-
Ισως γιατί κάποιοι πουλάνε τα αμάξια τους σαν στημένα και έτσι έμμεσα προκαλούν τους χρήστες που δεν προφανώς και οδηγοί αγώνων ή δοκιμαστές αυτοκινήτων , να κάνουν ταρζανιές . Και εκεί το 'στημένο' τους προδίδει .
Σε αντίθεση με άλλα που δηλώνουν προσανατολισμένα στην άνεση και έτσι ΔΕΝ προτρέπουν τους χρήστες τους σε ταρζανιές , αλλά αν τους τύχει η στραβή θα τους προστατεύσουν πολύ καλύτερα από τα 'στημένα' .
Αυτό δεν πρέπει να λαμβάνεται υπ΄όψη και να στηλιτεύεται ή να επιβραβεύεται ανάλογα ?
-
Κρίμα, και εγώ που προσπαθώ να πείσω άλλα μέλη που μου λένε για το μάταιο του πράγματος, ότι ίσως έχει νόημα να προσπαθείς να εξηγήσεις κάποια πράγματα εδώ μέσα. Φαίνεται ότι το 'προφανές' δεν είναι τελικά και τόσο προφανές για όλους μας.
Δεν πειράζει παιδιά, καλή καρδιά, να τα λέμε αραιά και πότε....
-
Ο χρήστης the_ace έγραψε:
Έχει να κάνει με το αν το αυτοκίνητο κάνει ότι του λες, αν εσύ μπορείς να καταλάβεις ανά πάσα στιγμή τι κάνει το αυτοκίνητο, αν είσαι κοντά στα όριά του να μπορείς να επέμβεις μέσω των χειριστηρίων, αν κάθε σου εντολή μεταφράζεται σε αντίστοιχη δράση του αυτοκινήτου, αν κάθε αντίδραση του αυτοκινήτου μπορεί να γίνει αντιληπτή από τον οδηγό και να (αντι)δράσει αναλόγως, και άλλα πολλά που μπορείς να καταλάβεις όταν κάθεσαι πίσω από το τιμόνι και οδηγείς ένα αυτοκίνητο.Μα όλα αυτά ΔΕΝ κάνει η συγκεκριμένη BMW στο παραπάνω video, για αυτό πέφτει και το ανάλογο 'κράξιμο'.
Πόση 'χαρά' μπορεί να σου δίνει ένα αυτοκίνητο που πετάει μούτρα, με λιγότερα μάλιστα χιλιόμετρα από ότι ανταγωνιστικά μοντέλα; Παλιά για αυτό τον λόγο κράζανε τα Opel! -
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Μα όλα αυτά ΔΕΝ κάνει η συγκεκριμένη BMW στο παραπάνω video, για αυτό πέφτει και το ανάλογο 'κράξιμο'.
Πόση 'χαρά' μπορεί να σου δίνει ένα αυτοκίνητο που πετάει μούτρα, με λιγότερα μάλιστα χιλιόμετρα από ότι ανταγωνιστικά μοντέλα; Παλιά για αυτό τον λόγο κράζανε τα Opel!Είχα προσθέσει στην αρχή του post μου τη φράση 'Δεν έχω Χ1/Χ2 και δεν αναφέρομαι σε αυτά τα οχήματα', αλλά την αφαίρεσα, γιατί θεώρησα ότι είναι προφανές ότι μιλάω γενικά περί του ορισμού του 'driver's car'. Γι'αυτό άλλωστε στην σύγκριση που έκανα δεν αναφέρθηκα σε κάποιο μοντέλο της BMW, της Peugeot ή της Ford, αλλά σε ένα της Volvo και ένα της Mazda, ακριβώς για να μην ακουμπήσω στην σύγκριση που γίνεται αυτό το καιρό εδώ μέσα μεταξύ 3008, X1/X2 και Kuga. Με το post μου ήθελα να υπενθυμίσω / διευκρινήσω τι ακριβώς σημαίνει αυτό το ρημάδι το 'οδηγοκεντρικό', όχι να συγκρίνω άμεσα κάποια οχήματα.
Για να μιλήσω για τις BMW, προσωπική εμπειρία με Χ2 δεν έχω, και το καινούριο Χ1 το έχω οδηγήσει για μισή ώρα max, και φυσικά όχι σε συνθήκες elk test, slalom, πίστας κλπ. Έχω όμως σχετική εμπειρία με άσσο, με διάφορες 3αρες, με Χ3 και Χ5. Και πάντα κάθε φορά ήταν σε άμεση σύγκριση με ανταγωνιστικά - παρόμοια μοντέλα, αφού ήταν υπό το πρίσμα της πιθανής αγοράς. Ε λοιπόν πάντα οι BMW που έχω οδηγήσει ήταν από τα πιο -ή και τα πιο- οδηγοκεντρικά οχήματα στην κατηγορία τους.
Όπως επίσης έχετε καταλάβει -ελπίζω- όλοι, εγώ προσωπικά δεν έχω κανένα κόλλημα υπέρ ή κατά οποιασδήποτε εταιρείας και οχήματος, οπότε θεωρώ εαυτόν αντικειμενικό κριτή. Κάτι που δυστυχώς βλέπω ότι δεν ισχύει για αρκετά μέλη του forum.
-
Πάντως η αλήθεια είναι ότι αν δε το οδηγήσεις, δε βγάζεις ασφαλές συμπέρασμα.
Η Χ1 που είχα οδηγήσει μου φάνηκε ένα σταθερό, στιβαρό, άνετο, ήσυχο και ποιοτικό όχημα μεταφοράς. ΟΚ, δε μπορεί να σκαρφαλώσει τα κατσάβραχα και σίγουρα δεν έχει τη συμπεριφορά ενός πισωκίνητου BMW που θα σε κάνει να ρίξεις και ένα χαμογελάκι, αλλά κάνει τη δουλειά του τέλεια.
Νομίζω το ίδιο θα συμβαίνει και με την Χ2 και στα μάτια μου, η Χ2 φαίνεται πολύ πιο όμορφη.
Περί ορέξεως λοιπόν...
-
Ο χρήστης the_ace έγραψε:
Μα όλα αυτά ΔΕΝ κάνει η συγκεκριμένη BMW στο παραπάνω video, για αυτό πέφτει και το ανάλογο 'κράξιμο'.
Πόση 'χαρά' μπορεί να σου δίνει ένα αυτοκίνητο που πετάει μούτρα, με λιγότερα μάλιστα χιλιόμετρα από ότι ανταγωνιστικά μοντέλα; Παλιά για αυτό τον λόγο κράζανε τα Opel!Είχα προσθέσει στην αρχή του post μου τη φράση 'Δεν έχω Χ1/Χ2 και δεν αναφέρομαι σε αυτά τα οχήματα', αλλά την αφαίρεσα, γιατί θεώρησα ότι είναι προφανές ότι μιλάω γενικά περί του ορισμού του 'driver's car'. Γι'αυτό άλλωστε στην σύγκριση που έκανα δεν αναφέρθηκα σε κάποιο μοντέλο της BMW, της Peugeot ή της Ford, αλλά σε ένα της Volvo και ένα της Mazda, ακριβώς για να μην ακουμπήσω στην σύγκριση που γίνεται αυτό το καιρό εδώ μέσα μεταξύ 3008, X1/X2 και Kuga. Με το post μου ήθελα να υπενθυμίσω / διευκρινήσω τι ακριβώς σημαίνει αυτό το ρημάδι το 'οδηγοκεντρικό', όχι να συγκρίνω άμεσα κάποια οχήματα.
Για να μιλήσω για τις BMW, προσωπική εμπειρία με Χ2 δεν έχω, και το καινούριο Χ1 το έχω οδηγήσει για μισή ώρα max, και φυσικά όχι σε συνθήκες elk test, slalom, πίστας κλπ. Έχω όμως σχετική εμπειρία με άσσο, με διάφορες 3αρες, με Χ3 και Χ5. Και πάντα κάθε φορά ήταν σε άμεση σύγκριση με ανταγωνιστικά - παρόμοια μοντέλα, αφού ήταν υπό το πρίσμα της πιθανής αγοράς. Ε λοιπόν πάντα οι BMW που έχω οδηγήσει ήταν από τα πιο -ή και τα πιο- οδηγοκεντρικά οχήματα στην κατηγορία τους.
Όπως επίσης έχετε καταλάβει -ελπίζω- όλοι, εγώ προσωπικά δεν έχω κανένα κόλλημα υπέρ ή κατά οποιασδήποτε εταιρείας και οχήματος, οπότε θεωρώ εαυτόν αντικειμενικό κριτή. Κάτι που δυστυχώς βλέπω ότι δεν ισχύει για αρκετά μέλη του forum.
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου αγαπητέ
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Στο συγκεκριμένο test το αυτοκίνητο περνάει χωρίς γκάζι και χωρίς να πατηθούν τα φρένα. Λογικό είναι να υποστρέψει λόγο αδράνειας. Επίσης μια χαρά επεμβαίνουν τα ηλεκτρονικά. Αν θυμάμαι καλά 75 χλμ ταχύτητα εισόδου στο συγκεκριμένο τεστ και μάλιστα για υπερυψωμένο αυτοκίνητο είναι υψηλή επίδοση. Εδώ η 156 έχει 68χλμ στη συγκεκριμένη δοκιμή η οποία είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς.
-
Οι Α που έχω δει στο συγκεκριμένο τεστ, το τιγκ, το 3008 η 911, η AMG μέχρι και τα 80 χλμ/ώρα έχουν υποδειγματική συμπεριφορά. Οι τελευταίες BMW μέχρι τα 76χλμ/ώρα το πολύ και με αγωνιώδεις προσπάθειες. Η άνεση ειδικά με την οποία ξεπερνούν τη δυσκολία τα Audi A5, GIULIA, STELVIO, TIGUAN είναι για σεμινάριο. Η 156 είναι 20 χρόνια πίσω αυτοκίνητο αλλά και πάλι θα ήθελα να δω πως θα τα πήγαινε στο τεστ αυτό. Πάντως έως και τα 77χλμ/ώρα ευκολάκι νομίζω για αυτή.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Στο συγκεκριμένο test το αυτοκίνητο περνάει χωρίς γκάζι και χωρίς να πατηθούν τα φρένα. Λογικό είναι να υποστρέψει λόγο αδράνειας. Επίσης μια χαρά επεμβαίνουν τα ηλεκτρονικά. Αν θυμάμαι καλά 75 χλμ ταχύτητα εισόδου στο συγκεκριμένο τεστ και μάλιστα για υπερυψωμένο αυτοκίνητο είναι υψηλή επίδοση.Πράγματι, λογικό είναι να υποστρέψει λόγο αδράνειας...
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Οι Α που έχω δει στο συγκεκριμένο τεστ, το τιγκ, το 3008 η 911, η AMG μέχρι και τα 80 χλμ/ώρα έχουν υποδειγματική συμπεριφορά. Οι τελευταίες BMW μέχρι τα 76χλμ/ώρα το πολύ και με αγωνιώδεις προσπάθειες. Η άνεση ειδικά με την οποία ξεπερνούν τη δυσκολία τα Audi A5, GIULIA, STELVIO, TIGUAN είναι για σεμινάριο. Η 156 είναι 20 χρόνια πίσω αυτοκίνητο αλλά και πάλι θα ήθελα να δω πως θα τα πήγαινε στο τεστ αυτό. Πάντως έως και τα 77χλμ/ώρα ευκολάκι νομίζω για αυτή.Είδα το video του tiguan και του Q5 από τους ίδιους ισπανούς. Δεν βλέπω κάποια υποδειγματική συμπεριφορά εγώ για το tiguan.Απλά έχει πιο παρεμβατικά ηλεκτρονικά και με το που αντιλαμβάνονται την υποστροφή φρενάρουν το αυτοκίνητο χωρίς πολλά πολλά (και καλά κάνουν). Από την άλλη τόσο παρεμβατικά ηλεκτρονικά δεν είναι καλοδεχούμενα στη σπορ οδήγηση. Αν πας να κάνεις το συγκεκριμένο σλάλομ με το γκάζι στο πάτωμα τότε τα ξαναλέμε για το ποιο αυτοκίνητο θα κάνει το καλύτερο πέρασμα.
Το Q5 βέβαια για να λέμε την αλήθεια κάνει πολύ ωραίο πέρασμα (πάλι με τη βοήθεια των ηλεκτρονικών δεν λέω), με μεγαλύτερη ταχύτητα εισόδου (82χλμ), ενώ είναι βαρύτερο και έχει λογικά και ψηλότερο κέντρο βάρους.Δεν διαβάζεις κιόλας. Έγραψα ότι 68 χλμ είναι η επίδοση της 156 στο συγκεκριμένο test. Συνήθως τα οδηγοκεντρικά καθημερινά αυτοκίνητα εκείνης της εποχής επειδή έστριβαν με το γκάζι δεν τα πήγαιναν καλά σε αυτή τη δοκιμασία. Το 106 rallye για παράδειγμα, χωρίς να έχει δοκιμαστεί, σε διαβεβαιώ ότι θα είχε σοβαρό πρόβλημα σε αυτή τη δοκιμασία αφού χωρίς γκάζι δίπλωνε με το παραμικρό.
Τροφή για σκέψη: Συγκρίνοντας τώρα τα 82χλμ του Q5 με τα 68χλμ της 156 θεωρείς το ότι το Q5 θα ήταν πιο γρήγορο από την 156 σε μία στριφτερή διαδρομή;
Πράγματι, λογικό είναι να υποστρέψει λόγο αδράνειας...
Στάσου γιατί με μπέρδεψες. Το video που ανέβασες επιβεβαιώνει 100% τα γραφόμενά μου. Οπότε είτε συμφωνείς μαζί μου είτε έχεις μπερδευτεί...
Να ξεκαθαρίσω όμως κάτι. Ούτε εμένα μου αρέσει η συμπεριφορά της Χ2. Θεωρώ πως θα μπορούσαν τα ηλεκτρονικά της να ελέγξουν καλύτερα την υποστροφή και να μην επιτρέπουν να ξεφεύγει τόσο χωρίς να αλλοιώνουν την δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε άλλες περιπτώσεις.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Αν θυμάμαι καλά 75 χλμ ταχύτητα εισόδου στο συγκεκριμένο τεστ και μάλιστα για υπερυψωμένο αυτοκίνητο είναι υψηλή επίδοση.Με 73km περνάει το test και όχι με 75 που γράφεις.. Και η επίδοση του είναι χαμηλή.. Οι καλές επιδόσεις είναι από 77 και πάνω
-
Μάταια προσπαθεί ο Ace και ο Meco να σας εξηγήσουν ότι η συγκεκριμένη δοκιμασία δεν έχει καμία σχέση με καλή οδική συμπεριφορά και με οδηγοκεντρικό στήσιμο αυτοκινήτου.
-
Μeco φυσικά και διάβασα ότι έγραψες και για αυτό σου απάντησα. Αν έχεις την δυνατότητα δείξε μου σε παρακαλώ το σχετικό των 68χλμ/ώρα της 156. Σανό πάντως συγνώμη δεν θα πάρω. Ένα οδηγοκεντρικό αυτοκίνητο όπως η Τζούλια ή η Στέλβιο μια χαρά συμπεριφέρθηκαν σε σχέση με όλη τη φάλαγγα των BMW. Αυτό είναι ένα γεγονός που θα πρεπε να σε απασχολεί πολύ περισσότερο από το να προσπαθείς να μοιράσεις σανό.
Τέλος επαναλαμβάνω αυτό που είναι επίσης γεγονός και αφορά στην περίπτωση του τιγκ. Ναι για τον όγκο του το κέντρο βάρος του, την πιο χαλαρή θεωρητικά ανάρτηση με προσανατολισμό περισσότερο την άνεση και το πιο ασαφές (χαχαχα!) τιμόνι μια χαρά στάθηκε. Ε ξ α ι ρ ε τ ι κ ά. -
Ορίστε όλη η λίστα:
http://teknikensvarld.se/algtest/
και τα AlfaRomeo ξεχωριστά για ευκολία:[list:eq8uy6uj]Alfa Romeo 156 2,5 V6 2003 Nej 68
Alfa Romeo 156 GTA Sportwagon 2002 Nej 75
Alfa Romeo 159 Sportwagon 2,2 JTS 2008 Ja 65
Alfa Romeo Brera 3,2 2006 Nej 71
Alfa Romeo Giulia Super 2,2 JTDM 180 hk MTX RWD 2017 Nej 76[/list:u:eq8uy6uj] -
Θα τη διαβάσω. Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης giocitroen91 έγραψε:
Αν θυμάμαι καλά 75 χλμ ταχύτητα εισόδου στο συγκεκριμένο τεστ και μάλιστα για υπερυψωμένο αυτοκίνητο είναι υψηλή επίδοση.
Με 73km περνάει το test και όχι με 75 που γράφεις.. Και η επίδοση του είναι χαμηλή.. Οι καλές επιδόσεις είναι από 77 και πάνω
Για υπερυψωμένα λέμε εκτός και αν μιλάμε για το Xtrail που περνάει με 80 και έχει καλύτερη επίδοση από την cayman S, την boxster S, το focus RS, το Golf GTi και την panamera S μεταξύ άλλων, εξηγώντας έτσι το παράδοξο γιατί όλα αυτά τα σπορ αυτοκίνητα δεν μπορούν να το ακολουθήσουν το Xtrail σε στριφτερό δρόμο, τουλάχιστον σύμφωνα με αυτά που μας γράφετε.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Μάταια προσπαθεί ο Ace και ο Meco να σας εξηγήσουν ότι η συγκεκριμένη δοκιμασία δεν έχει καμία σχέση με καλή οδική συμπεριφορά και με οδηγοκεντρικό στήσιμο αυτοκινήτου.Φάνη ένα αυτοκίνητο μπορεί να είναι οδηγοκεντρικό και συνάμα ασφαλές. Εγώ αυτό λέω. Για θετικά παραδείγματα ανέφερα τις Α το amg τις πόρσε 911 το Α5 που είναι πρωτίστως αυτοκίνητα σχεδιασμένα για τη χαρά του οδηγού. Με τα ηλεκτρονικά του πλήρως ενεργοποιημένα θα πρέπει το ΦΑΒΟΡΊ να δείχνει στην πράξη πως παντού είναι καλύτερο από άλλα υποδεέστερα (αν το θες...) σε οδική συμπεριφορά. Ακόμα και σε ένα τέτοιο τεστ (μάλλον δευτερεύουσας σημασίας αν κρίνω από κάποια σχόλια όπως και το δικό σου) θα περίμενα καλύτερη αντίδραση από τις Χ. Τα υπόλοιπα των δύο μελών είναι κάτι σαν τη μπάλα στην εξέδρα ένα πράγμα...
-
Ποια αδράνεια παιδιά ;;;;;
Δηλαδή ισχυρίζεται κάποιος πως σε ένα μπροστοκίνητο αυτοκίνητο που βρίσκεται στο όριο της υποστροφής αν μείνω στο γκαζι αυτό θα...κλείσει την τροχιά του;;;;Μόνο το ραλί το έκανε αυτό στον κόσμο αφού πρώτα άφηνες για να γυρίσει το πίσω μέρος και μετά αν ήσουν γενναίος να το μαζέψεις αριστοτεχνικά εκσφενδονίζοντας το στην έξοδο.
Δηλαδή δεν βλέπουμε εδώ τον ΟΡΙΣΜΟ της υποστροφής;
Τι αν είναι στο ντε εσκίβα , τι και αν είναι σε μια πολυ κλειστή στροφερή διαδρομή ακριβώς την ίδια συμπεριφορά θα έχει το X2 , θα περάσει από επάνω του το Tiguan και το 3008.Προσπαθείστε να καταλάβετε την διαφορά μιας ανοιχτής διαδρομής με μεσαίες στροφές που οδηγοντας με γραμμές ένα X1/X2 ή ένα Kuga θα φτύνεις τον εαυτόν σου και θα νιώθεις Σουμάχερ , και μιας πολύ κλειστής διαδρομής που τα παραπάνω λόγω βάρους θα είναι απογοητευτικά δύσκολα στον χειρισμό τους.
Δεν λέμε πως δεν είναι καλά αυτοκίνητα , απλά λέμε πως σε αυτό τον τομέα , σε σφιχτά κομμάτια και στο όριο τα 3008 , Grandland, το Q5 που είδα επίσης , Tiguan , eclipse , κ.α είναι καλύτερα , πως να το κάνουμε;
Ποιος ομως αγοράζει αυτά τα αυτοκίνητα για να μπαίνει στα όρια σε εσακια και φουρκέτες;
Καταπληκτικο αυτοκίνητο είναι και η X1 και το X2 , δεν ισοπέδωσε κανείς κάτι.Απλα προκαλεί λίγο , ιντριγκάρει να το πω διαφορετικά όταν έχεις μοτο το...sheer driving pleasure και βλέπεις κλειδωμένο τιμόνι και τέτοια μουτρα, ούτε σε χιόνι να ήταν.
Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
-
Δεν λέει τίποτα η συγκεκριμένη δοκιμή για το πως συμπεριφέρονταν ένα αυτοκίνητο σε κλειστά κομμάτια. Και πάνω από όλα είναι θέμα χειρισμών.
-
Να προσθέσω όμως για να μην παρεξηγηθω , ξαναδιαβάζοντας αυτά που έγραψα και επειδή δεν διεκδικώ το αλάθητο , πως ίσως οι BMW παραπάνω να μην τα καταφέρνουν τόσο καλά λόγω γρήγορου τιμονιού που σε ένα τέτοιο ελιγμό αποσταθεροποιεί πολύ πιο απότομα το αυτοκίνητο και βάζει πιο δύσκολα στο esp και στον οδηγό του σε σχέση με ένα πιο αργό και προοδευτικό όπως του Tiguan, αλλά προσφέρει πολύ καλύτερη πληροφόρηση και δυνατότητα άμεσων διορθώσεων μέσα στην στροφή.
Αυτό το γράφω γιατί ποτέ καμία BMW δεν απογοήτευσε κανένα σε αίσθηση -ουτε εμενα- σε αυτό τον τομέα νομίζω , και αποκλείεται να το ξέχασαν οι μηχανικοί της ακόμη και αν πρέπει να φτιάξουν μπροστοκίνητα αυτοκίνητα πλέον.
P.S Δια ίσως να ήμουν λίγο απόλυτος στην άποψη μου και όπως είπα δεν διεκδικώ το αλάθητο , κυρίως προσπαθώ να μάθω μέσα από την κουβέντα αυτή και σίγουρα έχω πολλά να μάθω.
Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
BMW X2