Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    D
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 249
    • Best 1
    • Groups 0

    dsaraf

    @dsaraf

    0
    Reputation
    2
    Profile views
    249
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Website carbloggergr.blogspot.com/

    dsaraf Unfollow Follow

    Best posts made by dsaraf

    • Έμπιστα συνεργεία στη Θεσ/νίκη

      Σ' αυτό το topic θα έλεγα να προτείνουμε συνεργεία εξουσιοδοτημένα ή μη για κάθε μάρκα αυτοκινήτου που μας άφησαν ευχαριστημένους από άποψη service, συμπεριφοράς, και κόστους στη περιοχή της Θεσ/νίκης. Με άλλα λόγια συνεργεία που εμπιστευόμαστε στην πόλη αυτή.

      P.S
      (Δεν βρήκα topic με παραπλήσιο θέμα. Αν είναι αντικείμενο κάποιου άλλου topic που δεν έχω υπ' όψην μου, παρακαλώ μετακινήστε το εκεί που πρέπει, κλειδώστε ή διαγράψτε το)

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dsaraf

    Latest posts made by dsaraf

    • RE: Σχεδιασμός Αυτοκινήτου

      Η σχεδιαστική πρόταση μου για την Alfa Romeo Giulia

      Οι επιρροές για το σχέδιο μου

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dsaraf
    • RE: Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;

      την ενημερωμένη λίστα με τις 400 (!!) πλέον αναφορές μας στο topic θα τη βρείτε σε τρια μέρη λόγω του ότι πλέον δεν μπορούν να σηκωθούν σε μια σελίδα.

      Μέρος 1ο: Από Alfa Romeo εως Ford
      Μέρος 2ο: Από Honda εως Renault
      Μέρος 3ο: Από Rover εως Volvo

      once more ευχαριστώ όλους για τις ενημερώσεις / διορθώσεις και ιδιαιτέρως τον **nonos ** 🙂

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dsaraf
    • RE: Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;

      μεταφέρω από τη σελίδα 50

      [quote='ethnikofron471']Να πω και εγώ με την σειρά μου.
      Με σειρά λοιπόν τα αμάξια που είχαμε:

      1. Fiat Punto 1.1 του 1994:
        Το αμάξι το δώσαμε το 2007 δηλαδή μετά απο 14 χρόνια με 600.000χλμ περίπου.Απο τότε αυτό που έχει να λέει ο πατέρας μου είναι: 'ασε τι λένε όσοι νομίζουν πως ξέρουν.FIAT είναι τα καλύτερα αμάξια' καθώς επίσης ακόμα λέει 'δεν μου έκαψε ούτε λάμπα!'. Με πολλά ταξίδια (4μελης οικογένεια) στο εξωτερικό αλλα και σε όλη την Ελλάδα.Το αμάξι είχε φάει ταλεπώρια καθώς είχε κάνει μετακόμιση που ούτε αγροτικό δεν την έκανε.Το μόνο που αλλάχτηκε είναι η κόρνα.
        Υπερβολικά αξιόπιστο

      και στη σελίδα 80:

      [quote='evo471']Καλησπέρα! Αν και καινούργιος στο forum διάβασα το θέμα και είπα να γράψω και εγώ τις εμπειρίες μου.

      Fiat Punto '94 1.1 μέχρι τις 470.000χλμ το μόνο πρόβλημα ήταν μόνο μία κόρνα που αλλάξαμε.Δώθηκε στην ανακύκλωση όταν στις 470.000χλμ έκαψε φλάτζα κεφαλής μετα απο 17 χρόνια χρήσης οπότε δεν επιδιορθώθηκε καθώς ήταν πλεον ενα παλιο αυτοκίνητο

      μήπως πρόκειται για το ίδιο αυτοκίνητο με κάποια αλλαγή στα χιλιόμετρα?? με μοναδικό πρόβλημα την κόρνα??
      παρακαλώ τα φώτα σας..

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dsaraf
    • RE: Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;

      την ενημερωμένη λίστα με τις 349 (!!) πλέον αναφορές μας στο topic θα τη βρείτε εδώ

      once more ευχαριστώ όλους για τις ενημερώσεις / διορθώσεις και ιδιαιτέρως τον **nonos ** 🙂

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dsaraf
    • RE: Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;

      ενημερωμένη λίστα με 329 πλέον αναφορές μας στο topic θα τη βρείτε εδώ

      once more ευχαριστώ για τις ενημερώσεις / διορθώσεις και ιδιαιτέρως τον nonos 🙂

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dsaraf
    • RE: Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;

      την ενημερωμένη λίστα με 319 πλέον αναφορές μας στο topic θα τη βρείτε εδώ

      ευχαριστώ όλους εσάς που ενημερώνετε / διορθώνετε και ιδιαιτέρως τον nonos 🙂

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dsaraf
    • Περίεργο πρόβλημα σε Honda Civic '90

      Καλημέρα σε όλους..Έχω ένα Honda Civic 1,2 του '90 μη καταλυτικό με καρμπυρατέρ..Το πήρα σε μια αστεία τιμή πιο πολύ 'για πλάκα' αλλά μου βγήκε ως τώρα αστεράκι. Το έχω κάπου 1,5 χρόνο και παρόλο το παλαιό της ηλικίας του δε μου χει δημιουργήσει μέχρι τώρα κάποιο πρόβλημα..Τον τελευταίο μήνα όμως κάνει το εξής:
      Όταν είναι κρυο παίρνει κανονικά μπρος με χρήση του χειροκίνητου τσοκ (τι σας θυμίζω τώρα...) Το αυτοκίνητο για κανένα 10λεπτο όσο είναι κρυο δουλεύει κανονικά..Οταν παει να ζεσταθεί, παρόλο που είναι τραβηγμένο το τσοκ, παει να σβήσει. Οταν κλείνω το τσοκ, σβήνει. Μόνο όταν τραβάω το τσοκ στο τέρμα δε σβήνει. Το πρόβλημα σταματάει να υφίσταται όταν ζεσταθεί εντελώς ο κινητήρας και κρατάει ρελαντί κανονικά χωρίς τσοκ.
      Ανοίξαμε με το μηχανικό μου το καρμπυρατέρ για τυχόν σκουπιδάκια αλλά είναι πεντακάθαρο. Επίσης και η πεταλούδα του γκαζιού είναι καθαρή.
      Επίσης βάζω βενζίνη όλο τον καιρό που έχω το αυτοκίνητο από 2 πρατήρια εμπιστοσύνης οπότε αποκλείω το ενδεχόμενο της κακής ποιότητας βενζίνης.
      Τι μπορεί να συμβαίνει?? Τι να ελέγξω? Περιμένω τις απόψεις σας

      Ευχαριστώ

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dsaraf
    • RE: Cabrio: Υπέρ και κατά

      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

      Ξέχνα το 306

      γιατί Bill?

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dsaraf
    • Cabrio: Υπέρ και κατά

      Η κρίση εκτός από τα στραβά, έχει και τα καλά της..Ένα από τα δεύτερα είναι ότι βρίσκει κανείς αυτοκίνητα σε απίστευτα χαμηλές τιμές.Χαζεύοντας σε ψαχτήρια μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, παρατηρώ πανέμορφα cabrio σε πολύ προσιτές τιμές και παίζω με τη σκέψη απόκτησης ενός τέτοιου (πχ peugeot 306 cabrio). Oμως δεν έχω καθόλου εμπειρία τι έχει να αντιμετωπίσει κανείς από την κατοχή και την συντήρηση ενός cabrio..Εκτός από τα θετικά (άμεση επαφή με τον αέρα, pul mur, παμέμορφο αμάξωμα), ποια είναι τα ενδεχόμενα προβλήματα που έχει η καθημερινή συμβίωση με ένα cabrio? Κάποια θέματα φαντάζομαι όπως στεγανότητα, επιρεπή σε κλοπή αλλά ισχύουν; Παρακαλώ τις απόψεις σας ιδιαίτερα από κατόχους cabrio!

      ευχαριστώ

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dsaraf
    • RE: Cabrio: Υπέρ και κατά

      Η κρίση εκτός από τα στραβά, έχει και τα καλά της..Ένα από τα δεύτερα είναι ότι βρίσκει κανείς αυτοκίνητα σε απίστευτα χαμηλές τιμές.Χαζεύοντας σε ψαχτήρια μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, παρατηρώ πανέμορφα cabrio σε πολύ προσιτές τιμές και παίζω με τη σκέψη απόκτησης ενός τέτοιου (πχ peugeot 306 cabrio). Oμως δεν έχω καθόλου εμπειρία τι έχει να αντιμετωπίσει κανείς από την κατοχή και την συντήρηση ενός cabrio..Εκτός από τα θετικά (άμεση επαφή με τον αέρα, pul mur, παμέμορφο αμάξωμα), ποια είναι τα ενδεχόμενα προβλήματα που έχει η καθημερινή συμβίωση με ένα cabrio? Κάποια θέματα φαντάζομαι όπως στεγανότητα, επιρεπή σε κλοπή αλλά ισχύουν; Παρακαλώ τις απόψεις σας ιδιαίτερα από κατόχους cabrio!

      ευχαριστώ

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dsaraf
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr