-
http://www.newsauto.gr/pios-psifistike- ... 0&at_tot=1
-
http://www.newsauto.gr/pios-psifistike- ... 0&at_tot=1
-
http://www.newsauto.gr/pios-psifistike- ... 0&at_tot=1
-
Αντιγράφω όσους έχουν ενδιαφέρον για την Ελλάδα:
οι νικητές είναι:
Κάτω των 1.000 cc: Ford 1.0 EcoBoost
1.000-1.400 cc: Peugeot-Citroen 1.2 turbo
1.400-1.800 cc: BMW 1.5 hybrid -
Τουλάχιστον έδωσαν και ένα βραβείο στην Tesla σαν πράσινο κινητήρα. Άσχετα ότι είναι δυνατότερο μοτέρ από όλα τα εσωτερικής καύσης που κέρδισαν βραβείο.
Μετρημένα τα χρόνια του θεσμού (με την τωρινή δομή του) -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Τουλάχιστον έδωσαν και ένα βραβείο στην Tesla σαν πράσινο κινητήρα. Άσχετα ότι είναι δυνατότερο μοτέρ από όλα τα εσωτερικής καύσης που κέρδισαν βραβείο.
Μετρημένα τα χρόνια του θεσμού (με την τωρινή δομή του)Ναι μεν δεν λέει και πολλά ο θεσμός αυτός, αλλά κάνεις λάθος για το Tesla. Δεν έχει 700 άλογα το ηλεκτρομοτέρ του. Έχει 2 ηλεκτροκινητήρες το συγκεκριμένο αυτοκίνητο που συνολικά αποδίδουν 700 άλογα. Για μένα το πιο εντυπωσιακό μοτέρ παγκοσμίως είναι το θερμικό της LaFerrari που αποδίδει 800 ατμοσφαιρικά άλογα από 6300 κυβικά. Έχει και άλλα 163 από το ηλεκτρομοτέρ αλλά αυτό δεν μας αφορά τώρα.
-
Μετά τον δίλιτρο 380 ίππων που βάζει η Mercedes στα 45AMG μοντέλα δεν εντυπωσιάζομαι από τίποτα.
Δεν το έχω οδηγήσει αλλά για να το βάζει η Merc δεν πρέπει να έχει lag ούτε να σέρνεται μέχρι τις 3000σαλ.
Αν είναι να με εντυπωσιάσει κάτι δεν είναι η ιπποδύναμη, ούτε η ειδική ισχύς, αλλά η ειδική ισχύς ανά στροφές (πόσο πρέπει να στροφάρει για φτάσει 100 άλογα/λίτρο) και ακόμα περισσότερο σε συνδυασμό με την κατανάλωση.Το γεγονός όμως είναι πως το γρηγορότερο και δυνατότερο σεντάν παγκοσμίως σήμερα είναι ηλεκτρικό.
...και λίγα σπορ αυτοκίνητα καταφέρουν να είναι πιο γρήγορα από αυτό. Σε ελληνική άσφαλτο δε, ίσως τίποτα απολύτως να μην είναι πιο γρήγορο από αυτό. -
Πριν χρόνια η Mitsubishi έβγαζε Exvo με εργοστασιακή βελτίωση στα 400 άλογα. Σιγά τα ωά δηλαδή. Η δυσκολία είναι στα ατμοσφαιρικά. Με τα τούρμπο ο κάθενάς βγάζει άλογα με το τσουβάλι.
Σε ελληνική άσφαλτο η τετρακίνηση έχει πλεονέκτημα φυσικά στην εκκίνηση. Αλλά μια Panamera Turbo S είναι σαφώς ταχύτερη στις υψηλές ταχύτητες. Ήδη στα 160 έχει περάσει μπροστά και στα 200 κουνάει μαντίλι... http://www.zeperfs.com/en/duel3889-6023.htm
-
Το θέμα δεν είναι να βγάλεις άλογα, γιατί πλέον είναι στραγάλια. Τα GTR βγάζουν 1000+ άλογα σε απλές βενζίνες πια.
Αλλά πως τα βγάζεις, και μια Mercedes πάντα έχει καλή οδηγησιμότητα, σίγουρα καλύτερη από ένα EVO 280 ίππων, πόσο μάλλον από ένα 400.Τώρα στη σελίδα που παραθέτεις το Tesla κάνει το 400άρι σε 11 ξερό και η Panamera σε 11,5. Μισό δευτερόλεπτο είναι μεγάλη διαφορά στο 400άρι (πιθανά κολώνα, να μην ξεχνιόμαστε )
Οπότε στα 160 ή Porsche είναι πολύ πίσω και μόλις έχει αρχίσει να μαζεύει. Αν μάλιστα βάλεις το αναλυτικό συγκριτικό εδώ http://www.zeperfs.com/en/match3889-6023.htm το Τέσλα είναι μπροστά ακόμα και στο χιλιόμετρο όπου πρακτικά φτάνει την τελική του. Μάλιστα 1 δεύτερο μπροστά δηλαδή κολώνα++ -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
...αλλά η ειδική ισχύς ανά στροφές (πόσο πρέπει να στροφάρει για φτάσει 100 άλογα/λίτρο) και ακόμα περισσότερο σε συνδυασμό με την κατανάλωση.
...Τι;
-
Ο χρήστης Super@T έγραψε:
...αλλά η ειδική ισχύς ανά στροφές (πόσο πρέπει να στροφάρει για φτάσει 100 άλογα/λίτρο) και ακόμα περισσότερο σε συνδυασμό με την κατανάλωση.
...Τι;
Η ιπποδύναμη είναι ανάλογη των κυβικών αλλά και των στροφών
Η BMW στη 1000RR βγάζει 200 ατμοσφαιρικά άλογα αλλά στις 13.000σαλ που είναι πολύ εντυπωσιακό αλλά όχι συγκρίσιμο με τα μοτέρ που μπαίνουν σε αυτοκίνητα που δουλεύουν σε χαμηλότερες στροφές.
Οπότε αντί να λες απλά άλογα ανά λίτρο, λες άλογα ανά λίτρο και στροφές και έχεις αντικειμενικό δείκτη της τεχνολογίας του κάθε μοτέρ.
Ένας άλλος δείκτης είναι η ειδική κατανάλωση, που ουσιαστικά είναι η θερμική απόδοση. Συνήθως όμως αυτό πάει πακέτο με το προηγούμενο! -
Υπάρχει το bmep για όλα αυτά.
-
Ο θεσμός International Engine of the Year Awards υπάρχει από το 1999. Ψηφίζουν 65 δημοσιογράφοι του ειδικού Τύπου από 31 χώρες.
Τί αξία μπορεί να έχει η προβολή ενός τέτοιου θεσμού;
Ούτε επαϊοντες είναι οι εκλέκτορες (διότι νομίζω καταλαβαινόμαστε, ποτέ δε θα πει κάποιος πως η δημοσιολογία ισοδυναμεί με ένα βαρύ βιογραφικό στην μηχανολογία της αυτοκινητοπαραγωγής),
ούτε αξιοπιστία θα μπορέσουν ποτέ κάποιοι ενδιάμεσοι της ενημέρωσης να έχουν στο ευρύ κοινό. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Πριν χρόνια η Mitsubishi έβγαζε Exvo με εργοστασιακή βελτίωση στα 400 άλογα. Σιγά τα ωά δηλαδή. Η δυσκολία είναι στα ατμοσφαιρικά. Με τα τούρμπο ο κάθενάς βγάζει άλογα με το τσουβάλι.Σε ελληνική άσφαλτο η τετρακίνηση έχει πλεονέκτημα φυσικά στην εκκίνηση. Αλλά μια Panamera Turbo S είναι σαφώς ταχύτερη στις υψηλές ταχύτητες. Ήδη στα 160 έχει περάσει μπροστά και στα 200 κουνάει μαντίλι... http://www.zeperfs.com/en/duel3889-6023.htm
Σωστος. Κινητηρας ολων των ετων ειναι ο Κ20Α που αποδεδειγμενα πλεον αποδιδει μετα απο 15 χρονια κυκλοφοριας του σαν καινουριος ή και καλυτερα.
Εχει βραβευτει ποτε αυτο το αριστουργημα της μηχανικης?
-
Ο χρήστης Super@T έγραψε:
Υπάρχει το bmep για όλα αυτά.Δε θυμόμουν πως το λέγανε!
-
Σημεία των καιρών! Ηλεκτρικό SUV αφήνει πίσω του Ferrari να ουρλιάζει.
Υπενθυμίζω ότι και τα 2 έχουν περίπου 500 ίππους (το Tesla περιορίζεται από τις μπαταρίες του) με το Tesla πολύ βαρύτερο. Αλλά άλλο ηλεκτρικός λαμπτήρας και άλλο το καντήλι.
-
Ειναι ιδεα μου ή 'κοβεται' η κοντρα τη στιγμη που αρχιζει να 'μαζευει' η ferrari?
Εν πασει περιπτωσει τυλιχτε ενα φερραρικο για μενα... -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ειναι ιδεα μου ή 'κοβεται' η κοντρα τη στιγμη που αρχιζει να 'μαζευει' η ferrari?
Εν πασει περιπτωσει τυλιχτε ενα φερραρικο για μενα...Μήπως το ηλεκτρικό έχει πιάσει κοφτη τελικής?
-
Όχι όντως κόβουν την κόντρα και αν συνέχιζαν η Ferrari θα μάζευε. Από τη στιγμή που μαζεύουν ταχύτητα υπερισχύει ότι έχουν παρόμοια ιπποδύναμη με το Tesla να ζυγίζει περίπου 1 τόνο (!) περισσότερο και να έχει χειρότερη αεροδυναμική.
Αλλά σε νόμιμες ταχύτητες, απλά η Ferrari δεν έχει καμία τύχη. Ειδικά σε Ελληνική σαπουνοάσφαλτο τίποτα δεν πρέπει να είναι πιο γρήγορο από ένα Tesla. Ούτε καν Laferrari/P1. Με 918 και Veyron που είναι 4κίνητα θα έχει νόημα.
Αυτό είναι και το μεγάλο πλεονέκτημα από ότι λένε οι ιδιοκτήτες. Σου τα δίνει όλα σε νορμάλ ταχύτητες. Δεν χρειάζεται να τρέξεις για να το ευχαριστηθείς.
Κινητήρας της χρονιάς