-
Ειχα ενα mercedes a140 μοντελο 2001 εδω και αρκετα χρονια. Βασικα ακομα το εχω, αλλα θα το πουλησω γιατι δεν ειναι σε καλη κατασταση και θελω κατι καινουριο. Αυτο που με ενδιαφερει ειναι να ειναι ασφαλες στην οδηγηση, ευκολο για να το οδηγαει και η γυναικα μου, να εχει καλους χωρους και να παιρνει καθισμα για μωρο. Επισης οπωσδηποτε θα μπει υγραεριο, οποτε ξεχναμε αμαξια που δεν εχουν ρεζερβα, οπως η bmw 116.
Εχω κατα νου τα ford focus και nissan qashqai. Επισης και το toyota auris αν και δεν αρεσει στην γυναικα η εμφανιση του αμαξιου μεσα και εξω. Δε ξερω ποια αλλα μικρομεσαια υπαρχουν που να ειναι καλα..
Ποσο που διαθετω κοντα στα 10.000 ευρω. Βεβαια μιλησα με διαφορα ατομα και μου ειπαν οτι δεν αξιζει να δωσω τοσα λεφτα για ford focus. Και οσο για το qashqai ειναι αρκετα ογκωδες, δε ξερω κατα ποσο θα βολευει να το οδηγαει η γυναικα μου.. Τι εναλλακτικες υπαρχουν;
Τελος δε ξερω αν θα πρεπει να αγορασω ενα μοντελο πριν του 2010 που ειναι και φθηνοτερο ή αν θα πρεπει να δωσω λιγα πραπανω χρηματα για κατι πιο καινουριο.. Δε σκοπευω να μεινω με αυτο το αμαξι για ολη μου τη ζωη, καποια στιγμη θα θελησω μεγαλο οικογενειακο. Το ποτε ομως δε το ξερω.. Το να δωσω πχ 12.000 για ενα ford focus του 2012 και αλλα 1000 ευρω το υγραεριο και να το πουλησω μετα απο 10+ χρονια 2.000 ευρω προφανως δε θα με συμφερει και πολυ.. Ξερω οτι τα ford γενικα δε κρατανε τιμη..
Θα ηθελα να ρωτησω κατι και για την καταναλωση καυσιμου. Λιγοτερη καταναλωση θα εχω με εναν eco κινητηρα τυπου ecoboost ή με κανονικο κινητηρα 1600 κυβικα και υγραεριο;
Βελτιστη οικονομια ισως γινεται με ecoboost + υγραεριο, αλλα ειναι πλεονασμος και ρισκο να ζοριστει τοσο πολυ ο κινητηρας..
Για diesel ουτε λογος.. Δεν ακουω τα καλυτερα, αυξηθηκε η τιμη, ειναι ρυπογονο ( ειμαι αρκετα οικολογος για να με ενδιαφερει ), θα καταργηθουν σε μερικα χρονια και το σημαντικοτερο ολα τα μεταχειρισμενα με diesel εχουν ψευτικα χιλιομετρα συνηθως, ερχονται απο το εξωτερικο και ειναι σαραβαλα.. Γενικοτερα εχουμε καταντησει ο σκουπιδοτοπος της Ευρωπης.
-
Ειχα ενα mercedes a140 μοντελο 2001 εδω και αρκετα χρονια. Βασικα ακομα το εχω, αλλα θα το πουλησω γιατι δεν ειναι σε καλη κατασταση και θελω κατι καινουριο. Αυτο που με ενδιαφερει ειναι να ειναι ασφαλες στην οδηγηση, ευκολο για να το οδηγαει και η γυναικα μου, να εχει καλους χωρους και να παιρνει καθισμα για μωρο. Επισης οπωσδηποτε θα μπει υγραεριο, οποτε ξεχναμε αμαξια που δεν εχουν ρεζερβα, οπως η bmw 116.
Εχω κατα νου τα ford focus και nissan qashqai. Επισης και το toyota auris αν και δεν αρεσει στην γυναικα η εμφανιση του αμαξιου μεσα και εξω. Δε ξερω ποια αλλα μικρομεσαια υπαρχουν που να ειναι καλα..
Ποσο που διαθετω κοντα στα 10.000 ευρω. Βεβαια μιλησα με διαφορα ατομα και μου ειπαν οτι δεν αξιζει να δωσω τοσα λεφτα για ford focus. Και οσο για το qashqai ειναι αρκετα ογκωδες, δε ξερω κατα ποσο θα βολευει να το οδηγαει η γυναικα μου.. Τι εναλλακτικες υπαρχουν;
Τελος δε ξερω αν θα πρεπει να αγορασω ενα μοντελο πριν του 2010 που ειναι και φθηνοτερο ή αν θα πρεπει να δωσω λιγα πραπανω χρηματα για κατι πιο καινουριο.. Δε σκοπευω να μεινω με αυτο το αμαξι για ολη μου τη ζωη, καποια στιγμη θα θελησω μεγαλο οικογενειακο. Το ποτε ομως δε το ξερω.. Το να δωσω πχ 12.000 για ενα ford focus του 2012 και αλλα 1000 ευρω το υγραεριο και να το πουλησω μετα απο 10+ χρονια 2.000 ευρω προφανως δε θα με συμφερει και πολυ.. Ξερω οτι τα ford γενικα δε κρατανε τιμη..
Θα ηθελα να ρωτησω κατι και για την καταναλωση καυσιμου. Λιγοτερη καταναλωση θα εχω με εναν eco κινητηρα τυπου ecoboost ή με κανονικο κινητηρα 1600 κυβικα και υγραεριο;
Βελτιστη οικονομια ισως γινεται με ecoboost + υγραεριο, αλλα ειναι πλεονασμος και ρισκο να ζοριστει τοσο πολυ ο κινητηρας..
Για diesel ουτε λογος.. Δεν ακουω τα καλυτερα, αυξηθηκε η τιμη, ειναι ρυπογονο ( ειμαι αρκετα οικολογος για να με ενδιαφερει ), θα καταργηθουν σε μερικα χρονια και το σημαντικοτερο ολα τα μεταχειρισμενα με diesel εχουν ψευτικα χιλιομετρα συνηθως, ερχονται απο το εξωτερικο και ειναι σαραβαλα.. Γενικοτερα εχουμε καταντησει ο σκουπιδοτοπος της Ευρωπης.
-
Ειχα ενα mercedes a140 μοντελο 2001 εδω και αρκετα χρονια. Βασικα ακομα το εχω, αλλα θα το πουλησω γιατι δεν ειναι σε καλη κατασταση και θελω κατι καινουριο. Αυτο που με ενδιαφερει ειναι να ειναι ασφαλες στην οδηγηση, ευκολο για να το οδηγαει και η γυναικα μου, να εχει καλους χωρους και να παιρνει καθισμα για μωρο. Επισης οπωσδηποτε θα μπει υγραεριο, οποτε ξεχναμε αμαξια που δεν εχουν ρεζερβα, οπως η bmw 116.
Εχω κατα νου τα ford focus και nissan qashqai. Επισης και το toyota auris αν και δεν αρεσει στην γυναικα η εμφανιση του αμαξιου μεσα και εξω. Δε ξερω ποια αλλα μικρομεσαια υπαρχουν που να ειναι καλα..
Ποσο που διαθετω κοντα στα 10.000 ευρω. Βεβαια μιλησα με διαφορα ατομα και μου ειπαν οτι δεν αξιζει να δωσω τοσα λεφτα για ford focus. Και οσο για το qashqai ειναι αρκετα ογκωδες, δε ξερω κατα ποσο θα βολευει να το οδηγαει η γυναικα μου.. Τι εναλλακτικες υπαρχουν;
Τελος δε ξερω αν θα πρεπει να αγορασω ενα μοντελο πριν του 2010 που ειναι και φθηνοτερο ή αν θα πρεπει να δωσω λιγα πραπανω χρηματα για κατι πιο καινουριο.. Δε σκοπευω να μεινω με αυτο το αμαξι για ολη μου τη ζωη, καποια στιγμη θα θελησω μεγαλο οικογενειακο. Το ποτε ομως δε το ξερω.. Το να δωσω πχ 12.000 για ενα ford focus του 2012 και αλλα 1000 ευρω το υγραεριο και να το πουλησω μετα απο 10+ χρονια 2.000 ευρω προφανως δε θα με συμφερει και πολυ.. Ξερω οτι τα ford γενικα δε κρατανε τιμη..
Θα ηθελα να ρωτησω κατι και για την καταναλωση καυσιμου. Λιγοτερη καταναλωση θα εχω με εναν eco κινητηρα τυπου ecoboost ή με κανονικο κινητηρα 1600 κυβικα και υγραεριο;
Βελτιστη οικονομια ισως γινεται με ecoboost + υγραεριο, αλλα ειναι πλεονασμος και ρισκο να ζοριστει τοσο πολυ ο κινητηρας..
Για diesel ουτε λογος.. Δεν ακουω τα καλυτερα, αυξηθηκε η τιμη, ειναι ρυπογονο ( ειμαι αρκετα οικολογος για να με ενδιαφερει ), θα καταργηθουν σε μερικα χρονια και το σημαντικοτερο ολα τα μεταχειρισμενα με diesel εχουν ψευτικα χιλιομετρα συνηθως, ερχονται απο το εξωτερικο και ειναι σαραβαλα.. Γενικοτερα εχουμε καταντησει ο σκουπιδοτοπος της Ευρωπης.
-
Στη τελευταια σου προταση εχεις σχεδον δικιο και λεω σχεδον γιατι το diesel θα παρει πααααρα πολλα χρονια ακομα μεχρι να μην εχει εφαρμογη στα ΙΧ.Οποτε αν ξεπερασεις τους οικολογικους σου περιορισμους (αλλωστε με τα φιλτρα μικροσωματιδιων η κατασταση δεν ειναι και τοσο ασχημη) μηπως προσεκτικα να βρεις καποιο ελληνικο diesel και να μη μπλεκεις με αμφιβολες μη εργοστασιακες καταστασεις?
Τα λεφτα δεν ειναι απαγορευτικα για να βρεθει κατι καλο και ελληνικο. Πολυ προχειρα μου ρχεται στο μυαλο η c4 σ αυτα τα χρηματα. -
Πολύ καλή επιλογή το c4 και ιδιαίτερο φιλικό προς το υγραέριο.. Προσωπικά όμως δεν θα έπαιρνα ποτέ αμάξι με το σκεπτικό να το κάνω μετατροπή σε υγραέριο.. Ειδικά πλέον που είναι αμφίβολη η απόσβεση..
Δεν πας για ένα ολοκαίνουριο suzuki baleno που είναι αρκετά οικονομικό στην κατανάλωση;
Θα τονίσω πως η suzuki έχει ίσως το πιο ολοκληρωμένο πακέτο...
-
Από το να μπλέκεις με μετατροπές υγραερίου, το diesel είναι σαφώς προτιμότερο.
Το c4 που γράφει ο νονός είναι καλή περίπτωση, μπορείς να βρείς και focus, astra, megane, leon.
Αρκεί να είναι ελληνικό και όχι εισαγωγής. -
Αν και καταλαβαίνω το σκεπτικό σου, επειδή αναφέρεις παιδιά, κάτι μεγαλύτερο στο μέλλον κλπ, και αφού λες ότι μπορείς να ανέβεις 1-2 χιλιάρικα ακόμα, δεν κοιτάς κατευθείαν ένα Tipo του κουτιού, να έχεις και τους χώρους σου, και την εγγύησή σου κλπ κλπ ?
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Αν και καταλαβαίνω το σκεπτικό σου, επειδή αναφέρεις παιδιά, κάτι μεγαλύτερο στο μέλλον κλπ, και αφού λες ότι μπορείς να ανέβεις 1-2 χιλιάρικα ακόμα, δεν κοιτάς κατευθείαν ένα Tipo του κουτιού, να έχεις και τους χώρους σου, και την εγγύησή σου κλπ κλπ ?+1.
Καινουριο με εγγυηση οτι καλυτερο και κοντα στα χρηματα σου -
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
....ένα Tipo του κουτιού, να έχεις και τους χώρους σου, και την εγγύησή σου κλπ κλπ ?Για να είμαι αντικειμενικός, δες και το Rapid. ίδιο σκεπτικό, ίδια -περίπου- τιμή, ίδια ή καλύτερα χαρακτηριστικά.
-
Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
Πολύ καλή επιλογή το c4 και ιδιαίτερο φιλικό προς το υγραέριο.. Προσωπικά όμως δεν θα έπαιρνα ποτέ αμάξι με το σκεπτικό να το κάνω μετατροπή σε υγραέριο.. Ειδικά πλέον που είναι αμφίβολη η απόσβεση..Μιλουσα για diesel, απευθειας,ελληνικο..
-
Γιατι ειναι αμφιβολη η αποσβεση με το υγραεριο; Δεν υπαρχει περιπτωση να χρησιμοποιω βενζινη. Δε θελω το αμαξι να μενει στο γκαραζ και να το εχω μονο για τη δουλεια.. Θελω να κανω ταξιδια αραια και που, και πιστευω οτι με το υγραεριο θα ειναι κατι τετοιο εφικτο.
Επισης αλλος προβληματισμος μου για τα diesel ειναι και το #dieselgate, το σκαναλο που εγινε με εκατομμυρια αμαξια, και σιγα-σιγα μπαινουν στο κολπο και αλλες εταιριες.. Δε υπαρχει καμια εμπιστοσυνη πλεον.. Επισης υπαρχει αρκετη νοθεια στο diesel και αν χαλασει το φιλτρο θελεις μια περιουσια για να το φτιαξεις..
Απο την αλλη δε καταλαβαινω γιατι τοση ανησυχια για το υγραεριο, απο τη στιγμη που οι μαστορες που το βαζουν δινουν εγγυηση αρκετα χρονια ή χιλιαδες χιλιομετρα σε περιπτωση που παθει καποια ζημια ο κινητηρας.. Ο πατερας μου το εχει σε ενα toyota avensis του 2006 εδω και αρκετα χρονια, χωρις κανενα προβλημα.
Τελος, μου προτεινετε να παρω αμαξι καινουριο με 12.000 ευρω. Ειχα ψαξει και εγω το suzuki baleno και παρομοιες προτασεις. Αλλα δε πιστευω οτι συγκρινεται πχ με ενα nissan qashqai του 2009 που το βρισκεις με τα ιδια λεφτα.. Αποψη μου παντα..
-
Προσωπικα πολυ περισσοτερους ξερω που εχουν μικρο-μεγαλοταλαιπωρηθει με μετατροπη σε υγραεριο παρα το αντιθετο.
-
Ο χρήστης lazostat έγραψε:
Επισης αλλος προβληματισμος μου για τα diesel ειναι και το #dieselgate, το σκαναλο που εγινε με εκατομμυρια αμαξια, και σιγα-σιγα μπαινουν στο κολπο και αλλες εταιριες.. Δε υπαρχει καμια εμπιστοσυνη πλεον.. Επισης υπαρχει αρκετη νοθεια στο diesel και αν χαλασει το φιλτρο θελεις μια περιουσια για να το φτιαξεις..Μάλλον σιγά - σιγά βγαίνουν από το κόλπο θες να πείς
Αυτό βέβαια δεν θα έπρεπε να έχει σχέση με την απόφασή σου.Πάντως για το υγραέριο αν γίνει σωστή εγκατάσταση και μετά συντήρηση δεν θα έχεις ουσιστικά ή ακριβά προβλήματα.
-
Παιδια καινουριο αμαξι με 12.000 λιγο δυσκολο, δε ψηνεται και η γυναικα καθολου. Θεωρει οτι ειναι κακη επιλογη.. Πλαστικουρα θα ειναι..
Τι επιλογες εχω για αγορα μεταχειρισμενου μεχρι 12.000; Στη τμη θα ειναι μαζι και το υγραεριο, οποτε αν ειναι βενζινη, υπολογιστε μικροτερη τιμη.
Επισης πως καταλαβαινω αν το αμαξι ειναι Ελληνικο ή εξωτερικου;
Ποια η αποψη σας για το ford focus; Το ecoboost ειναι οικονομικο; Ειμαι αναμεσα στο 1000αρι ecoboost και στο 1600αρι βενιζνη με μετατροπη σε υγραεριο. Με ποιο θα εχω καλυτερη οικονομια;
Οπως καταλαβαινετε τα εχω αρκετα μπερδεμενα στο μυαλο μου, αλλα το πιο σημαντικο κριτηριο για την αγορα αμαξιου ειναι η καταναλωση καυσιμου. Οπως ειπα και πιο πριν, το αμαξι θελω να το κουναω, οχι να το εχω στο γκαραζ.
-
Ο χρήστης lazostat έγραψε:
Παιδια καινουριο αμαξι με 12.000 λιγο δυσκολο, δε ψηνεται και η γυναικα καθολου. Θεωρει οτι ειναι κακη επιλογη.. Πλαστικουρα θα ειναι..Τι επιλογες εχω για αγορα μεταχειρισμενου μεχρι 12.000; Στη τμη θα ειναι μαζι και το υγραεριο, οποτε αν ειναι βενζινη, υπολογιστε μικροτερη τιμη.
Επισης πως καταλαβαινω αν το αμαξι ειναι Ελληνικο ή εξωτερικου;
Ποια η αποψη σας για το ford focus; Το ecoboost ειναι οικονομικο; Ειμαι αναμεσα στο 1000αρι ecoboost και στο 1600αρι βενιζνη με μετατροπη σε υγραεριο. Με ποιο θα εχω καλυτερη οικονομια;
Οπως καταλαβαινετε τα εχω αρκετα μπερδεμενα στο μυαλο μου, αλλα το πιο σημαντικο κριτηριο για την αγορα αμαξιου ειναι η καταναλωση καυσιμου. Οπως ειπα και πιο πριν, το αμαξι θελω να το κουναω, οχι να το εχω στο γκαραζ.
Συγνώμη, θα πας να πειράξεις έναν σύγχρονο βενζινοκινητήρα και να του βάλεις αέριο; Εγώ δεν θα το τολμούσα.
Στα χρήματα που λες εγώ θα κοίταγα c4 diesel. Θα είναι πιο εξοπλισμένο από τα αντίστοιχα στην κατηγορία και με σχετικά οικονομικά σέρβις. -
να ξερεις επισης εαν το κανεις με υγραεριο, θα ειναι εξαιρετικα δυσκολο να το πουλησεις μετα. Αρα θα το παντρευτεις
Η C4 εχει βαλβιδες που αντεχουν στο lpg
μικρου κυβισμου κινητηρες κατω απο 1400 κυβικα θα εχουν μικρες και αρα ευαισθητες βαλβιδες στο lpg -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Προσωπικα πολυ περισσοτερους ξερω που εχουν μικρο-μεγαλοταλαιπωρηθει με μετατροπη σε υγραεριο παρα το αντιθετο.+1
Αγορα μεταχειρισμενου μικρομεσαιου.