-
Skoda Fabia 1.2 TSi ή VW Polo 1.2 TSi ?
Μένω στην επαρχία (χωρίς ιδιαίτερη κίνηση πόλης) και σκέφτομαι να πάρω ένα δεύτερο 'μικρό' για τις καθημερινές μετακινήσεις και να μειώσω την κατανάλωση (αντί μετακινήσεων με το 'μεγάλο'). Κάθε χρόνο κάνω 10.000 - 13.000 χλμ. ενώ με ενδιαφέρουν και οι χώροι (3μελής οικογένεια).
Όπως γράφω παραπάνω, σκέφτομαι για το Skoda Fabia 1.2 TSi με περίπου 12.000 ευρώ
ενώ το VW POLO 1.2 TSi κάνει περίπου 1.400 ευρώ παραπάνω. Σε αυτά τα λεφτά όμως παίρνω και το Skoda Fabia 1.2 TDi.
Ξέρω ότι τα χιλιόμετρα που κάνω το χρόνο δεν είναι πολλά για πετρέλαιο, αλλά αν είναι να γλυτώνω τα τέλη κυκλοφορίας...Εσείς τι μου προτείνετε?
-
Skoda Fabia 1.2 TSi ή VW Polo 1.2 TSi ?
Μένω στην επαρχία (χωρίς ιδιαίτερη κίνηση πόλης) και σκέφτομαι να πάρω ένα δεύτερο 'μικρό' για τις καθημερινές μετακινήσεις και να μειώσω την κατανάλωση (αντί μετακινήσεων με το 'μεγάλο'). Κάθε χρόνο κάνω 10.000 - 13.000 χλμ. ενώ με ενδιαφέρουν και οι χώροι (3μελής οικογένεια).
Όπως γράφω παραπάνω, σκέφτομαι για το Skoda Fabia 1.2 TSi με περίπου 12.000 ευρώ
ενώ το VW POLO 1.2 TSi κάνει περίπου 1.400 ευρώ παραπάνω. Σε αυτά τα λεφτά όμως παίρνω και το Skoda Fabia 1.2 TDi.
Ξέρω ότι τα χιλιόμετρα που κάνω το χρόνο δεν είναι πολλά για πετρέλαιο, αλλά αν είναι να γλυτώνω τα τέλη κυκλοφορίας...Εσείς τι μου προτείνετε?
-
Skoda Fabia 1.2 TSi ή VW Polo 1.2 TSi ?
Μένω στην επαρχία (χωρίς ιδιαίτερη κίνηση πόλης) και σκέφτομαι να πάρω ένα δεύτερο 'μικρό' για τις καθημερινές μετακινήσεις και να μειώσω την κατανάλωση (αντί μετακινήσεων με το 'μεγάλο'). Κάθε χρόνο κάνω 10.000 - 13.000 χλμ. ενώ με ενδιαφέρουν και οι χώροι (3μελής οικογένεια).
Όπως γράφω παραπάνω, σκέφτομαι για το Skoda Fabia 1.2 TSi με περίπου 12.000 ευρώ
ενώ το VW POLO 1.2 TSi κάνει περίπου 1.400 ευρώ παραπάνω. Σε αυτά τα λεφτά όμως παίρνω και το Skoda Fabia 1.2 TDi.
Ξέρω ότι τα χιλιόμετρα που κάνω το χρόνο δεν είναι πολλά για πετρέλαιο, αλλά αν είναι να γλυτώνω τα τέλη κυκλοφορίας...Εσείς τι μου προτείνετε?
-
Πετρέλαιο και ξερό ψωμί. Τι πάει να πει ότι τα χλμ δεν είναι πολλά; Αφού θα το πάρεις στα ίδια χρήματα, τότε θα σου μείνει όλη η οικονομία.
-
Ο συγκεκριμένος πετρελαιοκινητήρας είναι τραγικός από ότι λένε. Οδήγησέ το πρώτα για να μην το πάρεις και μετά χτυπάς το κεφάλι σου κάθε φορά που μπαίνεις μέσα.
-
Ο χρήστης stefosle έγραψε:
Ξέρω ότι τα χιλιόμετρα που κάνω το χρόνο δεν είναι πολλά για πετρέλαιο, αλλά αν είναι να γλυτώνω τα τέλη κυκλοφορίας...
Εσείς τι μου προτείνετε?
Είναι πολλά... και ειδικά εκει που έχει φτάσει το κόστος καυσίμων, οικονομία θα κάνεις μονο με diesel.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Πετρέλαιο και ξερό ψωμί. Τι πάει να πει ότι τα χλμ δεν είναι πολλά; Αφού θα το πάρεις στα ίδια χρήματα, τότε θα σου μείνει όλη η οικονομία.Στα ίδια λεφτά με το Polo εννοώ. Κακά τα ψέματα, το Polo έχει ποιότητα και αξία μεταπώλησης και πιθανόν να αξίζει τη διαφορά στην τιμή από το αντίστοιχο Fabia. Όμως αν 'ανέβω' στα λεφτά του Polo, μήπως αξίζει να τα δώσω τα παραπάνω για να πάρω το diesel της Skoda (1.2 Tdi).
Οπότε το ερώτημά μου είναι, να μείνω στο 'φθηνό' Fabia βενζίνης, ή να δώσω τα 1400 παραπάνω? Και αν τα δώσω, να κινηθώ προς το Polo βενζίνης ή να πάω στο πετρέλαιο της Skoda? Θα δω τη διαφορά σε οικονομία (πέρα από τα Τέλη Κυκλοφορίας) για αυτά τα χιλιόμετρα που κάνω? Το έχει πάρει άλλος για να μας πει εντυπώσεις?@REALZEUS: Γιατί το λές? Το οδήγησα και δεν μπορώ να πω ότι έκανε πολύ παραπάνω θόρυβο από το TDi της VW. Γενικά είχε καλή οδηγική συμπεριφορά (όσο μπόρεσα να δω σε ένα 20λεπτο test drive) ενώ και την μεγάλη ροπή σε χαμηλές στροφές, την 'ένιωθες'.
-
Δες μέσες καταναλώσεις, υπολόγισε διαφορές τιμής καυσίμου και τέλη και δες αν σε συμφέρει να δώσεις τα παραπάνω λεφτά.
Sent from my GNex using smoke signals.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Δες μέσες καταναλώσεις, υπολόγισε διαφορές τιμής καυσίμου και τέλη και δες αν σε συμφέρει να δώσεις τα παραπάνω λεφτά.Sent from my GNex using smoke signals.
Εγω θα ελεγα κιολας να υπολογισει περαιτέρω εκτίναξη των τιμών καυσίμου (σαμπως ποτε ειχαν καθοδικη πορεία...) Η αποσβεση του εξτρα κοστους του Diesel εκτιμω οτι θα γίνει ταχυτατα.
-
Ναι, αλλά δεν συγκρίνει ίδια αμάξια.
Άλλο 105, άλλο 86 και άλλο 75 άλογα.
-
Το 1,2 tdi είναι πραγματικα τα ζώα μου αργα ...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Δες μέσες καταναλώσεις, υπολόγισε διαφορές τιμής καυσίμου και τέλη και δες αν σε συμφέρει να δώσεις τα παραπάνω λεφτά.Sent from my GNex using smoke signals.
καθος να υπολογίζει και την μεγαλητερη χιλιομετρικη αποδοση που προσφερει το πετρέλαιο εναντι τις βενζίνης!! με λιγα λογια παρε το φαμπια σε ντιζελ αφου σε ενδιαφέρουν και οι χωροι+καταναλωση! το πολο για να το παρεις σε 5πορτο πληρώνεις εξτρα ευρω! ασε που οι διαφορές σε μεταπωληση δεν θα ειναι συμαντικες γτ πλεων η αγορα εχει νεκρώσει!οπου μπορεις με 12000να παρεις 350ζ κλπα.......
Μοναδικο μειονέκτημα ειναι οτι εχει 5αρι σασμαν....και σε συνδιασμο με το μικρο ευρος λειτουργιας του ντιζελοκίνητιρα 1.2 προσωπικά θα με οδηγούσε με κλειστα ματια σε 7αρι ντιεςνζι αν βγαίνει για αυτές τις εκδόσεις! -
@leonp: Σίγουρα και τα άλογα διαφέρουν, αλλά για μικρομετακινήσεις με 80-120 km/h (και με ένα μωρό πίσω) δεν είναι καθοριστικός παράγοντας τα πολλά άλογα.
Βλέπω πάντως μια σχεδόν καθολική προτίμηση προς το πετρέλαιο. Σε αυτή την περίπτωση θα δίνατε ακόμα 1.000 ευρώ για το Polo 1.2 TDi? Οι καταναλώσεις τους είναι οι ίδιες (μεταξύ τους τα πετρελαιοκίνητα και μεταξύ τους τα βενζινοκίνητα) καθώς μιλάμε για τον ίδιο ακριβώς κινητήρα. Η διαφορά είναι στην ποιότητα (είναι?) και σε αξία μεταπώλησης (όποτε). Κάτι άλλο?
-
Ο χρήστης stefosle έγραψε:
@leonp: Σίγουρα και τα άλογα διαφέρουν, αλλά για μικρομετακινήσεις με 80-120 km/h (και με ένα μωρό πίσω) δεν είναι καθοριστικός παράγοντας τα πολλά άλογα.Μια προσπέραση αν χρειαστεί να κάνεις θα σου χρειαστούν. Η δύναμη είναι παράγοντας ενεργητικής ασφάλειας. Τέλος πάντων, αν εσένα σου φτάνουν, εμάς μας περισσεύουν.
-
Αν είναι να πας σε diesel τελικά καλύτερα ξέχνα το VW group για την μικρή κατηγορία(ibizia,fabia,polo). Ο 1.2 tdi είναι 3κύλινδρος και γενικά δε λέει.. Οπότε huyndai i20 με ~13000 ή corsa/yaris/punto γύρω στα 15.000.
Αν τελικά ψηθείς για βενζίνη εγώ θα κοίταγα το Polo 1.2 tsi ή το ibiza1.2 και κατα προτίμηση με dsg (τη διαφορά του 1,5χιλιάρικου θα την βγάλεις στα πρώτα μποτιλιαρίσματα )
-
Ο χρήστης stefosle έγραψε:
@leonp: Σίγουρα και τα άλογα διαφέρουν, αλλά για μικρομετακινήσεις με 80-120 km/h (και με ένα μωρό πίσω) δεν είναι καθοριστικός παράγοντας τα πολλά άλογα.Βλέπω πάντως μια σχεδόν καθολική προτίμηση προς το πετρέλαιο. Σε αυτή την περίπτωση θα δίνατε ακόμα 1.000 ευρώ για το Polo 1.2 TDi? Οι καταναλώσεις τους είναι οι ίδιες (μεταξύ τους τα πετρελαιοκίνητα και μεταξύ τους τα βενζινοκίνητα) καθώς μιλάμε για τον ίδιο ακριβώς κινητήρα. Η διαφορά είναι στην ποιότητα (είναι?) και σε αξία μεταπώλησης (όποτε). Κάτι άλλο?
O 1.2 tdi είναι μοτέρ για τα σκυλιά ,μακριά.Θορυβώδες,με κραδασμούς,επιδόσεις μέτριες και πολύ χειρότερες του 1.2 tsi 105,και φάσμα λειτουργίας πολύ περιορισμένο ούτε καν 2000 σαλ.Για μένα αν πάρεις βενζίνη δες τα skoda fabia 1.2 tsi style,seat ibiza 1.2 tsi 105ps style(11830€ με τις εκπτώσεις) & renault clio 1.2 tce 100ps energy(έχει 11717€ με την έκπτωση και την δώρο-απόσυρση).Αν πας σε ντίζελ μην ξεχάσεις να δεις το hyundai i20 1.4 crdi(90 άλογα αντί 75 του tdi,22 κιλά ροπή αντί 18,και 6άρι σασμάν αντί 5άρι)που έχει φοβερή τιμή 11540€ και στάνταρ esp,6airbags.Aλλιώς παίρνεις και το citroen c3 1.6 e-hdi 90ps attraction(δεν πληρώνει επίσης τέλη και έχει καλές επιδόσεις-ροπή) που έχει επίσης καλή τιμή 12970€(το 1.6 e-hdi attraction παντα).
-
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
O 1.2 tdi είναι μοτέρ για τα σκυλιάΤα σκυλάκια τι σου φταίνε και πρέπει να υπομείνουν τέτοιο μαρτύριο;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
O 1.2 tdi είναι μοτέρ για τα σκυλιά
Τα σκυλάκια τι σου φταίνε και πρέπει να υπομείνουν τέτοιο μαρτύριο;
Δίκιο έχεις .Απλά κάπου το άκουσα και μου έμεινε.Συμφωνείς με τις παραπάνω προτάσεις μου?Καλές δεν είναι για αυτά τα λεφτά ?
-
σκέφτομαι να πάρω ένα δεύτερο 'μικρό' για τις καθημερινές μετακινήσεις και να μειώσω την κατανάλωση (αντί μετακινήσεων με το 'μεγάλο'). Κάθε χρόνο κάνω 10.000 - 13.000 χλμ. ενώ με ενδιαφέρουν και οι χώροι (3μελής οικογένεια).
Ο λόγος που θέλεις να αγοράσεις δεύτερο τουτού είναι κατά δήλωσή σου η οικονομία. Ισχύουν τα κάτωθι :
-
Αν αγοράσεις ένα δεύτερο μικρό για να κάνεις οικονομία, στην πράξη κάνεις σπατάλη. Τα πάγιά του, και κυρίως η απαξίωσή του είναι αρκετά περισσότερα από τα καύσιμα που θα γλιτώσεις στη γενική περίπτωση.
Δεύτερο παίρνεις αν έχεις ανάγκη για δεύτερο,και τότε ευκαιρίας δοθείσης το παίρνεις μικρό για να γλιτώσεις κανένα φράγκο. -
Το Πόλο ΤΣΙ ξέχνατο, είπαμε αγοράζεις κάτι για οικονομία. Τι σόι όβολα θα γλιώσεις δεσμεύοντας περισσότερα χρήματα για το ίδιο μεταφορικό έργο? Θα πας στο Φάμπια, μάλλον το πετρέλαιο. Στην τελική παίρνεις μετάχειρο, είπαμε η εξοικονόμηση χρημάτων σε ενδιαφέρει, ούτε τα ράλλυ ούτε να κάνεις τον γαμπρό, και η αγορά αυτή τη στιγμή είναι γεμάτη ΠΑΜΦΘΗΝΑ μετάχειρα.
-
Χώρους για 3 άτομα έχουν όλα, ουδείς λόγος ανησυχίας εδώ.
-
-
@dstou: Έχεις δίκιο στο σκεπτικό σου, οπότε να σου δώσω μερικά ακόμα στοιχεία για να καταλάβεις και το δικό μου σκεπτικό. Έχω ήδη δεύτερο 'μεγάλο' οπότε σκοπεύω να αντικαταστήσω το ένα παλιό μεγάλο με ένα super mini. Μερικές φορές χρειαζόμαστε και τα δύο αυτοκίνητα, οπότε δεν παίζει απλά να πουλήσω το δεύτερο.
@fiestaros: Δεν κοιτάω πλέον Clio, huyndai i20, ibiza καθώς οι εταιρίες αυτές είτε δεν τους ενδιαφέρει η αντικατάσταση (τουλάχιστον εδώ στην επαρχία) είτε μου δίνουν ελάχιστα για το δεύτερο παλιό μου.
@jasonpap: το dsg δεν με νοιάζει, καθώς εδώ στην επαρχία δεν παίζει μποτιλιάρισμα ή φανάρια.
Skoda Fabia TSi ή POLO TSi ?