-
Καλησπέρα σε όλους
είμαι κάτοχος εδώ και 5 χρόνια ενός Mitsubishi ASX 1.8 Diesel. Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα και η αντιπροσωπεία δεν είναι σε θέση να το λύσει. Αφότου το περιγράψω συνοπτικά, θα ήθελα την γνώμη σας πάνω στο θέμα.
Εδώ και 9.000 χιλ.(συνολικά χιλιόμετρα 84.000) μεταξύ των 1600 και 2000 στροφών, σε όλες τις σχέσεις, ακούγεται από τον κινητήρα ένας θόρυβος που θυμίζει αρκετά πυράκια. Στο εξουσιοδοτημένο service της επαρχίας δεν μπόρεσαν να κάνουν κάτι και χαρακτήρισαν το πρόβλημα μικρό. Ως τέτοιο το παρουσίασαν και στα κεντρικά με τους οποίους και επικοινώνησα. Ο Σαρακάκης αναφέρει ότι εφόσον έχουν γίνει όλοι οι διαγνωστικοί έλεγχοι και δεν έχει εντοπιστεί κατι, εντάσει το πρόβλημα στα φυσιολογικά πλαίσια λειτουργίας του κινητήρα.
Ανεπίσημα έχω μάθει (μέσα από την ίδια την αντιπροσωπία) ότι όλοι οι κινητήρες των ASX 1.8 παρουσιάζουν το ίδιο πρόβλημα. Υποθέτω ότι είτε όντως δεν έχει βρεθεί λύση είτε έχει βρεθεί αλλά δεν τους συμφέρει οικονομικά η υλοποίηση της. Γι αυτό το χαρακτηρίζουν ως κάτι το φυσιολογικό.
Το θέμα είναι ότι πρόκειται για ένα ενοχλητικό κριτσίνισμα (δεν έχει επιβεβαιωθεί ότι είναι πυράκια, αυτό πιθανολογείται) που δεν ξέρω τι πρόβλημα μπορεί να δημιουργήσει κάποια στιγμή μελλοντικά στον κινητήρα. Εδώ και μερικές μέρες το αυτοκίνητο είναι εκτός εγγύησης αλλά τα θέμα τέθηκε στην αντιπροσωπεία όταν ήταν ακόμη εντός.
Το ερώτημα είναι τι μπορεί να κάνει κάποιος από εδώ και πέρα, διεκδικώντας τη διόρθωση του προβλήματος ή την αντιμετώπιση όποιου άλλου προκύψει.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
Καλησπέρα σε όλους
είμαι κάτοχος εδώ και 5 χρόνια ενός Mitsubishi ASX 1.8 Diesel. Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα και η αντιπροσωπεία δεν είναι σε θέση να το λύσει. Αφότου το περιγράψω συνοπτικά, θα ήθελα την γνώμη σας πάνω στο θέμα.
Εδώ και 9.000 χιλ.(συνολικά χιλιόμετρα 84.000) μεταξύ των 1600 και 2000 στροφών, σε όλες τις σχέσεις, ακούγεται από τον κινητήρα ένας θόρυβος που θυμίζει αρκετά πυράκια. Στο εξουσιοδοτημένο service της επαρχίας δεν μπόρεσαν να κάνουν κάτι και χαρακτήρισαν το πρόβλημα μικρό. Ως τέτοιο το παρουσίασαν και στα κεντρικά με τους οποίους και επικοινώνησα. Ο Σαρακάκης αναφέρει ότι εφόσον έχουν γίνει όλοι οι διαγνωστικοί έλεγχοι και δεν έχει εντοπιστεί κατι, εντάσει το πρόβλημα στα φυσιολογικά πλαίσια λειτουργίας του κινητήρα.
Ανεπίσημα έχω μάθει (μέσα από την ίδια την αντιπροσωπία) ότι όλοι οι κινητήρες των ASX 1.8 παρουσιάζουν το ίδιο πρόβλημα. Υποθέτω ότι είτε όντως δεν έχει βρεθεί λύση είτε έχει βρεθεί αλλά δεν τους συμφέρει οικονομικά η υλοποίηση της. Γι αυτό το χαρακτηρίζουν ως κάτι το φυσιολογικό.
Το θέμα είναι ότι πρόκειται για ένα ενοχλητικό κριτσίνισμα (δεν έχει επιβεβαιωθεί ότι είναι πυράκια, αυτό πιθανολογείται) που δεν ξέρω τι πρόβλημα μπορεί να δημιουργήσει κάποια στιγμή μελλοντικά στον κινητήρα. Εδώ και μερικές μέρες το αυτοκίνητο είναι εκτός εγγύησης αλλά τα θέμα τέθηκε στην αντιπροσωπεία όταν ήταν ακόμη εντός.
Το ερώτημα είναι τι μπορεί να κάνει κάποιος από εδώ και πέρα, διεκδικώντας τη διόρθωση του προβλήματος ή την αντιμετώπιση όποιου άλλου προκύψει.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
Καλησπέρα σε όλους
είμαι κάτοχος εδώ και 5 χρόνια ενός Mitsubishi ASX 1.8 Diesel. Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα και η αντιπροσωπεία δεν είναι σε θέση να το λύσει. Αφότου το περιγράψω συνοπτικά, θα ήθελα την γνώμη σας πάνω στο θέμα.
Εδώ και 9.000 χιλ.(συνολικά χιλιόμετρα 84.000) μεταξύ των 1600 και 2000 στροφών, σε όλες τις σχέσεις, ακούγεται από τον κινητήρα ένας θόρυβος που θυμίζει αρκετά πυράκια. Στο εξουσιοδοτημένο service της επαρχίας δεν μπόρεσαν να κάνουν κάτι και χαρακτήρισαν το πρόβλημα μικρό. Ως τέτοιο το παρουσίασαν και στα κεντρικά με τους οποίους και επικοινώνησα. Ο Σαρακάκης αναφέρει ότι εφόσον έχουν γίνει όλοι οι διαγνωστικοί έλεγχοι και δεν έχει εντοπιστεί κατι, εντάσει το πρόβλημα στα φυσιολογικά πλαίσια λειτουργίας του κινητήρα.
Ανεπίσημα έχω μάθει (μέσα από την ίδια την αντιπροσωπία) ότι όλοι οι κινητήρες των ASX 1.8 παρουσιάζουν το ίδιο πρόβλημα. Υποθέτω ότι είτε όντως δεν έχει βρεθεί λύση είτε έχει βρεθεί αλλά δεν τους συμφέρει οικονομικά η υλοποίηση της. Γι αυτό το χαρακτηρίζουν ως κάτι το φυσιολογικό.
Το θέμα είναι ότι πρόκειται για ένα ενοχλητικό κριτσίνισμα (δεν έχει επιβεβαιωθεί ότι είναι πυράκια, αυτό πιθανολογείται) που δεν ξέρω τι πρόβλημα μπορεί να δημιουργήσει κάποια στιγμή μελλοντικά στον κινητήρα. Εδώ και μερικές μέρες το αυτοκίνητο είναι εκτός εγγύησης αλλά τα θέμα τέθηκε στην αντιπροσωπεία όταν ήταν ακόμη εντός.
Το ερώτημα είναι τι μπορεί να κάνει κάποιος από εδώ και πέρα, διεκδικώντας τη διόρθωση του προβλήματος ή την αντιμετώπιση όποιου άλλου προκύψει.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
Πυράκια και diesel δεν γίνεται.
-
Δοκιμασες ένα Premium diesel να δεις μηπως ελατωθει ή ακομη και να εξαλειφθεί τελειως?
Γιατι στα βενζινοκίνητα αυτό συμβαινει.. -
κανε μια βολτα απο καποιον μπεκα να σου πει την αποψη του.
-
δεν είναι θέμα καυσίμου, μόνο Premium diesel του βάζω
-
αγνόησε το και κάνε λίγο πιο μακρύες διαδρομές. Το αμάξι είναι συνεχώς κρύο για αυτό σου τα κάνει αυτα.
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
-
Η επιτάχυνση στις στροφές που αναφέρεις είναι η ίδια; Δεν υπάρχει ο παραμικρός δισταγμός; Με κλειστά παράθυρα είσαι σίγουρος ότι ακούγεται από τη θέση του οδηγού;
-
τα μπουζι τα έλεξες??
-
Ο χρήστης pointer έγραψε:
τα μπουζι τα έλεξες??Ελπίζω να κάνεις πλάκα.
Είναι diesel,δεν έχει μπουζί.αγνόησε το και κάνε λίγο πιο μακρύες διαδρομές. Το αμάξι είναι συνεχώς κρύο για αυτό σου τα κάνει αυτα.
Δεν θα του το έδειχνε στον δείκτη θερμοκρασίας? Αν έχει βέβαια.
-
Κανεις λαθος ..το κροταλισμα -πυρακια μονο το καυσιμο -μπεκ φταιει! Τωρα κοιταξε να δεις...με χτυπω θα σου βγαλει 400.000χλμ ..χωρις παλι 400.000 οποτε?αστο οπως ει αι γιατι θα πονεσει η τσεπη σου
-
Ντιζελ που χτυπάει πειράκια;Κάνει δηλαδή αυτανάφλεξη;
-
EGR καθάρισες ποτέ ?
-
Ρε παιδιά σίγουρα δεν είναι πειράκια και κακός το γράφει ίσως λόγο απειρίας, «κροτάλισμα» είναι που ίσως για κάποιο λόγο ακούγεται παραπάνω.
-
Ο χρήστης stamstat έγραψε:
ακούγεται από τον κινητήρα ένας θόρυβος **που θυμίζει **αρκετά πυράκια.Ο άνθρωπος δεν είπε ότι είναι πυράκια.
Προσπάθησε να περιγράψει τον ήχο. Γιατί κοροϊδεύουν μερικοί δεν καταλαβαίνω.... -
Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
ακούγεται από τον κινητήρα ένας θόρυβος **που θυμίζει **αρκετά πυράκια.
Ο άνθρωπος δεν είπε ότι είναι πυράκια.
Προσπάθησε να περιγράψει τον ήχο. Γιατί κοροϊδεύουν μερικοί δεν καταλαβαίνω....Στην αρχική δημοσίευση προς το τέλος αναφέρει:
(δεν έχει επιβεβαιωθεί ότι είναι πυράκια, αυτό πιθανολογείται)
Η συγκεκριμένη πρόταση είναι που μάλλον μπέρδεψε αρκετούς.Προσωπικά δεν έχω καταλάβει ποιο είναι το πρόβλημα.
Κάνει διαφορετικό θόρυβο η μηχανή από τις 1600-2000 στροφές κάτι που δεν έκανε παλιότερα.Είναι μια ένδειξη.Από την στιγμή όμως που μπαίνει στο διαγνωστικό και δεν βγάζει δυσλητουργία η βλάβη και δεν έχει αλλάξει κάτι στην λειτουργία του κινητήρα(κοψίματα,απροθυμία κλπ) ποιος ο λόγος να ψαχτείς παραπάνω;
Από diesel ,έγραψες ότι βάζεις premium diesel.Συγκεκριμένα ποιο; -
Καλημέρα σε όλους
καταρχήν θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους για το χρόνο σας και τις απαντήσεις σας.
Να σημειώσω επίσης ότι τα τελευταία 3000 χιλ βάζω μόνο V Power της Shell, έχει γινει καθαρισμός των μπεκ, έχει προστεθεί καθαριστικό της Wurth. Το κριτσίνισμα παραμένει.
Επίσης, ΔΕΝ παρατηρείται κανένα πρόβλημα στην επίδοση του κινητήρα.Εχθές πήγα και σε έναν μπεκά (στον μοναδικό που υπάρχει στην πόλη που κατοικοεδρεύω) να πάρω μία γνώμη για το θέμα. Η απάντηση ήταν ότι αυτό το κριτσίνισμα έχει να κάνει με ΜΗ ρυθμισμένα μπεκ. Τα συγκεκριμένα μπεκ ρυθμίζονται δύσκολα και πάλι ο θόρυβος το πιθανότερο να μην εξαλειφθεί τελείως. Οπότε θα πρέπει να υποστώ αυτό το κριτσίνισμα εκτός αν ζητήσω αντικατάσταση μπεκ από την Mitsubishi.
Η εγγύηση έληξε πριν μερικές μέρες. Το θέμα όμως είχε τεθεί και στην τοπική αντιπροσωπεία και στο Σαρακάκη (μέσω email) πριν τη λήξη της. Υποθέτω ότι επειδή ο Σαρακάκης γνωρίζει το κόστος της αντικατάστασης παρουσίασε το πρόβλημα ως φυσιολογική λειτουργία.
Το θέμα είναι τι μπορώ να κάνω από δω και στο εξής......
-
Το v power χρησιμοποιώ και γω.Βγάζει λίγο θόρυβο παραπάνω επειδή λένε ότι είναι ποιο ξηρό diesel.Τελευταία δοκίμασα το avin best action κυρίως επειδή εμπεριέχει αντιμικιτιακό όπως και άλλα βέβαια.Επίσης διαφημίζει μείωση 20% του θορύβου.
http://www.avinoil.gr/gr/proionta/kausi ... est-action
Σε σύγκριση με το v-power δεν μπορώ να πω ότι είδα διαφορά σε επιδόσεις η ότι πράγματι αντιμικροβιακή δράση που υπόσχεται αληθεύει..Εκείνο όμως που θα πω είναι ότι με avin έχω αισθητή μείωση θορύβου,κάτι που έγινε αντιληπτό από το πρώτο γέμισμα.Αν έχεις κοντά σου avin εταιρικό δοκίμασε το.Μην το φοβάσαι ομοσταβλο του v power είναι τα πρόσθετα αλλάζουν.ίσως σου αμβλύνει το θόρυβο.
υγ.Αν το μπεκ δεν ήταν σωστά ρυθμισμένο θα χες πρόβλημα στην λειτουργία του κινητήρα.Από την στιγμή που δεν βγάζει κάτι στο διαγνωστικό δεν νομίζω ότι μπορείς να αξιώσεις κάτι από τον αντιπρόσωπο.ίσως αν μαζευόσασταν αρκετοί με το ίδιο θέμα.
-
Ο χρήστης stamstat έγραψε:
Καλημέρα σε όλουςκαταρχήν θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους για το χρόνο σας και τις απαντήσεις σας.
Να σημειώσω επίσης ότι τα τελευταία 3000 χιλ βάζω μόνο V Power της Shell, έχει γινει καθαρισμός των μπεκ, έχει προστεθεί καθαριστικό της Wurth. Το κριτσίνισμα παραμένει.
Επίσης, ΔΕΝ παρατηρείται κανένα πρόβλημα στην επίδοση του κινητήρα.Εχθές πήγα και σε έναν μπεκά (στον μοναδικό που υπάρχει στην πόλη που κατοικοεδρεύω) να πάρω μία γνώμη για το θέμα. Η απάντηση ήταν ότι αυτό το κριτσίνισμα έχει να κάνει με ΜΗ ρυθμισμένα μπεκ. Τα συγκεκριμένα μπεκ ρυθμίζονται δύσκολα και πάλι ο θόρυβος το πιθανότερο να μην εξαλειφθεί τελείως. Οπότε θα πρέπει να υποστώ αυτό το κριτσίνισμα εκτός αν ζητήσω αντικατάσταση μπεκ από την Mitsubishi.
Η εγγύηση έληξε πριν μερικές μέρες. Το θέμα όμως είχε τεθεί και στην τοπική αντιπροσωπεία και στο Σαρακάκη (μέσω email) πριν τη λήξη της. Υποθέτω ότι επειδή ο Σαρακάκης γνωρίζει το κόστος της αντικατάστασης παρουσίασε το πρόβλημα ως φυσιολογική λειτουργία.
Το θέμα είναι τι μπορώ να κάνω από δω και στο εξής......
Δεν νομίζω πως είνια τόσο δύσκολη η ρυθμιση απλά θέλει διαγνωστικο και ίσως μόνο σε αντιπροσωπεία
Μίλα με κάποιο εξουσιοδοτημένο σε άλλη ίσως πόλη ή και στα κεντρικά αναφέροντας ότι θες ρύθμιση-συγχρονισμό μπεκ
Παρόμοιο πρόβλημα έχει αναφερθεί και από φίλο με renault στο φορουμ
viewtopic.php?f=6&t=58978&start=15
ASX 1.8 Diesel - πρόβλημα πυράκια