Σαν κάτοχος paccat CC 1.8 tsi εδώ και 3 χρόνια έχω να πω τα εξής. Το αμάξι είναι απροβληματιστο. Το έχω με σχεδόν όλα τα έξτρα οπότε απέχει πολύ σε σχέση με το γυμνό. Άλλο αμάξι. Σαν κατανάλωση είναι που το πας . μπορείς να είσαι άνετα στα 9 λίτρα η και στα 7 αν το πας χαλαρά με ένα πρόγραμμα ή κατανάλωση πέφτει αισθητά και ανειβενουν οι επιδόσεις. 30 χρονών είμαι και δεν με προβλημάτισε που παίρνει 4 άτομα. Οι πίσω κάθονται άνετα χάρη στον σχεδιασμό τον πίσω καθισμάτων. Το αμάξι είναι Κ04 εδώ και πολλά χλμ με +200ps σε σχέση με μαμά. Κατανάλωση? Χαλαρά πάλι 8-9 λίτρα. Πάει σφαίρα και δεν καίει. Κοιτούσα και εγώ το Α4. Δεν το πείρα γιατί δεν μου άρεσε σε σχέση με το CC. Το μόνο που παραδέχομαι στην Audi είναι για 1 επίπεδο ποιο πάνω σε ποιότητα σε full extra αμάξι όχι τα γυμνά που έχουν πάρει όλοι και στο ότι βάζει quattro στο 2.0 tsi.
Latest posts made by cjgeorgio
-
RE: Αudi A4 η Passat cc η??
-
RE: Lexus GS450h.
Εχω στην κατοχή μου ένα Passat cc 1.8 tsi με αρκετά εξτρά από το εργοστάσιο και σκέφτομαι να κοιτάξω για ανταλαγή με το Lexus GS450. Είμαι Γερμανία πλέον και θα το κάνω Γερμανικές πινακίδες.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3596183/ -
RE: Υγραεριοκίνηση!
Ο χρήστης dathens έγραψε:
Η BRC ετοιμάζει κιτ υγρού ψεκασμού.... Αλλά Ιανουάριο.....
Sent from my iPhone using Tapatalk
Όλοι οι σοβαροί με το Υγραεριο θα έχουν υγρο ψεκασμο τα επόμενα έτη λόγω του ότι όλα τα αμάξια θα γίνουν αμεσσου ψεκασμού ευρω 5
Υπομονή...........
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Η BRC ετοιμάζει κιτ υγρού ψεκασμού.... Αλλά Ιανουάριο.....
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Ο χρήστης dti έγραψε:
...Επειδή δεν μπορώ να διαβάζω και της 500 σελίδες μήπως θα μπορούσες να με καθοδιγήσεις για το που μπορώ να βάλω υγραέριο στο βελτιωμένο αμάξι μου. Πήρα σε πολλούς τηλέφωνο και μόνο που άκουγαν ότι είναι βελτιωμένο το αμάξι μου μου λέγαν και μόνο πρόγραμμα να φόρουσες πάλι όχι.... Πες μου 1 εγκαταστάτη που να ξέρει για εμένα... 1.8 tsi euro 5. Ευχαριστώ....
Τα έχουμε γράψει και πει κι εδώ και στο άλλο forum (που σου έδωσα links για να μιλήσεις με τη Vialle και τεχνικούς της απευθείας στην Ολλανδία), αλλά και με άλλους κατόχους αυτοκινήτων του group VAG, με πολύ βελτιωμένα αυτοκίνητα που έχουν βάλει συστήματα υγρού ψεκασμού της Vialle και της icom. Μπορεί να μην έχουν τον ίδιο ακριβώς κινητήρα με εσένα, αλλά οι εμπειρίες τους είναι πάντα χρήσιμες (ο ένας μάλιστα είναι και εγκαταστάτης). Φυσικά υπάρχει και ο εγκαταστάτης στην Αλεξανδρούπολη που το έχει κάνει στο αυτοκίνητό του. Μίλα και με τον Φαρμάκη στα Γιάννινα για το Liquid Max της Prins.
Τώρα το αν δεν προχωράς γιατί οι τιμές σου φαίνονται αλμυρές, πρέπει να το πάρεις απόφαση οτι το κόστος σου θα είναι γύρω στα 3000 ευρώ τουλάχιστον. Όσο πλήρωσες ένα πρόγραμμα, τόσο παραπάνω (κατ' ελάχιστον) πρέπει να είσαι διατεθιμένος να πληρώσεις κάποιον γνώστη εγκαταστάτη που θα ασχοληθεί μέρες με το αυτοκίνητό σου.
Και ο σκύλος χορτάτος και το καρβέλι ολόκληρο, δεν γίνεται, ειδικά αν ο σκύλος είναι 'ράτσας' και το καρβέλι από ακριβό φούρνο με ποιοτικά υλικά.Θέλω να βάλω κάτι καλό και αξιόπιστο στο αυτοκίνητο μου. Αερίου ψεκασμού σε βελτιωμένα vag έχει στην Αλεξανδρούπολη το octavia 5 1.8 tsi και στην Αθήνα ο μπουλέκος golf v gti. Και με τους 2 που μίλησα με είπαν ότι δεν έχουν κάτι για τον δικό μου κινητήρα επειδή είναι euro 5. Δεν έστειλα email στην ολλανδία στην μαμά vialle αλλα ρώτησα 2 αντιπροσώπους εδώ. Και οι 2 μου είπαν σε βελτιωμένο δεν έχουν βάλει. Πήρα τηλέφωνο και στον αντηπρόσοπω της prins στον νέο κόσμο Αθήνα και ο ίδιος πάλη μου είπε δεν έχει κάποιο κιτ για βελτιωμένο αμάξι. Σε όποιον πήρα τηλέφωνο είναι απο link που μου έδωσες εσύ και άλλοι. Το ψάχνω το θέμα. Τα αμάξια που είδα είναι με αερίου ψεκασμού. Υγρού ψεκασμού όσο και να έψαξα δεν είδα (μιλάμε και για βελτιωμένα). Άμα ήταν εύκολο ένα link με κάποιον που έχει βγάλει 1 αμάξι euro 5 tsi βελτιωμένο και μη κιτ υγρού ψεκασμού θα το εκτιμούσα. Ευχαριστώ.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Ο χρήστης bmw316 έγραψε:
σιγουρα θα βρεθει λυση για καινουριο passat.αν εχεις παλιο ομως 18αρι χωρις τουρμπο που εβαλε ενας φιλος,δεν πηγαινε μια.εχασε πολυ δυναμη και ολο παραπονιεται.λεω για μοντελο 97-98 με 125 psPassat cc 1.8 tsi. Μάλλον ο φίλος σου έπεσε θύμα. Ξέρω πολλούς με ατμοσφαιρικά αμάξια που βάλαν υγραέριο και πάνε μια χαρά. Απλά θέλει προσοχη στον μάστορα...
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Ο χρήστης dti έγραψε:
Ότι κάποιος που έχει βάλει απλώς πρόγραμμα (χωρίς κάποια άλλη βελτίωση) δεν μπορεί να βάλει κιτ υγραερίου, μήπως κάτι μας λέει? (δεν το έχω ψάξει - το έγραψε κάποιος πιο πίσω)
Τέλοσπάντων.
Από κει και πέρα ο νοών νοήτο.Αν κάποιος θέλει σόνι και ντε να κάνει την συγκεκριμένη μετατροπή, τότε εθελοτυφλεί (ενσυνείδητα ή ασυνείδητα) όταν κοιτάει τα αρνητικά στοιχεία της κίνησης του (είτε αυτό λέγεται υγραεριοκίνηση είτε οτιδήποτε άλλο).
Αγαπητέ 'Κάβουρα',
Θά ' πρεπε να τα πιάνεις λίγο καλύτερα τα πράγματα... (όχι τίποτε άλλο άλλα είναι ...κρίμα για το nickname που χρησιμοποιείς!)
...έρχεσαι, ύστερα από 500+ σελίδες όπου επανειλημένα έχουμε γράψει και ξαναγράψει οτι μια χαρά γίνεται η εγκατάσταση σωστού συστήματος υγραεριοκίνησης σε 'βελτιωμένο' αυτοκίνητο (αρκεί να 'ξέρει' ο εγκαταστάτης), και μας μεταφέρεις τα συμπεράσματά σου, λόγω κάποιας αρλούμπας που έγραψε κάποιος...
Δεν είναι λίγο ως πολύ, αυθαίρετο αυτό;
Κάτσε και διάβασε λοιπόν τουλάχιστον τις 300 τελευταίες σελίδες για να μη γελάμε με όσα έγραψες.
Και είμαστε αρκετοί έως πολλοί που έχουμε και βελτιωμένα αυτοκίνητα και κάποιοι έως πολύ πειραγμένα. Εννοείται κάποιοι μόνο με πρόγραμμα και κάποιοι με όλο το πακέτο σε διάφορα stages...
Φαντάζομαι επίσης οτι δεν θα μπορούσες ποτέ να διανοηθείς οτι υπάρχει και αγωνιστικό αυτοκίνητο που έχει κερδίσει σε αγώνες του Βρετανικού Πρωταθλήματος Τουρισμού, με σύστημα υγραεριοκίνησης της Prins...Την αλούρμπα την έγραψα εγώ. Επειδή δεν μπορώ να διαβάζω και της 500 σελίδες μήπως θα μπορούσες να με καθοδιγήσεις για το που μπορώ να βάλω υγραέριο στο βελτιωμένο αμάξι μου. Πήρα σε πολλούς τηλέφωνο και μόνο που άκουγαν ότι είναι βελτιωμένο το αμάξι μου μου λέγαν και μόνο πρόγραμμα να φόρουσες πάλι όχι.... Πες μου 1 εγκαταστάτη που να ξέρει για εμένα... 1.8 tsi euro 5. Ευχαριστώ....
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Ο χρήστης adam05 έγραψε:
σε ερωτηση μου στο κτεο auteco για τον περιοδικο ελεγχο στο αυτοκινητο μου που ειναι υγραεριοκινητο εδω και 1 χρονο μου ειπε οτι θελουν τα αρχικα χαρτια του εγκαταστατη που περασε τοτε κτεο οχι κατι καινουρια!επισης να ρωτησω οτι μερικες φορες οταν κινουμε ειτε με υγραεριο η με βενζινη σε χαμηλες στροφες μου σβηνει ακομα και εν κινησει οχι μονο σταματημενος!τη να ειναι ?Τι αμάξι έχεις? Θέλει έλενχο γιατί αυτό είναι επικίνδινο....
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Άμα βρεθεί ο μάγκας με τον πεντάβολτο, το πυρόμετρο και το δυναμόμετρο, όλα γίνονται. Στο μέτρο του δυνατού πάντα, γιατί το ελαφρώς λάθος αβάνς του υγραερίου δεν είναι για να το πηγαίνεις τρεις την ώρα παρατεταμένα στο 1.5 bar, όπως με την βενζίνα. Αυτό φυσικά προϋποθέτει ότι θα ασχοληθεί και κάνα δυό μέρες αποκλειστικά με το αμάξι σου, άρα θα αφήσει 3-4 εγκαταστάσεις για να πιάσει την δικιά σου, άρα να περιμένεις να ζητήσει και τα αντίστοιχα λεφτά (κάνα τριχίλιαρο το κόβω μαζί με το σύστημα υγρού ψεκασμού...).Βρέθικε ο μάγκας που εχει το ίδιο μοτέρ πουσαρισμένο και με υγραέριο εδώ και πολλά χιλιόμετρα........
Κάποιοι ποιάνουν κόλους με αυτά τα 3.000.... -
RE: Υγραεριοκίνηση!
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Ωραία σχεδόν κανένας δεν έχει κιτ υγραερίου για το αμάξι μου......
τί έχεις?
Passat cc 1.8 tsi k04 340 ps
εδώ ρώτησες?
http://www.greenautogas.gr/VSI-DI.phpΕστειλα Email περιμένω απάντηση. Ευχαριστώ...
Προφανως το θες οπως ολοι για εξοικονομηση χρηματων οταν το κινεις- λογικότατο.
Αν γινοταν με 'ενα κουμπι' να ριχνεις την ιπποδυναμη δεν θα ειχες παρομοια εξοικονομηση χρηματων οταν δεν θες τις απολυτες επιδοσεις, χωρις ομως καποιος να εχει 'ματσακωνισει' το μοτερ που εχεις στησει με κοπο και χρημα???
( περαν του οτι γλυτωνεις ενα πανακριβο συστημα + το χωρο απο μπουκαλα κ.λ.π. κ.λ.π.)το οτι ειναι ΟΛΟΙ τοσο διστακτικοι κατι ( μου ) λεει, ακόμαι κι αν βρεθει ενας που θα σου πει 'μπορω'....
Προσωπικά ΜΟΝΟ αν το εχει ΞΑΝΑΚΑΝΕΙ σε τοσο φτιαγμενο μοτερ θα σκεφτομουν να τον εμπιστευτω...Γιατι για 340 αλλογα φανταζομαι ειδικές τουρμπινες, 'αλλους' εγκεφαλους και προγραμματα, 'αλλους' εκεντροφορους κ.λ.π. κ.λ.π.
ΚΑι δεν ειναι μονο αν θα δουλεψει ποτε σωστα, αλλα και τι αλλες επιπτοσεις εχει στην υγεια του μοτερ. Εδω απειραχτα μοτερ και ενιωτε 'σκορπανε' με το γκαζι, ποσο δε ενα ΗΔΗ 'ζοριζμενο' μοτερ..Τα ανωτερω παντα με την λογική 'δικη σου η τσεπη δικο σου το αυτοκινητο δικη σου η αποφαση'
Το αμάξι με 160 ps είχε κατανάλωση 9-10 λίτρα.
Τώρα με 340 ps (lite πρόγραμα) έχει κατανάλωση 9-10 λίτρα.
Δεν χρειάζεται boost controler για να ρίχνω την πίεση γιατί είναι ήδη οικονομικό.
Το αμάξι έχει set up από S3, turbo, I/C, σκάστρα, πρόγραμα etuners. Δεν έχει ανοιχτή το μοτέρ, δεν χρειάζεται άλλωστε.
Μέχρι στιγμής έχει βρεθεί μόνο ένας που μπορεί να το κάνει ο οποίος δεν είναι μόνο λόγια, το προσοπικό του αμάξι είναι το octavia 5 1.8 tsi με το ίδιο set up με εμένα (ποιο ανεβασμένη πίεση 370 ps) και το έχει εδώ με κάτι μήνες. Αρα αυτός ξέρει καλύτερα από αυτούς που δεν έχουν κάνει ούτε ένα. Καποια μοτέρ που παραδώσαν πνεύμα έφταιγε ο προγραματισμός τους. Και τα περισσότερα μοτέρ παλιάς τεχνολογίας δεν έχουν ενυσχημένο εσωτερικό όπως ένα 1.8 tsi που ανεβάζει 200 ps χωρίς να ανήξη το μοτέρ.