Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 3008 2016
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 3008 2016
    • 1
    • 2
    • 248
    • 249
    • 250
    • 251
    • 252
    • 430
    • 431
    • 250 / 431
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    117
    8609
    139355
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      valblanis @tkin73 last edited by

      Είναι ένα τρέμουλο στο χερούλι της πόρτας. Γενικά σε όλη την πόρτα. Κλειστό το παράθυρο κ;ι σταματημένος.. 23000 το πήρα. 60.000 χιλιόμετρα. Είναι το allure με ενεργό σύστημα για τις λωρίδες safety brake ενδηξη νεκρής γωνίας και δερμάτινα καθίσματα. Στο τιμόνι δεν νιώθω τρεμουλο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • S
        sourmeld last edited by

        Για οσους δεν το δοκίμασαν, το τελευταίο NAC update + latest map updates,  υποστηρίζει ελληνικά POI και αναζήτηση δρόμων με Ελληνικούς χαρακτήρες...

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • S
          sabas_thess last edited by

          Ερώτηση προς ιδιοκτήτες κυρίως. Ο κινητήρας 1.2 puretech 130ps πως είναι σε απόδοση/κατανάλωση δεδομένου του όγκου αλλά και του βάρους του οχήματος; Επίσης θα με ενδιέφερε αν κάποιος έχει άποψη για το νέο EAT8 καθώς δεν είχα ποτέ δικό μου ούτε έχω οδηγήσει γενικότερα αυτόματο...

          "I am what you made me", D.V.

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • alexandros-k
            alexandros-k last edited by

            Πρεπει να οδηγησεις  'καινουριας γενιας' αυτοματο (οπως το EAT8). Λογικα θα σου αρεσει

            Ειδικα αν εχει και paddles ειναι οτι πρεπει....

            1 Reply Last reply Reply Quote 6
            • S
              sabas_thess last edited by

              Ε ναι προφανώς απλά συγκεντρώνω πληροφορίες γιατί αν είναι να κάνω οικονομικό άνοιγμα 38χαρτια θαθελα να ξέρω αν αξίζει πχ με το συγκεκριμένο μοτέρ καθώς τα άλλα δύο δεν με ενδιαφέρουν.

              "I am what you made me", D.V.

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • S
                stefan147 last edited by

                Αν οδηγείς αμυντικά χωρίς επιταχύνσεις από στάση και με χαλαρές επιταχύνσεις τύπου 40-80χαω κτλ τότε θα σε καλύψει μια χαρά. Στο αυτοκινητόδρομο επίσης κρατάει 140-150χαω με αξιοπρέπεια αλλά ως εκεί.

                0-100 θέλει περίπου 12 χρόνια να πιάσει ενώ και 100-140χαω θα ζοριστεί αλλά εξαρτάται από το είδος των μετακινήσεων και φυσικά από το προηγούμενο όχημα και την άμεση σύγκριση μαζί του. Εγώ προσωπικά ήμουν ΟΚ τόσο με το 130αρι βενζίνη όσο και με το 130αρι πετρέλαιο στο 3008 αλλά μόνο σε αμιγώς αστικές μετακινήσεις. Σε επαρχιακό που ήθελα διαρκείς προσπεράσεις μου σπάσανε τα νεύρα γιατί προφανώς δεν είναι φτιαγμένα γι' αυτή τη δουλειά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 11
                • S
                  sabas_thess last edited by

                  @Stefan147 σε ευχαριστώ πολύ, βοήθησες. Τον 1.6 τον φοβάμαι δεν έχω ακούσει καλά λόγια που έχει την ιπποδύναμη να είναι άνετο. Είχε και ξαδέρφη μου πρόβλημα με αυτό το μοτέρ. Η αλήθεια είναι ότι πλέον οδηγώ χαλαρά αλλά και όπως σωστά είπες το όχημα για χαλαρά φτιάχτηκε. Αν θες αλλά γούστα θα τα πληρώσεις ακόμα πιο ακριβά.

                  "I am what you made me", D.V.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • N
                    nutsis last edited by

                    Δεν μπορώ να καταλάβω πως μπορεί κάποιος να είναι ικανοποιημένος με ένα κινητήρα 130ps σε ένα αμάξωμα 1400 (συν 200 οι επιβάτες) κιλών. Εντάξει, θα πηγαίνει πρίμα σε αυτοκινητόδρομο και σε αστικό ιστό. Είναι άνετο και αναπαυτικό. ΟΜΩΣ, είναι αδύναμο και από στάση και σε κάποιο επαρχιακό δρόμο που θα χρειαστεί να δείξει λίγο δύναμη.

                    Γενικά, σε αυτα τα βάρη και όγκο, ταιριάζει ο 1.6 ώστε να κινείται άνετα. Δεν τολμώ να σκεφτώ ότι θα δώσω 30 - 32 χιλιάρικα και δεν θα έχω έστω μια αναλογία 10/1 βάρους/ιπποδύναμης σε μέσο όρο.

                    Εγω τα βρήκα αδύναμα τα 3008/C5/Grandland με αυτον τον κινητήρα. Και το Tucson λίγο χειρότερο.

                    Ισως να ήθελα πολλά, να εχω διαφορετικές προταιρεότητες, δεν ξέρω.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • S
                      stefan147 last edited by

                      Ο τωρινός 1.6 δεν έχει σχέση με τον παλιό της PSA που σκόρπαγε. Όχι ότι έχουμε άπειρα δείγματα στη χώρα μιας και έχει πουλήσει ελάχιστα αλλά θέματα αξιοπιστίας δεν έχει κατά πως φαίνεται.

                      Το 3008 το χω δοκιμάσει αρκετά και με το 1.6 180hp αλλά δεν ενθουσιάστηκα. Παρέχει μία ελαφρώς μεγαλύτερη άνεση στο κρατάει υψηλότερες ταχύτητες αλλά γενικά τα ψιλοψάχνεις τα 180hp. Δεν ξέρω αν αξίζει το επιπλέον κόστος η διαφορά στις επιδόσεις. Φαίνεται και στις μετρήσεις εξάλλου που είναι μετριότατες για την ονομαστική απόδοση του. Πχ σε σχέση με το πρώην Q5 μου που στα χαρτιά είχε μόλις 31 άλογα περισσότερα αλλά ήταν και μισό τόνο βαρύτερο, ήταν ΠΟΛΥ πιο αργό τόσο από στάση όσο και ρε ρεπρίζ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                      • N
                        nutsis last edited by

                        Αν ειναι θέμα ταχύτητας, μια χαρα θα είσαι με τον 1.2. Εγώ λέω για κακοτράχαλο δρόμο με μεγάλη κλίση, με τυχόν σταμάτημα και ξεκίνημα σε αυτόν, να πάω ενα ταξίδι σε να άγνωστο μέρος και να μην με κόφτει τι δρόμο θα βρω. Αν λέμε για αυτοκινητόδρομους και μεσα στην πόλη, με τα χίλια τον 1.2 τότε.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • H
                          harisma23 @stefan147 last edited by

                          Ο τωρινός 1.6 δεν έχει σχέση με τον παλιό της PSA που σκόρπαγε. Όχι ότι έχουμε άπειρα δείγματα στη χώρα μιας και έχει πουλήσει ελάχιστα αλλά θέματα αξιοπιστίας δεν έχει κατά πως φαίνεται.

                          Σχέση με τον παλιό 1.6 έχει άρρηκτη, καθώς είναι η εξέλιξη του ίδιου κινητήρα, είτε λέγεται Prince είτε THP. Απλώς μπορεί να μην έχει σχέση όσον αφορά την αξιοπιστία, καθώς με βάση αυτά που διαβάζω, φαίνεται ότι μετά την πρώτη τραγική πενταετία κατάφεραν BMW και PSA να βελτιώσουν σημαντικά την αξιοπιστία του.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • B
                            bolt last edited by

                            πολύ φρου φρου πλέον τα suv κάτω από 2000cc. δεν ξέρω, το μόνο που οδήγησα έως τώρα ήταν το Tiguan 150hp και δεν με ενθουσίασε καθόλου.. θεωρητικά υπάρχουν ds7 με 225 και tucson 177 προσφέρουν κάτι καλύτερο από τα κλασικά που κυκλοφορούν σε βενζίνη και πετρελαιο. να πεις ότι οδηγείς και λιγουλακι βρε αδερφε

                            1 Reply Last reply Reply Quote 12
                            • H
                              harisma23 last edited by

                              Συγνώμη που θα το πω, αλλά μήπως ζητάς παράλογα πράγματα; Περιμένεις να οδηγήσεις περίπτερο σε ρόδες (C-SUV δηλαδή) και να σε ενθουσιάσει; Αυτό ΔΕΝ γίνεται, εκτός αν έχεις πολύ χαμηλά στάνταρ...

                              Υ.Γ.: Και μην μου πεις για Macan και τα συναφή... Μιλάμε για νορμάλ αυτοκίνητα, όπως τα Tiguan, DS7 και Tuscon που ανέφερες.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 6
                              • D
                                dettol last edited by

                                Οτι ειπε και ο @harisma23 . Τα αυτοκινητα αυτα ειναι πολυεργαλεια για μια οικογενεια να κανει τη δουλεια της. Καλοι χωροι, σε (σχετικα) καροτσα σχετικα μικρων εξωτερικων διαστασεων, ψηλος αποθηκευτικος χωρος, μεγαλυτερη αποσταση απο το εδαφος σε σχεση με σενταν (ωστε να μην φοβασαι αν πας καπου λιγο ανωμαλα) και στην ΚΑΛΥΤΕΡΗ περιπτωση, οδηγικη συμπεριφορα που να ειναι ουδετερη και να μην σου θυμιζει καθε δευτερολεπτο, οτι οδηγας περιπτερο 🙂

                                Οταν οδηγαω το πολο της γυναικας μου (το οποιο δεν ειναι δα και κανενα σπορτιφ αυτοκινητο), θυμαμαι πως ειναι να οδηγας (ελαχιστα) παιχνιδιαρικο αυτοκινητο

                                1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                • B
                                  bolt last edited by

                                  δεν έχω οδήγηση καθόλου μα καθόλου suv. δεν ξέρω περίμενα κάτι διαφορετικό..σαν να οδηγούσα το γκολφ μου του 08 με τα 80 άλογα και έστριβε σαν μαούνα. σίγουρα πρέπει να δοκιμάσω και άλλα και να κατέβω στην γη όσον αφορά την συμπεριφορά των suv

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator last edited by

                                    Μπορείς να οδηγήσεις BMW X2 που είναι πολύ κοντά σε συμπεριφορά hot hatch, αλλά πρέπει να οδηγήσεις καλή έκδοση με περί τα 200 άτια και 4κίνηση.

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • N
                                      nutsis @dettol last edited by

                                      Οτι ειπε και ο @harisma23 . Τα αυτοκινητα αυτα ειναι πολυεργαλεια για μια οικογενεια να κανει τη δουλεια της. Καλοι χωροι, σε (σχετικα) καροτσα σχετικα μικρων εξωτερικων διαστασεων, ψηλος αποθηκευτικος χωρος, μεγαλυτερη αποσταση απο το εδαφος σε σχεση με σενταν (ωστε να μην φοβασαι αν πας καπου λιγο ανωμαλα) και στην ΚΑΛΥΤΕΡΗ περιπτωση, οδηγικη συμπεριφορα που να ειναι ουδετερη και να μην σου θυμιζει καθε δευτερολεπτο, οτι οδηγας περιπτερο 🙂

                                      Οταν οδηγαω το πολο της γυναικας μου (το οποιο δεν ειναι δα και κανενα σπορτιφ αυτοκινητο), θυμαμαι πως ειναι να οδηγας (ελαχιστα) παιχνιδιαρικο αυτοκινητο

                                      Επιτέλους, λες και μόνο εγω δεν μπορούσα να χωνέψω την ασθενέστατη ζωτικότητα τους, με κινητήρες μικρομεσαίου αυτοκινήτου με τα μισά σχεδόν κιλά.. 180-200 ίπποι με τη ροπή χαμηλά, κάτι κάνουμε.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • B
                                        bolt @fanis75 last edited by

                                        Μπορείς να οδηγήσεις BMW X2 που είναι πολύ κοντά σε συμπεριφορά hot hatch, αλλά πρέπει να οδηγήσεις καλή έκδοση με περί τα 200 άτια και 4κίνηση.

                                        να σου πω κάτι ρε Φάνη, βαρέθηκα τόσα χρόνια .με το άντε ακόμα λίγο, άντε κατέβασε Τετάρτη φορτωμένος σε ανηφόρα στην Εγνατία. εντάξει δεν λέω, 2 παιδιά έχω αλλά είμαι 38 και θέλω κάτι δυνατουτσικο στα 1600cc Μαξ λόγω απαλλαγής. έτσι και αλλιώς μετά από 10 15 χρόνια..ούτε καν ξέρω αν θα ξαναπάρω,λολ

                                        ρε λες να δω σοβαρά το pro ceed?χαχα

                                        για την x2 που λες νομίζω διλιτρη δεν είναι; στα διλιτρα, ναι έχεις άπειρες επιλογές .

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • H
                                          harisma23 @fanis75 last edited by

                                          Μπορείς να οδηγήσεις BMW X2 που είναι πολύ κοντά σε συμπεριφορά hot hatch, αλλά πρέπει να οδηγήσεις καλή έκδοση με περί τα 200 άτια και 4κίνηση.

                                          Δηλαδή Φάνη, αν ενθουσιαστείς με μια τέτοια Χ2, αν οδηγήσεις μια αντίστοιχη σειρά 1, τι θα πρέπει να πάθεις; Να τα κάνεις πάνω σου από τη χαρά;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • S
                                            sabas_thess last edited by

                                            Καλά τα λέτε με την δύναμη των κινητήρων αλλά είναι πολλά τα οικονομικά ανοίγματα για τον μέσο υποψήφιο αγοραστή. Να πας ψηλά (35+) για να πάρεις καλό suv. Να πας πιο ψηλά (38) για να το πάρεις πλήρως εξοπλισμένο. Να πας κιαλλο για να πάρεις 2λιτρο και 4WD/AWD; Και premium brand λίγο ακόμα; Ε μετά ρε παιδιά καλύτερα να πάρω και άλλο σπίτι να μου μείνει και κάτι, όχι να έχω 45.000€ παρκαρισμένα στον δρόμο! Νομίζω ότι μια μικρή 'θυσία' στις επιδόσεις μπορεί να κάνει ο μέσος χρήστης για να πάρει ένα πολύ καλό suv. Στην τελική χωρίς να θεωρώ τον εαυτό μου εξπερ των suv/crossover πιστεύω ότι δεν είναι ο σκοπός ύπαρξης τους τα σπορ χαρακτηριστικά. Το αντίθετο είναι οικογένεια οχήματα άνεσης. Αν θέλεις σπορ επιδόσεις δίνεις τα ίδια λεφτά για hot hatch ή κάτι παρόμοιο θυσιάζοντας αλλά πράγματα αντίστοιχα. Προσωπικά με τα κριτήρια μου αυτή τη στιγμή νομίζω ότι θα ήμουν καλυμμένος. Γι'αυτό ήδη θα πρέπει να κάνω οικονομική υπέρβαση. Ας μην βάζει και φωτιά στον δρόμο...

                                            "I am what you made me", D.V.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 248
                                            • 249
                                            • 250
                                            • 251
                                            • 252
                                            • 430
                                            • 431
                                            • 250 / 431
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr