-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
dstou Γιατί αλλάζεις την φιλοσοφία, την έρευνα που προηγήθηκε, τις προδιαγραφές ασφάλειας, αξιοπιστίας,κατανάλωσης, ρύπων του αυτοκινήτου, γνώμη μου που ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα,
Πράγματι αλλάζεις ένα κάρο πράγματα, αλλά εδώ είναι το λάθος σου.
α. Διότι παίρνεις σα δεδομένο ότι αυτά που έκανε το εργοστάσιο είναι τα βέλτιστα, πράγμα που ουδόλως ισχύει. Το εργοστάσιο έκανε αυτό που ήθελε να κάνει για να βγάλει ένα προιόν στην αγορά για να τα κονομήσει, ενώ εσύ αλλάζεις κάποια πράγματα για να ταιριάξεις καλύτερα το προιόν ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΜΑ.β. Οι αλλαγές που μπορείς να κάνεις είτε ανεβάζουν τον πήχυ των προδιαγραφών, είτε τον κατεβάζουν. Εσύ μπορείς κάλλιστα να διαλέξεις από τις πρώτες. Γνωστός μου π.χ. άλλαξε φρένα σε παλιό ΡοΧι-7 και ΠΑ-ΡΑ-ΜΙ-ΛΑ-ΓΕ για καιρό λέγοντας και ξαναλέγοντας ' πως φρενάριζα έτσι τόσο καιρό και δεν σκοτώθηκα' .
Συμφωνώ με τον όρο ότι έχεις την κατάλληλη τεχνογνωσία , τεχνολογικό υπόβαθρο έχει προηγηθεί η κατάλληλη έρευνα, έχουν αξιολογηθεί τα αποτελέσματα , η αντοχή-αξιοπιστία η ασφάλεια, ή απόδοσή, ο εναρμονισμός με τους ρύπους και ο κόπος και το χρήμα που θα ξοδευτεί θα πιάσει τόπο.
- Όταν μιλάμε για Ελλάδα και έλληνες βελτιωτές τα παραπάνω μάλλον είναι ουτοπικά.
-
Εντάξει ανακαλώ τον όρο καγκουριά στις συγκεκριμένες περιπτώσεις και τον αντικαθιστώ με τον όρο υπερβολή
διώρθωσα τα ορθογραφικά μου λάθη γιατί δεν φορούσα τα γυαλιά της πρεσβιωπίας
-
Αναψα τα αίματα ξανά....
Άμα έχεις λεφτά καλό είναι σαν αμάξι και προσφέρει πολλά.
Αλλιώς κοιτάς κάτι άλλο που θα καίει τα μισά όταν θα πηγαίνει λίγο ποιο αργά... Η και ποιο γρήγορα... -
Nαι αλλα δεν θα ναι ουτε πισωκινητο ουτε με μπλοκε
-
Μήπως ξέρει κανένα καλό παιδάκι το βάρος ενός Wankel; Από το 8άρι πάντα. Αν ξέρετε και τα δύο διαφορετικά βάρη (192-231) ακόμα καλύτερα!
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Μήπως ξέρει κανένα καλό παιδάκι το βάρος ενός Wankel; Από το 8άρι πάντα. Αν ξέρετε και τα δύο διαφορετικά βάρη (192-231) ακόμα καλύτερα!http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_Wank ... SP_Renesis
'All the Mazda rotary engines have been praised, because of their light weight. The unmodified 13B-MSP Renesis Engine has a weight of 122 kg (247 lbs), including all standard attachments (except airbox), but without engine fluids (such as coolant, oil, etc.).'
-
Μερσί!
-
geia sas.mollis mou eklepsan to ama3i mou kai psaxnw na agwrasw ena allo me liga leuta giati eixa mazepsei 6 xiliades eurw gia agora mixanis.telika prepei na parw ama3i twra kai den mou aresei kanena kai eida oti ta rx8 ta dinoun polu f8ina kai einai apo ta liga ama3ia pou mou aresoun.kai 8elw na ma8w lipon poso antexei ena rx8???gt alazoun sunexeia moter?ti suntirisi 8elei kai gia ti kostos milame??kamia sxesi me ta kina autoinita???kai telos ginete na baleis ugraerio se rx8?????h 8a spasei tin triti meraAa??den me noiazei idietera an 8a pesei h apodwsh tou gt den 8a xasei polla opws kai na exei to 8ema mou einai to an 8a to adexei..opoios 3erei as dwsei ta fwta tou
-
Γραφε με ελληνικους χαρακτηρες και οχι με greeklish [mod]
-
Ο χρήστης tais έγραψε:
geia sas.mollis mou eklepsan to ama3i mou kai psaxnw na agwrasw ena allo me liga leuta giati eixa mazepsei 6 xiliades eurw gia agora mixanis.telika prepei na parw ama3i twra kai den mou aresei kanena kai eida oti ta rx8 ta dinoun polu f8ina kai einai apo ta liga ama3ia pou mou aresoun.kai 8elw na ma8w lipon poso antexei ena rx8???gt alazoun sunexeia moter?ti suntirisi 8elei kai gia ti kostos milame??kamia sxesi me ta kina autoinita???kai telos ginete na baleis ugraerio se rx8?????h 8a spasei tin triti meraAa??den me noiazei idietera an 8a pesei h apodwsh tou gt den 8a xasei polla opws kai na exei to 8ema mou einai to an 8a to adexei..opoios 3erei as dwsei ta fwta touενα πολυ ειδικο αυτοκινητο , με τεραστια καταναλωση για τα κυβικα του κ στην τελικη ενα αυτοκινητο επιδοσεων που απο την περιγραφη σου καταλαβαινω πως δε θα σου κανει.πρωτο το ρισκο του υγραεριου ειναι τεραστιο και αγνοω αν υπαρχει κιολας ΡΧ8 με υγραεριο , ο βανκελ ειναι μια ειδικη περιπτωση κινητηρα , θελει το ζεσταμα του το κρυωμα του και την αναλογη προσοχη.Δηλαδη και 6 να το παρεις το κοστος χρησης θα ειναι δυσαναλογο του κοστου κτησης οποτε κοιτα να κινηθεις σε καποια αλλη επιλογη με αυτα τα χρηματα , καποια συνηθισμενη δλδ και σιγουρα θα βρεις αρκετες στην αγορα.!
-
Eπειδή λες ότι μάζεψες 6000€ υποθέτω πως δεν υπάρχουν καβάτζα άλλα τόσα οπότε ξεκίνα να κοιτάς για αλλού. Οι λόγοι αυτοί που αναφέρθηκαν παραπάνω και στις προηγούμενες σελίδες.
-
Ο χρήστης pique88 έγραψε:
πρωτο το ρισκο του υγραεριου ειναι τεραστιο και αγνοω αν υπαρχει κιολας ΡΧ8 με υγραεριο , ο βανκελ ειναι μια ειδικη περιπτωση κινητηρα , θελει το ζεσταμα του το κρυωμα του και την αναλογη προσοχη.Κυκολοφορει εδω και ενα χρονο μετατροπη Rotary LPG απο την Easy Tuning
http://www.easytuning.gr/index.php?opti ... e&Itemid=1
Δεν ξερω λεπτομερειες αξιοπιστιας αλλα δεν εχω ακουσει να σπαει. Απλα η μετατροπη ειναι πιο ακριβη απο συμβατικα αυτοκινητα, δηλ. περναει τα 2000, οποτε συμφερει μονο αν βαζεις πολλα χιλιομετρα. -
επειδη και γω ειμαι σε παρομοιο διλυμμα εχω μια ερωτηση
ειδα στο car.gr αγγελιες για mazda rx8 ατρακαριστα σε τιμες κατω των 3.500 ευρω
γινεται αυτο?!?!?
απο την αλλη γνωριζει κανεις καποιο παρομοιο σπορ αμαξι (κατα προτιμηση 4 θεσιο )σε τιμη απο 4.000 και κατω? -
Γινεται αλλα θα θελει μαζεματα ή το μοτερ ανακατασκευη λογω χαμηλης συμπιεσης
Αλλο σπορ 4θεσιο με το στησιμο και το γκαζι του 8αριου δεν υπαρχει. Μονοδρομος λοιπον
Αν το παρεις συνειδητα ξεροντας οτι καθε μηνα θα του ριχνεις λεφτα μεχρι να το φερεις σε αριστη κατασταση, τοτε προχωρα αλλιως με 5-6Κ βρισκεις αψεγαδιαστο αμαξι
ΥΓ Εχω RX8
-
Γεια σας!!!
Σκεφτομαι πολυ σοβαρα να αγορασω ενα μεταχειρισμενο rx8
το οποίο έχει:115000 χλμ...
192 HP
1300 CC
είναι στα λεφτά που αναζητώ αυτοκίνητο! 4000 ευρώ
εκανα τον κοπο να μπω και να γραψω αν και πρωτα διαβασα πολλα περι αυτου....
ο ιδιοκτητης δουλευει σε καραβια και το εχει πολυ καλοσυντηρημενο με ολα τα servis στην αντιπροσωπεία της mazda κλπ. Επισης μου ειπε πως μεσα στην πολη με χαμηλες στροφες κλπ καει λιγο παραπανω απο τα κανονικα δλδ 1400 cc ή 1600 cc ενω εξω στην εθνικη λιγοτερο αν το πηγαινεις normal χωρις πολλα πολλα γκάζια... (συμφωνα με τα λεγομενα του).Γνωριστε και εμενα για να συγκρινετε και να καταλαβετε:
Δουλευω σε ενα τεχνικο γραφειο παιρνω γυρω στα 600 ευρω + ενσημα... ασχετο. Δεν ειμαι τρελαμενος με τα πολλα γκαζια αλλα με την ομορφια ενος αυτοκινητου και το συγκεκριμενο με καλυπτει... θελω να ξερω λεπτομεριες περι:
με συμφερει να το εχω και να το δουλευω σε καθημερινη βαση και αν οχι καθημερινη εστω 3-4 μερες την ευδομαδα με κανονικους ρυθμους?
αν το προσεχω σαν αυτοκινητο με τα λαδια του με τα σερβις του κλπ μπορω να το κρατησω
δλδ:
ακουω πως βγαζει προβλημα στον κινητηρα ροτορες εμβολα κλπ με την χρηση που θελω να κανω εγω υπαρχει περιπτωση να μην μου συμβουν αυτα και τελος το κοστος?πόσο κανει σε περιπτωση που παθει ζημια στους ροτορες
τι καυση θα κανει με νορμαλ ρυθμους
ποσο θα πληρωνω τελοι κυκλοφοριας κλπ με λιγα λογια ποσα λεφτα χρειαζομαι το χρονο γιαυτο το αυτοκινητο συνολικακαι την συμβουλη σας αν ησασταν στη θεση μου και το θελατε τοσο πολυ ομως σε περιπτωση καποιας σοβαρης ζημιας δεν ειναι ευκολο για εσας να δωσετε κανα χιλιαρικο για να το επισκευασετε???
αν μπορειτε να μου απαντησετε αμεσα γιατι θα παω να δω εναν τετοιο πολυ αμεσα
(με συγχωρειτε αν δεν εγραψα στο σωστο μερος το ποστ μου)ευχαριστω πολυ για το χρονο σας και σορρυ που ξανααναφερω το συγκεκριμενο θέμα...
-
115.000km δε τα λες και λιγα γι αυτο το μοτερ.. Μετρηση συμπιεσης πριν την αγορα απαραιτητα, ιδιως οταν πωλειται και σε τιμη οπως αυτη που ειναι κατω του μεσου ορου.. Τελη εχει σα 1300αρι.. Ζηταει και πολλαπλασιαστες σαν αμαξι και βαζαν νερα στα πισω φαναρια.. Καταναλωση για πλακα οσο ενα supercar αν πιεσεις και μεσα στη πολη καιει παραπανω απο 1400αρια-1600αρια οπως ισχυριζεται..
Απ αυτα που γραφεις πας να κανεις μια αγορα τσιμα-τσιμα και με βαση και τα υπολοιπα που λες θα σου ελεγα να μην προχωρησεις. -
φιλος που το εχει οδηγησει που λεει οτι εχει χαμηλη ροπη και δεν ενθουσιαστηκε απο τα γκαζια του και οτι καιει παραπανω απο το type-r 2009 που εχει.
-
η τιμη της βενζινης ειναι εδω στην περιοχη μου γυρω στο 1.30 και λενε οτι θα κατεβει συμφωνα με της αλλαγες με το αεριο και το πετρελαιο κλπ...
αν το παρω το αυτοκινητο καποια στιγμη αργοτερα λεω να του βαλω αεριο γιατι μαρεσει πολυ... δεν με νιαζουν τα πολλα γκαζια οπως ειπα απλα το καλουπι του αυτοκινητου και θελω να μου κρατησεις εστω μια 5έτια απο θεμα προβληματων -
Αν ψαξεις θα βρεις και καινούργια RX-8. Βρήκα εγώ από παππού που είχε 626 και ήθελε πάλι μαζντα ,πήγε στην αντιπροσωπεία το 2007 και το πήρε σαν σπορτίφ 4 πόρτο μαζντα.....ε , έκανε 20 χιλιάδες χιλιόμετρα στα 8 χρόνια . Το αμάξι ήταν κλειδωμένο σε ένα γκαράζ και έπαιρνε για αυτό 7 χιλιάρικα. Ήταν λάθος μου που τελικά δεν το πήρα ,αλλά δεν μετανιώνω γιατί βρήκα ένα αντίστοιχο MX-5 NC που ήταν πιο κοντά μου φιλοσοφικά
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
-
ρε συ Dasimo ευχαριστω για την ενημερωση απλα δεν μου απαντας σε αυτα που θελω να μαθω... θελω μια γνωμη απο σενα σχετικα με το τι να κανω και αν μπορω να το συντηρισω και μηχανικα αν θα εχω προβλημα
Mazda RX-8 μεταχειρισμένο - Η γνώμη σας?