Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    L
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 4
    • Best 0
    • Groups 0

    lazostat

    @lazostat

    Please enter occupation - Please enter your interests

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    4
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    lazostat Unfollow Follow

    Latest posts made by lazostat

    • RE: Αγορα μεταχειρισμενου μικρομεσαιου.

      Παιδια καινουριο αμαξι με 12.000 λιγο δυσκολο, δε ψηνεται και η γυναικα καθολου. Θεωρει οτι ειναι κακη επιλογη.. Πλαστικουρα θα ειναι..

      Τι επιλογες εχω για αγορα μεταχειρισμενου μεχρι 12.000; Στη τμη θα ειναι μαζι και το υγραεριο, οποτε αν ειναι βενζινη, υπολογιστε μικροτερη τιμη.

      Επισης πως καταλαβαινω αν το αμαξι ειναι Ελληνικο ή εξωτερικου;

      Ποια η αποψη σας για το ford focus; Το ecoboost ειναι οικονομικο; Ειμαι αναμεσα στο 1000αρι ecoboost και στο 1600αρι βενιζνη με μετατροπη σε υγραεριο. Με ποιο θα εχω καλυτερη οικονομια;

      Οπως καταλαβαινετε τα εχω αρκετα μπερδεμενα στο μυαλο μου, αλλα το πιο σημαντικο κριτηριο για την αγορα αμαξιου ειναι η καταναλωση καυσιμου. Οπως ειπα και πιο πριν, το αμαξι θελω να το κουναω, οχι να το εχω στο γκαραζ.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      L
      lazostat
    • RE: Αγορα μεταχειρισμενου μικρομεσαιου.

      Γιατι ειναι αμφιβολη η αποσβεση με το υγραεριο; Δεν υπαρχει περιπτωση να χρησιμοποιω βενζινη. Δε θελω το αμαξι να μενει στο γκαραζ και να το εχω μονο για τη δουλεια.. Θελω να κανω ταξιδια αραια και που, και πιστευω οτι με το υγραεριο θα ειναι κατι τετοιο εφικτο.

      Επισης αλλος προβληματισμος μου για τα diesel ειναι και το #dieselgate, το σκαναλο που εγινε με εκατομμυρια αμαξια, και σιγα-σιγα μπαινουν στο κολπο και αλλες εταιριες.. Δε υπαρχει καμια εμπιστοσυνη πλεον.. Επισης υπαρχει αρκετη νοθεια στο diesel και αν χαλασει το φιλτρο θελεις μια περιουσια για να το φτιαξεις..

      Απο την αλλη δε καταλαβαινω γιατι τοση ανησυχια για το υγραεριο, απο τη στιγμη που οι μαστορες που το βαζουν δινουν εγγυηση αρκετα χρονια ή χιλιαδες χιλιομετρα σε περιπτωση που παθει καποια ζημια ο κινητηρας.. Ο πατερας μου το εχει σε ενα toyota avensis του 2006 εδω και αρκετα χρονια, χωρις κανενα προβλημα.

      Τελος, μου προτεινετε να παρω αμαξι καινουριο με 12.000 ευρω. Ειχα ψαξει και εγω το suzuki baleno και παρομοιες προτασεις. Αλλα δε πιστευω οτι συγκρινεται πχ με ενα nissan qashqai του 2009 που το βρισκεις με τα ιδια λεφτα.. Αποψη μου παντα..

      posted in Περί αυτοκίνησης
      L
      lazostat
    • Αγορα μεταχειρισμενου μικρομεσαιου.

      Ειχα ενα mercedes a140 μοντελο 2001 εδω και αρκετα χρονια. Βασικα ακομα το εχω, αλλα θα το πουλησω γιατι δεν ειναι σε καλη κατασταση και θελω κατι καινουριο. Αυτο που με ενδιαφερει ειναι να ειναι ασφαλες στην οδηγηση, ευκολο για να το οδηγαει και η γυναικα μου, να εχει καλους χωρους και να παιρνει καθισμα για μωρο. Επισης οπωσδηποτε θα μπει υγραεριο, οποτε ξεχναμε αμαξια που δεν εχουν ρεζερβα, οπως η bmw 116.

      Εχω κατα νου τα ford focus και nissan qashqai. Επισης και το toyota auris αν και δεν αρεσει στην γυναικα η εμφανιση του αμαξιου μεσα και εξω. Δε ξερω ποια αλλα μικρομεσαια υπαρχουν που να ειναι καλα..

      Ποσο που διαθετω κοντα στα 10.000 ευρω. Βεβαια μιλησα με διαφορα ατομα και μου ειπαν οτι δεν αξιζει να δωσω τοσα λεφτα για ford focus. Και οσο για το qashqai ειναι αρκετα ογκωδες, δε ξερω κατα ποσο θα βολευει να το οδηγαει η γυναικα μου.. Τι εναλλακτικες υπαρχουν;

      Τελος δε ξερω αν θα πρεπει να αγορασω ενα μοντελο πριν του 2010 που ειναι και φθηνοτερο ή αν θα πρεπει να δωσω λιγα πραπανω χρηματα για κατι πιο καινουριο.. Δε σκοπευω να μεινω με αυτο το αμαξι για ολη μου τη ζωη, καποια στιγμη θα θελησω μεγαλο οικογενειακο. Το ποτε ομως δε το ξερω.. Το να δωσω πχ 12.000 για ενα ford focus του 2012 και αλλα 1000 ευρω το υγραεριο και να το πουλησω μετα απο 10+ χρονια 2.000 ευρω προφανως δε θα με συμφερει και πολυ.. Ξερω οτι τα ford γενικα δε κρατανε τιμη..

      Θα ηθελα να ρωτησω κατι και για την καταναλωση καυσιμου. Λιγοτερη καταναλωση θα εχω με εναν eco κινητηρα τυπου ecoboost ή με κανονικο κινητηρα 1600 κυβικα και υγραεριο;

      Βελτιστη οικονομια ισως γινεται με ecoboost + υγραεριο, αλλα ειναι πλεονασμος και ρισκο να ζοριστει τοσο πολυ ο κινητηρας..

      Για diesel ουτε λογος.. Δεν ακουω τα καλυτερα, αυξηθηκε η τιμη, ειναι ρυπογονο ( ειμαι αρκετα οικολογος για να με ενδιαφερει ), θα καταργηθουν σε μερικα χρονια και το σημαντικοτερο ολα τα μεταχειρισμενα με diesel εχουν ψευτικα χιλιομετρα συνηθως, ερχονται απο το εξωτερικο και ειναι σαραβαλα.. Γενικοτερα εχουμε καταντησει ο σκουπιδοτοπος της Ευρωπης.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      L
      lazostat
    • RE: Αγορα μεταχειρισμενου μικρομεσαιου.

      Ειχα ενα mercedes a140 μοντελο 2001 εδω και αρκετα χρονια. Βασικα ακομα το εχω, αλλα θα το πουλησω γιατι δεν ειναι σε καλη κατασταση και θελω κατι καινουριο. Αυτο που με ενδιαφερει ειναι να ειναι ασφαλες στην οδηγηση, ευκολο για να το οδηγαει και η γυναικα μου, να εχει καλους χωρους και να παιρνει καθισμα για μωρο. Επισης οπωσδηποτε θα μπει υγραεριο, οποτε ξεχναμε αμαξια που δεν εχουν ρεζερβα, οπως η bmw 116.

      Εχω κατα νου τα ford focus και nissan qashqai. Επισης και το toyota auris αν και δεν αρεσει στην γυναικα η εμφανιση του αμαξιου μεσα και εξω. Δε ξερω ποια αλλα μικρομεσαια υπαρχουν που να ειναι καλα..

      Ποσο που διαθετω κοντα στα 10.000 ευρω. Βεβαια μιλησα με διαφορα ατομα και μου ειπαν οτι δεν αξιζει να δωσω τοσα λεφτα για ford focus. Και οσο για το qashqai ειναι αρκετα ογκωδες, δε ξερω κατα ποσο θα βολευει να το οδηγαει η γυναικα μου.. Τι εναλλακτικες υπαρχουν;

      Τελος δε ξερω αν θα πρεπει να αγορασω ενα μοντελο πριν του 2010 που ειναι και φθηνοτερο ή αν θα πρεπει να δωσω λιγα πραπανω χρηματα για κατι πιο καινουριο.. Δε σκοπευω να μεινω με αυτο το αμαξι για ολη μου τη ζωη, καποια στιγμη θα θελησω μεγαλο οικογενειακο. Το ποτε ομως δε το ξερω.. Το να δωσω πχ 12.000 για ενα ford focus του 2012 και αλλα 1000 ευρω το υγραεριο και να το πουλησω μετα απο 10+ χρονια 2.000 ευρω προφανως δε θα με συμφερει και πολυ.. Ξερω οτι τα ford γενικα δε κρατανε τιμη..

      Θα ηθελα να ρωτησω κατι και για την καταναλωση καυσιμου. Λιγοτερη καταναλωση θα εχω με εναν eco κινητηρα τυπου ecoboost ή με κανονικο κινητηρα 1600 κυβικα και υγραεριο;

      Βελτιστη οικονομια ισως γινεται με ecoboost + υγραεριο, αλλα ειναι πλεονασμος και ρισκο να ζοριστει τοσο πολυ ο κινητηρας..

      Για diesel ουτε λογος.. Δεν ακουω τα καλυτερα, αυξηθηκε η τιμη, ειναι ρυπογονο ( ειμαι αρκετα οικολογος για να με ενδιαφερει ), θα καταργηθουν σε μερικα χρονια και το σημαντικοτερο ολα τα μεταχειρισμενα με diesel εχουν ψευτικα χιλιομετρα συνηθως, ερχονται απο το εξωτερικο και ειναι σαραβαλα.. Γενικοτερα εχουμε καταντησει ο σκουπιδοτοπος της Ευρωπης.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      L
      lazostat
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr