Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    bmw x1 sdrive18i ή mercendes GLA 200
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. bmw x1 sdrive18i ή mercendes GLA 200
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    16
    70
    164
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kakto last edited by

      Παίδες βοήθεια. Προσπαθώ να αποφασίσω και εκεί που λέω αποφάσισα , κάνω πάλι δεύτερες σκέψεις ,καθότι τα λεφτά πολλά.
      Δεδομένα :

      1. Δεν αλλάζω συχνά αμάξια ,άρα αυτό που θα επιλέξω θέλω να με ικανοποιεί και ευελπιστώ να το κρατήσω για τουλάχιστον 15 χρόνια. Για τον λόγο αυτό, σε όποιο από τα δύο κι αν καταλήξω, θα προσθέσω αρκετά extra (Μ pack ή AMG line,αυτόματο, δέρμα κλπ).
        2.Με την ίδια σύνθεση extra και τα δύο έχουν τιμή καταλόγου περίπου 44.000 και παράδοση Μάρτιο. H BMW μου την αφήνει στα 40.000 (38.600 ΑΝ ισχύσει η απόσυρση και για το 2016 ,που μάλλον όχι) .Η mercendes αν το παραγγείλω τώρα μου κλειδώνει τιμή με το όφελος απόσυρσης, ασχέτως αν θα ισχύει η απόσυρση το 2016, και μου το αφήνει στα 38.000.
        Υποκειμενικά δεδομένα κατά την προσωπική μου αντίληψη:
      2. Εξωτερική εμφάνιση : Καθότι fan των χάτσμπακ η GLA μου αρέσει πάρα πολύ. Την Χ1 ,χωρίς να την θεωρώ άσχημη, απλά μου φαίνεται αδιάφορη.
        2.Εσωτερικό – Χώροι: Η καμπίνα της Χ1 με το δερμάτινο σαλόνι με κέρδισε πολύ περισσότερο από το αντίστοιχο της GLA που μοιάζει συγκριτικά λίγο φτωχό. Στο δε πόρτ μπαγκάζ η Χ1 κερδίζει χωρίς αντίπαλο .
        3.Κινητήρας : Στο test drive της GLA το μοτέρ (156hp – 250ροπή),για τα δικά μου οδηγικά γούστα, μου φάνηκε επαρκές ,με καλές reprise χωρίς βέβαια να βάζει φωτιά στο δρόμο. Στο test drive της Χ1,επειδή δεν είχε την sdrive18i, οδήγησα την 2λιτρη πετρελαίου (περίπου 190hp –400ροπή) . Για τα δικά μου οδηγικά γούστα… Θεϊκό, όμως για φορολογικούς λόγους δεν μπορώ να πάω σε 2λιτρο .Για να έχω μέτρο σύγκρισης για το μοτέρ, έκανα test drive και με την 2άρα (Active tourer νομίζω) με τον τρικύλινδρο (136hp – 220ροπή). Για τα δικά μου οδηγικά γούστα μου φάνηκε εντελώς ανεπαρκές ,με αγχωτικές reprise και μάλιστα με 85 περίπου κιλά ελαφρύτερο αμάξωμα.
        Αν μπορούσα να συνθέσω ένα αμάξι με το σαλόνι και τους χώρους της Χ1 και το σχήμα και το μοτέρ της GLA θα ήμουν ευτυχισμένος. Πείτε καμιά γνώμη ρε παιδιά γιατί έχω πήξει και τα λεφτά δεν τα έχω βρει στο δρόμο.
      1 Reply Last reply Reply Quote 6
      • K
        kakto last edited by

        Παίδες βοήθεια. Προσπαθώ να αποφασίσω και εκεί που λέω αποφάσισα , κάνω πάλι δεύτερες σκέψεις ,καθότι τα λεφτά πολλά.
        Δεδομένα :

        1. Δεν αλλάζω συχνά αμάξια ,άρα αυτό που θα επιλέξω θέλω να με ικανοποιεί και ευελπιστώ να το κρατήσω για τουλάχιστον 15 χρόνια. Για τον λόγο αυτό, σε όποιο από τα δύο κι αν καταλήξω, θα προσθέσω αρκετά extra (Μ pack ή AMG line,αυτόματο, δέρμα κλπ).
          2.Με την ίδια σύνθεση extra και τα δύο έχουν τιμή καταλόγου περίπου 44.000 και παράδοση Μάρτιο. H BMW μου την αφήνει στα 40.000 (38.600 ΑΝ ισχύσει η απόσυρση και για το 2016 ,που μάλλον όχι) .Η mercendes αν το παραγγείλω τώρα μου κλειδώνει τιμή με το όφελος απόσυρσης, ασχέτως αν θα ισχύει η απόσυρση το 2016, και μου το αφήνει στα 38.000.
          Υποκειμενικά δεδομένα κατά την προσωπική μου αντίληψη:
        2. Εξωτερική εμφάνιση : Καθότι fan των χάτσμπακ η GLA μου αρέσει πάρα πολύ. Την Χ1 ,χωρίς να την θεωρώ άσχημη, απλά μου φαίνεται αδιάφορη.
          2.Εσωτερικό – Χώροι: Η καμπίνα της Χ1 με το δερμάτινο σαλόνι με κέρδισε πολύ περισσότερο από το αντίστοιχο της GLA που μοιάζει συγκριτικά λίγο φτωχό. Στο δε πόρτ μπαγκάζ η Χ1 κερδίζει χωρίς αντίπαλο .
          3.Κινητήρας : Στο test drive της GLA το μοτέρ (156hp – 250ροπή),για τα δικά μου οδηγικά γούστα, μου φάνηκε επαρκές ,με καλές reprise χωρίς βέβαια να βάζει φωτιά στο δρόμο. Στο test drive της Χ1,επειδή δεν είχε την sdrive18i, οδήγησα την 2λιτρη πετρελαίου (περίπου 190hp –400ροπή) . Για τα δικά μου οδηγικά γούστα… Θεϊκό, όμως για φορολογικούς λόγους δεν μπορώ να πάω σε 2λιτρο .Για να έχω μέτρο σύγκρισης για το μοτέρ, έκανα test drive και με την 2άρα (Active tourer νομίζω) με τον τρικύλινδρο (136hp – 220ροπή). Για τα δικά μου οδηγικά γούστα μου φάνηκε εντελώς ανεπαρκές ,με αγχωτικές reprise και μάλιστα με 85 περίπου κιλά ελαφρύτερο αμάξωμα.
          Αν μπορούσα να συνθέσω ένα αμάξι με το σαλόνι και τους χώρους της Χ1 και το σχήμα και το μοτέρ της GLA θα ήμουν ευτυχισμένος. Πείτε καμιά γνώμη ρε παιδιά γιατί έχω πήξει και τα λεφτά δεν τα έχω βρει στο δρόμο.
        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kakto last edited by

          Παίδες βοήθεια. Προσπαθώ να αποφασίσω και εκεί που λέω αποφάσισα , κάνω πάλι δεύτερες σκέψεις ,καθότι τα λεφτά πολλά.
          Δεδομένα :

          1. Δεν αλλάζω συχνά αμάξια ,άρα αυτό που θα επιλέξω θέλω να με ικανοποιεί και ευελπιστώ να το κρατήσω για τουλάχιστον 15 χρόνια. Για τον λόγο αυτό, σε όποιο από τα δύο κι αν καταλήξω, θα προσθέσω αρκετά extra (Μ pack ή AMG line,αυτόματο, δέρμα κλπ).
            2.Με την ίδια σύνθεση extra και τα δύο έχουν τιμή καταλόγου περίπου 44.000 και παράδοση Μάρτιο. H BMW μου την αφήνει στα 40.000 (38.600 ΑΝ ισχύσει η απόσυρση και για το 2016 ,που μάλλον όχι) .Η mercendes αν το παραγγείλω τώρα μου κλειδώνει τιμή με το όφελος απόσυρσης, ασχέτως αν θα ισχύει η απόσυρση το 2016, και μου το αφήνει στα 38.000.
            Υποκειμενικά δεδομένα κατά την προσωπική μου αντίληψη:
          2. Εξωτερική εμφάνιση : Καθότι fan των χάτσμπακ η GLA μου αρέσει πάρα πολύ. Την Χ1 ,χωρίς να την θεωρώ άσχημη, απλά μου φαίνεται αδιάφορη.
            2.Εσωτερικό – Χώροι: Η καμπίνα της Χ1 με το δερμάτινο σαλόνι με κέρδισε πολύ περισσότερο από το αντίστοιχο της GLA που μοιάζει συγκριτικά λίγο φτωχό. Στο δε πόρτ μπαγκάζ η Χ1 κερδίζει χωρίς αντίπαλο .
            3.Κινητήρας : Στο test drive της GLA το μοτέρ (156hp – 250ροπή),για τα δικά μου οδηγικά γούστα, μου φάνηκε επαρκές ,με καλές reprise χωρίς βέβαια να βάζει φωτιά στο δρόμο. Στο test drive της Χ1,επειδή δεν είχε την sdrive18i, οδήγησα την 2λιτρη πετρελαίου (περίπου 190hp –400ροπή) . Για τα δικά μου οδηγικά γούστα… Θεϊκό, όμως για φορολογικούς λόγους δεν μπορώ να πάω σε 2λιτρο .Για να έχω μέτρο σύγκρισης για το μοτέρ, έκανα test drive και με την 2άρα (Active tourer νομίζω) με τον τρικύλινδρο (136hp – 220ροπή). Για τα δικά μου οδηγικά γούστα μου φάνηκε εντελώς ανεπαρκές ,με αγχωτικές reprise και μάλιστα με 85 περίπου κιλά ελαφρύτερο αμάξωμα.
            Αν μπορούσα να συνθέσω ένα αμάξι με το σαλόνι και τους χώρους της Χ1 και το σχήμα και το μοτέρ της GLA θα ήμουν ευτυχισμένος. Πείτε καμιά γνώμη ρε παιδιά γιατί έχω πήξει και τα λεφτά δεν τα έχω βρει στο δρόμο.
          1 Reply Last reply Reply Quote 6
          • T
            the_emperor last edited by

            Θα ήθελες να μας περιγράψεις τις ανάγκες, τις προτεραιότητές σου και τη χρήση που θα κάνεις;
            Και σκέψου τις ανάγκες σου για τα επόμενα 10-15 χρόνια (π.χ. οικογένεια κτλ), ώστε να δεις και τι είδους μετακινήσεις θα κάνεις, πόσους χώρους χρειάζεσαι, τι καύσιμο θα σε συμφέρει κτλ...
            Δες και το νήμα για την Χ1 όπου και εγώ και άλλοι έχουμε γράψει τις εντυπώσεις μας για το αμάξι (εγώ έχω εδώ και 18 μέρες την Χ1 20d)

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • W
              wantone last edited by

              Ο χρήστης kakto έγραψε:
              Παίδες βοήθεια. Προσπαθώ να αποφασίσω και εκεί που λέω αποφάσισα , κάνω πάλι δεύτερες σκέψεις ,καθότι τα λεφτά πολλά.
              Δεδομένα :

              1. Δεν αλλάζω συχνά αμάξια ,άρα αυτό που θα επιλέξω θέλω να με ικανοποιεί και ευελπιστώ να το κρατήσω για τουλάχιστον 15 χρόνια. Για τον λόγο αυτό, σε όποιο από τα δύο κι αν καταλήξω, θα προσθέσω αρκετά extra (Μ pack ή AMG line,αυτόματο, δέρμα κλπ).
                2.Με την ίδια σύνθεση extra και τα δύο έχουν τιμή καταλόγου περίπου 44.000 και παράδοση Μάρτιο. H BMW μου την αφήνει στα 40.000 (38.600 ΑΝ ισχύσει η απόσυρση και για το 2016 ,που μάλλον όχι) .Η mercendes αν το παραγγείλω τώρα μου κλειδώνει τιμή με το όφελος απόσυρσης, ασχέτως αν θα ισχύει η απόσυρση το 2016, και μου το αφήνει στα 38.000.
                Υποκειμενικά δεδομένα κατά την προσωπική μου αντίληψη:
              2. Εξωτερική εμφάνιση : Καθότι fan των χάτσμπακ η GLA μου αρέσει πάρα πολύ. Την Χ1 ,χωρίς να την θεωρώ άσχημη, απλά μου φαίνεται αδιάφορη.
                2.Εσωτερικό – Χώροι: Η καμπίνα της Χ1 με το δερμάτινο σαλόνι με κέρδισε πολύ περισσότερο από το αντίστοιχο της GLA που μοιάζει συγκριτικά λίγο φτωχό. Στο δε πόρτ μπαγκάζ η Χ1 κερδίζει χωρίς αντίπαλο .
                3.Κινητήρας : Στο test drive της GLA το μοτέρ (156hp – 250ροπή),για τα δικά μου οδηγικά γούστα, μου φάνηκε επαρκές ,με καλές reprise χωρίς βέβαια να βάζει φωτιά στο δρόμο. Στο test drive της Χ1,επειδή δεν είχε την sdrive18i, οδήγησα την 2λιτρη πετρελαίου (περίπου 190hp –400ροπή) . Για τα δικά μου οδηγικά γούστα… Θεϊκό, όμως για φορολογικούς λόγους δεν μπορώ να πάω σε 2λιτρο .Για να έχω μέτρο σύγκρισης για το μοτέρ, έκανα test drive και με την 2άρα (Active tourer νομίζω) με τον τρικύλινδρο (136hp – 220ροπή). Για τα δικά μου οδηγικά γούστα μου φάνηκε εντελώς ανεπαρκές ,με αγχωτικές reprise και μάλιστα με 85 περίπου κιλά ελαφρύτερο αμάξωμα.
                Αν μπορούσα να συνθέσω ένα αμάξι με το σαλόνι και τους χώρους της Χ1 και το σχήμα και το μοτέρ της GLA θα ήμουν ευτυχισμένος. Πείτε καμιά γνώμη ρε παιδιά γιατί έχω πήξει και τα λεφτά δεν τα έχω βρει στο δρόμο.

              Πολλα τα λεφτα για τα συγκεκριμενα αμαξια. Χ1 με M pack δεν ειναι καλη ιδεα γιατι θα εχεις πολλα κομματια βαμμενα που δεν τεριαζουν σε SUV. Παρε sport line καλυτερα. Ο κινητηρας της GLA φαινεται ποιο δυνατος. Ουτε το αυτοματο αξιζει στην Χ1 καθοτι δεν ειναι το 8αρι. Επισης πρεπει να σκεφτεις τι χωρους θελεις γιατι νομιζω το Χ1 ειναι μεγαλυτερο. Γενικα πιστευω οτι κοιτας λαθος αμαξια.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • I
                iceman7 last edited by

                10-15 χρόνια; Έλεος ρε παιδιά ....
                40.000 ευρώ πεταμένα στο δρόμο; Ξανά έλεος!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Δε νομίζω να σου ζήτησε δανεικά. Δικά του είναι τα λεφτά και όσα χρόνια θέλει θα το κρατήσει!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • W
                    wantone last edited by

                    Εσυ ο δικηγορος του εισαι;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Ναι. Εσύ είσαι ο δικηγόρος του αντιδίκου;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • D
                        drenie last edited by

                        Καλά ρε παιδιά οκ ... όλοι έχουν την άποψη τους . Γιατί πρέπει να συμφωνούμε αναγκαστικά ; και εγώ θεωρώ ότι ο iceman είναι λίγο αυστηρός στην κριτική του . Από την άλλη ο wantone έχει μάλλον δίκιο . Όχι γιατί κοιτάει λάθος αυτοκίνητα ο υποψήφιος αγοραστής αλλά γιατί όντως λέει τα αρνητικά σε κάθε επιλογή και ο φίλος kakto δείχνει να είναι λίγο μπερδεμένος .

                        Από την άλλη ναι αν κάποιος έχει τώρα κάποια χρήματα Και με όλα αυτά που ακούγονται γύρω μας πιθανόν να προσπαθήσει να αγοράσει ένα αυτοκίνητο που βάση της υποτιθέμενης αξιοπιστίας να μπορέσει να του καλύψει όσες περισσότερες ανάγκες μπορεί σε μεγάλο βάθος χρόνου χωρίς να του βγάζει ιδιαίτερα προβλήματα . Επίσης να μπορέσει να διαλέξει ένα όχημα που να έχει μια 'κλασική' ομορφιά . Να μην φαίνεται παλιό μοδίτικο σε 10 χρόνια αν έχει σκοπό να το κρατήσει τουλάχιστον τόσα . Και τι αρέσει στον κάθε ένα από εμάς είναι σχετικό .

                        Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • K
                          kikizas-grigoris last edited by

                          Το Audi Q3 1.4 / 150 γιατι το απορριπτεις?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • S
                            strof last edited by

                            Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                            Το Audi Q3 1.4 / 150 γιατι το απορριπτεις?

                            Προφανως επειδη θα το κρατησει 15 χρονια και ζητα κατι (οσο το δυνατον πιο) αξιοπιστο, οπως γραφει στο τελευταιο post.

                            Εγω παλι, θα εριχνα μια ματια και στα volvo, αφου ουτως ή αλλως μετα την 15ετια δεν θα εχουν διαφορα στην αξια τους.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • M
                              makwolf last edited by

                              Δεν εχω οδηγησει κανενα απο τα 2 αμαξια που αναφερεις οποτε δεν μπορω να προτεινω καποιο λογω οδηγικης συμπεριφορας. Ομως επειδη θα δωσεις ενα σκασμο λεφτα και θα το κρατησεις πολλα χρονια τοτε (κατα την ταπεινη μου αποψη) MERCEDES GLA φιλε μου. Λογω καλυτερης αξιοπιστιας.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • T
                                the_emperor last edited by

                                H GLA είναι πολύ όμορφη, αλλά ένα υπερυψωμένο hatchback. Δεν έχει χώρους ούτε στην καμπίνα, ούτε άνετο χώρο αποσκευών. Εάν έχεις παιδιά (1 ή 2) και θέλεις να κάνεις ταξίδι με τα απολύτως απαραίτητα δεν μπορείς. Καρότσι και μια μεγάλη βαλίτσα αμφιβάλλω ότι χωράνε μαζί στο πορτ παγκάζ. Θα πρέπει κάποιος να κάνει μεγάλες υποχωρήσεις ή να βρει άλλες λύσεις (π.χ. μπαγκαζιέρα) για να μπορέσει να καλύψει μετακινήσεις διακοπών ή ταξίδια οικογενειακά.
                                Από την άλλη εάν είσαι εργένης και σκέφτεσαι να μείνεις έτσι, τότε προφανώς όσα γράφω δεν ισχύουν.

                                Εγώ έβαλα προχθές και δεύτερο παιδικό κάθισμα πίσω στην Χ1 - που είναι σαφώς πιο άνετη από την GLA - και ουσιαστικά δεν νομίζω να μπορεί να κάτσει πίσω άλλος εκτός από τη γυναίκα μου που είναι κόκκαλο (51 κιλά...). Στην GLA τα πράγματα είναι ακόμη πιο στενόχωρα...Για να μην μιλήσω για τον χώρο αποσκευών που είναι 505 λίτρα στην Χ1 σε σύγκριση με τα 420 αν θυμάμαι καλά της GLA.

                                Για να ολοκληρώσω, πρέπει κανείς να δει και τα χιλιόμετρα που κάνει. Εάν κάνει πάνω από 15.000 το πετρέλαιο μοιάζει πιο συμφέρουσα λύση. Εγώ, από τη στιγμή που ούτως ή άλλως πας για 2016, θα πρότεινα να δεις ενδεχομένως και τις υβριδικές λύσεις, ιδίως οχημάτων που έχουν αυτονομία π.χ. μέχρι 50 χλμ την ημέρα με ρεύμα. Εάν οι μετακινήσεις σου καλύπτονται ημερησίως από τέτοια απόσταση το κόστος πέφτει σε απίστευτα χαμηλά επίπεδα. Η BMW ήδη βγάζει τη σειρά 2 έτσι και έχει ανακοινώσει ότι μέσα στο 16' θα βγάλει και την Χ1.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • K
                                  kakto last edited by

                                  Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
                                  @The_Emperor : Καταρχάς καλοτάξιδη και απροβλημάτιστη. Το νήμα για τη Χ1 το έχω ήδη διαβάσει. Όπως έγραψα η Χ1 20d ήταν η έκδοση που έκανα test drive και έμεινα κατενθουσιασμένος, αλλά για φορολογικούς λόγους δεν μπορώ να πάω σε 2λιτρο και πιστεύω πως η Χ1 18i είναι στην ουσία άλλο αμάξι. Η γνώμη σου σαν κάτοχος θα με ενδιέφερε πολύ. Πιστεύεις ότι με το τρικύλινδρο μοτέρ (περίπου ίδιο βάρος σκάφους με μισή ισχύ και ροπή) θα σε κάλυπτε;
                                  1.Χρήση: α) Το αμάξι ουσιαστικά θα κινείται ελάχιστα εντός πόλης (Θεσ/νίκη) , γιατί τους 11 μήνες του χρόνου καλύπτομαι από την μοτό. Παρόλα αυτά δεν θα ήθελα να ξεφύγω σε διαστάσεις > 4,50 mr για λόγους parking .
                                  β) Λιγότερα από 10.000 km ετησίως κυρίως Εγνατία και επαρχιακό .
                                  γ) Μια φορά την εβδομάδα πατάω βατό επίπεδο χωματόδρομο με ήπια σχετικά νεροφαγώματα (γιαυτό και θέλω το σχετικά αυξημένο ύψος από το έδαφος) , το Χειμώνα μαζεύει αρκετά νερά αλλά όχι σε σημείο που να απαιτεί 4κίνηση.
                                  2. Προτεραιότητές: α) Ενεργητική ασφάλεια (καλές reprise για τις προσπεράσεις σε επαρχιακό δρόμο)
                                  β) Άνετο και ξεκούραστο ταξίδι στην εθνική με μ.ο. 160 km/h)

                                  Ανάγκες : Αυτή τη στιγμή ζευγάρι. Μελλοντικά ενδεχομένως 3μελους οικογένειας.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • D
                                    drenie last edited by

                                    sorry κιολας αλλα γιατι να πας σε diesel και γιατι να πας πχ στην Χ1 πετρελαιο που απο θεμα αποδοσης μαλλον δεν θα σε ικανοποιησει ; Νομιζω θα συμφωνησω με τον wantone οτι κοιτας λαθος αυτοκινητα.
                                    μεχρι ποτε θα μπορουσες να κανεις υπομονη για να παρεις το αυτοκινητο ; και τωρα περα απο την μηχανη τι εχεις ;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • W
                                      wantone last edited by

                                      40 χιλ αμαξι και θα το βαζεις σε χωματοδρομο;

                                      Με αυτα τα χμ που κανεις σιγουρα βενζινη. Ο 1.5 τρικυλινδρος βενζινη ειναι ποιο ησυχος και χωρις κραδασμους απο τα περισσοτερα 4κυλινδρα. Στο δικο μου με χειροκινητο κιβωτιο στα 160 μονο τον αερα γυρω σου ακους...

                                      Απο BMW αν θελεις να πας σε Χ1 θα σου προτεινα τον 1.5 βενζινη χειροκινητο sport line με δερμα, LED, ηλιοροφη κλπ δεν βαζει φωτια στον δρομο αλλα θα ειναι αποδεκτο. Στην Εγνατια δεν θα εχεις προβλημα να καλυπτεις μεγαλες αποστασεις ξεκουραστα. Το Μερσεντες δεν το εχω οδηγησει οποτε δεν ξερω.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • S
                                        sbr last edited by

                                        Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
                                        10-15 χρόνια; Έλεος ρε παιδιά ....
                                        40.000 ευρώ πεταμένα στο δρόμο; Ξανά έλεος!!!

                                        Μην τρελενεσαι ρε ice. Ο καθενας οπως βολευεται. Εγω π.χ. μπορει να θελω να δωσω 60.000 ευρω να παρω ενα τουτου και στα 5 χρονια να το αλλαξω. Εχω 2 γνωστους που το κανουν. Εσυ ας πουμε εδωσες 20.000 και κατι για να το εχεις στο γκαραζ και να το κυκλοφορεις καθε Σαββατοκυριακο, το ιδιο κανω και εγω με την Merc. Αν το ακουσει καποιος μπορει να σαλταρει. Ενταξει ετσι μας βολευει, ετσι μας αρεσει. Μην κολας.

                                        40 χιλ αμαξι και θα το βαζεις σε χωματοδρομο;

                                        Αλλο παλι τουτο. Γιατι να μην το βαλει; Επηδει κανει 40 χηνες; Ρε παιδια, αυτοκινητο και για εκτος δρομου ειναι. Γιατι τα μπερδευετε;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • W
                                          wantone last edited by

                                          Γιατι θα εχει φθορες και θα ειναι για πεταμα σε μερικα χρονια. Για τετοια χρηση ας παρει κανενα Renegade με 22 χηνες.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • K
                                            kakto last edited by

                                            @wantone (Πολλα τα λεφτα για τα συγκεκριμενα αμαξια)
                                            Συμφωνώ μαζί σου, εξού και ο προβληματισμός μου. Αλλά και το Nissan QQ που πήγα και ρώτησα ,με τα ίδια extra έφτανε τις 35.000 .Το δε καινούργιο hyundai tucson ,στον διαμορφωτή της Γερμανικής hyundai ,ξεπερνούσε τις 40.000 .Το M pack και το αυτόματο της Χ1 μπήκαν στην διαμόρφωση για να μπορέσω να συγκρίνω προσφορές με την GLA με ίδιο εξοπλισμό. Αν τελικά καταλήξω στην Χ1 , θα είναι με χειροκίνητο και στο M pack θα προσθέσω τις μεταλλικές ποδιές . (Γενικα πιστευω οτι κοιτας λαθος αμαξια) Θα μπορούσες να γίνεις πιο συκγεκριμένος;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr