Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Opel Corsa 2011 1ο στις πωλήσεις. Δίκαια;
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Opel Corsa 2011 1ο στις πωλήσεις. Δίκαια;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    30
    74
    852
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dsaraf last edited by

      Η κατηγορία των σούπερ μίνι στην αγορά αυτοκινήτου σήμερα αριθμεί πολλές και αξιόλογες προτάσεις. Σχεδόν κάθε κατασκευαστής διαθέτει το δικό του αυτοκίνητο πόλης στην αρένα των πωλήσεων. Ωστόσο, παρατηρώντας τα νούμερα των πωλήσεων κάθε μήνα τον τελευταίο καιρό, ένα αυτοκίνητο έχει «εγκατασταθεί» στην κορυφή και δεν λέει να ξεκολλήσει από εκεί. Το Opel Corsa. Η διαφορά μάλιστα είναι αρκετά μεγάλη από το δεύτερο. Δείτε και μόνοι σας τα νούμερα των πωλήσεων:

      ΙΟΥΛΙΟΣ 2011 (Σε παρένθεση οι πωλήσεις Ιανουάριος – Ιούλιος 2011)

      1. Opel Corsa 547 (3.767)
      2. Nissan Micra 418 (2.189)
      3. Hyundai i20 413 (1.234)
      4. Toyota Yaris 413 (2.827)
      5. VW Polo 395 (2.710)
      6. Ford Fiesta 378 (2.365)
      7. Opel Astra 377 (2.171)
      8. Fiat Panda 293 (2.081)
      9. Toyota Auris 284 (1.882)
      10. Skoda Octavia 271 (1.494)
        (Από site 4T)

      Σε όλα τα συγκριτικά tests που έχω διαβάσει είτε στους 4Τ είτε αλλού είναι μεν στα κορυφαία μοντέλα αλλά όχι το Νο 1. Τι κάνει λοιπόν το Corsa best seller με διαφορά σε όλες τις κατηγορίες? Παρακαλώ καταθέστε τις απόψεις σας

      Υ.Γ
      Δεν έχω δει παρόμοιο θέμα ανοιχτό γι' αυτό και δημιουργώ αυτό. Αν κάνω λάθος παρακαλώ διορθώστε

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dsaraf last edited by

        Η κατηγορία των σούπερ μίνι στην αγορά αυτοκινήτου σήμερα αριθμεί πολλές και αξιόλογες προτάσεις. Σχεδόν κάθε κατασκευαστής διαθέτει το δικό του αυτοκίνητο πόλης στην αρένα των πωλήσεων. Ωστόσο, παρατηρώντας τα νούμερα των πωλήσεων κάθε μήνα τον τελευταίο καιρό, ένα αυτοκίνητο έχει «εγκατασταθεί» στην κορυφή και δεν λέει να ξεκολλήσει από εκεί. Το Opel Corsa. Η διαφορά μάλιστα είναι αρκετά μεγάλη από το δεύτερο. Δείτε και μόνοι σας τα νούμερα των πωλήσεων:

        ΙΟΥΛΙΟΣ 2011 (Σε παρένθεση οι πωλήσεις Ιανουάριος – Ιούλιος 2011)

        1. Opel Corsa 547 (3.767)
        2. Nissan Micra 418 (2.189)
        3. Hyundai i20 413 (1.234)
        4. Toyota Yaris 413 (2.827)
        5. VW Polo 395 (2.710)
        6. Ford Fiesta 378 (2.365)
        7. Opel Astra 377 (2.171)
        8. Fiat Panda 293 (2.081)
        9. Toyota Auris 284 (1.882)
        10. Skoda Octavia 271 (1.494)
          (Από site 4T)

        Σε όλα τα συγκριτικά tests που έχω διαβάσει είτε στους 4Τ είτε αλλού είναι μεν στα κορυφαία μοντέλα αλλά όχι το Νο 1. Τι κάνει λοιπόν το Corsa best seller με διαφορά σε όλες τις κατηγορίες? Παρακαλώ καταθέστε τις απόψεις σας

        Υ.Γ
        Δεν έχω δει παρόμοιο θέμα ανοιχτό γι' αυτό και δημιουργώ αυτό. Αν κάνω λάθος παρακαλώ διορθώστε

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dsaraf last edited by

          Η κατηγορία των σούπερ μίνι στην αγορά αυτοκινήτου σήμερα αριθμεί πολλές και αξιόλογες προτάσεις. Σχεδόν κάθε κατασκευαστής διαθέτει το δικό του αυτοκίνητο πόλης στην αρένα των πωλήσεων. Ωστόσο, παρατηρώντας τα νούμερα των πωλήσεων κάθε μήνα τον τελευταίο καιρό, ένα αυτοκίνητο έχει «εγκατασταθεί» στην κορυφή και δεν λέει να ξεκολλήσει από εκεί. Το Opel Corsa. Η διαφορά μάλιστα είναι αρκετά μεγάλη από το δεύτερο. Δείτε και μόνοι σας τα νούμερα των πωλήσεων:

          ΙΟΥΛΙΟΣ 2011 (Σε παρένθεση οι πωλήσεις Ιανουάριος – Ιούλιος 2011)

          1. Opel Corsa 547 (3.767)
          2. Nissan Micra 418 (2.189)
          3. Hyundai i20 413 (1.234)
          4. Toyota Yaris 413 (2.827)
          5. VW Polo 395 (2.710)
          6. Ford Fiesta 378 (2.365)
          7. Opel Astra 377 (2.171)
          8. Fiat Panda 293 (2.081)
          9. Toyota Auris 284 (1.882)
          10. Skoda Octavia 271 (1.494)
            (Από site 4T)

          Σε όλα τα συγκριτικά tests που έχω διαβάσει είτε στους 4Τ είτε αλλού είναι μεν στα κορυφαία μοντέλα αλλά όχι το Νο 1. Τι κάνει λοιπόν το Corsa best seller με διαφορά σε όλες τις κατηγορίες? Παρακαλώ καταθέστε τις απόψεις σας

          Υ.Γ
          Δεν έχω δει παρόμοιο θέμα ανοιχτό γι' αυτό και δημιουργώ αυτό. Αν κάνω λάθος παρακαλώ διορθώστε

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • panos2171
            panos2171 last edited by

            Aπλα ειναι ενα τιμιο αυτοκινητο και η τιμη του ειναι πολυ καλη γι αυτα που προσφερει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spyrosk last edited by

              τι μπορεις να πεις για τις ελληνικες πωλησεις σε καιρο κρισης...
              σιγουρα το Corsa ειναι τιμιο, φρεσκο, ποιοτικο, και οικονομικο αυτοκινητο το οποιο με την καλη προωθητικη καμπανια της εταιριας, την εγγυηση, και το ονομα της opel ειναι λογικό να πουλαει καλα εδω στη ψωροκωσταινα... καλη επιλογη value for money, χωρις να ειναι το καλυτερο μικρο... και βεβαια δεν ξερουμε τι ποσοστο ειναι απο εταιρικες πωλησεις και leasing.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                toxotis last edited by

                αυτο σου κανει εντύπωση ή που είναι δεύτερο το Micra!!!!!!!!!!!! Ειλικρινά ποιός το αγοράζει???? Ωραίος κινητήρας μέτριο εσωτερικό αλλα απο έξω τραγωδία άσε που σχεδιάστηκε και απευθύνεται σε γυναίκες!!!!!!! Το corsa όπως προαναφέρθηκε είναι ειναι τιμιο,ποιοτικο, και οικονομικο αυτοκινητο με την καλη προωθητικη καμπανια και προσφορές ή δώρα και πολλά χρόνια εγγυηση,φυσικά κακή μεταπωλητική αξία αλλά και πάρα πολλές εκδόσεις από άδειο έως opc μην το ξεχνάμε αυτό είναι και για την κοπελίτσα τον μεγάλο που θέλει δεύτερο μικρό οικονομικό αμάξι αλλά και το νεαρό που θέλει το γκάζι του.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • A
                  audipassion last edited by

                  Δεν λένε κάτι οι πωλήσεις , εντάξει είναι τίμιο και έχει και μεγάλη γκάμα εκδόσεων και κινητήρων που απευθύνεται σε μεγάλο πλήθος τα ντίζελ αξίζουν πάντως υπάρχουν και καλύτερα αυτοκίνητα στην κατηγορία .

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    toxotis last edited by

                    υπάρχουν ναι αλλά εδώ μετράνε οι πωλήσεις και όχι ποιο είναι καλύτερο

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      audipassion last edited by

                      Ο χρήστης toxotis έγραψε:
                      υπάρχουν ναι αλλά εδώ μετράνε οι πωλήσεις και όχι ποιο είναι καλύτερο

                      Σαφώς και μετρούν οι πωλήσεις αλλά δεν λένε κάτι για το αυτοκίνητο , κάποια από αυτές της μέρες θα πάω να δώ και γω το ντίζελ .

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dsaraf last edited by

                        μιλώντας με έναν πωλητή σ'ενα κατάστημα της Opel, μου είπε ότι πουλάει αρκετά το diesel κάπου στο 10% των συνολικών πωλήσεων του μοντέλου. Όντως έχει πολύ καλο diesel που προέρχεται από τη Fiat αν δεν κάνω λάθος..Ίσως και αυτός είναι ένας λόγος που πουλάει σε σχέση με τα υπόλοιπα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          prisma last edited by

                          Κανένα απο τα 3 πρ'ωτα δεν είναι απο τα καλύτερα. Το Corsa σίγουρα δεν είναι κακό αμάξι, το Micra έχει ένα σκασμό πωλήσεις r-a-c, το Υaris πουλάει ακόμα καλά στα βαθειά γεράματα.
                          Βάση λογικής (?) τα Polo & Fiesta έπρεπε να πουλάνε περισσότερα αυτοκίνητα. Βέβαια το Corsa πουλάει καλά σε όλη την Ευρώπη οπότε γιατί όχι και εδώ. Πρίν χρόνια πρώτο σε πωλήσεις ήταν το Accent. Δίκαιο? Μάλλον πρωτότυπο για Ευρωπαϊκή αγορά. Άγνωστες οι βουλές των αγοραστών!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            toxotis last edited by

                            πριν χρονια πουλαγε το accent γτ ηταν πολυ φθηνό και έιχε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, αμάξι 2005 όμως με εξοπλισμό αυτοκινήτου δέκα ετών πίσω. Το Polo σίγουρα είναι το καλύτερο της κατηγορίας αλλά χάνει την πρωτιά λόγω τιμής εξάλου όταν θες μικρό αμάξι συνήθως πας σε Ιάπωνα το yaris κρατάει πολλά χρόνια ψηλά τη σημαία και κατα τη γνώμη μου θα συνεχίσει.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • P
                              prisma last edited by

                              Ο χρήστης toxotis έγραψε:
                              πριν χρονια πουλαγε το accent γτ ηταν πολυ φθηνό και έιχε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, αμάξι 2005 όμως με εξοπλισμό αυτοκινήτου δέκα ετών πίσω. Το Polo σίγουρα είναι το καλύτερο της κατηγορίας αλλά χάνει την πρωτιά λόγω τιμής εξάλου** όταν θες μικρό αμάξι συνήθως πας σε Ιάπωνα **το yaris κρατάει πολλά χρόνια ψηλά τη σημαία και κατα τη γνώμη μου θα συνεχίσει.

                              Γιατί όταν θες μικρό αμάξι πας σε Ιάπωνα???
                              Πάντως το θέμα με το Accent ήταν πως τότε η Ελληνική αγορά λειτουργούσε σαν αναπτυσσόμενη αφρικανική αγορά. Λόγω τιμής κτήσης πουλήθηκαν και χιλιάδες Saxo (κάποτε 3ο σε πωλήσεις στην Ελλάδα, η Citroen έτριβε τα χέρια της). Αναλογικά το Saxo δεν είχε αλλού τέτοια επιτυχία!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                toxotis last edited by

                                γτ οταν θες μικρό αμάξι θες και οικονομικό οπότε πιο οικονομικά είναι τα ιαπωνικά και τα ιταλικά τα γερμανικά είναι ακριβούτσικα. Σε αυτό με την αναπτυσσόμενη αγόρά πάντως θα συμφωνήσω απόλυτα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  prisma last edited by

                                  Ο χρήστης toxotis έγραψε:
                                  γτ οταν θες μικρό αμάξι θες και οικονομικό οπότε πιο οικονομικά είναι τα ιαπωνικά και τα ιταλικά τα γερμανικά είναι ακριβούτσικα. Σε αυτό με την αναπτυσσόμενη αγόρά πάντως θα συμφωνήσω απόλυτα

                                  Eμένα πάντως τα ευρωπαϊκά μια χαρά οικονομικά μου έχουν βγεί γενικά (ίσως το Peugeot όχι και τόσο αλλά οκ....).
                                  Αν ενοείς σε τιμή αγοράς, το Yaris, απο τη πρώτη γενιά, μια χαρά υπερτιμολογημένο ήταν, το ίδιο και κάτι Honda (ξέχνα προσφορές κλπ).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • F
                                    fiestaros last edited by

                                    Και να φανταστείτε δεν έχει στάνταρ esp,πράγμα ανεπίτρεπτο εν έτη 2011.Πουλάει γιατί είναι γερμανικό και σχετικά φτηνο(σαν το lidl).Oποιος δεν μπορεί να πάρει το polo παίρνει αυτό.Γενικά δεν υστερεί πουθενά αλλά ούτε είναι κάτι το ιδιαίτερο κάπου.Επίσης έχει μούφα εγγυηση 6 χρόνια(3+3 δηλαδή).Σιγουρα πουλάει καλά και το dieselaki(στην ουσία μόνο αυτό αξίζει τόσο από την γκάμα του),όπως και πουλάει πολλά νοικιάρικα-εταιρικά.Eίναι να απορείς πάντως με τις πωλήσεις του micra Γιατί να μην πουλάει αντί γι αυτό το καλύτερο i20 gl,το clio 1.2 energy,fiesta 1.2 trend,ibiza 1.4 comfort σαν φτηνές εναλλακτικές(ίδιες τιμές έχουν με το micra )?Kατά τη γνώμη μου τα πλέον ολοκληρωμένα με καλή τιμή είναι κατά σειρά fabia tsi,ibiza tsi,clio tce,fiesta,207,corsa.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • F
                                      focusman91 last edited by

                                      Την ιδια απορια ειχα και γω το απογευμα...
                                      Θα σας πω ομως κατι... Εδω στο χωριο, εχουν 2 κοντινα μου προσωπα ενα Κορσα 111.. Μπηκα μεσα και το ειδα και παρατηρησα καποιες λεπτομερειες που μου αρεσαν...

                                      1. αναδιπλουμενο κλειδι (που το δικο μου model year 2009 δεν εχει)
                                      2. τα παραθυρα ανεβαινουν και κατεβαινουν με το κλειδι
                                      3. φωτα ημερας

                                      Τωρα θα μου πειτε, κρινεται ενα αυτοκινητο απο το κλειδι και τα φωτα του; Οχι βεβαια, αλλα ειναι καποιες λεπτομερειες καλοδεχουμενες..

                                      Το 2009 το Fiesta ειχε βγει Ελληνικο Αυτοκινητο της χρονιας και πρωτο σε πωλησεις εδω, επειδη τοτε ειχε φερει κατι καινουργιο στην κατηγορια. Ετσι και το Κορσα που ανανεωνεται συνεχως εδω και 2 χρονια, εναρμονιστηκε με την εποχη.. Προσωπικα, περαν του εξωτερικου, δεν βρισκω κατι αλλο να με ιντριγκαρει (αν αγοραζα τωρα αυτοκινητο, ενα Ibiza Fr θα επαιρνα), αλλα μαλλον στα ματια των περισσοτερων Ελληνων το Οπελ δειχνει καλυτερο ντιλ...

                                      Κοιταξτε παντως γυρω σας ποσα Corsa leasing κυκλοφορουν..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        red_monster last edited by

                                        Ο χρήστης toxotis έγραψε:
                                        πριν χρονια πουλαγε το accent γτ ηταν πολυ φθηνό και έιχε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, αμάξι 2005 όμως με εξοπλισμό αυτοκινήτου δέκα ετών πίσω. Το Polo σίγουρα είναι το καλύτερο της κατηγορίας αλλά χάνει την πρωτιά λόγω τιμής εξάλου όταν θες μικρό αμάξι συνήθως πας σε Ιάπωνα το yaris κρατάει πολλά χρόνια ψηλά τη σημαία και κατα τη γνώμη μου θα συνεχίσει.

                                        Όταν θες μικρό αμάξι και Έχεις στοιχειώδη επαφη με την αυτοκινηση κοιτάς πρώτα ιταλικό και γαλλικό

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          jimdenin last edited by

                                          Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                                          πριν χρονια πουλαγε το accent γτ ηταν πολυ φθηνό και έιχε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, αμάξι 2005 όμως με εξοπλισμό αυτοκινήτου δέκα ετών πίσω. Το Polo σίγουρα είναι το καλύτερο της κατηγορίας αλλά χάνει την πρωτιά λόγω τιμής εξάλου όταν θες μικρό αμάξι συνήθως πας σε Ιάπωνα το yaris κρατάει πολλά χρόνια ψηλά τη σημαία και κατα τη γνώμη μου θα συνεχίσει.

                                          Όταν θες μικρό αμάξι και Έχεις στοιχειώδη επαφη με την αυτοκινηση κοιτάς πρώτα ιταλικό και γαλλικό

                                          Αν επιτρέπεται που το στηρίζεις το παραπάνω;

                                          Το Πόλο και το Κόρσα δεν είναι τεχνικά άρτια αυτοκίνητα και με σχεδίαση αν όχι εντυπωσιακή τουλάχιστον παραπάνω απο αποδεκτή;

                                          Το Μάζντα-2 δεν είναι αρκετά καλό για τα εδομένα της κατηγορίας;

                                          Σιτροενάκιας είμαι αλλά δεν μου φαίνεται λογικό αυτό που λές.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            harisnikolop last edited by

                                            Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
                                            Και να φανταστείτε δεν έχει στάνταρ esp,πράγμα ανεπίτρεπτο εν έτη 2011.Πουλάει γιατί είναι γερμανικό και σχετικά φτηνο(σαν το lidl).Oποιος δεν μπορεί να πάρει το polo παίρνει αυτό.Γενικά δεν υστερεί πουθενά αλλά ούτε είναι κάτι το ιδιαίτερο κάπου.Επίσης έχει μούφα εγγυηση 6 χρόνια(3+3 δηλαδή).Σιγουρα πουλάει καλά και το dieselaki(στην ουσία μόνο αυτό αξίζει τόσο από την γκάμα του),όπως και πουλάει πολλά νοικιάρικα-εταιρικά.Eίναι να απορείς πάντως με τις πωλήσεις του micra Γιατί να μην πουλάει αντί γι αυτό το καλύτερο i20 gl,το clio 1.2 energy,fiesta 1.2 trend,ibiza 1.4 comfort σαν φτηνές εναλλακτικές(ίδιες τιμές έχουν με το micra )?Kατά τη γνώμη μου τα πλέον ολοκληρωμένα με καλή τιμή είναι κατά σειρά fabia tsi,ibiza tsi,clio tce,fiesta,207,corsa.

                                            Δεν καταλαβαίνω που βλέπεται ότι το Κόρσα είναι φθηνό? Όταν κοίταγα για μια γνωστή μου, μία σοβαρή, εξοπλιστικά, έκδοση με esp, πήγαινε 15κ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr