξιμο που εκανα ,οτι εχει γραφτει ειναι υπερ και μου φαινεται περιεργο που δεν εχω δει πουθενα αρνητικα σχολια εκτος του christosd που δεν καταλαβα εμεινε στην βουλγαρια εξαιτιας της egr ; την ειχε απενεργοποιησει και δημιουργηθηκαν προβληματα;
                                τωρα σε τι κατασταση ειναι; φανταζομαι θα μιλαει για τον 1.5 της ρενω .

                                Ναι για 1.5 DCI diesel Nissan qashkai
                                Όταν ο κινητήρας βλέπει καυσαέρια
                                κάνει ανακύκλωση και έτσι δεν βγάζει καπνα αυτή είναι μία από τις δουλειές
                                πού κάνει κ.α.π
                                Δεν έβγαλα την egr valve μου χάλασε
                                δεν ρυθμίζει και έμεινε κλειστή ευτυχώς

                                Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • S
                                  super-t last edited by

                                  Ο χρήστης otso έγραψε:
                                  σιγα μην καταλαβουν τα κτεο οτι ειναι κλειστη η egr. αν εννοεις απο πλευρας καυσαεριων δεν αλλαζει τιποτα (εχω την εντυπωση)

                                  παιδια απ οτι διαβαζω η egr τοποθετουνταν στην αμερικη απο την πρωτη πετρελαικη κριση δεν ειναι καινουργιο φρουτο και δεν εχει να κανει με την μειωση καυσαεριων .με λιγο ψαξιμο που εκανα ,οτι εχει γραφτει ειναι υπερ και μου φαινεται περιεργο που δεν εχω δει πουθενα αρνητικα σχολια εκτος του christosd που δεν καταλαβα εμεινε στην βουλγαρια εξαιτιας της egr ; την ειχε απενεργοποιησει και δημιουργηθηκαν προβληματα;
                                  τωρα σε τι κατασταση ειναι; φανταζομαι θα μιλαει για τον 1.5 της ρενω .

                                  Το ψάξιμο που έκανες τότε είναι για τα πανηγύρια. Έψαξες περισσότερο από 5 δευτερόλεπτα;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                  • O
                                    otso last edited by

                                    οχι δεν εχω χρονο δεν με συντηρει ο πατερας μου , αντιθετως συντηρω 2 οικογενειες . δεν εχω χρονο ουτε για διαβασμα
                                    ουτε κανω διακοπες , λιγες στιγμες χαλαρωσης σε αυτοκινητιστικο φορουμ , ουτε τα ξερω ολα ουτε ειμαι παντογνωστης
                                    αν εγραφα διατριβη στο θεμα δεν θα το εθετα εδω και θα ειχα διαμορφωσει αποψη. για γραψε μας την εμπειρια σου γιατι το καπου ακουσα καπου διαβασα μπορω να το ισχυριστω και γω που δηλωσα εξ αρχης παντελως ασχετος με το θεμα .
                                    θα με ενδιεφερε να ακουσω εμπειριες γυρω απο την egr.
                                    βεβαια σε αλλα φορουμ μπορεις να βρεις πολυ υλικο οπως στο vitaraclub , αλλα σαν παλιος που μεγαλωσαμε με το φορουμ ηθελα να δημιουργησω τοπικ και εδω.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • T
                                      trident1971 last edited by

                                      otso,
                                      Οποιοδηποτε συστημα υπαρχει 'επιπλεον' στο αυτοκινητο περαν της τροφοδοσιας με αερα και καυσιμο, εχει να κανει με τους ρυπους και την καταναλωση.

                                      In internal combustion engines, exhaust gas recirculation (EGR) is a nitrogen oxide (NOx) emissions reduction technique used in petrol/gasoline and diesel engines. EGR works by recirculating a portion of an engine's exhaust gas back to the engine cylinders. This dilutes the O2 in the incoming air stream and provides gases inert to combustion to act as absorbents of combustion heat to reduce peak in-cylinder temperatures. NOx is produced in a narrow band of high cylinder temperatures and pressures.

                                      Μην γινεις σαν τους χιλιαδες μαλακες που μας γεμιζουν καρκινο. Ενας λιγοτερος, εσυ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • R
                                        referravag last edited by

                                        +1 ο κατασκευαστής δεν είναι κουτός που τα έχει σχεδιάσει με ένα συγκεκριμένο τρόπο και δεν θεωρώ ότι εμείς τα ξέρουμε καλύτερα από τον κατασκευαστή για να πηγαίνουμε να ξηλώνουμε εξαρτήματα όπως EGR και DPF όπως μας καπνίσει επειδή κάτι χάλασε... Αν χαλάσει κάτι το φτιάνουμε/αντικαθιστούμε... Δεν πάμε να το ξηλώσουμε σαν τους αναγκέφαλους που καταργούν DPF και βγαίνουν μετά περιχαρείς να γράψουν στα φόρουμ 'παιδιά το κατάργησα και το αυτοκίνητο αναπνέει καλύτερα τώρα'... Εμείς όμως ρε εγκληματία τι φταίμε που είμαστε από πίσω σου στα φανάρια να αναπνέουμε όλη την κάπνα που σκορπάς...

                                        Η EGR όπως πολύ σωστά έγραψε ο Trident, έχει μπει για έναν πολύ σημαντικό λόγο. Την μείωση των οξειδίων του αζώτου που είναι μια από τις σημαντικότερες πηγές ρύπανσης στα diesel... Γι' αυτό κάθε πρότυπο Euro που θεσπίζετε μειώνει συνεχώς όλο και περισσότερο τα όρια των εκπομπών NOx. Με αποτέλεσμα να προσθέτουν και έξτρα aftertreament συστήματα στα Euro 6 πλέον οι κατασκευαστές με το ειδικό πρόσθετο Ad-Blue. Και πιο συγκεκριμένα το SCR μαζί το Ad-Blue αποσκοπούν σε περεταίρω μείωση των ρύπων NOx σε σχέση με το ότι πετύχαινε η EGR.

                                        Φυσικά εννοείται ότι ΚΤΕΟ δεν περνάς αν καταργήσεις κάτι... Άλλο που εδώ στην Ελλάδα δεν ασχολούνται καν... Στα 6 χρόνια που έχω το δικό μου πετρελαιοκίνητο 2 φορές έχουν μπει στον κόπο να μετρήσουν σωστά με αιθαλόμετρο. Για πηγαίνετε στην Γερμανία, Αγγλία, Βέλγιο κλπ χώρες να περάσετε ΚΤΕΟ χωρίς DPF να δείτε πως θα τσούξει το πρόστιμο...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • P
                                          puntofato last edited by

                                          Το Κτεο μετράει την αιθάλη με το αιθαλόμετρο. Δεν μετράει τίποτε άλλο. Δεν καθορίζει η EGR την αιθάλη. Ίσα ίσα η βαλβίδα αυτή προκαλεί πολλά προβλήματα στις μηχανές και συμβάλει στην δημιουργία καπνού από τις μηχανές αυτές.
                                          Σε αυτοκίνητα που ΚΑΚΩΣ κινούνται μόνο σε πόλεις και για μικρές αποστάσεις, σε συνδυασμό με τις αναθυμιάσεις των λαδιών δημιουργεί μια κρούστα πάνω στις βαλβίδες εισαγωγής. Σταδιακά αυτό προκαλεί ασφυξία στην μηχανή που δεν καταφέρνει να περάσει όσο αέρα θέλει η μηχανή και αρχίζει και βγάζει τα ντουμάνια του σε φορτία το αυτοκίνητο. Λογικό αφού περισσεύει το καύσιμο και δεν καίγεται σωστά με την έλλειψη του αέρα.
                                          Το σωστό είναι κάθε 60-100χιλ χιλιόμετρα να γίνεται και καθαρισμός της εισαγωγής από τον μηχανικό που πρέπει να ενημερώνει τον πελάτη-ιδιοκτήτη του οχήματος. Εκείνος με την σειρά του πρέπει να ψάχνεται όσον αφορά το συνεργείο του και όχι ψάχνει στις προσφορές στα λάδια από το βαρέλι με την πίσσα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                          • I
                                            ilias-a last edited by

                                            Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
                                            ............................ Λογικό αφού περισσεύει το καύσιμο και δεν καίγεται σωστά με την έλλειψη του αέρα..............................

                                            Δεν περισσευει καυσιμο γιατι πλεον υπαρχει μετρητης αερα για αυτον ακριβως το λογο, στα υπολοιπα συμφωνω.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr