Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 12
    • Best 0
    • Groups 0

    stefosle

    @stefosle

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    12
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    stefosle Unfollow Follow

    Latest posts made by stefosle

    • RE: Skoda Fabia TSi ή POLO TSi ?

      Πολύ καλή τιμή Mark. Εμένα μου είχαν δώσει κοντά στα 15.400 όπου ξέφευγε αρκετά από τον προϋπολογισμό μου.

      Πλέον περιμένω να δω από κοντά μια ακόμα αντιπροσωπεία - γειτονικής πόλης- της Renault για το Clio 1.5 dci energy, και να δω σε τι τιμή θα μου παίρνει το Leon.

      Διαφορετικά μάλλον θα κινηθώ προς το Corsa 1.3 DTE με τα 95 άλογα. Στην έκδοση Excess σε λευκό, κοστίζει στα 14.500. Είναι κάπως παραπάνω από τον προϋπολογισμό μου, αλλά όχι και τόσο πολύ. Θα κάνω και μια προσπάθεια να πάρω προσφορές από άλλες αντιπροσωπείες, αλλά τηλεφωνικά οι περισσότεροι αρνούνται να δώσουν καν τιμή.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stefosle
    • RE: Skoda Fabia TSi ή POLO TSi ?

      Καλοτάξιδο Mark. Εύχομαι να σου βγει όπως το επιθυμούσες!
      Πόσο τελικά σου πήγε (αν επιτρέπεται)? Σε ποια έκδοση το παρήγγειλες?
      Νόμιζα ότι τελικά ήσουν πιο κοντά στο Clio dci. Τι σε έκανε να 'γύρεις' προς το Yaris τελικά?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stefosle
    • RE: Skoda Fabia TSi ή POLO TSi ?

      Σήμερα κατάφερα και δοκίμασα το Opel Corsa 1.3 DTE με 95hp και 19 κιλά ροπής. Σίγουρα πιο ήσυχο από τα Fabia και Polo. Στην αρχή βέβαια (ίσως λόγω και κρύου κινητήρα) ακούστηκε πιο πολύ, αλλά σε πορεία 80-100 km/h θα έλεγα ότι ήταν αρκετά μεγάλη η διαφορά. Δεν έφτανε βέβαια την 'ησυχία' του Yaris, αλλά εκεί βέβαια ανεβαίνουμε και σε τιμή. Αρκετά ομαλό στην οδήγηση (χωρίς να έχω βέβαια την δυνατότητα να το τρέξω σε ανοιχτό δρόμο). Η βασική έκδοση έχει αρκετά 'καλούδια' (πχ Auto Start/Stop, ESP, Ηλεκτρικούς καθρέπτες) αλλά βέβαια μου έκανε εντύπωση το service στα 60.000km (με ανά 15.000 αλλαγή λαδιών). Επίσης, το κόστος για το σέρβις να παίζει στα 140€ περίπου, με τα λάδια στα μισά. Αυτό με την σπαστή εγγύηση (2+4χρόνια) με χάλασε λιγάκι. Στην Excess έκδοση (+600€) προσφέρει αρκετά επιπλέον, αλλά πλέον φθάνουμε στα 14.500, οπότε ο ανταγωνισμός μεγαλώνει (και αλλάζει).
      Το Clio ακόμα δεν κατάφερα να το δω, αλλά επειδή βλέπω να έχει αρκετούς φανατικούς, μάλλον θα την κάνω την προσπάθεια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stefosle
    • RE: Skoda Fabia TSi ή POLO TSi ?

      @roadster: το έκανα το test drive και στο Polo tsi με τα 105hp. Αρκετά σπιρτόζικο σε όλες τις ταχύτητες με αποτέλεσμα να κινηθώ προς ένα βουναλάκι. Έκανα μια ανάβαση λοιπόν 'ξεμπουκώνοντάς το'. Στα 25 μου χρόνια, θα ήταν μια απο τις επιλογές μου. Τώρα όμως με ένα παιδικό καθισματάκι πίσω, αλλάζουν οι προτεραιότητες. Οπότε απορρίφθηκε οριστικά!

      @Marc: Θα συμφωνήσω μαζί σου. Το yaris είναι το πιο πολιτισμένο, ενώ μου άρεσε το σύστημα με τα συρόμενα πίσω καθίσματα. Αλλά η τιμή του τσουχτερή για εποχές κρίσης. Τι τιμή σου έδωσαν?
      Το service της VAG στα 30.000km πάντως το δίνουν στα 190 ευρώ, με τα μισά περίπου για τα λάδια στα 15.000km.

      @koubeast: Για το Corsa έχεις δίκιο. Έχει πολλά καλά χαρακτηριστικά, αλλά ανεβασμένη τιμή (τουλάχιστον list price). Είναι όντως πλατύτερο από το Fabia κατά 10 περίπου εκατοστά, αλλά τα μισά είναι από τα φουσκώματα. Το Fabia είναι πιο τετραγωνισμένο. Από την άλλη το Fabia έχει μεγαλύτερο port baggage. Πάντως σε μια τηλεφωνική επικοινωνία που έκανα, μου είπαν ότι παίζουν κάποιες εκπτώσεις και θα περάσω μια βόλτα για να το δω.

      @leonp: Τα 75 άλογα σε επαρχιακούς δρόμους είναι μια χαρά.

      @REALZEUS: Από περιέργεια, τι αυτοκίνητο έχεις?

      Έχει κανείς ιδέα που μπορώ να βρω Διαγράμματα Ροπής για τους κινητήρες των παραπάνω μοντέλων? Βρήκα κάποια, αλλά σε άλλες μάρκες και μοντέλα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stefosle
    • RE: Skoda Fabia TSi ή POLO TSi ?

      @Δούκας: Δεν είναι ότι δεν παίρνουν το αυτοκίνητο μου, αλλά γενικά στην επαρχία, κάποιοι αποφεύγουν τις ανταλλαγές καθώς φοβούνται μη τους μείνει στο ράφι, λόγω μικρής κινητικότητας.
      Μάλλον θα ξανακάνω άλλη μια προσπάθεια για Clio, καθώς βλέπω να έχει φανατικό κοινό.

      @amazing: Σίγουρα η βενζίνη είναι πιο αθόρυβη, αλλά και πιο ακριβή (εδώ είναι το δίλημμα). Όσον αφορά την ενεργητική λόγω ταχύτητας/ρεπρίζ, τα 75hp του TDi diesel, με 18κιλά ροπής, δείχνουν άνετα για 85+ hp. Ούτως ή άλλως, κάτι πρέπει να θυσιάσεις αν έχεις για προτεραιότητα τους χώρους και την οικονομία. Ομοίως και η 6η ταχύτητα στην εθνική, σπάνια θα μου χρειαστεί. Πάντως έχεις δίκιο, έπρεπε να κάνω στο καπάκι το test drive και στο TSi.

      @Mark: Ένα Leon 1.6 είναι το παλιό μου. Το Polo tdi πάντως (αν εξαιρέσω την ποιότητα κατασκευής των πλαστικών), δεν μου φάνηκε λιγότερο θορυβώδες, αν και αρκετά πιο ακριβό. Φταίει ο κινητήρας που είναι ο ίδιος ή τα αυτιά μου?

      @roadster: To ESP το ζήτησα και μου το κάνει δώρο. Πως σου φαίνεται ο θόρυβος εσένα (το diesel έχεις φαντάζομαι)? Απο οικονομία πως το κρίνεις? Με τον κινητήρα έχεις θέμα σε ψηλές στροφές και ταχύτητες? Ακούει?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stefosle
    • RE: Skoda Fabia TSi ή POLO TSi ?

      Ο χρήστης Mark έγραψε:
      Βεβαίως βγάζει. Το ατμοσφαιρικό 1.2 : http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Edition&edition_id=2063 .
      Μην περιμένεις να δεις τραγικές διαφορές μεταξύ Fabia και polo μιας είναι το ίδιο πράγμα μηχανικά, με διαφορετικό ίσως κιβώτιο στα TSI και χειρότερης ποιότητας πλαστικά στο εσωτερικό(για το fabia μιλάω. Μυρίζανε κάπως στο εκθεσιακό και δε μου άρεσε όταν μπήκα μέσα...). Το 1.2 tsi ακόμη και με τα 85 άλογα είναι η μέρα με τη νύχτα σε επιδόσεις με το 1.2 tdi, ενώ ο κινητήρας είναι σαφώς πιο πολιτισμένος.
      Καθαρά από περιέργεια, πόσο σου δίνουν για ανταλλαγή;

      Έχεις δίκιο. Αυτό είναι από την προηγούμενη σειρά (μοντέλο 2007) πριν η μαμά VW τους αφήσει να φορέσουν τους TSi & TDi.
      Στο προηγούμενο μοντέλο Fabia όμως, ένιωθες αμέσως ότι δεν τραβάει ο κινητήρας. Όταν μπήκα στο καινούργιο (2010) υπήρχε διαφορά στην αίσθηση. Σίγουρα δεν είναι το αυτοκίνητο για τρελές συγκινήσεις και ούτε για μεγάλα ταξίδια σε ανοιχτούς δρόμους. Αλλά στην προκειμένη περίπτωση, δεν είναι αυτό που με ενδιαφέρει.
      Εσύ Mark θα θυσίαζες την οικονομία του diesel για έναν σαφώς πιο πολιτισμένο κινητήρα (βλέπε TSI)? Και εγώ σκέφτομαι το παραπάνω χιλιάρικο, αν τελικά θα κερδίσω αρκετά από την οικονομία κατανάλωσης κ τελών κυκλοφορίας του TDI, από το να έχω έναν πιο στρωτό και πολιτισμένο κινητήρα (TSI).
      Πάντως δεν βλέπω καμία παρότρυνση για το Polo. Μάλλον σε περίοδο κρίσης, όλοι προτιμάμε να ρίξουμε το κασέ μας, αντί για το 'επώνυμο'.
      Η ανταλλαγή είναι στα 3800 με 4000 ευρώ συν κάποια δωράκια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stefosle
    • RE: Skoda Fabia TSi ή POLO TSi ?

      @nonos: Νομίζω ότι η Skoda δεν βγάζει 3κύλινδρο βενζίνης Fabia. Είσαι σίγουρος? Τι ακριβώς σας ενοχλούσε? Ως προς τι ήταν τραγικό?

      @amazing: Μπορείς να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένος σε ποιες διαφορές αναφέρεσαι μεταξύ του TSi και του TDi? (φαντάζομαι μιλάς για το Fabia και όχι για το Polo, σωστά?)

      @Mark: Όντως εκεί βγαίνει η απλή έκδοση (Ambiente). Εγώ ανέφερα την τιμή για την έκδοση Style που είναι περίπου 1000 ευρώ πάνω. Ο θόρυβος με ενόχλησε και εμένα, ειδικά στις χαμηλές στροφές και με ανοιχτά παράθυρα. Αλλά παρόμοιος ήταν και στο Polo TDi και επειδή δεν έχω μεγάλη εμπειρία από diesel, μου φάνηκε λογικό. Το Clio δεν το έκανα test drive, μιας και δεν κάνουν ανταλλαγές.

      Για τα αντίστοιχα VW Polo, τα ίδια ισχύουν? Τα έχει πάρει κανείς σας?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stefosle
    • RE: Skoda Fabia TSi ή POLO TSi ?

      @dstou: Έχεις δίκιο στο σκεπτικό σου, οπότε να σου δώσω μερικά ακόμα στοιχεία για να καταλάβεις και το δικό μου σκεπτικό. Έχω ήδη δεύτερο 'μεγάλο' οπότε σκοπεύω να αντικαταστήσω το ένα παλιό μεγάλο με ένα super mini. Μερικές φορές χρειαζόμαστε και τα δύο αυτοκίνητα, οπότε δεν παίζει απλά να πουλήσω το δεύτερο.

      @fiestaros: Δεν κοιτάω πλέον Clio, huyndai i20, ibiza καθώς οι εταιρίες αυτές είτε δεν τους ενδιαφέρει η αντικατάσταση (τουλάχιστον εδώ στην επαρχία) είτε μου δίνουν ελάχιστα για το δεύτερο παλιό μου.

      @jasonpap: το dsg δεν με νοιάζει, καθώς εδώ στην επαρχία δεν παίζει μποτιλιάρισμα ή φανάρια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stefosle
    • RE: Skoda Fabia TSi ή POLO TSi ?

      @leonp: Σίγουρα και τα άλογα διαφέρουν, αλλά για μικρομετακινήσεις με 80-120 km/h (και με ένα μωρό πίσω) δεν είναι καθοριστικός παράγοντας τα πολλά άλογα.

      Βλέπω πάντως μια σχεδόν καθολική προτίμηση προς το πετρέλαιο. Σε αυτή την περίπτωση θα δίνατε ακόμα 1.000 ευρώ για το Polo 1.2 TDi? Οι καταναλώσεις τους είναι οι ίδιες (μεταξύ τους τα πετρελαιοκίνητα και μεταξύ τους τα βενζινοκίνητα) καθώς μιλάμε για τον ίδιο ακριβώς κινητήρα. Η διαφορά είναι στην ποιότητα (είναι?) και σε αξία μεταπώλησης (όποτε). Κάτι άλλο?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stefosle
    • RE: Skoda Fabia TSi ή POLO TSi ?

      Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
      Πετρέλαιο και ξερό ψωμί. Τι πάει να πει ότι τα χλμ δεν είναι πολλά; Αφού θα το πάρεις στα ίδια χρήματα, τότε θα σου μείνει όλη η οικονομία.

      Στα ίδια λεφτά με το Polo εννοώ. Κακά τα ψέματα, το Polo έχει ποιότητα και αξία μεταπώλησης και πιθανόν να αξίζει τη διαφορά στην τιμή από το αντίστοιχο Fabia. Όμως αν 'ανέβω' στα λεφτά του Polo, μήπως αξίζει να τα δώσω τα παραπάνω για να πάρω το diesel της Skoda (1.2 Tdi).
      Οπότε το ερώτημά μου είναι, να μείνω στο 'φθηνό' Fabia βενζίνης, ή να δώσω τα 1400 παραπάνω? Και αν τα δώσω, να κινηθώ προς το Polo βενζίνης ή να πάω στο πετρέλαιο της Skoda? Θα δω τη διαφορά σε οικονομία (πέρα από τα Τέλη Κυκλοφορίας) για αυτά τα χιλιόμετρα που κάνω? Το έχει πάρει άλλος για να μας πει εντυπώσεις?

      @REALZEUS: Γιατί το λές? Το οδήγησα και δεν μπορώ να πω ότι έκανε πολύ παραπάνω θόρυβο από το TDi της VW. Γενικά είχε καλή οδηγική συμπεριφορά (όσο μπόρεσα να δω σε ένα 20λεπτο test drive) ενώ και την μεγάλη ροπή σε χαμηλές στροφές, την 'ένιωθες'.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stefosle
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr