Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Honda Civic 2017
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Honda Civic 2017
    • 1
    • 2
    • 170
    • 171
    • 172
    • 173
    • 174
    • 295
    • 296
    • 172 / 296
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    64
    5914
    149205
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • alexandros-k
      alexandros-k last edited by

      Το σωστο ομως ειναι να κανεις μυτη τακουνι , που δεν κανει κανεις σχεδον (αν δεν το κανει το ιδιο το αμαξι)

      Εγω παλι δεν καταλαβαινω την διαφορα του να βαρας κοφτες με σχεση στο κιβωτιο και με νεκρα....Ποια η διαφορά ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • gatoz
        gatoz @realzeus last edited by

        foldgik wrote:

        με το παλιο μου αμαξι φρεναρα κατεβαζοντας.

        Πολύ καλά έκανες, κι αυτό είναι το σωστό. Προφανώς αυτό που άκουσες αφορά περίπτωση υπερστροφίας (πάνω από τα όρια του μοτέρ, να βάλεις δηλαδή από 5η και 120, 2α), κάτι που ισχύει για όλους τους interlaced κινητήρες.

        οταν ειχα σιβικα, τον 1.8, που μου εβγαλε προβληματα περσοτερα και απο φαουβε, ειχε σχετικα μικρα φρενα ειχε και γλυκο σαζμαν, οποτε πολλες φορες καρφωνα χαμηλη, χτυπαγε τρελα κοκκινα και εκανε σαν να βηχει μεχρι να κοψει. απο μηχανη ομως δεν με αφηκε ποτες.

        #milf-a-man

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • realzeus
          realzeus @foldgik last edited by

          με το παλιο μου αμαξι φρεναρα κατεβαζοντας.

          Πολύ καλά έκανες, κι αυτό είναι το σωστό. Προφανώς αυτό που άκουσες αφορά περίπτωση υπερστροφίας (πάνω από τα όρια του μοτέρ, να βάλεις δηλαδή από 5η και 120, 2α), κάτι που ισχύει για όλους τους interferenced κινητήρες.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • realzeus
            realzeus last edited by

            interference

            Σωστα. Διορθώθηκε.

            Το σωστο ομως ειναι να κανεις μυτη τακουνι , που δεν κανει κανεις σχεδον (αν δεν το κανει το ιδιο το αμαξι)

            Εγω παλι δεν καταλαβαινω την διαφορα του να βαρας κοφτες με σχεση στο κιβωτιο και με νεκρα....Ποια η διαφορά ?

            Το μυτοτάκουνο έχει νόημα για την μη διατάραξη της ισορροπίας του πλαισίου σε κατέβασμα στην είσοδο της στροφής, άρα σε προσθιοκίνητα δεν έχει μεγάλη σημασία. Σε πισωκίνητα παλιά φοβόντουσαν στιγμιαίο μπλοκάρισμα και άρα τετ-α-κε.

            Για το δεύτερο που ανέφερες, λένε μερικοί ότι το στροφάρισμα χωρίς φορτίο δεν κάνει και πολύ καλό, αλλά ούτε εγώ καταλαβαίνω τον λόγο,

            REALZEUS wrote:

            foldgik wrote:

            με το παλιο μου αμαξι φρεναρα κατεβαζοντας.

            Πολύ καλά έκανες, κι αυτό είναι το σωστό. Προφανώς αυτό που άκουσες αφορά περίπτωση υπερστροφίας (πάνω από τα όρια του μοτέρ, να βάλεις δηλαδή από 5η και 120, 2α), κάτι που ισχύει για όλους τους interlaced κινητήρες.

            οταν ειχα σιβικα, τον 1.8, που μου εβγαλε προβληματα περσοτερα και απο φαουβε, ειχε σχετικα μικρα φρενα ειχε και γλυκο σαζμαν, οποτε πολλες φορες καρφωνα χαμηλη, χτυπαγε τρελα κοκκινα και εκανε σαν να βηχει μεχρι να κοψει. απο μηχανη ομως δεν με αφηκε ποτες.

            Δεν ξεπέρασες το όριο αντοχής (σε ΣΑΛ) προφανώς. Πολύς κόσμος έχει πάρει μοτέρ στο χέρι από υπερστροφία.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • alexandros-k
              alexandros-k @realzeus last edited by

              Το μυτοτάκουνο έχει νόημα για την μη διατάραξη της ισορροπίας του πλαισίου σε κατέβασμα στην είσοδο της στροφής, άρα σε προσθιοκίνητα δεν έχει μεγάλη σημασία. Σε πισωκίνητα παλιά φοβόντουσαν στιγμιαίο μπλοκάρισμα και άρα τετ-α-κε.

              Οχι μονο αυτο Αλεξ. Γινεται και για να μην ταλαιπωρουνται τα μηχανικα μερη της μεταδοσης κυριως

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • O
                otokomae @alexandros-k last edited by

                Το σωστο ομως ειναι να κανεις μυτη τακουνι , που δεν κανει κανεις σχεδον (αν δεν το κανει το ιδιο το αμαξι)

                Εγω παλι δεν καταλαβαινω την διαφορα του να βαρας κοφτες με σχεση στο κιβωτιο και με νεκρα....Ποια η διαφορά ?

                Η φθορα ενος μοτερ υπο συνθηκες υψηλων ταχυτητων- πληρους φορτιου και η προσπαθεια ακινητοποιησης του με τη χαμηλωτερη δυνατη σχεση, εχει σαν αποτελεσμα ακομη μεγαλυτερο φορτιο ξεπερνωνττας και το στοπερ του κοφτη, και μαλιστα εχοντας το μοτερ σε κατασταση ατροφειας. Οποτε το στροφαρισμα με νεκρα μπορει να ειναι ενας σχολικος περιπατος σε σχεση με το προηγουμενο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • V
                  vasilas last edited by

                  Πάντως η 2 χτυπάει κόφτη στα 95. Στο Si χτυπάει στα 53 μίλια. Εμάς είναι πιο μακρύ για κάποιο λόγο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • S
                    super-t last edited by

                    Στα αμερικάνικα τουλάχιστον, η τελική σχέση μετάδοσης είναι πιο κοντή. Αλλά έχει και μπλοκέ διαφορικό.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • V
                      vasilas @super-t last edited by

                      Στα αμερικάνικα τουλάχιστον, η τελική σχέση μετάδοσης είναι πιο κοντή. Αλλά έχει και μπλοκέ διαφορικό.

                      Μακάρι να είχε και εμάς μπλοκέ. Η 2 σπιναρει σχεδόν πάντα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • realzeus
                        realzeus @vasilas last edited by

                        Super@T wrote:

                        Στα αμερικάνικα τουλάχιστον, η τελική σχέση μετάδοσης είναι πιο κοντή. Αλλά έχει και μπλοκέ διαφορικό.

                        Μακάρι να είχε και εμάς μπλοκέ. Η 2 σπιναρει σχεδόν πάντα

                        Αν σπινάρουν και οι 2 τροχοί ταυτόχρονα, το μπλοκέ δεν θα έκανε κάποια διαφορά. Το μπλοκέ απλά ισοκατανέμει την δύναμη ανάμεσα στους δύο τροχούς.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • R
                          rapture last edited by

                          Δίαβασα τις προάλλες αυτό και το βρήκα ενδιαφέρον:
                          https://9to5mac.com/2020/05/04/carplay-to-wireless-carplay-adapter/

                          Επίσης, μπορεί κάποιος να στείλει μια φωτογραφία του σημείου πάνω στο ταμπλό που συντονίζει και ψεκάσατε με σπρέι σιλικόνης;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • I
                            ilias7 last edited by

                            @raprure: Δεν είναι δύσκολο να το βρεις. Είναι ο αισθητήρας βροχής-φωτός ακριβώς στο κέντρο του ταμπλώ πίσω από το παρμπρίζ.

                            Ένα μικρό καρουμπαλάκι, που όταν το κουνάς πάνω-κάτω παίζει ελαφρά. Ψεκάζεις λίγο σπρέϊ σιλικόνης στα κενά του και τέλος οι τριγμοί-συντονισμοί.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • V
                              vasilas last edited by

                              Πάνω στο ταμπλό είναι ο αισθητήρας για τα φώτα. Εμένα δυστυχώς δεν συντονίζει εκεί, αλλά κάπου από μέσα ακούγεται ο συντονισμός. Αλλά δεν ακούγεται πάντα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • sargus
                                sargus last edited by

                                Από ότι φαίνεται, ετοιμάζεται το επόμενο civic για το 2022. Και λένε ότι το ετοιμάζουν κατευθείαν σαν type R. (κατά την Alfa ίσως που πρώτα έφτιαξε την QV και μετά πάνω της τις πιο 'ταπεινές' εκδόσεις)

                                https://www.civicx.com/forum/threads/11th-gen-civic-type-r-spied.49569/

                                Α ρε Hondara πάρε μας τα λεφτά!!

                                Σήμερα έβγαλα το δικό μου μετά από καμιά βδομάδα και το πλάκωσα σε επαρχιακούς δρόμους που κινήθηκα και θυμήθηκα πόσο το γουστάρω! Είμαι σούπερ ευχαριστημένος από την επιλογή μου. (είχε πλάκα σε κάποιο σημείο γιατί ένα φρεσκοπλυμένο και αστραφτερό Kodiaq ήθελε να με ακολουθήσει...σαν υπεύθυνος πολίτης, φρόντισα να χαθώ γρήγορα από το οπτικό του πεδίο γιατί φοβήθηκα μην ντελαπάρει σε καμιά στροφή από τη μανία που τον έπιασε!). Στο τέλος της βόλτας σταμάτησα στο πράκτικερ, έριξα τα καθίσματα και φόρτωσα ένα τραπέζι μπαλκονιού 1,6*0,9 και 6 στοιβαζόμενες καρέκλες! Civicάρα για όλα τα γούστα λέμε!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                • S
                                  super-t last edited by

                                  Όλα τα λεφτά η εξάτμιση που είναι σαν να πήραν χαλκοσωλήνα ύδρευσης.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • F
                                    foldgik last edited by

                                    Και εγω σημερα δεν κρατηθηκα, το στρωνω 700 χιλ εχω, του δωσα μια 1,2,3 στα κοκκινα, το αμαξι δεν παιζεται. Αα τελικα το χειροφρενο δουλευει, μπλοκαρει εν κινηση απλα νομιζω δεν το κρατα μπλοκαρισμενο. Στα 90 ευθεια το δοκιμασα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • F
                                      foldgik @foldgik last edited by

                                      Και εγω σημερα δεν κρατηθηκα, το στρωνω 700 χιλ εχω, του δωσα μια 1,2,3 στα κοκκινα, το αμαξι δεν παιζεται. Αα τελικα το χειροφρενο δουλευει, μπλοκαρει εν κινηση απλα νομιζω δεν το κρατα μπλοκαρισμενο. Στα 90 ευθεια το δοκιμασα. Και τα primacy 3 ειναι για τον π... λαστιχα 🙂

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • sargus
                                        sargus @foldgik last edited by

                                        foldgik wrote:

                                        Και εγω σημερα δεν κρατηθηκα, το στρωνω 700 χιλ εχω, του δωσα μια 1,2,3 στα κοκκινα, το αμαξι δεν παιζεται. Αα τελικα το χειροφρενο δουλευει, μπλοκαρει εν κινηση απλα νομιζω δεν το κρατα μπλοκαρισμενο. Στα 90 ευθεια το δοκιμασα. Και τα primacy 3 ειναι για τον π... λαστιχα 🙂

                                        Στα 90 το δοκίμασες;; Το λέει η καρδούλα σου...(για να μην πω κάτι άλλο χεχεχε).

                                        Μια χαρά είναι το αμάξι στα 700 χλμ. Στρωμένο είναι.

                                        Καλορίζικος και καλοτάξιδος ο civicαρος!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • F
                                          foldgik last edited by

                                          Το εχω δοκιμασει και ποιο πανω με αλλο αμαξι, οταν με εκλεισε ενα λεωφορειο και πατησα φρενο επιασε το abs και το αμαξι δεν σταματουσε και πηγαινε σφηνα σηραγγα λεοφορειο, με εσωσε. Αλλα ηταν ευθεια και δουλευαν αψογα και οι δυο τροχοι. Το χειροφρενο το θεωρω σωτηριο και ειναι μεγαλο μειον να μην εχει το civic

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Δεν υπάρχει ηλεκτρικό χειρόφρενο;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 170
                                            • 171
                                            • 172
                                            • 173
                                            • 174
                                            • 295
                                            • 296
                                            • 172 / 296
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr