Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Citroen C4 VTS vs. Mazda RX8 cosmo
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Citroen C4 VTS vs. Mazda RX8 cosmo
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    29
    58
    213
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dog80 last edited by

      Επειδή το Peugeot 207cc έχει αρχίσει να μου τη δίνει στα νεύρα με τις χαζοβλάβες και ιδιοτροπίες και την ασθενική οδηγική συμπεριφορά, σκέφτομαι να πάρω κάτι άλλο.

      Οι επιλογές που έχω σκεφτεί είναι δύο. Η πρώτη είναι να ξαναβάλω πινακίδες στο Citroen, η άλλη είναι να αγοράσω ένα μτχ. RX8 cosmo.

      Τα υπέρ και τα κατά των δύο επιλογών, τουλάχιστον όπως τα βλέπω εγώ

      Citroen C4 VTS
      Θετικά:

      • Γνωστή προιστορία του αυτοκινήτου. Μέχρι που το ακινητοποίησα δέν είχε προβλήματα. Το μόνο που θα χρειαστεί είναι λάστιχα, τακάκια εμπρός και αλλαγή των υγρών.

      Αρνητικά:

      • Δίλιτρο, έχει κλέισει πενταετία αλλά όχι δεκαετία. Υψηλά τέλη κυκλοφορίας και τεκμήρια.
        -Έχει ένα θεματάκι με το κιβώτιο που κάνει θόρυβο. Πιθανόν να χρειαστεί καινούρια ρουλεμάν

      RX8 Cosmo
      Θετικά:
      -Παραπάνω άλογα
      -Πίσω κίνηση
      -Μία επιπλέον ταχύτητα
      -Χαμήλα τεκμήρια και τέλη

      Αρνητικά:
      -Παίρνω ώς δεδομένο πως όλα που πουλιούνται στο car.gr έχουν τα γνωστά προβλήματα συμπίεσης. Επομένως αν αγοράσω κάποιο, αφού βεβαιωθω οτι δέν έχει τρακάρισμα ή άλλο πρόβλημα, θα πάρω το πιό φτηνό, απο αυτά που το λένε οτι έχουν πρόβλημα συμπίεσης και θα κάνω πλήρη ανακατασκευή του κινητήρα, μαζί με μίζα και πολλαπλασιαστές για να είμαι σίγουρος. Το κόστος για αυτό (αγορά αυτοκινήτου, επισκευές και αναλώσιμα) θα πάει κοντά στα 5-6 χιλιάρικα, βέβαια θα έχω αυτοκίνητο που θα βγάλει πολλά χιλιόμετρα.

      Δέν βάζω στα αρνητικά κατανάλωση βενζίνης γιατι αφενός δέν κάνω πολλά χιλιόμετρα (χρησιμοποιώ μηχανή για καθημερινές μετακινήσεις), απ την άλλη και το Citroen έκαιγε τα άντερά του.

      Οπότε το κόστος για το Citroen είναι γύρω στα 1500-2000 ευρώ για να βγεί στην κυκλοφορία (αναλώσιμα, τέλη κυκλοφορίας και πιθανόν επισκευή σαζμάν), ενώ για το RX8 γύρω στα 6000 ευρώ.

      Τί να κάνω?

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • D
        dog80 last edited by

        Επειδή το Peugeot 207cc έχει αρχίσει να μου τη δίνει στα νεύρα με τις χαζοβλάβες και ιδιοτροπίες και την ασθενική οδηγική συμπεριφορά, σκέφτομαι να πάρω κάτι άλλο.

        Οι επιλογές που έχω σκεφτεί είναι δύο. Η πρώτη είναι να ξαναβάλω πινακίδες στο Citroen, η άλλη είναι να αγοράσω ένα μτχ. RX8 cosmo.

        Τα υπέρ και τα κατά των δύο επιλογών, τουλάχιστον όπως τα βλέπω εγώ

        Citroen C4 VTS
        Θετικά:

        • Γνωστή προιστορία του αυτοκινήτου. Μέχρι που το ακινητοποίησα δέν είχε προβλήματα. Το μόνο που θα χρειαστεί είναι λάστιχα, τακάκια εμπρός και αλλαγή των υγρών.

        Αρνητικά:

        • Δίλιτρο, έχει κλέισει πενταετία αλλά όχι δεκαετία. Υψηλά τέλη κυκλοφορίας και τεκμήρια.
          -Έχει ένα θεματάκι με το κιβώτιο που κάνει θόρυβο. Πιθανόν να χρειαστεί καινούρια ρουλεμάν

        RX8 Cosmo
        Θετικά:
        -Παραπάνω άλογα
        -Πίσω κίνηση
        -Μία επιπλέον ταχύτητα
        -Χαμήλα τεκμήρια και τέλη

        Αρνητικά:
        -Παίρνω ώς δεδομένο πως όλα που πουλιούνται στο car.gr έχουν τα γνωστά προβλήματα συμπίεσης. Επομένως αν αγοράσω κάποιο, αφού βεβαιωθω οτι δέν έχει τρακάρισμα ή άλλο πρόβλημα, θα πάρω το πιό φτηνό, απο αυτά που το λένε οτι έχουν πρόβλημα συμπίεσης και θα κάνω πλήρη ανακατασκευή του κινητήρα, μαζί με μίζα και πολλαπλασιαστές για να είμαι σίγουρος. Το κόστος για αυτό (αγορά αυτοκινήτου, επισκευές και αναλώσιμα) θα πάει κοντά στα 5-6 χιλιάρικα, βέβαια θα έχω αυτοκίνητο που θα βγάλει πολλά χιλιόμετρα.

        Δέν βάζω στα αρνητικά κατανάλωση βενζίνης γιατι αφενός δέν κάνω πολλά χιλιόμετρα (χρησιμοποιώ μηχανή για καθημερινές μετακινήσεις), απ την άλλη και το Citroen έκαιγε τα άντερά του.

        Οπότε το κόστος για το Citroen είναι γύρω στα 1500-2000 ευρώ για να βγεί στην κυκλοφορία (αναλώσιμα, τέλη κυκλοφορίας και πιθανόν επισκευή σαζμάν), ενώ για το RX8 γύρω στα 6000 ευρώ.

        Τί να κάνω?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dog80 last edited by

          Επειδή το Peugeot 207cc έχει αρχίσει να μου τη δίνει στα νεύρα με τις χαζοβλάβες και ιδιοτροπίες και την ασθενική οδηγική συμπεριφορά, σκέφτομαι να πάρω κάτι άλλο.

          Οι επιλογές που έχω σκεφτεί είναι δύο. Η πρώτη είναι να ξαναβάλω πινακίδες στο Citroen, η άλλη είναι να αγοράσω ένα μτχ. RX8 cosmo.

          Τα υπέρ και τα κατά των δύο επιλογών, τουλάχιστον όπως τα βλέπω εγώ

          Citroen C4 VTS
          Θετικά:

          • Γνωστή προιστορία του αυτοκινήτου. Μέχρι που το ακινητοποίησα δέν είχε προβλήματα. Το μόνο που θα χρειαστεί είναι λάστιχα, τακάκια εμπρός και αλλαγή των υγρών.

          Αρνητικά:

          • Δίλιτρο, έχει κλέισει πενταετία αλλά όχι δεκαετία. Υψηλά τέλη κυκλοφορίας και τεκμήρια.
            -Έχει ένα θεματάκι με το κιβώτιο που κάνει θόρυβο. Πιθανόν να χρειαστεί καινούρια ρουλεμάν

          RX8 Cosmo
          Θετικά:
          -Παραπάνω άλογα
          -Πίσω κίνηση
          -Μία επιπλέον ταχύτητα
          -Χαμήλα τεκμήρια και τέλη

          Αρνητικά:
          -Παίρνω ώς δεδομένο πως όλα που πουλιούνται στο car.gr έχουν τα γνωστά προβλήματα συμπίεσης. Επομένως αν αγοράσω κάποιο, αφού βεβαιωθω οτι δέν έχει τρακάρισμα ή άλλο πρόβλημα, θα πάρω το πιό φτηνό, απο αυτά που το λένε οτι έχουν πρόβλημα συμπίεσης και θα κάνω πλήρη ανακατασκευή του κινητήρα, μαζί με μίζα και πολλαπλασιαστές για να είμαι σίγουρος. Το κόστος για αυτό (αγορά αυτοκινήτου, επισκευές και αναλώσιμα) θα πάει κοντά στα 5-6 χιλιάρικα, βέβαια θα έχω αυτοκίνητο που θα βγάλει πολλά χιλιόμετρα.

          Δέν βάζω στα αρνητικά κατανάλωση βενζίνης γιατι αφενός δέν κάνω πολλά χιλιόμετρα (χρησιμοποιώ μηχανή για καθημερινές μετακινήσεις), απ την άλλη και το Citroen έκαιγε τα άντερά του.

          Οπότε το κόστος για το Citroen είναι γύρω στα 1500-2000 ευρώ για να βγεί στην κυκλοφορία (αναλώσιμα, τέλη κυκλοφορίας και πιθανόν επισκευή σαζμάν), ενώ για το RX8 γύρω στα 6000 ευρώ.

          Τί να κάνω?

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • M
            mad-max-13 last edited by

            αφου χρησιμοποιεις μηχανη για μεσα στην πολη πουλα το c4 και το 207cc και παρε και φτιαξε ενα rx8.και θα σου μεινουν και χρηματα για βενζινη και ασφαλεια και λαστιχα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • N
              nikospappas last edited by

              Η λογικη λεει Σιτροεν, η καρδια ΡΧ8.
              Το 207 θα το κρατησεις η θα το δωσεις ?

              Βασικα αν οικονομικα δεν ζοριζεσαι καλυτερο απο ολες τις πλευρες το Μαζντα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • P
                pskarm last edited by

                που ακριβως εχεις βρει καθαρο ατρακαριστο κοσμο με προβλημα στο μοτερ που μαζι με επισκευη και μιζα-πολλ/στες να φτασει τα 6????????????????
                μονο επισκευη και ανταλλακτικα κλπ συν αναλωσιμα θες 3-4

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • N
                  nonos last edited by

                  Το προτιμω συνολικα σαν αμαξι το ροχι αλλα εδω παμε σταθερα και σιγουρα οποτε κανεις το λιγοτερο κοστοβορο και δε φορτωνεσαι και δευτερο ειδικο αμαξι.. αν χειριτερεψουν τα πραγματα η δε βγει καλο το ροχι θα ψαχνεις παλι για αμαξι και θα χεις 2 απινακιδωτα..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • T
                    touring-the-m3-1-6 last edited by

                    Διαφορετικές κατηγορίες....δέ τίθεται θέμα σύγκρισης!!!Ειδικά το rx8,είναι μιά κατηγορία μόνο του....Οπότε,θα αποφασίσεις με διαφορετικά κριτήρια.....ότι κι άν λέει αυτό!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      dstou last edited by

                      Εγώ ξέρω πιο θα αγόραζα, αλλά είμαι εγώ. Πάντως θεωρώ εντελώς ρεαλιστική την απόρριψη και των 2 λόγω κινητήρα, για άλλους λόγους το καθένα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • xenos
                        xenos last edited by

                        +1 στην πωληση των 2 κ αγορα ρχ. Εμενα με φρεναρει πολυ η τοσο υψηλη καταναλωση.

                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                        Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          heras last edited by

                          Eγω παντως το πηρα...και δεν το χω μετανιωσει ουτε στιγμη....και γω το φθηνοτερο, με θεωρητικο προβλημα συμπιεσης. Ενα καλο σερβις με λαδια, πολλ/στες, μπουζι και το αμαξι πεταει !!! Η συμπιεση μπορει να ναι χαμηλη στα χαρτια αλλα το αμαξι να κρατησει πολλαααα χρονια χωρις ανακατασκευη ή αλλαγη μοτερ. Οσο παιρνει μπρος, μην ασχολεισαι, νόμος για τα βανκελ
                          Οδηγικα τι να πουμε, αλλωστε ειναι χιλιοειπωμενα, το αμαξι ειναι τρομερο στο δρομο !!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • N
                            nascar1 last edited by

                            Βάλε υγραέριο στο Citroën και κυκλοφόρησε το..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • N
                              nicknt last edited by

                              Ε, κακά τα ψέματα, το RX-8 είναι απλά αλλού. Ξεπερνά τα δικά μου όρια σε κατανάλωση βενζίνης (τα οποία δεν είναι χαμηλά - π.χ. δε θα έπαιρνα πετρέλαιο προς το παρόν), αλλά δεν παύει να είναι υπέροχο αυτοκίνητο. Αν κάνεις λίγα χλμ, δηλαδή δεν πηγαίνεις καθημερινά στη δουλειά σου ή σε διάφορες δουλειές με αυτό, τότε...

                              Ειδάλλως, όπως διάφοροι γνωστοί μου, θα ψάχνεις εναλλακτικές του τύπου ας πάρει κάνας άλλος αυτοκίνητο κτλ...

                              Καλό, χρυσό, και άγιο το VTS (έχω άλλωστε το THP), αλλά το ένα είναι ένα fancy σβέλτο hatchback, ενώ το άλλο είναι RWD σπορ αυτοκίνητο. Κατά τη γνώμη μου, εάν φαντάζεσαι τον εαυτό σου να κάνει οδηγικές εξορμήσεις, πλαγιολισθήσεις (!), και άλλα ωραία, το Mazda είναι μονόδρομος.

                              Αν πάλι η κ@υλα περάσει σε κάνα τρίμηνο...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • C
                                criuser last edited by

                                Πάντως το μάζντα θεωρείτο ότι έκαιγε πολύ , τότε που η βενζίνη είχε 0,60
                                Τώρα στα 1,70

                                Επίσης σαν κάτοχος δίλιτρης c5 και 1600 c4 οι καταναλώσεις είναι ανάλογες και προφανώς πολύυυυυυυ χαμηλότερες από το μάζντα .

                                Από την άλλη η κ....α πληρώνεται και μάλιστα αδρά .

                                Βέβαια υπάρχουν και εναλλακτικές κ....ες .

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • H
                                  heras last edited by

                                  ο,τι παει καιει κιολας

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • N
                                    nam last edited by

                                    RX8.
                                    καίει, αλλά εχει χαμηλό τεκμήριο, τέλη κυκλοφορίας,ευκολη ανακατασκευή κινητήρα.π.χ, πόσοι ξέρουν σωστή ρύθμιση πολυβάλβιδου κινητήρα? Επίσης, σχετικά φθηνά ανταλακτικά, απο net.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • P
                                      pskarm last edited by

                                      sorry αλλα ενα αμαξι σα το rx-8 το παιρνεις για 3ο και οχι για καθε μερα.
                                      συνηθως εχεις ενα παπι και ενα οικογενειακο απο πισω τουλαχιστον.

                                      οποτε η χρηση του ειναι 5000-8000χλμ το χρονο ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ. παραπανω εισαι ηλιθιος αν κανεις και απο θεμα φθορων.
                                      6000χλμ με μεση καταναλωση 18λτ/100χλμ σημαινει 1080λτ βενζινη δηλαδη 2000ευρω κατοσταρα περιπου
                                      ενα c4 ή γενικα ενα μεσο σπορτ αμαξι εχει 10λτ/100χλμ (προφανως οταν το βγαζεις μια στο μηνα θα το σπας δε θα κανεις διαγωνισμο οικονομιας στην αττικη οδο) αρα μιλαμε για 600λτ βενζινης δηλαδη 1100ευρω.

                                      δηλαδη συζηταμε οτι για χρηση 500χλμ το μηνα !!! (που ειναι και υπερβολικη για μενα για τετοια αμαξια) θα πληρωνεις 75ευρω παραπανω το μηνα. οταν δε το διλιτρο εχει 1000ευρω τελη-φορο το χρονο.

                                      σε κατι τετοιες αμπελοφιλοσοφικες συζητησεις αποκτα αλλη έννοια η παροιμια 'τα μεταξωτα βρακια...'

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • D
                                        dasimo last edited by

                                        Εγώ νομίζω ότι το ιστορικό είναι πιο σημαντικό όταν παίρνεις μεταχειρισμένο. Κατά συνέπεια, ψηφίζω C4 που ξέρεις και τι έχει και τι θέλει. Από εκεί και πέρα θεωρώ το rx 8 ένα υπέροχο αμάξι

                                        Sent from my Z10 using Tapatalk

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • D
                                          dog80 last edited by

                                          Ευχαριστώ για τα σχόλια.

                                          Καταρχάς να πώ οτι ψάχνω αποκλειστικά για Cosmo. Το Challenge απορίπτεται γιατι είναι πολύ κοντά σε ιπποδύναμη με το Citroen και αφού θα μπώ στη διαδικασία να πάρω άλλο αυτοκίνητο θα κάνω αναβάθμιση.

                                          Επίσης να ξεκαθαρίσω οτι δέν παίζει μία απο λεφτά, περιμένω να μου δώσουν τα πεθερικά κατι λεφτά, τα οποία θα πάνε για κάτι επείγουσες επισκευές του σπιτιού. Υπολογίζω οτι θα περισέψουν λιγα απο κεί, οπότε θα τσοντάρω και γώ κάτι λίγα και έτσι θα μπορεσω να πάρω το RX8.

                                          To Citroen μου αρέσει συνολικά σαν αυτοκίνητο (εξοπλισμός, συμπεριφορά, δύναμη) αλλά αυτό που με χαλάει είναι το υψηλο φοροι ανα ιπποδύναμη ratio. Αν είχε 250-300 άλογα δέν θα με πείραζε να πληρώνω τα κερατιάτικα.

                                          Στο RX πάλι τα ίδια και περισότερα θα πληρώνω απο τις βενζίνες αλλά τουλάχιστον βγάζει άλλα γούστα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Λογική vs καρδιά

                                            Κρίση vs Γούστα

                                            Από ότι λες λ7 δεν παίζουν.
                                            Σκέψου ποσα χλμ θα κάνεις το χρόνο. Στα 10Κ χλμ το κόστος είναι πολλαπλάσιο αν είναι να βγάλεις γούστα.
                                            Βάλε και τα extra για μπροστάντζα.
                                            Τα οικονομικά σου τα ξέρεις καλύτερα από όλους.
                                            Βάλε και το πόσο θα ευχαριστηθείς τα γούστα πραγματικά. (συνθήκες χρήσης, ανάγκες, θα το σκέφτεσαι να το πας βόλτα λόγω καυσίμων;).

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr