Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ASX 1.8 Diesel - πρόβλημα πυράκια
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ASX 1.8 Diesel - πρόβλημα πυράκια
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    16
    22
    5213
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stamstat last edited by

      Καλησπέρα σε όλους

      είμαι κάτοχος εδώ και 5 χρόνια ενός Mitsubishi ASX 1.8 Diesel. Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα και η αντιπροσωπεία δεν είναι σε θέση να το λύσει. Αφότου το περιγράψω συνοπτικά, θα ήθελα την γνώμη σας πάνω στο θέμα.

      Εδώ και 9.000 χιλ.(συνολικά χιλιόμετρα 84.000) μεταξύ των 1600 και 2000 στροφών, σε όλες τις σχέσεις, ακούγεται από τον κινητήρα ένας θόρυβος που θυμίζει αρκετά πυράκια. Στο εξουσιοδοτημένο service της επαρχίας δεν μπόρεσαν να κάνουν κάτι και χαρακτήρισαν το πρόβλημα μικρό. Ως τέτοιο το παρουσίασαν και στα κεντρικά με τους οποίους και επικοινώνησα. Ο Σαρακάκης αναφέρει ότι εφόσον έχουν γίνει όλοι οι διαγνωστικοί έλεγχοι και δεν έχει εντοπιστεί κατι, εντάσει το πρόβλημα στα φυσιολογικά πλαίσια λειτουργίας του κινητήρα.

      Ανεπίσημα έχω μάθει (μέσα από την ίδια την αντιπροσωπία) ότι όλοι οι κινητήρες των ASX 1.8 παρουσιάζουν το ίδιο πρόβλημα. Υποθέτω ότι είτε όντως δεν έχει βρεθεί λύση είτε έχει βρεθεί αλλά δεν τους συμφέρει οικονομικά η υλοποίηση της. Γι αυτό το χαρακτηρίζουν ως κάτι το φυσιολογικό.

      Το θέμα είναι ότι πρόκειται για ένα ενοχλητικό κριτσίνισμα (δεν έχει επιβεβαιωθεί ότι είναι πυράκια, αυτό πιθανολογείται) που δεν ξέρω τι πρόβλημα μπορεί να δημιουργήσει κάποια στιγμή μελλοντικά στον κινητήρα. Εδώ και μερικές μέρες το αυτοκίνητο είναι εκτός εγγύησης αλλά τα θέμα τέθηκε στην αντιπροσωπεία όταν ήταν ακόμη εντός.

      Το ερώτημα είναι τι μπορεί να κάνει κάποιος από εδώ και πέρα, διεκδικώντας τη διόρθωση του προβλήματος ή την αντιμετώπιση όποιου άλλου προκύψει.

      Ευχαριστώ εκ των προτέρων

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • S
        stamstat last edited by

        Καλησπέρα σε όλους

        είμαι κάτοχος εδώ και 5 χρόνια ενός Mitsubishi ASX 1.8 Diesel. Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα και η αντιπροσωπεία δεν είναι σε θέση να το λύσει. Αφότου το περιγράψω συνοπτικά, θα ήθελα την γνώμη σας πάνω στο θέμα.

        Εδώ και 9.000 χιλ.(συνολικά χιλιόμετρα 84.000) μεταξύ των 1600 και 2000 στροφών, σε όλες τις σχέσεις, ακούγεται από τον κινητήρα ένας θόρυβος που θυμίζει αρκετά πυράκια. Στο εξουσιοδοτημένο service της επαρχίας δεν μπόρεσαν να κάνουν κάτι και χαρακτήρισαν το πρόβλημα μικρό. Ως τέτοιο το παρουσίασαν και στα κεντρικά με τους οποίους και επικοινώνησα. Ο Σαρακάκης αναφέρει ότι εφόσον έχουν γίνει όλοι οι διαγνωστικοί έλεγχοι και δεν έχει εντοπιστεί κατι, εντάσει το πρόβλημα στα φυσιολογικά πλαίσια λειτουργίας του κινητήρα.

        Ανεπίσημα έχω μάθει (μέσα από την ίδια την αντιπροσωπία) ότι όλοι οι κινητήρες των ASX 1.8 παρουσιάζουν το ίδιο πρόβλημα. Υποθέτω ότι είτε όντως δεν έχει βρεθεί λύση είτε έχει βρεθεί αλλά δεν τους συμφέρει οικονομικά η υλοποίηση της. Γι αυτό το χαρακτηρίζουν ως κάτι το φυσιολογικό.

        Το θέμα είναι ότι πρόκειται για ένα ενοχλητικό κριτσίνισμα (δεν έχει επιβεβαιωθεί ότι είναι πυράκια, αυτό πιθανολογείται) που δεν ξέρω τι πρόβλημα μπορεί να δημιουργήσει κάποια στιγμή μελλοντικά στον κινητήρα. Εδώ και μερικές μέρες το αυτοκίνητο είναι εκτός εγγύησης αλλά τα θέμα τέθηκε στην αντιπροσωπεία όταν ήταν ακόμη εντός.

        Το ερώτημα είναι τι μπορεί να κάνει κάποιος από εδώ και πέρα, διεκδικώντας τη διόρθωση του προβλήματος ή την αντιμετώπιση όποιου άλλου προκύψει.

        Ευχαριστώ εκ των προτέρων

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          stamstat last edited by

          Καλησπέρα σε όλους

          είμαι κάτοχος εδώ και 5 χρόνια ενός Mitsubishi ASX 1.8 Diesel. Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα και η αντιπροσωπεία δεν είναι σε θέση να το λύσει. Αφότου το περιγράψω συνοπτικά, θα ήθελα την γνώμη σας πάνω στο θέμα.

          Εδώ και 9.000 χιλ.(συνολικά χιλιόμετρα 84.000) μεταξύ των 1600 και 2000 στροφών, σε όλες τις σχέσεις, ακούγεται από τον κινητήρα ένας θόρυβος που θυμίζει αρκετά πυράκια. Στο εξουσιοδοτημένο service της επαρχίας δεν μπόρεσαν να κάνουν κάτι και χαρακτήρισαν το πρόβλημα μικρό. Ως τέτοιο το παρουσίασαν και στα κεντρικά με τους οποίους και επικοινώνησα. Ο Σαρακάκης αναφέρει ότι εφόσον έχουν γίνει όλοι οι διαγνωστικοί έλεγχοι και δεν έχει εντοπιστεί κατι, εντάσει το πρόβλημα στα φυσιολογικά πλαίσια λειτουργίας του κινητήρα.

          Ανεπίσημα έχω μάθει (μέσα από την ίδια την αντιπροσωπία) ότι όλοι οι κινητήρες των ASX 1.8 παρουσιάζουν το ίδιο πρόβλημα. Υποθέτω ότι είτε όντως δεν έχει βρεθεί λύση είτε έχει βρεθεί αλλά δεν τους συμφέρει οικονομικά η υλοποίηση της. Γι αυτό το χαρακτηρίζουν ως κάτι το φυσιολογικό.

          Το θέμα είναι ότι πρόκειται για ένα ενοχλητικό κριτσίνισμα (δεν έχει επιβεβαιωθεί ότι είναι πυράκια, αυτό πιθανολογείται) που δεν ξέρω τι πρόβλημα μπορεί να δημιουργήσει κάποια στιγμή μελλοντικά στον κινητήρα. Εδώ και μερικές μέρες το αυτοκίνητο είναι εκτός εγγύησης αλλά τα θέμα τέθηκε στην αντιπροσωπεία όταν ήταν ακόμη εντός.

          Το ερώτημα είναι τι μπορεί να κάνει κάποιος από εδώ και πέρα, διεκδικώντας τη διόρθωση του προβλήματος ή την αντιμετώπιση όποιου άλλου προκύψει.

          Ευχαριστώ εκ των προτέρων

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • S
            super-t last edited by

            Πυράκια και diesel δεν γίνεται.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              petran17 last edited by

              Δοκιμασες ένα Premium diesel να δεις μηπως ελατωθει ή ακομη και να εξαλειφθεί τελειως?
              Γιατι στα βενζινοκίνητα αυτό συμβαινει..

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • I
                ilias-a last edited by

                κανε μια βολτα απο καποιον μπεκα να σου πει την αποψη του.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  stamstat last edited by

                  δεν είναι θέμα καυσίμου, μόνο Premium diesel του βάζω

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dasimo last edited by

                    αγνόησε το και κάνε λίγο πιο μακρύες διαδρομές. Το αμάξι είναι συνεχώς κρύο για αυτό σου τα κάνει αυτα.

                    Sent from my LG-D855 using Tapatalk

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kostas-chania last edited by

                      Η επιτάχυνση στις στροφές που αναφέρεις είναι η ίδια; Δεν υπάρχει ο παραμικρός δισταγμός; Με κλειστά παράθυρα είσαι σίγουρος ότι ακούγεται από τη θέση του οδηγού;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        pointer last edited by

                        τα μπουζι τα έλεξες??

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • nickthetrib
                          nickthetrib last edited by

                          Ο χρήστης pointer έγραψε:
                          τα μπουζι τα έλεξες??

                          Ελπίζω να κάνεις πλάκα.
                          Είναι diesel,δεν έχει μπουζί.

                          αγνόησε το και κάνε λίγο πιο μακρύες διαδρομές. Το αμάξι είναι συνεχώς κρύο για αυτό σου τα κάνει αυτα.

                          Δεν θα του το έδειχνε στον δείκτη θερμοκρασίας? Αν έχει βέβαια.

                          And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            giannisae last edited by

                            Κανεις λαθος ..το κροταλισμα -πυρακια μονο το καυσιμο -μπεκ φταιει! Τωρα κοιταξε να δεις...με χτυπω θα σου βγαλει 400.000χλμ ..χωρις παλι 400.000 οποτε?αστο οπως ει αι γιατι θα πονεσει η τσεπη σου

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              adensa last edited by

                              Ντιζελ που χτυπάει πειράκια;Κάνει δηλαδή αυτανάφλεξη;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kostassc last edited by

                                EGR καθάρισες ποτέ ?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kostas-chania last edited by

                                  Ρε παιδιά σίγουρα δεν είναι πειράκια και κακός το γράφει ίσως λόγο απειρίας, «κροτάλισμα» είναι που ίσως για κάποιο λόγο ακούγεται παραπάνω.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    andreas-qashqai last edited by

                                    Ο χρήστης stamstat έγραψε:
                                    ακούγεται από τον κινητήρα ένας θόρυβος **που θυμίζει **αρκετά πυράκια.

                                    Ο άνθρωπος δεν είπε ότι είναι πυράκια.
                                    Προσπάθησε να περιγράψει τον ήχο. Γιατί κοροϊδεύουν μερικοί δεν καταλαβαίνω....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      alexadrinos last edited by

                                      Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:

                                      ακούγεται από τον κινητήρα ένας θόρυβος **που θυμίζει **αρκετά πυράκια.

                                      Ο άνθρωπος δεν είπε ότι είναι πυράκια.
                                      Προσπάθησε να περιγράψει τον ήχο. Γιατί κοροϊδεύουν μερικοί δεν καταλαβαίνω....

                                      Στην αρχική δημοσίευση προς το τέλος αναφέρει:
                                      (δεν έχει επιβεβαιωθεί ότι είναι πυράκια, αυτό πιθανολογείται)
                                      Η συγκεκριμένη πρόταση είναι που μάλλον μπέρδεψε αρκετούς.Προσωπικά δεν έχω καταλάβει ποιο είναι το πρόβλημα.
                                      Κάνει διαφορετικό θόρυβο η μηχανή από τις 1600-2000 στροφές κάτι που δεν έκανε παλιότερα.Είναι μια ένδειξη.Από την στιγμή όμως που μπαίνει στο διαγνωστικό και δεν βγάζει δυσλητουργία η βλάβη και δεν έχει αλλάξει κάτι στην λειτουργία του κινητήρα(κοψίματα,απροθυμία κλπ) ποιος ο λόγος να ψαχτείς παραπάνω;
                                      Από diesel ,έγραψες ότι βάζεις premium diesel.Συγκεκριμένα ποιο;

                                      Φιλικά Άγγελος

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        stamstat last edited by

                                        Καλημέρα σε όλους

                                        καταρχήν θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους για το χρόνο σας και τις απαντήσεις σας.

                                        Να σημειώσω επίσης ότι τα τελευταία 3000 χιλ βάζω μόνο V Power της Shell, έχει γινει καθαρισμός των μπεκ, έχει προστεθεί καθαριστικό της Wurth. Το κριτσίνισμα παραμένει.
                                        Επίσης, ΔΕΝ παρατηρείται κανένα πρόβλημα στην επίδοση του κινητήρα.

                                        Εχθές πήγα και σε έναν μπεκά (στον μοναδικό που υπάρχει στην πόλη που κατοικοεδρεύω) να πάρω μία γνώμη για το θέμα. Η απάντηση ήταν ότι αυτό το κριτσίνισμα έχει να κάνει με ΜΗ ρυθμισμένα μπεκ. Τα συγκεκριμένα μπεκ ρυθμίζονται δύσκολα και πάλι ο θόρυβος το πιθανότερο να μην εξαλειφθεί τελείως. Οπότε θα πρέπει να υποστώ αυτό το κριτσίνισμα εκτός αν ζητήσω αντικατάσταση μπεκ από την Mitsubishi.

                                        Η εγγύηση έληξε πριν μερικές μέρες. Το θέμα όμως είχε τεθεί και στην τοπική αντιπροσωπεία και στο Σαρακάκη (μέσω email) πριν τη λήξη της. Υποθέτω ότι επειδή ο Σαρακάκης γνωρίζει το κόστος της αντικατάστασης παρουσίασε το πρόβλημα ως φυσιολογική λειτουργία.

                                        Το θέμα είναι τι μπορώ να κάνω από δω και στο εξής......

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          alexadrinos last edited by

                                          Το v power χρησιμοποιώ και γω.Βγάζει λίγο θόρυβο παραπάνω επειδή λένε ότι είναι ποιο ξηρό diesel.Τελευταία δοκίμασα το avin best action κυρίως επειδή εμπεριέχει αντιμικιτιακό όπως και άλλα βέβαια.Επίσης διαφημίζει μείωση 20% του θορύβου.

                                          http://www.avinoil.gr/gr/proionta/kausi ... est-action

                                          Σε σύγκριση με το v-power δεν μπορώ να πω ότι είδα διαφορά σε επιδόσεις η ότι πράγματι αντιμικροβιακή δράση που υπόσχεται αληθεύει..Εκείνο όμως που θα πω είναι ότι με avin έχω αισθητή μείωση θορύβου,κάτι που έγινε αντιληπτό από το πρώτο γέμισμα.Αν έχεις κοντά σου avin εταιρικό δοκίμασε το.Μην το φοβάσαι ομοσταβλο του v power είναι τα πρόσθετα αλλάζουν.ίσως σου αμβλύνει το θόρυβο.

                                          υγ.Αν το μπεκ δεν ήταν σωστά ρυθμισμένο θα χες πρόβλημα στην λειτουργία του κινητήρα.Από την στιγμή που δεν βγάζει κάτι στο διαγνωστικό δεν νομίζω ότι μπορείς να αξιώσεις κάτι από τον αντιπρόσωπο.ίσως αν μαζευόσασταν αρκετοί με το ίδιο θέμα.

                                          Φιλικά Άγγελος

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kospapad last edited by

                                            Ο χρήστης stamstat έγραψε:
                                            Καλημέρα σε όλους

                                            καταρχήν θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους για το χρόνο σας και τις απαντήσεις σας.

                                            Να σημειώσω επίσης ότι τα τελευταία 3000 χιλ βάζω μόνο V Power της Shell, έχει γινει καθαρισμός των μπεκ, έχει προστεθεί καθαριστικό της Wurth. Το κριτσίνισμα παραμένει.
                                            Επίσης, ΔΕΝ παρατηρείται κανένα πρόβλημα στην επίδοση του κινητήρα.

                                            Εχθές πήγα και σε έναν μπεκά (στον μοναδικό που υπάρχει στην πόλη που κατοικοεδρεύω) να πάρω μία γνώμη για το θέμα. Η απάντηση ήταν ότι αυτό το κριτσίνισμα έχει να κάνει με ΜΗ ρυθμισμένα μπεκ. Τα συγκεκριμένα μπεκ ρυθμίζονται δύσκολα και πάλι ο θόρυβος το πιθανότερο να μην εξαλειφθεί τελείως. Οπότε θα πρέπει να υποστώ αυτό το κριτσίνισμα εκτός αν ζητήσω αντικατάσταση μπεκ από την Mitsubishi.

                                            Η εγγύηση έληξε πριν μερικές μέρες. Το θέμα όμως είχε τεθεί και στην τοπική αντιπροσωπεία και στο Σαρακάκη (μέσω email) πριν τη λήξη της. Υποθέτω ότι επειδή ο Σαρακάκης γνωρίζει το κόστος της αντικατάστασης παρουσίασε το πρόβλημα ως φυσιολογική λειτουργία.

                                            Το θέμα είναι τι μπορώ να κάνω από δω και στο εξής......

                                            Δεν νομίζω πως είνια τόσο δύσκολη η ρυθμιση απλά θέλει διαγνωστικο και ίσως μόνο σε αντιπροσωπεία

                                            Μίλα με κάποιο εξουσιοδοτημένο σε άλλη ίσως πόλη ή και στα κεντρικά αναφέροντας ότι θες ρύθμιση-συγχρονισμό μπεκ

                                            Παρόμοιο πρόβλημα έχει αναφερθεί και από φίλο με renault στο φορουμ
                                            viewtopic.php?f=6&t=58978&start=15

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr