Το δικό μου πρόβλημα με το τουρμπακι δεν ήταν ακριβώς η κατανάλωση λαδιού, αλλά ο διπλασιασμός της (και βάλε) κάθε χρόνο. Οπότε, νομίζω ότι θα πρέπει να περιμένεις και να μετράς κάθε, ας πούμε, 2 χιλιάδες χλμ, για να έχεις δεδομένα προς σύγκριση.
ssfandos
@ssfandos
Please enter occupation - Please enter your interests
Latest posts made by ssfandos
-
RE: Suzuki Swift A2L (2017)
-
RE: Suzuki Swift A2L (2017)
Η wastegste στο Swift, όπως και σε πολλά αυτοκίνητα άλλων εταιρειών, είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενη. Στα μισά γκάζια μένει ανοιχτή και δουλεύει σαν ατμοσφαιρικό το μοτέρ. Στα βαθιά πατηματα κλείνει, για να παραχθεί η συμπίεση του εισερχόμενου αέρα. Αν το έχω καταλάβει σωστά, δεν είμαι μηχανικός.
-
RE: Suzuki Swift A2L (2017)
Έτσι ακριβώς. Πιο ολοκληρωμένη και συμφέρουσα επιλογή το Ibiza, αν και στις παραπάνω τιμές δεν συμπεριλαμβάνονται το χρώμα και τα γνωστά κερατιάτικα.
-
RE: Suzuki Swift A2L (2017)
... με πολύ θόρυβο βέβαια και ευαισθησία στους ανέμους.
-
RE: Suzuki Swift A2L (2017)
Σε 2 ταξίδια Αθήνα - Βόλο γύρω στο 5,8 πραγματική με 120-130.
-
RE: Suzuki Swift A2L (2017)
Στο trip computer έβλεπα από 5,5 έως 6,2. Στα βενζινάδικα (σε αρκετά διαφορετικά, όχι σε ένα) από 6,2 έως 7 λίτρα. Όλα τα χιλιόμετρα εντός Αττικής, αλλά όχι κατ 'ανάγκη χιλιόμετρα πόλης.
-
RE: Suzuki Swift A2L (2017)
Συμφωνώ. Πολύ καλύτερο συνολικά το Swift από όλα της μικρότερης κλάσης. Εξίσου εύχρηστο στην κίνηση και στα στενά, καλύτερο οπουδήποτε αλλού (στροφιλικια, ταξίδι).
-
RE: Suzuki Swift A2L (2017)
Θα το αλλάξω με το Ibiza. Έχω την αίσθηση ότι συνολικά η έκδοση με τα 115 hp είναι λίγο πιο ολοκληρωμενο αυτοκίνητο από το Fiesta και πιο συμφέρουσα αγορά. Θα χάσω λίγο στην ευκολία κίνησης στα στενά και στο παρκάρισμα, αλλά και μισό λίτρο στην κατανάλωση σε σύγκριση με το Swift. Θα κερδίσω, νομίζω, σε όλα τα υπόλοιπα.
-
RE: Suzuki Swift A2L (2017)
Βέβαια, είναι μεγαλύτερα και ακριβότερα αυτοκίνητα. Ακόμη περισσότερο αν υπολογίσουμε τους δασμούς που επιβαρύνουν το Swift.
-
RE: Suzuki Swift A2L (2017)
Από αυτό που λες για το τούρμπο, δικαιολογειται η κατανάλωση λαδιού, όχι όμως ο διπλασιασμός της από χρόνο σε χρόνο. Μια σταθερή κατανάλωση θα είχε νόημα. Η περίπτωση μου όμως διαφέρει.
Σε σχέση με το Ibiza έχω άλλη γνώμη. Η ποιότητα των πλαστικών δεν είναι πολύ καλύτερη, σε κανένα σημείο όμως δεν είναι χειρότερη. Η συναρμογή είναι κλασεις καλύτερη. Το μοτέρ χειρότερο από του Swift μέχρι τις 2000 με 2500 στροφές, από εκεί και πάνω ισοδύναμο. Σε όλα τα υπόλοιπα εκτός της ευκινησιας, είναι αυτοκίνητο ανώτερης κλασης.
Το Fiesta, το οποίο οδήγησα αρκετά πρόσφατα (έκδοση 100 hp titanium), δεν έχει σε καμία περίπτωση τη ζωντάνια και το νεύρο του boosterjet ούτε την ευελιξία του Swift. Σε όλα τα άλλα (ποιότητα, συναρμογή, κύλιση, ηχομόνωση κλπ) είναι ξεκάθαρα καλύτερο αυτοκίνητο.
Προσωπική και, εννοείται, υποκειμενική η γνώμη μου.