-
Μουα;
Σε μένα μιλας;
Εγω; που έχω αναφέρει πολλάκις (με τσιγαρο και καφε) τα μειονεκτήματα του;
Το έχω θάψει το καημένο το swiftακι, άλλα τα λέω σταράτα γιατί οι άλλοι διαβάζουν και θελω να ξέρουν τι αγοράζουν.
Το τεστ είναι του νέου facelift, εγραψα στον Γκούγκλη για δοκιμή, είχε μια ωραία φώτο το πάτησα, το διάβασα και το έβαλα στο θρεντ
Όσο για τα τεστ θεωρώ καλύτερη την πληροφόρηση ιδιοκτητών και ανθρωπων που οδηγούν σε πραγματικες συνθήκες τα οποια αυτοκίνητα.
Για παράδειγμα στο swift ως καινούργιο ήσουν μόνιμα 5,5 5,8..Όπως λένε οι δοκιμές στα περιοδικα μετα από όμως κάποια χιλ χιλιόμετρα είσαι στο 4,8 με 5,0 και μαλισρα ευκολα χωρις πολυ προσοχή. Νορμάλ οδήγηση δηλαδή.
Το ίδιο και σε επιδόσεις. Το βλέπεις το αυτοκίνητο ανοίγει δυνατά και πιο εύκολα.
Στις στροφές ήθελες να κατεβασεις σε δευτέρα οταν ηταν καινουργιος ο κινητητας, τώρα μπορεί με τρίτη άνετα από 40 χλμ/ωρα πάντα όμως και τα έξτρα κιλά ροπής του ηλεκτρικού μοτέρ.
Και στις αναρτήσεις μαλακωσε αισθητά από την αρχή που ήταν πέτρα. Αλλά και πάλι δεν είναι τέλειες, όπως αναφέρω σε κάποιες παραξε λες του δρομου
Αυτό οι δοκιμές δεν το λένε, δεν το ξέρουν δηλαδή.
Από τεστ άλλα διαβάζουμε άλλα βλέπουμε στην πραξη
-
Χαχα, ναι σε παρεξήγησα βρε.
Η αλήθεια είναι ότι είσαι πολύ σκληρός στην κριτική σου απέναντι στα Σουζούκι!
-
το τελευταιο φιρμγουερ για το μουλτιμιντια
http://drive.google.com/file/d/1xDREBH3QszpXiqih3-xhmA6P7dVO-uw0/view
οδηγιαι
ειναι εκδοση 1880
για να δειτε ποια εχουτε, στην αρχικη οθονη με τα 4 τετραγωνακια πατηστε και κρατηστε πατημενα τα γραναζακια μεχρι να φανει μια ασπρομαυρη οθονη, εκει πατηστε πανω στο software version και γραφει την εκδοση πανω αριστερα
για αναβαθμιση
φορμαρετε ενα usb stick με fat32 - σε ntfs δεν δουλευει. χωρητικοτητα 16 ή μεγαλυτερο, μπορει και με 8.
αποσυμπιεζετε στο root το αρχειο που κατεβασατε
σβηνετε και αφηνετε σβηστο το αμαξι 10-15'
μετα βαζετε το στικακι και αναβετε.
θα αναβοσβησουν διαφορα πραγματα και μετα απο 20 λεπτα θα γραψει να βγαλετε το στικακι. οποτε το τραβατε και εισαστε ετοιμοι.
σε περιπτωση που στο 90% κανει ριμπουτ δεν τρεχει καστανο, θα αρχισει παλι απο την αρχη και θα τελειωσει κανονικα
επισης αν πχ σας σβησει το ρευμα κατα λαθος, παλι δεν τρεχει τπτ, ξεκινημα τη διαδικασια απο την αρχη, γενικα δεν το χαλατε με τπτ. α, και ο link ειναι αρχειο με την επισημη open source εκδοση, ετσι ειναι του bosch, οποτε ειναι νομιμοτατο το κατεβασμα και η χρηση του. και προφανως ο γατος δεν εχει καμμια ευθυνη για οτι γινει, οπως και το παρων φορουμ.
-
-
Εχω το suzuki swift 1,2 gl 2017 και μου εκαψε μισο λιτρο λαδι στα 7700 χιλιομετρα που εκανα μεσα σε ενα χρονο.Το εχω 2 χρονια και τον πρωτο χρονο εκανα 9300 χιλιομετρα στον δευτερο 7700.Τον πρωτο χρονο δε κοιταξα ποσα λαδια εκαψε.Τωρα εχω κανει συνολο 17000 χιλιομετρα και θα παω σε μισο μηνα για το δευτερο ετησιο σερβις.Πως σας φαινεται εκαψε πολυ η δικαιολογημενο?Καποιος ελεγε το τουρμπο εκαιγε πολυ...Δε μου εχει βγαλει καμια βλαβη εως τωρα.
-
Το δικό μου πρόβλημα με το τουρμπακι δεν ήταν ακριβώς η κατανάλωση λαδιού, αλλά ο διπλασιασμός της (και βάλε) κάθε χρόνο. Οπότε, νομίζω ότι θα πρέπει να περιμένεις και να μετράς κάθε, ας πούμε, 2 χιλιάδες χλμ, για να έχεις δεδομένα προς σύγκριση.
-
Θα το κοιταζω ευχαριστω για την απαντηση.Ευχομαι να ναι απλα επειδη ειναι καινουργιος ο κινητηρας φυσιολογικη καταναλωση!Παντως πολλα μοντελα αυτοκινητων καινε λαδια πολλα αλλα με το που τα παρεις αλλα στην πορεια.Και το λαδι εχει σημαντικο κοστος εκτος αυτου ο κινητηρας αρχιζει και ρεταρει σε καποιους κινητηρες μετα απο καποια χιλιομετρα απαξ και εμφανιστει το προβλημα.
-
Τι ιξώδες σου έβαζαν στον κ10c?
O k12c παίρνει πολύ λεπτό λάδι. 0 20 αν θυμάμαι καλά;
-
Ο k12c παίρνει 0w20. Στο βιβλίο βέβαια δίνει έως 10w40 μεν, αλλά συστήνει το 0-20. Γνωρίζω ότι στις αντιπροσωπείες βάζουν 5-30 της motul. Αυτό θα δημιουργήσει πρόβλημα γρήγορα, κατά τη γνώμη μου.
-
Αληθεια;
Ούτε που γνωριζω τι έβαλαν.
Αν μου περισσέψει κανένα 70αρι ίσως αλλάξω σε εξωτερικό συνεργείο ξανά τα λαδια
-
Lap το υβριδικό έχεις; Αν ναι, σε αυτό αυστηρά και μόνο 0w-16!
-
Ναι το υβριδικο, ελα βραδιάτικα μη με αγχώνεις.
Υπαρχει κάποιος πίνακας;
Δεν είδα και την απόδειξη από το σέρβις, θα λέει πάνω τι λάδι εβαλαν;, δεν νομίζω.
-
Καμία φορά γράφουν! Στο βιβλίο του Baleno γράφει για όλα τα μοτέρ που φορούσε, θυμάμαι για το υβριδικό το 0-16 100%. Επειδή δεν έχω το βιβλίο, μου το έκλεψαν αφού, ζητα απ' τον Πολύβιο να σου στείλει φωτό.
-
Μπράβο ρε Νοντα και Αχ βρε Νοντα....πραγματικά θυμάμαι τι τράβηξες και πιάνετε η ψυχή μου.
Θα κοιτάξω το βιβλιαράκι και εγώ, πρέπει να λεει
-
Ότι και να σου έβαλαν , θα είναι στη λίστα των 'συμβατών', για να είναι καλυμμένοι. Όμως γενικά στα υβριδικά πλέον παίζει το ιξώδες που σου λέω, και κατά τη γνώμη μου ταιριάζει και καλύτερα στη φιλοσοφία τους. Ψάξε για κάποιο γνήσιο 0w16, είναι δύσκολο, σίγουρα έχουν η Motul, η Liqui-Moly και η eneos. Εγώ θα έπαιρνα κάποιο από αυτά , έλεγχοντας να έχουν τις πιστοποιήσεις που ζητά η σουζουκι στο βιβλίο, θα πήγαινα αντιπροσωπεία με το λάδι μου και θα ζητούσα να κάνουν την αλλαγή. Και επειδή είναι και @@κια, θα ζητούσα δίπλα στο 'λάδια του πελάτη' που γράφουν όταν πας δικά σου, να προσθέσουν 'που τηρούν τις προδιαγραφές του εργοστασίου'.
-
-
Αυτα που λένε κατά την οδήγηση του swift με το fit, θυμιζουν αυτά που σας λέω και εγώ. Βέβαια εγώ σε αργή κίνηση τα βλέπω διότι δεν έχει τέτοια δυναμη αλλά η αίσθηση ομοιάζει παρα πολυ με ότι λένε και βλέπω στο video.
Ειναι παρα πολυ παιχνιδιαρικο αυτοκίνητο, και έχει έντονη την αίσθηση της ελαφριάς κατασκευής με την καλή όμως έννοια.
-
Ουτε που ξερω τι μου εβαλαν στον τουντα στο γερακα το πηγαινω.Τι να πω με 17000 χιλιομετρα καιει μισο κιλο λαδι.Αρα ειναι προβληματικος ο κινητηρας?η ειναι καινουργιο και θεωρειται φυσιολογικη καταναλωση.Μηπως δε το στρωνω καλα?Εασεις πως το στρωσατε?
-
Σίγουρα; εγώ τελευταία φορά που το μέτρησα πριν την αλλαγή λαδιών δεν έχασε καθόλου ουτε σταγόνα.
Πάντως μισό λίτρο λάδι στα 17.000 χλμ φυσιολογικό ειναι. Ναι
Εγώ σταδιακά το ανέβαζα στροφές. Θυμάμαι μέχρι τα 6000 χλμ ακόμα δεν περνουσα τις 3000 σ.α.λ και αφηνα πολλές φορές να φρέναρει με κινητήρα και σχέση στο κιβώτιο.
Στα 7.000 νομίζω του τράβηξα ένα γέρο 0-100, οχι και άλλες δυο φορες λίγο νωρίτερα τώρα που το θυμάμαι για να τον δουμε με χρόνομέτρα με κάτι φίλους.
Πλεον νιώθω ανοιχτό τον κινητήρα.... Τραβάει αισθητά καλυτερα ενώ η κατανάλωση έχει πεσει σίγουρα 0.5 λίτρα/ 100km
Είχα 5.5 μικτή και τώρα φλερτάρει μόνιμα στο 4.8 με 4.9
Εσυ;
Τι κατανάλωση έχεις;
-
Θυμάμαι μέχρι τα 6000 χλμ ακόμα δεν περνουσα τις 3000 σ.α.λ
Τρελές υπερβολές που όχι μόνον δεν κάνουν καλό, αλλά κάνουν και κακό στον κινητήρα.
Στα πρώτα 10.000 χλμ είναι πολύ λογικό να καίει λάδι, κατά την διάρκεια του στρωσίματος. Αλλά αν συνεχίσει να καίει μισό λίτρο και μετά, δεν τρέχει και τίποτα. Το μόνο που πρέπει να προσέχει ο οδηγός είναι να μην μείνει από λάδι το μοτέρ.
Νέο Suzuki Swift 2017