-
Επειδή το Peugeot 207cc έχει αρχίσει να μου τη δίνει στα νεύρα με τις χαζοβλάβες και ιδιοτροπίες και την ασθενική οδηγική συμπεριφορά, σκέφτομαι να πάρω κάτι άλλο.
Οι επιλογές που έχω σκεφτεί είναι δύο. Η πρώτη είναι να ξαναβάλω πινακίδες στο Citroen, η άλλη είναι να αγοράσω ένα μτχ. RX8 cosmo.
Τα υπέρ και τα κατά των δύο επιλογών, τουλάχιστον όπως τα βλέπω εγώ
Citroen C4 VTS
Θετικά:- Γνωστή προιστορία του αυτοκινήτου. Μέχρι που το ακινητοποίησα δέν είχε προβλήματα. Το μόνο που θα χρειαστεί είναι λάστιχα, τακάκια εμπρός και αλλαγή των υγρών.
Αρνητικά:
- Δίλιτρο, έχει κλέισει πενταετία αλλά όχι δεκαετία. Υψηλά τέλη κυκλοφορίας και τεκμήρια.
-Έχει ένα θεματάκι με το κιβώτιο που κάνει θόρυβο. Πιθανόν να χρειαστεί καινούρια ρουλεμάν
RX8 Cosmo
Θετικά:
-Παραπάνω άλογα
-Πίσω κίνηση
-Μία επιπλέον ταχύτητα
-Χαμήλα τεκμήρια και τέληΑρνητικά:
-Παίρνω ώς δεδομένο πως όλα που πουλιούνται στο car.gr έχουν τα γνωστά προβλήματα συμπίεσης. Επομένως αν αγοράσω κάποιο, αφού βεβαιωθω οτι δέν έχει τρακάρισμα ή άλλο πρόβλημα, θα πάρω το πιό φτηνό, απο αυτά που το λένε οτι έχουν πρόβλημα συμπίεσης και θα κάνω πλήρη ανακατασκευή του κινητήρα, μαζί με μίζα και πολλαπλασιαστές για να είμαι σίγουρος. Το κόστος για αυτό (αγορά αυτοκινήτου, επισκευές και αναλώσιμα) θα πάει κοντά στα 5-6 χιλιάρικα, βέβαια θα έχω αυτοκίνητο που θα βγάλει πολλά χιλιόμετρα.Δέν βάζω στα αρνητικά κατανάλωση βενζίνης γιατι αφενός δέν κάνω πολλά χιλιόμετρα (χρησιμοποιώ μηχανή για καθημερινές μετακινήσεις), απ την άλλη και το Citroen έκαιγε τα άντερά του.
Οπότε το κόστος για το Citroen είναι γύρω στα 1500-2000 ευρώ για να βγεί στην κυκλοφορία (αναλώσιμα, τέλη κυκλοφορίας και πιθανόν επισκευή σαζμάν), ενώ για το RX8 γύρω στα 6000 ευρώ.
Τί να κάνω?
-
Επειδή το Peugeot 207cc έχει αρχίσει να μου τη δίνει στα νεύρα με τις χαζοβλάβες και ιδιοτροπίες και την ασθενική οδηγική συμπεριφορά, σκέφτομαι να πάρω κάτι άλλο.
Οι επιλογές που έχω σκεφτεί είναι δύο. Η πρώτη είναι να ξαναβάλω πινακίδες στο Citroen, η άλλη είναι να αγοράσω ένα μτχ. RX8 cosmo.
Τα υπέρ και τα κατά των δύο επιλογών, τουλάχιστον όπως τα βλέπω εγώ
Citroen C4 VTS
Θετικά:- Γνωστή προιστορία του αυτοκινήτου. Μέχρι που το ακινητοποίησα δέν είχε προβλήματα. Το μόνο που θα χρειαστεί είναι λάστιχα, τακάκια εμπρός και αλλαγή των υγρών.
Αρνητικά:
- Δίλιτρο, έχει κλέισει πενταετία αλλά όχι δεκαετία. Υψηλά τέλη κυκλοφορίας και τεκμήρια.
-Έχει ένα θεματάκι με το κιβώτιο που κάνει θόρυβο. Πιθανόν να χρειαστεί καινούρια ρουλεμάν
RX8 Cosmo
Θετικά:
-Παραπάνω άλογα
-Πίσω κίνηση
-Μία επιπλέον ταχύτητα
-Χαμήλα τεκμήρια και τέληΑρνητικά:
-Παίρνω ώς δεδομένο πως όλα που πουλιούνται στο car.gr έχουν τα γνωστά προβλήματα συμπίεσης. Επομένως αν αγοράσω κάποιο, αφού βεβαιωθω οτι δέν έχει τρακάρισμα ή άλλο πρόβλημα, θα πάρω το πιό φτηνό, απο αυτά που το λένε οτι έχουν πρόβλημα συμπίεσης και θα κάνω πλήρη ανακατασκευή του κινητήρα, μαζί με μίζα και πολλαπλασιαστές για να είμαι σίγουρος. Το κόστος για αυτό (αγορά αυτοκινήτου, επισκευές και αναλώσιμα) θα πάει κοντά στα 5-6 χιλιάρικα, βέβαια θα έχω αυτοκίνητο που θα βγάλει πολλά χιλιόμετρα.Δέν βάζω στα αρνητικά κατανάλωση βενζίνης γιατι αφενός δέν κάνω πολλά χιλιόμετρα (χρησιμοποιώ μηχανή για καθημερινές μετακινήσεις), απ την άλλη και το Citroen έκαιγε τα άντερά του.
Οπότε το κόστος για το Citroen είναι γύρω στα 1500-2000 ευρώ για να βγεί στην κυκλοφορία (αναλώσιμα, τέλη κυκλοφορίας και πιθανόν επισκευή σαζμάν), ενώ για το RX8 γύρω στα 6000 ευρώ.
Τί να κάνω?
-
Επειδή το Peugeot 207cc έχει αρχίσει να μου τη δίνει στα νεύρα με τις χαζοβλάβες και ιδιοτροπίες και την ασθενική οδηγική συμπεριφορά, σκέφτομαι να πάρω κάτι άλλο.
Οι επιλογές που έχω σκεφτεί είναι δύο. Η πρώτη είναι να ξαναβάλω πινακίδες στο Citroen, η άλλη είναι να αγοράσω ένα μτχ. RX8 cosmo.
Τα υπέρ και τα κατά των δύο επιλογών, τουλάχιστον όπως τα βλέπω εγώ
Citroen C4 VTS
Θετικά:- Γνωστή προιστορία του αυτοκινήτου. Μέχρι που το ακινητοποίησα δέν είχε προβλήματα. Το μόνο που θα χρειαστεί είναι λάστιχα, τακάκια εμπρός και αλλαγή των υγρών.
Αρνητικά:
- Δίλιτρο, έχει κλέισει πενταετία αλλά όχι δεκαετία. Υψηλά τέλη κυκλοφορίας και τεκμήρια.
-Έχει ένα θεματάκι με το κιβώτιο που κάνει θόρυβο. Πιθανόν να χρειαστεί καινούρια ρουλεμάν
RX8 Cosmo
Θετικά:
-Παραπάνω άλογα
-Πίσω κίνηση
-Μία επιπλέον ταχύτητα
-Χαμήλα τεκμήρια και τέληΑρνητικά:
-Παίρνω ώς δεδομένο πως όλα που πουλιούνται στο car.gr έχουν τα γνωστά προβλήματα συμπίεσης. Επομένως αν αγοράσω κάποιο, αφού βεβαιωθω οτι δέν έχει τρακάρισμα ή άλλο πρόβλημα, θα πάρω το πιό φτηνό, απο αυτά που το λένε οτι έχουν πρόβλημα συμπίεσης και θα κάνω πλήρη ανακατασκευή του κινητήρα, μαζί με μίζα και πολλαπλασιαστές για να είμαι σίγουρος. Το κόστος για αυτό (αγορά αυτοκινήτου, επισκευές και αναλώσιμα) θα πάει κοντά στα 5-6 χιλιάρικα, βέβαια θα έχω αυτοκίνητο που θα βγάλει πολλά χιλιόμετρα.Δέν βάζω στα αρνητικά κατανάλωση βενζίνης γιατι αφενός δέν κάνω πολλά χιλιόμετρα (χρησιμοποιώ μηχανή για καθημερινές μετακινήσεις), απ την άλλη και το Citroen έκαιγε τα άντερά του.
Οπότε το κόστος για το Citroen είναι γύρω στα 1500-2000 ευρώ για να βγεί στην κυκλοφορία (αναλώσιμα, τέλη κυκλοφορίας και πιθανόν επισκευή σαζμάν), ενώ για το RX8 γύρω στα 6000 ευρώ.
Τί να κάνω?
-
αφου χρησιμοποιεις μηχανη για μεσα στην πολη πουλα το c4 και το 207cc και παρε και φτιαξε ενα rx8.και θα σου μεινουν και χρηματα για βενζινη και ασφαλεια και λαστιχα...
-
Η λογικη λεει Σιτροεν, η καρδια ΡΧ8.
Το 207 θα το κρατησεις η θα το δωσεις ?Βασικα αν οικονομικα δεν ζοριζεσαι καλυτερο απο ολες τις πλευρες το Μαζντα.
-
που ακριβως εχεις βρει καθαρο ατρακαριστο κοσμο με προβλημα στο μοτερ που μαζι με επισκευη και μιζα-πολλ/στες να φτασει τα 6????????????????
μονο επισκευη και ανταλλακτικα κλπ συν αναλωσιμα θες 3-4 -
Το προτιμω συνολικα σαν αμαξι το ροχι αλλα εδω παμε σταθερα και σιγουρα οποτε κανεις το λιγοτερο κοστοβορο και δε φορτωνεσαι και δευτερο ειδικο αμαξι.. αν χειριτερεψουν τα πραγματα η δε βγει καλο το ροχι θα ψαχνεις παλι για αμαξι και θα χεις 2 απινακιδωτα..
-
Διαφορετικές κατηγορίες....δέ τίθεται θέμα σύγκρισης!!!Ειδικά το rx8,είναι μιά κατηγορία μόνο του....Οπότε,θα αποφασίσεις με διαφορετικά κριτήρια.....ότι κι άν λέει αυτό!!
-
Εγώ ξέρω πιο θα αγόραζα, αλλά είμαι εγώ. Πάντως θεωρώ εντελώς ρεαλιστική την απόρριψη και των 2 λόγω κινητήρα, για άλλους λόγους το καθένα.
-
+1 στην πωληση των 2 κ αγορα ρχ. Εμενα με φρεναρει πολυ η τοσο υψηλη καταναλωση.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Eγω παντως το πηρα...και δεν το χω μετανιωσει ουτε στιγμη....και γω το φθηνοτερο, με θεωρητικο προβλημα συμπιεσης. Ενα καλο σερβις με λαδια, πολλ/στες, μπουζι και το αμαξι πεταει !!! Η συμπιεση μπορει να ναι χαμηλη στα χαρτια αλλα το αμαξι να κρατησει πολλαααα χρονια χωρις ανακατασκευη ή αλλαγη μοτερ. Οσο παιρνει μπρος, μην ασχολεισαι, νόμος για τα βανκελ
Οδηγικα τι να πουμε, αλλωστε ειναι χιλιοειπωμενα, το αμαξι ειναι τρομερο στο δρομο !! -
Βάλε υγραέριο στο Citroën και κυκλοφόρησε το..
-
Ε, κακά τα ψέματα, το RX-8 είναι απλά αλλού. Ξεπερνά τα δικά μου όρια σε κατανάλωση βενζίνης (τα οποία δεν είναι χαμηλά - π.χ. δε θα έπαιρνα πετρέλαιο προς το παρόν), αλλά δεν παύει να είναι υπέροχο αυτοκίνητο. Αν κάνεις λίγα χλμ, δηλαδή δεν πηγαίνεις καθημερινά στη δουλειά σου ή σε διάφορες δουλειές με αυτό, τότε...
Ειδάλλως, όπως διάφοροι γνωστοί μου, θα ψάχνεις εναλλακτικές του τύπου ας πάρει κάνας άλλος αυτοκίνητο κτλ...
Καλό, χρυσό, και άγιο το VTS (έχω άλλωστε το THP), αλλά το ένα είναι ένα fancy σβέλτο hatchback, ενώ το άλλο είναι RWD σπορ αυτοκίνητο. Κατά τη γνώμη μου, εάν φαντάζεσαι τον εαυτό σου να κάνει οδηγικές εξορμήσεις, πλαγιολισθήσεις (!), και άλλα ωραία, το Mazda είναι μονόδρομος.
Αν πάλι η κ@υλα περάσει σε κάνα τρίμηνο...
-
Πάντως το μάζντα θεωρείτο ότι έκαιγε πολύ , τότε που η βενζίνη είχε 0,60
Τώρα στα 1,70Επίσης σαν κάτοχος δίλιτρης c5 και 1600 c4 οι καταναλώσεις είναι ανάλογες και προφανώς πολύυυυυυυ χαμηλότερες από το μάζντα .
Από την άλλη η κ....α πληρώνεται και μάλιστα αδρά .
Βέβαια υπάρχουν και εναλλακτικές κ....ες .
-
ο,τι παει καιει κιολας
-
RX8.
καίει, αλλά εχει χαμηλό τεκμήριο, τέλη κυκλοφορίας,ευκολη ανακατασκευή κινητήρα.π.χ, πόσοι ξέρουν σωστή ρύθμιση πολυβάλβιδου κινητήρα? Επίσης, σχετικά φθηνά ανταλακτικά, απο net. -
sorry αλλα ενα αμαξι σα το rx-8 το παιρνεις για 3ο και οχι για καθε μερα.
συνηθως εχεις ενα παπι και ενα οικογενειακο απο πισω τουλαχιστον.οποτε η χρηση του ειναι 5000-8000χλμ το χρονο ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ. παραπανω εισαι ηλιθιος αν κανεις και απο θεμα φθορων.
6000χλμ με μεση καταναλωση 18λτ/100χλμ σημαινει 1080λτ βενζινη δηλαδη 2000ευρω κατοσταρα περιπου
ενα c4 ή γενικα ενα μεσο σπορτ αμαξι εχει 10λτ/100χλμ (προφανως οταν το βγαζεις μια στο μηνα θα το σπας δε θα κανεις διαγωνισμο οικονομιας στην αττικη οδο) αρα μιλαμε για 600λτ βενζινης δηλαδη 1100ευρω.δηλαδη συζηταμε οτι για χρηση 500χλμ το μηνα !!! (που ειναι και υπερβολικη για μενα για τετοια αμαξια) θα πληρωνεις 75ευρω παραπανω το μηνα. οταν δε το διλιτρο εχει 1000ευρω τελη-φορο το χρονο.
σε κατι τετοιες αμπελοφιλοσοφικες συζητησεις αποκτα αλλη έννοια η παροιμια 'τα μεταξωτα βρακια...'
-
Εγώ νομίζω ότι το ιστορικό είναι πιο σημαντικό όταν παίρνεις μεταχειρισμένο. Κατά συνέπεια, ψηφίζω C4 που ξέρεις και τι έχει και τι θέλει. Από εκεί και πέρα θεωρώ το rx 8 ένα υπέροχο αμάξι
Sent from my Z10 using Tapatalk
-
Ευχαριστώ για τα σχόλια.
Καταρχάς να πώ οτι ψάχνω αποκλειστικά για Cosmo. Το Challenge απορίπτεται γιατι είναι πολύ κοντά σε ιπποδύναμη με το Citroen και αφού θα μπώ στη διαδικασία να πάρω άλλο αυτοκίνητο θα κάνω αναβάθμιση.
Επίσης να ξεκαθαρίσω οτι δέν παίζει μία απο λεφτά, περιμένω να μου δώσουν τα πεθερικά κατι λεφτά, τα οποία θα πάνε για κάτι επείγουσες επισκευές του σπιτιού. Υπολογίζω οτι θα περισέψουν λιγα απο κεί, οπότε θα τσοντάρω και γώ κάτι λίγα και έτσι θα μπορεσω να πάρω το RX8.
To Citroen μου αρέσει συνολικά σαν αυτοκίνητο (εξοπλισμός, συμπεριφορά, δύναμη) αλλά αυτό που με χαλάει είναι το υψηλο φοροι ανα ιπποδύναμη ratio. Αν είχε 250-300 άλογα δέν θα με πείραζε να πληρώνω τα κερατιάτικα.
Στο RX πάλι τα ίδια και περισότερα θα πληρώνω απο τις βενζίνες αλλά τουλάχιστον βγάζει άλλα γούστα.
-
Λογική vs καρδιά
Κρίση vs Γούστα
Από ότι λες λ7 δεν παίζουν.
Σκέψου ποσα χλμ θα κάνεις το χρόνο. Στα 10Κ χλμ το κόστος είναι πολλαπλάσιο αν είναι να βγάλεις γούστα.
Βάλε και τα extra για μπροστάντζα.
Τα οικονομικά σου τα ξέρεις καλύτερα από όλους.
Βάλε και το πόσο θα ευχαριστηθείς τα γούστα πραγματικά. (συνθήκες χρήσης, ανάγκες, θα το σκέφτεσαι να το πας βόλτα λόγω καυσίμων;).
Citroen C4 VTS vs. Mazda RX8 cosmo