-
Eko avio και bp ultimate,αδερφια.
Ειδικα shell vpower, μακρια διοτι καμια σχεση με shell.....coral λεγεται η εταιρεια,πουθενα στον χαρτη εκτος Ελλαδας.
Ποση ζημια μπορει να κανει το καυσιμο τη μηχανη ρε γαμωτο....ειδικα αν την πιεσεις με λαθος καυσιμο-μαιμου καυσιμο.
Εχω βρει εκο πρατηριο εκτος Θεσσαλονικης....ντομπρος,καθαρος.
Το καυσιμο αν ειναι καθαρο εξαρταται απο τον Θεο και την ψυχη του πρατηριουχου...απο κανεναν αλλο.Ηρακλης ο εμπεριστατωμενος
-
Εμένα καλή εντύπωση μου έχει κάνει και το Best action της avin
-
Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
Eko avio και bp ultimate,αδερφια.
Ειδικα shell vpower, μακρια διοτι καμια σχεση με shell.....coral λεγεται η εταιρεια,πουθενα στον χαρτη εκτος Ελλαδας.
Ποση ζημια μπορει να κανει το καυσιμο τη μηχανη ρε γαμωτο....ειδικα αν την πιεσεις με λαθος καυσιμο-μαιμου καυσιμο.
Εχω βρει εκο πρατηριο εκτος Θεσσαλονικης....ντομπρος,καθαρος.
Το καυσιμο αν ειναι καθαρο εξαρταται απο τον Θεο και την ψυχη του πρατηριουχου...απο κανεναν αλλο.Ηρακλης ο εμπεριστατωμενος
Ηρακλή;
Είσαι άσχετος.
Βλέπε τα περί ΒΡ και Shell. -
Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
Eko avio και bp ultimate,αδερφια.
Ειδικα shell vpower, μακρια διοτι καμια σχεση με shell.....coral λεγεται η εταιρεια,πουθενα στον χαρτη εκτος Ελλαδας.
Ποση ζημια μπορει να κανει το καυσιμο τη μηχανη ρε γαμωτο....ειδικα αν την πιεσεις με λαθος καυσιμο-μαιμου καυσιμο.
Εχω βρει εκο πρατηριο εκτος Θεσσαλονικης....ντομπρος,καθαρος.
Το καυσιμο αν ειναι καθαρο εξαρταται απο τον Θεο και την ψυχη του πρατηριουχου...απο κανεναν αλλο.Ηρακλης ο εμπεριστατωμενος
Γιατι ξερουμε τι κανει κακο στον κινητηρα? Πια μιξει δλδ..ασε τωρα το καθαρο ..καθαρο απο τι?δε θα μπω στη διαδικασια το καθαρο ή βρωμικο..μου κανει βαζω δε μου κανει αλλου!οπου μεινω ευχαριστημενος!συνηθως βαζω βενζινη αλλου οχι εκει που βαζω αεριο γιατι στη περιοχη μ εχω μονο 3 πρατηρια αεριου...οι 2 ει αι ο ιδιος...κλεφτης οποτε βαζω στον αλλον ..λιγοτερο κλεφτης!
-
Μιλάμε για diesel εδώ που εχει καποιες ιδιαιτερότητες .... Βενζίνη και εγω βάζω πιο άνετα απο πετρέλαιο.
Πετρέλαιο ομως μόνο premium και δη μόνο avio και εσχάτως best action -
Φιλε adensa, μαθαινω και εγω σαν παιδι και μεταφερω τη γνωμη μου.
Γνωριζω πως shell και avin τραβουν απο διυλιστηριο Βαρδινογιαννη.
Εκο,ελιν και bp προμηθευονται απο ΕΚΟ.
Ειναι η aegean του αεκτση,που νομιζω εισαγει μονος του.
Εκο και bp λογικα το ιδιο πετρελαιο, ισως υπαρχει διαφορα στα χημικα που πεφτουν μεσα.
Γιαννη,οταν λεω καθαρο πετρελαιο εννοω καθαρο απο παραφινες,μιξη premium με απλο, νοθευση με θερμανσης,βαπορισιο πετρελαιο, εισαγωγη απο γουδελουπη και αλλα πολλα.Νομιζω εγινα κατανοητος,οπως παντα.
Ηρακλης.
-
δεν ξερω τωρα τελευταια το v power diesel μου κανει περιεργα..
Πριν απο ενα μηνα εβαλα απο εταιρικο ΜΥΡΤΕΑ, στο 500αρακι της συζυγου και παρατηρησα το αυτοκινητο λιγο 'ψοφιο'.
(για πρωτη φορα εσβησε και στην συζυγο σε εκκινηση...).Απο το συγκεκριμενο δεν ξαναβαζω...
Συμπληρωσα eko avio και εστρωσε...
Ξαναεβαλα v power απο αλλο μυρτεα και ισως μου δινει την εντυπωση οτι δεν παει οπως πηγαινε(ισως αυτη την φορα ειναι και η ιδεα μου...)
Λετε τις πεμπτες που το v power ειναι στην τιμη του απλου να κανουν τιποτα 'περιεργα' ή ειναι η ιδεα μου? -
Εγώ το υποψιάζομαι αυτό και είναι ένας από τους λόγους που δεν βάζω πλέον shell, άσε που να σου πω με εκνευρίζει που πρέπει να γεμίζεις οπότε έχουν αυτοί την προσφορά και όχι οπότε θέλω εγώ.
-
Ο χρήστης tolis26 έγραψε:
δεν ξερω τωρα τελευταια το v power diesel μου κανει περιεργα..
Πριν απο ενα μηνα εβαλα απο εταιρικο ΜΥΡΤΕΑ, στο 500αρακι της συζυγου και παρατηρησα το αυτοκινητο λιγο 'ψοφιο'.
(για πρωτη φορα εσβησε και στην συζυγο σε εκκινηση...).Απο το συγκεκριμενο δεν ξαναβαζω...
Συμπληρωσα eko avio και εστρωσε...
Ξαναεβαλα v power απο αλλο μυρτεα και ισως μου δινει την εντυπωση οτι δεν παει οπως πηγαινε(ισως αυτη την φορα ειναι και η ιδεα μου...)
Λετε τις πεμπτες που το v power ειναι στην τιμη του απλου να κανουν τιποτα 'περιεργα' ή ειναι η ιδεα μου?Βάζω 3 χρόνια V power βενζίνη και ντίζελ.
Χωρίς περισσότερα σχόλια, θα ξοδέψω όλους τους πόντους και θα το γυρίσω σε EKO άμεσα γιατί έχω πια αμφιβολίες για τους εσωτερικους ελέγχους του δικτύου της Σελ/Κοράλ.... -
Ο χρήστης tolis26 έγραψε:
δεν ξερω τωρα τελευταια το v power diesel μου κανει περιεργα..
Πριν απο ενα μηνα εβαλα απο εταιρικο ΜΥΡΤΕΑ, στο 500αρακι της συζυγου και παρατηρησα το αυτοκινητο λιγο 'ψοφιο'.
(για πρωτη φορα εσβησε και στην συζυγο σε εκκινηση...).Απο το συγκεκριμενο δεν ξαναβαζω...
Συμπληρωσα eko avio και εστρωσε...
Ξαναεβαλα v power απο αλλο μυρτεα και ισως μου δινει την εντυπωση οτι δεν παει οπως πηγαινε(ισως αυτη την φορα ειναι και η ιδεα μου...)
Λετε τις πεμπτες που το v power ειναι στην τιμη του απλου να κανουν τιποτα 'περιεργα' ή ειναι η ιδεα μου?Δηλαδή τι να κάνουν;Να αδειάζουν τις δεξαμενές και να βάζουν σκάρτο πράγμα και την επόμενη μέρα πάλι να αδειάζουν και να βάζουν καλό;
-
Ο χρήστης adensa έγραψε:
δεν ξερω τωρα τελευταια το v power diesel μου κανει περιεργα..
Πριν απο ενα μηνα εβαλα απο εταιρικο ΜΥΡΤΕΑ, στο 500αρακι της συζυγου και παρατηρησα το αυτοκινητο λιγο 'ψοφιο'.
(για πρωτη φορα εσβησε και στην συζυγο σε εκκινηση...).Απο το συγκεκριμενο δεν ξαναβαζω...
Συμπληρωσα eko avio και εστρωσε...
Ξαναεβαλα v power απο αλλο μυρτεα και ισως μου δινει την εντυπωση οτι δεν παει οπως πηγαινε(ισως αυτη την φορα ειναι και η ιδεα μου...)
Λετε τις πεμπτες που το v power ειναι στην τιμη του απλου να κανουν τιποτα 'περιεργα' ή ειναι η ιδεα μου?Δηλαδή τι να κάνουν;Να αδειάζουν τις δεξαμενές και να βάζουν σκάρτο πράγμα και την επόμενη μέρα πάλι να αδειάζουν και να βάζουν καλό;
Την ημέρα της προσφοράς σχεδόν ξεπουλανε...
-
Παιδιά κανείς δεν λέει το προφανές. Οι θερμοκρασίες φταίνε για τις χαμηλές αποδόσεις. Με απλά λόγια πάνω από τους σαράντα γιοκ. Δεν φταίνε τα καύσιμα
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Παιδιά κανείς δεν λέει το προφανές. Οι θερμοκρασίες φταίνε για τις χαμηλές αποδόσεις. Με απλά λόγια πάνω από τους σαράντα γιοκ. Δεν φταίνε τα καύσιμαSent from my Nexus 5X using Tapatalk
οταν εβαλα στο πρωτο shell στα Γιαννενα ζητημα να ειχε 20 βαθμους εξω...εκει σιγουρα το προβλημα ηταν εμφανες στο πετρελαιο....
Στο δευτερο ισως και να ειναι η ιδεα μου... -
Απλή παράθεση της εμπειρίας μου, χωρίς να θέλω να κάνω διαφήμιση σε κανένα:
Μετά από 2 χρόνια και 28.500 Km, άλλαξα στο σέρβις το φίλτρο πετρελαίου του Skoda μου (1.6TDi). Το αυτοκίνητο, από την πρώτη μέρα κυκλοφορίας του γεμίζει μόνο με Shell V-Power Diesel, σε εταιρικά μόνο πρατήρια και βεβαίως την ημέρα της προσφοράς. Βεβαίως στο σέρβις ζήτησα να δω το παλαιό φίλτρο, το οποίο ήταν σε εξαιρετική κατάσταση και το πετρέλαιο φαινόταν πολύ καθαρό.
Αυτό για μένα αρκεί για να παραμείνω πελάτης και να μην ψαχτώ περαιτέρω. Πιθανώς κάποιο άλλο πετρέλαιο να είναι καλύτερο σε απόδοση, αλλά δεν είμαι διατεθειμένος να ψαχτώ. Λένε ότι ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο, αλλά εγώ θα προτιμήσω την ησυχία μου... -
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Απλή παράθεση της εμπειρίας μου, χωρίς να θέλω να κάνω διαφήμιση σε κανένα:
Μετά από 2 χρόνια και 28.500 Km, άλλαξα στο σέρβις το φίλτρο πετρελαίου του Skoda μου (1.6TDi). Το αυτοκίνητο, από την πρώτη μέρα κυκλοφορίας του γεμίζει μόνο με Shell V-Power Diesel, σε εταιρικά μόνο πρατήρια και βεβαίως την ημέρα της προσφοράς. Βεβαίως στο σέρβις ζήτησα να δω το παλαιό φίλτρο, το οποίο ήταν σε εξαιρετική κατάσταση και το πετρέλαιο φαινόταν πολύ καθαρό.
Αυτό για μένα αρκεί για να παραμείνω πελάτης και να μην ψαχτώ περαιτέρω. Πιθανώς κάποιο άλλο πετρέλαιο να είναι καλύτερο σε απόδοση, αλλά δεν είμαι διατεθειμένος να ψαχτώ. Λένε ότι ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο, αλλά εγώ θα προτιμήσω την ησυχία μου...Και εγώ τα ίδια φίλε μου..στα 29.000 άλλαξα πρώτη φορά φίλτρο και βγήκε μια χαρά...και βάζω και απλό shell καμιά φορά..αλλά πάντα από εταιρικά πρατήρια.
-
Εγώ χρησιμοποιώ αποκλειστικά ΈΚΟ Avio (επειδή είναι πολύ κοντά στο σπίτι μου).
Κάποιες φορές δοκίμασα και Shell Vpower και BP (από εταιρικά πρατήρια). Καμία απολύτως μετρήσιμη διαφορά ούτε σε κατανάλωση/αυτονομία, ούτε σε θόρυβο κινητήρα. Σε Volvo V40 D2.Συγχωρέστε με αν λέω κοτσάνα αλλά τα διυλυστήρια που προμηθεύονται όλοι δεν είναι αυτά της MOH και ΕΛΠΕ; πόση διαφορά κάνει λοιπόν η μετέπειτα 'μεταποίηση' του διυλισμένου καυσίμου (πρόσθετα κτλ; ).
Τέλος, όσοι βάζετε premium πετρέλαια, βάζετε κάποιο πρόσθετο/καθαριστικό; αν ναι, ποιό και ανά πόσα χλμ;
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Εγώ χρησιμοποιώ αποκλειστικά ΈΚΟ Avio (επειδή είναι πολύ κοντά στο σπίτι μου).
Κάποιες φορές δοκίμασα και Shell Vpower και BP (από εταιρικά πρατήρια). Καμία απολύτως μετρήσιμη διαφορά ούτε σε κατανάλωση/αυτονομία, ούτε σε θόρυβο κινητήρα. Σε Volvo V40 D2.Συγχωρέστε με αν λέω κοτσάνα αλλά τα διυλυστήρια που προμηθεύονται όλοι δεν είναι αυτά της MOH και ΕΛΠΕ; πόση διαφορά κάνει λοιπόν η μετέπειτα 'μεταποίηση' του διυλισμένου καυσίμου (πρόσθετα κτλ; ).
Τέλος, όσοι βάζετε premium πετρέλαια, βάζετε κάποιο πρόσθετο/καθαριστικό; αν ναι, ποιό και ανά πόσα χλμ;
H VPower diesel είναι διαφορετικής σύνθεσης.
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Εγώ χρησιμοποιώ αποκλειστικά ΈΚΟ Avio (επειδή είναι πολύ κοντά στο σπίτι μου).
Κάποιες φορές δοκίμασα και Shell Vpower και BP (από εταιρικά πρατήρια). Καμία απολύτως μετρήσιμη διαφορά ούτε σε κατανάλωση/αυτονομία, ούτε σε θόρυβο κινητήρα. Σε Volvo V40 D2.Συγχωρέστε με αν λέω κοτσάνα αλλά τα διυλυστήρια που προμηθεύονται όλοι δεν είναι αυτά της MOH και ΕΛΠΕ; πόση διαφορά κάνει λοιπόν η μετέπειτα 'μεταποίηση' του διυλισμένου καυσίμου (πρόσθετα κτλ; ).
Τέλος, όσοι βάζετε premium πετρέλαια, βάζετε κάποιο πρόσθετο/καθαριστικό; αν ναι, ποιό και ανά πόσα χλμ;
H VPower diesel είναι διαφορετικής σύνθεσης.
Ε και....
-
μετα απο χρόνια (σχεδον) αποκλειστικης χρησης του V-power ειπα να δοκιμασω το Avio.
εχω βαλει περιπου 250 litra.Στην καταναλωση δε βλεπω διαφορα, ισα ισα θα επρεπε να ειναι λιγο χαμηλοτερη αφου αλλαξα και λαστιχα (πιο καλος δεικτης οικονομιας και ενα νουμερο μικροτερη διασταση υψους).
Στον ηχο επισης δεν καταλαβα καποια διαφορα, αν και στο Ναβαρα ενος φιλου η διαφορα στη φασαρια ειναι αισθητη.
Κατι μικροπροβληματα που εχω σε ατακτα χρονικα διαστηματα (μετα απο ταξιδι -πολυ σπανια-σβηνει οταν βγαζω την ταχυτητα) εξακολουθούν να υπαρχουν, ενω σε καποιες πολυ αποτομες ανηφορες το αυτοκινητο δυσκολευτηκε να ανεβει (σαν να του ελειπε δυναμη στα χαμηλα).Εν κατακλείδι, η ταπεινη μου αποψη ειναι οτι με το Avio δεν υπαρχει διαφορα προς το καλυτερο, αλλα ουτε και σιγουρη προς το χειροτερο.
Θα βαλω ακομη δυο φορες να περασω τα 300 λιτρα (5 γεμισματα 'ζητα' η ΕΚΟ) για να δω αν αλλαξει κατι και θα επιστρεψω μαλλον στο V-power.
Για την επιστροφη στο V-power ενας βασικος λογος ειναι η τιμη (τουλαχιστον 8 λεπτα/λιτρο η διαφορα ---> 4+€ σε ενα τυπικο γεμισμα) και ο άλλος τα πεντακαθαρα φιλτρα πετρελαιου που βγαζω απο τοτε που αρχισα να βαζω V-power
-
Να πω και εγώ οτι το φίλτρο πετρελαίου που άλλαξα στα 60000 χλμ μετά απο δυόμιση χρόνια , βάζοντας μόνο Vpower diesel , ήταν πεντακάθαρο .
Καύσιμα Diesel: Απόψεις;