Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Suzuki Swift A2L (2017)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Suzuki Swift A2L (2017)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 186
    • 187
    • 2 / 187
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    78
    3738
    81113
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      fiverg last edited by

      @axel12p

      (Χρόνια Πολλά σε όλους!).

      Αν και λίγο offtopic, θα πω ότι δεν ξέρω αν έχει κάνει 'μαγικά' η Suzuki στο Swift, αλλά στο Vitara η μείωση του βάρους (ένα μέρος της τουλάχιστον) προκύπτει από υποδεέστερα υλικά στην καμπίνα, λιγότερη ηχομόνωση, λιγότερο συμπαγή αίσθηση συναρμολόγησης. κ.λ.π. Η πόρτα π.χ. σε σχέση με τα άλλα σύγχρονα μοντέλα είναι σχεδόν 'μισή' σε βάρος και σε αίσθηση.

      Από την άλλη πλευρά, το πετρελαιοκίνητο τετρακίνητο (μήκους βέβαια 4.17, άρα της compact SUV κατηγορίας οπότε δεν πρέπει κανονικά να το συγκρίνουμε με αυτά των 4.4-4.6 μέτρων) ζυγίζει λίγο πάνω από 1300 κιλά, δείγμα του ότι έχει γίνει δίαιτα και σε άλλους τομείς χωρίς να θυσιάζεται η παθητική ασφάλεια (όπως έχουν δείξει και τα EuroNCap τεστ) και (ελπίζω) χωρίς να θυσιάζεται και η αντοχή και μακροζωία του οχήματος!.

      Η ίδια η Suzuki διατείνεται ότι η νέα της τετρακίνηση (το AllGrip) είναι κατά 200 κιλά ελαφρύτερη από την 'παλιά' του προηγούμενου Grand Vitara (που όμως είχε και 'κοντά').

      1 Reply Last reply Reply Quote 10
      • ken11
        ken11 last edited by

        Ποσα λιτρα πορτ παγκαζ εχει συγκρινομενο με το απερχομενο μοντελο,αυξηθηκε η παρεμεινει ιδιο?

        1 Reply Last reply Reply Quote 12
        • V
          vdx last edited by

          Ο χρήστης Ken11 έγραψε:
          Ποσα λιτρα πορτ παγκαζ εχει συγκρινομενο με το απερχομενο μοντελο,αυξηθηκε η παρεμεινει ιδιο?

          Έχει αυξηθεί στα 265 (+- 10 λίτρα..)

          Sent from my LG-D855 using Tapatalk

          1 Reply Last reply Reply Quote 26
          • J
            japanese1 last edited by

            Πως τα έχει κάνει έτσι η suzuki, δε μπορώ να καταλάβω.
            Το νέο swift συναγωνίζεται το νέο ignis, όπως και το vitara συναγωνίζεται το s-cross.
            Προσωπικά μου αρέσει το νέο swift.Επιτέλους, ένα όμορφο ταμπλό.

            https://valid.x86.fr/cache/banner/93qzd4-2.png

            1 Reply Last reply Reply Quote 11
            • N
              nonos last edited by

              Αισθητικα πολυ χειροτερο απο το απερχομενο μεσα-εξω

              1 Reply Last reply Reply Quote 9
              • C
                cosneo last edited by

                +1
                Δεν ...

                1 Reply Last reply Reply Quote 29
                • T
                  the_emperor last edited by

                  Ο χρήστης nonos έγραψε:
                  Αισθητικα πολυ χειροτερο απο το απερχομενο μεσα-εξω

                  Έξω ναι... αλλά μέσα; Δεν νομίζω...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 29
                  • L
                    lleonidas moderator last edited by

                    *Το νέο Swift έχει 1 cm μικρότερο μήκος από το μοντέλο που θα αντικαταστήσει, φτάνοντας τα 3,84 m. Παράλληλα το ύψος είναι χαμηλότερο και το πλάτος μεγαλύτερο, ώστε η εικόνα να είναι πιο δυναμική.

                    Τα βασικά στοιχεία του σχεδιασμού όπως οι μαύρες κολόνες της οροφής και οι τονισμένοι ώμοι του αμαξώματος παραμένουν, οπότε το νέο μοντέλο είναι πιο επιβλητικό αλλά και με 8% καλύτερη αεροδυναμική.

                    Παρά το μικρότερο μήκος, το μεταξόνιο είναι 2 cm μεγαλύτερο, στα 2,45 m, κάτι που αποφέρει μεγαλύτερη καμπίνα και πορτμπαγκάζ 265 lt. Αυτό σημαίνει αύξηση 25% σε σχέση με το σημερινό.

                    Σχεδιαστικά η καμπίνα ακολουθεί τη γραμμή των σύγχρονων Suzuki κι έχει όλα τα σύγχρονα τεχνολογικά στοιχεία άνεσης και επικοινωνίας με το αυτοκίνητο, ενώ σημαντική είναι και η αναβάθμιση ποιότητας που ανακοινώνει η Suzuki.

                    Η κεντρική κονσόλα «κοιτάζει» προς τον οδηγό, τα καθίσματα είναι ανασχεδιασμένα για περισσότερη άνεση και καλύτερη στήριξη, ενώ υπάρχει και μια οθόνη αφής 4,2 ιντσών που προβάλλει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεσαι.

                    Το νέο Swift ζυγίζει έως και 140 kg λιγότερο από το σημερινό μοντέλο, με ελάχιστο απόβαρο τα 840 kg μόλις. Το κλειδί σε αυτό είναι η νέα, ελαφριά και εξαιρετικά άκαμπτη πλατφόρμα HEARTECT, που εκτός των άλλων βελτιώνει το δείκτη NVH, κάνοντας την καμπίνα 3% πιο ήσυχη.

                    Παράλληλα η HEARTEC αποτελεί και τη βάση για την αναθεωρημένη ανάρτηση με γόνατα McPherson στο εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα στο πίσω σύστημα, τα οποία έχουν ρυθμιστεί σε όλες τις οδικές συνθήκες της Ευρώπης για περισσότερα από 10.000 km. Όπως και σε κάθε σύγχρονο Swift, ο σκοπός των μηχανικών ήταν η ενδιαφέρουσα οδηγική εικόνα.

                    Το ίδιο ισχύει και για τους κινητήρες του νέου μοντέλου, δηλαδή τον ατμοσφαιρικό 1.200άρη DUALJET των 90 ίππων που έχει γίνει 5% πιο οικονομικός και τον 3κύλινδρο τούρμπο 1.000άρη BOOSTERJET που τοποθετείται για πρώτη φορά στο Swift και αποδίδει 112 ίππους.

                    Η χειροκίνητη επιλογή και για τις δύο περιπτώσεις είναι ένα 5άρι κιβώτιο, ενώ η αυτόματη είναι ένα CVT για τον 1.2 κι ένα 6άρι για τον 1.0. Εκτός από τις εκδόσεις με κίνηση στους εμπρός τροχούς υπάρχει και τετρακίνητη με το 1.200άρι μοτέρ.

                    Και με τους δύο κινητήρες διατίθεται και το ήπιο υβριδικό 12βολτο σύστημα της Suzuki, που αναλαμβάνει να μειώσει την κατανάλωση και τους ρύπους. Η καλύτερη επίδοση της γκάμας ανήκει στο προσθιοκίνητο 1.200άρι, με μέση κατανάλωση 4 lt/100 km και 90 g CO2/km.

                    Μεγάλη προσοχή έχει δοθεί και στα συστήματα ασφάλειας του νέου Swift, με βασικότερο το αυτόματο φρενάρισμα σε περίπτωση που κάτι τέτοιο κριθεί απαραίτητο ώστε να αποφευχθεί ή έστω να μετριαστεί ένα ατύχημα.

                    Το ενεργό cruise control, η προειδοποίηση για ακούσια εκτροπή από τη λωρίδα κίνησης και οι αυτόματοι προβολείς είναι μερικά μόνο από τα υπόλοιπα συστήματα του νέου Swift, τα οποία πλαισιώνονται από 6 αερόσακους και βελτιωμένο έλεγχο της ευστάθειας.

                    Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν στην Ευρώπη τον Απρίλιο και σχεδόν ταυτόχρονα στη χώρα μας*.
                    Πηγή

                    Youtube Video

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • monman2
                      monman2 last edited by

                      Μπράβο στη SUZUKI , επιτέλους ελαφριά αυτοκίνητα , το turbo με αυτή την αναλογία ίππων -βάρους μπορεί να είναι και γρηγορότερο από το GTI των '90!

                      Σίγουρα όμως θα είναι καλλίτερο και απείρως ασφαλέστερο από εκείνο!

                      Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • A
                        aikibill last edited by

                        Όντως ασχημοτερο του μοντέλου που αντικαθιστά οπως εχει σχολιαστεί και παραπάνω.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          vdx last edited by

                          Το βρίσκω αρκετά ωραίο ιδικά σε σχέση με αυτό αντικαθιστά! Μου προκαλεί εντύπωση που έχει τόσα μικρό χώρο αποσκευών για το μέγεθος του. Όλα θα κριθούν στην τιμή αν αρχίσει κάτω από τα 10 μέχρι τα 12-13κ πιστεύω ότι θα πάει καλά!

                          Sent from my LG-D855 using Tapatalk

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • C
                            cosneo last edited by

                            Δεν θα πάει καλά τότε.
                            Σε αυτές τις τιμές παίζουν το Celerio και ακολουθεί το Ignis.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • S
                              stormold last edited by

                              Κρίνοντας από τις τιμές που έχει το απερχόμενο, λογικά θα ξεκινήσει κάπου στα 11000euro και θα φθάνει μέχρι 14000euro... Εκτός αν έχει κάποιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό οπότε θα είναι ποιο ακριβό. Αλλά μετά θα ξεπερνά σε κόστος το Baleno... Μπλέξιμο...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • V
                                vdx last edited by

                                Εγώ δεν θα πω όχι αν αρχίζει από τα 9... Στο drive ανέβασαν pdf με τα τεχνικά και υπάρχει έκδοση με τον 1.0 boosterjet +shvs. Δεν νομίζω ότι υπάρχει σε άλλο σύζυκι αυτή η έκδοση?

                                Ο 1.0 boosterjet μαζί με το shvs έχει ονομαστική κατανάλωση σχεδόν 1λτ λιγότερο. Μένει να δούμε αν ισχύει η είναι απλά ένα εν δύναμη νούμερο χάριν του start /stop συστήματος.

                                http://cdn.drive.gr/sites/default/files ... istika.pdf
                                Sent from my LG-D855 using Tapatalk

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • F
                                  fivos07 last edited by

                                  Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
                                  Όντως ασχημοτερο του μοντέλου που αντικαθιστά οπως εχει σχολιαστεί και παραπάνω.

                                  +1
                                  εχουν βαλθει να τα ασχημαινουν (fiesta,yaris κτλ)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • U
                                    ursus last edited by

                                    Κατι σε βάτραχο μου θυμίζει

                                    Sent from my iPad using Tapatalk

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • S
                                      stormold last edited by

                                      Στις φωτογραφίες η εξωτερική σχεδίαση φαίνεται εντελώς Ιαπωνική, σαν να είχαν πηγή έμπνευσης το Daihatsu Sirion του 1998.

                                      Η εσωτερική σχεδίαση φαίνεται Ok.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • U
                                        ursus last edited by

                                        Αυτοκινητο για σχιστοματη παππου χαχαχα

                                        Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                        • realzeus
                                          realzeus last edited by

                                          Ο χρήστης cosneo έγραψε:
                                          Δεν θα πάει καλά τότε.
                                          Σε αυτές τις τιμές παίζουν το Celerio και ακολουθεί το Ignis.

                                          Νομίζω ότι το Celerio τοποθετείται κάτω από το Swift.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • V
                                            vdx last edited by

                                            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                            Δεν θα πάει καλά τότε.
                                            Σε αυτές τις τιμές παίζουν το Celerio και ακολουθεί το Ignis.

                                            Νομίζω ότι το Celerio τοποθετείται κάτω από το Swift.

                                            Η τιμή του αποτελεί μυστήριο . Σαν αυτοκίνητο είναι ενδιάμεσα σε picanto και fiesta ταυτόχρονα όμως δύσκολα θα σταθεί απέναντι στο fiesta, ibiza κτλπ. Αν κρίνω από τις φωτογραφίες το picanto μπορεί να έχει ποιοτικότερο εσωτερικό, το Swift βέβαια έχει πολύ χαμηλό βάρος, οικονομικό κινητήρα και η πλατφόρμα φαίνεται πολλά υποσχόμενη. Ελπίζω η suzuki να το τιμολόγηση είναι έξυπνα!

                                            Sent from my LG-D855 using Tapatalk

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 186
                                            • 187
                                            • 2 / 187
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr