-
Το σωστο ομως ειναι να κανεις μυτη τακουνι , που δεν κανει κανεις σχεδον (αν δεν το κανει το ιδιο το αμαξι)
Εγω παλι δεν καταλαβαινω την διαφορα του να βαρας κοφτες με σχεση στο κιβωτιο και με νεκρα....Ποια η διαφορά ?
-
foldgik wrote:
με το παλιο μου αμαξι φρεναρα κατεβαζοντας.
Πολύ καλά έκανες, κι αυτό είναι το σωστό. Προφανώς αυτό που άκουσες αφορά περίπτωση υπερστροφίας (πάνω από τα όρια του μοτέρ, να βάλεις δηλαδή από 5η και 120, 2α), κάτι που ισχύει για όλους τους interlaced κινητήρες.
οταν ειχα σιβικα, τον 1.8, που μου εβγαλε προβληματα περσοτερα και απο φαουβε, ειχε σχετικα μικρα φρενα ειχε και γλυκο σαζμαν, οποτε πολλες φορες καρφωνα χαμηλη, χτυπαγε τρελα κοκκινα και εκανε σαν να βηχει μεχρι να κοψει. απο μηχανη ομως δεν με αφηκε ποτες.
-
με το παλιο μου αμαξι φρεναρα κατεβαζοντας.
Πολύ καλά έκανες, κι αυτό είναι το σωστό. Προφανώς αυτό που άκουσες αφορά περίπτωση υπερστροφίας (πάνω από τα όρια του μοτέρ, να βάλεις δηλαδή από 5η και 120, 2α), κάτι που ισχύει για όλους τους interferenced κινητήρες.
-
interference
Σωστα. Διορθώθηκε.
Το σωστο ομως ειναι να κανεις μυτη τακουνι , που δεν κανει κανεις σχεδον (αν δεν το κανει το ιδιο το αμαξι)
Εγω παλι δεν καταλαβαινω την διαφορα του να βαρας κοφτες με σχεση στο κιβωτιο και με νεκρα....Ποια η διαφορά ?
Το μυτοτάκουνο έχει νόημα για την μη διατάραξη της ισορροπίας του πλαισίου σε κατέβασμα στην είσοδο της στροφής, άρα σε προσθιοκίνητα δεν έχει μεγάλη σημασία. Σε πισωκίνητα παλιά φοβόντουσαν στιγμιαίο μπλοκάρισμα και άρα τετ-α-κε.
Για το δεύτερο που ανέφερες, λένε μερικοί ότι το στροφάρισμα χωρίς φορτίο δεν κάνει και πολύ καλό, αλλά ούτε εγώ καταλαβαίνω τον λόγο,
REALZEUS wrote:
foldgik wrote:
με το παλιο μου αμαξι φρεναρα κατεβαζοντας.
Πολύ καλά έκανες, κι αυτό είναι το σωστό. Προφανώς αυτό που άκουσες αφορά περίπτωση υπερστροφίας (πάνω από τα όρια του μοτέρ, να βάλεις δηλαδή από 5η και 120, 2α), κάτι που ισχύει για όλους τους interlaced κινητήρες.
οταν ειχα σιβικα, τον 1.8, που μου εβγαλε προβληματα περσοτερα και απο φαουβε, ειχε σχετικα μικρα φρενα ειχε και γλυκο σαζμαν, οποτε πολλες φορες καρφωνα χαμηλη, χτυπαγε τρελα κοκκινα και εκανε σαν να βηχει μεχρι να κοψει. απο μηχανη ομως δεν με αφηκε ποτες.
Δεν ξεπέρασες το όριο αντοχής (σε ΣΑΛ) προφανώς. Πολύς κόσμος έχει πάρει μοτέρ στο χέρι από υπερστροφία.
-
Το μυτοτάκουνο έχει νόημα για την μη διατάραξη της ισορροπίας του πλαισίου σε κατέβασμα στην είσοδο της στροφής, άρα σε προσθιοκίνητα δεν έχει μεγάλη σημασία. Σε πισωκίνητα παλιά φοβόντουσαν στιγμιαίο μπλοκάρισμα και άρα τετ-α-κε.
Οχι μονο αυτο Αλεξ. Γινεται και για να μην ταλαιπωρουνται τα μηχανικα μερη της μεταδοσης κυριως
-
Το σωστο ομως ειναι να κανεις μυτη τακουνι , που δεν κανει κανεις σχεδον (αν δεν το κανει το ιδιο το αμαξι)
Εγω παλι δεν καταλαβαινω την διαφορα του να βαρας κοφτες με σχεση στο κιβωτιο και με νεκρα....Ποια η διαφορά ?
Η φθορα ενος μοτερ υπο συνθηκες υψηλων ταχυτητων- πληρους φορτιου και η προσπαθεια ακινητοποιησης του με τη χαμηλωτερη δυνατη σχεση, εχει σαν αποτελεσμα ακομη μεγαλυτερο φορτιο ξεπερνωνττας και το στοπερ του κοφτη, και μαλιστα εχοντας το μοτερ σε κατασταση ατροφειας. Οποτε το στροφαρισμα με νεκρα μπορει να ειναι ενας σχολικος περιπατος σε σχεση με το προηγουμενο.
-
Πάντως η 2 χτυπάει κόφτη στα 95. Στο Si χτυπάει στα 53 μίλια. Εμάς είναι πιο μακρύ για κάποιο λόγο.
-
Στα αμερικάνικα τουλάχιστον, η τελική σχέση μετάδοσης είναι πιο κοντή. Αλλά έχει και μπλοκέ διαφορικό.
-
Στα αμερικάνικα τουλάχιστον, η τελική σχέση μετάδοσης είναι πιο κοντή. Αλλά έχει και μπλοκέ διαφορικό.
Μακάρι να είχε και εμάς μπλοκέ. Η 2 σπιναρει σχεδόν πάντα
-
Super@T wrote:
Στα αμερικάνικα τουλάχιστον, η τελική σχέση μετάδοσης είναι πιο κοντή. Αλλά έχει και μπλοκέ διαφορικό.
Μακάρι να είχε και εμάς μπλοκέ. Η 2 σπιναρει σχεδόν πάντα
Αν σπινάρουν και οι 2 τροχοί ταυτόχρονα, το μπλοκέ δεν θα έκανε κάποια διαφορά. Το μπλοκέ απλά ισοκατανέμει την δύναμη ανάμεσα στους δύο τροχούς.
-
Δίαβασα τις προάλλες αυτό και το βρήκα ενδιαφέρον:
https://9to5mac.com/2020/05/04/carplay-to-wireless-carplay-adapter/Επίσης, μπορεί κάποιος να στείλει μια φωτογραφία του σημείου πάνω στο ταμπλό που συντονίζει και ψεκάσατε με σπρέι σιλικόνης;
-
@raprure: Δεν είναι δύσκολο να το βρεις. Είναι ο αισθητήρας βροχής-φωτός ακριβώς στο κέντρο του ταμπλώ πίσω από το παρμπρίζ.
Ένα μικρό καρουμπαλάκι, που όταν το κουνάς πάνω-κάτω παίζει ελαφρά. Ψεκάζεις λίγο σπρέϊ σιλικόνης στα κενά του και τέλος οι τριγμοί-συντονισμοί.
-
Πάνω στο ταμπλό είναι ο αισθητήρας για τα φώτα. Εμένα δυστυχώς δεν συντονίζει εκεί, αλλά κάπου από μέσα ακούγεται ο συντονισμός. Αλλά δεν ακούγεται πάντα.
-
Από ότι φαίνεται, ετοιμάζεται το επόμενο civic για το 2022. Και λένε ότι το ετοιμάζουν κατευθείαν σαν type R. (κατά την Alfa ίσως που πρώτα έφτιαξε την QV και μετά πάνω της τις πιο 'ταπεινές' εκδόσεις)
https://www.civicx.com/forum/threads/11th-gen-civic-type-r-spied.49569/
Α ρε Hondara πάρε μας τα λεφτά!!
Σήμερα έβγαλα το δικό μου μετά από καμιά βδομάδα και το πλάκωσα σε επαρχιακούς δρόμους που κινήθηκα και θυμήθηκα πόσο το γουστάρω! Είμαι σούπερ ευχαριστημένος από την επιλογή μου. (είχε πλάκα σε κάποιο σημείο γιατί ένα φρεσκοπλυμένο και αστραφτερό Kodiaq ήθελε να με ακολουθήσει...σαν υπεύθυνος πολίτης, φρόντισα να χαθώ γρήγορα από το οπτικό του πεδίο γιατί φοβήθηκα μην ντελαπάρει σε καμιά στροφή από τη μανία που τον έπιασε!). Στο τέλος της βόλτας σταμάτησα στο πράκτικερ, έριξα τα καθίσματα και φόρτωσα ένα τραπέζι μπαλκονιού 1,6*0,9 και 6 στοιβαζόμενες καρέκλες! Civicάρα για όλα τα γούστα λέμε!!
-
Όλα τα λεφτά η εξάτμιση που είναι σαν να πήραν χαλκοσωλήνα ύδρευσης.
-
Και εγω σημερα δεν κρατηθηκα, το στρωνω 700 χιλ εχω, του δωσα μια 1,2,3 στα κοκκινα, το αμαξι δεν παιζεται. Αα τελικα το χειροφρενο δουλευει, μπλοκαρει εν κινηση απλα νομιζω δεν το κρατα μπλοκαρισμενο. Στα 90 ευθεια το δοκιμασα.
-
Και εγω σημερα δεν κρατηθηκα, το στρωνω 700 χιλ εχω, του δωσα μια 1,2,3 στα κοκκινα, το αμαξι δεν παιζεται. Αα τελικα το χειροφρενο δουλευει, μπλοκαρει εν κινηση απλα νομιζω δεν το κρατα μπλοκαρισμενο. Στα 90 ευθεια το δοκιμασα. Και τα primacy 3 ειναι για τον π... λαστιχα
-
foldgik wrote:
Και εγω σημερα δεν κρατηθηκα, το στρωνω 700 χιλ εχω, του δωσα μια 1,2,3 στα κοκκινα, το αμαξι δεν παιζεται. Αα τελικα το χειροφρενο δουλευει, μπλοκαρει εν κινηση απλα νομιζω δεν το κρατα μπλοκαρισμενο. Στα 90 ευθεια το δοκιμασα. Και τα primacy 3 ειναι για τον π... λαστιχα
Στα 90 το δοκίμασες;; Το λέει η καρδούλα σου...(για να μην πω κάτι άλλο χεχεχε).
Μια χαρά είναι το αμάξι στα 700 χλμ. Στρωμένο είναι.
Καλορίζικος και καλοτάξιδος ο civicαρος!
-
Το εχω δοκιμασει και ποιο πανω με αλλο αμαξι, οταν με εκλεισε ενα λεωφορειο και πατησα φρενο επιασε το abs και το αμαξι δεν σταματουσε και πηγαινε σφηνα σηραγγα λεοφορειο, με εσωσε. Αλλα ηταν ευθεια και δουλευαν αψογα και οι δυο τροχοι. Το χειροφρενο το θεωρω σωτηριο και ειναι μεγαλο μειον να μην εχει το civic
-
Δεν υπάρχει ηλεκτρικό χειρόφρενο;
Νέο Honda Civic 2017