-
Ομολογώ οτι δεν ήξερα οτι το 3008 δεν είχε ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω.
Τώρα με εντυπωσιάζει περισσότερο καθώς το αυτοκίνητο μου φάνηκε άψογο και πιο παιγνιδιάρικο από το Honda. Για να σας το εξηγήσω με λόγια το honda έαν το παρακάνεις με την επιτάχυνση στην στροφή , σπινιάρει εύκολα τον εσωτερικό τροχό- το peugeot ανταποκρίνεται καλύτερα. Βεβαίως το honda είναι πιο αρχοντικό στην κεκτημένη ταχύτητα (πάντα μιλάμε για δικίνητα μοντέλα καθώς το τετρακινητο honda λόγω βάρους έχει την τάση να γέρνει πολύ περισσότερο).
Σχετικά με την X1 εξωτερικά εμένα μου αρέσει περισσότερο η λεύκη X1. Oμώς εσωτερικά το 3008 είναι κλάσεις καλύτερο, μόνο με το καινούργιο Q5 μπορώ να το συγκρίνω. Επίσης το peugeot έχει καλύτερους κινητήρες κάτω από το 2000 κυβικά.Εχει ένα άριστο κινητήρα diesel 120 αλόγων (τετρακύλινδρο) , ο οποιος εννοείτε οτι είναι καλύτερος απο τον αντίστοιχο κινητήρα της BMW ενω και σε βενζινη εαν κινηθείς( αρκεί να αποφύγεις το τρικύλινδρο- ότι και να λένε τα βραβεία εμένα δεν με πείθει τρικύλινδρος κινητήρας σε sUV, Βραβεία πολλά έπαιρνε και ο Γεωργάκης (ΓΑΠ;)))- πάλι έχεις την επιλογή του 1.6.Σε καμία περίπτωση δεν είναι στενό, είναι τουλάχιστον πέντε εκατοστά μεγαλύτερο από το X1 ,απλά η αντίρρηση που υπάρχει είναι οτι παρότι το 3008 είναι φαρδύτερο μοντέλο στην κατηγόρια, δεν αντιστοιχεί ανάλογος χώρος μέσα. (συγκριτικά το CRV είναι πολύ καλύτερο παρότι το πλάτος είναι μόνο 1820 ενώ το πλάτος του 3008 ειναι 1906), ενω μεγάλο εργονομικό σφάλμα είναι η κεντρική κονσόλα που δεν αφήνει χώρο για τα πόδια του μεσαίου επιβάτη,
Το ερωτηματικό το μεγάλο είναι η αξιοπιστία του 3008. Ο χρόνος θα το δείξει.
-
Ο χρήστης george1977 έγραψε:
Επίσης το peugeot έχει καλύτερους κινητήρες κάτω από το 2000 κυβικά....και σαφώς χειρότερους πάνω από αυτά...
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Οσο για την Χ1 είναι απλά αποδεκτή , επειδή αντικατέστησε τον στραβοχυμένο λουκουμά που ήταν η προηγούμενη , αλλά πάλι σχεδιαστικά είναι 20 χρόνια πίσω .
Ε όχι και είκοσι χρόνια πίσω, είσαι υπερβολικός, πως βγάζεις αυτό το συμπέρασμα ; η υποκειμενική σου άποψη σεβαστή αλλά λανθασμένη. Η bmw έχει συνέχεια και συνέπεια στη εξελιξη της εμφάνισης των αμαξιών της και στο εσωτερικό αυτών. Ακόμα και η προηγούμενη χ1 που κοροϊδεύεις, οι πωλήσεις της παγκοσμίως ήταν εξαιρετικές, η οδηγική της συμπεριφορά ήταν κορυφαία (και πιο συμμετοχική από τη νέα) και το μόνο αρνητικό της ήταν κάποια φτηνά πλαστικά στο κάτω μέρος του ταμπλό.
Το 3008 ή το chr είναι σχεδιαστικά μπροστά, πολύ καλά αυτοκίνητα, αλλά θα δούμε ποσό καλά θα πάνε εμπορικά.
Premium εταιρίες κακά τα ψέματα, είναι οι γνωστές, Γι αυτό πληρώνεις το κάτι παραπάνω, αν βέβαια θες και μπορείς.Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Παιδιά επειδή ΕΧΩ ΠΛΗΡΩΣΕΙ όχι το κάτι , αλλά το πολύ παραπάνω μπαίνοντας και εγώ στα ακριβά πρίμιουμ με τους μεγάλους 6κύλινδρους κινητήρες και επειδή διαπίστωσα από πρώτο χέρι ότι το ακριβό πρίμιουμ ΔΕΝ ήταν πρίμιουμ στην ποιότητα , αλλά έβγαζαν πολλές και μεγάλες βλάβες , έτριζαν και πολλά προβλήματα και επειδή εκείνη την εποχή και η παρέα μου είχε βρεθεί με ανάλογα αυτοκίνητα , όσοι τα είχαμε με λήζινγκ είμασταν ευτυχείς . Οσοι τα είχαν αγορά , έκαναν πλούσια τα εξουσιοδοτημένα .
Ετσι έχω πλήρως απομυθοποιήσει τα ψευτοπρίμιουμ και δεν ανέχομαι να πληρώνω φύκια για μεταξωτές κορδέλλες , μια και στην δουλειά μου υφίσταμαι πολύ χειρότερη κριτική από τους πελάτες μου , ενώ η αντικειμενική μου ευθύνη είναι πολύ μικρότερη . Δεν πρόκειται λοιπόν να χαρίσω κάστανα στους αστείους γερμανούς με σχεδιασμό δεκαετιών πίσω στα αμάξια τους .
Σήμερα κυκλοφόρησε μια κατασκοπευτική φωτό για το νέο πόλο . Δείτε το και πέστε μου που διαφέρει από 2 γενιές πίσω και πόσο πίσω φαίνεται από το c3 , clio , micra κλπ .
Η Χ1 και η κάθε bmw έχει το ίδιο ταμπλώ σχεδόν εδώ και 15 χρόνια . Ε για μένα το πρίμιουμ σημαίνει ΠΟΙΟΤΗΤΑ και ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ . Οι γερμανοί δεν έχουν τίποτα από αυτά τα δύο .
Μπορεί να πικραίνω κάποιους , αλλά όπως είπα , έπαθα και έμαθα , αλλά δεν ντρέπομαι να πω ότι οι επιλογές μου αυτές ήταν τελικά λάθος και απλά είχα τσιμπήσει και εγώ στο παραμυθάκι της αυτοπροβολής όπως και πολλοί άλλοι .
Η φάση όμως της περασμένης δεκαετίας μας έδωσε την δυνατότητα να αποκτήσουμε και κυρίως να οδηγήσουμε πολλά και διαφορετικά αμάξια . Ηταν η φάση που σου έδιναν για τέστ ντράιβ ΣΚ αυτοκίνητα 6ψήφιας αξίας και γενικά οδηγούσες ό,τι ήθελες για 3-4 ώρες μόνος σου , οπότε μπορούσες να αποκτήσεις άποψη για όλα .
Προφανώς όσο διαβάζω επιχειρήματα ότι το ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ από κάθε άποψη 3008 , δεν μπορεί να είναι ακριβότερο από το τιγκουάν και το κούγκα επειδή είναι πεζό , ακόμα και αν είναι πολύ καλύτερο και ομορφότερο από αυτά , θα είμαι ακόμα περισσότερο επικριτικός και απόλυτος , αφού κάποτε πρέπει να ωριμάσουμε και να γίνουμε σωστοί καταναλωτές .
Το Χ1 λοιπόν που όπως και το τιγκουάν είναι πολύ ομορφότερα από την προηγούμενη γενιά τους , πρέπει να δικαιολογούν κάθε ευρώ της τιμής τους . Και αυτό δεν το κάνουν . Αντίθετα το κάνει το Ατέκα και ίσως και το επόμενο σκόντα . Δεν μπορώ όμως να ασχοληθώ με άσχημα αμάξια όπως το κούγκα και το χόντα που είναι το πρώτο πολύ πιό άσχημο από την προηγούμενη γενιά , την είχε για χρόνια φίλος και ήταν ωραίο αυτοκίνητο από κάθε άποψη , πέραν της κατανάλωσης του 2.5 , ενώ το δεύτερο φαίνεται σαν καρικατούρα αυτοκινήτου ,ιδιαίτερα αν το συγκρίνουμε με το κλασσικό και ακόμα και σήμερα αποδεκτό σχήμα του πρώτου crv πριν σχεδόν 20 χρόνια . Το ίδιο ισχύει και το hrv που το σημερινό είναι πλήρως κακόγουστο , ενώ βλέπουμε πόσα κυκλοφορούν από τα παλιά και μάλιστα κρατάνε τιμή . Φίλος πούλησε ένα του 1999 , 3800 € πριν λίγους μήνες .
Συνεχίστε λοιπόν να βρίσκετε ψεύτικα μειονεκτήματα στο 3008 και θα συνεχίσω και εγώ να σας κράζω για την μεροληψία σας ...
-
+100!
-
Ο χρήστης spyrosK έγραψε:
Ε όχι και είκοσι χρόνια πίσω, είσαι υπερβολικός, πως βγάζεις αυτό το συμπέρασμα ; η υποκειμενική σου άποψη σεβαστή αλλά λανθασμένη. Η bmw έχει συνέχεια και συνέπεια στη εξελιξη της εμφάνισης των αμαξιών της και στο εσωτερικό αυτών. Ακόμα και η προηγούμενη χ1 που κοροϊδεύεις, οι πωλήσεις της παγκοσμίως ήταν εξαιρετικές, η οδηγική της συμπεριφορά ήταν κορυφαία (και πιο συμμετοχική από τη νέα) και το μόνο αρνητικό της ήταν κάποια φτηνά πλαστικά στο κάτω μέρος του ταμπλό.
Το 3008 ή το chr είναι σχεδιαστικά μπροστά, πολύ καλά αυτοκίνητα, αλλά θα δούμε ποσό καλά θα πάνε εμπορικά.
Premium εταιρίες κακά τα ψέματα, είναι οι γνωστές, Γι αυτό πληρώνεις το κάτι παραπάνω, αν βέβαια θες και μπορείς.Κάνω παράθεση στο μήνυμα σου , γιατί η φράση σου
Η bmw έχει συνέχεια και συνέπεια στη εξελιξη της εμφάνισης των αμαξιών της και στο εσωτερικό αυτών.
είναι εκπληκτική και θα μπορούσε να διδάσκεται στα σχολεία προπαγάνδας και πωλήσεων , για το πως θα μπορούσαμε να δούμε και κυρίως να πουλήσουμε με θετικό τρόπο , την ΑΤΟΛΜΙΑ και την ΦΟΒΙΑ για να σχεδιάσουν κάτι που πραγματικά θα κάνει εντύπωση .
Και το θέμα είναι ότι η εταιρεία η ίδια κατασκευάζει διαμάντια σχεδιαστικά και τεχνολογικά , όπως η 6άρα κάθε γενιάς και η σειρά των ηλεκτρικών αμαξιών . Αλλά προτιμάει να είναι είτε συντηρητίκλα με τις 3άρες και τις 5άρες και τις 7άρες , είτε να φτιάχνει εκτρώματα όπως το Χ6 , το gt και αρκετά ακόμα .
Συμπληρώνοντας , θα σταθώ στο τελευταίο παραμυθάκι της μεταπώλησης .
Οι φίλοι μου λοιπόν που είχαν και αυτοί μπεί στην λογική του πρίμιουμ , αλλά και εγώ αρχικά , είχαμε πιστέψει ότι τα αμάξια αυτά κρατάνε τιμή στην μεταπώληση . Οταν πήγαμε για ανταλλαγή καταλάβαμε . Και μιλάμε για εποχές ΠΡΟ κρίσης . Στην κρίση απλά τους έφτυναν κατάμουτρα οι πωλητές και επειδή εμείς δεν είμαστε και του πεταματού μας εκνεύριζε πολύ αυτό .
Οταν κάποιος έπαιρνε το 2004 μια Ζ4 3.0 στα 58000 και πήγαινε να την δώσει το 2007 και του έλεγαν να το πάρουν 20000 δηλαδή απαξίωση 65 % στα 3 χρόνια , τι πρίμιουμ και κουραφέξαλα . Να μην μιλήσουμε τι γίνεται με όσους αγόρασαν το 2009 και πήγαν να τα δώσουν μέσα στην κρίση .
-
Εγω πάντως δεν μπορώ να καταλάβω τι συνέβη και ανεβηκαν οι τόνοι. Καλο χρυσό και ομορφο το 3008 ας πουλήσει να δικαιωθούν όσοι το στηρίζουν.
Γιατι να τσακωνόμαστε για θεωρητικές προσεγγίσεις;
Οτι και να λέμε εδώ η αγορα στο τέλος μιλάει. -
Εγώ δεν βλέπω τσακωμό. Υγιής ανταλλαγή απόψεων και με αρκετό χιούμορ.
Cruiser πλάκα δεν κάνεις οτι θεωρείς την γυναίκα μου άσχημη; (CRV
άσχετα έαν την πήρα γιατί ήταν καλή νοικοκυρά.
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Η bmw έχει συνέχεια και συνέπεια στη εξελιξη της εμφάνισης των αμαξιών της και στο εσωτερικό αυτών.
είναι εκπληκτική και θα μπορούσε να διδάσκεται στα σχολεία προπαγάνδας και πωλήσεων , για το πως θα μπορούσαμε να δούμε και κυρίως να πουλήσουμε με θετικό τρόπο , την ΑΤΟΛΜΙΑ και την ΦΟΒΙΑ για να σχεδιάσουν κάτι που πραγματικά θα κάνει εντύπωση.
........
Οταν κάποιος έπαιρνε το 2004 μια Ζ4 3.0 στα 58000 και πήγαινε να την δώσει το 2007 και του έλεγαν να το πάρουν 20000 δηλαδή απαξίωση 65 % στα 3 χρόνια , τι πρίμιουμ και κουραφέξαλα...
Sorry δηλαδή κιόλας, ούτε BMW έχω ούτε το 3008, αλλά εδώ έχεις 101% λάθος και το ξέρεις, απλώς το μένος σου (??) για τα γερμανικά το καταλαβαίνει και κάποιος ο οποίος θα μπει να διαβάζει πρώτο post σου αυτό εδώ...
Οι γερμανοί έτσι είναι, αυτό κάνουν, και ναι το κάνουν πολύ καλά. Αυτό δεν είναι ατολμία ή φοβία, λέγεται στρατηγικός σχεδιασμός. Ούτε απαξιώνουν τα προηγούμενα μοντέλα τους, ούτε αποξενώνουν τους πιστούς πελάτες τους, ούτε κάνουν βιαστικά ή/και 'απότομα' σχεδιαστικά άλματα. Η 911 είναι ίδια και απαράλλαχτη για μισό αιώνα, το Golf έχει το βασικό σχήμα από την αρχή, η BMW διαλέγει μια γραμμή και την υπηρετεί για τουλάχιστον μια 10ετία, η Audi το έχει λίγο παρακάνει με το corporate line, αλλά και αυτό στρατηγική είναι. Και όπως φαίνεται, η αγορά (δηλαδή όλοι εμείς) τους έχουν επιβεβαιώσει και επικροτήσει σε αυτές τις επιλογές τους.
Όσο για την μεταπώληση, τώρα πραγματικά αναφέρεις την τιμή ανταλλαγής σε -οποιονδήποτε- έμπορο ως σοβαρό επιχείρημα ? Δηλαδή τώρα εντάξει, μεγάλοι άνθρωποι είμαστε Εγώ θα σου έλεγα ότι και σε καλά λεφτά τους τα έπαιρναν. Μάλλον καλύτερα να μην μιλήσουμε για τιμές ανταλλαγής γαλλικών ή ιαπωνικών αυτοκινήτων, έτσι ? Που μερικές φορές δεν στο παίρνουν καν για ανταλλαγή....
Πίσω στο θέμα μας, εγώ έχω δει 4 ή 5 3008 στο δρόμο, και μα το Δία, ΚΑΜΙΑ φορά δεν αισθάνθηκα ότι βλέπω κάτι ωραίο, κάτι πρωτοπόρο, κάτι whoah!! τέλος πάντων. Τι να πω, μπορεί να μην μου έχει κάτσει καλά το σχήμα του...
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Ε όχι και είκοσι χρόνια πίσω, είσαι υπερβολικός, πως βγάζεις αυτό το συμπέρασμα ; η υποκειμενική σου άποψη σεβαστή αλλά λανθασμένη. Η bmw έχει συνέχεια και συνέπεια στη εξελιξη της εμφάνισης των αμαξιών της και στο εσωτερικό αυτών. Ακόμα και η προηγούμενη χ1 που κοροϊδεύεις, οι πωλήσεις της παγκοσμίως ήταν εξαιρετικές, η οδηγική της συμπεριφορά ήταν κορυφαία (και πιο συμμετοχική από τη νέα) και το μόνο αρνητικό της ήταν κάποια φτηνά πλαστικά στο κάτω μέρος του ταμπλό.
Το 3008 ή το chr είναι σχεδιαστικά μπροστά, πολύ καλά αυτοκίνητα, αλλά θα δούμε ποσό καλά θα πάνε εμπορικά.
Premium εταιρίες κακά τα ψέματα, είναι οι γνωστές, Γι αυτό πληρώνεις το κάτι παραπάνω, αν βέβαια θες και μπορείς.Κάνω παράθεση στο μήνυμα σου , γιατί η φράση σου
Η bmw έχει συνέχεια και συνέπεια στη εξελιξη της εμφάνισης των αμαξιών της και στο εσωτερικό αυτών.
είναι εκπληκτική και θα μπορούσε να διδάσκεται στα σχολεία προπαγάνδας και πωλήσεων , για το πως θα μπορούσαμε να δούμε και κυρίως να πουλήσουμε με θετικό τρόπο , την ΑΤΟΛΜΙΑ και την ΦΟΒΙΑ για να σχεδιάσουν κάτι που πραγματικά θα κάνει εντύπωση .
Και το θέμα είναι ότι η εταιρεία η ίδια κατασκευάζει διαμάντια σχεδιαστικά και τεχνολογικά , όπως η 6άρα κάθε γενιάς και η σειρά των ηλεκτρικών αμαξιών . Αλλά προτιμάει να είναι είτε συντηρητίκλα με τις 3άρες και τις 5άρες και τις 7άρες , είτε να φτιάχνει εκτρώματα όπως το Χ6 , το gt και αρκετά ακόμα .
Συμπληρώνοντας , θα σταθώ στο τελευταίο παραμυθάκι της μεταπώλησης .
Οι φίλοι μου λοιπόν που είχαν και αυτοί μπεί στην λογική του πρίμιουμ , αλλά και εγώ αρχικά , είχαμε πιστέψει ότι τα αμάξια αυτά κρατάνε τιμή στην μεταπώληση . Οταν πήγαμε για ανταλλαγή καταλάβαμε . Και μιλάμε για εποχές ΠΡΟ κρίσης . Στην κρίση απλά τους έφτυναν κατάμουτρα οι πωλητές και επειδή εμείς δεν είμαστε και του πεταματού μας εκνεύριζε πολύ αυτό .
Οταν κάποιος έπαιρνε το 2004 μια Ζ4 3.0 στα 58000 και πήγαινε να την δώσει το 2007 και του έλεγαν να το πάρουν 20000 δηλαδή απαξίωση 65 % στα 3 χρόνια , τι πρίμιουμ και κουραφέξαλα . Να μην μιλήσουμε τι γίνεται με όσους αγόρασαν το 2009 και πήγαν να τα δώσουν μέσα στην κρίση .
Τα μηνύματά σου διακρίνονται σε υπερθετικό βαθμό από μεροληψία, την απολυτοτητα και ένα μένος που αφαιρεί από το περιεχόμενο το όποιο δίκιο μπορεί να έχει. Για να αναφερθω στην Χ1 μόνο, ακόμη κ ή προηγούμενη έχει στήσιμο και οδηγική συμπεριφορά που χτυπά κορυφή στην κατηγορία. Ή νέα Χ1 κατά γενική ομολογία είναι ανάμεσα στα ομορφότερα της κατηγορίας, άρα η θέση σου δεν τυγχάνει γενικής αποδοχής σε καμία περίπτωση. Επίσης έχει ήδη αξιολογηθεί ως ένα από τα καλύτερα - πολλοί κριτικοί γράφουν και για το κορυφαίο της κατηγορίας - στημένα suv σε αυτές τις διαστάσεις. Ή αξιοπιστία μέχρι στιγμής δεν σε δικαιώνει ούτε για αυτήν ούτε για την προηγουμένη Χ1.
Αναφορικά με τα υπόλοιπα διαφωνώ με τις απόλυτες γενικεύσεις. Πρέπει να συγκρίνουμε συγκεκριμένα μοντέλα και κινητήρες κ όχι ολόκληρες εταιρείες ή χώρες! Δεν ισχύουν τα ίδια σε όλα τα μοντέλα!
Εγώ συμφωνώ με τον Στεφανο. Χαίρομαι για το 3008 που είναι ένα πολύ όμορφο suv - εμένα μέσα μου αρέσει περισσότερο και από την Χ1 αλλά όχι και έξω, προτιμώ την Χ1 εξωτερικά - και ελπίζω να βγαίνουν όλο κ καλύτερα αμάξια ώστε να ανεβαίνει το επίπεδο.
-
Εμένα πάλι που έχω δει μερικά 3008 και Toyota C‑HR τελικά μου φαίνονται άσχημα, πολύ κουραστικά στο μάτι και στο όριο του κιτς......
εποχή star trek και πολέμου των άστρων.....ίσως οι πωλήσεις στον πολιτισμένο κόσμο δείξουν ποια είναι η τάση.... -
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Οι γερμανοί έτσι είναι, αυτό κάνουν, και ναι το κάνουν πολύ καλά. Αυτό δεν είναι ατολμία ή φοβία, λέγεται στρατηγικός σχεδιασμός. Ούτε απαξιώνουν τα προηγούμενα μοντέλα τους, ούτε αποξενώνουν τους πιστούς πελάτες τους, ούτε κάνουν βιαστικά ή/και 'απότομα' σχεδιαστικά άλματα. Η 911 είναι ίδια και απαράλλαχτη για μισό αιώνα, το Golf έχει το βασικό σχήμα από την αρχή, η BMW διαλέγει μια γραμμή και την υπηρετεί για τουλάχιστον μια 10ετία, η Audi το έχει λίγο παρακάνει με το corporate line, αλλά και αυτό στρατηγική είναι. Και όπως φαίνεται, η αγορά (δηλαδή όλοι εμείς) τους έχουν επιβεβαιώσει και επικροτήσει σε αυτές τις επιλογές τους.
Σιγά που λέγεται στρατηγικός σχεδιασμός. Είναι απλά τέτοια η φιλοσοφία των Γερμανών ως λαού, όπου δεν τους ενδιαφέρει τόσο η αισθητική παρά κοιτάνε περισσότερο αυτό που παράγουν και χρησιμοποιούν να είναι κυρίως πρακτικό. Δε νομίζω να φημίζονται οι Γερμανοί για την αισθητική τους;
Τι να πούνε και οι Ιταλοί ή οι Γάλλοι!
Τα γερμανικά πουλάνε κυρίως λόγω της ποιότητας κατασκευής τους και το όνομα που έχουν χτίσει από τις εποχές του 'Made in Western Germany', για αυτό και κρατάνε και υψηλή τιμή μεταπώλησης. Ακόμη και το moto τους για τεχνολογία μιλούσε, παρά για αισθητική ('Technik über alles').
-
Η αισθητικη ειναι ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ. Για εμενα πχ η Χ1 ειναι μακραν το ομορφοτερο SUV της κατηγοριας της. Η 5αρα επίσης. Το 3008 μου αρεσει πολυ, της γυναικας μου καθόλου! Οταν λοιπον μιλαμε για αισθητικη και σχεδιασμο, μιλαμε για κατι τελειως υποκειμενικο, αρα προσωπικες αποψεις και μονο!
Η τεχνολογια, τα νουμερα (επιδοσεων και τιμων)...αυτα ειναι αντικειμενικα (οσο γινεται).
-
Το ότι οι Ιταλοί έχουν καλύτερη αισθητική από τους Γερμανούς υποκειμενικό είναι;
Δε λέμε πως ότι σχεδιάζουν οι Γερμανοί (αυτά τα λίγα) είναι χάλια, αλλά όχι ότι επενδύουν και στο κομμάτι του σχεδιασμού.Πόσες ανθρωποώρες να κατανάλωσαν στην Audi για τον σχεδιασμό του 'νέου' Q5 ή A4;
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Το ότι οι Ιταλοί έχουν καλύτερη αισθητική από τους Γερμανούς υποκειμενικό είναι;
Δε λέμε πως ότι σχεδιάζουν οι Γερμανοί (αυτά τα λίγα) είναι χάλια, αλλά όχι ότι επενδύουν και στο κομμάτι του σχεδιασμού.Πόσες ανθρωποώρες να κατανάλωσαν στην Audi για τον σχεδιασμό του 'νέου' Q5 ή A4;
Οχι αυτο δεν ειναι υποκειμενικο, συμφωνω!
Διαφωνω ομως στο επομενο. Μην παιρνεις την Audi μονο ως παραδειγμα που οντως εχεις δικιο (ολα τα audi ιδια ειναι!!), αλλα δες την bmw: i8, i3, 6αρα (ολες οι παραλλαγες), 7αρα, 5αρα κλπ. Δες την ΜΒ επίσης.
Υποκειμενικο ειναι το τι αρεσει στον καθενα. Εμενα πχ μου αρεσει παρα πολυ η Χ6, καποιος αλλος την βρίσκει εκτρωμα! Το ιδιο και το 3008: εμενα μου αρεσει πιλυ, ξερω ομως ανθρωπους που δεν τους αρεσει ιδιαίτερα...γούστα ειναι αυτα. Αντικειμενικο ειναι το οτι εχει ιδιαίτερο σχεδιασμο...υποκειμενικο ειναι το εαν αρεσει.
-
Η MB έχει κάνει ομολογουμένως μια στροφή τα τελευταία χρόνια προς πολύ πιο ενδιαφέρουσας αισθητικής μοντέλα.
Για την BMW θεωρώ 'επανάσταση' την εποχή του Chris Bangle, όσο και αν δε μου άρεσαν τα σχέδια του. Η τελευταία 5άρα πάντως, δε φαίνεται να έχει και μεγάλες διαφορές με την προηγούμενη, σε αντίθεση με την Χ1 που πράγματι διόρθωσαν το παντοφλέ σχήμα της προηγούμενης
Το χειρότερο για εμένα βέβαια είναι το VAG, όπου νιώθεις ότι πρέπει να έχουν ένα άτομο που ανανεώνει τα σχέδια για ολο το γκρουπ
ΝΕΑ Golf, Α4, Q5, Leon, Fabia
-
Και οι BMW όλες ίδιες είναι όχι μόνο τς Audi.
Εγώ δυσκολεύομαι να ξεχωρίσω 3 και 4
ή Χ1 - Χ3 - Χ5.
Να μην πω για το εσωτερικό τους.... -
Σαμπως δεν εχουν ομοιοτητες μεσα εξω τα ford?
Δεν εχουν ομοιοτητες τα volvo??? Ιδιες μουρες ολαΣτάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Και η Porsche τόσα χρόνια κοπιάρει το ίδιο σχέδιο.
Αίσχος.Η διαφορά στο design μεταξύ Γερμανών και Ιταλών δεν είναι ότι οι μεν είναι οι κακοί και οι δε οι καλοί.
Μιλάμε περιπτωσιολογικά
και μιλάμε για διαφορετικές σχολές σχεδίασης που συνταιριάζουν με κατασκευαστές. -
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Sorry δηλαδή κιόλας, ούτε BMW έχω ούτε το 3008, αλλά εδώ έχεις 101% λάθος και το ξέρεις, απλώς το μένος σου (??) για τα γερμανικά το καταλαβαίνει και κάποιος ο οποίος θα μπει να διαβάζει πρώτο post σου αυτό εδώ...
Οι γερμανοί έτσι είναι, αυτό κάνουν, και ναι το κάνουν πολύ καλά. Αυτό δεν είναι ατολμία ή φοβία, λέγεται στρατηγικός σχεδιασμός. Ούτε απαξιώνουν τα προηγούμενα μοντέλα τους, ούτε αποξενώνουν τους πιστούς πελάτες τους, ούτε κάνουν βιαστικά ή/και 'απότομα' σχεδιαστικά άλματα. Η 911 είναι ίδια και απαράλλαχτη για μισό αιώνα, το Golf έχει το βασικό σχήμα από την αρχή, η BMW διαλέγει μια γραμμή και την υπηρετεί για τουλάχιστον μια 10ετία, η Audi το έχει λίγο παρακάνει με το corporate line, αλλά και αυτό στρατηγική είναι. Και όπως φαίνεται, η αγορά (δηλαδή όλοι εμείς) τους έχουν επιβεβαιώσει και επικροτήσει σε αυτές τις επιλογές τους.
Όσο για την μεταπώληση, τώρα πραγματικά αναφέρεις την τιμή ανταλλαγής σε -οποιονδήποτε- έμπορο ως σοβαρό επιχείρημα ? Δηλαδή τώρα εντάξει, μεγάλοι άνθρωποι είμαστε Εγώ θα σου έλεγα ότι και σε καλά λεφτά τους τα έπαιρναν. Μάλλον καλύτερα να μην μιλήσουμε για τιμές ανταλλαγής γαλλικών ή ιαπωνικών αυτοκινήτων, έτσι ? Που μερικές φορές δεν στο παίρνουν καν για ανταλλαγή....
Πίσω στο θέμα μας, εγώ έχω δει 4 ή 5 3008 στο δρόμο, και μα το Δία, ΚΑΜΙΑ φορά δεν αισθάνθηκα ότι βλέπω κάτι ωραίο, κάτι πρωτοπόρο, κάτι whoah!! τέλος πάντων. Τι να πω, μπορεί να μην μου έχει κάτσει καλά το σχήμα του...
Για το ότι θεωρείτε στρατηγική τη μη εξέλιξη , είναι κάτι που επίσης μπαίνει στην λογική της προπαγάνδας
Στον χώρο μου είχαμε πολλούς κατασκευαστές , εργολάβους όλους όχι μηχανικούς , πρώην χασάπηδες , σοβατζήδες κλπ οι οποίοι είχαν φτιάξει μια όψη με κάτι 'ψαλιδοκωλιές' την δεκατία του 70 και του 80 και επειδή είχαν πάει καλά τότε , κάθε οικοδομή που έφτιαχναν είχε την ίδια όψη . Γιατί έλεγαν ότι ήταν η υπογραφή τους και έτσι οι πελάτες ήξεραν ότι ήταν δική τους .
Πράγματι πολλοί πελάτες ήταν σύμφωνοι με αυτή την λογική . Σου έλεγαν καλός κατασκευαστής αυτός , τις τελειώνει γρήγορα τις οικοδομές , δεν πειράζει που το 2000 αγόραζες σπίτι εμφάνισης του 1980 . Ηταν και αυτοί της σταθερότητας .....
Το ίδιο και οι Γερμανοί . Βέβαια μιλάμε για τους Γάλλους ότι είναι σωβινιστές , αλλά μπροστά στους Γερμανούς είναι γατάκια .
Για τόλμα αν είσαι εταιρεία στην Γερμανία να μην πάρεις γερμανικά εταιρικά αμάξια στους υπαλλήλους σου .
Εδώ στην Ελλάδα τα γερμανόφωνα σχολεία είχαν γερμανικά σχολικά και γερμανικά αμάξια οι ιδιοκτήτες τους και μάλιστα το είχα συζητήσει κάποτε με έναν από αυτούς που γνωριζόμασταν καλά . Μου είχε πει μάλιστα την φράση : 'Ολα τα κοιτάνε οι πελάτες' και το πάρκαρε το αμάξι σε περίοπτη θέση , ιδιαίτερα τις ημέρες που είχαν επισκέψεις γονέων ....
Αυτά σκέφτηκε ο Μέγας Ταβάρες και τους πήρε την Οπελ . Ετσι αυτοί θα αγοράζουν γερμανικά αμάξια και τα λεφτά τους θα γίνονται γαλλική σαμπάνια...
Για την μεταπώληση των γαλλικών , ιαπωνικών και ιταλικών το ξέρουμε .
Εκεί άλλωστε μας πούλαγαν μούρη οι γερμανόφιλοι . Αλλά αυτό ακριβώς το τελευταίο πέπλο τους έσκισα και φάνηκε η γύμνια .....................των επιχειρημάτων τουςΕδώ όμως θα σε κράξω για πολλούς λόγους , επειδή είμαστε και περισσότερο φίλοι λόγω της c5 .
Mου λες ότι
Όσο για την μεταπώληση, τώρα πραγματικά αναφέρεις την τιμή ανταλλαγής σε -οποιονδήποτε- έμπορο ως σοβαρό επιχείρημα ? Δηλαδή τώρα εντάξει, μεγάλοι άνθρωποι είμαστε Εγώ θα σου έλεγα ότι και σε καλά λεφτά τους τα έπαιρναν.
Αρχικά δεν μίλαγα για έμπορο , αλλά για τις επίσημες αντιπροσωπίες . Και βέβαια εδώ το θέμα είναι το εξής . Οι αγοραστές , εμείς δηλαδή που αγοράζαμε αυτά τα αυτοκίνητα στις τιμές αυτές εκείνες τις εποχές , είμασταν άνθρωποι πολυάσχολοι . Αλλοι σαν επιχειρηματίες , άλλοι σαν μεγαλοδιευθυντές επιχειρήσεων ή τραπεζών , άλλοι σαν επιτυχημένοι επιστήμονες . Το κοινό χαρακτηριστικό ήταν ότι όλοι αυτοί δούλευαν 12-14 ώρες την ημέρα , κάποιοι και το μισό Σάββατο και το τηλέφωνο τους είχε καθαρά επαγγελματικά χαρακτηριστικά .
Ποτέ δεν θα το έβαζαν στο κάρ για να τους παίρνει ο κάθε άσχετος και να τους ενοχλεί , είτε στην ώρα της εργασίας τους , είτε στην ώρα της ξεκούρασης τους . Ετσι οι περισσότεροι κατέληξαν στην λύση της μακροχρόνιας ενοικίασης . Εδώ όμως έπαιξε κάτι που στην αρχή μπέρδεψε αρκετούς . Το είχαν πάρει με δικαίωμα εξαγοράς . Τότε είδαν τι θα συνέβαινε αν δεν το αγόραζαν . Δεν τους συνέφερε γιατί το είχαν μισοπληρώσει ήδη . Αλλά οι τιμές που τους έδιναν ήταν αστείες .
Δηλαδή αμάξια των 70-80000 και ηλικίας σχεδόν 4 ετών , τους τα έπαιρναν 25-30000 . Ετσι οι περισσότεροι μετά στράφηκαν στο μοντέλο ενοικίασης χωρίς εξαγορά που διατηρήθηκε μέχρι την κρίση και μετά σε πολύ μικρότερο βαθμό .
Αλλά στο θέμα του πρίμιουμ είμαι απόλυτος . Το έχεις ακριβό ? Θα δικαιολογείς το τελευταίο ευρώ της τιμής .
Φίλος μεγαλοστέλεχος πήρε το 2015 εταιρικό, μια c class 1,6 ντίζελ με τον κινητήρα της ρενώ με μέτριο εξοπλισμό , δερματίνη , χωρίς νάβι . Τιμή αγοράς ? 53500 .
Επί της ουσίας και εμένα μπορεί να μην με τρελαίνει το 3008 , αλλά μπροστά στο Τιγκουάν , το Κούγκα , το Crv είναι ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ . Οσο για την Χ1 σε καμιά περίπτωση δεν δικαιολογεί την κατά 25-30 % αυξημένη τιμή της σε σχέση με το 3008 .
Peugeot 3008 2016