-
Η κατηγορία των σούπερ μίνι στην αγορά αυτοκινήτου σήμερα αριθμεί πολλές και αξιόλογες προτάσεις. Σχεδόν κάθε κατασκευαστής διαθέτει το δικό του αυτοκίνητο πόλης στην αρένα των πωλήσεων. Ωστόσο, παρατηρώντας τα νούμερα των πωλήσεων κάθε μήνα τον τελευταίο καιρό, ένα αυτοκίνητο έχει «εγκατασταθεί» στην κορυφή και δεν λέει να ξεκολλήσει από εκεί. Το Opel Corsa. Η διαφορά μάλιστα είναι αρκετά μεγάλη από το δεύτερο. Δείτε και μόνοι σας τα νούμερα των πωλήσεων:
ΙΟΥΛΙΟΣ 2011 (Σε παρένθεση οι πωλήσεις Ιανουάριος – Ιούλιος 2011)
- Opel Corsa 547 (3.767)
- Nissan Micra 418 (2.189)
- Hyundai i20 413 (1.234)
- Toyota Yaris 413 (2.827)
- VW Polo 395 (2.710)
- Ford Fiesta 378 (2.365)
- Opel Astra 377 (2.171)
- Fiat Panda 293 (2.081)
- Toyota Auris 284 (1.882)
- Skoda Octavia 271 (1.494)
(Από site 4T)
Σε όλα τα συγκριτικά tests που έχω διαβάσει είτε στους 4Τ είτε αλλού είναι μεν στα κορυφαία μοντέλα αλλά όχι το Νο 1. Τι κάνει λοιπόν το Corsa best seller με διαφορά σε όλες τις κατηγορίες? Παρακαλώ καταθέστε τις απόψεις σας
Υ.Γ
Δεν έχω δει παρόμοιο θέμα ανοιχτό γι' αυτό και δημιουργώ αυτό. Αν κάνω λάθος παρακαλώ διορθώστε -
Η κατηγορία των σούπερ μίνι στην αγορά αυτοκινήτου σήμερα αριθμεί πολλές και αξιόλογες προτάσεις. Σχεδόν κάθε κατασκευαστής διαθέτει το δικό του αυτοκίνητο πόλης στην αρένα των πωλήσεων. Ωστόσο, παρατηρώντας τα νούμερα των πωλήσεων κάθε μήνα τον τελευταίο καιρό, ένα αυτοκίνητο έχει «εγκατασταθεί» στην κορυφή και δεν λέει να ξεκολλήσει από εκεί. Το Opel Corsa. Η διαφορά μάλιστα είναι αρκετά μεγάλη από το δεύτερο. Δείτε και μόνοι σας τα νούμερα των πωλήσεων:
ΙΟΥΛΙΟΣ 2011 (Σε παρένθεση οι πωλήσεις Ιανουάριος – Ιούλιος 2011)
- Opel Corsa 547 (3.767)
- Nissan Micra 418 (2.189)
- Hyundai i20 413 (1.234)
- Toyota Yaris 413 (2.827)
- VW Polo 395 (2.710)
- Ford Fiesta 378 (2.365)
- Opel Astra 377 (2.171)
- Fiat Panda 293 (2.081)
- Toyota Auris 284 (1.882)
- Skoda Octavia 271 (1.494)
(Από site 4T)
Σε όλα τα συγκριτικά tests που έχω διαβάσει είτε στους 4Τ είτε αλλού είναι μεν στα κορυφαία μοντέλα αλλά όχι το Νο 1. Τι κάνει λοιπόν το Corsa best seller με διαφορά σε όλες τις κατηγορίες? Παρακαλώ καταθέστε τις απόψεις σας
Υ.Γ
Δεν έχω δει παρόμοιο θέμα ανοιχτό γι' αυτό και δημιουργώ αυτό. Αν κάνω λάθος παρακαλώ διορθώστε -
Η κατηγορία των σούπερ μίνι στην αγορά αυτοκινήτου σήμερα αριθμεί πολλές και αξιόλογες προτάσεις. Σχεδόν κάθε κατασκευαστής διαθέτει το δικό του αυτοκίνητο πόλης στην αρένα των πωλήσεων. Ωστόσο, παρατηρώντας τα νούμερα των πωλήσεων κάθε μήνα τον τελευταίο καιρό, ένα αυτοκίνητο έχει «εγκατασταθεί» στην κορυφή και δεν λέει να ξεκολλήσει από εκεί. Το Opel Corsa. Η διαφορά μάλιστα είναι αρκετά μεγάλη από το δεύτερο. Δείτε και μόνοι σας τα νούμερα των πωλήσεων:
ΙΟΥΛΙΟΣ 2011 (Σε παρένθεση οι πωλήσεις Ιανουάριος – Ιούλιος 2011)
- Opel Corsa 547 (3.767)
- Nissan Micra 418 (2.189)
- Hyundai i20 413 (1.234)
- Toyota Yaris 413 (2.827)
- VW Polo 395 (2.710)
- Ford Fiesta 378 (2.365)
- Opel Astra 377 (2.171)
- Fiat Panda 293 (2.081)
- Toyota Auris 284 (1.882)
- Skoda Octavia 271 (1.494)
(Από site 4T)
Σε όλα τα συγκριτικά tests που έχω διαβάσει είτε στους 4Τ είτε αλλού είναι μεν στα κορυφαία μοντέλα αλλά όχι το Νο 1. Τι κάνει λοιπόν το Corsa best seller με διαφορά σε όλες τις κατηγορίες? Παρακαλώ καταθέστε τις απόψεις σας
Υ.Γ
Δεν έχω δει παρόμοιο θέμα ανοιχτό γι' αυτό και δημιουργώ αυτό. Αν κάνω λάθος παρακαλώ διορθώστε -
Aπλα ειναι ενα τιμιο αυτοκινητο και η τιμη του ειναι πολυ καλη γι αυτα που προσφερει.
-
τι μπορεις να πεις για τις ελληνικες πωλησεις σε καιρο κρισης...
σιγουρα το Corsa ειναι τιμιο, φρεσκο, ποιοτικο, και οικονομικο αυτοκινητο το οποιο με την καλη προωθητικη καμπανια της εταιριας, την εγγυηση, και το ονομα της opel ειναι λογικό να πουλαει καλα εδω στη ψωροκωσταινα... καλη επιλογη value for money, χωρις να ειναι το καλυτερο μικρο... και βεβαια δεν ξερουμε τι ποσοστο ειναι απο εταιρικες πωλησεις και leasing. -
αυτο σου κανει εντύπωση ή που είναι δεύτερο το Micra!!!!!!!!!!!! Ειλικρινά ποιός το αγοράζει???? Ωραίος κινητήρας μέτριο εσωτερικό αλλα απο έξω τραγωδία άσε που σχεδιάστηκε και απευθύνεται σε γυναίκες!!!!!!! Το corsa όπως προαναφέρθηκε είναι ειναι τιμιο,ποιοτικο, και οικονομικο αυτοκινητο με την καλη προωθητικη καμπανια και προσφορές ή δώρα και πολλά χρόνια εγγυηση,φυσικά κακή μεταπωλητική αξία αλλά και πάρα πολλές εκδόσεις από άδειο έως opc μην το ξεχνάμε αυτό είναι και για την κοπελίτσα τον μεγάλο που θέλει δεύτερο μικρό οικονομικό αμάξι αλλά και το νεαρό που θέλει το γκάζι του.
-
Δεν λένε κάτι οι πωλήσεις , εντάξει είναι τίμιο και έχει και μεγάλη γκάμα εκδόσεων και κινητήρων που απευθύνεται σε μεγάλο πλήθος τα ντίζελ αξίζουν πάντως υπάρχουν και καλύτερα αυτοκίνητα στην κατηγορία .
-
υπάρχουν ναι αλλά εδώ μετράνε οι πωλήσεις και όχι ποιο είναι καλύτερο
-
Ο χρήστης toxotis έγραψε:
υπάρχουν ναι αλλά εδώ μετράνε οι πωλήσεις και όχι ποιο είναι καλύτεροΣαφώς και μετρούν οι πωλήσεις αλλά δεν λένε κάτι για το αυτοκίνητο , κάποια από αυτές της μέρες θα πάω να δώ και γω το ντίζελ .
-
μιλώντας με έναν πωλητή σ'ενα κατάστημα της Opel, μου είπε ότι πουλάει αρκετά το diesel κάπου στο 10% των συνολικών πωλήσεων του μοντέλου. Όντως έχει πολύ καλο diesel που προέρχεται από τη Fiat αν δεν κάνω λάθος..Ίσως και αυτός είναι ένας λόγος που πουλάει σε σχέση με τα υπόλοιπα
-
Κανένα απο τα 3 πρ'ωτα δεν είναι απο τα καλύτερα. Το Corsa σίγουρα δεν είναι κακό αμάξι, το Micra έχει ένα σκασμό πωλήσεις r-a-c, το Υaris πουλάει ακόμα καλά στα βαθειά γεράματα.
Βάση λογικής (?) τα Polo & Fiesta έπρεπε να πουλάνε περισσότερα αυτοκίνητα. Βέβαια το Corsa πουλάει καλά σε όλη την Ευρώπη οπότε γιατί όχι και εδώ. Πρίν χρόνια πρώτο σε πωλήσεις ήταν το Accent. Δίκαιο? Μάλλον πρωτότυπο για Ευρωπαϊκή αγορά. Άγνωστες οι βουλές των αγοραστών! -
πριν χρονια πουλαγε το accent γτ ηταν πολυ φθηνό και έιχε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, αμάξι 2005 όμως με εξοπλισμό αυτοκινήτου δέκα ετών πίσω. Το Polo σίγουρα είναι το καλύτερο της κατηγορίας αλλά χάνει την πρωτιά λόγω τιμής εξάλου όταν θες μικρό αμάξι συνήθως πας σε Ιάπωνα το yaris κρατάει πολλά χρόνια ψηλά τη σημαία και κατα τη γνώμη μου θα συνεχίσει.
-
Ο χρήστης toxotis έγραψε:
πριν χρονια πουλαγε το accent γτ ηταν πολυ φθηνό και έιχε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, αμάξι 2005 όμως με εξοπλισμό αυτοκινήτου δέκα ετών πίσω. Το Polo σίγουρα είναι το καλύτερο της κατηγορίας αλλά χάνει την πρωτιά λόγω τιμής εξάλου** όταν θες μικρό αμάξι συνήθως πας σε Ιάπωνα **το yaris κρατάει πολλά χρόνια ψηλά τη σημαία και κατα τη γνώμη μου θα συνεχίσει.Γιατί όταν θες μικρό αμάξι πας σε Ιάπωνα???
Πάντως το θέμα με το Accent ήταν πως τότε η Ελληνική αγορά λειτουργούσε σαν αναπτυσσόμενη αφρικανική αγορά. Λόγω τιμής κτήσης πουλήθηκαν και χιλιάδες Saxo (κάποτε 3ο σε πωλήσεις στην Ελλάδα, η Citroen έτριβε τα χέρια της). Αναλογικά το Saxo δεν είχε αλλού τέτοια επιτυχία! -
γτ οταν θες μικρό αμάξι θες και οικονομικό οπότε πιο οικονομικά είναι τα ιαπωνικά και τα ιταλικά τα γερμανικά είναι ακριβούτσικα. Σε αυτό με την αναπτυσσόμενη αγόρά πάντως θα συμφωνήσω απόλυτα
-
Ο χρήστης toxotis έγραψε:
γτ οταν θες μικρό αμάξι θες και οικονομικό οπότε πιο οικονομικά είναι τα ιαπωνικά και τα ιταλικά τα γερμανικά είναι ακριβούτσικα. Σε αυτό με την αναπτυσσόμενη αγόρά πάντως θα συμφωνήσω απόλυταEμένα πάντως τα ευρωπαϊκά μια χαρά οικονομικά μου έχουν βγεί γενικά (ίσως το Peugeot όχι και τόσο αλλά οκ....).
Αν ενοείς σε τιμή αγοράς, το Yaris, απο τη πρώτη γενιά, μια χαρά υπερτιμολογημένο ήταν, το ίδιο και κάτι Honda (ξέχνα προσφορές κλπ). -
Και να φανταστείτε δεν έχει στάνταρ esp,πράγμα ανεπίτρεπτο εν έτη 2011.Πουλάει γιατί είναι γερμανικό και σχετικά φτηνο(σαν το lidl).Oποιος δεν μπορεί να πάρει το polo παίρνει αυτό.Γενικά δεν υστερεί πουθενά αλλά ούτε είναι κάτι το ιδιαίτερο κάπου.Επίσης έχει μούφα εγγυηση 6 χρόνια(3+3 δηλαδή).Σιγουρα πουλάει καλά και το dieselaki(στην ουσία μόνο αυτό αξίζει τόσο από την γκάμα του),όπως και πουλάει πολλά νοικιάρικα-εταιρικά.Eίναι να απορείς πάντως με τις πωλήσεις του micra Γιατί να μην πουλάει αντί γι αυτό το καλύτερο i20 gl,το clio 1.2 energy,fiesta 1.2 trend,ibiza 1.4 comfort σαν φτηνές εναλλακτικές(ίδιες τιμές έχουν με το micra )?Kατά τη γνώμη μου τα πλέον ολοκληρωμένα με καλή τιμή είναι κατά σειρά fabia tsi,ibiza tsi,clio tce,fiesta,207,corsa.
-
Την ιδια απορια ειχα και γω το απογευμα...
Θα σας πω ομως κατι... Εδω στο χωριο, εχουν 2 κοντινα μου προσωπα ενα Κορσα 111.. Μπηκα μεσα και το ειδα και παρατηρησα καποιες λεπτομερειες που μου αρεσαν...- αναδιπλουμενο κλειδι (που το δικο μου model year 2009 δεν εχει)
- τα παραθυρα ανεβαινουν και κατεβαινουν με το κλειδι
- φωτα ημερας
Τωρα θα μου πειτε, κρινεται ενα αυτοκινητο απο το κλειδι και τα φωτα του; Οχι βεβαια, αλλα ειναι καποιες λεπτομερειες καλοδεχουμενες..
Το 2009 το Fiesta ειχε βγει Ελληνικο Αυτοκινητο της χρονιας και πρωτο σε πωλησεις εδω, επειδη τοτε ειχε φερει κατι καινουργιο στην κατηγορια. Ετσι και το Κορσα που ανανεωνεται συνεχως εδω και 2 χρονια, εναρμονιστηκε με την εποχη.. Προσωπικα, περαν του εξωτερικου, δεν βρισκω κατι αλλο να με ιντριγκαρει (αν αγοραζα τωρα αυτοκινητο, ενα Ibiza Fr θα επαιρνα), αλλα μαλλον στα ματια των περισσοτερων Ελληνων το Οπελ δειχνει καλυτερο ντιλ...
Κοιταξτε παντως γυρω σας ποσα Corsa leasing κυκλοφορουν..
-
Ο χρήστης toxotis έγραψε:
πριν χρονια πουλαγε το accent γτ ηταν πολυ φθηνό και έιχε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, αμάξι 2005 όμως με εξοπλισμό αυτοκινήτου δέκα ετών πίσω. Το Polo σίγουρα είναι το καλύτερο της κατηγορίας αλλά χάνει την πρωτιά λόγω τιμής εξάλου όταν θες μικρό αμάξι συνήθως πας σε Ιάπωνα το yaris κρατάει πολλά χρόνια ψηλά τη σημαία και κατα τη γνώμη μου θα συνεχίσει.Όταν θες μικρό αμάξι και Έχεις στοιχειώδη επαφη με την αυτοκινηση κοιτάς πρώτα ιταλικό και γαλλικό
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
πριν χρονια πουλαγε το accent γτ ηταν πολυ φθηνό και έιχε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, αμάξι 2005 όμως με εξοπλισμό αυτοκινήτου δέκα ετών πίσω. Το Polo σίγουρα είναι το καλύτερο της κατηγορίας αλλά χάνει την πρωτιά λόγω τιμής εξάλου όταν θες μικρό αμάξι συνήθως πας σε Ιάπωνα το yaris κρατάει πολλά χρόνια ψηλά τη σημαία και κατα τη γνώμη μου θα συνεχίσει.
Όταν θες μικρό αμάξι και Έχεις στοιχειώδη επαφη με την αυτοκινηση κοιτάς πρώτα ιταλικό και γαλλικό
Αν επιτρέπεται που το στηρίζεις το παραπάνω;
Το Πόλο και το Κόρσα δεν είναι τεχνικά άρτια αυτοκίνητα και με σχεδίαση αν όχι εντυπωσιακή τουλάχιστον παραπάνω απο αποδεκτή;
Το Μάζντα-2 δεν είναι αρκετά καλό για τα εδομένα της κατηγορίας;
Σιτροενάκιας είμαι αλλά δεν μου φαίνεται λογικό αυτό που λές.
-
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
Και να φανταστείτε δεν έχει στάνταρ esp,πράγμα ανεπίτρεπτο εν έτη 2011.Πουλάει γιατί είναι γερμανικό και σχετικά φτηνο(σαν το lidl).Oποιος δεν μπορεί να πάρει το polo παίρνει αυτό.Γενικά δεν υστερεί πουθενά αλλά ούτε είναι κάτι το ιδιαίτερο κάπου.Επίσης έχει μούφα εγγυηση 6 χρόνια(3+3 δηλαδή).Σιγουρα πουλάει καλά και το dieselaki(στην ουσία μόνο αυτό αξίζει τόσο από την γκάμα του),όπως και πουλάει πολλά νοικιάρικα-εταιρικά.Eίναι να απορείς πάντως με τις πωλήσεις του micra Γιατί να μην πουλάει αντί γι αυτό το καλύτερο i20 gl,το clio 1.2 energy,fiesta 1.2 trend,ibiza 1.4 comfort σαν φτηνές εναλλακτικές(ίδιες τιμές έχουν με το micra )?Kατά τη γνώμη μου τα πλέον ολοκληρωμένα με καλή τιμή είναι κατά σειρά fabia tsi,ibiza tsi,clio tce,fiesta,207,corsa.Δεν καταλαβαίνω που βλέπεται ότι το Κόρσα είναι φθηνό? Όταν κοίταγα για μια γνωστή μου, μία σοβαρή, εξοπλιστικά, έκδοση με esp, πήγαινε 15κ.
Opel Corsa 2011 1ο στις πωλήσεις. Δίκαια;