-
Να την ακούς την γυναίκα σου σε κάτι τέτοια ... και μόνο το γεγονός οτι μας την αναφέρεις σαν οριακή επιλογή θα την απερριπτα το θέμα ειναι να ανασανεις, όχι να θες ν το αλλάξεις με σκουτερ του χρόνου που πιθανό μα σου κόψουν και αλλά η να σε σουταρον
Α3 1.4tsi
Golf 1.4 tsi
Delta 1.4 tb
Tiguan 1.4 -
Απο την αλλη αν η tbi ειναι οριακη επιλογη,πρεπει αυτοματως να θεωρειται οριακο κ ενα insignia 1.6T αφου καιει το ιδιο πολυ.
Ριξε μια ματια και σ αυτο.Αν ειναι σε καλη κατασταση και το παρεις κανα 16αρι ειναι πολυ δυνατο deal.! -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Να την ακούς την γυναίκα σου σε κάτι τέτοια ... και μόνο το γεγονός οτι μας την αναφέρεις σαν οριακή επιλογή θα την απερριπτα το θέμα ειναι να ανασανεις, όχι να θες ν το αλλάξεις με σκουτερ του χρόνου που πιθανό μα σου κόψουν και αλλά η να σε σουταρονΑ3 1.4tsi
Golf 1.4 tsi
Delta 1.4 tb
Tiguan 1.4+1
Ριξε μια ματια και σ αυτο.Αν ειναι σε καλη κατασταση και το παρεις κανα 16αρι ειναι πολυ δυνατο deal.!
Και με δυο παιδια τις βαλιτσες θα τις βαζει στον του....
-
Καλά παιδιά, είπαμε ότι θα χάσω πολλά λεφτά, αλλά όχι ότι δεν θα μπορώ να συντηρήσω ένα 1600αρι...το βασικό μου θέμα είναι τα πάγια των κ.ε. του CX7, τα οποία είναι και πολλά -πλέον. Η 159 είναι οριακή -αλλά όχι τίποτα τόσο δραματικό- επειδή αλλάζει κατηγορία τελών, τεκμηρίου και ασφαλίστρων από 1600κε πάει στη κλίμακα 1800κε (για 3κ.ε., είναι 1742 και το όριο είναι 1739). Μιλάμε για μια διαφορά της τάξης των 100€ max σε ετήσια βάση, δεν είναι κάτι μη διαχειρίσιμο, απλώς σε οποιαδήποτε σύγκριση με τα 1600αρια ξεκινάει με ένα αυτογκόλ από τα αποδυτήρια.
Σε 1400αρι θα κοιτάξω μόνο τις καλές εκδόσεις των Jetta, Passat, Octavia, Superb, και πάλι όμως σαν τελευταία λύση. Προτιμώ να δώσω τη διαφορά των 50-60€ παγίων το χρόνο από 1400 σε 1600 και να πάρω ένα αυτοκίνητο που θα μου κάνει, παρά να χαλαστώ τόσο πολύ και τελικά να μην έχω μεταφορικό μέσο για οικογένεια με καρότσια, μπαγκάζια κλπ. Για αυτό λέω ότι, με βάση τα σημερινά κριτήρια, μοτέρ, μοντέλα κ.α., τα 1600 με turbo φαίνονται να είναι η ιδανική χρυσή τομή -τουλάχιστον για μένα. Όσο για την κατανάλωση, όπως είπα, δεν είναι το βασικό μου πρόβλημα, άρα δεν αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα (ούτε για την 159 ούτε για το Insignia ή κάποιο άλλο αυτής της συνομοταξίας). Αυτό το αυτοκίνητο θα είναι πρακτικά το νο.2 (το πρώτο είναι το 206), οπότε το γεμίζω μια φορά το μήνα και αν κάνουμε κάποιο ταξίδι...
Για καινούρια ή για τιμές πάνω από 15Κ που πλησιάζουν τα 20Κ, δυστυχώς δεν υπάρχει καμία τέτοια δυνατότητα ούτε επιθυμία. Μακάρι να μπορούσα, αλλά δεν...
-
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3308923/
Ριχτου μια ματια, δειχνει αστερι.
-
Ο χρήστης nikospappas έγραψε:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3308923/Ριχτου μια ματια, δειχνει αστερι.
Την έχω δει, όχι από κοντά βέβαια, δεν υπάρχουν και πολλές THP στην πιάτσα...τόσο λίγες όσες και οι TBi...απλώς ξέρω -και από προσωπική εμπειρία- ότι τα Citroen απαξιώνονται γρήγορα και εύκολα στην Ελλάδα αλλά και γενικότερα...
Ένα ακόμα θέμα είναι το πως ακριβώς θα καταφέρω να σπρώξω το CX7...αν πάω μέσω φίλου μαντρά, θα υποχρεωθώ να πάρω ότι καταφέρει να μου βρει από άλλα μαγαζιά που συνεργάζεται, ή αν τύχει και έχει κάποιον με ένα από τα αυτοκίνητα που ψάχνω που επίσης να του το έχει φέρει για στήσιμο (όπως πήρα το CX7 δηλαδή, με ανταλλαγή με ιδιώτη μέσω του φίλου μου)...
Αλλιώς εξαγωγή και αναμονή μέχρι και όταν -και πόσο?- πουληθεί έξω...
-
Μου κανει εντυπωση παντως ποσο πολυ εχει απαξιωθει η 159..αλλες οι εκδοσεις ασχετως κυβισμου.. περισσοτερο απο τη c5 αν λαβουμε υποψιν και τη σημαντικη διαφορα τιμης ως καινουργια.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Μου κανει εντυπωση παντως ποσο πολυ εχει απαξιωθει η 159..αλλες οι εκδοσεις ασχετως κυβισμου.. περισσοτερο απο τη c5 αν λαβουμε υποψιν και τη σημαντικη διαφορα τιμης ως καινουργια.Η 159 δεν απευθυνεται στον οποιονδηποτε πιστευω ειδικα η tbi.Τουλαχιστον οχι τοσο,οσο ενα avensis π.χ.Ειναι πιο ιδιαιτερη επιλογη,που στοχευει σε πιο ψαγμενο κοινο που ξερει και το βασικο της μειονεκτημα,τη μεγαλη καταναλωση.Θα μου πεις παει αεροπορια,αλλα 11-12 λιτρα δεν ειναι κ οτι καλυτερο σημερα
-
Σιγά την κατανάλωση ρε παιδιά. 11-12λτ γράφει για πλάκα ένα οποιοδήποτε τουρμπάτο μεσαίο με 140+ άλογα. Λίγο να το πιέσεις τα πιασες.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Σιγά την κατανάλωση ρε παιδιά. 11-12λτ γράφει για πλάκα ένα οποιοδήποτε τουρμπάτο μεσαίο με 140+ άλογα. Λίγο να το πιέσεις τα πιασες.Ρε μην παίζετε με τον πόνο μου (παστίλιες θέλει κανείς ? ). Αν πέσω από τα +-15lt του CX7, όσο κάτω και να πάω δεν με νοιάζει...τι 10, τι 11, τι 12...
Να μου πεις θα χάσω άνεση, χώρους, τετρακούνα, ίσως και επιδόσεις, αλλά είπαμε...πάντως παιδιά η 159 -Ti και TBi- φαίνεται να δυσκολεύει αρκετά...θα κοιτάξω πιο συγκεκριμένα από βδομάδα, αλλά μάλλον δεν θα μπορέσω...
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Σιγά την κατανάλωση ρε παιδιά. 11-12λτ γράφει για πλάκα ένα οποιοδήποτε τουρμπάτο μεσαίο με 140+ άλογα. Λίγο να το πιέσεις τα πιασες.Stef εγω οτι εχω διαβασει παντως για την καταναλωση ειναι παντα πανω απο 10.Αλλο να χεις μεσο ορο 7,και οταν πατας να πας 12 κ αλλο να χεις παντα 10 και οταν πατας να πας 13-14.
@Ace,βαλτα κατω με τετραδιο και μολυβι ολα τα παγια ενος 1400-1600 και μιας tbi και αν δεις οτι δε σε παιρνει τοτε αστην.Αλλα αν μιλαμε για διαφορες 100 ευρω το χρονο σε σχεση μ ενα 1600αρι κακως και που το σκεφτεσαι.Δικα σου λεφτα μεν,αλλα tbi στα 14.000 ευρω too much car for the money -
μονοημερη την προηγουμενη εβδομαδα 700 κμ, cruise control στα 130-135, καταναλωση 8.2
(C5 THP) -
7 μ.ο. έχει σχεδόν ένα 1200αρι 500αρακι. Αυτά τα νούμερα δεν υπάρχουν πουθενά, εκτός κι αν μιλάμε για συνταξιούχους του ΟΓΑ ή για κάθε λογής μπατίρη/τσιφούτη που πατάει γκάζι με το γάντι. Από τη στιγμή που μιλάμε για άνθρωπο που προέρχεται από αμάξι με 15λτ/100χλμ και που έχει ρίξει και χρήμα για βελτίωση = καυλόγκαζος, τότε η κατανάλωση της 159 είναι νορμάλ.
Πάντως ο red είπε μεγάλη κουβέντα γιατί τη Delta δεν την είχε σκεφτεί κανείς. Αχανείς χώροι, 1400αρι, αξιοπιστία t-jet, αξιοπρεπείς επιδόσεις και τιμές χώμα.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
7 μ.ο. έχει σχεδόν ένα 1200αρι 500αρακι. Αυτά τα νούμερα δεν υπάρχουν πουθενά, εκτός κι αν μιλάμε για συνταξιούχους του ΟΓΑ ή για κάθε λογής μπατίρη/τσιφούτη που πατάει γκάζι με το γάντι. Από τη στιγμή που μιλάμε για άνθρωπο που προέρχεται από αμάξι με 15λτ/100χλμ και που έχει ρίξει και χρήμα για βελτίωση = καυλόγκαζος, τότε η κατανάλωση της 159 είναι νορμάλ.Οφφτοπικιζω τωρα και συγγνωμη απο τον ace,αλλα πολλα αυτοκινητα πανε αξιοπρεπως κατω απο τα 9 χωρις ακροτητες.Ουτε η οδηγηση ειναι γκαζι με το γαντι ή γκαζι στο πατωμα μονο.Υπαρχουν μια χαρα ενδιαμεσες καταστασεις,οπως π.χ η καταναλωση που ποσταρε ο kilomeater παραπανω.
Το οτι ο ανθρωπος γουσταρει το γκαζι δε σημαινει οτι θα τον χαλαγε στην τωρινη δυσκολη εποχη να μειωσει τα εξοδα για βενζινες στο μισο. -
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
....Πάντως ο red είπε μεγάλη κουβέντα γιατί τη Delta δεν την είχε σκεφτεί κανείς. Αχανείς χώροι, 1400αρι, αξιοπιστία t-jet, αξιοπρεπείς επιδόσεις και τιμές χώμα.Αν μιλάμε για την Delta 1.4 (γιατί μάλλον δεν μιλάμε για Ypsilon ή Musa), τότε συμφωνώ περί κυβικών, τιμές καθόλου χώμα (13-15K), από αξιοπιστία T-Jet δεν ξέρω και πολλά, αλλά και οι χώροι δεν είναι καθόλου αχανείς...
-
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3480111/Αν και φαίνεται να είναι ιδιώτης, η πρώτη φωτό παραπέμπει μάλλον σε εταιρία leasing (οικόπεδο με πολλά παρκαρισμένα κολλητά και άλλη Άλφα από πίσω).
Μου κανει εντυπωση παντως ποσο πολυ εχει απαξιωθει η 159..αλλες οι εκδοσεις ασχετως κυβισμου.. περισσοτερο απο τη c5 αν λαβουμε υποψιν και τη σημαντικη διαφορα τιμης ως καινουργια.
Πόσο έκανε η TBi καινούρια;
Αυτά τα νούμερα δεν υπάρχουν πουθενά, εκτός κι αν μιλάμε για συνταξιούχους του ΟΓΑ ή για κάθε λογής μπατίρη/τσιφούτη
Πάντως ο red είπε μεγάλη κουβέντα γιατί τη Delta δεν την είχε σκεφτεί κανείς. Αχανείς χώροι, 1400αρι, αξιοπιστία t-jet, αξιοπρεπείς επιδόσεις και τιμές χώμα.
Έχει η Δέλτα μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ από την 159;;; Και πώς γίνεται η sportwagon να έχει μικρότερο πορτ-μπαγκάζ από τη Berlina ?
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Αν μιλάμε για την Delta 1.4 (γιατί μάλλον δεν μιλάμε για Ypsilon ή Musa), τότε συμφωνώ περί κυβικών, τιμές καθόλου χώμα (13-15K), από αξιοπιστία T-Jet δεν ξέρω και πολλά, αλλά και οι χώροι δεν είναι καθόλου αχανείς...
Είναι με διαφορά το μεγαλύτερο και πιο ευρύχωρο hatchback. Την ανέφερα γιατί είδα πιο πάνω έγινε αναφορά σε 308. Ο tjet είναι σκυλί μαυρό καθώς δεν έχει και πολλά τεχνολογικά καλούδια και οι τιμές είναι σαφώς χαμηλότερες από τα αντίστοιχα Golf κτλ.
Οφφτοπικιζω τωρα και συγγνωμη απο τον ace,αλλα πολλα αυτοκινητα πανε αξιοπρεπως κατω απο τα 9 χωρις ακροτητες.Ουτε η οδηγηση ειναι γκαζι με το γαντι ή γκαζι στο πατωμα μονο.Υπαρχουν μια χαρα ενδιαμεσες καταστασεις,οπως π.χ η καταναλωση που ποσταρε ο kilomeater παραπανω.
Το οτι ο ανθρωπος γουσταρει το γκαζι δε σημαινει οτι θα τον χαλαγε στην τωρινη δυσκολη εποχη να μειωσει τα εξοδα για βενζινες στο μισο.Σε ρεαλιστικές αστικές συνθήκες το 9 είναι πολύ αισιόδοξη μέση κατανάλωση για οτιδήποτε με πάνω από 150 άλογα. Εξάλλου από το 15 του CX7 να πας στο 11-12 της 159 πάλι κέρδος είναι.
-
Ο χρήστης kavy έγραψε:
Και πώς γίνεται η sportwagon να έχει μικρότερο πορτ-μπαγκάζ από τη Berlina ?Συμβαινει σε πολλα SW ,μιας και ο χωρος αποσκευων υπολογιζεται μεχρι την εταζερα και οχι μεχρι την οροφη...
Μη περιμενετε παντως ακομα και απο τη sportwagon 159 τρελη πρακτικοτητα.Ο χωρος αποσκευων ειναι σχετικα στενος και το υψος περιοριζεται πολυ απο τα εσωτερικα πλαστικα-επενδυσεις της 5ης πορτας.Οι φωτογραφιες παραπλανουν.
Stefan μη μας τρελλανεις τωρα με τις καταναλωσεις που εχεις εσυ με το φορτηγο και νομιζεις οτι καινε ολοι το ιδιο... -
Μα δεν μιλάω σε σχέση με το 3αξονικό. Μιλάω κρίνοντας από το τι είδους οδηγός φαίνεται να είναι ο ενδιαφερόμενος και από προσωπικές εμπειρίες με αυτοκίνητα σαν αυτά που συζητάμε. 10αρια μπορεί να γράψει Α-ΝΕ-ΤΑ μέσα στην πόλη μια 147 ή ένα Golf 160 ή οποιοδήποτε άλλο μικρομεσαίο.
Ανταλλαγή CX7 με.....τι ?