-
@nik-1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Ώρα καλή σε όλους.σημερα πήγα στην αντιπροσωπεία οδήγησα και το s cross στην δικηνιτη μεσαία εκδοση. και το vitara στην ίδια έκδοση αλλά τετρακίνητο..προτού ξεκινήσω να πω τις εντυπώσεις μου. θα πω τι μου είπαν από την αντιπροσωπεία πωλητής και ιδιοκτήτης..ότι θα είναι μεγάλο λάθος να χαραμισω την οδηγική καλύτερη συμπεριφορά.το ποιο φρεσκο αμάξωμα έξω και μέσα και τον ποιο πλούσιο εξοπλισμό της μεσαιας έκδοσης του cross για την τετρακίνηση του vitara που ελαχιστα θα χρησιμοποιησω.. και.. που αλλάζει μοντέλο το 24...και σαν έκδοση.. το δεύτερο είναι ποιο φτωχο..ο πωλητής μου είπε ότι το lock είναι μεχρι τα 60 χλμ μετά απενεργοποιηται.η επιλογή snow στέλνει 70-30 μπρος πίσω (δεν ξερω αν μετα τα 60 απενεργοποιηται.).και η sport δεν έχει επέμβαση στη τετρακίνηση απλά αλλάζει την χαρτογράφηση εγκεφάλου..τώρα τι αποκόμισα εγώ στο τεστ που έκανα..το cross μου φανηκε ποιο στιβαρό ποιο σταθερό στο δρομο όχι ότι το vitara ήταν κακο.σαν αμαξωμα το cross νταξ είναι ποιο φρεσκο μέσα έξω όχι πως το vitara δεν μου αρέσει σαν αμάξωμα
ο πωλητης και ο 'ιδιοκτητης' σου ειπαν παπαρια μαντολες
για να πουλησουν οτι τους συμφερει
μια-δυο σελιδες πιο πισω σου εχω βαλει τα τεχνικα της τετρακινησης
οχι κουταμαρες (snow 70-30 και πιτσες μπλε), αλλα πραγματικα τεχνικα στοιχεια και λειτουργιες -
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@nik-1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Ώρα καλή σε όλους.σημερα πήγα στην αντιπροσωπεία οδήγησα και το s cross στην δικηνιτη μεσαία εκδοση. και το vitara στην ίδια έκδοση αλλά τετρακίνητο..προτού ξεκινήσω να πω τις εντυπώσεις μου. θα πω τι μου είπαν από την αντιπροσωπεία πωλητής και ιδιοκτήτης..ότι θα είναι μεγάλο λάθος να χαραμισω την οδηγική καλύτερη συμπεριφορά.το ποιο φρεσκο αμάξωμα έξω και μέσα και τον ποιο πλούσιο εξοπλισμό της μεσαιας έκδοσης του cross για την τετρακίνηση του vitara που ελαχιστα θα χρησιμοποιησω.. και.. που αλλάζει μοντέλο το 24...και σαν έκδοση.. το δεύτερο είναι ποιο φτωχο..ο πωλητής μου είπε ότι το lock είναι μεχρι τα 60 χλμ μετά απενεργοποιηται.η επιλογή snow στέλνει 70-30 μπρος πίσω (δεν ξερω αν μετα τα 60 απενεργοποιηται.).και η sport δεν έχει επέμβαση στη τετρακίνηση απλά αλλάζει την χαρτογράφηση εγκεφάλου..τώρα τι αποκόμισα εγώ στο τεστ που έκανα..το cross μου φανηκε ποιο στιβαρό ποιο σταθερό στο δρομο όχι ότι το vitara ήταν κακο.σαν αμαξωμα το cross νταξ είναι ποιο φρεσκο μέσα έξω όχι πως το vitara δεν μου αρέσει σαν αμάξωμα
ο πωλητης και ο 'ιδιοκτητης' σου ειπαν παπαρια μαντολες
για να πουλησουν οτι τους συμφερει
μια-δυο σελιδες πιο πισω σου εχω βαλει τα τεχνικα της τετρακινησης
οχι κουταμαρες (snow 70-30 και πιτσες μπλε), αλλα πραγματικα τεχνικα στοιχεια και λειτουργιεςΤο vitara τους συμφέρει να μου πουλήσουν gatoz που είναι ποιο ακριβούτσικο φίλε μου
-
@nik-1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@nik-1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Ώρα καλή σε όλους.σημερα πήγα στην αντιπροσωπεία οδήγησα και το s cross στην δικηνιτη μεσαία εκδοση. και το vitara στην ίδια έκδοση αλλά τετρακίνητο..προτού ξεκινήσω να πω τις εντυπώσεις μου. θα πω τι μου είπαν από την αντιπροσωπεία πωλητής και ιδιοκτήτης..ότι θα είναι μεγάλο λάθος να χαραμισω την οδηγική καλύτερη συμπεριφορά.το ποιο φρεσκο αμάξωμα έξω και μέσα και τον ποιο πλούσιο εξοπλισμό της μεσαιας έκδοσης του cross για την τετρακίνηση του vitara που ελαχιστα θα χρησιμοποιησω.. και.. που αλλάζει μοντέλο το 24...και σαν έκδοση.. το δεύτερο είναι ποιο φτωχο..ο πωλητής μου είπε ότι το lock είναι μεχρι τα 60 χλμ μετά απενεργοποιηται.η επιλογή snow στέλνει 70-30 μπρος πίσω (δεν ξερω αν μετα τα 60 απενεργοποιηται.).και η sport δεν έχει επέμβαση στη τετρακίνηση απλά αλλάζει την χαρτογράφηση εγκεφάλου..τώρα τι αποκόμισα εγώ στο τεστ που έκανα..το cross μου φανηκε ποιο στιβαρό ποιο σταθερό στο δρομο όχι ότι το vitara ήταν κακο.σαν αμαξωμα το cross νταξ είναι ποιο φρεσκο μέσα έξω όχι πως το vitara δεν μου αρέσει σαν αμάξωμα
ο πωλητης και ο 'ιδιοκτητης' σου ειπαν παπαρια μαντολες
για να πουλησουν οτι τους συμφερει
μια-δυο σελιδες πιο πισω σου εχω βαλει τα τεχνικα της τετρακινησης
οχι κουταμαρες (snow 70-30 και πιτσες μπλε), αλλα πραγματικα τεχνικα στοιχεια και λειτουργιεςΤο vitara τους συμφέρει να μου πουλήσουν gatoz που είναι ποιο ακριβούτσικο φίλε μου
λαθος κανεις
δεν εχει σημασια η τελικη τιμη
αλλα το περιθωριο κερδους
και μαντεψε....στη τελικη, αν δεν ξερεις αγγλικα ή βαριεσαι να ασχοληθεις, μπες στο vitaraclub.gr και δες οτι σου λεω
-
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@nik-1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@nik-1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Ώρα καλή σε όλους.σημερα πήγα στην αντιπροσωπεία οδήγησα και το s cross στην δικηνιτη μεσαία εκδοση. και το vitara στην ίδια έκδοση αλλά τετρακίνητο..προτού ξεκινήσω να πω τις εντυπώσεις μου. θα πω τι μου είπαν από την αντιπροσωπεία πωλητής και ιδιοκτήτης..ότι θα είναι μεγάλο λάθος να χαραμισω την οδηγική καλύτερη συμπεριφορά.το ποιο φρεσκο αμάξωμα έξω και μέσα και τον ποιο πλούσιο εξοπλισμό της μεσαιας έκδοσης του cross για την τετρακίνηση του vitara που ελαχιστα θα χρησιμοποιησω.. και.. που αλλάζει μοντέλο το 24...και σαν έκδοση.. το δεύτερο είναι ποιο φτωχο..ο πωλητής μου είπε ότι το lock είναι μεχρι τα 60 χλμ μετά απενεργοποιηται.η επιλογή snow στέλνει 70-30 μπρος πίσω (δεν ξερω αν μετα τα 60 απενεργοποιηται.).και η sport δεν έχει επέμβαση στη τετρακίνηση απλά αλλάζει την χαρτογράφηση εγκεφάλου..τώρα τι αποκόμισα εγώ στο τεστ που έκανα..το cross μου φανηκε ποιο στιβαρό ποιο σταθερό στο δρομο όχι ότι το vitara ήταν κακο.σαν αμαξωμα το cross νταξ είναι ποιο φρεσκο μέσα έξω όχι πως το vitara δεν μου αρέσει σαν αμάξωμα
ο πωλητης και ο 'ιδιοκτητης' σου ειπαν παπαρια μαντολες
για να πουλησουν οτι τους συμφερει
μια-δυο σελιδες πιο πισω σου εχω βαλει τα τεχνικα της τετρακινησης
οχι κουταμαρες (snow 70-30 και πιτσες μπλε), αλλα πραγματικα τεχνικα στοιχεια και λειτουργιεςΤο vitara τους συμφέρει να μου πουλήσουν gatoz που είναι ποιο ακριβούτσικο φίλε μου
λαθος κανεις
δεν εχει σημασια η τελικη τιμη
αλλα το περιθωριο κερδους
και μαντεψε....στη τελικη, αν δεν ξερεις αγγλικα ή βαριεσαι να ασχοληθεις, μπες στο vitaraclub.gr και δες οτι σου λέω
Δεν βαριέμαι ούτε αμφισβητώ τα γραφόμενα σου φίλε μου.δλδ έχουν λες περισσότερο κέρδος απ το cross? -
@nik-1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@nik-1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@nik-1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Ώρα καλή σε όλους.σημερα πήγα στην αντιπροσωπεία οδήγησα και το s cross στην δικηνιτη μεσαία εκδοση. και το vitara στην ίδια έκδοση αλλά τετρακίνητο..προτού ξεκινήσω να πω τις εντυπώσεις μου. θα πω τι μου είπαν από την αντιπροσωπεία πωλητής και ιδιοκτήτης..ότι θα είναι μεγάλο λάθος να χαραμισω την οδηγική καλύτερη συμπεριφορά.το ποιο φρεσκο αμάξωμα έξω και μέσα και τον ποιο πλούσιο εξοπλισμό της μεσαιας έκδοσης του cross για την τετρακίνηση του vitara που ελαχιστα θα χρησιμοποιησω.. και.. που αλλάζει μοντέλο το 24...και σαν έκδοση.. το δεύτερο είναι ποιο φτωχο..ο πωλητής μου είπε ότι το lock είναι μεχρι τα 60 χλμ μετά απενεργοποιηται.η επιλογή snow στέλνει 70-30 μπρος πίσω (δεν ξερω αν μετα τα 60 απενεργοποιηται.).και η sport δεν έχει επέμβαση στη τετρακίνηση απλά αλλάζει την χαρτογράφηση εγκεφάλου..τώρα τι αποκόμισα εγώ στο τεστ που έκανα..το cross μου φανηκε ποιο στιβαρό ποιο σταθερό στο δρομο όχι ότι το vitara ήταν κακο.σαν αμαξωμα το cross νταξ είναι ποιο φρεσκο μέσα έξω όχι πως το vitara δεν μου αρέσει σαν αμάξωμα
ο πωλητης και ο 'ιδιοκτητης' σου ειπαν παπαρια μαντολες
για να πουλησουν οτι τους συμφερει
μια-δυο σελιδες πιο πισω σου εχω βαλει τα τεχνικα της τετρακινησης
οχι κουταμαρες (snow 70-30 και πιτσες μπλε), αλλα πραγματικα τεχνικα στοιχεια και λειτουργιεςΤο vitara τους συμφέρει να μου πουλήσουν gatoz που είναι ποιο ακριβούτσικο φίλε μου
λαθος κανεις
δεν εχει σημασια η τελικη τιμη
αλλα το περιθωριο κερδους
και μαντεψε....στη τελικη, αν δεν ξερεις αγγλικα ή βαριεσαι να ασχοληθεις, μπες στο vitaraclub.gr και δες οτι σου λέω
Δεν βαριέμαι ούτε αμφισβητώ τα γραφόμενα σου φίλε μου.δλδ έχουν λες περισσότερο κέρδος απ το cross?σου λεω οτι οι απαντησεις τους για τη λειτουργια της τετρακινησης ειναι εντελως λαθος και ανεπιτρεπτο για αντιπροσωπο να λεει τετοιες κουταμαρες. εκτος και εαν το κανει με προθεση ωστε να πουλησει κατι αλλο.
-
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@nik-1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@nik-1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@nik-1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Ώρα καλή σε όλους.σημερα πήγα στην αντιπροσωπεία οδήγησα και το s cross στην δικηνιτη μεσαία εκδοση. και το vitara στην ίδια έκδοση αλλά τετρακίνητο..προτού ξεκινήσω να πω τις εντυπώσεις μου. θα πω τι μου είπαν από την αντιπροσωπεία πωλητής και ιδιοκτήτης..ότι θα είναι μεγάλο λάθος να χαραμισω την οδηγική καλύτερη συμπεριφορά.το ποιο φρεσκο αμάξωμα έξω και μέσα και τον ποιο πλούσιο εξοπλισμό της μεσαιας έκδοσης του cross για την τετρακίνηση του vitara που ελαχιστα θα χρησιμοποιησω.. και.. που αλλάζει μοντέλο το 24...και σαν έκδοση.. το δεύτερο είναι ποιο φτωχο..ο πωλητής μου είπε ότι το lock είναι μεχρι τα 60 χλμ μετά απενεργοποιηται.η επιλογή snow στέλνει 70-30 μπρος πίσω (δεν ξερω αν μετα τα 60 απενεργοποιηται.).και η sport δεν έχει επέμβαση στη τετρακίνηση απλά αλλάζει την χαρτογράφηση εγκεφάλου..τώρα τι αποκόμισα εγώ στο τεστ που έκανα..το cross μου φανηκε ποιο στιβαρό ποιο σταθερό στο δρομο όχι ότι το vitara ήταν κακο.σαν αμαξωμα το cross νταξ είναι ποιο φρεσκο μέσα έξω όχι πως το vitara δεν μου αρέσει σαν αμάξωμα
ο πωλητης και ο 'ιδιοκτητης' σου ειπαν παπαρια μαντολες
για να πουλησουν οτι τους συμφερει
μια-δυο σελιδες πιο πισω σου εχω βαλει τα τεχνικα της τετρακινησης
οχι κουταμαρες (snow 70-30 και πιτσες μπλε), αλλα πραγματικα τεχνικα στοιχεια και λειτουργιεςΤο vitara τους συμφέρει να μου πουλήσουν gatoz που είναι ποιο ακριβούτσικο φίλε μου
λαθος κανεις
δεν εχει σημασια η τελικη τιμη
αλλα το περιθωριο κερδους
και μαντεψε....στη τελικη, αν δεν ξερεις αγγλικα ή βαριεσαι να ασχοληθεις, μπες στο vitaraclub.gr και δες οτι σου λέω
Δεν βαριέμαι ούτε αμφισβητώ τα γραφόμενα σου φίλε μου.δλδ έχουν λες περισσότερο κέρδος απ το cross?σου λεω οτι οι απαντησεις τους για τη λειτουργια της τετρακινησης ειναι εντελως λαθος και ανεπιτρεπτο για αντιπροσωπο να λεει τετοιες κουταμαρες. εκτος και εαν το κανει με προθεση ωστε να πουλησει κατι αλλο.
Ο πωλητής την ώρα του τεστ τον ρωτούσα για την τετρακίνηση και πήρα αυτές τις απαντησεις -
@nik-1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
στο τεστ που έκανα..το cross μου φανηκε ποιο στιβαρό ποιο σταθερό στο δρομο όχι ότι το vitara ήταν κακο.σαν αμαξωμα το cross νταξ είναι ποιο φρεσκο μέσα έξω όχι πως το vitara δεν μου αρέσει σαν αμάξωμα
Αναμενόμενο. Ίδιο μετατρόχιο και τα δύο, 10cm μεγαλύτερο μεταξόνιο το SCross. Κάτι που φαίνεται και στους χώρους μέσα.
-
@antonakis said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@nik-1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
στο τεστ που έκανα..το cross μου φανηκε ποιο στιβαρό ποιο σταθερό στο δρομο όχι ότι το vitara ήταν κακο.σαν αμαξωμα το cross νταξ είναι ποιο φρεσκο μέσα έξω όχι πως το vitara δεν μου αρέσει σαν αμάξωμα
Αναμενόμενο. Ίδιο μετατρόχιο και τα δύο, 10cm μεγαλύτερο μεταξόνιο το SCross. Κάτι που φαίνεται και στους χώρους μέσα.
Όντως είχε ποιο μεγάλους χώρους το cross απ το vit
-
@nik-1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@antonakis said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@nik-1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
στο τεστ που έκανα..το cross μου φανηκε ποιο στιβαρό ποιο σταθερό στο δρομο όχι ότι το vitara ήταν κακο.σαν αμαξωμα το cross νταξ είναι ποιο φρεσκο μέσα έξω όχι πως το vitara δεν μου αρέσει σαν αμάξωμα
Αναμενόμενο. Ίδιο μετατρόχιο και τα δύο, 10cm μεγαλύτερο μεταξόνιο το SCross. Κάτι που φαίνεται και στους χώρους μέσα.
Όντως είχε ποιο μεγάλους χώρους το cross απ το vit.
πόση ώρα το οδήγησες το s-Cross; πάντως πέρα από τις λεπτομέρειες της 4κινησης που ξέρει ο γάτος μας, οδηγικα και απο χώρους έχω την εντύπωση ότι είναι καλύτερο το scross. αν δεν σε ενδιαφέρει η μεταπώληση καθώς δεν είναι όνομα σαν το βιτ, είναι καλή επιλογή για οικογένεια και ταξίδια.
και δες αν πουλάνε σε καλύτερη τιμή test drive.
-
@groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@nik-1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@antonakis said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@nik-1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
στο τεστ που έκανα..το cross μου φανηκε ποιο στιβαρό ποιο σταθερό στο δρομο όχι ότι το vitara ήταν κακο.σαν αμαξωμα το cross νταξ είναι ποιο φρεσκο μέσα έξω όχι πως το vitara δεν μου αρέσει σαν αμάξωμα
Αναμενόμενο. Ίδιο μετατρόχιο και τα δύο, 10cm μεγαλύτερο μεταξόνιο το SCross. Κάτι που φαίνεται και στους χώρους μέσα.
Όντως είχε ποιο μεγάλους χώρους το cross απ το vit.
πόση ώρα το οδήγησες το s-Cross; πάντως πέρα από τις λεπτομέρειες της 4κινησης που ξέρει ο γάτος μας, οδηγικα και απο χώρους έχω την εντύπωση ότι είναι καλύτερο το scross. αν δεν σε ενδιαφέρει η μεταπώληση καθώς δεν είναι όνομα σαν το βιτ, είναι καλή επιλογή για οικογένεια και ταξίδια.
και δες αν πουλάνε σε καλύτερη τιμή test drive.
Το οδήγησα σε εθνική και πόλη κάνα μισάωρο περίπου.. όπως το ίδιο και το vitara -
@groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
αναφορικά με την ειδοποίηση Change Oil, είναι ειδοποίηση για Service. Απλώς το αναφέρω για την περίπτωση που και κάποιος άλλος δεν διάβασε προσεκτικά το manual όπως βλακωδως έκανα εγώ. Ευχαριστώ για τα σχόλιά σας.
Δεν είχες πει, όμως, πως είχες ελέγξει την στάθμη και ήταν χαμηλά ή κανω λάθος;
ΥΓ: Τελικά υπάρχει λαμπάκι ή ένδειξη για χαμηλή στάθμη; Δεν αναφέρομαι στο κλασικό κόκκινο της χαμηλής πιεσης. Ρωτάω γιατί στο manual του vitara δεν βρήκα κάτι... -
@n-k-9 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
αναφορικά με την ειδοποίηση Change Oil, είναι ειδοποίηση για Service. Απλώς το αναφέρω για την περίπτωση που και κάποιος άλλος δεν διάβασε προσεκτικά το manual όπως βλακωδως έκανα εγώ. Ευχαριστώ για τα σχόλιά σας.
Δεν είχες πει, όμως, πως είχες ελέγξει την στάθμη και ήταν χαμηλά ή κανω λάθος;
ΥΓ: Τελικά υπάρχει λαμπάκι ή ένδειξη για χαμηλή στάθμη; Δεν αναφέρομαι στο κλασικό κόκκινο της χαμηλής πιεσης. Ρωτάω γιατί στο manual του vitara δεν βρήκα κάτι...έλεγξα τη στάθμη όταν είδα το μήνυμα, ναι, αλλά μπορεί το χαμηλό που είδα να μην είχε σχέση. Η αντιπροσωπεία μου είπε ότι καλώς συμπλήρωσα , μέχρι το σέρβις.
δεν ξέρω αν όντως υπάρχει ειδοποίηση χαμηλής στάθμης λαδιού (θα το ρωτήσω)
-
Πάντως αν και τα suzuki άρχισαν να καίνε 1 λίτρο λάδι στα 5.000 χλμ θα πέσει πολύ κλάμα την επόμενη δεκαετία από όλους....
-
@gtsartsal said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Πάντως αν και τα suzuki άρχισαν να καίνε 1 λίτρο λάδι στα 5.000 χλμ θα πέσει πολύ κλάμα την επόμενη δεκαετία από όλους....
σιγα μην καινε....
ο μπουστηστζετ δεν εχει ακουστει καθολου.
για κανενα θεμα.
πλην ενος....
εχει τον εγκεφαλο κοντα στο αριστερο φτερο και αμα σου βγαλουν τη ροδα, το θολο και κατι ποδιες τον κλεβουν ευκολα.... -
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@gtsartsal said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Πάντως αν και τα suzuki άρχισαν να καίνε 1 λίτρο λάδι στα 5.000 χλμ θα πέσει πολύ κλάμα την επόμενη δεκαετία από όλους....
σιγα μην καινε....
ο μπουστηστζετ δεν εχει ακουστει καθολου.
για κανενα θεμα.
πλην ενος....
εχει τον εγκεφαλο κοντα στο αριστερο φτερο και αμα σου βγαλουν τη ροδα, το θολο και κατι ποδιες τον κλεβουν ευκολα....Διαβάζοντας τα ανωτέρω, ξαφνιάστηκα και γι' αυτό το σχολίασα.
Υπάρχει περίπτωση κάτι να άλλαξε στην καινούργια γενιά σκροσ? -
@gtsartsal said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@gtsartsal said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Πάντως αν και τα suzuki άρχισαν να καίνε 1 λίτρο λάδι στα 5.000 χλμ θα πέσει πολύ κλάμα την επόμενη δεκαετία από όλους....
σιγα μην καινε....
ο μπουστηστζετ δεν εχει ακουστει καθολου.
για κανενα θεμα.
πλην ενος....
εχει τον εγκεφαλο κοντα στο αριστερο φτερο και αμα σου βγαλουν τη ροδα, το θολο και κατι ποδιες τον κλεβουν ευκολα....Διαβάζοντας τα ανωτέρω, ξαφνιάστηκα και γι' αυτό το σχολίασα.
Υπάρχει περίπτωση κάτι να άλλαξε στην καινούργια γενιά σκροσ?μπααα
-
@gtsartsal said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Πάντως αν και τα suzuki άρχισαν να καίνε 1 λίτρο λάδι στα 5.000 χλμ θα πέσει πολύ κλάμα την επόμενη δεκαετία από όλους....
ας μην αρχίζουμε τέτοιο πανικό από ένα λάθος που έκανα για τη λυχνία. ηρέμησε.
-
Για να ερθει η ωρα που τα Σουζουκι θα καινε 1λτ/5000 σημαινει οτι οι υπολοιποι μαζι με βενζινη/πετρελαιο/lpg θα προσθετουν κ λαδια σε καθε γεμισμα.
Πως το κανανε οι Αμερικλανοι ειδικα στα παλια τους αυτοκινητα στα βενζιναδικα.Οποτε το θεμα ηταν λαμπακι για service? Παντα το κοκκινο δειχνει προβλημα βεβαια...
Δεν εχει αλλη ενδειξη οταν ερχεται το service? -
Εγώ πάντως κατάλαβα ότι ο @groover1972 πρόσθεσε 1 λίτρο γιατί έλεγξε τη στάθμη και ήταν στο min.
Βέβαια μπορεί να μην ήταν ποτέ πολύ παραπάνω καθώς δεν είχε ελέγξει στα 2 χρόνια που το έχει. -
@gtsartsal said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Εγώ πάντως κατάλαβα ότι ο @groover1972 πρόσθεσε 1 λίτρο γιατί έλεγξε τη στάθμη και ήταν στο min.
Βέβαια μπορεί να μην ήταν ποτέ πολύ παραπάνω καθώς δεν είχε ελέγξει στα 2 χρόνια που το έχει.Θεωρητικα ανα χρονο κανει service.
Παραλογο να ελειπε 1 λιτρο κ ας ειναι στο οριο του service.
Δηλαδη θα πρεπει ο καθενας να ελεγχει τα λαδια μετα απο service στην αντιπροσωπεια?
SUZUKI SX4 SCROSS