Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κινητήρας της χρονιάς
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Κινητήρας της χρονιάς
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    9
    18
    59
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      the_emperor last edited by

      http://www.newsauto.gr/pios-psifistike- ... 0&at_tot=1

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        the_emperor last edited by

        http://www.newsauto.gr/pios-psifistike- ... 0&at_tot=1

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          the_emperor last edited by

          http://www.newsauto.gr/pios-psifistike- ... 0&at_tot=1

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • mesastou
            mesastou last edited by

            Αντιγράφω όσους έχουν ενδιαφέρον για την Ελλάδα:

            οι νικητές είναι:
            Κάτω των 1.000 cc: Ford 1.0 EcoBoost
            1.000-1.400 cc: Peugeot-Citroen 1.2 turbo
            1.400-1.800 cc: BMW 1.5 hybrid

            mouths are for eating, noses for breathing.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nickolas last edited by

              Τουλάχιστον έδωσαν και ένα βραβείο στην Tesla σαν πράσινο κινητήρα. Άσχετα ότι είναι δυνατότερο μοτέρ από όλα τα εσωτερικής καύσης που κέρδισαν βραβείο.
              Μετρημένα τα χρόνια του θεσμού (με την τωρινή δομή του)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                Τουλάχιστον έδωσαν και ένα βραβείο στην Tesla σαν πράσινο κινητήρα. Άσχετα ότι είναι δυνατότερο μοτέρ από όλα τα εσωτερικής καύσης που κέρδισαν βραβείο.
                Μετρημένα τα χρόνια του θεσμού (με την τωρινή δομή του)

                Ναι μεν δεν λέει και πολλά ο θεσμός αυτός, αλλά κάνεις λάθος για το Tesla. Δεν έχει 700 άλογα το ηλεκτρομοτέρ του. Έχει 2 ηλεκτροκινητήρες το συγκεκριμένο αυτοκίνητο που συνολικά αποδίδουν 700 άλογα. Για μένα το πιο εντυπωσιακό μοτέρ παγκοσμίως είναι το θερμικό της LaFerrari που αποδίδει 800 ατμοσφαιρικά άλογα από 6300 κυβικά. Έχει και άλλα 163 από το ηλεκτρομοτέρ αλλά αυτό δεν μας αφορά τώρα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nickolas last edited by

                  Μετά τον δίλιτρο 380 ίππων που βάζει η Mercedes στα 45AMG μοντέλα δεν εντυπωσιάζομαι από τίποτα.
                  Δεν το έχω οδηγήσει αλλά για να το βάζει η Merc δεν πρέπει να έχει lag ούτε να σέρνεται μέχρι τις 3000σαλ.
                  Αν είναι να με εντυπωσιάσει κάτι δεν είναι η ιπποδύναμη, ούτε η ειδική ισχύς, αλλά η ειδική ισχύς ανά στροφές (πόσο πρέπει να στροφάρει για φτάσει 100 άλογα/λίτρο) και ακόμα περισσότερο σε συνδυασμό με την κατανάλωση.

                  Το γεγονός όμως είναι πως το γρηγορότερο και δυνατότερο σεντάν παγκοσμίως σήμερα είναι ηλεκτρικό.
                  ...και λίγα σπορ αυτοκίνητα καταφέρουν να είναι πιο γρήγορα από αυτό. Σε ελληνική άσφαλτο δε, ίσως τίποτα απολύτως να μην είναι πιο γρήγορο από αυτό.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Πριν χρόνια η Mitsubishi έβγαζε Exvo με εργοστασιακή βελτίωση στα 400 άλογα. Σιγά τα ωά δηλαδή. Η δυσκολία είναι στα ατμοσφαιρικά. Με τα τούρμπο ο κάθενάς βγάζει άλογα με το τσουβάλι.

                    Σε ελληνική άσφαλτο η τετρακίνηση έχει πλεονέκτημα φυσικά στην εκκίνηση. Αλλά μια Panamera Turbo S είναι σαφώς ταχύτερη στις υψηλές ταχύτητες. Ήδη στα 160 έχει περάσει μπροστά και στα 200 κουνάει μαντίλι... http://www.zeperfs.com/en/duel3889-6023.htm

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • N
                      nickolas last edited by

                      Το θέμα δεν είναι να βγάλεις άλογα, γιατί πλέον είναι στραγάλια. Τα GTR βγάζουν 1000+ άλογα σε απλές βενζίνες πια.
                      Αλλά πως τα βγάζεις, και μια Mercedes πάντα έχει καλή οδηγησιμότητα, σίγουρα καλύτερη από ένα EVO 280 ίππων, πόσο μάλλον από ένα 400.

                      Τώρα στη σελίδα που παραθέτεις το Tesla κάνει το 400άρι σε 11 ξερό και η Panamera σε 11,5. Μισό δευτερόλεπτο είναι μεγάλη διαφορά στο 400άρι (πιθανά κολώνα, να μην ξεχνιόμαστε )
                      Οπότε στα 160 ή Porsche είναι πολύ πίσω και μόλις έχει αρχίσει να μαζεύει. Αν μάλιστα βάλεις το αναλυτικό συγκριτικό εδώ http://www.zeperfs.com/en/match3889-6023.htm το Τέσλα είναι μπροστά ακόμα και στο χιλιόμετρο όπου πρακτικά φτάνει την τελική του. Μάλιστα 1 δεύτερο μπροστά δηλαδή κολώνα++

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • S
                        super-t last edited by

                        Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                        ...αλλά η ειδική ισχύς ανά στροφές (πόσο πρέπει να στροφάρει για φτάσει 100 άλογα/λίτρο) και ακόμα περισσότερο σε συνδυασμό με την κατανάλωση.
                        ...

                        Τι;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nickolas last edited by

                          Ο χρήστης Super@T έγραψε:

                          ...αλλά η ειδική ισχύς ανά στροφές (πόσο πρέπει να στροφάρει για φτάσει 100 άλογα/λίτρο) και ακόμα περισσότερο σε συνδυασμό με την κατανάλωση.
                          ...

                          Τι;

                          Η ιπποδύναμη είναι ανάλογη των κυβικών αλλά και των στροφών
                          Η BMW στη 1000RR βγάζει 200 ατμοσφαιρικά άλογα αλλά στις 13.000σαλ που είναι πολύ εντυπωσιακό αλλά όχι συγκρίσιμο με τα μοτέρ που μπαίνουν σε αυτοκίνητα που δουλεύουν σε χαμηλότερες στροφές.
                          Οπότε αντί να λες απλά άλογα ανά λίτρο, λες άλογα ανά λίτρο και στροφές και έχεις αντικειμενικό δείκτη της τεχνολογίας του κάθε μοτέρ.
                          Ένας άλλος δείκτης είναι η ειδική κατανάλωση, που ουσιαστικά είναι η θερμική απόδοση. Συνήθως όμως αυτό πάει πακέτο με το προηγούμενο!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            super-t last edited by

                            Υπάρχει το bmep για όλα αυτά.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              inertia last edited by

                              Ο θεσμός International Engine of the Year Awards υπάρχει από το 1999. Ψηφίζουν 65 δημοσιογράφοι του ειδικού Τύπου από 31 χώρες.

                              Τί αξία μπορεί να έχει η προβολή ενός τέτοιου θεσμού;
                              Ούτε επαϊοντες είναι οι εκλέκτορες (διότι νομίζω καταλαβαινόμαστε, ποτέ δε θα πει κάποιος πως η δημοσιολογία ισοδυναμεί με ένα βαρύ βιογραφικό στην μηχανολογία της αυτοκινητοπαραγωγής),
                              ούτε αξιοπιστία θα μπορέσουν ποτέ κάποιοι ενδιάμεσοι της ενημέρωσης να έχουν στο ευρύ κοινό.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cson last edited by

                                Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                Πριν χρόνια η Mitsubishi έβγαζε Exvo με εργοστασιακή βελτίωση στα 400 άλογα. Σιγά τα ωά δηλαδή. Η δυσκολία είναι στα ατμοσφαιρικά. Με τα τούρμπο ο κάθενάς βγάζει άλογα με το τσουβάλι.

                                Σε ελληνική άσφαλτο η τετρακίνηση έχει πλεονέκτημα φυσικά στην εκκίνηση. Αλλά μια Panamera Turbo S είναι σαφώς ταχύτερη στις υψηλές ταχύτητες. Ήδη στα 160 έχει περάσει μπροστά και στα 200 κουνάει μαντίλι... http://www.zeperfs.com/en/duel3889-6023.htm

                                Σωστος. Κινητηρας ολων των ετων ειναι ο Κ20Α που αποδεδειγμενα πλεον αποδιδει μετα απο 15 χρονια κυκλοφοριας του σαν καινουριος ή και καλυτερα.

                                Εχει βραβευτει ποτε αυτο το αριστουργημα της μηχανικης?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nickolas last edited by

                                  Ο χρήστης Super@T έγραψε:
                                  Υπάρχει το bmep για όλα αυτά.

                                  Δε θυμόμουν πως το λέγανε!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • N
                                    nickolas last edited by

                                    Σημεία των καιρών! Ηλεκτρικό SUV αφήνει πίσω του Ferrari να ουρλιάζει.

                                    Youtube Video

                                    Υπενθυμίζω ότι και τα 2 έχουν περίπου 500 ίππους (το Tesla περιορίζεται από τις μπαταρίες του) με το Tesla πολύ βαρύτερο. Αλλά άλλο ηλεκτρικός λαμπτήρας και άλλο το καντήλι.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nonos last edited by

                                      Ειναι ιδεα μου ή 'κοβεται' η κοντρα τη στιγμη που αρχιζει να 'μαζευει' η ferrari?
                                      Εν πασει περιπτωσει τυλιχτε ενα φερραρικο για μενα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nascar1 last edited by

                                        Ο χρήστης nonos έγραψε:
                                        Ειναι ιδεα μου ή 'κοβεται' η κοντρα τη στιγμη που αρχιζει να 'μαζευει' η ferrari?
                                        Εν πασει περιπτωσει τυλιχτε ενα φερραρικο για μενα...

                                        Μήπως το ηλεκτρικό έχει πιάσει κοφτη τελικής?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nickolas last edited by

                                          Όχι όντως κόβουν την κόντρα και αν συνέχιζαν η Ferrari θα μάζευε. Από τη στιγμή που μαζεύουν ταχύτητα υπερισχύει ότι έχουν παρόμοια ιπποδύναμη με το Tesla να ζυγίζει περίπου 1 τόνο (!) περισσότερο και να έχει χειρότερη αεροδυναμική.
                                          Αλλά σε νόμιμες ταχύτητες, απλά η Ferrari δεν έχει καμία τύχη. Ειδικά σε Ελληνική σαπουνοάσφαλτο τίποτα δεν πρέπει να είναι πιο γρήγορο από ένα Tesla. Ούτε καν Laferrari/P1. Με 918 και Veyron που είναι 4κίνητα θα έχει νόημα.
                                          Αυτό είναι και το μεγάλο πλεονέκτημα από ότι λένε οι ιδιοκτήτες. Σου τα δίνει όλα σε νορμάλ ταχύτητες. Δεν χρειάζεται να τρέξεις για να το ευχαριστηθείς.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1 / 1
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr