-
Τα αποτελέσματα των Αριστείων για τα 40 χρόνια των 4Τ
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=11952
-
Τα αποτελέσματα των Αριστείων για τα 40 χρόνια των 4Τ
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=11952
-
Τα αποτελέσματα των Αριστείων για τα 40 χρόνια των 4Τ
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=11952
-
H κατηγοριοποίηση άκυρη (των αυτοκινήτων, 1η σελίδα).
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Τα αποτελέσματα των Αριστείων για τα 40 χρόνια των 4Τhttp://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=11952
Κατηγορία: Προσωπικότητα
1 Έντσο Φεράρι 32,4%
2 Κώστας Καββαθάς 16,2%
3 Άλεκ Ισιγόνις 6,5%
4 Τζοβάνι Ανιέλι 5,6%
5 Σέρτζιο Πινινφαρίνα 4,6%
6 Κόλιν Τσάπμαν 3,9%
7 Φέρι Πόρσε 3,4%
8 Νικόλας Τομπάζης 3,4%
9 Λέοναρντ Σετράιτ 3,1%
10 Ανδρέας Ζαπατίνας 2,3%Στα funniest ΑΜΕΣΑ, εκτός συναγωνισμού
-
Aπαράδεκτοι οι αναγνώστες, είναι δυνατόν να ψήφισαν τον Φεράρι πάνω από τον ΚΚ;
Εντάξει τους υπόλοιπους ασήμαντους...
-
ο Τομπαζης ειναι προσωπικοτητα επειδη δουλευει στη Φερραρι?
-
Λογικό είναι να ψηφιστεί ο ΚΚ. Το περιοδικό του κάνει την ψηφοφορία, το δείγμα είναι αναγνώστες των 4Τ. Αυτοί που αγοράζουν το περιοδικό, αρκετοί από τους οποίους είναι αναγνώστες πολλά χρόνια, είναι λογικό να τον έχουν σε εκτίμηση, τουλάχιστον οι περισσότεροι.
Jacob
-
H Aston Martin DB9 ομορφοτερη απο τη Lamborghini Miura???
-
Lancia Delta Integrale
Κατηγορία: Αυτοκίνητο Μαζικής Παραγωγής και Κατηγορία: Αγωνιστικό Αυτοκίνητο Ράλλυ.
Πρωτη και στις δυο κατηγοριες. -
Οι λίστες αυτές είναι εξ αρχής βλακώδεις.
Αυτό που μου κάνει εντύπωση (γενικά, όχι μόνο εδώ) είναι η απήχηση της F40. Ούτε στην εποχή της δεν είχε τέτοιο σουξέ και χάρις σε κάποιους βρετανούς δημοσιογράφους ευαγγελιστές της 'αίσθησης' έχει καθιερωθεί σαν απόλυτα 'αισθαντικό' όχημα
-
Γουστάρω τρελλά τα τεύχη με αριστεία, καλλιστεία, αυτοκίνητο/κινητήρας/προιόν της χρονιάς, δοκιμές ντιζελοκίνητων καθώς και συγκριτικά μεταξύ άσχετων μοντέλων.
Διασκεδάζω αφάνταστα με τα κόμπλεξ και τα κολλήματα που διακρίνω στα γραφόμενά τους. -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
H Aston Martin DB9 ομορφοτερη απο τη Lamborghini Miura???+10000000000000000000000000000000000
Η Miura αποτελει ενα απο τα σημαντικοτερα 'κινουμενα' εργα τεχνης στην ιστορια
της αυτοκινητοβιομηχανιας γενικοτερα... -
Ο χρήστης xristos912 έγραψε:
Lancia Delta Integrale
Κατηγορία: Αυτοκίνητο Μαζικής Παραγωγής και Κατηγορία: Αγωνιστικό Αυτοκίνητο Ράλλυ.
Πρωτη και στις δυο κατηγοριες.Ηδονιστηκες και εσυ κατοχε Γιουγκο;
-
Ο χρήστης xristos912 έγραψε:
Lancia Delta Integrale
Κατηγορία: Αυτοκίνητο Μαζικής Παραγωγής και Κατηγορία: Αγωνιστικό Αυτοκίνητο Ράλλυ.
Πρωτη και στις δυο κατηγοριες.Και προσωπικό αυτοκίνητο της δεύτερης μεγαλύτερης προσωπικότητας στην ιστορία της αυτοκίνησης!
-
Αποτη στιγμή που είδα ότι στο ένθετο ψηφοδέλτιο του περιοδικού δεν υπάρχει καν η Enzo ως επιλογή στα supercars δεν ασχολήθηκα άλλο με αυτή τη βλακία!
Μερικές επιλογές, όπως ο Enzo Ferrari όμως είναι αυτοννόητες!
-
Πόσο μαζικής παραγωγής είναι μία Lancia Delta Integrale??
Για τα οχήματα επιδόσεων εντάξει η F40 ήταν όχημα επιδόσεων αλλά ΙΜΗΟ η McLaren F1 έκανε μεγαλύτερο leap forward....
Για την επιτυχία της Aston Martin μάλλον θα πρέπει η εταιρεία να ευχαριστήσει τους JC & Co που μέσω του TopGear προωθούν με την καλή έννοια την εν λόγω εταιρεία. ΙΜΗΟ μία Miura ή μία Countach (για την εποχή τους) ήταν ένα εξαιρετικό βήμα εμπρός.
Για το ABS +1000
Για τον Enzo Ferrari αναμενόμενο στην Ελλάδα ένα τέτοιο αποτέλεσμα αν και από πλευράς μηχανολογίας και συνολικής προσφοράς στην Αυτοκινητοβιομηχανία οι Ford, Isigonis, Porsche & Chapman προσέφεραν πολύ μα πολύ περισσότερα.
Για το αυτοκίνητο rally... + 1000 αν και η Xsara είχε αντίστοιχα αποτελέσματα αν και σε μία εποχή χωρίς τον αντίστοιχο ανταγωνισμό. Εγώ προσωπικά θα ψήφιζα το Quattro καθώς αυτό καθόρισε τα ράλλυ όπως είναι σήμερα.
Μεταξύ MP4/4 & F2004 η μάχη είναι αμφίρροπη ΙΜΗΟ. Ναι η F2004 δεν είχε την κυριαρχία της MP4/4 αλλά στο τιμόνι της MP4/4 υπήρχαν οι δύο καλύτεροι την εποχή εκείνη οδηγοί με ότι αυτό σημαίνει. ΙΜΗΟ τεχνολογικά όμως η FW14 παραμένει αξεπέραστη!
Colin McRae.... H ψήφος εδώ έχει δείγμα συναισθηματισμού και αδικεί τον Loeb. Από τους παλαιούς Κάνκουνεν ΙΜΗΟ.
Ayrton Senna +1000
Έλληνας οδηγός... Έχοντας δει το(ν) Σιρόκο.... ο Ιαβέρης δεν μου έκανε εντύπωση.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
.....
Για τον No2 προσφορά στην αυτοκίνηση τίποτα;
-
Colin McRae.... H ψήφος εδώ έχει δείγμα συναισθηματισμού και αδικεί τον Loeb. Από τους παλαιούς Κάνκουνεν ΙΜΗΟ.
Ayrton Senna +1000
Μου έκανε εντύπωση το θηριώδες ποσοστό που έλαβε ο Σένα, χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν περίμενα να παίξει τριάδα άνετα. Πήρε μόνος του όσο ΟΛΟΙ οι άλλοι μαζί.
Τεράστια υστεροφημία ο βραζιλιάνος παρά την πρόσφατη λαίλαπα Σουμάχερ (και ενώ παίζει ρόλο το πόσο πρόσφατο είναι κάτι στη μνήμη του πόπολου).
Ποιά είναι η ηλικία των συμμετασχόντων στην ψηφοφορία θα ήθελα να ξέρω, ο Σένα ήταν πάντα αγαπητός αλλά σε καμμία περίπτωση δεν έχαιρε τέτοιας συντριπτικής εκτίμησης στα χρόνια του, στο τέλος δε όταν δεν είχε ανταγωνιστικό μονοθέσιο και ομάδα ο κόσμος κοίταγε αλλού.
Μήπως και εδώ έχουμε κάργα συναισθηματική ψήφο προς τον εκλιπόντα?
Έζησα την εποχή του, μάλιστα το γκραν πρι της Μόντσα όπου ενώ προηγείτο τράκαρε με τον Ζαν Λουί Σλεσέ και η νίκη πήγε στην επερχόμενη Φερράρι ήταν και το τελευταίο που παρακολούθησα από Φ1 γιατί δεν άντεχα άλλο την μονοτονία να κερδίζει σε κάθε αγώνα η ΜακΛάρεν και το Γιούροσπορτ να δείχνει ΜΟΝΟ το μονοθέσιο του πρώτου και ας γίνονταν πίσω ομηρικές μάχες. Είχαν και άλλοι οδηγοί τους τυφλόζι τους π.χ. Μάνσελ, Προστ, πιο παλιά ο Λάουντα και άλλοι που καταποντίστηκαν στο σχετικό τσαρτ.
Τεσπά γούστα είναι αυτά, να πω την αλήθεια αν ψήφιζα θα δυσκολευόμουν να δώσω τα πρωτεία σε κάποιον γιατί είναι πολλοί οι (πρώην) αγαπητοί. -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Πόσο μαζικής παραγωγής είναι μία Lancia Delta Integrale??Για τα οχήματα επιδόσεων εντάξει η F40 ήταν όχημα επιδόσεων αλλά ΙΜΗΟ η McLaren F1 έκανε μεγαλύτερο leap forward....
Για την επιτυχία της Aston Martin μάλλον θα πρέπει η εταιρεία να ευχαριστήσει τους JC & Co που μέσω του TopGear προωθούν με την καλή έννοια την εν λόγω εταιρεία. ΙΜΗΟ μία Miura ή μία Countach (για την εποχή τους) ήταν ένα εξαιρετικό βήμα εμπρός.
Για το ABS +1000
Για τον Enzo Ferrari αναμενόμενο στην Ελλάδα ένα τέτοιο αποτέλεσμα αν και από πλευράς μηχανολογίας και συνολικής προσφοράς στην Αυτοκινητοβιομηχανία οι Ford, Isigonis, Porsche & Chapman προσέφεραν πολύ μα πολύ περισσότερα.
Μεταξύ MP4/4 & F2004 η μάχη είναι αμφίρροπη ΙΜΗΟ. Ναι η F2004 δεν είχε την κυριαρχία της MP4/4 αλλά στο τιμόνι της MP4/4 υπήρχαν οι δύο καλύτεροι την εποχή εκείνη οδηγοί με ότι αυτό σημαίνει. ΙΜΗΟ τεχνολογικά όμως η FW14 παραμένει αξεπέραστη!
- Ημιμαζικής παραγωγής.
- Και οι δύο έκαναν leap για την εποχή τους.
- Το γούστο είναι υποκειμενικό.
- Επαυξάνω!
- Ο Enzo ίδρυσε και εδραίωσε μια εταιρεία κατασκευής ονείρων. Δεν ήταν μηχανολόγος άλλωστε...
- Διαφωνώ! Η F2004 τους αγώνες που έχασε τους έχασε από ατυχίες (τρακάρισμα στο Μονακό κλπ). Θα μπορούσε να πάρει το clean sweap! Για μένα το καλύτερο μονοθέσιο όλων των εποχών, με την MP4/4 δεύτερη. Η FW14 ήταν δημιούργημα της BAE εν πολλοίς και δεν την θεωρώ δίκαια τη σύγκριση...
ΣΑΡΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ 4 ΤΡΟΧΟΙ ...!!!!!!!!