-
Χεστηκαμε για τη toyota, για το polo γραφουμε εδω
-
Περίεργο εγώ νόμιζα ότι για το polo έγραφα εν τω μεταξύ το όνομα Toyota δεν το έγραψα , εγώ σέβομαι
-
Μια παράλειψη που δεν νοείται για αυτοκίνητο της ψηφιακής εποχής είναι ότι και στις τρεις εκδόσεις εξοπλισμού, **η θύρα USB χρεώνεται επιπλέον και δεν υπάρχει στο στάνταρ εξοπλισμό. **
Απο το USB βρηκαν να κοψουν,μεγιστη γερμανικη ΤΣΙΠΙΑ.
-
Ψιλομ@λακια σχεδιαστικά, κατά τ άλλα κλασσική VW, προσπαθεί να κόψει από παντού...
Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Ken11 έγραψε:
Μια παράλειψη που δεν νοείται για αυτοκίνητο της ψηφιακής εποχής είναι ότι και στις τρεις εκδόσεις εξοπλισμού, **η θύρα USB χρεώνεται επιπλέον και δεν υπάρχει στο στάνταρ εξοπλισμό. **Απο το USB βρηκαν να κοψουν,μεγιστη γερμανικη ΤΣΙΠΙΑ.
Χαχαχχαα οντως;;; απιστευτοι [emoji14]
Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Προσωπικά το Polo μου είναι εντελώς αδιάφορο και βαρετό σε εμφάνιση.
Σε αυτή την κατηγορία προτιμώ κάτι πιο ευχάριστο σε εμφάνιση.... -
Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
Περίεργο εγώ νόμιζα ότι για το polo έγραφα εν τω μεταξύ το όνομα Toyota δεν το έγραψα , εγώ σέβομαι -
Volkswagen Polo FULL REVIEW Mk6 2018 driving test all-new VW Polo neu - Autogefühl
Youtube Video -
*H 6η γενιά του VW Polo κατέφθασε στην ελληνική αγορά.Στους κινητήρες, η VW προσφέρει το νέο Polo με 9 μοτέρ, ξεκινώντας από τον 1.000άρη ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα των 65 και 75 ίππων, συνεχίζοντας με τις turbo εκδόσεις του με 95 και 115 άλογα και ολοκληρώνοντας στη βενζίνη με τον 1,5 TSI των 150 ίππων με σύστημα απενεργοποίησης των μισών κυλίνδρων. Στο diesel έχουμε δύο εκδόσεις του νέου 1,6 TDI με 80 και 95 ίππους.
Οι τιμές ανά έκδοση
1.0 MPI 75 PS από 13.400 ευρώ
1.0 TSI 95 PS από 14.050 ευρώ
1.0 TSI 115 PS από 16.300 ευρώ
1.6 TDI 95 PS από 16.600 ευρώΣτον βασικό εξοπλισμό του νέου VW Polo περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων: 6 αερόσακοι, εμπρός & πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, κλιματισμός, σύστημα infotainment με οθόνη αφής 6,5 ιντσών και αρκετές εφαρμογές ενεργητικής ασφάλειας για αυτόματο φρενάρισμα, αποφυγή συγκρούσεων και άλλα.*
Πηγή -
Οι live φωτογραφιες που ειδα,μιας και δεν ετυχε να περασω απο αντιπροσωπεια να εχω εικονα απο κοντα,το λες μεχρι και ασχημο το Polo.
-
Εμενα πάλι μου αρέσει Έγινε πιο σπορτίφ το look του, ενώ και μέσα ειναι πιο παιχνιδιάρικο με τη διχρωμία, η οθόνη ειναι τοποθετημένη σε σωστό σημείο χωρίς να εξέχει σαν tablet, κι αν μάλιστα διαλέξεις τον ψηφιακό πίνακα οργάνων το αποτέλεσμα ειναι ακόμα καλύτερο.
(Φωτο απο Φιλοσιδη)
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Μια χαρα το συγκεκριμενο, αλλα θα φτανει κανα 20ρικο... Μεσα επιτελους ξεπερασαν τη βαρετη μουντιλα vw, μεχρι και σχεδιαστικα εχει κατι να πει. Απ εξω κλασσικο facelift του προκατοχου, κωλος bmw f20 προ fl καρααντιγραφη, μουρη στην εταιρικη ταυτοτητα προσαρμοσμενη, προφιλ αδιαφορο. Ευτυχως μεγαλωσε σε χωρους.
-
Πολύ όμορφο και ευρύχωρο για τους επιβάτες φαίνεται. Στα μοτέρ, οπωσδήποτε πρέπει να δώσει κανείς τα 650 ευρώ παραπάνω και να πάρει το μοτέρ με το τούρμπο. Η απόσταση που τα χωρίζει είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτό που αφήνει να εννοηθεί η διαφορά ιπποδύναμης.
-
Στο πλαϊ είναι ΙΔΙΟ το audi A1, και όπως λέει ένα video στο youtube , do you really need a GOLF ?
-
Για όποιον σκέφτεται να αγοράσει το Polo πριν το κλείσει καλό θα είναι να δει σε λειτουργία τα πίσω φλας.
Έπεσα σήμερα σε δύο καινούρια Polo και διαπίστωσα ότι τα πίσω φλας είναι σχεδόν ανύπαρκτα. Απίστευτα μικρά σε μέγεθος. Εγώ πάντως τα πήρα χαμπάρι λίγο πριν πέσω πάνω στα Polo τα οποία είχαν βγάλει φλας για να στρίψουν.
Γιατί τα έκαναν τόσο μικρά;
-
αληθεια σε ετουτα ελυθηκε το κλανω ήκουαλς λύνω ζωνη?
https://www.gocar.gr/useful/anakliseis/ ... Polo.html#
ή
απλα δεν στελνουν το αυτοκολλητο οπως οι ιθπανοι?
ή το λυσανε σε αυτο και δωσανε στους ιβηρες οδηγια να τα καμουν τετραθεσια?
τα φαμπιά?
...για κοιτα ρε που δεν ακουστηκε τπτ... -
Τα Fabia δεν είναι η ίδια πλατφόρμα με τα τελευταία Polo και Ibiza, αλλά με τα προηγούμενα, οπότε λογικά δεν έχουν θέμα.
-
Καλησπέρα σε όλους, θα ήθελα να εκφράσω τη γνώμη μου για το καινούργιο polo μιας και το πήρε η κοπέλα μου και το οδηγώ αρκετά και εγώ.
Πολύ ωραίο αυτοκίνητο, σταθερό στο δρόμο, τραβάει από χαμηλά ( 1.0 κυβικά 95ps)
Από αυτά που με χάλασαν είναι το εξής...έψαχνα από που κλείνουν οι καθρέφτες και προς έκπληξη μου μετά από ερώτηση στην αντιπροσωπεία, με ενημέρωσαν ότι με το χέρι κλασσικά. Και μιλάμε για μεσαία έκδοση ( beat edition), το μοναδικό δώρο της αντιπροσωποίας συναγερμός, χωρίς καθόλου διάθεση για περαιτέρω κουβέντες. Κατανάλωση προς το παρών εντός πόλης έχει γύρω στο 7 αλλά με ελάχιστα χιλιόμετρα το αμάξι...
Αυτά τα λίγα [emoji16][emoji16]Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Συγνώμη, αλλά περίμενες ηλεκτρικό κλείσιμο καθρεπτών στο Polo ως στάνταρ εξοπλισμό!?!?!
-
...έψαχνα από που κλείνουν οι καθρέφτες και προς έκπληξη μου μετά από ερώτηση στην αντιπροσωπεία, με ενημέρωσαν ότι με το χέρι κλασσικά.
Θεούλης!!!!
Νέο VW Polo