-
Εγώ με 2wd, μπαγκαζιέρα φορτωμένη για 6+ μήνες κάθε χρόνο και C rated fuel consumption ελαστικά, 215 αντί για 205, είχα φτάσει στο κοντέρ 5.8 σε δεκάδες χιλιάδες χλμ. Αν θυμάμαι καλά, με 205, B και χωρίς μπαγαζιέρα βρισκόμουν στο 5,3.
Αν πεις ότι βάσει προδιαγραφών το 4wd έχει 10% αυξημένη κατανάλωση, μέχρι το 5,9 στο κοντέρ είσαι οκ. Το κοντέρ να θυμάσαι ότι επειδή κλέβει στην ταχύτητα (την υπερεκτιμά), αντίστοιχα κλέβει και στην κατανάλωση (υποεκτιμά). Άρα μία πραγματική (αντλία) 6,4 κατανάλωση είναι οκ. Βάλε και 2-3% πρόσθετη κατανάλωση από το αυτόματο, δηλαδή 6,6-6,7 (το δικό μου είναι χειροκίνητο). Η υπερβάλλουσα αποτελεί όντως αντικείμενο μελέτης, χωρίς όμως να μπορώ να σε βοηθήσω. Σε κάθε περίπτωση σου έκλεισα λίγο την ψαλίδα:-)
Στα των καταναλώσεων, τουλάχιστον, ίσως να μπορεί να σε βοηθήσει και ο Έκτωρας που είχε το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο αν θυμάμαι καλά.
-
Καταρχάς ευχαριστώ για τις πληροφορίες κ την συνεισφορά ολων , ειλικρινα χρησιμες πληροφορίες
Δεν γνωρίζω αν εχει dual clutch αυτόματο κιβώτιο. Χειροκινητες αλλαγές γενικά δεν κάνω. Στα 120 περιπου πάιζει στις 2000 στροφες δλδ δε φαινεται κατι αξιοπερίεργο.
Σέρβις είχε γίνει στην αντιπροσωπεία ωστόσο τα χλμ απο την αγορά ειναι 4000 μονο κ να φανταστώ ότι ο μονος τρόπος να ελεγξω φίλτρο αέρα, καθαρά μπεκ ειναι ξανά μεσω σερβις .
Αυτό δεν το γνωριζα για τα diesel πολύ χρησιμη πληροφορία !!
Το πιο απλό πριν περαιτέρω διερεύνηση θα ήταν ένα καθαριστικό στο ντεπόζιτο και κάποιες διαδρομές αρκετών χιλιομέτρων πατημένο, να "ξεκαπνίσει" λίγο...
Όντως μου εκλεισες την ψαλίδα σχετικά κ νομιζω θα απευθυνθώ στο συνεργείο για να ελέγξω τουλάχιστον τα παραπανω
-
@ktheoxaroulis said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Καταρχάς ευχαριστώ για τις πληροφορίες κ την συνεισφορά ολων , ειλικρινα χρησιμες πληροφορίες
Δεν γνωρίζω αν εχει dual clutch αυτόματο κιβώτιο. Χειροκινητες αλλαγές γενικά δεν κάνω. Στα 120 περιπου πάιζει στις 2000 στροφες δλδ δε φαινεται κατι αξιοπερίεργο.
Σέρβις είχε γίνει στην αντιπροσωπεία ωστόσο τα χλμ απο την αγορά ειναι 4000 μονο κ να φανταστώ ότι ο μονος τρόπος να ελεγξω φίλτρο αέρα, καθαρά μπεκ ειναι ξανά μεσω σερβις .
Αυτό δεν το γνωριζα για τα diesel πολύ χρησιμη πληροφορία !!
Το πιο απλό πριν περαιτέρω διερεύνηση θα ήταν ένα καθαριστικό στο ντεπόζιτο και κάποιες διαδρομές αρκετών χιλιομέτρων πατημένο, να "ξεκαπνίσει" λίγο...
Όντως μου εκλεισες την ψαλίδα σχετικά κ νομιζω θα απευθυνθώ στο συνεργείο για να ελέγξω τουλάχιστον τα παραπανω
διπλου συμπλεκτη εχει
δες τα ελαστικα, διασταση και τυπο.
αν ειναι πχ lat cross ή geolandar ανετα δικαιολογουν αυξηση καταναλωσης
ή αν ειναι αλλου προφιλ απο τα μαμα
αν φοραγε 215/55 και εχουν αλλαχθει με 215/60 ειναι και απο εκει επιβαρυνση -
To ελαστικό που φοράει ειναι το Hankook 205/55 R17 94V θερινα λάστιχα.
Σε γνωστό site παρατήρησα αυτή την περιγραφή που όντως στην κατανάλωση παιζει σημαντικο ρόλο βλεπω
-
@ktheoxaroulis said in SUZUKI SX4 SCROSS:
To ελαστικό που φοράει ειναι το Hankook 205/55 R17 94V θερινα λάστιχα.
Σε γνωστό site παρατήρησα αυτή την περιγραφή που όντως στην κατανάλωση παιζει σημαντικο ρόλο βλεπω
Και C και 55 σε σχέση με τα μανίσια B και 50. Και μόλις θυμηθηκα ότι κι εγώ δεν άλλαξα από 205 σε 215 αλλά από 50 σε 55. Ίσως και να μην αξίζει να το ψάξεις περαιτέρω και πααάρα πολύ..
-
Πάντως βάσει χαρακτηριστικών user-guide φοραει το σωστο μεγεθος για 17αρα ζαντα 215/55/r17 ( εκ παραδρομής εγραψα 50 στο πανω post)
-
@ktheoxaroulis said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Πάντως βάσει χαρακτηριστικών user-guide φοραει το σωστο μεγεθος για 17αρα ζαντα 215/55/r17 ( εκ παραδρομής εγραψα 50 στο πανω post)
εισαι f/l
πριν το f/l φοραγε του λακιδες πολλοι -
@ktheoxaroulis said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Πάντως βάσει χαρακτηριστικών user-guide φοραει το σωστο μεγεθος για 17αρα ζαντα 215/55/r17 ( εκ παραδρομής εγραψα 50 στο πανω post)
Έχεις δίκιο. Δεν πρόσεξα το 2017. Είναι f/l.
-
@ktheoxaroulis said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Πάντως βάσει χαρακτηριστικών user-guide φοραει το σωστο μεγεθος για 17αρα ζαντα 215/55/r17 ( εκ παραδρομής εγραψα 50 στο πανω post)
Εγώ θα έλεγα να... Κάνεις απλά περισσότερα χιλιόμετρα. Κάνε βόλτες μακρυά.Τα ντίζελ θέλουν δρόμους. Ένας λόγος που δεν πήγα είναι αυτός. Δεν κάνω χιλιόμετρα... Θα του έπνιγα τον κινητήρα. Έλα πάρε μας από το σπίτι, κάπου θα μας πει ο γάτος που έχει καλό φαι μακρυά....
-
Μόλις τώρα (χωρίς καμία ειδοποίηση νωρίτερα),μου ήρθε μην. για να πάω αύριο πρωί Σφακ.Περιστέρι για το τσεκ στη βαλβίδα και πιθανή αλλαγή.
Από καθαρή τύχη,αύριο έχω μόνο απογευματινά ραντεβού στη δουλειά... -
@panormus772 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Μόλις τώρα (χωρίς καμία ειδοποίηση νωρίτερα),μου ήρθε μην. για να πάω αύριο πρωί Σφακ.Περιστέρι για το τσεκ στη βαλβίδα και πιθανή αλλαγή.
Από καθαρή τύχη,αύριο έχω μόνο απογευματινά ραντεβού στη δουλειά...Δεν είχες ραντεβού έτσι και αλλιώς η δεν θυμάμαι καλά;
-
@groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@panormus772 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Μόλις τώρα (χωρίς καμία ειδοποίηση νωρίτερα),μου ήρθε μην. για να πάω αύριο πρωί Σφακ.Περιστέρι για το τσεκ στη βαλβίδα και πιθανή αλλαγή.
Από καθαρή τύχη,αύριο έχω μόνο απογευματινά ραντεβού στη δουλειά...Δεν είχες ραντεβού έτσι και αλλιώς η δεν θυμάμαι καλά;
Είχα πάει με ραντεβού την περασμένη Τρίτη κι αφού δεν το κοίταξαν καν,μου είπαν για να μην με καθυστερούν 2 φορές,θα παραγγείλουν τη βαλβίδα καλού-κακού (το οποίο θα μπορούσε να γίνει από το τηλ. κι όχι να με κουβαλήσουν τσάμπα στον Κηφισό) κι αν χρειαστεί στον περίπου 2ωρο έλεγχο που κάνουν θα την αλλάξουν.Όταν θα την είχαν,θα με ειδοποιούσαν εγκαίρως.
Θεώρησαν πως το εγκαίρως είναι με sms στις 6μ.μ. της προηγ. ημέρας,για ραντεβού το πρωί της επόμενης (μάλιστα γράφουν "σας υπενθυμίζουμε το ραντεβού σας..." ) -
@panormus772 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@panormus772 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Μόλις τώρα (χωρίς καμία ειδοποίηση νωρίτερα),μου ήρθε μην. για να πάω αύριο πρωί Σφακ.Περιστέρι για το τσεκ στη βαλβίδα και πιθανή αλλαγή.
Από καθαρή τύχη,αύριο έχω μόνο απογευματινά ραντεβού στη δουλειά...Δεν είχες ραντεβού έτσι και αλλιώς η δεν θυμάμαι καλά;
Είχα πάει με ραντεβού την περασμένη Τρίτη κι αφού δεν το κοίταξαν καν,μου είπαν για να μην με καθυστερούν 2 φορές,θα παραγγείλουν τη βαλβίδα καλού-κακού (το οποίο θα μπορούσε να γίνει από το τηλ. κι όχι να με κουβαλήσουν τσάμπα στον Κηφισό) κι αν χρειαστεί στον περίπου 2ωρο έλεγχο που κάνουν θα την αλλάξουν.Όταν θα την είχαν,θα με ειδοποιούσαν εγκαίρως.
Θεώρησαν πως το εγκαίρως είναι με sms στις 6μ.μ. της προηγ. ημέρας,για ραντεβού το πρωί της επόμενης (μάλιστα γράφουν "σας υπενθυμίζουμε το ραντεβού σας..." )Κάποιος είναι ο αδύναμος κρίκος...
-
@groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Κάποιος είναι ο αδύναμος κρίκος...
... ο οποίος μάλλον είναι κανόνας σε όλες τις ελληνικές αντιπροσωπείες..
Απορώ τι κάνουν στα σεμινάρια που πάνε και πως όλοι τους, γεμίζουν τους τοίχους των συνεργείων τους με κάποιο βραβείο "εξυπηρέτησης και ικανοποίησης πελατών".. -
Κάνω μια σφήνα στο θέμα της αντικατάστασης των βαλβίδων με βάση το post του υπουργείου για να ποστάρω μια φωτό της πρώτης μέρας που το αγόρασα!
Και των πρώτων χιλιομέτρων που έκανα. Το σύστημα είχε βγάλει 4,7 .
Τι μπορεί να άλλαξε κ αυξήθηκε η κατανάλωση ;
-
@ktheoxaroulis said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Κάνω μια σφήνα στο θέμα της αντικατάστασης των βαλβίδων με βάση το post του υπουργείου για να ποστάρω μια φωτό της πρώτης μέρας που το αγόρασα!
Και των πρώτων χιλιομέτρων που έκανα. Το σύστημα είχε βγάλει 4,7 .
Τι μπορεί να άλλαξε κ αυξήθηκε η κατανάλωση ;
Το 4.7 λογικά θα είναι με τα 200τοσα χιλιόμετρα που είχες κάνει μετά το γέμισμα. Θα πρέπει να θυμηθείς με πόση ταχύτητα πήγαινες, σε τι δρόμους κ.λπ. Ρώτα αν θέλεις την απορία σου στους κατάλληλους ανθρώπους (service) και θα σου πουν. Και πάλι λέω ότι μου φαίνεται φυσιολογική η κατανάλωση που έχεις... Αν θες καταναλώσεις μικρές πρέπει να πηγαίνεις με ταχύτητες ΚΤΕΛ, και να έχεις και υβριδικό Toyota. Κάνε το γούστο σου, κατάπιε τα χιλιόμετρα σου, με τον πολύ καλό κινητήρα που δεν έχει θέμα με δοχεία adblue και αν θες μικρές καταναλώσεις, ξέχνα τα 140 με ACC.
-
Με 120 πήγαινε...
-
Τέλειωσα με την ανάκληση σχετικά γρήγορα, σε 1ωρίτσα και κάτι.Άλλαξε τη βαλβίδα προληπτικά,το σημείωσε στο βιβλιαράκι εγγύησης κι όλα ο.κ.
Το θέμα είναι πως μετά με πήραν τηλ.,γιατί ο μηχανικός ξέχασε το εργαλείο του,-ένα κλειδί με καστάνια-,στο αυλάκι κάτω από το καπώ και κάποια στιγμή πρέπει να του το πάω...Άλλη μια τζάμπα φορά τον Κηφισό πάνω-κάτω την τύχη μου μέσα..
Με εκδικείται το Suz για τους πιθανούς τελευταίους μήνες της -καθ'όλα τίμιας- σχέσης μας... -
Πήγα σήμερα το αυτοκίνητο για το θέμα της βαλβίδας στο πλαίσιο της ανάκλησης.
Η βαλβίδα αλλάχθηκε αλλά η νέα δεν συνεργάστηκε σωστά με την υφισταμενη αντλία.
Σε αυτές τις περιπτώσεις η οδηγία της Suzuki είναι να αντικαθίσταται όλο το εξάρτημα (αντλία).
Έγινε παραγγελία του ανταλλακτικού από την κεντρική αντιπροσωπεία.
Στο μεταξύ το αυτοκίνητο έχει ακινητοποιηθεί για λόγους ασφαλείας... -
@christos-suzitros said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Πήγα σήμερα το αυτοκίνητο για το θέμα βαλβίδας στο πλαίσιο της ανάκλησης.
Η βαλβίδα αλλάχθηκε αλλά η νέα δεν συνεργάστηκε σωστά με την υφισταμενη αντλία.
Σε αυτές τις περιπτώσεις η οδηγία της Suzuki είναι να αντικαθίσταται όλο το εξάρτημα (αντλία).
Έγινε παραγγελία του ανταλλακτικού από την κεντρική αντιπροσωπεία.
Στο μεταξύ το αυτοκίνητο έχει ακινητοποιηθεί για λόγους ασφαλείας...Κακό πακέτο!
SUZUKI SX4 SCROSS