-
Αν δεν κανω λάθος
Τελη 260
ΦΠ 440 -
Τον Νοέμβριο αναμένεται στην Ελλάδα η ανανεωμένη έκδοση του Kuga και σε έκδοση 1.5 diesel με 120 ίππους και λίγους μήνες αργότερα θα δούμε την έκδοση ST-Line.
*Πρόκειται για ένα πακέτο που δεν περιορίζεται σε αισθητικές επεμβάσεις, αλλά συνοδεύεται από πιο σπορ σετάρισμα στην ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης. Το Kuga ST-Line έρχεται να προστεθεί σε παρόμοιες εκδόσεις της Ford για τα Fiesta, Focus και Mondeo.
Μαύρες λεπτομέρειες σε μάσκα, γρίλια, πλαίσιο προβολέων ομίχλης, οι – αντίστοιχου χρώματος – αποκλειστικές μαύρες ζάντες αλουμινίου (18 ή 19 ιντσών) και τα σπορ καθίσματα με εν μέρει δερμάτινες επενδύσεις διαφοροποιούν το ST-Line από τα απλά Kuga. Στο χρώμα του αμαξώματος είναι βαμμένες η εμπρός και οι πλαϊνές ποδιές, οι χειρολαβές και τα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών.
Ανάμεσα στους διαθέσιμους συνδυασμούς είναι ο 1.5 EcoBoost βενζίνης 182 ίππων και τετρακίνηση (Ford Intelligent AWD). Η ανάρτηση έχει χαμηλώσει κατά 10 mm, αμορτισέρ-ελατήρια έχουν πιο σφιχτή ρύθμιση και οι αντιστρεπτικές ράβδοι είναι πιο παχιές προκειμένου να επιτευχθεί πιο σπορ συμπεριφορά και άμεση ανταπόκριση του Kuga στις εντολές του οδηγού. Παράλληλα έχει επαναρυθμιστεί το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι για πιο «γεμάτη» πληροφόρηση.Το Kuga ST-Line θα κυκλοφορήσει όμως και ως προσθιοκίνητο, με δημοφιλείς επολογές τον 1.5 TDCi diesel ισχύος 120 PS και τον 1.5 EcoBoost, με 120 ή 150 PS.*
-
To STline θα είναι πραγματικά πεταμένα λεφτά.....
Το μικρό diesel απο την άλλη πολύ επιθυμητό, αν και φοβάμαι ότι είναι πολύ λιγα άλογα για το βαρος του αυροκινήτου. Αν έβγαινε στα 150 και με χαμηλή τιμή, θα είχε μεγάλη ζητησηSent from my iPhone using Tapatalk
-
Και στο υπάρχον μοντέλο, ελάχιστα αυτοκίνητα έχουν μείνει (σε πολύ καλές τιμές όντως).
-
Το οδήγησα και έγραψα σχετικά.
-
*Η παρουσίαση #KUGAdventure ξεκίνησε στις 17 Οκτωβρίου από την Αθήνα και θα ολοκληρωθεί στις 18 Νοεμβρίου στο Βόρειο Ακρωτήρι της Νορβηγίας.Αυτό το concept έχει στο πρόγραμμά του συνολικά 15 σκέλη, στα οποία συμμετέχουν 450 δημοσιογράφοι από όλο τον κόσμο. Το Βαλκανικό μενού λοιπόν, στην περίπτωσή μας, περιλαμβάνει παραλαβή του αυτοκινήτου στην Σόφια και οδήγηση, μέσα από ωραίες διαδρομές και τοπία, έως το Βελιγράδι.
H εμφάνιση του νέου Kuga η οποία είναι στην ίδια λογική με τα EcoSport και Edge της οικογένειας, με χαρακτηριστικά γνωρίσματα την μεγάλη τραπεζοειδή μάσκα και το μικρότερο αεραγωγό τα οποία πλαισιώνονται από νέους προβολείς με φώτα ημέρας LED και προβολείς ομίχλης. Στο πίσω μέρος, παρατηρείς τα ανασχεδιασμένα φώτα ενώ το μοντέλο προσφέρεται και με μία νέα σειρά ζαντών αλουμινίου 17 έως 19 ιντσών αλλά και δύο καινούργια χρώματα με το τους κωδικούς “Guard Grey και Copper Pulse”.Ανοίγοντας τις πόρτες του τώρα, αποκαλύπτεται ένα αναβαθμισμένο εσωτερικό με έμφαση στην εργονομία και την άνεση, αλλά και μερικές νέες -στιλάτες- πινελιές. Στα σημεία που στην προηγούμενη γενιά επικρατούσε ένα “μπλέξιμο” με τους πολλούς διακόπτες και τα μπουτόν, όπως στο τιμόνι (προσφέρεται πλέον και ως δερμάτινο - θερμαινόμενο) και στο σύστημα του A/C, τώρα τα πράγματα είναι πιο ξεκάθαρα, με λιγότερα και πιο ευδιάκριτα χειριστήρια.
Ως “καλούδια” τώρα, της νέας γενιάς, μπορούμε να θεωρήσουμε τα paddles αλλαγής ταχυτήτων για όλα τα αυτόματα Kuga αλλά και το ηλεκτρονικό χειρόφρενο, το οποίο απελευθερώνει χρήσιμο χώρο από την κεντρική κονσόλα. Παράλληλα, το σύστημα “Adaptive Front Lighting” της Ford διατίθεται για πρώτη φορά με το Kuga.Πρόκειται για το σύστημα που παρακολουθεί τις συνθήκες φωτισμού του περιβάλλοντος και βελτιστοποιεί αυτόματα την ορατότητα προσαρμόζοντας το σχήμα της δέσμης των νέων προβολέων bi-xenon σε μία από τις επτά ρυθμίσεις ανάλογα με την ταχύτητα του οχήματος, τη γωνία διεύθυνσης και την απόσταση από ένα αντικείμενο. Επίσης, το νέο Kuga θα προσφέρει το αναβαθμισμένο -με πρόσθετους αισθητήρες- σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης “Perpendicular Parking” το οποίο βοηθά τους οδηγούς να παρκάρουν σε παράλληλες αλλά και κάθετες θέσεις στάθμευσης, ως συνέχεια του γνωστού μας ημιαυτόνομου συστήματος υποβοήθησης στάθμευσης “Active Park Assist” αλλά και μία βελτιωμένη έκδοση του συστήματος αποφυγής σύγκρουσης “Active City Stop” το οποίο πλέον λειτουργεί σε ταχύτητες έως 50 χλμ./ώρα, αντί για τα 30 χλμ./ώρα που ίσχυε.Το γνωστό μας σύστημα “Hands-Free” το οποίο αποδείχτηκε ότι αρέσει πολύ στους πελάτες Kuga στην Ευρώπη, με μία στις τρεις παραγγελίες πέρυσι να το περιλαμβάνει και αφορά το άνοιξε - κλείσε της πίσω πόρτας με μία απλή κίνηση του ποδιού κάτω από τον προφυλακτήρα, φυσικά και διατηρείται. Τέλος, θυμίζουμε ότι το Kuga προσφέρει προηγμένες τεχνολογίες όπως τo έξυπνο σύστημα τετρακίνησης “Ford Intelligent All Wheel Drive”, που ρυθμίζει την ποσότητα ροπής που αποστέλλεται σε κάθε τροχό, βελτιστοποιώντας τη συμπεριφορά και την πρόσφυση κυρίως σε ολισθηρές συνθήκες, το σύστημα “Curve Control”, που μετριάζει την απώλεια ελέγχου σε περίπτωση που ο οδηγός μπαίνει σε μια στροφή με υπερβολική ταχύτητα αλλά και το σύστημα “Torque Vectoring Control”, που εφαρμόζει ελαφρά πίεση πέδησης στους εσωτερικούς τροχούς, για καλύτερη πρόσφυση και ευστάθεια κατά το στρίψιμο.
Βασική διαφοροποίηση έγινε με τον κινητήρα 1.5 TDCi των 120 ίππων να προστίθεται στην γκάμα του και να του ταιριάζει γάντι, συμβαδίζοντας και αυτό με την σειρά του, στα δεδομένα της εποχής μας. Στην πράξη, δεν αντιμετωπίζει το παραμικρό πρόβλημα να κινήσει με αξιοπρέπεια και όχι μόνο το αμάξωμα του Kuga, να σε βοηθήσει να ταξιδέψεις αρχοντικά μαζί του, να σε προκαλέσει να εκμεταλλευτείς την καλή ροπή των 270 Nm (300 Nm όταν συνδυάζεται με το Powershift των 6 σχέσεων, έκδοση που θα δούμε λίγο αργότερα από το λανσάρισμα και στην χώρα μας) και στην τελική να πεις: Αυτόν τον κινητήρα, πραγματικά τον χρειαζόταν! Μεγάλο του ατού βέβαια, η χαμηλή κατανάλωση, με το εργοστάσιο να αναφέρει ως μέση τα 4,4 λίτρα/100 χλμ. και τις εκπομπές CO2 115 γρ./χλμ. και εμείς να βλέπουμε σε πραγματικές συνθήκες ότι η μέση των 6,2 λίτρων/100 χλμ. είναι εφικτή! Δεν είναι όμως μόνο ο κινητήρας, αλλά και γενικότερα το στήσιμο του αυτοκινήτου, με την ανάρτηση πλέον να δουλεύει καλύτερα και το συνολικό πακέτο να δείχνει πιο ώριμο ή σωστό αν προτιμάτε, από ποτέ.Εκτός όμως από αυτόν τον νέο κινητήρα, το νέο Kuga θα διατίθεται με τον 2.0 TDCi diesel με τους 150 ίππους με την κίνηση εμπρός, ενώ οι τετρακίνητες εκδόσεις με Ford Intelligent All Wheel Drive θα καταναλώνουν 4,7 λίτρα και εκπομπές CO2 122 γρ../χλμ. την ώρα που η τετρακίνητη έκδοση 180 ίππων, σύμφωνα με την Ford πάντα, θα καταναλώνει από 5,2 λίτρα/100 χλμ. με CO2 135 γρ./χλμ. Ο βενζινοκινητήρας 1.5 λίτρων EcoBoost, υπάρχει σε έκδοση 120 ή 150 ίππων (το «150άρι» θα δούμε στην Ελληνική αγορά) με κίνηση εμπρός και εργοστασιακή κατανάλωση 6,3 λίτρα/100 χλμ. και 145 γρ. CO2 ανά χλμ., την ώρα που η τετρακίνητη έκδοση με τον ίδιο κινητήρα και απόδοση 182 ίππους θα καταναλώνει από 7,5 λίτρα/100 χλμ με εκπομπές CO2 173 γρ./χλμ.
Τα σημαντικά νέα όμως συνεχίζονται, και ο λόγος για το το νέο σύστημα συνδεσιμότητας με τον κωδικό “SYNC 3” το οποίο προσφέρει έλεγχο των συστημάτων του αυτοκινήτου όπως το ηχοσύστημα, το σύστημα πλοήγησης, κλιματισμού, αλλά και των συνδεδεμένων smartphones χρησιμοποιώντας απλές φωνητικές εντολές. Το SYNC 3, μέσω μιας οθόνης 8 ιντσών, προσφέρει ταχύτερη απόδοση («10 φορές πιο γρήγορο...» μας λένε οι άνθρωποι της Ford, καμαρώνοντας), απλούστερες εντολές ενώ υποστηρίζει και πέντε επιπλέον γλώσσες. Να σας αναφέρουμε ένα παράδειγμα; Πιέζοντας απλά ένα μπουτόν και αναζητώντας κάτι, ο οδηγός του μπορεί να εντοπίσει γειτονικά καφέ, σταθμούς ανεφοδιασμού ή πάρκινγκ αυτοκινήτων και να βρίσκει σταθμούς τρένων, αεροδρόμια, ξενοδοχεία κλπ. Οι κάτοχοι iPhone μπορούν να ενεργοποιούν το Apple CarPlay για να ακούνε μουσική, να στέλνουν και να λαμβάνουν μηνύματα, να λαμβάνουν βελτιστοποιημένες οδηγίες για τις συνθήκες κυκλοφορίας και άλλα, παραμένοντας πάντα προσηλωμένοι στο δρόμο ενώ οι χρήστες Android μπορούν να ενεργοποιούν το Android Auto απολαμβάνοντας με μεγαλύτερη ασφάλεια τις ήδη γνωστές και αγαπημένες εφαρμογές και υπηρεσίες, όπως το Google Search, το Google Maps και το Google Play. Σημειώστε μάλιστα ότι το λογισμικό ενημερώνεται ασύρματα, μέσω Wi-Fi.Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, γίνονται προσπάθειες από την Ελληνική αντιπροσωπεία, το νέο Ford Kuga να έρθει στην χώρα μας πριν το τέλος του 2016, χωρίς όμως να γνωρίζουμε, μέχρι στιγμής, τις τιμές του. Το ενδιαφέρον φυσικά επικεντρώνεται στο νέο 1.5 diesel των 120 ίππων.*
-
...από τις πλέον ενδιαφέρουσες προτάσεις στην κατηγορία...
Αισθητικά υπάρχουν λεπτομέρειες που δεν με ενθουσιάζουν τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό - σε κάποια σημεία το παλιό μπορεί και να μου αρέσει περισσότερο. Π.χ. στο εσωτερικό όλη η κονσόλα που βρίσκεται μπροστά από τον οδηγό μαζί με την εμφάνιση του συστήματος πολυμέσων σας αρέσει; Τα περισσότερα ford έχουν αυτό το 'στυλ' και προσωπικά δεν με ενθουσιάζει καθόλου...
Από εκεί και πέρα πιστεύω ότι το αμάξι - σύμφωνα και με το άρθρο - θα είναι βελτιωμένο παντού. Ενδιαφέρον έχει να δούμε πόσο μεγάλωσε σε χώρους και τι έγινε με το βάρος του, που ήταν ίσως 2 από τα αδύνατα σημεία του προηγούμενου μοντέλου... -
Από ότι κατάλαβα, αποτελεί μια απλή ανανέωση του προηγούμενου, οπότε δεν θα υπάρχει διαφορά με το βάρος λογικά. Ο 1.5 diesel δεν με είχε ενθουσιάσει στο Focus (το αντίθετο θα έλεγα), οπότε εδώ τα πράγματα θα είναι ακόμη χειρότερα. Το εσωτερικό πράγματι μου φαίνεται πολύ ογκώδες. Λες και τρώει χώρο από τους επιβάτες. Το ίδιο μου είχε φανεί και στο C-Max, όπου ένιωθες ότι το ταμπλό είναι τεράστιο χωρίς λόγο.
Το πρώτο Kuga εξακολουθεί να μου αρέσει περισσότερο, ακόμη και σήμερα.
-
επίσης είναι και το μοναδικό suv που έχει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων με τον μικρό κινητήρα και χωρίς τετρακίνηση
με μια σωστή τιμολογιακή πολιτική θα πάρει αρκετούς πελάτες απο qq μεριά
όσο αφορά τις επιδόσεις όλα τα suv με diesel 1,5 και 110-120 ίππους στο ίδιο καζάνι βράζουνε -
Χώρο αποσκευών δηλαδή θα έχει τον ίδιο; Κάπου δε λέγανε ότι μεγάλωσε σε διαστάσεις (που αντικατροπτιζόταν και σε μεγαλύτερο χώρο αποσκευών) ή δε θυμάμαι καλά;
-
Ο χρήστης dimitrioskosmas έγραψε:
επίσης είναι και το μοναδικό suv που έχει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων με τον μικρό κινητήρα και χωρίς τετρακίνηση
με μια σωστή τιμολογιακή πολιτική θα πάρει αρκετούς πελάτες απο qq μεριά
όσο αφορά τις επιδόσεις όλα τα suv με diesel 1,5 και 110-120 ίππους στο ίδιο καζάνι βράζουνεΤο 1.5 βενζίνης ζυγίζει 1580 κιλά, όταν όλα τα υπόλοιπα στην κατηγορία του ζυγίζουνε 100-200 κιλά λιγότερα. Επίσης, πέρα από το βάρος ο 1.5 diesel της Ford μου είχε φανεί πολύ θορυβώδης κατά την επιτάχυνση, ενώ έκανε και το Focus αρκετά 'βαρύ' σαν αίσθηση.
Ειλικρινά δεν ξέρω σε τι τιμή πρέπει να το δώσουνε για να πάρει 'αρκετούς' πελάτες από το QQ, Ateca, Tiquan, κλπ.
-
Καλά δεν υφίσταται σύγκριση με QQ (με Ateca δεν ξέρω γιατί δεν το έχω δεί).
Με Tiguan ναι.
Ο μόνος λόγος να 'κλέψει' κάποιον από το QQ είναι ότι αυτό ο κάποιος θα θέλει απλά να ανέβει μισή κατηγορία.
Τα 2 αυτοκινητα δεν είναι ανταγωνιστικά -
Ανακοινώθηκαν οι τιμές του ανανεωμένου Kuga στην Ελληνική αγορά. Πιστεύω ότι ο 1.5 βενζίνης με 150 ίππους προσφέρεται σε πάρα πολύ καλή τιμή ενώ και ο diesel 1.5 δεν είναι ιδιαίτερα ακριβός σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
- 1,5L EcoBoost, 150PS: από 22.095 ευρώ (προ facelift η τιμή του ήταν 32.688!!!)
- 1,5L EcoBoost, 180PS: από 28.555 ευρώ
- 1,5L TDCi, 120PS: από 25.840 ευρώ
- 2,0L TDCi, 150PS: από 27.650 ευρώ
- 2,0L TDCi, 180PS: από 32.868 ευρώ
-
Οι διλιτροι με 150-180 εχουν επισης καλη τιμη
-
Γενικά ειναι καλές οι τιμές, προσωπικά μου αρέσει και εμφανισιακά.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Άλλη μία πολύ καλή επιλογή
-
Πολύ ωραίο αυτοκίνητο και πολύ καλές τιμές.
Λίγο το εσωτερικό να ήταν πιο ομορφοΣτάλθηκε από το SM-N915FY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Ανακοινώθηκαν οι τιμές του ανανεωμένου Kuga στην Ελληνική αγορά. Πιστεύω ότι ο 1.5 βενζίνης με 150 ίππους προσφέρεται σε πάρα πολύ καλή τιμή ενώ και ο diesel 1.5 δεν είναι ιδιαίτερα ακριβός σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
- 1,5L EcoBoost, 150PS: από 22.095 ευρώ (προ facelift η τιμή του ήταν 32.688!!!)
- 1,5L EcoBoost, 180PS: από 28.555 ευρώ
- 1,5L TDCi, 120PS: από 25.840 ευρώ
- 2,0L TDCi, 150PS: από 27.650 ευρώ
- 2,0L TDCi, 180PS: από 32.868 ευρώ
θα έγραφα ότι τίναξε την μπάνκα στον αέρα!!
150 άλογα με 22k!!
180 άλογα 28,5k!!
Σκόνη ο ανταγωνισμός και ένα πολύ ωραίο αμάξι! -
Όντως οι βενζίνες είναι σε πολύ καλές τιμές
-
και τα δίλιτρα diesel
Ford Kuga