-
Σταματά ξεκινά, rush hour κτλ, και μένα μέσα στην πόλη είναι πάνω από 9-9μιση
Πρέπει να είναι και λίγο πιο βαρύ, με τη ηλιοροφη, κοτσαδορο, +2 καθίσματα(5008) κτλ.
Νορμάλ ψώνια βόλτες 7.5 η παρακάτω
Εκδρομές μέση 6.2-6.4 αλλά δεν παω πάνω από 150 -
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Και παλι πολυ ειναι.
Για εμένα μια χαρά είναι,την ίδια κατανάλωση έχω με fiesta.
Χρονολογιας/μοτερ;
-
Ο χρήστης ils έγραψε:
Εγώ είχα την αίσθηση ότι μόνο το kuga και τα κορεάτικα έχουν μεγάλη κατανάλωση .Το 3008 δεν το περίμεναΗ κατανάλωση του Κούγκα έχει γίνει καραμέλα γιατί βολεύει αρκετούς. Η αλήθεια είναι ότι καίει ένα 10-15% περίπου παραπάνω από τους ανταγωνιστές τους. Βέβαια σε σύγκριση με την τιμή αγοράς του, η επιπλέον κατανάλωση θα αρχίσει να φαίνεται στην τσέπη του ιδιοκτήτη μετά από 6 έως και 10 χρόνια. Εγώ που αλλάζω αυτοκίνητο max στην 5ετία, δεν με απασχολεί, γιατί κερδισμένος βγαίνω.
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Και παλι πολυ ειναι.
Για εμένα μια χαρά είναι,την ίδια κατανάλωση έχω με fiesta.
Χρονολογιας/μοτερ;
Eco boost 100hp 2015
-
Ο κάθενας πετάει μια κατανάλωση του δικού του αυτοκινήτου σε διαφορετικές συνθήκες κάθε φορά από τον άλλο. Αν δεν κάνουν δυο διαφορετικά οχήματα την ίδια διαδρομή με την ίδια ταχύτητα ταυτόχρονα δεν μπορούμε να μιλάμε για καμία σύγκριση κανενός αυτοκινήτου με κάποιο άλλο.
-
Παιδιά το έχουμε πει όσο και να θέλει το μάρκετινγκ να πείσει 1.2 τουρμπακι σε 1.5 τόνο υπερυψωμένο όχημα θα καίει για να κρατήσει υψηλές ταχύτητες ειδικά φορτωμένο.
Το 1.5 ντίζελ αντίστοιχα θα είχε το πολύ 7.5 λτ και θα κρατούσε εύκολα τις ταχύτητες ψηλά....είπαμε το ντίζελ πέθανε!!!!Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Το δοχειο του αντ μπλου με το συστημα ψεκασμου στα πσα στον 1,6 hdi ειχε θεματα και ηθελε αλλαγη με κοστος καπου στα 1000 ευρω. Μεχρι τα 100 120 κχιλ εβγαζαν αρκετα.
Στον 1.6 ομως, στο νεοτερο 1,5 ισως αλλαξαν υλικα και δοχειο.
Βαλε τωρα και τα φιλτρα μικροσωμστιδιων που στα ιδια χιλ αρχιζουν πλεον και τα παιζουν και αρχιζεις να ξαναεξεταζεις την οποια οικονομια.Δηλαδη χειροκινητο ντιζελ ή 8ταχυτο βενζινη χωρις αντ μπλου;
-
Στα 120000 χλμ εννοείς έβγαζαν πρόβλημα; Έχουμε δλδ κατόχους με adblue 1.6 με 120.000 χλμ ; Πότε πρόλαβαν να κάνουν 120000 και να βγάλουν και πρόβλημα;
Σε ποια αμάξια αναφέρεσαι; Γιατί πχ 3008 1.6 ντίζελ με 120 χιλιάδες χιλιόμετρα μου φαίνεται ψιλοαπιθανο να υπάρχει.
Εγώ έχω τοποθετηθεί πολλές φορές αυτού του όγκου τα αμάξια ζητούν ντίζελ. Έχεις 2.5-3 λτ οικονομία και πας πολύ πιο ξεκούραστα.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Οχι στο 3008, σε αλλα ομως αυτοκινητα του γκρουπ, ναι.
Σωστα λες πως ειναι απλα μια θεωρια για το 3008 διοτι δεν υπαρχουν μεχρι στιγμης ακουστα συμβαντα.
-
Τι να πω το adblue έχει ουσιαστικά 3 γεμάτα χρόνια που χρησιμοποιείται σε επιβατικά από το τέλος του 2014.... βγήκαν κιόλας προβλήματα ειδικά όταν μιλάμε για 120.000 χλμ;
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Σε καποια ταξι οχι σε ολα ομως τα ταξι. Γενικα ομως το ακουω και απο αλλα συνεργεια ως ενα ενδεχομενο μελλοντικο προβλημα. Δεν ειναι κατι φοβερο σαν μηχανημα απλα κοστιζει πολυ και δεν ξερω το γιατι.
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Έχεις 2.5-3 λτ οικονομία και πας πολύ πιο ξεκούραστα.Δηλαδή οικονομία €750 για 15.000χλμ ετησίως. Άρα σε πόσα χρόνια γίνεται η απόσβεση της διαφορας στην τιμή; Επειδή δεν έχω ιδέα απο ad blue, πόσο στοιχίζει ανά έτος;
-
Για 15000 με 3 λτ διαφορά και 20 λεπτά διαφορά που έχει τώρα βενζίνη πετρέλαιο η διαφορά είναι 930 ευρώ το ετος.
Για 15000 έχεις περί τα 40 ευρώ κόστος σε adblue.
Σε βάθος πενταετίας μιλάμε για χιλιάρικα οικονομίας.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Τα οποία χιλιάρικα οικονομιας ομως τα έχεις προπληρώσει στην τιμή αγορας, αυτό λέω. Άρα στα πόσα χρόνια γίνεται η απόσβεση; Σε κάποια αυτοκίνητα μπορεί να γίνει στα 2-3 χρόνια και σε κάποια άλλα στα 5 χρόνια.
Επίσης, τουλάχιστον στην γειτονιά μου, βενζίνη και ντίζελ εχουν περί τα 10 λεπτά διαφορά τιμης.
-
Εγώ για την vpower λέω που βάζει η πλειοψηφία των κατόχων ντίζελ έχει πάνω από 20 λεπτά διαφορά αλλά δεν το υπολόγισα έτσι για να μην πειτε ακριβώς αυτό το σχόλιο ότι στην περιοχή μου είναι μία η άλλη. Επίσης τα 15000 είναι ας πούμε το κάτω όριο για επιλογή ντίζελ. Όσο οδηγείς τόσο κερδίζεις. Εγώ ας πούμε σε καύσιμα έχω πάνω από 6000 λιγότερο κόστος στην πενταετία για τα 18000 χλμ που κάνω. Είναι μεγάλη η διαφορά και μην ξεχνάμε ότι πέρα από το οικονομικό το βασικό είναι ότι τα υπερυψωμένα αμάξια πηγαίνουν πιο ξεκούραστα ως οικογενειακα αμάξια με το ντίζελ.
Και μην ξεχνάμε και τα διλιτρα ντίζελ που επιβαρύνεσαι μεν σε 400 ευρώ φόρο πολυτελείας κινείσαι όμως ακόμα πιο σβέλτα και με ελάχιστα μεγαλύτερη κατανάλωση.Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Είναι ιδαίτερη η κατάσταση με το 3008 .Σε άλλους κατασκευαστές οι βενζινοκίνητες εκδόσεις είναι πολύ ισχυρότερες απο τις diesel σε παρόμοια χωρητικότητα.
Τρικύλινδρος 1,2 σίγουρα θα ζορίζεται και θα είναι οριακός σε τόσο μεγάλο SUV, μάλιστα. -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Είναι ιδαίτερη η κατάσταση με το 3008 .Σε άλλους κατασκευαστές οι βενζινοκίνητες εκδόσεις είναι πολύ ισχυρότερες απο τις diesel σε παρόμοια χωρητικότητα.
Τρικύλινδρος 1,2 σίγουρα θα ζορίζεται και θα είναι οριακός σε τόσο μεγάλο SUV, μάλιστα.Και το 1.5 βενζίνης τιγκουαν που είχα κάνει td δεν μπορώ να πω ότι έβαζε φωτιά στον δρόμο...
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Στα 100.000 με 7 λιτρα μεση καταναλωση για το ντιζελ και 9 για το βενζινης
Και κοστος 1,30 το πετρελαιο και 1,44 η βενζινη βγαινει κερδος 3860 ευρω
Ποια η διαφορα στο κοστος αγορας τους;Υπαρχει και κινδυνος των φιλτρων και της ουριας, με το κοστος τους πολυ υψηλο.
Κοστος ουριας 40 - 50 ευρω ανα σερβις, ειδαλλως το αυτοκινητο δεν παιρνει ουτε μπροστα
Στα ιδια αλογα και ιδιες εκδοσεις η διαφορα στην ονομαστικη τιμη ειναι 3000 ευρω, συνεπως οποιος κανει λιγα χιλιομετρα το ετος με το 3008 θα αργησει να κανει αποσβεση με κινδυνο μεχρι τοτε να αλλαξουν οι μεταβλητες για το ντιζελ σε οτι εχει να κανει με το κοστος καυσιμου, τα εξτρα μηχανολγικα στοιχεια που μπορει να χαλασουν και τη μεγαλυτερη απαξιωση ως μεταχειρησμενο στο μεσοπροθεσμο μελλον λογω του καυσιμου του.
Δεν υπολογιζω στην συναρτηση και τον πληθωρισμο του νομισματος που σε βαθος 8 ετιας 10 ετιας εχει μια χ διαφορα. -
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Το 1.5 ντίζελ αντίστοιχα θα είχε το πολύ 7.5 λτ και θα κρατούσε εύκολα τις ταχύτητες ψηλά....είπαμε το ντίζελ πέθανε!!!!Προφανώς και θα έκαιγε λιγότερο, αλλά εύκολα δεν θα κρατούσε τα χιλιόμετρα. Τα πάντα είναι θέμα ιπποδύναμης.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το 1.5 ντίζελ αντίστοιχα θα είχε το πολύ 7.5 λτ και θα κρατούσε εύκολα τις ταχύτητες ψηλά....είπαμε το ντίζελ πέθανε!!!!
Προφανώς και θα έκαιγε λιγότερο, αλλά εύκολα δεν θα κρατούσε τα χιλιόμετρα. Τα πάντα είναι θέμα ιπποδύναμης.
Ρε αδερφέ, πες μου την αλήθεια τώρα: δεν έχει μαλλιάσει η γλώσσα σου ακόμα;
Μόνο εγώ σε έχω δει να γράφεις και να ξαναγράφεις τα ίδια πράγματα μερικές δεκάδες φορές!
Εγώ θα είχα παραιτηθεί !
Peugeot 3008 2016